חולון קורעת את חיפה – סיקור מהשטח / שחר צ'קוטאי

אחרי שבת נהדרת בבית עם האישה והילדים, שטפתי מהר את הכלים והבית וקיבלתי אוקיי מהאישה לצאת למשחק. הוויז אומר 8 וחמישה ואני אומר חמישה לשמונה. הגעתי בזמן, החניון היה כבר מלא ברובו ונכנסתי במהירות לספסל העיתונאים בדיוק בזמן לשריקת הפתיחה.

הפועל חולון – הפועל חיפה: 70-87

חולון עושה שינוי בחמישייה, זאק עולה לצד קייזר כדי ליצור גובה. כבר בהתקפה הראשונה הם לוקחים שני רב' התקפה וקולעים נק' ראשונות. מנגד חיפה לוחצת מאוד בהגנה ומצליחה לעצור את ההתקפה של חולון, כשמנגד הם יוצרים ריצת 7-0 שגורם לגיא גודס להזעיק פסק זמן. חולון עולה עם הרכב קלאסי יותר כאשר פניני ומגי מחליפים את קייזר ומנקו. הפועל חיפה מנצחת את חוסר הגובה של הגארדים כדי ליצור חילופים וסלים קלים בצבע. נסטרנקו מקבל את פניני בפוסט וקולע בלי בעיה.

לקראת סיום הרבע הראשון עולה עומר טל, הרכש החדש של הסגולים שהגיע מגליל עליון. הקהל הסגול מקבל אותו בכפיים סוערות.

חיפה ממשיכה להכתיב קצב איטי וקולעת עוד בצבע. חולון כבר 6 דק' ללא סל שדה. מגי סוגר את הבצורת עם שלשה בסוף שעון ה-24, מנגד שירי מקבל כדור קל בצבע וקולע על הבאזר. 15-12 חיפה. הקהל הקטן של חיפה שמח.

חיפה פותחת את הרבע השני עם שתים, אך רגלנד ומגי קולעים ויוצאים מומנטום סגול שנמשך בלחץ הגנתי מצוין בצד אחד וסלים חשובים בצד השני. בורדיון סוחט עבירה הזריקה לשלוש ולאחר מכן כריס ג'ונסון עם לייאפ ועבירה חותם ריצת 0-10 והעברת היתרון לסגול-צהוב.

חיפה מתקשה לקלוע ברבע השני, הרבה בזכות הגנה חזקה מאוד על הגארדים היוצרים והקולעים קאדים אלן וגרגורי ואגארס.

חסימה של ג'ונסון מרימה את הקהל אך רגע אחרי חיפה יוצאת מהשוק וקולעת, אך גם הסגולים קולעים. עוד חסימה של ג'ונסון (שמסמן למצלמה "לא, אצלי לא עוברים בקלות") שולחת את חולון קדימה ופניני מהקו מעלה את הסגולים ליתרון דו-ספרתי לראשונה הערב. מחצית 31-38.

חולון רוכבת על המומנטום ומתחילה בניסיון שלשה של ג'ונסון שיוצאת החוצה אך בצד השני קייזר חוסם בפעם השלישית, אך אלן חוטף וקולע. לחץ סגול מוביל לחטיפה ועבירה בלתי ספורטיבית על בורדיון שקולע וגם ג'ונסון קולע מהקו. אחרי שלשה של בורדיון הסגולים מובילים ב-14.

הגארדים של חיפה מקבלים שמירות מטובי שחקני ההגנה של חולון – בורדיון, ג'ונסון ומגי.

לקראת סוף הרבע השלישי עומר טל תופר 'לשה והקהל הסגול יוצא מגדרו. 23 הפרש בסיום הרבע השלישי.

הרבע הרביעי משוחק בעיקר בשביל הפרוטוקול כאשר בשלב מסויים עולים הנערים לשחק. בסיום חולון קוטפת עוד ניצחון מרשים מול יריבה ישירה.

נקודת המפתח – הספסל:

מגי, פניני ובורדיון עולים מהספסל עושים צרות. מגי ובורדיון קלעו והובילו את הריצות והיו חשובים מאוד בהגנה. הספסל של חולון קלע 42 לעומת 29 של חיפה.

מגי קלע 21, קייזר 18 נק' 9 רב' וארבע חסימות, בורדיון 15 זאק 10 וג'ונסון 9. בצד השני ריימן קלע 12 ואלן 10.

בסיום אמר המאמן המנצח: שיחקנו טוב, גם הגנתית וגם התקפית. מנקו שיחק קצת אבל הוא יודע שלפעמים משחקים יותר ולפעמים פחות".

הפועל חולון תפגוש את גלאטסראיי ביום שלישי בליגת האלופות.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. תודה שחר על הסקירה. גם השנה חולון בנו קבוצה מצוינת, חלק מתוך המשכיות מבורכת (פניני,בורדיון,ג'ונסון , משגב שלצערי גמר את העונה) וחלק מתוך מערך סקאוט ופגיעה טובה בזרים או הבאת זרים מוכחים ששיחקו כאן כמו זאק ומגי שהגיעו/שבו במהלך העונה ורגלנד שהגיע בתחילתה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט