המשבצת של המכללות 22/3 עד הגמר

*******************

Apology!

I am in Atlanta with my family and writing from there

As I was working on the Preview, something happened to my computer. As I set it for Hebrew ("HEB") in jumps back to English (ENG) by itself every few seconds. I started to work on 2 previews and I leave them as is. I'm going to a computer store at 9:00 and if they cannot figure it out' I'll have to drive home  to Greenville to get my other laptop/ Not the end of the world – 1:45 hour drive.

So I send what I have. At least you have today's schedule which I did previously.

Sorry!

**********************
20:30 שעון ישראל-ישודר לואוויל נגד סנט לואיס (קרדיט לדניאל מהתגובות)

 6:15: פלורידה גייטורס (1) – פיטסבורג פנתרס (9)

יהיה היום דם במשחק. או לפחות סריטות איומות.

כשפלורידה ופיטסבורג ניפגשות – מסורתית זה קרב על חיים ומוות אפילו אם זה סתם משחק עונתי. עניין של מסורת.

המנצחת עולה לסוויט 16.

יש לכל קבוצה ENFORCER: פטרעיק יאנג לפלורידה, וטליב זאנה לפיטסבורג.

בעולם של זאנה, המילה "מלוכלך" היא קומפלימנט.

בעולם של יאנג "פיזיקל" זה חמצן.

"אני יודע שיאנג הוא פיזי; סליחה, מלוכלך", אומר זאנה בכל ס"מ מה-2.06, 130 ק"ג שלו. "הוא נולד ככה. זאת לא אשמתו. משהו ב-DNA שלו יצא דפוק".

כשאמרו זאת ליאנג הוא גיחך: :הוא תלמיד אוניברסיטה? הוא צריך להיות מנהיג איזה שהוא GANG בפיטסבורג".

ההגנה של הגייטורס מפלורידה (2-33) היא החונקת ומחסלת ביותר בכדורסל המכללות. את אלבני הם צימצמו ל-55 נקודות עם 36% קליעה, ומאמנם בילי דונובן עדיין היה מאוכזב מהצורה ששיחקו. גם פיטסבורג היא אחת מקבוצות ההגנה הטובות במכללות, כשהיא מרשה ליריב 61.9 נק' למשחק. פיטסבורג משחקת כפי שמשחקים בפיטסבורג פוטבול והוקי קרח: מכוער, מכוספס, אבל יעיל ו…מנצח. הם מגיעים עם רקורד של 9-26 כששה מההפבסדים היו על פחות מ-6 נקודות. 

שימו לב לגארד של פלורידה סקוטי וילבקין. הוא אחד הטובים מכולם. מדובר כאן במנהיג שהוביל את קבוצתו ל-27 נצחונות רצופים.

 מאמנה של פיטסבורג ג'יימי דיקסון יסתמך בעיקר על הגנה אישית. שימו לב לפורוורד למאר פטרסון, אחד הטובים מכולם.

פלורידה תילחץ את פיטסבורג בהגנה אישית לוחצת על כל המגרש, כל הזמן. היא זורקת שלשות ללא חשבון. גם וילבקין וגם מיכאל פרייזר יהיו קורעי הרשת מרחוק. המצ'אפ החשוב הוא בין זאנה ויאנג. זאנה קלע 18 נגד קולורדו בנצחון במשחק הראשון. שניהם 9'6, שניהם 250 פאונדס, שניהם חיות רעות.

נבואה: פלורידה ב-7 נקודות.

 

 

8:45: לואיוויל קרדינלס (4) – סיינט לואיס ביליקנס (5) (פריוויו של אפלטון)

סנט לואיס מרחק ניצחון אחד בלבד מהסוויט 16 בשלוש השנים האחרונות וגם הפעם עומדת בפניהם משוכה קשה בדמות האלופה המכהנת שנמצאת בכושר מצויין וניצחה 14 מתוך 15 המשחקים האחרונים שלהם.

סנט לואיס מעלים חמישה סניורים בחמישייה ומקווים שהבגרות תעמוד לטובתם אך יש בפניהם משוכה קשה בדמות ראס סמית' שנראה השנה מוכן ובשל לליגה של הגדולים. הוא חודר מצויין לצבע, בעל כניסה אגרסיבית וזמן שהייה עצום באוויר שמקנה לו את היכולת לסיים מהלכים של 3 נק' בצבע, בעל הגנה חזקה כמו שפיטינו אוהב והשנה הוא שיפר את יכולת ניהול המשחק שלו בצורה משמעותית.

סגנון המשחק הפעם יהיה מעט שונה כשלואיביל תלחץ על כל המגרש במטרה להפעיל לחץ על מובילי הכדור, לגרום לאיבודים ולעקוץ בהתקפות המעבר.

סנט לואיס משחקת בסגנון שמרני יותר אך את הניצחון האחרון השיגה בעזרת מעבר תוך כדי סוף שעון להתקפת לחץ על מנת לגרום איבודי כדור ולחץ אצל NC state לניצחון בהארכה בסיבוב הקודם.

פיטינו לא אהב את התירוצים שיצאו מפיו של הפורוורד מוטראסל הראל לגבי חולשתו היחסית במשחק האחרון. "תירוצים זו המחלה הכי גדולה של הדור הזה", אמר פיטינו לאחר שהראל האשים את זמן ההמתנה הגדול למשחק שבגללו הוא איבד את הקצב, "אתם צריכים לשמוע כמה תירוצים אני שומע באימון אחד, הם אף פעם לא עושים פאולים, לא מאבדים כדור, הם תמיד נדחפו. כשאתה משמיע תירוצים אתה מראה חולשה. אבל אני אוהב את החברה האלה, הם אחלה בחורים".

השחקן לשים לב אליו בסנט לואיס הוא עוד ניוזילנדי ענק-  רוב לו שקלע 22 נק' ו-15 ריב' במשחק האחרון ועוד שחקן בלואיביל לשים עליו את העין הוא ג'ון הנקוק, סליחה, לוק הנקוק, שנראה לעיתים כמו חיקוי חביב של קווין לאב.

הימור- לואיביל ב-12

11:15: מישיגן וולוורינס (2) -טכסס לונגהורנס (7) (פריוויו של אפלטון)

אלוהים יודע איך מישיגן משחקת במיד ווסט, אבל אולי עדיף שהחלוקה הגיאוגרפית לא תקבע מי ישחק נגד מי. בכל מקרה זהו המשחק לצפות בו הערב חברים. שתי קבוצות מצויינות שנלחמות עד הסוף. מישיגן המועמדת הברורה לניצחון אולם אני לא יופתע אם השוורים מטקסס ינגחו בחמוסים ממישיגן.

הטקסנים אוהבים כל דבר בגדול, וכך גם משחק הפנים שלהם. מישיגן היתה שמחה להיעזר במיצ' מקריידי, הסנטר המצויין שלהם שישב פצוע על הספסל. גודל יהיה הבעיה הכי גדולה של המועמדת מספר 2 ופיינליסטית השנה שעברה. הלונגהורנס לוקחים 7 ריבאונדים בממוצע יותר מיריביהם ועומדים על ממוצע של כמעט 15 ריבאונד התקפה למשחק. אך צריך לזכור שהוולברינס משחקים כמעט כל העונה ללא מקריידי כשהם מתבססים על הקליעות מ-3 ועדיין מדורגים 2 במיד ווסט הרצחני.

שחקנים לשים אליהם לב: הפוינט גארד הפרשמן איזאה טיילור מטקסס יוליך את התקפת הלונגהורנס וינהל את קצב המשחק. משחק טוב שלו ללא הרבה איבודי כדור יטו את הסיכויים לטובת הטקסנים. קמרון רידלי, הסנטר הגדול (7-1) שעולה מהספסל נתן את משחק חייב בסיבוב הקודם עם 17 נק' 12 ריבאונדים ובאזר ביטר לנצח את אריזונה. הוא יכול לחגוג מול מישיגן.

מהצד השני הליטאי המדובר ניק סטאוסקס שהוא הברומטר של מישיגן השנה. כשהוא קולע טוב הקבוצה מנצחת, כשהוא ברצף רע, הוולברינס מקרטעים. גלן רובינסון השלישי הוא מועמד מבטיח לסיבוב השני בדראפט הקרוב ועם שם כזה חייב התייחסות וג'ורדן מורגן, הפורוורד הסניור, יהיה המפתח של מישיגן בריבאונד כשהוא עם ממוצע עונתי של דאבל דאבל, לא דבר של מה בכך במכללות.

הימור- מישיגן ב-5

12:10: סן דיאגו סטייט אצטקס(4)  – נורת' דקוטה סטייט ביסונס (12)(פריוויו של ויינברג)

האצטקס והביזונס הן 2 קבוצות שונות לחלוטין. סן דייגו נתנה עונה מעולה בעיקר בזכות הגנה חזקה, שסופגת רק 56 נקודות לערב, לעומת נורת' דקוטה, שסופגת 65 נקודות במשחק, אבל קולעת 76 לערב. מכאן אפשר להסיק שהקבוצה שתשפיע כמה שיותר על קצב המשחק, תהיה יותר קרובה לניצחון הלילה.

בנורת' דקוטה אחד השחקנים החשובים הערב יהיה לורנס אלכסנדר. הגארד, שנמצא בשנת הג'וניור, קולע 11.3 נק' עם 4.3 ריב' למשחק העונה, אבל הדיח את אוקלהומה במו ידיו עם 28 נקודות ב-10 מ-15 מהשדה, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. אלכסנדר יצטרך להאט את האקס מן, אקסבייר תמאס המצויין, הסניור של סן דייגו, שקולע העונה 17 נק' למשחק, ונגד ניו מקסיקו בסיבוב הראשון תרם 23 נק' עם 5 אסיסטים, 3 חטיפות, 2 חסימות וצמד ריבאונדים.

2 הקבוצות הלכו להארכות במשחקיהם בסיבוב הראשון, ואם ילכו להארכה הערב זה ישחק לידיה של סן דייגו, שהפסידה רק פעם אחת ב-18 המשחקים הקודמים שכללו הארכות בהם שיחקה (וניצחה ה-8 האחרונים ברציפות).

תחזית: למרות העלייה לסיבוב השני, יש סיבה לכך שהאצטקים מקום רביעי והביזונים רק 12. סן דייגו.

 

1:10: סירקיוז אורנג' (3) – דייטון פליירס (11)

נצחון דייטון על אוהיו סטייט הוכיח מה יש לקבוצה 'האלמונית הזאת'. הקבוצה של המאמן ארצ'י מילר לא קלעה טוב במיוחד מרחוק והם גם לא הכריחו טורנאוברס. אבל מה שהם כן עשו זה פאסט ברייקים חוף אל חוף, כשווי סנפורד קלע את הלייאפ האחרון. הוא אחד משחקניהם הראשיים. הם הוכיחו שיש בהם גאטס, וקשיות – RESILIENCE.  החשש לגביהם הוא KETDOWN כאילו הנצחון הבמפתיע מאד על אוהיו סטייט כבר היה הישג אדיר.

 

1:45: ויסקונסין בדג'רס (2) – אורגון דאקס (7)

 

2:40: מישיגן סטייט (4) – הרווארד קרימסון (12)

 

REGION GAME VENUE TIME (ET) TV ANNOUNCERS
South Pittsburgh Panthers (9) vs. Florida Gators (1) Amway Center (Orlando, FL) 12:15p CBS Brian Anderson/Dan Bonner//Kristine Leahy
Midwest Saint Louis Billikens (5) vs. Louisville Cardinals (4) Amway Center (Orlando, FL) 2:45p CBS Anderson/Bonner//Leahy)
Midwest Texas Longhorns (7) vs. Michigan Wolverines (2) BMO Harris Bradley Center (Milwaukee, WI) 5:15p CBS Ian Eagle/Jim Spanarkel//Lewis Johnson
West North Dakota State Bison (12) vs. San Diego State Aztecs (4) Spokane Memorial Arena (Spokane, WA) 6:10p TNT Spero Dedes/Doug Gottlieb//Jaime Maggio
South Dayton Flyers (11) vs. Syracuse Orange(3) First Niagara Center (Buffalo, NY) 7:10p TBS Verne Lundquist/Bill Raftery//Allie LaForce
West Oregon Ducks (7) vs. Wisconsin Badgers(2) BMO Harris Bradley Center (Milwaukee, WI) 7:45p CBS Ian Eagle/Jim Spanarkel//Lewis Johnson
East Harvard Crimson (12) vs. Michigan State Spartans (4) Spokane Memorial Arena (Spokane, WA) 8:40p TNT Spero Dedes/Doug Gottlieb//Jaime Maggio
East Connecticut Huskies (7) vs. Villanova Wildcats (2) First Niagara Center (Buffalo, NY) 9:40p TBS Verne Lundquist/Bill Raftery//Allie LaForce

הפתעת היום: מרסר גוברת על דוק

עוד לפני שהמשחק ניגמר היה ברור ליע שמרסר עומדת לנצח. קודם התנצלות: MERCER הגדולה והידועה נמצאת ביונקרס ניו-יורק, מעל הברונקס שהיא חלק מהעיר ניו יורק. זוהי המכללה ששלחה כמה שחקני ל-NBA. חשבתי שזאת המרסר שמשחקת נגד דוק. הסתבר שזאת מרסר הקטנה יותר מהעיר מייקון, ג'ורג'יה, שפעם אכתוב סיפור על מה שקרה לי שם בחופשת חג המולד של 1962 עם אשתי רינה ז"ל וחברי אייב כרמל. לא היום.

בקיצור, מייקון שוכנת בערך 50 דקות נסיעה מאטלנטה, עיר השוכנת על I-75, הדרך  בדרכי מפלורידה לאטלנטה שעברתי עשרות פעמים. ה-CLAIM TO FAME של מייקון הוא שהיא היתה "העיר הגזענית ביותר בארה"ב עד 1965" לפי ספרי ההסטוריה.

היום גאוותה היא נצחון על דוק. עוד מנובמבר מייק ששבסקי מנצח כשהוא מתחבא מאחורי עשן והסוואה. הוא השתמש בג'בארי פרקר בכל צורה לכפות ולכסות את כל הליקויים והחסרונות ברוסטר שלו.

דוק היתה – והיא – קבוצה של 'שלשות' ללא מספיק  כוח, שרירים, סנטימטרים, וקילוגרמים תחת הסל.

 

כל הכבוד למאמנה מייק ששבסקי שהצליח להחביא חסרונות אלה. היום הבלוף התגלה בגדול. לכן מייק לא נראה כל כך מיואש ומאוכזב מההפסד. מיד אחרי  ההפסד לוירג'ינה הוא אמר, "אין לנו מספיק כוח ומסה תחת הסל". אחרי ההפסד לצפון קרולינה בצ'פל היל הוא אמר:

We don't have a lot of depth in the frontcourt. We're not as big and strong a team, and we have to shoot well to win," Krzyzewski said. "We have to 'shoot really well. There's just more opportunities to lose with this team, and when you're coaching, you'd like to reduce the number of ways you can lose."

היום דוק ירתה 62 פגזים מרחוק ורק 37 צללו, ומצד שני מרסר היכתה עם הכדור INSIDE כל אחר הצהריים, כשהם מכים בדוקים 10-26 בצבע, ו-12-23 מהקו. לא פשוט לאוניברסיטה כמו דוק לאבד את מייסון מלפלי, ריאן קלי, וסת' קלי במכה אחת, ובעיקר את שני הענקים. גולייתים כאלה המסוגלים לשחק ברמה הגבוהה ביותר של מכללות לא צומחים על העצים, והוא לא הצליח העונה למצוא להם תחליף.

פרקר קלע 14 נק' – כמעט כולן בלתי משכנעות – ורודני הוד עשה סיסון-לו (נמוך) של 6 נק'. לששבסקי לא היה GO-TO GUY. לפני שנתיים זה היה קיירי ריברס. אח"כ אוסטין. העונה פרקר לא נראה כזה משום-מה.

 

כל העונה פרקר היה מצויין תחת הסל. היום מרסר הגדולה הכריחה אותו לצאת לפרימטר ושם הוא היה בינוני. לא היה לו 'ביג מן' שימשוך תשומת לב ויתן לפרקר טיפת שטח לעבוד איתה. היום כל תשומת הלב היתה על פרקר, והוא נחנק.

מדני פרי לכריסטיאן לייטנר לקרלוס בוזר, והאחים פלמלי שבאו כשרשרת, לששבסקי היה תמיד ביד מן, ואז השלשות היו יעילות כי אטם ניכנסו, היה מי שינתר לשחקים לריבאונד. היום לא היה לו, וכשהשלשות לא ניכנסו, המשחק כולו הלך לאיבוד.

לברס ממרסר היו 7 סניורים, ולעתים 4 מהםפ היו על הפארקט. יותר ויותר נראה לי שאלה שבאים ל-"שנה אחת וגמרנו" מפסיקים להיות שיטה נכונה.

 תמונה האומרת הכל!

*********************

האם הוועדה המארגנת חייבת להתחשב?

"סטיבי (סטיב מסיילו, מ.ל) מכיר אותי, ואת המשחק שקבוצותי משחקות יותר טוב ממני, FOR GOD'S SAKE. הוא לא רק היה שחקן שלי (בקנטקי) ועוזרי כמאמר (8 שנים בלואיוויל. הוא היה BALL BOY שלי כשאימנתי את הניקס. אנחנו תאומי סיאם המחוברים בירך. אתם לא חושבים שהוועדה המארגנת יכולה להתחשב בדברים כאלה, ולא להפגיש אותנו כבר במשחק הראשון? מלבד זאת, מנהטן אינה קבוצת תחתית. אמרתי מההתחלה לכל מי שרצה לשמוע שמנהטן יכולה לשחק נגד כל אחת בטורניר!".

לואיוויל, מחזיקת התואר מהעונה שעברה גברה על מנהטן 64-71. אבל 3 דקות מהסיום מנהטן הובילה 61-57, ושיחקה בבטחון מחלט כאילו המשחק שלה. ולא היה חסר הרבה. רק כמה סלי ג'אנק בסוף, ו-4 נקודות מפאולים מכוונים עשו את ההפרש במשחק שווה הכוחות הזה.

שתיהן לוחצות בדיוק אותו דבר. שתיהן מוציאות כדור נגד לחץ באותה צורה. לשתיהן אותם תרגילים. "היום שיחקנו נגד קבוצה מאומנת טוב יותר מכל קבוצה ששיחקנו נגדה העונה".

אין זה סוד שריק פיטינו מתכנן לבנות דיינסטי בלואיוויל. אתמול הדיינסטי כמעט התרסק כבר בשנתו הראשונה, וריק פיטינו מאשים את הוועדה המארגנת: "אתם לא חושבים שהם יכולים להיות יותר רגישים לדברים כאלה? למה להפגיש את הרב ותלמידו אם אפשר להרחיקם אחד מהשני? אם אנחנו באמת כאלה טובים, הרי בסופו של דבר היינו חייבים להיפגש אם אנחנו בצד אחד של הבראקט והם בצד השני. זה היה מפגש בלתי טבעי בינינו כי הוא גם כמו בן שלי וגם כמו אח קטן שלי!".

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 101 תגובות

  1. הטיעון של פיטינו לא הגיוני
    הוועדה המארגנת לא צריכה להתחשב בטיעון שכזה
    היום יש 8 משחקים מעניינים ביותר
    נהדר שיש משחקים בשעות נוחות
    תודה מנחם.

  2. לא מעניין את מומי הקולג׳ הבסקטבול
    מומי למד באונבירסיטה של החיים
    מומי עשה השתתפות בבאקט מה קורה עם זה ?

  3. תודה לאפלטון על העזרה עם הפריוויו. יאנג מכניס סל, ומיד עושה פרצוף לזאנה. בין השניים האלה הולך משהו לסרטים!

  4. פלורידה- פיטסבורג בוואן.

    ב-7 וחצי יונייטד באפטון פארק.

    ואז מישיגן-טקסס.

    אני מולק למישהו את הראש אם אחת מהLAST4 שלי מודחת היום.

    ומנחם מה אתה אומר על הדבר הטוב ביותר שיצא משיקגו(קריטין ליהי?? רק בגלל שווה לראות פלורידה-פיטסבורג).

  5. המשחק משודר בארץ בערוץ 50 כעת
    בעניין אחר צלסי נתנה 6 חתיכות לארסנל והחזירה אותה לבית הספר היסודי תוצאה עגומה בהופעתו ה 1000 של ארסן וונגר בארסנל

  6. רציתי שתדעו ש-K-700 הוא צעיר מסורתי ולכן בשבת הוא לא משתתף כי הוא בבית הכנסת. עוד מעט נשמע ממנו. אני יודע שקשה להאמין שחולה המין הזה הוא איש דתי, אבל לעולם אין לדעת!

    1. חחחחחחחחחח בדיוק ההפך מנחם, אני דור 6 בערך לכופרים בני כופרים.

      שבת אצלנו זה יום קודש לכדורגל אנגלי, ואז כדורסל מכללות.

  7. רק שתדעו שגם לפלורידה וגם לפיטסבורג יש את הפאור פורוורדים והסמול פורוורדים הפיזיים ביותר במכללות, מהסוג שב-NBA אוהבים

  8. לשתי הקבוצות שחקנים כאלה פיזיים שמאמני פוטבול הגיעו למשחק: טומלין (מאמן הסטילרס) וביל בילצ'יק, מאמן ניו אינגלנד פטריוטס

  9. אגב הלילה ישראלי ראשון(אמיתי) וציוני בUFCֱֱֱֱ!!!!

    נועד להט בקרב ראשון בברזיל, שידור ישיר בספורט 5 לייב.

    אחשלו היה איתי בפלוגה.

  10. הדבר הכי מגוחך בכל השידורים של צ'ארלס בארקלי. אין לו מ-ו-ש-ג והוא סתם מקשקש. טוב שיש את קלוג שלא מתבייש לתקן אותו ולומר לו שזה לא NBA כאן.

    1. אני מדבר על בארקלי, ש-CBS שמו כאנליסט של משחקי המכללות ועתה הוא מדבר על פלורידה – פיטסבורג ללא מושג

      1. פי 80 לא פי 5, מי שלא מבין כמה המכללות משחק הרבה יותר קבוצתי פשוט אין לו מושג בשיא הרצינות.

        בNBA ברוב המוחלט של התרגילים זה בידוד לכוכב זה או אחר, במכללות כמעט ולא תראו בידודים, לא קיים.

        גם בהגנה הרבה יותר תרגילים ממשחקים בNBA.
        ככה זה כשאתה צריך להגן 30 שניות בממוצע בכל התקפה.

  11. שימו לה להנקוק מלואיוויל. ממש קווין לאב נמוך ב-3 אינטשים. אפילו שתי טיפות מים בפרצוף.
    אבל סיינט לואיס תהיה יריב קשה מאד

  12. 45 שניות לסיום המחצית ביונייטד ווסטהאם, משחק מטורף כאשר התוצאה היא כבר 25-12!!! הא לא, זה לואיוויל סיינט לואיס. ב-20 דקות היה מהלך התקפי חכם אחד. הגנות קשוחות וחזקות זה יפה, אבל לא שווה עוד שעת שינה.

  13. אספר על מורגן בהזדמנות.
    יוצא עם חותני לבאר ספורט של CNN לחזות בסוף המשחק ובמשחקי הערב. נמאס לשבת בבית.
    להשתמע יותר מאוחר

    1. האמת שאני שומע על גרינוויל יותר ויותר בזמן האחרון, ורק דברים טובים. אולי שווה ביקור כשנהיה בצ׳רלסטון

      1. מה אתה רוצה מג'ורדן מורגן? שחקן בגובה 2.03 או משהו כזה, רגיל לחלוטין. פורוורד עם איזה 6-7 נק' למשחק.
        עבור הלאה

  14. מה קורה עם הלינק לבראקט שלנו? אמנם עברנו יום אבל זה משהו שכדאי לשמר לאורך כל הטורניר, אפילו אם הכתבות משתנות

  15. מנחם תתחיל להכניס תמונות של קריסטין אלי, כתבת הקווים של CBS.
    היא כרגע המנייה החמה ביותר באמריקה.

    אומרים שהרייטינג קופץ לשחקים בזכותה!..

  16. הסיבה שסיריקיוז הפסידה באמת זה התקפה הנכה שלה.

    כל העונה הם ניצחו משחקים בשיניים בזכות יכולת עילאית של הפרשמן שלהם טיילור אניס.
    אבל כל ניצחון שלהם היה 54-53 אחרי הארכה.

    אני אישית לא מאמין בקבוצות עם הגנה כל כך טובה אבל התקפה מתחת לרף הבינוני, לא בטורניר נוק אאוט.

    אצל דיוק המצב הפוך, התקפה טובה והגנה בררה, גם זה לא עדיף.

    1. באתרים רשום 7 פוט, אולי הוא חצי אינץ' פחות.

      תראה הוא לא בנוי לNBA אבל הוא בנוי קומפלט לאירופה.

      המשחק שלו בפוסט מדהים ב-2 הידיים, הוא מוסר טוב והוא קלעי 3 גדול לסנטר לבן.

      אני כל השנה מנסה לברר בכל דרך אפשרית אם הוא יהודי.
      אני יודע שיש לו שורשים גרמניים מעבר לזה לא מצאתי.

  17. מחצית ראשונה אורגון קלעו ב-60 ומשהו אחוז מהשדה.

    אשכרה זרקו לחלל ,הכדור פגע בכוכב שבתאי ונכנס.

    אבל על וויסקונסין זה לא עובד, לא כשכל הסגל שלהם מסוגל לקלוע שלשות ב-40 אחוז והסנטר היהודון שלהם, 7 פוט, קולע כבר 19 נק' שמתוכם איזה 3 שלשות.

  18. יאללה שאבאז נפייר וקונטיקט מטאטאים את וילנובה, עוד סוג של הפתעה.

    מחר ויצ'יטה תחפף את קנטאקי והמשחק למחר זה UNC נגד איווה סטייט.

    מבחינת הבראקט אני מסודר ועם ראש שקט עד יום חמישי.
    4 הפיינליסטיות שלי עלו לסוויט 16 וזה מה שחשוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט