קצת נתונים לקראת משחק החוץ של מכבי בבלגרד / צוות הופס כדורסל אירופי

אתר היורוליג

20:00 הכוכב האדום בלגרד (12- 15) – מכבי תל-אביב (12- 13):

הערב בשעה 20:00 מכבי תתארח בבלגרד אצל יריבה אותה הצהובים לא ניצחו בחוץ מאז 2014, והפסידו גם את שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, מה שהעניק לסרבים יתרון 7- 6 במאזן הישיר בין הצדדים. הסרבים מגיעים אחרי שרק שלשום הם גברו על ריאל מדריד בקרב דרמטי, ואילו מכבי ניצחו את באסקוניה במשחק דרמטי לא פחות בשבוע שעבר.

הסרבים ניצחו 3 משחקי יורוליג רצופים, ואילו מכבי אמנם ברצף רק של ניצחון אחד, אבל ניצחו 5 מ-7 האחרונים, כך שניתן להסתכל על זה גם כן כמומנטום חיובי. הכוכב גם הגיעו העונה ל-12 ניצחונות, לראשונה מאז 2017, אז הם סיימו עם מאזן 16- 14 חיובי והודחו רק בגלל מאזן פנימי מול דרושאפקה של דיוויד בלאט. מן העבר השני, מכבי הגיעו ל-13 ניצחונות לפחות בכל עונה מאז 2017, והערב הם יקוו לעשות את זה כשבטור ההפסדים נמצא מספר זהה.

סטטיסטית, מכבי מובילים על הכוכב האדום כמעט בכל הנתונים הקלאסיים – נקודות למשחק, ריבאונד הגנה, חטיפות, חסימות, מיעוט איבודים ואחוזים ל-2 נקודות, 3 ועונשין. זה משאיר לקבוצה הביתית רק את הריבאונדים בהתקפה ובסך הכל ואת האסיסטים. עם זאת, בנט רייטינג שתי הקבוצות צמודות בדירוג – מכבי מקום 12 והכוכב מקום 13. הסיבה לכך היא ההגנה הסרבית שמדורגת שמינית לעומת זו של מכבי שמדורגת 13.

זו הזדמנות להיזכר בך שמכבי ספגה 101 נקודות בממוצע למשחק מאז שספרופולוס פוטר ואבי אבן מונה במקומו, וגם להזכיר את זה שמכבי 76 או יותר בכל אחד ממשחקי החוץ נגד הכוכב, וזו קבוצה שבדרך כלל קולעת פחות. זה לא נשמע מספיק רע, אז נציין שהממוצע של הסרבים במשחקי בית נגד מכבי הוא 83.3 נקודות וזה כולל משחקים של 92, 89 ו-87 נקודות בין השאר.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. נראה לי שיהיה משחק קשה. תמיד קשה מול הכוכב אצלם בבית, הדבר היחידי שעובד לטובתנו זה העייפות הסרבית. נקווה שמרבית תצליח להישאר מספיק זמן במשחק כדי שהעייפות תהיה פקטור משמעותי.
    תודה רבה על הפריוויו

  2. לשחרר את ווייציץ "הפיל שבחדר", להביא מאמן בעל דיעור קומה (האיטלקי שמאמן בגרמניה?), לשחרר את כל השחקנים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט