מעורב הופס ליום ששי: השפלה גדולה, בזיון, והטלת דופי ב'עיר אחוות האחים' / מנחם לס

1. הנטס רמסה את פילדלפיה במשחק עם משמעויות רבות

ישנם משחקים וישנם משחקים. ישנם משחקים סתם להעביר זמן בעוד משחק עונתי. ישנם משחקים על כבוד עצמי. וישנם משחקים עם משמעות רבה בכל הנוגע לפלייאוף. היום הנטס הגיעה לפילדלפיה בקבוצה מלאה – אם כי ישנן שמועות שבן סימונס מתאמן ונראה מצויין. פילדלפיה הייתה מלאה אף היא, אלא אם כן TRUSTWORTHY יאמר לכם שדני גרין הוא-הוא השחקן שהיה חסר הלילה.

המשחק הזה היה בעל משמעות חשובה ביותר לנטס שמשך כל העונה אמרו עליה "חכו עד שהיא תהיה 'מלאה' והיא תשחק בפלייאוף". זה לא קרה עד הערב. קווין דוראנט וקיירי אירוינג הראו מה זה סופר-שחקנים שהיו בפלייאוף, יודעים מה זה הפלייאוף, ושיחקו הלילה כמו במשחק פלייאוף. הם זכו באליפויות והם יודעים מה זה לוקח. הנסיון והגאטס שלהם דבק בשאר השחקנים, כשסת' קרי הוא שחקן שיש לו את זה בביג-טיים כי כל חייו הוא חי באווירה של ביג-טיים. הוא שיחק הלילה כמו אחיו המבוגר.

הנטס הוכיחה הלילה שהיא תהיה קבוצה מסוכנת ביותר לכל יריב מההתחלה ועד הסוף, וזה כולל את הסיקסרס שהלילה נתגלו בה חורים גדולים מאד, שאחד מהם היה ג'ואל אמביד, למרות 27 הנקודות שלו, 15 מהן ב-19 זריקות פאול. בפלייאוף הוא לעולם לא יקבל חצי מהשריקות שהוא קיבל לטובתו הלילה עם טיולים לקו, אבל די מעט מלבד זה.

הנטס ניצחה 129-100 רק בגלל שסטיב נאש הוא מאמן רוקי. כשהרבע השלישי הסתיים 102-70, חשבתי לעצמי שאם אני מאמן הנטס אני ממשיך ללחוץ על הדוושה ברבע הרביעי עד שההפרש יגדל מ-32 ל-40, ואפילו ל-50. איזו דרך טובה יותר להשתיק כמה חולי פילי באתר, ולגרום לסיקסרס פצע בקיבה שהם לא ישכחו אותו לעד, וכמה שיופיעו במשחק הבא עם עודף מוטיבציה להחזיר השפלה על ההשפלה, הם יתקעו לעצמם כדור ברגל ויפסידו שוב על 30.

אבל סטיב נאש לא נמצא בביזנס מספיק זמן, ולכן הוא רוצה לשחק אותה "פייר" לדוק ריברס.

הנה כמה הערות שרשמתיי לעצמי בכל רבע:

רבע ראשון

*משחק חשוב ביותר פסיכולוגית. במיוחד לנטס שחובה עליה להוכיח לעצמה שיש לה את זה.
*ישנו שעמום מסויים בליגה עכשיו, כ-20 משחקים מהסוף. משחק זה חשוב TO SPICE UP את הליגה.
*משחק חשוב מאד לנטס כי היא חייבת משחק מעולה ביותר להחזיר לעצמה את הבטחון העצמי.
*משחק חשוב אפילו יותר לנטס כי היא סוף-סוף בריאה, דוראנט כבר עם כמה משחקים בחגורתו, קיירי אירוינג חייב לתת משחק גדול, ואז סת' קרי, אנדרה דרמונד, ובראון בחמישייה חייבים להראות שהם שייכים לביג-טיים.
*אם בן סימונס' 'בבעייה מנטלית' כיצד הוא מתבדח ומצטחק על הספסל? השמועות אומרות שהוא נראה מצויין.
*רציתי לראות אם ישנן לחיצות ידיים וחיבוקים בין הארדן ודוראנט, הארדן וקיירי. נדמה לי שהיו אבל אני לא בטוח כי המצלמה עברה מהר מדי.
*חשבתי שינו ניצוצות אש כשיתחיל המשחק. חשבתי שהשתיים על COLLISION COURSE. לא קרה כלום. דוראנט קלע ו-2-0 ואז לא ידעתי שהנטס לא יביטו יותר אחורה. שום ניצוצות ושום בטיח.
*קיירי הוא גיימר. אני בטוח שהוא אמר למאמנו סטיב נאש "אני שומר על הארדן". הוא שומר על הארדן מהרגע הראשון ועד סוף המשחק. הארדן לא שומר על קיירי. הוא שומר על ברוס בראון. אני בטוח שהוא ודוק ריברס החליטו על כךיחד כי אם הארדן היה שומר על קיירי, הוא היה רוצה לקלוע עוד 50 הלילה.
*דוראנט קולע וקולע. הרבה בא ממסירה של קיירי שאז מגיע ועושה לדוראנט חסימה 'עליונה', ואז דוראנט מסתוסס וקולע. אני מבין שהנטס קוראים למהלך "HIGH SCREEN AND ROLL". לא משנה איך קוראים לזה, דוראנט קולע וקולע.
*משחקים כאלה מפרידים בין הכוכבים ובין הצעירים שחושבים שהם כוכבים. טייריס מקסי שומר על קיירי. יותר נכון מנסה לשמור עליו. קיירי לוקח אותו לבי"ס שוב, ושדוב. דוק קורא טיים. מקסי לא יכול לשמור על קיירי. רק מטיס תייבולי יכול, אולי, להאיט אותו במקצת. 24-15


*אני רואה שינוי משמעותי במשחק הסיקסרס: לראשונה העונה אמביד תקוע באזור הצבע ועושה את כל הנזק תחת הסל. הוא לא קולע, אבל הזיברות מצפצפות פאול אחרי פאול, לפחות פעמיים במה שהיה לדעתי פאול תוקף.

*דוראנט מסיים את הרבע עם 11, כמו סת קרי (המשחק מצויין!). קיירי עם 9. מנגד אמביד עם 16, כש-10 מהן באות מהקו (הוא היה 10 מ-13 מהקו)

רבע שני

*אנדרה דריימונד מנסה לחסום את אמביד. נראה לי שהוא נקע את העקב. הוא היה טוב עד עתה ומנע מאמביד נקודות בצבע אבל הזיברות מצפצפות על פאולים נגדו.
*דוראנט נגד אמביד. רק שניהם. אחד-על-אחד כמו שכתוב בספר. דוראנט נינכס וקולע נגד השמירה של אמביד שגם עושה פאול. חבל שדוראנט החמיץ את הפאול אבל הוא רשם באותיות גדולות, 'אמביד, אני לא פוחד ממך'!.
*ג'ואל אמביד ממשיך לשחק ר-ק תחת הסל. הוא לא יוצא לפרימטר האהוב עליו אפילו פעם אחת. 62-42.
*מקסי משחק את כל הדקות ולא עושה כלום. ממש כלום. המשחק גדול מדי עליו. איך דוק ריברס – היושב מזיע – לא רואה שטייריס מקסי לא שייך במשחק הזה? יש לו 4 נקודות והוא פוחד ממש לזרוק לסל.
*הארדן לבדו בפינה שם שלשה, אבל בהתקפה הבאה עושה צעדים כמו טירון
*הרבע השני מסתיים 72-51. דוראנט עם 18 ב-7 מ-9. קיירי עם 16 ב-6 מ-10 ו-4 מ-7 מהטריי. סת' עם 15 ב-6 מ-9 ו-3 מ-6 מה-3. הנטס קוטברת שלשות בדיוק של 55. מהפארקט 64%!
*אמביד עם 21 אבל 15 מהן מהקו (15 מ-19). הארדן עם 11 אבל רק ב-3 מ-15.


רבע שלישי

*טוביאס האריס הוא אחד משחקני הסיקסרס הטובים ביותר. האנדרייטד מס' 1 בקבוצה. כל מי שמגחך עליו הוא רפה הבנה. שלשה, ועוד שלשה. הוא נראה אחד הדינמיים מבין כל הסיקסרס המשחקים כאילו הם לא שייכים. כמובן שלהגנה המצויינת של הנטס יש הרבה מה לעשות בנידון.
*עכשיו כבר 90-65.
*עכשיו, פתאום, אמביד משחק בחוץ. מעניין אותי אם הוא יצא מהצבע החוצה על דעת עצמו או קיבל הנחייה מדוק.
*רגע משעשע: סת' קרי גונב כדור, רץ את כל המגרש לבדו, אבל לא מדנקק. האם הוא לא רצה לקחת צ'אנס שיחטיא, או הוא לא מסוגל? כך או כך הוא סגר את הרבע השלישי ב-102-70. 32 הפרש.

רבע רביעי

*כבר כתבתי: אם אני סטיב נאש אני ממשיך ללחוץ שיהיה 40 הפרש, ואז 50. אבל דוק ריברס מוציא את כל החמישייה ושחקני הרוטציה, וסטיב נאש נענה עם אותו מחווה. שחקני המילואים סיימו את המשחק 129-100.

לנטס דוראנט קלע 25 עם 14 ריב', סת' קרי 24, קיירי 18. לסיקסרס אמביד 27 (15 מ-19 פאולים), טוביאס 16 (4 מ-5 מה-3(, הארדן 11, ומקסי 4.

2. תארו לכם קומבינציה של כריס פול וג'ה מוראנט ותקבלו את וולט 'קלייד' פרייזר, עתה פעמיים HOF

במוחי נצורות כמה תמונות של מאורעות שבוודאי אקח עמי לקברי: אניית המעפילים 'ארלוזרוב' שטה בפול ספיד ישר אל מול חדרי בחוף התכלת 9 ב-1946 ונתקעת אולי 250 מטרים מעיניו הבוהות של ילד בן 9. וול סטריט ופסל החרות במרחק נגיעה ממני, סטודנט צעיר בן 24 העומד המום על ירכתי האונייה 'שלום' ב-6 בבוקר ב-1961. תינוקת מכוסה נוזלים וקצת דם מוציאה הברות מפיה היוצאת מרחם אשתי האהובה רינה ז"ל – בתנו סיגל – ב-28 למרץ, 1967. ועכשיו תמונה שאני לא משווה בחשיבותה לאלה שמעל אבל היא תקועה במוחי לעד: הקוורטרבק האגדי של הניו יורק ג'טס – ג'ו נמט – ווולטר פרייזר, שניהם במעילי פרווה לבנים, נוסעים בקונברטיבל לאורך הברודוויי.

וולט פרייזר הא, אולי, 'איש היכל התהילה', איש '50 האגדות', ואיש '75 שחקני ה-NBA הגדולים אי-פעם' האנדרייטד ביותר. לי היה הכבוד להכירו מקרוב – פניתי אליו 'היי קלייד', והוא היה פונה אלי 'היי מל' – בניו יורק ניקס בכל שנות ה-70, כולל כמובן אליפויות 1970 ו-1973. הוא היה שחקן נפלא: מין קומבינציה של כריס פול וג'ה מוראנט. קשה להסביר את גאוניות הכדורסל שלו. פוינט גארד בגובה 1.95 מ' עם שליטה מחלטת בכדור, מין גאוניות משחק ויכולת מסירה של בוב קוזי, ושחקן התקפה עם חדירה מצויינת וקליעה טובה מאד מרחוק.

הוא היה גם המגן הטוב ביותר בין כל הגארדים של שנות ה-70, ובפנקסי הוא ומייקל ג'ורדן היו שני הגארדים המגינים הטובים ביותר מכל הגארדים אי-פעם.

אז מה חסר לו? מאומה בכל מה שקשור לכדורסל אבל עם יותר מדי 'ברודוויי' בנפשו, ופחות מדי 'מייקל ג'ורדן' בהפשו. הוא היה נפלא. גיבור מנהטן. אבל הוא היה יותר מדי עם רולס-רויסים, יותר מדי עם החליפות היקרות ביותר בעיר, יותר מדי נאה, ויותר מדי חבר של ג'ו נמט הקוורטרבק העילאי של הג'טס עם כינויו "ברודוויי ג'ו" כי שניהם אהבו את החיים היפים והיקרים, ואת הנשים היפות ביותר בעיר.

הוא חבר בהיכל התהילה של הכדורסל. עתה הוא גם חבר בהיכל התהילה של BROADCASTING.

הוא אמר כשניבחר (כשהוא מזכיר את 'מייק' הוא מתכוון למייק ברין, מ.ל):

When I went to support Mike last year, I never envisioned it,” Frazier told The New York Post. “When Mike went in, nobody was saying, ‘Hey, Clyde, you’re next.’ You know what I mean. Nobody said anything about me in the Hall of Fame. I was totally shocked. What a terrific honor.” “The guy was telling me we think you’re the first Hall of Fame player to ever be a Hall of Fame broadcaster as well,” Frazier said. “But I was in St. Croix. When I got back to New York, and people started coming up to me for the first game congratulating me as a two-time Hall of Famer, the magnitude hit me. And at the Garden, they gave me an introduction (February 25 against Miami) people stood up. Then I started absorbing what I achieved. “But I’m still absorbing it. It’s still sinking in. When I heard it, I was shocked. I never worked nationally. I haven’t received hardly any awards for being a color analyst. Obviously, it wasn’t one of my goals when I got in the business. It was just a job. It brought me back into the game after I retired in 1980.”

אלא אם כן אתה 'ניו יורקי' אתה יודע מעט מאד על וולט פרייזר השדר והאנליסט. הוא התחיל את הקריירה עם מרב אלברט ומייק ברין ברדיו וב-TV, וכשהשניים עלו בדרגה ועברו מהניקס ל-NATIONAL BROADCASTING. פרייזר יכול היה לסמן לעצמו את הג'וב הבר בנשיונל טיווי – היכן שרק רצה, אם רצה – אבל הוא העדיף להישאר LOCAL, והמשיך לשדר ניקס משך – לא יאומן כי יסופר – 33 שנה. הוא דאג לא לפתח יחסים קרובים מדי לאף שחקן ניקס משך כל קריירת השדור שלו כדי שיוכל לקטרג כל אחד באובייקטיביות ולפי ראות עיניו. הטוא היה קשה לפעמים, אבל אף שחקן ניקס – אף פעם – לא בא אליו בטענות כי כולם ידעו ש'קלייד' אומר מה שהוא רואה ומה שהוא חושב. הוא דאג גם אף פעם לא להשוות את הניקס לניקס הגדולה של שנות ה-70 עם וויליס ריד, דייב דבושר, אירל 'דה פירל' מונרו, ביל בראדלי, ג'רי לוקאס, דיק ברנט – ואוקיי, אכניס גם את פיל ג'קסון.

וולט פרייזר הוא, אם כך, אחד השדרים 'המקומיים' היחידים להיכנס להיכל התהילה של התקשורת הספורטיבית (SPORTS BROADCASTING). כמו בכל דבר אחר, וולט פרייזר תמיד עשה את שלו – כמו פרנק סינטרה לפניו – "MY WAY".

3. ג'וקיץ': בשני משחקים, ב-78 דקות 78 נקודות, 27 ריב', 24 אס', 5 חסימות, 3 גניבות. "זה נורמלי עבורו (מייק מלון, מאמנו)

ג'וקיץ': "מה אני יודע? כל מה שאני מנסה לעשות זה לנצח משחקים!"

אחרי שקלע 30 ברבע הרביעי ובהארכה בנצחון על ניו אורלינס, יום המחרת שהיה 'יום המנוחה' של ג'וקיץ' (אבל גם יום משחק), היה סתם 'עוד יום' בחייו של ג'וקיץ':

"הגעתי הביתה מאוחר מאד. נכנסתי לחדר השינה בשקט כדי לא להעיר את אשתי הישנה. התעוררתי בערך ב-8. הייתי קצת עם בתי. אז אשתי Natalija התעוררה, הכינה לי ארוחת בוקר. אז הלכתי לנמנם עוד קצת. הטבח שלי הגיע להכין לי ארוחת צהריים. הסתכלתי קצת על טלוויזיה עם אשתי לראות מה קורה באוקראינה, ואז הגיע הזמן לנהוג לאולם. ' עוד יום רגיל, הא?'"

היום הרגיל של ג'וקיץ' המשיך עם עוד צשחק טריפל דאבל של 32 נק', 15 ריב', ו-14 אס' בנצחון 124-131 על הווריורס. זה היה הנצחון התשיעי של הנאגטס בעשרת המשחקים האחרונים.

.

That’s the MVP,” said Nuggets veteran Jeff Green, who pulled his weight with 18 points vs.

Golden State. “… This is normal for him now.”

***********

Over two games in 78 minutes, Jokic accrued 78 points, 27 rebounds, 24 assists, five blocks and three steals. The production speaks to his dominance. It’s also a testament to his fitness, perhaps one of the more unheralded aspects of his game.

**********

בואו נקשיב למאמנו מלון:

“I Malone said. “He played in all 72 games last year, played at an MVP level. For him to do what he’s doing this year, once again, and he won it last year, and all the numbers and stats and metrics you come up with, he’s having a better season than he had last year when he won it. Our team, with a lot of guys out, is playing at one of the highest levels in the NBA. Come on, man. What are we talking about?”

ועכשיו נקשיב לג'וקיץ' עצמו

I don’t know,” Jokic said. “It doesn’t mean anything special. I’m just trying to compete, to win games.”

4. הווריורס מצאו דרך לנצח: COMEDY WARMUPS

הווריורס החליטו ללכת עד "SEMI PRO", סרט הקומדיה הנפלא של 2008 עם וויל פרל הלובש את הג'קט וה-
HEAD-BAND, ה-VINTAGE STYLE של ג'קי מון, וכך הוא שם ידו על פניו של קליי ת'ומפסון, מנסה לחסום אותו כשהוא זורק לשלשה.

הווריורס החליטו שאולי קצת צחוק וקומדיה הם מה שהם צריכים. וויל פרל בחימום של הווריחורס. הוא זורק מחצי מגרש ומחטיא. זורק שוב מחצי מגרש, ותאמינו או לו הכדור עשה BANK עם הזכוכית וניכנס!!!!!

-היי, וויל, מה אתה עושה כאן?

-"שקט. אני בחוזה עם הווריורס. עושה מה שצריך לפי החוזה: BANK THEM FROM HALF-COURT!!!

-כמה מהזריקות שלך נכנסות מחצי מגרש?

-"I DO IT EVEN IN MY SLEEP".

החימום ארך 20 דקות. הווריורס ניצחו את הקליפרס 97-112 ב-48 דקות…

5. ג'לן גרין מיוסטון הוא צעיר מדי לדעת שלא אומרים דברים כאלה ב-TV כשכל האומה שומעת

בד"כ כשמראיינים שחקנים אחרי המשחק להסביר מה ניצח להם את המשחק הם אומרים דברים 'לא מסוכנים' כגון "קוץ' אמר לנו לשדמור טוב יותר", או, "החלטמו להתרכז יותר בריבאונים התקפיים. ג'לן גרין ענה אחרת לחלוטין: "החלטנו 'TO ISOLATE' כרמלו אנטוני בהתקפה…". ז"א להשאיר את כרמלו לבדו נגד המתקיף כי כרמלו ידוע כמגן די עלוב שתמיד רוצים 'TO ISOLASTE' בהתקפה, אבל לא אומרים זאת בטיווי…

6. אם הלייקרס לא יעשו את הפליי-אין, המשחק הזה נגד יוסטון ישמש דוגמא לאי-איכפתיות שלהם בהגנה

שלוש דוגמאות לאי-איכפתיות של הלייקרס בהגנה (או, אולי, חוסר יכולת?)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
80 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
11/03/2022 8:19:08

תודה. קלי חייב לשים את האגו בצד.

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 8:33:34

1+
צריך להיות שחקן שישי

עמיחי קטן
11/03/2022 8:36:16

מה שקורה עכשיו, בעונה הסדירה, לא קריטי, וקליי צריך לקבל כמה שיותר דקות כדי לחזור לכושר. הווריורס יהיו מועמדים לאליפות רק אם קליי ייראה כמו בפלייאופים קודמים, ובשביל זה הוא צריך להיות שחקן חמישייה ויותר.

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 8:44:00

ביכולת הנוכחית של השחקנים פול צריך לפתוח ולפרוח כמו היום, עם גב וביטחון.
קליי ביכולתו אחרי הפציעה לא יחזור למה שהיה.
אבל הוא מתאים מאוד לעלות מהספסל ולהיות שחקן שישי מצוין.
ביטחון לא חסר לו.

עמיחי קטן
11/03/2022 9:22:47

פול הרבה יותר מתאים כשחקן שישי – המחליף של סטף וקליי בדקות המנוחה של כל אחד מהם ועוד כמה דקות יחד איתם

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 9:32:19

לא הוא לא. אין לו מספיק ביטחון כדי לקבל את ההורדה בדרגה מאז שקליי חזר וביכולת הוא טוב ממנו.

עמיחי קטן
11/03/2022 9:43:06

זה כנראה היה נכון במידה מסוימת בהתחלה, וזה היה משהו שפול היה צריך להתאקלם אליו, אבל נכון לעכשיו האחוזים של פול העונה גבוהים יותר כשהוא עולה מהספסל – 56.9% אפקטיבי ו-61.4% טרו שוטינג לעומת 53.7% אפקטיבי ו-58.6% טרו שוטינג כשהוא פותח בחמישייה. הוא גם מוסר את אותה כמות אסיסטים – 3.6 – ב-5-6 דקות פחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכים עם עמיחי קליי צריך להיות בחמישייה ולחיות עם זה שכרגע הוא מזיק להם בתקווה שיראה משהו מהעבר

עמיחי קטן
11/03/2022 10:34:39

אני גם לא חושב שהוא מזיק להם יותר מדי. ההגנה שלו, גם היום, הרבה יותר טובה מכל גארד אחר של הווריורס שלא נקרא "השני", וזה שחקן שלא יביאו ממנו את הדאבל טים על סטף גם אם הוא יהיה עם 0/94819938 מהשדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לכן אני מסכים איתך.
הוא פוגע במרקם כרגע לא מדבר על סטט. שחקנים אחרים לא יכולים בחופשיות לשחק, הם עם יותר לחץ והם יודעים שהמקום שלו מובטח זה די מבאס.

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 8:30:46

נפלא דוקטור, כל קטע מושלם
פילי האמיתית נחשפה היום בגדול, הם קברו את עצמם עם הטרייד. החליפו אפס באפס, סימונס לפחות שיחק הגנה.
ברוקלין אולי תיכנס ממקום אחרון לפלייאוף, אבל היא הטים טו ביט במזרח, ובכלל.

המשגיח
11/03/2022 8:32:55

תודה דוק.
בא לי סדרת פלייאוף של פילי נטס. סדרה פתוחה לגמרי ועם המון פוטנציאל ליריבות אמיתית

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 8:34:07
Reply to  המשגיח

4-0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נעשה התערבות?

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 10:49:48

בהינתן שאין חוסרים משמעותיים בכיף.
אני לוקח 4-0 או 4-1

אהרון שדה
11/03/2022 15:39:58

מה זה חוסרים ,
נכון לעכשיו קיירי רק במשחקי חוץ
אם קיירי ודוראנט משחקים בית וחוץ
אני לא נותן לפילי יותר מ 6 משחקים וללכת לים

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 17:58:51

קיירי צריך לשחק בית וחוץ. הוא בהחלט משמעותי.

Jonathan
11/03/2022 8:38:09

תודה מנחם, אחלה מעורב.
היציאה של גרין על מלו, צחקתי בקול… קראו לזה בצבא "צעיר פעור" (כי בזמן שיש לו בארגון הוא עוד לא למד מתי לשתוק). אבל זה מלמד משהו על איך שהרבה מהליגה רואה את ההרכב הנוכחי של הלייקרס.

דוקטור רזי הופמן
11/03/2022 8:45:28

תודה מנחמנו, אין כמוך ובמיוחד בסיפורים מהקופסא (ארגז).
דני גרין היה חסר אבל לא היה משנה את התמונה הסופית.
פילי קבוצה לעונה רגילה אבל כשהקלפים על השולחן היא פשוט לא שם ואני מתחיל לחשוב ששי צודק, איל בגדדי ואמביד לא כל כך מוצלח כמו שחשבנו.

דוקטור רזי הופמן
11/03/2022 9:01:09

וכמובן שאני לא יכול שלא לאמר כלום על IT
אז יש פה לינק נחמד למשחק האחרון של הסלטיקס בו תומס שיחק עבור שארלוט.
https://clutchpoints.com/hornets-news-isaiah-thomas-gets-emotional-standing-ovation-in-charlotte-home-debut/?fbclid=IwAR26P4NlrFkhFSQ9M_w9vqgA45h4ljICNXD1M8a45et2Zm_ktCCfyywoXds
אין לי לינק לציטוט של אימא אודוקה אבל כשנשאל מדוע לא מחזירים את השחקן האהוב כל כך בבוסטון.
זו היתה תשובתוווווווווווווווווווווווווווווו: Point guard was never a need
זה מצחיק כי כבר נאמר פה על ידי כמה באתר שפויינט גארד זה מה שחסר בבוסטון!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל יש לי בשורה בשבילך
Et קיבל חולצת גייסון טייטום כהפתעה מחול (הפעם אבא שלי פגע בניחוש וקנה חולצה כלשהי של כוכב, פעם קודמת שהוא קנה על דעת עצמו זה היה חולצה של בארט)
בזאת et משלים סריית חולצות של לוקה טריי גה טייטום ובארט (יהיה מצחיק אם בארט יצא כוכב בסופו של דבר)

דוקטור רזי הופמן
11/03/2022 11:26:05

הוא צריך לגדול, תגיד לאביך שיביא חולצה של יוקיץ….
סתם סתם, שיביא אמביד,
תרשום לו, אבא תביא אמביד….
בעצם תביא שניים, אחד ל ST השני ל ET

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לי אין חולצות של שחקני wwe. פעם קנו לי מתנה של השיקצה שהיה בקאבס ב2006 נראה לי (אז עוד לא הייתי חבר ללל) מתישהו היא הפכה למטלית לניגוב הבית (אשתי אמרה לי מה זה החולצה המכוערת הזאת ואני אמרתי לה שאני בכלל לא אוהב אותו ושהיא צודקת)
אותו דבר קרה לבגדי הucla של ראס שקיבלתי מארהב.
פעם לבשתי אותו ומישהי ברחוב אמרה לי איסה תחפושת יפה של מרדכי היהודי 🙄

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 12:13:55

גם היום השיקוץ משמש כמטלית

עידו גילרי
11/03/2022 10:31:45

גם ג'יילן בראון ביחסים מאד טובים איתו.
אם הסלטיקס כבר החזירו מהקבר את הגופה של ניק סטאוסקאס בגלל שני משחקי ג'י ליג טובים היו יכולים באותה מידה להביא את תומאס.

אור
אור
11/03/2022 11:07:49

בסוף ישתמע שאתם מסכימים.. 😛

דוקטור רזי הופמן
11/03/2022 11:23:48

אוףףףף, למה היית צריך?
מעטים הרגעים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא מבין את החוזים האלה ל10 ימים לשחקנים ותיקים ומוכרים. איזייה עובר קבוצות השנה בלי הכרה מה המנהלים לא יודעים מה הוא יכול לעשות ומה הרמה שלו? מה זה חוזה ל10 ימים?
או שתיקחו את השחקן או שלא.
זה כמו להזמין את אל פצינו לאודישן

דוקטור רזי הופמן
11/03/2022 11:28:01

כל מילה
במקום למלא רוסטר באנשים שאין להם רמה להביא שחקן שיש לו משמעות בחדר ההלבשה.
לדעתי זה משהו עם ברד סטיבנס אבל אין לי הוכחה, סתם ספקולציה.

אור
אור
11/03/2022 14:34:35

אין קשר, זה חלק ממבנה הרוסטר שנקבע מראש ומגיע מאילוצים של פציעות של שחקנים שיחזרו אחר כך.

Avri
Avri
11/03/2022 13:27:19

משעשע אותי תהליך ההאדרה (שלא לומר האללה) שעשו לתומאס. כאילו שאם לא היה מונח בפניו חוזה מקס בסוף אותה שנה הוא לא היה חותך תוך דקותיים לקבוצה אחרת, ובצדק. אנשים מחפשים סמלים בנרות וכנראה שוכחים שהשנה היא 2022, והמדינה היא ארצות הברית של אמריקה. יש סמל אחד ואחד בלבד שמשנה בליגה הזו – טוב או רע זה דיון אחר (לאו דווקא רע לדעתי) אבל זה מה יש.
להביא אותו חזרה בתור גיבוי של הגיבוי מהספסל? על פניו למה לא, כנראה לא יזיק יותר מידי בדקות המאוד ספורות שיקבל ובטוח לא ישנה כלום לחיוב מבחינת כדורסל. מצד שני זו גם הסחת דעת וחור הגנתי שפעם היה נסבל לאור יכולות התקפיות והיום כבר לא.

מסקנה? הייתי מחזיר אותו אבל מהסיבות הכי ציניות שיש. אם זה יעשה את ג'יילן וטייטום שמחים, גם את שמעון הייתי מחתים.

דוקטור רזי הופמן
11/03/2022 13:30:53
Reply to  Avri

כבר שכחת….
עזוב אני לא רוצה להזכיר, אני איש של סנטימנטים ויש לי הרבה לגמד הזה שנתן הכל למועדון שזרק אותו.
לא הכל זה כסף והצלחה.

עידו גילרי
11/03/2022 13:34:12

ובגלל הסנטימנטים אתה משמיץ את השחקנים הכי טובים של המועדון השכם וערב?

דוקטור רזי הופמן
11/03/2022 15:36:13

אותו הגילרי הטוב….
אתה יודע טוב מאד מדוע השניים מושמצים.
טייטום קצת יצא מזה, בראון לא!

עידו גילרי
11/03/2022 16:52:08

וזו סיבה להשמיץ? IT היה בול הוג לא פחות.

דוקטור רזי הופמן
11/03/2022 18:02:47

and so R U

עידו גילרי
11/03/2022 18:07:01

כרגיל אתה לא מסוגל לענות ברצינות.

penny H
penny H
11/03/2022 9:14:48

משחק אחד חברים,
משחק אחד…
פילי בריאים
עם ההגנה של דני גרין (אותו קרי לא יקח לסיבוב)
יהוו יריב די שקול .
עדיין אני הולך עם דוראנט שהיה כפסע (תרתי משמע) מלנצח את הבאקס אבל חכו קצת…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  penny H

דני גרין אוויר כבר שנים את מי לא יקח לסיבוב?

אור
אור
11/03/2022 14:35:34
Reply to  penny H

נכון, אין כמעט השפעה למשחקים כאלה בעונה הרגילה על הפלייאוף

Berch
11/03/2022 10:14:37

איך אמר פעם פיני גרשון – אם להפסיד אז עכשיו….
בנטס כל מטאטא ירה
פילי לא הצליחו לכדרר בלי לאבד כדור
זוועה של משחק וטוב שהגיע עכשיו
🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן הנטס פתחו את החריץ לפילי. לא נורא בוסטון עשו לנו גם כזה ונוגבו משחק הבא.
הייתי מפטר את ריברס היום. אם כסיל כמו נאש מקרקס אותו זה בעיה.
הבעיה שמקסי לא הגיע והארדן היה מחריד. ושהגארדים שלך משחקים כמוני בשכונה אתה חוטף 30.
בן סימונס יחזיר את הנטס למציאות בפלייאוף.
המשחק הזה יביא לפילי מוטיבציה להמשך.
ראיתי שקרי ניגב את יוקיץ מה קרה הצליחו לנצח שוב בלי דריי? חשבתי בלעדיו אי אפשר לנצח

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/03/2022 12:14:09

אפשר לנצח בלי דריי פיט ך הוא מוסיף לא מטט ללוחמים בניהול המשחק ובהגנה ובריבאונד. הקליעה היא תפקידם של אחרים. ישנם לא מעט שחקנים לאורך השנים שהיו מוגבלים התקפית אך היו שחקנים חשובים מאוד ובמקרה של ביל ראסל אך היה השחקן המצטיין על של קבוצתו וכן היה את דניס רודמן שהיה מהשחקנים החשובים ביותר בבבוכנות ובשוורים שותף בכיר לזכייה באליפויות. גם דריי הוא שחקן כזה שעם המגבלות ההתקפית הוא נכס לקבוצה שותף בכיר לזכייה באליפויות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/03/2022 12:15:13

*אפשר לנצח בלי דריי, אך הוא מוסיף לא מעט

אור
אור
11/03/2022 14:36:08

דריי פיט – חזק קרמר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/03/2022 10:25:25

לא חושב שצריך לקחת קשה מדי את ההפסד של פילי, בפליאוף דברים יכולים להיראות אחרת (למרות שגם אז, הכסף שלי עדיין על הנטס).
כמה שהוא עדיין שחקן ענק, לראות את לברון בתצוגות השינה שלו בהגנה זה מכעיס בכל פעם מחדש. בגיל 37 אתה אולי קצת יותר עייף, אבל אתה גם אמור לדעת שתמיד מסתכלים עלייך. לא ברור איך אפשר לדרוש מאיזובי הקיר בקבוצה להתאמץ, כשארז הלבנון (ארז הקליבלנד?) עומד דומם.
תודה רבה על המעורב המעולה

Avner
Avner
11/03/2022 11:49:32

פריצ' 🙂
בהינתן הנטיה הטבעית של מס' שחקנים שם לא להגן לברון היה צריך לתעדף את זה השנה כדי לתת דוגמא לאחרים.
הבעיה שבהגנה לא שוברים שיאים אישיים..

Yp
Yp
11/03/2022 11:00:13

בוקר טוב לכולם ותודה ענקית למנחם על פוסט מעולה
כמה תובנות לגבי המשחק :
כתבתי כבר לפני שבועיים , איזה תענוג בשביל אוהד לראות שחקנים שממש מתאמצים כדי שהקבוצה תנצח .
אני לא אציין את השמות המוכרים,ברוס בראון שנראה עד לפני חודש כשחקן כבוי וגמור , כאילו נולד מחדש .
רוטצית הגארדים נראית לי די סגורה , אני לא רואה את סימונס משתלב כגארד . לדעתי הוא ישחק ב-4 , בעיקר לצרכי הגנה והנעת כדור ..
אבל הסיבה האמיתית שאני מגיב היא בקשר לויזארדס ולאבדיה .
אני רוצה לשאול את ידידי שמעון , ואולי אחרים שרוצים להתיחס
שמעון , אתה עשית רצח אופי לסקוטי ברוקס .
רציתי לשאול אותך , האם פיטוריו של סקוטי לדעתך עשו טוב לקבוצה ולקריירה של דני שלנו ?

יום טוב לכולם

עידו גילרי
11/03/2022 11:02:58
Reply to  Yp

תראה לי מאמן אחד שהוא לא עשה לו רצח אופי או יעשה לו בקרוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תיבס😎
יש בודדים אבל מה אני אשם שהמאמנים בnba בדיחה?

עידו גילרי
11/03/2022 11:12:18

בקרוב בפוסט הופס ליד מקום מגוריכם.

אור
אור
11/03/2022 14:37:11

פה אתה טועה, כששמעון מחליט משהו נדיר שהוא לא יישאר עם הקביעה הזו לתמיד. מצד שני לפעמים גם מתברר בהמשך שהוא צדק כל הזמן הזה 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

סקוטי ברוקס היה מהמאמנים הגרועים שידעה הליגה.
הכשלון של דני היא אשמת דני בלבד הבחור לא יודע לכדרר ליצור לעצמו ולקלוע. שחקנים כמו קיספרט לקחו לו את המקום.
אם אתה מצפה ממאמן nba לתת לדני תרגילים צר לי. זה לא יקרה.
דני קיבל בווש המון המון הזדמנויות והוא לא לוקח אותם. בעיה שלו

Yp
Yp
11/03/2022 11:44:17

שמעון ידידי
אני חולק עליך . סקוטי ברוקס נחשב לאחד המאמנים היותר מיומנים בפיתוח שחקנים .
לפחות שניים מהכוכבים הגדולים ביותר בדור האחרון פותחו על ידו .
להזכירך,KD החל את הקריירה ב-2 כי הצוות שקדם לסקוטי לא האמין שיוכל לשחק כפורוורד .
להזכירך,ראס הגיע לליגה כ-2 מהמכללה , מי שהפך אותו לרכז כוכב היה סקוטי ברוקס .
אני גם זוכר שדני שלנו קיבל הרבה יותר אשראי מסקוטי מאשר מאנסלד הצעיר .
בשורה התחתונה , פיטוריו של סקוטי פגעו מאד בקריירה של דני .
אל תמהר כל כך לפטר מאמנים.

עמיחי קטן
11/03/2022 11:53:08
Reply to  Yp

אצל ברוקס היה תהליך הפוך וחסר היגיון. הוא נתן לאבדיה הרבה דקות בהתחלה ופחות בהמשך, ואילו אנסלד עדיין לא נותן לו כדורים (כי הוא מאמין שראול נטו מוביל כדור יותר טוב??), אבל מבחינת דקות הוא בסדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה שבאןביאיי יש מאמנים יותר גרועים לא אומר שברוקס טוב.
פיתוח שחקנים שישאירו למפתח שחקנים מאמן הוא גרוע. דיברנו על יכולותיו כמאמן

עמיחי קטן
11/03/2022 12:41:41

אני לא בטוח שיש יותר גרועים. מצד שני, אנסלד הוא שיפור משמעותי על ברוקס, ועדיין רחוק מהצמרת של המאמנים.

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 12:44:15

אם נדמה את ברוקסי לאסלה, אז אנסלד היא טיפה יותר טוב – הוא מיכל ההדחה.

עמיחי קטן
11/03/2022 11:49:03

דני בטופ של הליגה ביעילות כמוביל כדור בפיק אנד רול, או כמי שמסיים בעצמו. זה שהמהלך הזה נעשה כל כך מעט זו פאשלה רצינית של המאמן.

golan
golan
11/03/2022 11:10:10

תודה על המעורב.
לא יודע, הסקת מסקנות חפוזה מדי אחרי משחק אחד. לא לכאן ולא לשם…
2 קבוצות חדשות כמעט מבחינת סגנון המשחק מבחינת הכוכבים, ובמצב כזה הכישרון והמאמן מכריעים. סדרת פלייאוף לא תהיה כ"כ חד צדדית.

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 11:32:51

בהינתן שאין חוסרים משמעותיים בכיף.
אני לוקח 4-0 או 4-1

אשך טמיר המקורי
11/03/2022 11:33:14

תגובה לשמעון

FAN
FAN
11/03/2022 13:24:00

אחלה מעורב! תודה מנחם היקר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. הנטס לא כל כך טובים כמו שנראו הלילה, ופילי לא כל כך גרועים כמו שנראו הלילה. יהיה מעניין.

FAN
FAN
11/03/2022 13:40:41

ולא הייתה שום לחיצת ידיים בין אף אחד לאף אחד. רחוק מזה.

Pistons
Pistons
11/03/2022 15:23:21

אין מה לנפח יותר מדי את אבדיה. שחקן שמתקשה לשים את הכדור בסל.
חשבתי שהוא ירים קצת את האחוזי שלשות הגרועים שלו, אבל אפילו את זה הוא לא הצליח.
בוא נגיד את האמת, הסיבה היחידה שניפחו אותו בצד ההתקפי, היא היותו ישראלי (מזכיר קצת את בלאט כשהגיע ל-nba ועשו ממנו מאסטר התקפי)

דן רוזנבלום
11/03/2022 16:30:17

Great Take.
Yeah, I think the league is pushing for more marketable referring so they can make more profit.
The league see's Embid as a potential "New Shaq" and thats why you can see these whistles blowing now.
The league knows which players wont play ball with the scheme and try to play them down…as KD and Kyrie.

Definitely a marquee win for Brooklyn last night.

I was only born in 84`…way after you been through everything in life…but the name of Frazer was always buzzing around the city…even as a Kid that grew up in the nineties. I wouldnt say I know the man or his game…but some things you mentioned definitely resonate. Thanks for sharing.

הייתי משלם $200 כדי לראות את ה- Bookmarks שלך בדפדפן ובאיזה אתרים אתה קורא חדשות…
חחחח…יוקיץ' מדהים. יהיה להם קשה לבחור את הפרסים של השנה.

ברכות לשבת שלום ותודה רבה על המעורב!

thetroll
thetroll
11/03/2022 17:34:02

מנחם תודה על המעורב. זה שהזקן הוא צ'וקר זה דבר ידוע ולא מפתיע והיה צפוי שיחנק במשחק הזה. אף אחד לא יהפוך אותי לאוהד של פילי או אוהד של הארדן אני תמיד אשמח שדוראנט יקרע לשניהם את הצורה. לכן אני שמח היום. אבל בתור אוהד דוראנט ומי שרוצה שהוא יזכה באליפות המשחק הזה לא שינה את דעתי אפילו בסנטימטר מעוקב אחד שהטרייד של סימונס /הארדן היה ארוע חמור בתולדות הליגה וששון מארקס צריך להגיש מכתב התפטרות ביום שעשה אותו. סימונס עוד לא משחק וזה שהארדן נחנק אתמול עדין לא אומר כלום על מה שיקרה בפליאוף או על מי הקונטנדרית הראשית מהמזרח מבחינתי זו עדין פילי לצערי הרב לא תתפוס הרבה פעמים את הזקן ואת אמביד ב 8 מ 34 משותפים מהשדה. ממליץ לכל החוגגים להרגיע בדחיפות.כולה משחק אחד.

thetroll
thetroll
11/03/2022 17:36:46
Reply to  thetroll

רק תיקון אחד בפליאוף עדין הייתי שם כסף על הנטס לא על פילי אבל פחות. הקונטנדרית הראשית מהמזרח שלי היא עדין ברוקלין אבל אם לפני הטרייד הייתי שם ביחס 3 ל 1 היום אני אשים רק 2 ל 1 וכי פילי הרבה יותר חזקה ומסוכנת ממה שהיתה.

דה שוט
11/03/2022 17:44:38
Reply to  thetroll

טיפסת על עץ עם שון מארקס חבריקו, לא מאוחר לרדת. יש שיגידו שמספיק קרי תמורת הארדן כדי שהטרייד יהיה טוב לברוקלין. אז עוד הוסיפו את סימונס והגופה של דראמונד. בסוף עוד יתברר שמורי הוא הפראייר כאן.

Pistons
Pistons
11/03/2022 18:15:34
Reply to  דה שוט

מי האנשים האלה שיגידו את זה?
אני לא מבין למה דבק בהארדן המושג צ'וקר. הוא הוביל חבורה באמת מוגבלת עד לשלבים מאוד מתקדמים. אני לא רואה אחרים שהיו מגיעים איתם רחוק יותר (אולי לברון הצעיר).
אם מישהו הוא צ'וקר זה כריס פול שגם עם הארדן הצליח להיפצע ברגעים החשובים של העונה. גם בדקות האחרונות של שלושת משחקי הגמר בעונה שעברה הוא נחנק. אבל הוא תמיד יוצא טוב.

trusttheprocess
trusttheprocess
11/03/2022 18:12:35

איזה הגזמות
לפני חודש בדיוק פילי קיבלו בבית 40 הפרש מבוסטון כי בוסטון תפסו יום קליעה של פעם בשנתיים ומהשחק היה כבר גמור לפני החצי.
3 ימים אחרי זה אני חושב , אמביד ופילי נסעו למילווקי(שהיו בהרכב מלא) עדיין בלי הארדן(אבל גם בלי קרי ודראמונד) ואמביד נתן תצוגת MVP ופילי ניצחו משחק שאף אחד לא נתן להם סיכוי.
משחקי עונה רגילה הם משחקי עונה רגילה , תמיד יש עוד משחק תוך יום יומיים
ברוקלין בעטו לפילי בתחת ואין תירוצים.
אבל בוא נגיד שברוקלין הגיעו למשחק הזה עם מוטיבציה שתי רמות מעל פילי והם גם אמרו את זה בראיונות אחרי המשחק.
הם תפסו יום קליעה מצוין ובפילי כולם היו גרועים שזה דבר די נדיר.
הנטס שיחקו מאד אגרסיבי ועשו טונה של פאולים שרובם נשרקו וחלק לא, אם זה היה משחק צמוד הנטס היו בבעיה גדולה , באמצע הרבע השני לדראמונד היו 3, לקיירי היו 3,לבראון היו 4, לדוראנט היו 2
לא צריך להתרגש יותר מדי מהמשחק הזה לפחות מבחינת פילי

Pistons
Pistons
11/03/2022 18:17:10

דרך אגב, ברגע שסימונס הפחון מתחיל לשחק, הנטס צפויים להיחלש.

MBK
MBK
11/03/2022 18:48:03

תודה מנחם!
מעורב מעולה. דוראנט בשנה וחצי האחרונות במוד של השמדה
חבל שהוא נפצע המון, הוא השחקן הכי טוב בליגה ועם אכילס קרוע