מעורב הופס על שבת בבוקר / מנחם לס

 

 

"אני הנשיאה, ועתה גם ה-GOVERNOR של הלייקרס. אני האחראית הסופית. אני הקובעת את כל מה שקורה בקבוצה", היא אמרה בתכנית "MASON AND  LEONARD" של ESPN LA. "אני מעתה 'הפטיס הסופי'" – תואר שלקחה מאביה ז"ל שכינה את עצמו "THE FINAL HAMMER".

ז"א, כמו שהנשיא טרומן אמר פעם, "THE BUCK STOPS HERE". הוא התחנה האחרונה.

לא ידעתי. חשבתי שאחיה ג'ים הוא המילה האחרונה. היא הסבירה שנוסף לתואר 'נשיאה' היא עתה גם 'מושלת' ("GOVERNOR") והמילה האחרונה בכל מה שקורה בקבוצה.

כנראה שדברים נופלים בלייקרס מהפח אל הפחת.

ז"א שאילו רצתה, היתה יכולה לתת לארוסה (ישנם דיווחים שהשניים ארוסים) פיל ג'קסון תפקיד חשוב בלייקרס אך היא העדיפה שלא, "כדי לא להפריע בקונסנצוס הקיים עתה בין מחזיקי המניות העיקריים בקבוצה", WHATEVER IT MEANS.

 כל זמן שהיא הבוסית, אני שקט. תארו לכם שהיא היתה בוחרת בדדי להוציאם מבור הצואה. זה היה קצת מסוכן. אבל כל עוד היא CALLS THE SHOTS, אני משנה את תאריך ההבראה מ-2018 ל-2020. היא אמרה "I EMPOWER את האנשים האחראים על תפקידים למלא את חובתם. סגן הנשיא שלי הוא ג'ים באס, שהוא גם המנכ"ל, ומיץ' קופצ'אק האחראי על כל החלטות הכדורסל. אבל הכל חייב לעבור דרכי ולקבל את אישורי. פעילויות היום-יום הם האחריות שלהם. אני אחראית על התמונה הגדולה. זוהי אחריותי".

היא הסבירה שששה SIBLINGS ("צאצאים) של אבי הם בעלי המניות הראשיים של הקבוצה, והן מוחזקות בעמותה (TRUST). החלק שנותר הוא בידי

Anschutz Entertainment Group, real estate developer Ed Roski and world-renowned doctor Patrick Soon-Shiong

אבל היא הקובעת, המנהלת, והמחליטה העליונה היחידה, וזה כתוב בפרטי השותפות על הקבוצה. היא אמרה:

"Ultimately I am the one voice. I am that person. I'm at the top of the food chain," 

וואו. יש לה חצילים לבלונדינית הזאת. "יכולתי להציע תפקיד לקוץ' ג'קסון אבל העדפתי לשמור על קונסנצוס ולכן לא עשיתי זאת!". מאין היא ידעה שהאחרים לא יסכימו? כנראה דיברה עם כולם בסלולרי.

"מבחינה אגואיסטית, הייתי רוצה שהוא (ג'קסון) יעבוד במשרדי כך שנוכל להגיע באותה מכונית ולחסוך דלק, אך 6 אחי ואחיותי לא ראו זאת בעין יפה וסרבו לתת לו את הכוח שהניקס נתנו לו. בניקס ג'יימס דולאן נתן לפיל את המילה האחרונה. כאן המילה האחרונה היא שלי!".

"אנשים צריכים להבין. זה לא רק פיל. הם מרגישים שה לא צריכים אף איש נוסף. יש לנו מספיק ידע כאן בינינו. כל הפינות מכוסות. פיל היה מחוסר עבודה לו שכרתי אותו. במיוחד ג'ים ומיץ'. הם לא רוצים ולא צריכים אף קול נוסף".

והיא מסיחימת: "אנחנו הקלאסה של הכדורסל. כל שחקן רוצה לשחק בלייקרס. אחי למד מאבי ויש לו את הסטייל שלו. אני מאמינה ומבטיחה שנחזור לגדולה מהר יותר משחושבים!"

כשהיא נשאלה אם היא אישרה את ה-48.5 מיליון לקןובי היא ענתה: "ABSOLUTELY! הוא שווה כל פרוטה! הוא יהיה מאד PRODUCTIVE!"

-אבל 48.5 מיל???"

"העתיד יוכיעח את צדקתנו. הוא יהיה לא רק השחקן שפעם היה, אלא יהווה כוח משיכה לפרי אג'נטס הטובים ביותר שירצו לבוא ללייקרס כי זה המקום הטוב ביותר לשחק בו כדורסל!"

-ומה עם ה-CONFLICT OF INTERESTS?

"היינו חייבים לחתום על מסמך שיבטיח שלא תהיה בעייה. אנחנו לא הראשונים. האחים פקסונה הריצו שתי קבוצות שונות, וכן קולנג'לו ובנו. אנחנו לא הראשונים.

*****************

יש לי תמונות שלה בערום אך מתוך כבוד ללייקרס אני לא מעלה אותן!

************************

אז שני דברים:

1. אם היא יודעת על האחים פקסונס וקולנג'לו ובנו, אז ייתכן שהיא בעניינים יותר משאני יודע.

2. היא תהיה החתיכה הטובה ביותר שאי פעם היתה להיות הבוסית של איזו שהיא קבוצה!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. היא אמנם כוסית, אבל קצת הגזימה עם העניין של לעוף על עצמה, לא?
    נשמע שהעתיד של הלייקרס אכן בקנטים אם החבורה הזאת מנהלת את העניינים.

    דדי, אולי תשקול לעבור לאהוד את פיניקס.

  2. אני מסכים עם אשך ולא יודע מה העמדה של חבורת הסוטים מעליי, אבל קבוצות כדורסל לא צריכות לעבור בירושה. ג'יני יכולה לנהל את הלייקרס, ויש לה את הניסיון כדי לעשות זאת היטב, אבל לשלוט בקבוצת כדורסל זה כמו לשלוט במדינה-לא צריך לעבור מאב לילדיו.

  3. And Menachem, I don't want to be a party pooper, but if you want this website to be the home for all hoops fan, including kids, religious dudes and girls (except Azit of course) maybe you should clean it up a bit when it comes to comments and boobs

    1. אני חושב שהדברים הללו היו נכונים אם היה מדובר בצ'ירלידר פשוטה. אבל אסור לשכוח כי כאן הרי מדובר ב"נשיאה" וב"מושלת" של הלייקרס שמצטלמת כמו אחרונת הבימבוס'… ולכן איש לא יכול להלין על כך.

      באשר לעניין ה"סוטים", נו טוב… הרי המגיבים שלמעלה לא התייחסו לקובי אם הוא היה מצטלם כך – ולכן הסטייה היא אך ורק בעיני המתבונן.

  4. בשביל השלם בית היא לא רצתה שהוא יעבוד אצלה.
    זה ברור וחזק יותר מכל אינטרס מקצועי.
    והם לא נשואים אז אין בעיה.
    תודה על הסיקור מנחם…

  5. לא הייתי לוקח את כל מה שהיא אמרה ב 100 אחוז.
    ככל שאני מעמיק אני מבין שהעניין הרבה יותר מורכב ממה שזה נראה או נאמר.
    מרוב בעלי דעה אין דעה אחת אמיתית וישנה דעה שהיא מעין פשרה שמקובלת על כולם אך לא באמת מובילה לשום מקום.

    מעולם לא שמעתי אותה מדברת בראיונות ועכשיו היא נשמעת כמו מוסיליני על המרפסת?…

    התחושה שלי שהיא רוצה לחלק את האש שג'ים באס סופג בין שאר האחים כדי לתת יותר שקט למערכת.
    אני לא מאמין שהיא הקובעת האחרונה.

    עוד משהו לגבי הלייקרס – נדמה שכמו שכתבתי בעבר – או שהם עושים מהלכים גדולים שמשאירים אותך פעורי פה או שהם עושים מהלכים אידיוטיים.

  6. תודה לך עזית, באמת תמונה חמודה מאוד. אני הייתי אפילו מוכן לשלם עליה $7.95 (כלומר על הבחורה – לא על התמונה) או כל מחיר דומה שהיה נדרש ממני. אגב, באמת אין כמו הלייקרס – זה הרבה יותר ממה שהייתי מוכן לשלם על דני איינג' למשל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט