שארלוט וברוקלין במאבק ישיר על המקום השמיני במזרח ועוד משחקים מסקרנים בשלישי/ אינדיאני

עוד יום שלישי מגיע ואיתו משחקים לא רעים והרבה דרמה לקראת הפלייאוף שיתחיל בעוד כחודש.

הלילה נצרף לפינתנו את האלבום שנחשב על ידי רבים לאלבום הגרוע ביותר בהיסטוריה שיצא היום לפני 53. הוא הוקלט על ידי כמה אחיות במשפחה עשירה שאביהם חלם שתהיה לו בבית להקה מוצלחת. התוצאה היא מופת של זוועה מוזיקלית מסקרנת שברבות הימים נתנה ללהקה מעמד פולחני. פרנק זאפה דירג את האלבום כשלישי האהוב עליו בהיסטוריה. לא לבעלי חוש קצב או רגישות לזיופים. קבלו את האלבום הלא יומרני בכלל "philosophy of the world" של להקת "שאגס".

נתחיל:

02:00     אינדיאנה פייסרס (44-22) – קליבלנד קבאלירס (27-37)

אינדיאנה במצב אידיאלי. וויתור מוקדם על פלייאוף מאפשר לריק קרלייל להריץ הרכבים ולראות את הכישרון הגלום בקבוצה, ויש הרבה. כריס דאורטה והליבורטון יכולים בהחלט להיות הדבר הבא כשהם מציגים כדורסל בעיקר נטול פחד שהיה חסר בשנים האחרונות. ברוגדון ממשיך בשלו וגוגה ביטדזה ממש עושה קולות של סנטר חמישייה בעתיד. כמה מהמוזכרים לא ישחקו הלילה וישאירו את הקבוצה במצב שבו ניצחון הוא רק בונוס, בטח אם הוא על קבוצות פלייאוף כמו קליבלנד הלילה. סטיבנסון, ביטדזה ודאורטה בחוץ הלילה.

מהצד שני קליבלנד נמצאת בשלבים האחרונים של הבטחת פלייאוף כשהיא נמצאת במקום השישי כשהיא במרחק יחסית בטוח מטורונטו השביעית ועם יכולת ריאלית לעקוף את בוסטון שמעליה במשחק אחד. בשביל לעשות את זה היא תצטרך לשחק כדורסל הרבה יותר טוב מאשר בשבועות האחרונים כשהיא עם שישה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים. ההיעדרויות והעייפות של סוף העונה לא עושים טוב לקבוצה שהערב תחסר את רונדו, אלן ולוורט במשחק שבו היא צריכה לנצח.

הימור: שתי הקבוצות חסרות שחקנים מרכזיים אבל בסוף אינדיאנה תסבך את הקאבס יותר.

02:00     שארלוט הורנטס (33-32) – ברוקלין נטס (33-32)

ברוקלין ושארלוט חולקות את המקום השמיני במזרח כאשר הפסד ירחיק אותם מאוד מטורונטו השביעית וכך גם מהאפשרות לעלות לפלייאוף ישר. סימונס עדיין לא יחזור בברוקלין אבל החיסרון המשמעותי הערב יהיה זה של אולדריג' שגם בגילו המופלג עושה עבודה נפלאה התקפית והגנתית ומשתמש בכוכבים היטב בשביל לייצר זריקות מיד ריינג' אותם הוא קולע גם בעצימת עיניים. מולם יעמדו הצרעות שאצלם הייווארד ומקדניאלס לא לא ישחקו אבל במשחק הקרוב זאת לא הבעיה המרכזית. שארלוט קבוצת הגנה חלשה שלא מחזיקה באף שחקן שיכול לשמור כמו שצריך על דוראנט או על קיירי, לא כל שכן על שניהם. היא תצטרך להמשיך להתבסס על משחק המסירות המהיר שלה ולקלוע את ההזדמנויות שלה פשוט כי מול ברוקלין המתחדשת אין הרבה מקום לטעויות.

הימור: ברוקלין בתקופה רעה של ארבעה הפסדים רצופים אבל עדיין פייבוריטית הלילה. נטס.

02:00     אורלנדו מג'יק (49-16) – פיניקס סאנס (13-51)

משחק לפרוטוקול בין הראשונה בליגה שיכולה כבר להתחיל להוריד רגל מהגז לבין אורלנדו ש, ובכן, לא ממש עשתה משהו העונה חוץ מלחכות לסיום שלה. הסאנס מפקידים את המשחק בידי אייטון כאשר גם פול וגם בוקר לא יתלבשו הלילה והוא אמור לספק את הסחורה מול הרכב כמעט מלא של הקוסמים.

הימור: אייטון הולך לחגוג. פיניקס.

02:30     ממפיס גריזליס (22-44) – ניו אורלינס פליקנס (37-27)

אחד המועמדים למשחק הגדול של הלילה מגיע מטנסי שם הדובים יארחו את הפליקנס שנזכרו להתעורר לאחרונה. הפליקנס עדיין מחכים לזאיון ויסתפקו בלנסות לעצור את חברו הטוב לקבוצה במכללות ג'ה מוראנט שהלילה יוכל להראות שאפשר להיות גניבת דראפט מהמקום השני בדראפט ובליגה. ממפיס חגגו את המקום השני עם הפסד מיותר ליוסטון אבל אין הרבה מקום לדאגה עם הקבוצה המהירה שממשיכה לרוץ ולעקוף את כולם בסיבוב. הפליקנס לעומת זאת מתחילים להתעורר מאוחר ונעצרו על ארבעה ניצחונות רצופים על ידי לא אחר מאשר יוקיץ' בהופעה מפחידה. ממרום המקום העשירי במערב הפליקנס לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד והלילה כשהיא נמצאת בין פורטלנד מתחתיה והלייקרס מעליה בכרטיס האחרון לפלייאין. בממפיס ברוקס בחוץ, אצל ניו אורלינס אמורים לעלות בלי חוסרים משמעותיים (מלבד לארי נאנס כמובן).

הימור: הגריזליס יתחזקו את המקום השני הלילה. ממפיס.

03:00     אוקלהומה סיטי ת'אנדר (44-20) – מילווקי באקס (25-40)

עוד משחק קצוות בין מילווקי שסופרת ארבעה ניצחונות רצופים לבין הרעמים שמתחילים לאסוף את החפצים לקראת חזרה מוקדמת הביתה. הבאקס שיעלו בהרכב הרגיל מגיעים אחרי שישה משחקים קשוחים בבית ואחד בחוץ, במהלכם ניצחו ארבעה משחקים מול מיאמי, שיקגו, פיניקס ושארלוט. מרשים מאוד. במהלכם ראינו גם התעלות של מידלטון במשחק חלש של יאניס ולא מעט אופי של כל הקבוצה. הלילה היא מגיעה כדי לאסוף W נח ולחשוב על החודש הקרוב במהלכו כמעט ולא ישחקו בבית. אה, בת'אנדר כמעט אף אחד לא משחק.

הימור: מחצית וקצת יהיה מה לראות. ברוקלין.

05:00     גולדן סטייט ווריירס (22-43) – לוס אנג'לס קליפרס (34-32)

גולדן סטייט נראית נורא. חמישה הפסדים רצופים, שני ניצחונות בלבד מתוך ה 11 האחרונים והרבה יותר מדי שאלות. ההופעה הכי גדולה של סטף קרי לאחרונה הייתה במשחק האולסטאר ובמשחקים האחרונים, גם כשהוא קולע הרבה הוא נראה יותר אנמי ופחות תזזיתי. הבעיה המרכזית היא כמובן ההגנה שמסתבר שהייתה תלויה בדריימונד ולא מצליחה למצוא פתרונות גם מול קבוצות התקפה בינוניות. לפני קצת פחות מחודש היא פגשה את הקליפרס במשחק שבו לא הצליחה להגן והלילה היא תקווה לשינוי כיוון. הקליפרס מגיעה מהמקום השמיני ומרצף ניצחונות על קבוצות חלשות שנעצר עם הפסד לניקס אתמול. הקליפרס עדיין קבוצת הגנה טובה מאוד יכולה לעשות צרות לקלעים של הווריירס בעוד בהתקפה יש לה סיכוי מול ההגנה החלשה של הלוחמים שבעשרת המשחקים האחרונים מדורגת במקום ה 27 בליגה. עצוב. אוטו פורטר וגארי פייטון כנראה ינוחו, קובינגטון יצטרף לרשימת הנעדרים עקב סיבות אישיות.

הימור: יש לי תחושה שהלוחמים יקחו הלילה. ווריירס.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. פור דה רקורד –
    בנוסף לבוקר ופול, גם קמרון ג'ונסון לא ישחק הלילה מול אורלנדו.
    עם קו אחורי עד כדי כך מדולל,
    במשחק חוץ?
    קל, זה לא יהיה. לדעתי, גם לא ניצחון.
    .
    תודה, אינדיאני, אחלה פריוויו.

  2. אוי זה מעולה האלבום הזה! לא הכרתי בכלל.
    איזה קקפוניה נפלאה.
    אני מאוד נהנה, ונראה לי אפילו יותר מענג לשמוע את זה מסטול (לצערי אני סחי מהגיהנום).
    תודה רבה על הפריוויו ועל החשיפה!

  3. תודה רבה אינדיאני, אחלה פריוויו.
    .
    כנראה שעדיף שהפייסרס ינצחו כדי שקליבלנד תרד לפלייאין, וברוקלין ינצחו כדי שלא ישתתפו בפלייאין, ואז הסיכויים של טורונטו משתפרים לאין ערוך. ברוקלין אכן ינצחו, הפייסרס לדעתי לא.

  4. תודה רבה על הפריוויו. לא קשור למשחקים של היום אבל ג'יימס אניס, עד שנה שעברה רולפרייר לגיטימי בנ.ב.א חתם בהפועל חיפה. יסייע לה במאבק על כניסה לבית העליון (6 הראשונות בליגת העל)

  5. לא קשור אפילו קצת,
    אבל כאוהד אין לי ברירה אלא לנצל את הפלטפורמה –
    .
    ראסל וילסון עובר בטרייד לברונקוס!
    דנבר, המקום עליו קווטרבאקים מבוגרים מגיעים בשביל לזכות האליפויות…

  6. חחחחח ככה יעשה למי ששובר טבעות מקצועי
    https://twitter.com/ninawestbrook/status/1500915388653064192?fbclid=IwAR3OmtOG-ax2-JNMzpErto-TUgw4MJmwP_BKAFs4QaP4B_ATI7lZv0RO9qM
    סקיפ בייליס קרע אותי חחחחחח
    השם החדש של הקלינגוש הוא ווסטבריק
    https://twitter.com/ninawestbrook/status/1499862627576520705?fbclid=IwAR1GLVRk7Hbu9miAb9S6tzRlXnD10ZV9j6DmULin4jia58so1jfKinth-TU

  7. מעולה, אך את שמיעת המוזיקה אשמור למחר. משהו אומר לי שזה לא הולך טוב עם בני בית ישנים.
    תודה רבה על הפריוויו

    1. זה לא צחוק. באמת מדובר כאן בחתיכת תועבה מוזיקלית.
      ממש מצטער שעמדתי במילה שלי וחזרתי לשמוע את זה…

  8. בוקר טוב רזיאל. אני רואה אתה סוחב את הבלוג המת על כתפך החסונות.

    אשך עוד יום של שגא במשרד נותן סטט וחוטף בלואו אאוטס. הרס את הקבוצה שהיה פצוע כולם חגגו קלעו נתנו סטט היו משחקים צמודים נצחונות מאז,שחזר כל משחק 20 30 הפרש. אין לי ספק שהוא מחזיק בשיא בתור השחקן שחטף הכי הרבה בלואואאוטס ב4 שנותיו הראשונות בליגה (לחתימת נוטריון גש לגילריז).

    טרול מה אתה אומר על פלאמלי 2 נק דראמונד 20 נק עם 2018 מובס? 😂😂😂😂😂😂
    אנקל דרו קיבל קליר פאת? עוד מעט נראה תקציר שלו.

    אני רואה שסימונס חזר ושיפר את הנטס לקח 0 ריב 0 חס 0 חט 0 נק 0 שלשות 0 גאמפים 0 אס😂😂😂
    ציון השמן יחזור כמו שסימונס יחזור לעונה הסדירה.

    1. ברוקלין בעיקר הרוויחו את סת' קרי ודראמונד בטרייד על הארדן – קלעי שאפשר באמת לסמוך עליו וגבוה שהיה חסר להם (לא ידעתי שדראמונד עדיין מסוגל להגיע ל-20 נקודות…). סימונס זה רק להשלים שכר

            1. האחוזים שלו באמת ירדו קצת, אבל לא משהו משמעותי במיוחד

  9. לא ניצחון מרשים של הסאנס,
    אבל ככה זה כאשר 3 מ-4 הקלעים המובילים של הקבוצה בחוץ (בוקר, פול, ג'ונסון).
    .
    לדאנדרה "לא מקס" אייטון היו אולי מספרים יפים במשחק (21 נק', 19 רב') אבל הוא היה פסיבי מדי לטעמי הלילה במשך לא מעט דקות (בעיקר בהגנה).
    אבל בקלאצ' זה היה ריבאונד התקפה וליי אפ על הראש של של כל גובהי אורלנדו שהחזירו את היתרון לסאנס בדקה האחרונה,
    וזריקת הוק 14 שניות לסיום שהעלתה את ההפרש ל-3, בדרך לגג של ברידג'ס שחתם את התוצאה הסופית.
    .
    לא יוצא לי לראות יותר מדי אורלנדו, אבל פולץ היה טוב מאוד (המון כוח בסיומת ליד הסל, ניהול משחק לא רע בכלל).
    .
    הרגע המשעשע של המשחק היה אחרי גג של מגי על קארטר (גם הוא התן אחלה משחק).טראש טוק של מגי אחרי הגג נענה מיידית בקארטר לוקח את מגי באחד על אחד ומעיף אותו בקרוסאובר בדך ל-2 קלות… מקרה קלסי של חוגר ומפתח…
    .
    יאללה,
    עוד לילה,
    עוד ניצחון,
    עוד הזדמנות לבוקר להמשיך ולנוח לקראת פלייאוף קשה.
    .
    בוקר טוב!

    1. יה אללה אתך, תודה בטעות ואני אקנה לך כובע בשמן זיית וזעתר. אפילו מזלג וסכין אביא בשבילך.
      רק תגיד דריי=MVP חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט