מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1.מיהו ה-MVP של העונה? מרוץ 'NECK-TO-NECK' בין יוקיץ', יאניס, ואמביד

מזמן מזמן לא היה מרוץ כזה ל-MVP של העונה כמו העונה. המרוץ בין ניקולה ג'וקיץ', יאניס, וג'ואל אמביד הוא כזה קרוב שהמנצח יהיה בוודאי אחד מהשלושה שקבוצתו תפרח בשבועות המעטים שנשארו עד סוף העונה. לדעתי ג'וקיץ' מוביל כעת חיה אבל בהפרש קטן ביותר. פוסט זה משתמש ונעזר ב=PER וב-MBP של ג'ון הולינג'ר מ'האתלטיק':(https://theathletic.com/3167733/2022/03/07/giannis-jokic-embiid-and-an-nba-mvp-race-for-the-ages-scouting-lsus-tari-eason-hollingers-week-that-was/

ישנם שלושה שחקנים עם עונה הסטורית, והבחירה ביניהם חייבת להיות מושפעת מהתוצאות של פגישות ראש-בראש בין השלושה, וכמובן הצלחת קבוצותיהם במקצה האחרון של הליגה. זה מרוץ ל-MVP שהרבה זמן לא היה כמוהו. A RACE FOR THE AGES כפי שמכנים אותו החברים שלי מדאונטאון דנבר.

מזמן לא היה מרוץ כזה בין 3 מובילים, כשהשאר נמצאים כל כך רחוק מאחוריהם שהם בקושי נראים במראה האחורית.

המשחק המגוחך ביום ראשון – RIDICULOUS ממש במובן הטוב ביותר – שג'וקיץ' עשה בו טריפל דאבל עם 46 נק' ב- 22 זריקות בלבד עם שלוש גניבות וארבע חסימות להוסיף עטרת נוספת למבצע שלא היו הרבה כמוהו בהסטוריה של ה-NBA, הוא רק דוגמא נוספת לפראות ההישגית של אחד משלושת הכוכבים האלה.

ת'אמת בין שימון וביני? אני נותן את ה-MVP ליוקיץ' כבר היום. אם לא המקום ה-6 של קבוצתו דנבר נאגטס במערב, בעוד שבמזרח של אמביד ויאניס, קבוצותיהם פילדלפיה ומילווקי נמצאות במקומות 2 ו-3. – אני בטוח ששמו של ג'וקיץ' היה זורח מעל שני יריביו בעיני רוב הכותבים על ה-MVP שלא מוכנים 'לתת' לו את ה-MVP לפני אנשים כג'ה מוראנט למשל.

היו שחקנים זרים מעטים לזכות בתואר ה-MVP: האקים אולג'ואן מניגריה, דנקן מה-US VIRGIN ISLANDS, סטיב נאש הקנדי, דירק נוביצקי הגרמני, יאניס מיוון, וג'וקיץ' מסרביה. אבל לא היה אף פעם מקרה בו כ-ל שלושת המועמדים הם זרים כשלאף אמריקאי אין אפילו סיכוי קלוש לזכות בתואר.

המצויינות של השלושה העונה נראית בברור ב-PER שלהם. גם ג'וקיץ' וגם יאניס כבר שברו את שיאו של יאניס מהעונה שעברה וגם אמביד נמצא בין 10 הראשונים, ורק 1.3 מג'וקיץ':

PLAYERSEASONTEAMPER
Nikola Jokic2021-22DEN32.3
G. Antetokounmpo2021-22MIL32.0
G. Antetokounmpo2019-20MIL31.9
Michael Jordan1987-88CHI31.7
LeBron James2008-09CLE31.7
Michael Jordan1990-91CHI31.6
LeBron James2012-13MIA31.6
Stephen Curry2015-16GSW31.5
Nikola Jokic2020-21DEN31.3
Joel Embiid2021-22PHI31.0

גם ה-BPM של שלושתם מראה את הדומיננטיות שלהם על פני כל שחקן אחר. למעשה ה-BPM של ג'וקיץ' הוא הגבוה אי פעם בכל תולדות ה-NBA וגם אלה של יאניס ואמביד הם מעל כולם בהפרש עצום.

מה זה BPM? פרוש האותיות הוא BOX PLUS MINUS, והוא מבוסס על ה-BOX SCORE שלפיו קובעים את ערך השחקן ותרומתו לקבוצה מה-PLAY-BY-PLAY REGRESSION. מבלי להיכנס לסטטיסטיקה של ה-REGRESSION, בגדול ה-BPM משתמש ב-BOX SCORE STATISTICS לחשב את טיב המשחק של השחקן וקבוצתו, ואז לחשב את טיב המשחק של השחקן ביחס לממוצע של ה-NBA. (מי שמעוניין להיכנס ל-NITTY-GRITTY של ה-BPM אז הנה – https://hackastat.eu/en/learn-a-stat-box-plus-minus-and-vorp/).

תראו באיזה מרחק השלושה נמצאים משאר החבורה:

PLAYERTEAMPERBPM
Nikola JokicDen32.313.9
G. AntetokounmpoMil32.011.1
Joel EmbiidPhi31.39.5
(BIG GAP)(BIG GAP)
LeBron JamesLAL26.47.7
Kevin DurantBkn26.17.4
Rudy GobertUta25.35.1
Trae YoungAtl25.24.7
Ja MorantMem25.16.6
DeMar DeRozanChi24.23.1
Luka DoncicDal24.17.4
Steph CurryGS21.95.9

איך אומרים החברים שלי בפרדס כץ? WITH ALL DUE RESPECT – או בשפתו של שימון 'עם כל הכבוד' – לג'ה מוראנט, קווין דוראנט, דמר דרוזן, סטפן קרי, או ג'ייסון טאטום', אתם יכולים להיות נרגשים ומתפעלים ממשחקם ככל שנפשכם הרגישה תוביל אתכם, אבל כשמגיעים למספרים הקרים – אבל האובייקטיביים – ג'וקיץ' הוא נכון לעכשיו הבחירה הראשונה ל-MVP אבל ביתרון קטן כזה על יאניס ואמביד שכל מעידה קטנה של השחקן וקבוצתו יכולים לערבב בין השלושה עד יום הבחירה.

הבחירה שלי נכון לעכשיו היא ניקולה ג'וקיץ'

2.קייד קנינגהאם הוא רוקי העונה שלי

ברור לי שהיום אבן מובלי הוא בחירת ה-ROY הפופולרית.

אבל אחרי שראיתי את קייד קנינגהאם במשחק שלם שני העונה – לפני שלושה ימים נגד אטלנטה האוקס – הבחירה הנחרצת שלי הוא השחקן שכבר בתיכון, באוקלומה סטייט, וב-FIBA – וכמובן בדראפט של 2021 – תמיד היה ראשון והטוב ביותר, ושמו קייד קנינגהאם. קייד בן ה-21, גארד בגובה 1.97 היה הטוב ביותר היכן ששיחק, והדראפט של 2021 אכן הכיר בזאת כשדטרויט בחרה בו ראשון בבחירה הראשונה.

הוא החל את הקריירה בתיכון ארלינגטון שבטקסס אבל אז עבר למונטברדה אקדמי בפלורידה, שהוא בי"ס תיכון ואקדמיה לכדורסל בעת ובעונה אחת. הוא נבחר בשנת הסניור שלו ל'שחקן השנה בתיכונים' (national player of the year). באוקלהומה סטייט הוא נבחר לחמישייה הראשונה של 'אול אמריקן במכללות ושחקן השנה ב-'ביג 12' (All-American and Big 12 Player of the Yea). הוא הוביל את נבחרת ארה"ב לזהב ב'תחת גיל תשע עשרה19-2019 FIBA Under-19 World Cup והיבחר ראשון ע"י דטרויט פסטונס בדראפט של 2021.

במילים אחרות, אחד השחקנים היחידים ביותר אי-פעם שהיו נמבר 1 בתיכון, ב-AAU, ב-FIBA, ובבמכללה, ואז ניבחרו מספר 1 בדראפט, והולכים חזק ביותר לכיוון ה-ROY.

מה שקרה עם כיתת נבחרי הדראפט האחרון הוא שהיו שאמרו שזו כיתת דראפט חלשה במיוחד, ועתה עם שחקנים כקנינגהאם, מובלי, ג'אש גידי, סקוטי בארנס, פרנץ ווגנר, או ג'לן גרין, היא מוכיחה את עצמה ככיתת דראפט מעולה ביותר.

כשראיתי את קנינגהאם במשחק האחרון, מנצח את אטלנטה האוקס כמעט בעצמו, והופך את טריי יאנג לשחקן של 13 נק' באחוזים איומים וגורם לו לאיבודי כדור מהגיהנום, רשמתי במחברתי את קייד קנינגהאם כ-"STAR". הוא יגיע בקרוב מאד לכיתת ה-'סופרסטארים', וזו מילה שלי. השאלה היחידה שנותרה היא לאיזו מדרגה הוא יצליח לעלות בכיתת הסופרסטארים.

מה שאהבתי אצלו היה קור הרוח שלו, הבטחון במשחקו, והשליטה במשחק בבגרות של שחקן עם 7-8 שנות NBA בכיסו ולא רוקי שעדיין מביא פיצה לשחקני הקבוצה המבוגרים.

יזה תפקיד הוא משחק?

טוב ששאלתם.

אגדיר את תפקידו כ-'גארד'. כשהכדור בידו הוא פוינט גארד נפלא המחלק כדורי זהב, משתף את שאר חברי קבוצתו כמו איש תיאטרון בובות במושך בחוטים, ועדיין מסוכן ביותר בפיק-אנד-רול, בחדירה עם סקרין פשוט (והוא מצליח לחדור גם ללא סקרין בגלל זרועותיו הארוכות, רגליו הארוכות, ובגובה 1.97 הוא גבוה הרבה יותר מרוב שומריו). אם הכדור אינו בידו אלא בידי פוינט גארד כקליאן הייז, אז הוא הופך מיד לשוטינג גארד מצויין שהדבר היחיד שעליו לשפר כדי להפוך לסופר סטאר בכיתה עליונה הוא דיוק הטרייז שלו. הוא קולע 33.6% מהשלוש, אבל מפצה את יעילותו בקליעה מצויינת ממיד ריינג' (בסביבות ה-46%), ובסביבת הטבעת (55%) – ובס"ה של 16.5 נק' למשחק.

הוא ללא ספק הפנים של הדטרויט פסטונס לעתיד, ועם מבחר הצעירים מסביבו אני מרגיש שזאת תחילת הלידה מחדש של הדטרויט פסטונס.

3. ראסל ווסטברוק: "אני כבר לא מביא את ילדי למשחקים"

כתגובה על הקללות ושריקות הבוז שהוא מקבל, ראסל ווסטברוק הודיע שהוא לא מביא יותר את אשתו וילדיו למשחקיו. מה יש לי לומר? קהל אכזר. מג'יק ג'ונסון לא עזר כשאמר לפני 4 ימים על שחקן הנשמה מס' 1 של הקבוצה ש-"ראסל ווסטברוק היה הטרייד הגרוע ביותר בתולדות הלייקרס":

4. מג'יק ג'ונסון משנה את מה שאמר על ראסל ווסטברוק ב-180 מעלות

ביום חמישי ראסל ווסטברוק הוא "הטרייד הרע ביותר שהלייקרס אי-פעם בחצעה", ואז, אחרי שאוהדי הלייקרס קראו את הטוויטר שלו וקבלו את ראסל בשריקות וקללות, מג'יק – שמתי כבר יסתום את פיו? – משנה את כל מהות ותוכן דבריו, ומנסה להתנצל בדברי הפיוס וההתרצות על מה שאמר על ראסל (עבורי זה TOO LATE, כפי שאומרים החברים שלי מבאר טוביה. שימו לב:

קודם ראסל הוא 'הטרייד הגרוע בתולדות הלייקרס". אבל כשרגשי האשמה המשיכו להטריד אותו, מג'יק חייב היה לשוב לטוויטר, ופתאום ראסל ווסטברוק כבר איננו "הטרייד הגרוע בתולדות הלייקרס"…פתאום הוא שחקן שיש לו "IMPORTANT ROLE בקבוצה…

PHONEY שכמוך, מג'יק!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
105 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/03/2022 1:13:05

מג'יק בלי קשר קשקשן
בנושא של ראסל אין צורך להוסיף שמן למדורה,הקלינגוש דואג לליבון על המגרש
שיתמודד עם המשחק המזובל שלו(ראסטבריק\שובר הטבעות)
במקום תירוצים וכיסוי שושנה שיבין שהוא דרדע

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 6:11:26

100+

אהרון שדה
10/03/2022 1:51:47

תודה מנחם
זה מירוץ אם וי פי מרתק
מעבר ל 3 הייתי מזכיר את מוראנט של ממפיס שקצת נרגע אחרי משחק מפחיד לאחר האולסטאר
ראוי לציון דרוזן
עוד אציין שברבע הראשון של העונה התואר היה נראה מונח אצל סטף קרי וברבע השני פתאום עבר לדוראנט
אך הראשון הידרדר מאד והשני נפצע
גם לברון מגלה יכולת אישית מרשימה אבל מצב קבוצתו לא ייתן לו ובצדק
לוקה עושה גם סט מרשימה למרות פתיחה חלשה
מבין ה 3 קשה יותר יהיה ליאניס ולו בגלל שזכה פעמיים וזה יתרונו הגדול של אמביד על יוקיץ שכן הוא אמביד טרם זכה
עדיין אמביד יצטרך לא לרדת במספרים כשהררדן לצידו
….אבל השאלה היותר מעניינת מי יהיה אם וי פי פליאוף 😏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוראנט לא נרגע הוא שיחק נגד קבוצות זבל נתן להם בלואאוטס ושיחק 25 דק בערך במשחקים האלה וקלע 20 ומשהו נק….

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 2:01:40

מבחינתי אין שום מירוץ, השאלה היא מי עושה את החברים טובים ממה שהם באמת?
יאניס יורד השנה מהדיון לטעמי ונשארים אמביד ויוקיץ
אמביד בפילי עם קבוצה טובה מאד, מקסי והארדן שחקנים מצויינים, מי יש ליוקיץ? הטאלנטים האחרים גמרו את העונה ויוקיץ עומד בדד ובנוסף לסטאר פאוור הענק שלו עושה מחבורת נגרים קבוצה מצויינת. מבחינתי הוא ה MVP האולטימטיבי. זה לא רק הסלים והאסיסטים. זו תנועה במגרש וחסימות (לא רק חסימות בהגנה) בהתקפה ותנועה חכמה שמאפשרת לשחקנים אחרים של דנוור קליעות קלות או הגעה לטבעת. הוא בעצם עושה מה שדיימונד גרין עשה בתחילת השנה ב ג"ס. אילה דברים שלא מופיעים בסטט… גם אמביד עושה את זה אבל הרבה פחות משמעותי מיוקיץ.

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 3:08:02

מה שבאמת מצחיק בכל הסיפור הזה?
עם מארי ופורטר היו משחקים הגדולה של יוקיץ היתה פשוט נסתרת מהעין כי השניים היו לוקחים לו חלק מהנקודות והריבאונד וכל הדברים שלא בסטט בכלל נעלמים מן העין…
הג'וקר גאון של המשחק ולא משנה מה תהיה התוצאה נגד פילי….

thetroll
thetroll
10/03/2022 18:11:01

+23 כל מילה

Pistons
Pistons
10/03/2022 2:27:25

אוהדי הלייקרס בתגובה: גם אנחנו הפסקנו להביא את הילדים שלנו למשחק, שלא יחשבו בטעות שהמטרה בכדורסל לשבור את הקרש.
מג'יק מוציא מן תגובה דיפלומטית. אני בספק שהוא מחזיק מראסל (ובצדק).

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 3:11:55

מג'יק פאתט, שיסתום תפה וישאיר את הזיכרון איזה שחקן ענק הוא היה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מישהו מפיץ שמועות על בראדלי ביל בפילי האמת שאין לנו בו צורך כי על מקסי ממש לא הייתי מוותר בשבילו שיש לי את הארדן.
אנחנו צריכים שחקן ברידגס של הסאנס במקום טוביאס בשביל לקרצף קבוצות ולבנות שושלת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הmvp מנחם זה כרגע מוראנט ואמביד. לגה יש את המאזן הקבוצתי הטוב מבין מכולם ואין אף אולסטאר לצידו בחמישייה.

גיא רוזן
10/03/2022 5:50:36

פילי עם 24 הפסדים.
מילווקי עם 25.
דנבר עם 26.
.
אלו הפרשים מינימליים במאזנים.
.
ברמת היכולת ההתקפית האישית, יוקיץ' אכן נותן עונה לפנתאון.
היתרון של אמביד ויאינס הוא בהגנה (למרות שיוקיץ לא רע בכלל, וההפרשים בהשוואה בין הגנות הקבוצת העונה כמעט ולא קיימים – סיקסרס במקום 9, דנבר 11, באקס 12), והוא הופך את הפער הסטטיסטי ההתקפי לזניח.
.
ואז יש את שאלת הסיפור. הנרטיב.
לסיקסרס יש את סאגת סימונס והשביתה המתוקשרת.
דנבר משחקים עונה מלאה ללא הכוכב השני ואז גם פורטר נפצע.
מילווקי? להם אין סיפור משכנע, ולצד הזכיות של יאניס, זה כנראה מוציא אותו מהמשוואה.
.
זה משאיר את אמביד מול יוקיץ'.
אם דנבר יצליחו לסיים 4 במערב (יש להם סיכוי טוב),
ופילדלפיה לא יעקפו את ההיט ואת הבאקס,
יש בהחלט מצב שזה שוב של יוקיץ'.
.
אם הסיקסרס לוקחים את ראשות המזרח (גם לזה יש סיכוי טוב),
לדעתי זה של אמביד (ובצדק).
.
הניחוש שלי?
אמביד יהיה ה-MVP.

Smiley
10/03/2022 5:58:24

אני חושב שזה בין אמביד ויוקיץ' (ולחשוב שבתחילת העונה זה היה מירוץ של דוראנט מול קארי… שנראה עכשיו סיפור רחוק…).
לדעתי יאניס "בחוץ" אלא אם יקרה משהו יוצא דופן (ולא יקרה) זה כי הבאקס בקרוז-קנטרול העונה.
.
לטעמי אמביד מוביל רק בגלל שזה אומר שיוקיץ' יקבל שנתיים רצוף וקשה לי לראות את זה קורה, בטח בכושר של אמביד העונה.
.
בצד של השמש… זה רק מראה איזה קבוצה, בדגש על קבוצה, יש השנה במדבר של אריזונה

Dor
Dor
10/03/2022 11:54:44

+1 לנראטיב
זו בכל זאת ליגה אמריקאית.
גם לדעתי אמביד יקח. יוקיץ לקח שנה שעברה וגם בטח יש כאלה בארה"ב שחושבים שהוא רוסי…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

😂😂

ירון, החלום
ירון, החלום
15/03/2022 23:37:51
Reply to  Dor

בס"ד
הרגת אותי עם הרוסי…

Tomerg
Tomerg
10/03/2022 14:02:09

המאזן של פילי בניכוי המשחקים שאמביד היה פצוע קרוב יותר למאזן של פניקס מאשר לאלה של מילווקי ודנבר.
זה מחזק את הקייס של אמביד משמעותית.
יחד עם זאת, ולמרות שאני אוהד של פילי, יוקיץ טוב מאמביד לדעתי, בעיקר יציב ממנו, מגוון ממנו ומשפיע על המשחק יותר ממנו.
שניהם (וגם יניס) באמת שחקנים מעולם אחר, ובכושר פסיכי.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/03/2022 5:50:51

אני מוכן לעשות התערבות עם מי שרוצה שאם פילי מסיימים טופ 3 ואמביד לא נפצע אז הוא יהיה ה MVP

Jonathan
10/03/2022 6:00:48

תודה על המעורב מנחם.
אני לגמרי מבין את מג'יק. הלייקרס הפכו לבדיחת הליגה והאוהדים שלהם מתוסכלים. אבל יש הבדל בלגיטימיות בין הביקורת המוצדקת שראס מקבל לבין השנאה היוקדת שמופנית כלפיו ואיומי הרצח. מג'יק עשה את הדבר הנכון והאחראי והמתבקש. אם זה נשמע פחות עקבי ונחרץ בעולמנו – זה רק כי התרגלנו שאושיות טוויטר "לא טועות" אלא רק ממשיכות הלאה.
.
לפי המאזן בשילוב המספרים, הייתי נותן MVP נוסף ליאניס.

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 6:13:52

יוקיץ' ה-MVP הברור בעיניי וגם השחקן הטוב בליגה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם, תודה רבה.
.
בספר שלי זה יוקיץ', גם בגלל הנחיתות הפיזית הבסיסית שלו – כששחקנים כמו יוקיץ', נאש, בירד ואפילו סטף כל כך דומיננטיים בליגה של מפלצות אתלטיות הם מקבלים אצלי בונוס מיוחד. אין שום סיכוי שילד סרבי שמן שנבחר 41 בדראפט יוביל קבוצה ריקה לפלייאוף, וזה בדיוק מה שקורה כאן. אגדה שהייתה באמת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נחיתות פיזית? הוא 2.14 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איטי, כבד, לא קופץ גבוה, לא שרירי במיוחד – אין מה להשוות לא לסנטרים אחרים (אמביד, הווארד, אדמירל) ולא לאתלטים בעמדות אחרות.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/03/2022 7:30:21

יוקיץ לא נחות פיזית, אחד מהשחקנים החזקים בליגה שמשתמש בייתרון הפיזיות שלו במיוחד בשביל משחק פוסט (שני בליגה אחרי אמביד) פיזיות זה לא רק קפיצה ומהירות. שחקן מדהים יוקיץ , אותו דבר אמביד.
.
הווארד השיאו היה חיה אתלטית כמעט ללא סקילס,אין בכלל מקום להשוואה אותו דבר האדמירל אמביד מזכיר את אולגואן בסקילס שלו (קליעה חלקה במיוחד מהמידריינג כדרור משחק פוסט מדהים…) רק שהוא עושה את זה בגובה 7 פיט ומשקל של 270 פאונד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ רחב כמוהם, אין לו שום נחיתות פיזית. הוא דוחף כמו שהם דוחפים. זה בעיה שלו שהוא לא מתאמן בחדר כושר

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 7:28:35

אין לך מושג!
בחיי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוק אתה גם צריך משקפיים? לקרוא לנפיל כמו יוקיץ נחות פיזית זה מצחיק הוא יותר גבוה ורחב כמעט מכל שחקן בליגה 🙂

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 7:57:16

יותר רחב מעמביד?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/03/2022 7:11:48

יוקיץ לא נחות פיזית, אחד מהשחקנים החזקים בליגה שמשתמש בייתרון הפיזיות שלו במיוחד בשביל משחק פוסט (שני בליגה אחרי אמביד) פיזיות זה לא רק קפיצה ומהירות. שחקן מדהים יוקיץ , אותו דבר אמביד

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 7:30:23

בטח נחות
חזק אבל נחות לעומת עמביד
חסר לו גם הניתור וגם השריר.
מה שיש לו זה המון שכל, לאמביד?….

ברוך רובין
ברוך רובין
10/03/2022 7:38:13

https://youtu.be/caS8T_3FS78

דוק משחק שמסביר יותר מהכל את אמביד, אמביד אחד השחקנים החכמים בליגה אין לו ניהול משחק כמו של יוקיץ אבל מדהים.
.
יוקיץ לא נחות פיזית מאף שחקן ומשתמש לא מעט בייתרון הפיזי שלו בטח בפוסט.

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 7:59:32

מה חכם פה?
אף אחד לא שם על אמביד יד בדוגמה שהבאת.
אין מגע.

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 8:18:35

אמביד אחד החכמים בליגה?!
מה לקחת במקסיקו ברוך

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 14:10:29

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני עדיין עם האדרנלין והאנדורפינים מהים הגבוה שהיה היום, אז החיוך לא רוצה לרדת ממני.
ולשאלתך, ברוך היה אצל שמאן מקסיקני שנתן לו טעימה מהקקטוס של סאן פדרו, בעיברית צ'אחה פאיוטה ובלטינית מדעית Lophophora williamsii…..

ברוך רובין
ברוך רובין
10/03/2022 14:51:19

ענק!!!! יש סיבה למה אמביד אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה המיקום שלו החוכמת משחק במיוחד אם זה קריאת מהלכים והעזרה ההגנתית זה מה שקשה ללמד ולא מספיק מוערך. ההבדל בצד ההתקפי בינו לבין יוקיץ, שאמביד לא מנהל משחק בדומה לסרבי (וללברון).
זה למה אמביד מקבל דאבל טימס ללא הפסקה, בעוד שניהם מקבלים הרבה פחות כיוון שבמקרה של דאבל הם הופכים למכונת אסיסטים משומנת.

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 14:55:31

אני רואה את אותם המובים אצל הטיימלורד. אמנם הוא חלש ליד אמביד אבל עושה את אותן תנועות וחסימות. יש לו ניתור יותר טוב מלאמביד אבל לאמביד יש קליעה שלטיימלורד אף פעם לא תהיה.
בכל מקרה אי אפשר להשוות חכמת משחק בין הג'וקר לאמביד.
ילה הלכתי.
סופש נעים לכולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/03/2022 16:13:59

קליעה כדרור, הורדת כדור לרצפה איפה אמביד איפה הטיים לורד.
אף אחד לא השווה סין החכמת משחק של אמביד לזאת של יוקיץ אבל בכל מקרה אם אתה מזכיר את זה דוק, חכמת משחק פועלת בשני הצדדים דוק לא רק בצד אחד למרות שיוקיץ השתפר בהגנה הוא לא מדגדג שם את אמביד

NBA בדם
10/03/2022 6:45:52

חבר'ה למי שמעוניין סוף סוף סיימתי עם דירוג האגדות המשופר שכולל גם שחקני עבר.
פרסמתי את הנוסחא במייל האתר, מי שיכול לפרסם פה לחבר'ה אשמח😀

Berch
10/03/2022 8:01:51

לדעתי זה אמביד כי לאורך כל העונה הוא מחזיק את פילי גם עם כל הבלגאן בחדר ההלבשה
וצעירים התפתחו לצידו
וגם הוא לא קיבל עדיין את ה MVP הראשון שלו….
😂

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 8:19:34
Reply to  Berch

אין שום בלאגן בחדר ההלבשה.
סימונס לא שם אז הכל סבבה.

Berch
10/03/2022 13:25:10

סימונס לא שם בדיוק שבוע ורבע….
🐘 לנו אוהדי פילדלפיה יש זכרון של
🤣

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 15:47:39
Reply to  Berch

לא, הוא לא היה שם כל העונה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/03/2022 8:42:47

קרב מעניין של שלושה ביג מן, מה שלפני כמה שנים נראה כמו משהו היסטורי.
אני נותן את הקול שאין לי ליוקיץ', כל מי שהיה מכור לקולה הוא שותף שלי ל'קולהיסטים אנונימיים' ונשבענו לתמוך אחד בשני.
תודה על המעורב המעולה

Jonathan
10/03/2022 9:01:08

וזו אבולוציה מדהימה כי זה כבר לא הביגמנים של פעם. יאניס הרבה פעמים מזכיר גארד (רק מאוד מאוד גבוה). יוקיץ' ואמביד משחקים יותר כמו שפורוורדים שיחקו רק לפני עשור ולא כמו סנטרים מסורתיים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/03/2022 15:53:30
Reply to  Jonathan

אין לי ברירה אלא להסכים עם דברי הטעם שלך, לא משהו שאני בדרך כלל אוהב לעשות

אלכס דוקורסקי
10/03/2022 9:23:25

מנחם, נהניתי לקרוא. תודה רבה.

אבג
אבג
10/03/2022 9:27:56

מסכים עם גיא שהנראטיב של אמביד חזק יותר.
יוקיץ כבר לקח שנה שעברה, וכשזה צמוד לא יתנו לו שוב.
השיפור בכושר הגופני וכתוצאה מכך ביכולת במאני טיים נותן לו יתרון נוסף בנראטיב.
לדעתי ג'ה מספר שלוש כרגע לפני יאניס.
כמו שרשמתי באחת התגובות – זה לא אומר שהוא השחקן הטוב בליגה, ושמנהלים יעדיפו אותו על פני אחרים – לוקה, יאניס, דוראנט וכו. רק אומר שהנראטיב שלו העונה הוא החזק ביותר.

אבג
אבג
10/03/2022 9:29:30

ומג'יק תמיד היה קשקשן. זה היה מאוד נחמד כשהוביל קבוצה עם כל הכריזמה, קצת פחות כשהוא זקן שכל היום מתלונן

אור
אור
10/03/2022 10:29:23
Reply to  אבג

מג'יק בשנים האחרונות בלתי נסבל בעליל

יהלי אולמר
10/03/2022 10:13:48

אולי לא יבחרו ביוקיץ' לאמ.וי.פי
אבללללל
הוא השחקן שהכי כיף לראות
שהכי כיף לחברים שלו לקבוצה לשחק איתו
המוסר הכי טוב בליגה חד משמעית
עושה הכל בהתקפה
שחקן ההתקפה הכי שלם כיום

Lior
Lior
10/03/2022 10:22:04

באמת קרב צמוד.
מדברים הרבה על היכולת של יוקיץ' לקחת קבוצה של "שאריות" לפלייאוף – ואולי אפילו ביתרון ביתיות – אבל בעיניי ההתמודדות של אמביד עם חוסר הוודאות והבלגאן בקבוצה סביב הסאגה של סימונס (שאמור היה להיות הסופרסטאר השני לידו) והיכולת שלו לגייס את הקבוצה לעונה טובה למרות המצב הבעייתי, לא נופלת מכך. היכולת הזאת איפשרה לפילדלפיה לנהל את המצב בקור רוח יחסי, להציב אותה בנקודת זנוק טובה אחרי הטרייד, ובכלל להשיא את התמורה שקיבלו תמורת סימונס, אל מול ההצעות שדוברו במדיה.
ותודה רבה, כיף לקרוא מעורב כזה מעולה.

golan
golan
10/03/2022 10:23:30

תודה על המעורב.
MVP לדעתי מגיע ליוקיץ שלא יקבל … כולם ציפו להתדרדרות של דנבר אחרי הפציעות.
יאניס לא יקח, הקבוצה מסביבו ובה מדי ולא דחוף להם העונה הסדירה.
גם לאמביד יש קייס, עם כל הבלאן מסביב הוא עדיין מדהים וסוחב אותם רחוק, אבל אם הוא ייקח זה רק כי יוקיץ כבר קיבל אחד והוא לא …
ג'ה לא כזה רחוק מהם. אם הם נשארים מקום שני גם לו יש טענה די צודקת.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
10/03/2022 11:20:57

ווסטברוק מסריח את הפרקט והוא טרייד נוראי והתאמה נוראית. אבל הכשלון של העונה רשום בעיקר על לברון (השחקן וכ-gm שהינדס את הטרייד) ועל AD. ווסטברוק עושה את מה שהוא עושה כל הקריירה, רק ביעילות מופחתת בגלל הגיל. מג'יק יצא איש קטן.

captain beefheart
captain beefheart
10/03/2022 11:46:37

בא לי להיות מקורי אבל לעזאזל כולם צודקים – ברור שיוקיץ'. אם המגמות שלו ושל אמביד יימשכו והקמרוני יקבל – זו תהיה התנהלות תאגידית בזויה. אמביד נותן עבודה ומספרים והכל, אבל סל המוצרים שלו כדורסלנית-וייז הוא בערך חצי ממה שיש לג'וקר. ויש גם את עניין ההיילייטס. הסרבי נותן לנו כמה כאלה במשחק (רובם אסיסטים שהם שירה). ראיתי משחקים טובים של אמביד ולא התרגשתי (כמו שאומרות החברות של מנחם מקיבוץ אשדות יעקב מאוחד).
לגבי ראסל – יש לו רק דרך אחת להציל את הקריירה מלהיות הקוריוז ש"עשה שתי עונות של TD אך היה זבלן" – להתייצב אצל המאמן היחיד שיכול לעשות משהו עם כישוריו (המזדקנים) ולהגיד "פופ – עשה בי כרצונך".

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אלוהים ישמור…. אפילו כבדיחה זה מדאיג…

דוקטור רזי הופמן
10/03/2022 14:17:25

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני צחקתי אבל עכשיו זה פתאום נראה הגיוני…..
חחחחחחחחחחחח, שי יפסיק לאהוד את פיניקס, ישבור תטמבלוויזיה ויפרד מהגננת.
🙂

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 15:51:08

שיבוא אלינו ל-ללל ויגיד עשו בי כרצונכם, נקשור אותו במתחם ההמרה ונדחוף לו ברזלים מלובנים, נכריח אותו לזמר רוביו המלך בברלי התותח רג'י הגואט, ולשנות את השם בת"ז לווסטבריק

דה שוט
10/03/2022 11:56:23

תודה מנחם
ג׳ה הקטנצ׳יק משחק עם חבורת אנונימיים והמאזן שלו טוב משל השאר. מבחינת כדורסל נטו – הוא הכי ״יקר״ לקבוצתו. מבחינת נירטיבים – הוא במקום האחרון בין הטוענים לכתר. ניחוש מושכל – זה של אמביד

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 15:52:19
Reply to  דה שוט

איך הכי יקר כשהם טסו בלעדיו והציגו את הכדורסל הטוב ביותר שלהם?!
ג'וקר הכי יקר בהפרש עצום מהשאר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טסו נגד כל אשפת הליגה בחייאת אשך. הסגל שלו יותר חלש משל יוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעבר לכל הסטט והמאזנים לגה יש משהו שאין לאף אחד מהם. הוא היילייט מהלך השחקן הכי מלהיב בליגה בכמה דרגות על כולם.

דה שוט
10/03/2022 16:30:13

נכון נתנו ריצה יפה בלעדיו אבל ריצה קצרה ומאז שחזר הם הרבה יותר טובים.
רוצה יוקיץ'? סבבה – אבל שיסיים טופ 4 כי אם לא ואמביד יסיים טופ 2 אז זה יילך לאמביד

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 16:33:53
Reply to  דה שוט

אני לא רוצה כלום, זה לא מעניין אותי הפרסים האלה, הכל פוליטיקה.
אני רק חושב שיוקיץ' הוא הפירוש של המושג mvp (ושחקן יותר טוב מאמביד).

FAN
FAN
10/03/2022 12:46:05

אחלה מעורב ואחלה תגובות
באמת מצחיק שמדברים על זה (גם כאלה שהולכים להצביע בבחירה) שדנבר מקום שישי במערב ופילי שלישית במזרח כאילו המאזן שלהם הוא לא כמעט אותו דבר (40-26, 40-24)…

John
10/03/2022 13:15:28

הנה הבעיה שלי. איך אני אמור להתווכח על ה-MVP כאשר אף אחד מאז או מעולם לא הגדיר את הקריטריונים. אם הקריטריון הוא BMP, אז צריך לקחת לאולג'ואן את הפרס מ-1994 ולתת אותו לאדמירל. או לקחת מבארקלי ולתת למייקל עוד אחד. גם מג'יק חייב למייקל אחד על שנת 90. אבל בגדול כמעט בכל המקרים ב15-20 שנה האחרונות המנצח היה זה עם ה-BPM הגבוה. כך שזה כנראה סטטיסטיקה שנוצרה בreverse engineering עד שמצאו כזו במנבאת אחורה הכי הרבה זוכים. אם כך הדבר, יוקיץ' זוכה ואין ויכוח. כי עניין הנארטיב כבר פוצץ לי את המוח. מה יותר מרשים לשים מספרים כשיש לידך שחקנים מצויינים ולהובילם לטופ? או לשים מספרים מצויינים לבד ולהרים קבוצה עלובה למקום 6? בשנייהם יש קושי ובשניהם יש יתרונות. either way I don't give a crap
.
דוק, אתה בטוח שקראת אותי בעונת הדראפט? במוקים שלי? מחזור 21 היה נחשב מחזור חלש? או מחזור 20…
מחזור 21 דיבר על לפחות 5 קנונים בתחילה (קייד, מובלי, גרין, קומינגה וסאגס) כאשר קומינגה וסאגס החלו טיפה לאבד גובה לטובת בארנס. אבל מדובר על מחזור בעל לפחות 5-6 שחקנים שלדעתי יעשו אולסטאר יום אחד ולפחות 3-4 שחקני פרנצ'ייז. הבעיה כאן בהופס שישנם אנשים שאוהבים לגבש דעות מוחלטות אחרי 20 משחקים ראשוניים של שחקן בקריירה וחורצים את גורלם באופן דטרמיניסטי. קייד הוא מנהיג. את זה לא ניתן ללמד. נכון שבאוק סטייט לא היה לו את הסגל, אך הוא הביא אותם מספיק רחוק. בתיכון שיחק עם בארנס, מודי, דיירון שארפ, וקאלב יוסטן (שחקן UCLA שיגיע לליגה כנראה בסיבוב השני). מעולם לא הייתה קבוצת תיכונים כזאת. וקייד ניצח עליה באופן כל כך ברור. ככל שהקבוצה טובה יותר סביבו כך הוא פורח. צריך לזכור שהחל את העונה פצוע ולא עבר מחנה אימונים עם כולם. בנוסף קייד בניגוד לשאר הכוכבים הדואגים לסטטיטיקה שלהם, עסוק בלנסות לנצח. במשחק הלפני אחרון, זרק 3 פעמים בשניה האחרונה של הרבע מחצי מגרש. הוא זרק עוד כמה זריקות סוף שעון. ישנם כוכבים שלא אנקוב בשמם שדואגים שהאסיסט יגיע רק בשניה האחרונה כדי שהשחקן שזורק או יתן להם אסיסט או שההחטאה תהיה על שמו. הוא עדיין מעז הרבה ולכן גם מאבד. אבל איכות המסירות שלו והתכליתיות בה נכנס לטבעת היא נכס שקשה ללמד. 90% שהם לוקחים שחקן גבוה שנה הבאה בדראפט. ואז נראה כמה הוא קטלני אם שחקן מטרה טוב בפיק אנד רול (מי שראה באולסטאר מה הוא ומובלי מסוגלים לעשות יחד בפיק אנד רול הבין זאת).
.
לעולם לא יהיה לי כבוד לראסל ווסטברוק האדם. האיש חצוף מארץ החוצפה והעיתונאים מגמגמים סביבו כאילו הוא הבריון הכיתתי והם מבקשים חזרה את הסנדוויץ' שגנב להם. זה החצוף שהתנהג אל KD כאילו הם היו זוג ו-KD שכב עם אחותו. אחרי זה הוא אימץ את הכינוי של KD כ"קאפ קייק" והזמין את כל חבריו מ-OKC למסיבת קאפ קייקס ביום העצמאות האמריקאי. האיש לא הפסיק לעשות taunting כשהיה מטביע על אנשים, אך מתעצבן שעושים עליו קרוסאובריג או עולים עליו. אפס מודעות עצמית. האיש מרוויח 40 מיליון דולר ומסריח את המגרש ומתעצבן על הכינוי ווסטבריק. שלא יזרוק מבחוץ ויעזוב את כולם. קשה לי להאמין שזה האיש שמייקל אמר שיש לו את המנטאליות שלו. ראסל היה צריך להפנים ולצאת למגרש ולהפציץ כל משחק (לא ראיתי את המשחק הלילה, אך הסטטיסטיקה מרמזת שסוף סוף עשה זאת). ואם הוא לא שווה כלום באותו ערב שלא יפריע. טובאייס האריס גם שודד בטריינינג, אבל יאמר לזכותו שהוא לא מגיע כמו פרימדונה ודורש את הכבוד שלו ו-20 זריקות לערב. שלא יפריע ואף אחד לא יכנה אותו בכלום.

אבג
אבג
10/03/2022 13:27:40
Reply to  John

לגבי ווסטברוק:
1) מנטליות של מייקל – כן, אבל בלי היכולת של מייקל
2) אין ספק שהוא סופג הרבה ואני מסין אותו כשהוא נעלב. לא צריך לשפוט אותו על זה לדעתי
3) גם בעניין של דוראנט, היה נראה יותר כמו היעלבות מוצדקת מזה ששמע על זה בתקשורת.
זה לא אומר שהוא בן אדם טוב או נחמד, פשוט עדיף לבקר אותו על כדורסל

John
10/03/2022 14:32:46
Reply to  אבג

1. מייקל היה מחזיר במגרש, לא נעלב ובוכה בתקשורת. זה אותו השחקן שהצחקק בהגזמה כשטענו שסטף שחקן הגנה טוב. זה היה אחרי משחק 5. הזלזול שלו בסטף ובווריורס הביא לו את האגרוף בפנים במשחקים 6 ו-7 בשניהם הת'נדר יכלו לסיים עניין. אך ראס לא ראה בכל פוזשין כזה שהעונה תלוייה בה. הוא המשיך לקחת סיכונים ולעשות שטויות מבלי לחשוב. וגם זה לא מנטליות של מייקל.
.
2. מי שלא אוהב חום שייצא מהמטבח.
.
3. דוראנט לא נתן לו שום תקווה ברורה שהוא חוזר. הוא אמר שהוא לוקח חודש כדי להחליט. אדם שנשאר בקבוצה או שרצה לחתום לשנה בשביל המקס של וותרן, לא לוקח חודש להחלטה כזו. הוא בברור התחמק מלרמוז שהוא נשאר. הוא הדגיש שמה שיוביל אותו זה שילוב בין תרבות כדורסל למשחק שכיף לשחק אותו. זה ש-OKC היו בטוחים שהוא מדבר עליהם, זה יותר מעיד עליהם מעל KD. נכון שהוא יצא נקניק שלא הודיע לווסברוק קודם, וזה הגיע מהתקשורת. אולי הוא פחד שווסט ישנע אותו להישאר. אבל הנה מה שאמר ווסטברוק לפני ההחלטה
.
"I mean, Kevin is a guy that obviously myself and another guy we want back here at the Oklahoma City Thunder," Westbrook said. "But at the same time, he has to make a decision that's best for him and what best fits him. But Kevin, like I said, has always been like a brother to me, so regardless of what happens, we're always going to be friends, and everything is going to work out."
.
זה לא נראה שהמילים האלה שוות משהו אם כשהוא עשה בדיוק כך ובחר את הסיטואציה שהכי התאימה לו, ווסטבוק בחר לעשות על KD חרם של ילד בחטיבה. אם מישהו חבר עד כדי כך טוב המינימום זה שיחה כדי להבין למה הוא לא דיבר איתו קודם.. לגבי כל השאר אני מתייחס רק למה שיש על המגרש או פורסם בשמם בתקשורת. ברור לי שאולי הוא אבא רגיש ומדהים ובעל אוהב ותומך לאישתו. אולי הוא אפילו מכין חלות לשבת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

צודק לגבי ראס מתבכיין לי על ווסטבריק חחח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  John

לא מסכים בכלל בעניין החלות 😉 חוץ מזה כל מילה בסלע

דה שוט
10/03/2022 18:00:15
Reply to  John

ג'ון – אני מעריץ גדול של ראס – ונוטה להסכים עם דבריך עליו. הוא נראה לי אדם מאוד לא נחמד. מצד שני אנחנו לא מכירים את האנשים האלה, לפעמים יש הבדל גדול בין הבן אדם בשדה של המקצוע שלו, לבן אדם בחיים האישיים ו/או בקהילה.

אשך טמיר המקורי
10/03/2022 15:55:17
Reply to  John

100+ לגבי הקטע על ראס
הוא בנאדם פח אשפה

עגל
10/03/2022 13:23:22

אצלי זה יוקיץ', בגלל סגנון המשחק והיופי.
הייתי שמח שהפרס ינתן לאמביד בגלל שהוא סוחב את הקבוצה מתחילת העונה למאזן מרשים וגם בזכות העונות הקודמות ("פיצוי").
מצד שני, בזמן האחרון דווקא יאניס הוא הכי טוב.
אצלי ג'ה, לברון והאחרים הרחק מאחור.
.
נ.ב. פיניקס? אף אחד שם לא קרוב בכלל, מה שרק מעיד כמה התלכיד הקבוצתי מאוזן ומדהים.
המועמדים מס' 1 לתואר השנה.

asaf
10/03/2022 16:51:49
Reply to  עגל

תודה מנחם. אצלי זה אמביד הפעם, הייתי סוגר חמישייה במירוץ עם מוראנט ולוקה. עגל כל מילה שכתבת על הסאנס ,
גם בעיניי מועמדת מספר 1 לתואר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

איזה חמישייה ללוקה בכלל חחח החמישייה סה אמביד יאניס יוקיץ גה ודרוזן. אין מחלוקת פה אפילו. אחכ יש את בוקר ואז אפשר לשים את לוקה בתחרות צמודה עם מיצל וטייטום

Yinon Yavor
10/03/2022 16:25:57

אם הייתי עושה עכשיו דרוג עוצמה, אני חושב שמהמערביות רק פיניקס היתה מתברגת בצמרת.
רוב הקבוצות השלמות ושנראות "מבושלות" מגיעות מהמזרח. הרבה שנים לא היה מצב כזה

thetroll
thetroll
10/03/2022 17:43:15

מנחם תודה. ברור שיוקיץ אבל מי שיזכה זה אמביד כפי שהימרתי בתחילת העונה הוא פשוט עוד לא זכה האחרים כן והליגה גם עושה את השיקולים האלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אמביד פשוט שחקן יותר טוב מיוקיץ זה די בולט

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
10/03/2022 17:58:17

אמנם דטרויט נמצאת היום במרתף של הליגה , אבל עם קנינגהם, סדיק ביי (שחקן מעניין מאוד ), ג'רמי גראנט ומרווין באגלי (אני עדיין מאמין בו קצת) יש שם עתיד אופטימי לדעתי….ג'וקיץ מעל כולם ביי פאר….ה IQ הכדורסלי של ג'וקר בכמה רמות מעל אמביד והוא השחקן הטוב בליגה מה שלא מבטיח לו שייבחר. …מה יש להגיד על הלייקרס ….לברון הרס אותם לעוד חמש שנים לפחות …שחררו את כל השחקנים הצעירים שלהם כדי להביא רוסטר של שחקני עבר….אחרי פרישת לברון תהיה שם אדמה חרוכה כמו שקובי השאיר…לפי דעתי אנטוני דיוויס סיפור עצוב ,פשוט שחקן שהלך לאיבוד …פוטנציאל עצום אבל פציע בגוף וכנראה לא רק….אליפות אחת בבועה וזה הכל בעצם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דטרויט בקבר. גראנט ילך כמעט חינם קיץ. באגלי יהיה אותו פח. קייד יהיה טוב לא סופרסטאר אבל שחקן טוב.
סאדיק ביי הוא שחקן טוב גם.
הם די בחרא. אבל שהם בהרכב מלא הם נראים כמו קבוצה לפחות

דה שוט
10/03/2022 18:04:07

לגבי יוקיץ' – הוא שחקן ענק וכישרון יוצא דופן – ללא ספק – אבל משעמם לצפות בו. איפה הכישרון הפיזי? איפה האתלטיות? איפה הקליעה היפה? הכל תקוע, הכל עומד, הכל סופיסטיקייטד – שיילך לשחק שח מט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

יפ היחיד שיותר מרדים ממנו זה השיקצה

דה שוט
10/03/2022 19:28:49

לפחות לברון היה אתלט על ויש לו שמאליות

ירושלמי
ירושלמי
10/03/2022 19:12:28
Reply to  דה שוט

וואי הפוך..כל הליגה נראית אותו דבר,כולם עושים הירו בול מסריח וזורקים שלשות בלי הכרה..דנבר משחקת כדורסל עם בין הכי הרבה מסירות בליגה,יוקיץ נוגע בכדור הכי הרבה במקביל לזמן החזקה מינמלי בכדור,נותן לך הנדלינג מרשים פוט וורק מעולם אחר מסירות גאוניות וקליעות מכל הטווחים תוך כדי הטעיות משוגעות של המגנים וגם מצליח לגרום לכל מי שמשחק איתו להיות מעורב במשחק וחלק מהשטף..קיצר דנבר היא בין היחידות שבאמת משחקת כדורסל שכיף לראות ולא סתם הירו בול סתמי שלשות או נסיונות לסחוט עבירות בלי סוף

דה שוט
10/03/2022 19:21:24
Reply to  ירושלמי

אני מסכים עם כל מה שאמרת – מה לעשות – אותי זה משעמם. יוקיץ לא מנתר בכלל, קשה להסביר, זה כמו התנועות של לברון – הכל נהדר ויעיל אבל זה לא כישרון נקי של כדורסל – זה לא המוזיקה של המשחק מהשכונה או מהמגרש בספורטק – זה משהו אחר – מאוד יעיל, מאוד שכלתני, מאוד איטי וחסר ברק. כמו שאמרתי קשה להסביר.

דה שוט
10/03/2022 19:24:34
Reply to  דה שוט

זה גם טרנד להעריץ אותו – ככה אנשים מרגישים שהם חכמים ומורכבים 🙂

גיא רוזן
10/03/2022 19:52:18
Reply to  דה שוט

תראה, אתה אוהד של ווסטברוק…
לא צריך להעביר במילים.
.
מה שלא מובן לי זה איך כריס פול משתלב הפאזל האהדה שלך…
(אני, למשל, אוהד שחקנים חכמים. יוקיץ', כמובן. לברון, כריס פול, ובעבר לארי בירד וקארים. אלו המנתרים שמשעממים אותי)

אור
אור
10/03/2022 20:05:23

עד כמה שאני מבין הוא פשוט אוהד של שחקני התאנדר לשעבר

דה שוט
10/03/2022 20:25:49

ראשית אור צודק.
שנית גם אתה צודק. כל אחד אוהב מה שאוהב.
לגבי פול – יש לו סקילס מובהקים של כדורסל: כדרור, מידריינג׳, ג׳אמפר, ובעיקר קליעה. בשיאו הוא לא היה מחטיא מהמיד.
הסקילס של יוקיץ לא יודעים לכדורסל. זה לא שחקן שאקום לראות באמצע הלילה.

דה שוט
10/03/2022 20:26:43

הסקילס של יוקיץ לא ייחודיים לכדורסל

עידו גילרי
10/03/2022 20:48:13

לגבי יוקיץ' – יש לו סקילס מובהקים של כדורסל: כדרור, מידריינג׳, ג׳אמפר, ובעיקר קליעה. בשיאו הוא לא היה מחטיא מהמיד.

עידו גילרי
10/03/2022 20:49:32

במיוחד בשבילך נאלץ להחזיר את ה🤦🏼‍♂️מפרישה.

דה שוט
10/03/2022 21:47:53

גילרי איזה ג׳אמפר? חחחח הבן אדם לא קופץ מעל עיתון של סוף שבוע. אבל שמע לפחות חזר האימוג׳י אז היה שווה
האבליצ׳ק תראה קצת קקופוניה של הספורטק
https://youtu.be/DBsLxqH-0bQ

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
10/03/2022 22:14:54

אתה ברצינות הבאת את דוראנט כדוג' למשחק בשכונה? חשבתי שאתה מדבר על 'המוזיקה' של פארק הירקון והשכונה של טז"מ…

דה שוט
10/03/2022 23:39:13

😂😂😂😂😂 האמת הסרטון הזה אף פעם לא נמאס סתם הבאתי

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
10/03/2022 21:09:30
Reply to  דה שוט

למה שתרצה לשמוע את הקקופוניה של "המוזיקה של המשחק מהשכונה או מהמגרש בספורטק"? אתה צופה בכדורסל מקצועני ברמה הכי גבוהה שלו (בימינו). גם סקלבריאני יהיה הכי טוב בספורטק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דאנקן….יוקיץ לידו סופר מלהיב האמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

יוקיץ אדיר אבל מה משעמם אותי. אני לא מתרגש או נלהב שאני רואה אותו.

ירושלמי
ירושלמי
10/03/2022 20:51:24

בדוק שיותר מרגש לראות את אמביד עומד על העונשין חצי מהמשחק,חוויה שלא נשכחת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

גם אמביד לא מלהיב.

אני בקטע יותר של גה טריי סטפן קיירי הארדן של יוסטון

MacLeod 1
MacLeod 1
10/03/2022 19:18:24

מעורב נפלא,תודה.
אני בצד שלך לגבי קייד, אמנם מובלי ייקח אבל לפי השבועיים שלושה האחרונים ללא ספק קייד הוא עם התיקרה הגבוהה ביותר בדראפט העמוק הזה. שחקן מעולה, אופי של ווינה,אני בעדו.

שחר אלוני
10/03/2022 23:10:21

תודה מנחם, יוקיץ שחקן הסטורי

ירון, החלום
ירון, החלום
15/03/2022 23:47:11

בס"ד
תודה מנחם, נהדר.
קייד אולי יהיה שחקן טוב יותר, אבל מובלי נתן עונת רוקי טובה יותר.
צמוד בין יוקיץ' ואמביד, יאניס קצת אחורה. להערכתי יבחרו באמביד, אבל זה די צמוד.