פריוויו על יריבויות – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

8 משחקים יתקיימו הלילה, כשהמשחק המרכזי הוא בין האלופה לסגניתה, שמצליחה לשמור על פער גדול מאוד בפסגת הליגה גם בלי צמד האולסטארים שלה. היום, ננצל את זה שיש רק שני משחקים בין קבוצה מזרחית לקבוצה מערבית, ובכל אחד מהמשחקים ננסה להיזכר בימים שבהם הייתה, או שישנה, יריבות משמעותית בין 2 הקבוצות המדוברות.

20:00 בוסטון סלטיקס (38- 27) – ברוקלין נטס (32- 32):

בוסטון במומנטום נהדר, בעיקר בהגנה, וכעת הם כבר במקום ה-5 במזרח, קרובים יותר לרביעייה המובילה מאשר למקומות המובילים לפליי-אין. השילוב של ההגנה הנהדרת עם הכושר הטוב של טייטום הם הגורמים המובילים להצלחה כרגע, כמו גם לו"ז יחסית נוח לאחרונה, מה שהולך להשתנות בתקופה הקרובה.

עבור ברוקלין, החזרה של דוראנט לא הספיקה כדי לנצח את מוליכת המזרח מיאמי, אבל הפעם יש לו הזדמנות טובה יותר לעשות זאת במשחק חוץ. ברמה האישית, דוראנט חזר טוב כרגיל, ויחד עם קו אחורי מאוד מעניין של קיירי, מילס, סת' קרי ודראגיץ', יכול להיות ששוב יש לנו קבוצה חזקה בברוקלין.

היריבות: גמר המזרח 2002 + סיבוב שני 2003. שתי ההופעות היחידות של הנטס בגמר ה-NBA עברו דרך הסלטיקס. בפעם הראשונה זה היה בגמר המזרח של 2002, ממנו זכור בעיקר משחק 3 והקאמבק של בוסטון מפיגור 21 בסוף הרבע השלישי, אבל הנטס הגיבו ב-9 ניצחונות פלייאוף רצופים על בוסטון – 3 כדי לסגור את הסדרה הזאת, 2 בעונה שעברה וסוויפ בסיבוב השני של 2003, לא לפני משחק 4 שהגיע להארכה כפולה.

רמת עניין של משחק: A- – שעה טובה, 2 קבוצות מסקרנות ומאצ'-אפ מרתק בעמדת הסמול פורוורד.

הימור: הסלטיקס בכושר טוב הרבה יותר. בוסטון ב-5.

22:30 מילווקי באקס (39- 25) – פיניקס סאנס (51- 12):

מילווקי שוב בתקופה בריאה יחסית כשהביג 3 שלהם נראים נהדר, אבל הספסל די חלש לאורך כל העונה, וזה עשוי להיות משמעותי בפלייאוף. בכל מקרה, בינתיים הבאקס חזרו לטופ 4 המזרחי עם 3 ניצחונות רצופים, ועל אף שמצפה להם הלו"ז הכי קשה בליגה עד תום העונה, בכל זאת מדובר באלופה המכהנת שמחממת מנועים לקראת הפלייאוף.

המקרה של פיניקס שונה, כאשר הפיינליסטית מקווה שהמנוע, כריס פול, לא התחמם יותר מדי ונשרף. האופן שבו הם מצליחים לנצח משחקים בלי פול ובוקר מרשים מאוד, ותודה מיוחדת לקאם ג'ונסון, אבל משחק בית נגד הניקס לא דומה למשחק חוץ במילווקי, ככה שייתכן שזה המשחק עבורם להרים ידיים מוקדם יחסית אם דברים לא יעבדו.

היריבות: גמר 2021. אין יותר מדי מה לחדש כאן.

רמת עניין של משחק: A – גם בלי פול ובוקר, פיניקס הוכיחו שהם מסוגלים לפחות לתת פייט.

הימור: פיניקס יתנו פייט, אבל לא יותר מזה. מילווקי ב-11.

1:00 וושינגטון וויזארדס (28- 34) – אינדיאנה פייסרס (22- 43):

קריסטאפס פורזינגיס עשוי סוף סוף לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי וושינגטון, כשהוויזארדס עדיין נמצאים לכאורה במרוץ לפליי-אין, אבל מפסידים את ההזדמנות לפתח את הנכסים הצעירים שלהם. בעוד שהאצ'ימורה וקיספרט הם בעיקר סקוררים, ובמקרה של פורזינגיס אנחנו יודעים מה הוא שווה, השחקן שצריך להיות הכי חשוב עבור וושינגטון לתת לו כדורים הוא דני אבדיה, אבל לי הם לא יקשיבו כנראה וחבל…

בניגוד לוושינגטון, הפייסרס יודעים לפתח את הצעיר של שנתון 2020 שנפל לידיהם – טייריס האליברון – והם בהחלט רואים פירות בדמות המספרים האישיים של הרכז הצעיר. אחרי הרבה שנים, אפשר לומר שהתחילו באינדיאנה בנייה מחדש, וייתכן שעם בחירה טובה בדראפט הקרוב הבנייה הזאת לא תהיה ארוכה במיוחד.

היריבות: סיבוב שני ב-2014. מפגש הפלייאוף היחיד בין הקבוצות היה בסיבוב השני של 2014, אז וושינגטון ניצחו את משחקים 1 ו-5 בחוץ, אבל אינדיאנה, שדורגו ראשונים במזרח אז, ניצחו 4- 2 את הסדרה בדרך להפסד למיאמי בגמר המזרח. הקבוצות נפגשו גם בפליי-אין בעונה שעברה, אבל אז הוויזארדס ברחו מוקדם לניצחון קל.

רמת עניין של משחק: C+ – בעיקר בגלל התקווה שנראה משחק טוב של אבדיה.

הימור: משום מה, הוויזארדס די טובים העונה במשחקים צמודים. וושינגטון ב-4.

2:00 יוסטון רוקטס (15- 48) – ממפיס גריזליס (44- 21):

יוסטון הצליחו לנצל את הניצחונות האחרונים של דטרויט ואורלנדו ולהשתלט על המאזן הגרוע ביותר בליגה. בפינת ג'יילן גרין יש שיפור בסטטיסטיקות שיכול לתת ניצנים של אופטימיות לגביו, אבל זה לא עומד בציפיות כשכל הבחירות הבכירות האחרות נראים טוב יותר. לפחות יש את שנגון שנראה לא רע, ובעיקר את ווד שממשיך להשתפר.

ממפיס הצליחו לנצל את המשבר של גולדן סטייט כדי להשתלט על המקום השני במערב ובליגה כולה. הם בדרך הבטוחה להשלים את העונה הסדירה הטובה ביותר בתולדות המועדון, כשאני לא אופתע אפילו אם נראה אותם הולכים עד הסוף בפלייאוף, אפילו העונה. עם זאת, הם עדיין צריכים ניצחונות כדי לוודא שהם שומרים על המקום שמקנה יתרון ביתיות גם בסיבוב השני.

היריבות: מורי בול נגד גריט אנד גריינד. מדובר בקבוצות שלא נפגשו מעולם בפלייאוף, אבל כל אחת מהן הייתה בעשור האחרון סמל לסגנון משחק שונה. הרוקטס הם אלו שהכי הגזימו עם השלשות בשיא עידן המורי בול, ולפרקים גם שיחקו בקצב הכי גבוה, ואילו ממפיס והגריט אנד גריינד שלהם בעיקר עבדו דרך הגבוהים בצבע ושיחקו הכי מעט בליגה.

רמת עניין של משחק: D+ – כל דבר מלבד ניצחון גדול של ממפיס יהיה סנסציה.

הימור: ממפיס ב-22.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20- 43) – יוטה ג'אז (39- 23):

הת'אנדר ממשיכים במסע שלהם שבו לאף אחד לא אכפת אם הם מנצחים או מפסידים, כולל להם, והמטרה היא רק לפתח את הצעירים ולהשיג בחירות דראפט. כרגע הם במקום שאמור להביא להם את הבחירה הרביעית לכאורה, אבל גם זה לא קריטי במיוחד.

יוטה מצידם מצליחים עדיין לשמור על המקום הרביעי במערב, אבל רואים את סופת אירופה – דונצ'יץ' ויוקיץ' – מתקרבת אליהם, כשהם לא מצליחים לנצל את המשבר של גולדן סטייט כדי להתקרב. במשחק האחרון הם הובסו על ידי הפליקנס, ויש תחושה שמדובר בקבוצה עם הפוטנציאל הכי נמוך מבין 6 הראשונות במערב.

היריבות: אם מתעקשים על אוקלהומה במיקום הנוכחי, אז סדרת סיבוב ראשון ב-2018, שבה הג'אז ניצחו 4- 2 בהובלת הרוקי דונובן מיטשל. מכיוון שאנחנו לא מתעקשים, אז חוזרים אחורה ליריבות בין פייטון לסטוקטון ובין שון קמפ לקארל מאלון. זה התחיל בסיבוב השני של 1992, שבו יוטה ניצחו 4- 1 די בקלילות, ממשיך בשנה שאחרי, והפעם סדרת סיבוב ראשון שבה סיאטל ניצחו 3- 2, מגיע לשיא בגמר המערב של 1996, שבו סיאטל ניצחו במשחק 7, ונגמר בלי שון קמפ, בסיבוב הראשון של שנת 2000, אז יוטה ניצחו 3- 2.

רמת עניין של משחק: C – כאן יש סיכוי ריאלי להפתעה.

הימור: יש סיכוי, אבל אני לא אהמר על זה. יוטה ב-15.

2:30 קליבלנד קאבלירס (36- 27) – טורונטו ראפטורס (34- 29):

קליבלנד בתקופה פחות מוצלחת עכשיו עם רצף של 3 הפסדים, והם ירדו למקום ה-6 במזרח, לקראת הקרב הישיר כאן עם המקום השביעי מטורונטו. גארלנד נותר לבד בקו האחורי, וגם היכולת האישית הטובה שלו לא מספיקה לאחרונה, כשיכול להיות שהפציעות בקו האחורי הן כבר קצת יותר מדי, גם כשיש את הקו הקדמי העמוס כל טוב של הקאבס.

טורונטו דווקא היו בתקופה טובה, אבל אז הפסידו לדטרויט ואורלנדו ואיבדו חלק מהמומנטום. ההיעדרויות של ואן-וליט ואנונובי בוודאי פגעו בטורונטו, אבל הציפיות מהם היו גבוהות יותר מ-106 נקודות נגד דטרויט ו-97 נגד אורלנדו, אבל נגד ההגנה הטובה של קליבלנד יש להניח שהציפיות קצת יורדות.

היריבות: גמר המזרח 2016 + סיבוב שני 2017-8. מאזן של 12- 2 לזכות קליבלנד בפלייאוף על טורונטו באותן שנים, כולל שני סוויפים ואחד מהם כשיתרון הביתיות של הקנדים. טורונטו ניצחו את 2 משחקי הבית הראשונים שלהם ביריבות הזאת והשוו את הסדרה הראשונה ל-2-2, אבל מאז הפסידו 10 משחקי פלייאוף רצופים לקליבלנד, כולל 5 כאלה בבית.

רמת עניין של משחק: B – כנראה קצב הגנתי, אבל משחק שאמור להיות צמוד ויש בו אלמנטים של מאבק ישיר על מקום בפלייאוף.

הימור: ההתקפה של טורונטו לא תעשה מספיק. קליבלנד ב-11.

3:00 דנבר נאגטס (37- 26) – ניו-אורלינס פליקנס (27- 36):

דנבר נתנו ליוקיץ' משחק אחד מנוחה, אז קאזינס קלע 31 נקודות ב-23 דקות, כשמדובר בהכי הרבה נקודות שלו במשחק בודד מאז ינואר 2018, אז הוא קלע 44 עם 23 ריבאונדים ו-10 אסיסטים במדי הפליקנס נגד שיקגו. הלילה הוא יהיה נגד הפליקנס, וסביר שה-MVP שוב יקח לו את רוב הדקות. בינתיים דנבר צוברים פער משמעותי במקום השישי במערב, ומקווים לחזרה מהירה של מארי ופורטר.

בצד של הפליקנס, יש שוב אופטימיות, אבל הפעם יש לה משהו יותר יציב מהברכיים של זאיון להישען עליו. השילוב של מקולום ואינגרם סייע להם להשיג כבר 4 ניצחונות רצופים ולסגור את הפער מהלייקרס במקום ה-9 במערב. נכון לעכשיו, הפליקנס גם נחשבים פייבורטים במשחק פליי-אין בין הקבוצות, ובצדק גמור.

היריבות: סיבוב ראשון ב-2009. ניו-אורלינס, אז ההורנטס, סיימו במקום השני במערב ב-2008, כריס פול סיים שני במרוץ ה-MVP, והם הפסידו לאלופה המכהנת מסאן-אנטוניו במשחק 7. שנה מאוחר יותר, דנבר היו אלה שסיימו במקום השני במערב, והם קיבלו את ניו-אורלינס הפצועים בסיבוב הראשון. כריס פול הצליח לסחוב את ההורנטס לניצחון בודד במשחק 3, אבל משחק 4 נגמר בתוצאה 121- 63 לזכות דנבר, ומשם ההורנטס החלו להתפרק עד שכריס פול עבר ל-LA.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות בכושר טוב שיש להן הרבה על מה לשחק.

הימור: ביתיות וקבוצה קצת יותר טובה. דנבר ב-8.

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (34- 31) – ניו-יורק ניקס (25- 38):

הקליפרס פותחים פער במקום ה-8 במערב עם 5 ניצחונות רצופים ומאזן חיובי, ועם יתרון של 5 משחקים על המקום ה-9 כנראה שהם קרובים מאוד להבטחת מקום בו צריך לנצח רק פעם אחת בפליי-אין. כמו כן, הקליפרס מחזיקים ברצף של 10 עונות עם מאזן חיובי (זה יהיה 11 אם ישמרו על זה), הרצף הפעיל הארוך ביותר בליגה, כשהבאות בתור, יוטה ומילווקי, יגיעו העונה ל-6 עונות כאלה.

אם כבר הזכרנו רצפים, אז הניקס ברצף של 7 הפסדים, כזה שמגדיל את הפער מהפליי-אין ל-6 משחקים ורומז שאפשר להתחיל לחשוב על הנפת דגל לבן. הקריסה ההגנתית של הניקס העונה היא זו שמנעה מהם לשחזר את העונה שעברה המצוינת, והיא תחזיר לאופנה את הויכוחים והדיונים בנושא ת'יבודו.

היריבות: שנות ה-70. הקבוצות אמנם לא נפגשו בפלייאוף, אבל עשרות שנים לפני שהנטס עברו לברוקלין, הנציגה השנייה של המדינה לצד הניקס הייתה באפלו ברייבס, הקבוצה שאחרי כמה מעברים הפכה להיות הקליפרס. בשנים 1970-1978 הברייבס היו בבאפלו, ניו-יורק, ובשנים שאחרי האליפות האחרונה של הניקס ב-1973 הברייבס הפכו לכוח משמעותי במזרח, בעיקר בזכות בוב מקאדו, שהיה ה-MVP ב-1975.

הפתרון של הניקס לבעיה היה להביא את מקאדו בטרייד, מה שלא הועיל להם יותר מדי, כשהם לא ניצחו אף סדרת פלייאוף בעונות של מקאדו בניקס, אבל זה הפך את הברייבס שוב לקבוצה גרועה והפעם הבאה שלהם בפלייאוף הייתה ב-1992, הרבה אחרי שהם כבר עברו ללוס אנג'לס והיו לקליפרס.

רמת עניין של משחק: C+ – אחת ברצף ניצחונות ואחת ברצף הפסדים.

הימור: הקליפרס ב-17.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 311 תגובות

  1. עמיחי תודה על פריוויו מעולה. שני משחקים פצצה ובשעות נוחות. לפנק לפנק.
    באמת חושב שהפליקנס נחשבים פייבוריטים על הלייקרס במשחק פלייאין? מתקשה להאמין בזה אבל אשמח…

    1. אני מסתמך כאן על המודל הסטטיסטי של 538 שמעניק לפליקנס סיכוי הרבה יותר גבוה להעפיל לפלייאוף מאשר ללייקרס. הם גם הרוויחו ביושר את המעמד הזה (2 הצדדים). עם זאת, יש עוד מספיק זמן עד אז כדי שהלייקרס יתחילו לממש את הפוטנציאל שלהם, שהוא הרבה יותר גבוה מזה של הפליקנס.

  2. תודה רבה על הפריוויו ותודה רבה לליגה שצ'יפרה במשחק בשעה נורמלית.
    כעיקרון, העונה של ברוקלין הלכה לאיבוד וזה ממש עצוב שעוד עונה של דוראנט הולכת ככה.
    אם יש להם סיכוי, זה רק אם השילוב דוראנט וקיירי יפחיד את המתחרות, והם יוכיחו שהם לא צריכים זמן להתחבר ביחד ועם שאר שחקני הנטס. כמובן, זאת בהנחה (סבירה) שעד הפלייאוף העניין של קיירי יסתדר והוא יהיה זמין לכלל המשחקים.
    יש עוד שביב של תקווה כי שניהם עם סגל פחות מוכשר עשו לבאקס בית ספר בשני המשחקים שהארדן לא שיחק בסדרת הפלייאוף שנה שעברה.
    בגדול, שלושת המשחקים הקרובים – סלטיקס, שארלוט והסיקסרס – הם משחקי מאסט עבורם ואני מקווה שייתנו איזה שלושה נצחונות משכנעים (חחח אני יודע שהסבירות לכך נמוכה) כדי שיהיה קצת עניין מהם לקראת הפלייאוף.
    המפתחות לדעתי:
    – דקות מרובות לדוראנט וקיירי מבלי שיתפרקו.
    – מתוך השלושה שציינת דראגיץ, מילס וקרי יהיו שניים בכל רגע נתון שיוצרו ריווח. נראה לי שהם יצליחו.
    – שמישהו מהגבוהים גריפין, דראמונד, קלקסטון (אולדריג כבד מידי אז מניח שישחק קצת) ישחק ברמה סבירה (אולי אפילו ברוס בראון כפייק גבוה).
    אגב, בהנחה שקיירי ישחק מלא עד הפלייאוף, ממש באסה לקבוצה שתפגוש אותם בסיבוב הראשון…

    1. למה הפסימיות? יש להם את הסגל בין הטובים בליגה אם לא הכי טוב.
      שני הכוכבים שלהם שיחקו מעט ולא הותשו וחוז4ים עכשיו לכושר בצורה הדרגתית.

  3. חלפון משקל 66 קילו בלי נעליים
    חלפון שידוע במכת המלפפון שכל הזוכה בה מתכבד ב 30 שעות עילפון
    איפה חלפון? איפה חלפון?

  4. שוב איבוד כדור טפשי של בראון.
    איפה מאמן שימנע ממנו את ה"מסירות" האלו?
    אם אין לו את זה, שייתמקד רק במה שהוא טוב בו…
    לאיממא אידיוטקה אין שליטה בזה?

  5. קיירי כבר לא אנקל דרו, נראה יותר כמו מחפוד פטשי, רק צריך זקן והוא יראה כמו חייל של המדינה האיסלאמית.

    1. וויט לא התאסלם
      קיירי התאינדיין ואחרי כן התאסלם. בקרוב יתגייר ואחרי כן יתנצר מחכה לרבין איאיאי.

  6. כשזורקים את משחק ההגנה זה מה שקורה.
    הסלטיקס צריכים לחזור למקור אבל המשחק הזה דיי אבוד כשקיירי ודוראנט בכושר.

  7. טייטום עם טאח טאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שתי שלשות ברצף כי אפ-חד לא שומר עליו

    1. שימון, אתה צודק
      אבל שחרר כבר, כמה אפשר לטחון לנו?
      כמו המצ'וגעים שצועקים כל הזמן ביבי, ביבי. אבל כבר אין ביבי.
      דיי תרדו מהעצים

  8. הסלטיקס כמעט בלי הגנה
    אם ברוקחין לא היו מפספסים כל כך הרבה מצבים פנויים הם לא היו בפלוס 5 אלא פלוס 25

    1. זה לא קשור להגנה רזיאל. הנטס צלפים אי אפשר לשמור על כולם. אתה פשוט צריך לקלוע יותר מהם ולנכב בצבע למלא אותם בעבירות זה השיטה.
      לרוץ מולם ראן אנד גאן זה סיכון. כל אחד שם ידית. רק תן לדראמונד אפילו הוא עשה לכם 2018 מוב

  9. תוכניות ההתקפה של הסלטיקס זה בערך:
    טייטום מנסה הירובול. נתקע. מעביר לבראון שמנסה הירובול. סמארט מפריע בדרך. מישהו בכל זאת משחרר זריקה. טיימלורד מנסה להציל את משהו מההחטאה.

  10. כל הסיפור בינתיים זה מחליפי ברוקלין=16 נקודות בערך, מחליפי בוסטון 5, כולם מהקו?
    איפה גראנט וויליאמס? יוק, איפה וויט? איפה תייס? כלום שמום, מה עם פריצארד אפס מוחלט.
    למה לא מסדרים שם תרגילים לוויליאמס? אנחנו יודעים שהשנה הוא טוב.

  11. אמיתי עכשיו רואים שבראון לא מרגיש בנוח בבוסטון. טרייד עליו + רוברט ויילימס ולאנפורד תמורת אתוני דייויס וטאקר

  12. עדיין רק 5 אצל מחליפי הסלטיקס…
    ברוקלין עם 24…
    זה כל ההבדל שגראנט וויליאמס לא מקבל תרגילים לקליעה וגם וויט ככה?
    למה? למה צוות האימון של הסלטיקס לא מסדר לשנים האלה תרגילים שישחררו אותם לקליעה?
    איך הקבוצה הזו תסתדר אם נפצע שחקן משמעותי?

  13. אם לפלינקה יש ביצים יעשה טרייד עונה הבאה על לברון תמורת לילארד, הלייקרס חוזרים להיות תחרותיים
    לברון משחק עם ברוני בפורטלנד לפני פרישה

  14. יש לנו את הרוסטר העומק בליגה. קיריי ודוראנט מגיעים עם רגליים רעננות לקראת הפלייאוף בראון וטייטום בקושי הולכים

  15. יאללה. עוזב אתכם. מסתכל על המשחק (הטוב!) וכותב מעורב באותו זמן. וכל עשר דקות נכנס לראות מה קורה באוקראינה. פוטין הופך את רוסיה ליותר גרוע מבריה"מ.

        1. הטעם שלי זה המקור
          פרינס באסטר מקינגסטון ג'מאייקה.
          המציא את הראפ והיפהופ בשנות השישים המוקדמות.
          אני גם יותר ראן די אם סי וביסטי בוייז

  16. איך הסלטיקס איבדו ייתרון לא רע של 8 ועכשיו הגלגל הסתובב.
    לא היום שלי עם התבוסה של היונייטד ועכשיו הפסד מול ברוקלין
    אבל עם יד על הלב, לא ציפיתי שהסלטיקס יצליחו לגרד ניצחון מול ברוקלין עם דוראנט וקיירי בריאים.

  17. תמא תמא ברוקלין לא מצליחים לחזור למסלול של הנצחונות אסור היה להם להפסיד כל כך הרבה הם עדר ללא רועה רק נס יציל אותם

  18. המשחק הזה גמור
    עם השלשה של קיירי וה 2 מהקו של בראון אפשר בבטחה להגיד שתמא כי ב 12 שניות לסגור 6 זה מדע בדיוני היום.

    1. +100
      תפשו היום את טומטום ביום מיוחד במיוחד אבל כבר יש לו 4 כאלה העונה והוא ישים עוד אחד כזה וישבור את השיא של הסלטיקס.
      בקצב הזה ואם אין פציעות משמעותיות אולי יצליח לדפוק את השיא של השיקוץ, ונאמר אמן….

      1. שמע קטע בבוקר הודיעו שרונאלדו פצוע אבל לא דיווחו מה. בהמשך קראנו באיזה אתר שזו החלטת מאמן שהוא לא מתאים נגד סיטי. בלי קשר אתם נהדרים אבל סיטי זה ליגה בפני עצמה.

  19. אז מה עשו היום הכוכבים הגדולים סת קרי ואנדרה דראמונד?
    למי שלא ראה NBA בשנים האחרונות ככה הם יראו בפלייאוף מול הגנה חזקה

    1. ברור, אבל בסתר לב אני קונה ניצחון של הסאנס בשביל שלגיא יהיה בוקר טוב ומילווקי יתקרבו לסלטיקס.
      🙂

  20. חייב לציין את בראון במשחק הזה שאיבד רק כדור אחד….
    אמנם איבוד ממש שטותי אבל אחרי זה פשוט הפסיק עם זה והשאיר את הבמה לסמאחטה

  21. חבל שהסלטיקס זרקו את המשחקים מול דטרוייט ואינדי, היו יכולים להיות היום במקום שני אולי שלישי.

  22. יש מצב שגיא צודק עם עניין החוזה מקס..
    אייטון יכול להיות מיוחד דווקא בגלל שלא משחק כמו 'כוכב' אלה כעוד שחקן בתוך השיטה.
    שני הקאמים לא רואים בעיניים כשצריך (אצל שאמט זה לא ישרוד את הפלייאוף).

    1. קיירי אירווינג ובן סימונס
      אתה שומע את השמות האלה ואתה ישר חושב אליפות

      האמת היא שאתה שומע את השמות האלה וישר חושב הם יושבים בבית ומגרבצים

  23. נו באמת גה להפסיד ליוסטון מה זה החרא הזה. ממפיס לא עומדים בלחץ של מקום 2 התחילו להפסיד לזבל לאחרונה.
    אשך…..שגא חטף עוד תבוסה בדאבל פיגרס ומסרס את כל שחקני אוק נותן רק סטט לעצמו. טריי מאן ניגב שהוא לא היה מאז,לא רואה כדור. אין הנעת כדור משחק1 על 1.
    חוזה מקס ניגב את אכילס אבל מידלטון בא לעזרה. עוד מעט יחזור לקבל לובים שפול ובוקר יחזרו.

  24. הפליקנס כאילו שיחקו נהדר 35 דקות ואז חמש דקות לסוף נזכרו שהם אמורים להפסיד, ומאז עושים כל שטות אפשרית כדי לתת לנאגטס את הניצחון

            1. אף אחד פה כבר לא קונה את השטויות שלך

            2. חחחחחחחחח עובדות פשוטות
              תתכונן לפיאסקו בפלייאוף

            3. גדול אתה שי.
              כל מילה בסלע, להשוות את הגועל של ע'מבה לגאון זו בדיחה.
              לא חושב שיקבל שוב MVP אבל כל כך מגיע לו שלוקח עיוורים ופסחים ועושה מהם יותר טובים.
              וכמו שאמרת זה לא רק נקודות, זה הכל….

    1. רנדל זוועה השנה ותיבס דוחף אותו עוד ועוד מהצוק עם הטימטום שלו – מעיף כל שחקן שמעז לעשות טעות אבל נותן לרנדל כל כדור בהתקפה ואומר לו לזרוק בכל מחיר או לנסות ליצור משהו כשהבנאדם פשוט לא יכול, רק מכריח, מחטיא ומאבד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט