מעורב הופס ליום שני: סלטיקס נגד נטס: גוד אולד פשיון בסקטבול! / (ומל, מה קרה לך עם הלייקרס פתאום?)

1. בוסטון נגד נטס: כדורסל גברי וטוב. כמו פעם (מלבד מס' השלשות…), וכמובן מסטר-פיס של טאטום

סוף סוף GOOD, OLD FASHION BASKETBALL

החליפו את פרצופו של ג'ייסון טאטום עם זה של לארי בירד ואפשר לחזור 40 שנה אחורנית.

הגנות כמו שכתוב בספר. מלחמה על כל כדור. יתרון של קבוצה שמתחלף כמו יו-יו. יכול לשים את שחקני היום של הסלטיקס בשחקניה מ-1985 ואת שחקני הנטס בשחקני הלייקרס של 1985 ולא היית מרגיש שקרה משהו.

משחק שהזכיר את הקרבות של פעם בגארד'נס של הסלטיקס. אותו קהל, אותן צרחות, אותו טרוף. וואללה שהתגעגעתי לזה והיום קבלנו מנה גדושה.

לא היה רגע משעמם אחד. לא הייתה רגיעה של שנייה. ג'ייסון טאטום נתן מסטר-פיס של 54 נקודות עם הצגת שלשות מהאגדה. בצד השני קווין דוראנט עם 37.

האם לא היו לי כל השגות על המשדחק? בוודאי שהיו:

*החמישייה של הנטס נראית איכשהו קבועה אבל כמובן שבבית הכל משתנה. אבל הרוטציות מוזרות. תיכן אחזור לזה.
*הסלטיקס נראית לי יותר קבועה ומאורגנת. אתה יודע מי החמישייה. אתה יודע מי ניכנס עבור מי. ישנה רוטציה די קבועה שכמובן משתנה עם מהלך המשחק.
*מה מוזר היה לי בנטס? אנדרה דרמונד התחיל טוב מאד בסנטר ברבע הראשון, ומאז הוא נעלם ונשכח על הספסל. אולדרידג' נכנס במקומו ושיחק טוב ברבע השני והשלישי.
*אבל ברבע הרביעי זה לא היה דרמונד ולא אולדרידג' אלא ניק קלקסטון הצעיר מאונ' ג'ורג'יה שאני מכיר טוב. הוא 11'6 עם ניתור טוב, אך אולי רזה מדי, ואני לא בטוח מה נסיונו במשחקים צמודים ומתוחים כאלה. כך או כך הוא שיחק כמעט את כל הרבע הרביעי, לטוב או לרע.
*אני אוהב את סת' קרי. הוא עלה בחמישייה ברבע הראשון וכמובן אחרי החצי, אבל אז נשכח. אני מבין שסטיב נאש רצה אותו ברגעים האחרונים של המשחק כשהנטס פיגרה ב-4, 5 נקודות כשהוא מקווה לשלשה מסת'. הוא קיבל אותה. אבל מצה קרה אח"כ? שלוש פעמים הוא נשאר המגן על טייטום, שגרם לנטס לשלם על שגיאה טקטית זו ב-8 נקודות: שתי שלשות וסל, כשלסת' לא הייתה אפילו הזדמנות אחת נוספת לקליעת שלוש.

אבל אלה נקודות טקטיות שלא השפיעו כהוא-זה על ההנאה המצורפת של משחק זה לכל חולה כדורסל טוב כמוני וכמו גולשים אחרים שחזו במשחק והשתתפו בבלוג החי.

2. היי דוק, מה קרה לך? עשית מהלייקרס 2022 לייקרס של 1980'S

לא יודע מה קרה לי אתמול. הלייקרס ניצחה בבית ווריוס פצועה (דריימונד גרין) 116-124. פחות מדקה לפני הסוף היה 116-119 ואם 'טריי' – שלשה – של סטף נכנס יש שוויון. עשית מהם לייקרס של שנות ה-80. מחרתיים, ביוסטון, הלייקרס ישתינו דם לפני ש – אולי – הם ינצחו. אז או-אז ביום ששי ה-11 למרץ, דני אבדיה מגיע. הלואי שהוא יעלה בחמישייה ומאמנו אנסלד יאמר לו, "דני. אל תחשוב אפילו 'התקפה'. תחשוב רק איך לעצור את לברון, ולהוכיח לעולם ש-37 זה 37, ולא יום אחד יותר צעיר. תזכור שכל מדינת ישראל אתך = אפילו ישראלים אוהדי לייקרס! – כי אתה חשוב להם יותר מלברון".

ואז…ואז מגיע יום ראשון. משחק נגד פיניקס בפיניקס בצהרי היום. לברון והלייקרס מגיעים למדבר, ובמדבר – כידוע לכם – נשרפים. זה יהיה המשחק החשוב ביותר העונה גם ללייקרס וגם לסאנס. הלייקרס יהיו חייבים להראות שהם נולדו מחדש בנצחון על הווריורס אתמול לפנות בוקר, ושהנצחון ל-א היה קרקור אחד של תרנגולת פצועה לפני שהיא נושמת את נשימתה האחרונה, והסאנס יהיו חייבים להוכיח לשני עורכי הופס יקרים – גיא רוזן ועידו גילרי – שמה שדוק מנחם לס מלכלך שוב ושוב שהסאנס אינה אלא קבוצה אוברייטד הם לא יותר מבלבולי זבל. דברי סרק. הסאנס חייבת להוכיח במשחק זה של יום ראשון (שבישראל יוכלו לראות בשעות ערב נוחות) שהיא קבוצה מועמדת לאליפות ושיום ראשון ה-13 למרץ היא נקודת הזינוק שלהם.

3. ספנסר דינווידי מצא בית בדאלאס ודאלאס מצאה יהלום בדינווידי

בנצחון של דאלאס על גולדן סטייט ווריורס 113-122 לוקה היה, כמובן, גיבור הנצחון עם 41 נקודות. אבל המאמן ג'ייסון קיד היה הרבה יותר אל תוך ה-17 נק' של ספנסר דינווידי עם 7 הריבאונד שלו ב-26 דקות, ועם הנטו +- הגבוה ביותר שלו בקבוצה.

דינווידי לא הסתדר בנטס עם השלישייה הגדולה. הוא נדחק לאן שהוא בספסל ולא הצליח לעשות הרבה משם. אשמתו? אולי כן ואולי לא. לעולם אין לדעת את השפעת הירידה עמוק לספסל על נפשו של שחקן היודע שהוא יכול לעשות זאת, אבל אין לו את ההזדמנות לעשות זאת.

אני לא מאשים את סטיב נאש המאמן ואני לא מאשים אף אחד. תפקידי כאן הוא להביע את דעותי ולא לשפוט אף אחד, קאפיש?

אז ככה: מהנטס הוא הועבר בטרייד לוושינגטון ויזרדס. למה שם הוא לא הסתדר? לדעתי בגלל שלא נתנו לו את הכדור ואמרו לו, "הכדור שלך. לך תראה לנו מה אתה מסוגל לעשות!" במקום זה הוא לחם על דקות עם ראול נטו, קורי קיספרט, איש סמית', ואפילו תומאס סטורנסקי. אין טעם להיכנס לחלב שנשפך. בואו נדבר על דברים טובים שקרו לדינוידי ולמבריקס.

אחרי שהוא חתם חוזה של 54 מיליון לשלוש שנים עם הויזרדס הוא היה החלק העיקרי בטרייד של הויזרדס עם המבריקס שהעביר את קריסטפאס פורז'ינגיס לויזרדס ושלח את דינווידי למבריקס.

וכאן, ביני לבין שמעון, סיפורי מתחיל.

מאז שהוא הגיע למבריקס הם ניצחו 4 מ-5. הנצחון על הווריורס ב-3 למרץ היה שדווה לו מיליון וחצי – בונוס להתאים את משכורתו ל-19.5 לעונה, ולהבטיח את הישארותו במבריקס לפחות עונה זו, והעונה הבאה. אבל אני מאמין שמרק קיובן רוצה אותו לאורך כל הדרך את לוקה.

למה?

מה כל כך מיוחד בספנסר דינוודי?

טוב ששאלתם. אענה ב-2-3 נקודות:

4. דינווידי הוא, אולי, הטוב ביותר ב- attacking off the dribble ומאפשר למאמן קיד כמה אפשרויות

כוכב המבריקס ללא ערעור או שאלה הוא לוקה דונצ'יק. ג'ייסון קיד השתיל התקפה המבוססת על הפיק-אנד-רול של לוקה המביא אותו לאזור הצבע לעשות שם את הנזק שהוא עודה כה טוב. אבל המבריקס הוסיפו כמה HANDSOFFS כדי להקשות על היריב להגן נגד זה. אם שמתם לב ג'לן ברונסון הפך לשחקן חמישייה קבוע כדי שיהיה ללוקה עוד פליימייקר על הפרקט. אם אתם זוכרים ברונסון היה בבעייות נגד הקליפרס בעונה שעברה בפלייאוף. הוא הצליח להגיע לבבע במקרים שלוקה לא הגיע לשם, אבל בצבע הוא לא הצליח ליצור את ה-SEPARATION הדרוש כדי לסיים את העבודה.

דווינדי יוסיף פליימייקר לברונסון, אבל חשוב יותר, הוא גבוה יותר עם ה-1.95 מ' שלו, ויכול לסיים מצויין את ההתקפה OFF THE DRIBBLE. בכל מקרה, אם הוא יעלה לפני ברונסון, כמחליף לברנסון, או – אולי? – ג'ייסון קיד ינסה את שניהם יחד כך שיהיו לדאלאס שני BALL HANDLERS? – ספנסר מביא לדאלאס אפשרויות שלפני כן לא היו להם.

5. ספנסר דינווידי – יותר מכל אחד אחר בדאלאס, ואולי אפילו בין הפוינט גארדים האחרים בליגה – דינווידי מסוגל להחליף את לוקה ולאפשר לו מנוחה!

לוקה הוא אחד מהתוקפים המעולים בליגה כ-CLUTCH SHOOTER. הוא מכניס את עצמו למצדבים בלתי אפשריים אבל – למרות כל הסיכויים – הוא מצליח לקלוע מתוך מערבולות שאחרים היו טובעים בהן. אבל היציאה ממצבים בלתי אפשריים דורשים אקרובטיקה והוצאת אנרגיה, לפעמים אקספוננטיאלית בגלל האנרגיה הקינטית שמצבים אלה עולים. לכן אתם רואים אותו נושם ונושף. לוקה אינו בנוי כג'ה מוראנט: הוא גבוה ודי כבד (2.01 מ' ו-108 ק"ג). הוא זקוק למנוחות קצרות, ולעתים יותר מקצרות, כדי לתפקד בצורה אופטימלית.

אין לדאלאס אף שחקן היכול להחליף את לוקה כמו דינווידי. הוא החליף את לוקה בארבעת מ-5 משחקי הנצחון ברגעי CLUTCH והמבריקס יצאה מנצחת. הוא מצליח להחיות את החמישייה השנייה ולהפכה ליחידה יעילה מאד. בעונה שעברה המאמן ריקי קרלייל לא היה מסוגל להוריד את לוקה מהפארקט כי אז רמת הקבוצה שקעה מיד. עם דינווידי, בשניים מארבעת הנצחונות האחרונים, דינווידי – ולא לוקה 0 היו על הפארקט לחתום את הנצחונות. זהו LUXURY שבעונה שעברה לא היה לקבוצה.

6. דינווידי יאפשר למאמן קיד לשחק SMALL או BIG, כרצונו

בעיונה שעברה, עם פרוז'ינגיס, הקליפרס היכו בהם שוב ושוב עם שחקני קרנות 'נמוכים' כפול ג'ורג' לוק קנרד ונורמן פאול, עם רג'י ג'קסון מאחור. העונה עם דינווידי וה-1.95 מ' שלו, לוקה, דוריאן פיני-סמית', ורג'י בולוק, המבריקס יכולים לשחק סמול נגד כל SMALL אחר בליגה.

7. מרק סטיין (ועוד קולות בליגה) מגדירים את 'ראסל ווסטברוק בלייקרס' בעונה הבאה כ"מצב בלתי אפשרי"

8. הסרטון של פול ג'ורג' מתאמן בזריקות העלה זמזומי תקווה מחודשת בקליפרס

9. לדירק נוביצקי ישנו ISSUE אחד עם ה-NBA היום (ואני מסכים איתו 100%)

לדירק תלונה אחת על ה-NBA כפי שהוא היום: "אז היינו חותמים בקבוצה והיינו נשארים בה משך שנים לגדול אתה, להשתפר אתה, ואז – אם מנהלים עניינים כהלכה – אז גם מנצחים איתה.

היום?

“It’s definitely new,” Nowitzki said on SI’s Crossover podcast. “We always felt like we the players didn’t have enough power at the beginning of my career, and the owners had all the power, could make all the moves. And now it’s almost shifting like a little bit too much. I think there should be like a happy medium. But now the players forcing themselves out, to

me is not the way to go, either.”

10. מג'יק: הטרייד של ראסל ווסטברוק הגרוע בתולדות הלייקרס (מסתבר שגם מג'יק הוא רפה הבנה. אין מה לעשות)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
07/03/2022 0:40:02

דינווידי במאבס שחקן אחר, כי לא כל הלחץ עליו, כמו ששיחק בברוקלין, שם הוא פרח וקיבל את הצ'אנס להוביל בוויזארדס.
הרבה יותר קל לו במערכת המסודרת של המאבס, שם הכל נע מסביב ללוקה ולו יש את האופציה פשוט להיות עצמו ולא לקחת על עצמו יותר מדי כי זה לא התפקיד שלו.
.
טאטום כוכב, ותמיד היה. הכישרון שלו עצום ועכשיו הוא גם יצא מהתקופה הרעה שחווה תחילת העונה. יש לו ארסנל התקפי מדהים והקטע שהוא עדיין צעיר ולפני השיא.
.
התפרסם איפשהו שהנהלת הלייקרס דוחפת לכיוון של ווסטברוק לספסל ו-ווגל לא מאפשר את זה.
.
מקווה עבור הקליפרס שג'ורג' יחזור העונה, כי איתו הם יכולים לעשות דברים יפים מאוד בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

איזה לחץ היה עליו בווש? הוא לא רצה להיות שם והיה בתקופה לא טובה. הוא שחקן מעולה

Smiley
07/03/2022 7:03:00

קיבל להוביל קבוצה עם ביל, לא ממש הצליח והיו חייבים טרייד כי יצר אווירה שלילית עם האמירות שלו

Berch
07/03/2022 1:30:45

אחלה מעורב
מפורט והכל, כמו במילון
🙏

גיא רוזן
07/03/2022 5:34:55

לא ניצחון או הפסד מול הלייקרס המקרטעים ישנה משהו לעובדה שהסאנס קונטנדרים.
.
את זה הקבוצה הוכיחה הלילה, במשחק חוץ מול באקס בריאה, אז 3 דקות לסיום הסאנס הובילו בנקודה.
הפסדנו בגלל שבדקות הסיום לא היו לנו השחקנים היוצרים שיעשו את מה שמידלטון עשה,
אבל עדיין.
בלי פול, בלי בוקר,
3 דקות לסיום הובלנו.
עדיין,
אנחנו מחזיקים במאזן הטוב בליגה.
.
דרך אגב,
למי שלא צפה במשחק –
שוב,
אייטון הראה מנעד היכולת ההתקפית האדירה שלו.
30 נק',14 מ-19 מהשדה.
.
יאללה, שיגיע הפלייאוף ותהיה לנו שוב סאנס בריאה (חמסה, חמסה, חמסה).
נראה אז מי קונטנדרים.
.
תודה, מנחם.
בוקר טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שהגארדים יחזרו אייטון יחזור להיות לוביסט

yaniv
yaniv
07/03/2022 12:50:41

יותר מזה,הדבר שהכי הרשים אותי במשחק הייתה ההגנה על יאניס בחצי השנה,נכון שהוא גם נקלע לבעית עבירות אבל פיניקס היו מעולים בהגנה עליו במחצית השניה ולא נתנו לו את המרחבים שהוא רגיל.פיניקס עשו לעצמם עוד וי שבסדרת גמר פוטנציאלית מול מילווקי שוב אז יש מצב שיש להם לפחות פתרון חלקי ליאניס

עגל
07/03/2022 13:11:25

+100

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי שחקן מעולה היה בתקופה לא טובה בווש וכנראה לא היה מרוצה שם. זה היה ברור דיפרח במאבס. שטימי הארדוואי יצטרף יחד עם לוקה זה קו אחורי קטלני. לא אופתע אם לוקה לוקח את המערב השנה. הסאנס היחידים שטובים מהם.
את המנגר של ווש יש להעיף מהליגה. ממש חילץ את לוקה מבוץ טובעני.

מגיק רוכב על העגלה של השעיר לעזאזל שהתאגיד מטפטף לנו.

המשחק נטס בוסטון היה נהדר אפילו אני נהייתי בליגת הwwe.

מה שהחזיר למציאות זה דנבר פליקנס….יוקיץ 5 דק שלמות לוקח כדורים קוסט טו קוסט בלי התנגדות לייאפ ודאנק כל התקפה ככה כל ה5 דק. אם הייתי יודע שאני לא בwwe היו לי טענות למכירת משחק. ווילי הרננגומז מה יש לו לחפש בליגה לא הבנתי? כזה שמירה מביכה לא ראיתי הרבה זמן 5 פעמים פתח את הבייס ליין ליוקיץ ללייאפ בלי התנגדות כלל.
ואם חשבת שההגנה זבל קליר פאת מוחלט ההתקפה לא נפלה מזה. מקפיצים כדור 20 שניות ואז מוסרים לאינגראהם לגאמפ בסיבוב שיזרוק על הבאזר….

אשך טמיר המקורי
07/03/2022 6:22:48

יוקיץ' MVP והשחקן הטוב בליגה
גם הטוב שבהם אישיותית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח הוא אחד הנוכלים לא נופל מכל אלה שאתה לא אוהב. הצגות כל התקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב ראית איך יוקיץ עשה הארדן והטיח את הכדור בפנים של יונאס ולקו? 😂
זה תרגיל חדש בליגה בקרוב כל הכוכבים יתחילו לעלות עליו. טייטום עשה את זה אתמול גם

אשך טמיר המקורי
07/03/2022 6:21:32

נקודות מצוינות דוקטור
המשחק בוסטון-נטס היה הטוב העונה, משחק ענק
איפה היה דימוויטי כל העונה?!
ראס תקוע איתם והם תקועים איתו, חרא נדבק לחרא

אשך טמיר המקורי
07/03/2022 6:25:17

ג'ארט אלן שבר אצבע. קליבלנד צונחת. וגם טורונטו ושארלוט מאבדות גובה.
וושינגטון עם איש סמית', הגופה הלטבית וסטורנסקי "הבן האובד" – היר ווי קאם!
דה שוט כבר מתכונן במכונה עם קפלסט ושכפ"ץ, וטיטול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ווש לא יהיו בפללי אין שכח מזה. ניצחתם את קליר פאת אינדיאנה אל תתלהב

אשך טמיר המקורי
07/03/2022 6:31:26

אני חוגג ושואג כמו השיקצה אחרי ניצחון אחד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
07/03/2022 6:30:47

מה שנקרא, "כוננות ספיגה"

Tzafriros
07/03/2022 7:23:06

וואלה לא רציתי שהמעורב יגמר. ווסטבורק לא האשם היחידי ביכולת שלו אף אחד לא משחק בשבילו. בשביל זה צריך לדבר עם לברון ווגל ואולי פלינקה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/03/2022 7:48:06

היה משחק נהדר של הסלטיקס, וטייטום היה on fire.
תודה רבה על המעורב המעולה

דוקטור רזי הופמן
07/03/2022 8:27:56

מה שמגניב בטייטום זה שהשנה הוא כבר עשה 4 משחקים עם 50 ומעלה. לארי בירד היחידי שעשה כנ"ל אבל את האחרון שלו עשה בגיל 32 כשהיה 8 שנים יותר מבוגר. אני מאמין שיש מצב ש JT ישבור את השיא של בירד עוד השנה.
לארי גם נתן משחק של 60 נקודות שנשבר על ידי טייטום. אין לי ספק שהאחרון יציב שיא חדש של נקודות לפרנצ'יז, אולי אפילו השנה…

עידו גילרי
07/03/2022 8:39:51

לטייטום יש 5 כאלה. הוא רק בן 24.

Avri
Avri
07/03/2022 14:59:52

ממש סטטיסטיקה מבית מדרשו של קובי, דיברו על זה במשחק
טייטום שחקן ענק אבל לא הייתי מתרגש מהנתון הזה. שיקרע זוג נעליים לפני שבכלל מזכירים אותו בנשימה אחת עם לארי

etayef
etayef
07/03/2022 8:32:51

ווסטברוק שחקן טוב וחשוב ללייקרס, אבל לא מודדים אותו עפ"י היכולת שלו, אלא לפי מה שויתרו עליו בשביל להביא אותו, וזה הרבה יותר מידי.
הוא היה אמור להיות סופרסטאר, לא חלק חשוב בקבוצה. היו יכולים להשאיר את קוזמה, פופ וקארוסו שהיו נותנים הרבה יותר.
לא משחקים בשבילו?
הוא לא המוקד של ההגנות מול הלייקרס, אי אפשר להתמקד רק בו, הוא רק צריך לייצור לעצמו. אם הוא לא מסוגל, סבבה, זה לא שחקן של 40 מיליון בעונה.

Alex Rabino
07/03/2022 9:45:36

מסכים לגמרי עם מג'יק. המספרים של ווסטברוק לא מתמידים. יש משחקים שהוא גומר עם טריפל דאבל מבלי להתאמץ ויש משחקים שהוא בקושי מוסר 3 אסיסטים. אז בואו נשים את המספרים על השולחן. מעבר ללברון, AD ווסטברוק, אין לליקרס מה להציע. לוותר על קוזמה ומונטרז הארל היה שגיאה פטאלית.

FAN
FAN
07/03/2022 13:51:53

מעורב תענוג!
מגיע לדינווידי את הכבוד אחרי זמן ככ קצר. יש תקווה לדאלאס בפלייאוף!
התקיפה מהדריבל שכתבת עליו זה משהו שלא ממש ראיתי בליגה, זה נראה הרבה פעמים שהוא תוקף בלי שנראה שיש לו לאן להתקדם, אבל תמיד בסוף הוא מרים זריקה וקולע באחוזים גבוהים.. זריקות לא ממש נפוצות אבל ברגע שהוא מתקרב לאזור הצבע הם נכנסות לו. אחלה שחקן
.
מנחם אתה (וכולם) חייב לראות את ההצגה של יוקיץ במשחק אתמול. 30 נק' ברבע הרביעי+ הארכה. 90% מהשדה, שלשות, אסיסטים, 2 עונשין להשוות משחק שנייה לסיום, חטיפה קריטית, בלוק מדהים בקלאץ' ופשוט הצגה ענקית של הMVP של הליגה (על ניו אורנילס שנראים עם פוטנציאל גדול גם בלי ציון) שמראה יכולות ענק בלי 2 השחקנים הכי טובים שאמורים להיות לידו
.
עוד נקודה שאשמח אם יש למנחם או למישהו מה לכתוב עליה זה העיקומי קרסול. רק בשבועיים האחרונים נראלי היה איזה 6-7 לפחות עיקומי קרסול של שחקנים בליגה, כמעט תמיד אחרי נחיתה על רגל של שחקן אחר. אין משהו שיכול לצמצם דבר כזה? איזה מגן קרסול או משהו?

birdman
birdman
07/03/2022 13:52:03

בכל ההיסטוריה לא קם אדם שהבין את משחק הכדורסל יותר טוב ממג׳יק ג׳ונסון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מג'יק צודק, לא בגלל ראסל עצמו, בגלל ההתאמה הלקויה לשאר הסגל. תודה רבה מנחם מעורב מצוין.

ירון, החלום
ירון, החלום
14/03/2022 1:19:41

בס"ד
תודה רבה מנחם.
לצערי ראס לא משתלב ולא יעיל בלייקרס.