הוא לא מתחרט, הוא עזב כדי להיות האלפא הבלתי מעורער בקבוצה שהוא יבנה סטייל לברון במיאמי או קליבלנד 2.0 או הלייקרס (לברון מ2010 והלאה). מספר צירופי מקרים רנדומליים לחלוטין (קיירי, הארדן, נעליים פי ג'יי טאקר) יצרו אפקט קוסמי שגם אלפא בלתי מעורער ושחקן משוחרר ורגוע (כל עוד הוא לא בטוויטר) כמו קיידי לא יכול להתגבר עליו. לא רואה את המצב הזה משתנה העונה.
שאלה מעולה,
לדעתי אם הוא רגוע ורציונלי הוא מצטער. ויתר על שושלת הסטורית שהוא היה המוביל בה או מינימום אחד משני המובילים, בשביל פרויקט בסיכון, שאכן לא ממש הצליח בינתיים
על מה יש לו להתחרט בחיים, על באלות הכסף שהוא גורף כל יום עם בובקט מהכניסה לבית? הסיטואציה בפריסקו הייתה לא לטעמו, וההתקלויות עם דריימונד גרין היו כנראה רק החלק אליו נחשפנו. לפעמים אין מנוס מהפרדת כוחות
שאלה יפה.
הוא מצטער.
היה צריך להישאר ולחזור להיאבק על האליפות, מעמדו היה מתחזק שם עם השנים. חבל שנפרד מסטף. במקום כדורסל שניהם משחקים הירו בול.
הכל בגלל שנעלב מגרין ומהיחס של ההנהלה והאוהדים.
בנטס הוא מיואש – לא צריך לערבב כדורסל עם חברות. לברון ו-ווייד היו צעירים בהרבה ושניהם היו אז טופ-3 בליגה.
קיירי בשיאו היה בקושי טופ 10 הארדן כשעבר היה כבר שמן לכן הימור (זה יספיק לצד אמביד אם ימשיך כך). הנטס מלנכוליים, דוראנט מצטער שעבר.
דה שוט, ממש לא. דוראנט בעמדה שכולנו היינו מתים להיות בה – עושה מה שבזיין שלו ואם אין לו כוח להכיל אנשים כמו דריימונד, או להתחלק בצעצועים עם קרי, הוא פשוט ממשיך הלאה. לדאבס הוא חבר בשביל לא לפרוש בלי אליפות. עשה מה שעשה, סימן וי, והמשיך לאן שבא לו בטוב.
מסכים עקרונית אברי אבל בדיעבד הסיפור שלו בנטס נהיה קצת טראגי – נהיה גם בלשון עבר וגם בהווה – לא נראה לי שהוא נהנה בפלייאוף האחרון לשחק לבד להפסיד משחק 7 בבית וללכת הבייתה בסיבוב השני
שאלה טובה עם דייויס.
אליפות זה משהו שקשה להשיג, השאלה עם 3 עונות של לברון שווה בשביל אליפות אחת ושתי קריסות.
לא יודע, גבולי. לא מובטח שעם מישהו אחר היו יותר אליפויות ב 3 שנים
חס וחלילה טוב מאד שקוני האליפויות מסן פרנסיסקו התפרקו. 2 דחקנים כאלו לא צריכים לשחק 1 ליד השני אלא אחד נגד השני.
קבוצות עם 3 כוכבים זה גועל נפש ותמיד אקווה שיפסידו ויתפרקו
לא חושב שהוא מצטער, החיים זה לא תמיד לפי התכנית, לא הסתדר לו הלוחמים מכל הסיבות הידועות, והפרידה הייתה לגיטימית. ההימור על קיירי, לדעתי, היה טעות, אבל אני לא יודע אם גם הוא חושב כך. מעניין מה הוא חושב על העזיבה של הארדן.
.
ואני מסכים עם שמעון שלליגה, ככלל, טוב שעזב. פיזור תחרותי יותר של הכשרון.
הייתי מחלק את השאלה ל 2
האם דוראנט מצטער שהוא חבר לגולדן סטייט ב 2016?
הוא הביא 2 אליפיות שלא ממש יזקפו על שמו במימד ההיסטורי
לא קיבל הכרה ע״י המדיה והקהל של הדאבס שראו בו נטע זר (בלעדיו לא היו זוכים בעוד אליפות)
ב 2019 – עם אכילס קרוע לא הייתה לו שום סיבה להשאר
חבל שבחר בנטס ולא בקבוצה אחרת
עם העזיבה של הארדן יש לו צ’אנס גדול יותר להוכיח את גדולתו
אם לא פציעות וכו הוא כבר היה עם 30 אלף נקודות (חסרות לו 33 מ 25 אלף)
השאלה מה האלטרנטיבה ל 2016, אם היה מסיים קריירה (או מגיע עד עכשיו) בלי אליפות זה עלול היה להיות פחות טוב.
מסכים שהפרויקט בנטס לא טוב מבחינתו, נראה אם ירים עוד פרויקט עד סוף הקריירה
א. כל יום מספרים שהאליפויות לא נזקפות לזכותו של סטף. עכשיו הן לא נזקפות לזכותו של דוראנט. תשמע, אני מאוד מחבב את ג'אבל מגי, אבל אני לא חושב שהוא היה השחקן שהביא לג"ס את האליפות.
ב. לא זוכר אוהד של ג"ס שראה בו נטע זר.
ג. להבנתי הוא רצה לעזוב כבר לפני.
שמע, היו ה-מון אוהדים של גולדן סטייט שהאשימו את דוראנט בהרס המשחק של גולדן סטייט, בעיקר כשהם שיחקו משחק של בידודים עליו וקצת הירו בול שלא היה בקבוצה.
כשדוראנט בחר להיות חלק מהקבוצה הכי טובה בהיסטוריה הוא הפך לאחד שבחר בקיצור דרך והאליפות לא ב 100 אחוז עליו
הוא רצה לעזוב בגלל עימותים עם דריימונד, הקהל והמערכת שלא חיבקה אותו
אין שחקן שאליפות במאה אחוזים עליו, לא מייקל ולא בירד ולא אף אחד אחר כי זה משחק קבוצתי ומייקל לא היה לוקח אליפויות בלי שחקנים כמו פיפן, קוקוץ', רודמן, גראנט ועוד, ובירד לא היה מגיע אליפויות בלי שחקנים כמו מקהייל, פאריש, ארצ'יבלד, דניס ג'ונסון, סדריק מקסוול, איינג', ועוד.
דוראנט תמיד ייזכר כשחקן המוביל והמצטיין של הלוחמים האליפויות האלו, וגם אם יהיו כאלו שישכחו, הכל מתועד, אך בכל מקרה הזכיות של קייטי בתואר ה-MVP של הגמרים לא יתנו לשכוח זאת
אתה טועה לחלוטין. אין מה ששכח שדוראנט היה המצטיין של הלוחמים וגם אם יש ששכחו, הכל מתועד. בכל מקרה הזכיות שלו בתואר ה-MVP של הגמרים לא יתנו לשכוח את חלקו הבולט האליפויות האלו.
שאלה מצוינת
לא מצטער – כי הרגיש לא במקומו ורצה להוכיח שהוא יכול לבד, לא היה לו טוב שם (רק בגללו אבל זה סיפור אחר)
אבל יצטער בעתיד כשיסתכל לאחור על הקריירה.
אם יצליח להביא אליפות בנטס, וזה אפשרי בהחלט, אז הוא לא יצטער. על מה שקרה השנה עם קיירי הוא מצטער, אבל ראבאק אף אחד לא יכול היה להתכונן לקורונה וכל המשמעויות שלה.
לא מתחרט. עשה ועושה בדיוק את מה שהוא רוצה.
הלך לווריורס בשביל האליפויות וה-FMVP כדי להוסיף לרזומה. לא היה לו טוב שם ובנה קבוצה משלו בברוקלין (ומשחק כדורסל אדיר ומשחורר)
עדיין לא מבין את התגובות כאילו השושלת יכלה להמשיך.
הור נעדר שנה קליי שנתיים.
השושלת לא היתה ממשיכה. עזב בזמן.
האם קיירי הוא הפרטנר האידיאלי?
בסוף הוא לא הסתדר עם ווסטברוק למרות הישגים יפים
לא הסתדר עם קארי למרות שושלת היסטורית
מפתיע שבחר בקיירי
אי אפשר לדעת, אבל עם קרי (לא בעונה שהיה פצוע ביד) ובלי קליי הם קונטנדרים די בכירים עם דוראנט.
גם עכשיו, דוראנט במקום וויגינס (ואני מעריך את וויגינס), הם הטים טו ביט בליגה העונה ובעונה שתיים הקרובות
לא יודע. חשב יעשה לברון, ילך לקבוצת לוטרי פלוס קיירי ויקח אליפות.
לדעתי מצטער שזו היתה הבחירה שלו אבל ברור שיכל ללכת לבוסטון לייקרס פילי וכו שהיו קבוצות צמרת ולקחת אליםות גם בלי להישאר במקום שהרגיש שלא מעריכים אותו.
לכן לא מצטער שעזב, מצטער על קיירי
הדבר היחיד שהוא מצטער עליו הוא שהכיר את קיירי.
אני רק מקווה בשבילו שהוא לא יצטער שהביא את סימונס.
במקום להשאיר את הארדן שעוד מתפקד, הוא שם את עתידו בידיים של שני הזויים שאחד מהם לא משחק בגלל שטויות או פציעות והשני גם אם ישחק, לא מסוגל לקלוע ממטר כשהוא חופשי מול הסל בקראנץ' טיים
זאת כמובן שאלה שרק דוראנט יודע את התשובה לה. מצד אחד שלושת השנים בהן זכה בשתי אליפויות וגמר אחד הם דבר שכמעט לא יכול להיות טוב ממנו. מצד שני התחלת הירידה של הווריורס התעצמה פי כמה עם עזיבתו. זה כמו לקפטיין לעזוב אנייה בצרה במקום לנסות להצילה. אני מאמין שבתחילה הוא היה מלא התלהבות להתחיל הכל מחדש בנטס, אבל אז עם הבעיות של קיירי (רק משחקי חוץ) ועזיבתו של הארדן, אני משוכנע שהוא היה מעדיף להישאר בווריורס, או להצטרף לקבוצה אחרת, צעירה, שאיתו יכולה הייתה ללכת עד הגמר ולהפכו לגיבור ומושיע. נניח קליבלנד, או שרלוט, או ממפיס.
לדעתי הוא לא מתחרט כשם שלברון לא מתחרט שעזב בזמנו את ההיט
הוא לא מתחרט כי בתוך תוכו הוא יודע שאמנם הוא השיג 2 טבעות אבל הקבוצה לא שלו ולא משנה כמה אם וי פי פליאוף היה מביא הוא תמיד הגיע לארגון שהביא את התארים לפניו .
כאן בברוקלין יש לו הזמדנות להיות האיש
ולכן הוא לא מתחרט אין לו על מה
לא אותו דבר, לברון עזב את ההיט ברגע שהרגיש שמיצה את הנכסים שלהם וצריך 'משקיע' חדש, לא בגלל שלא קיבל קרדיט. אם היה חושב שיזכה שם בעוד אליפויות היה נשאר.
למרות הביקורת בזמנו ההיט לפני 'ההחלטה' לא היו הווריורס שלפני ההחלטה2, מהעונה השניה הנרטיב היה שהקבוצה של לברון, ובקליבלנד הוא מיד בנה ביג3 חדש (ויותר צעיר) ככה שאותו קרדיט כמו במיאמי.
הוא לא מתחרט.
יש לו שתי אליפויות עם הלוחמים אבל הן עם כוכבית וככה כל אליפות אחרת שהיה זוכה שם. תמיד היתה הכוכבית.
הוא בודאי מתחרט על הטרייד ההזוי של הארדן/סימונס – בודאי לא מרוצה עד עכשיו מהתרומה ההגנתית של סימונס וגם מהקצב שהוא זורק שלשות. בנתיים סימונס לא מוכיח שמשהו השתנה אצלו (לכל מי שלא מבין – זאת בדיחה).
אבל כן יש לו עדין סיכוי לקחת אליפות השנה כי הוא וקיירי בריאים ומתפקדים זאת תהיה בעיה לכל קבוצה בליגה.
לא מתחרט שעזב, לאו דווקא מתחרט שעבר לנטס (קבוצה מבטיחה נכסים צעירים וכו').
כנראה שקצת יותר מעריך היום את המקצוענות של סטף/קליי, הפרדה בין חברים לעבודה, ובדיעבד היה בוחר שותפ/ים אחרים (תכלס יכל לבחור מי שהוא רוצה, אף אחד לא היה אומר לו לא).
אני חושב שהוא קצת מצטער וקצת לא.
הוא רצה להעביר את מרכז העסקים שלו לניו יורק לפי שמועות. לא ברור לי על אילו עסקים מדובר. האם כמה אפליקציות נחשבות עסקים?
הוא שווה רק 200 מליון כיום לפי כמה אתרי רשת. לא רואה שהוא איש עסקים גדול אבל אני איש מדע, מה אני מבין בעסקים?
מבחינת הכדורסל החלטה לא טובה לדעתי לצרף שני שחקנים בעייתיים אבל יש פיתרון ואתם קוראים את זה לראשונה פה…
החלפה של קיירי במיטצל. הרי מיטצל ויוטה כבר לא… אפשר לארגן טרייד שישלח את קיירי לשם או למקום אחר ואת מיטצל לברוקלין.
דוראנט ומיטצל בריאים ביחד? לדעתי שווה אליפות.
לטעמי אין תשובה חד משמעית.
עם ההגעה שלו לגולדן סטייט נוצרה קבוצת הכדורסל הכי טובה בהיסטוריה. קשה לזקוף את האליפויות שם למישהו אחד, במקרה הזה השלם היה גדול מסך חלקיו (והיו חלקים גדולים מאוד). עם זאת כולם יודעים שהיו חיכוכים עם דריימונד ואי הסכמה עם ההנהלה, היו לדוראנט בעיות בגולדן סטייט וברגע שהוא הרגיש שאין יותר מה לעשות עם הקבוצה הוא חתך. עם זאת אני חושב שהוא בעיקר מתחרט על המקום שאליו הוא הגיע אחרי העזיבה. על הנייר קבוצה של קיירי, הארדן ודוראנט יחד עם כל המשלימים שמסביב (גריפין שהיה צל של עצמו, אולדריג' הפצוע וכו') שווים אליפות בקלות. אבל הארדן נפצע, ואז חצי החלים ובדיוק קיירי נפצע, והמידת נעליים שלו חירבה לו אליפות (לדעתי אחד הסיפורים הכי טרגיים של השנים האחרונות), ואז קיירי החליט להיות Typical Kyrie ועשה מה שעשה. להארדן נשבר והאווירה בקבוצה הלכה ונהייתה מכוערת. בשביל דוראנט שאין לו כוח לשטויות האלה ורק רוצה לשחק כדורסל, החצי שנה האחרונה כנראה הייתה גיהנום.
עם זאת לדעתי נכון לכרגע נבנית קבוצה מספיק טובה בברוקלין ככה שיש פוטנציאל לאליפות. סת' קרי הוא אחד הקלעים הטובים בליגה, יחד עם דוראנט וג'ואי זה אמור להיות ריווח מפחיד בצבע. אנדרה דראמונד הוא סנטר נהדר, ואם הם יצליחו להעיף את קיירי בטרייד בקיץ בשביל שחקן קצת פחות "קיירי" ויותר תורם לקבוצה, זה אחלה. העונה אני בספק שיצא מהם משהו בפלייאוף אלא אם דוראנט יספק פעם נוספת מספרים היסטוריים, אבל עונה הבאה זה דף חלק. אני חושב שנכון לכרגע הוא בעיקר משלים עם המצב ומנסה לראות לאן המצב שנוצר יכול להוביל מכאן. לא חושב שהוא אי פעם התחרט לגמרי על הצורה שבה גמר בווריורס (כמו שאני בטוח שיש בו אפס חרטה על איך שזה נגמר באוקלהומה).
אוהדי הנטס משכנעים את עצמם שקיבלו חבילה טובה על הארדן. עוזב אותם בשקט. בן סימונס מכין את השלשות לפלייאוף.
נאש: יאללה בן אתה עולה משחק הבא
סימונס: אבל קואץ אני לא מוכן, לא נגעתי בכדור 8 חודשים
נאש.: מה? אז מה עשית עד עכשיו?
סימונס: אני עם בעיות נפשיות שכחת?
נאש: נו בן די עם השטויות אתה כבר לא בפילי, נכון שהתאמנת על השלשות והחצי מרחק?
סימונס: אני מתחיל לחוות ברגע זה התקף נפשי חרדתי, הפסיכולוגית אמרה שאסור לי לשמוע את המילים שלשות או חצי מרחק, זה מעלה טראומות מהעבר ומעכב את תהליך ההחלמה
נאש: נו בן די עם השטויות
סימונס: קואץ אני לא יכול יקח לי עוד קצת זמן
נאש: נו מתי אנחנו צריכים מישהו שיקפוץ לריב
סימונס: אשתדל להיות כשיר למשחק 7 בגמר המזרח
נאש: מה? ואם לא נגיע לשם
סימונס: אז בעונה הבאה, אל תפריע לי עכשיו אני שוקל קאמבק לקרדשיאן
אני חושב שלדוראנט אופי כל כך נרקסיסטי, שגם אם היה מתחרט היה קובר את הרגשות והרעיונות האלו עמוק בפנים כדי לחשוף ולגלות רק בטחון ושחצנות.
באופן מקצועי? יש לו כל הסיבות להתחרט.
הפרוייקט בברוקלין רואה מפלה אחר מפלה ולמרות רוסטרים חזקים מאוד (3 הול אוף פיימרים!) הקבוצה והמועדון לא מצליחים לנסוק ולהצליח.
אם היה נשאר בג"ס אין לי ספק שהיא הייתה הופכת לשושלת בלת עצר שהייתה נזכרת למשך דורות.
אך באופן פרטני, אני לא חושב שיש לו את האינטליגנציה הרגשית כדי להודות, לחוש או לבדר רעיונות של כשלון או תיקון עצמי.
יהלי אולמר
5 מרץ 2022 17:49:56הוא לא מתחרט, הוא עזב כדי להיות האלפא הבלתי מעורער בקבוצה שהוא יבנה סטייל לברון במיאמי או קליבלנד 2.0 או הלייקרס (לברון מ2010 והלאה). מספר צירופי מקרים רנדומליים לחלוטין (קיירי, הארדן, נעליים פי ג'יי טאקר) יצרו אפקט קוסמי שגם אלפא בלתי מעורער ושחקן משוחרר ורגוע (כל עוד הוא לא בטוויטר) כמו קיידי לא יכול להתגבר עליו. לא רואה את המצב הזה משתנה העונה.
שחר אלוני
5 מרץ 2022 18:05:30תגובה יפה, אבל לא יודע אם יש לו אופי של אלפא. הוא סקורר. מכונת אחד על אחד, אבל הוא לא מנהיג קבוצתי באופי. קצת כמו דייויס או קליי
שחר אלוני
5 מרץ 2022 18:07:30כמובן יותר טוב מהם ככדורסלן, אבל אופי לא של מנהיג
Avri
5 מרץ 2022 20:04:35אבל זה לא קשור למה שמנחם שאל
שחר אלוני
5 מרץ 2022 20:54:03עניתי ליהלי
יהלי אולמר
5 מרץ 2022 18:10:54בלי דקויות של אופי ומנהיגות. מבחינת להיות השחקן הכי טוב בקונטנדרית, הוא יכול
שחר אלוני
5 מרץ 2022 19:40:49מסכים, הוא כל הקריירה היה השחקן הכי טוב בקבוצתו שהיתה הרבה פעמים קונטנדרית.
הוא בעצם החליף את הפרטנרים
יהלי אולמר
5 מרץ 2022 21:37:21אולי הוא היה הכי טוב, אבל בגולדן סטייט הוא לא היה הכי חשוב
הציפור הנדירה
6 מרץ 2022 11:26:01הוא אולי לא היה הסמל של הקבוצה אך מפני שהוא המצטיין שלה הוא גם היה החשוב ביותר ובלי דוראנט הלוחמים היו פחות טובים מאשר בלי קרי.
אבג
5 מרץ 2022 18:04:32בדיעבד למה שיצטער? גולדן היו פצועים ובקושי הגיעו לפלייאוף
סכין בגב האומה
5 מרץ 2022 18:04:46לא חושב שהוא מאוכזב מהעזיבה. הוא לא היה בקטע של לחסות בצל של קרי ולספוג מלא הערות. הוא כנראה כן מצטער לחבירה שלו לקיירי ולהארדן, ולתוצאות שנבעו מזה
Avri
5 מרץ 2022 20:04:59נכון
שחר אלוני
5 מרץ 2022 18:07:00שאלה מעולה,
לדעתי אם הוא רגוע ורציונלי הוא מצטער. ויתר על שושלת הסטורית שהוא היה המוביל בה או מינימום אחד משני המובילים, בשביל פרויקט בסיכון, שאכן לא ממש הצליח בינתיים
האווי לאסוף
5 מרץ 2022 18:10:30על מה יש לו להתחרט בחיים, על באלות הכסף שהוא גורף כל יום עם בובקט מהכניסה לבית? הסיטואציה בפריסקו הייתה לא לטעמו, וההתקלויות עם דריימונד גרין היו כנראה רק החלק אליו נחשפנו. לפעמים אין מנוס מהפרדת כוחות
דה שוט
5 מרץ 2022 18:12:35שאלה יפה.
הוא מצטער.
היה צריך להישאר ולחזור להיאבק על האליפות, מעמדו היה מתחזק שם עם השנים. חבל שנפרד מסטף. במקום כדורסל שניהם משחקים הירו בול.
הכל בגלל שנעלב מגרין ומהיחס של ההנהלה והאוהדים.
בנטס הוא מיואש – לא צריך לערבב כדורסל עם חברות. לברון ו-ווייד היו צעירים בהרבה ושניהם היו אז טופ-3 בליגה.
קיירי בשיאו היה בקושי טופ 10 הארדן כשעבר היה כבר שמן לכן הימור (זה יספיק לצד אמביד אם ימשיך כך). הנטס מלנכוליים, דוראנט מצטער שעבר.
שחר אלוני
5 מרץ 2022 19:41:56מסכים דה שוט,
רק שלא חושב שההארדנים ישיגו משהו רציני העונה
Avri
5 מרץ 2022 20:09:22דה שוט, ממש לא. דוראנט בעמדה שכולנו היינו מתים להיות בה – עושה מה שבזיין שלו ואם אין לו כוח להכיל אנשים כמו דריימונד, או להתחלק בצעצועים עם קרי, הוא פשוט ממשיך הלאה. לדאבס הוא חבר בשביל לא לפרוש בלי אליפות. עשה מה שעשה, סימן וי, והמשיך לאן שבא לו בטוב.
דה שוט
5 מרץ 2022 20:36:20מסכים עקרונית אברי אבל בדיעבד הסיפור שלו בנטס נהיה קצת טראגי – נהיה גם בלשון עבר וגם בהווה – לא נראה לי שהוא נהנה בפלייאוף האחרון לשחק לבד להפסיד משחק 7 בבית וללכת הבייתה בסיבוב השני
שחר אלוני
5 מרץ 2022 20:55:00אם הוא לא רוצה אליפויות אז סבבה, אפשר בכל קבוצה, אבל בגולדן הוא היה בשושלת הסטורית.
אם אליפויות חשוב לו אז הוא עלול להצטער
דה שוט
5 מרץ 2022 22:10:03מסכים שחר
Jonathan
5 מרץ 2022 18:35:02לדעתי הוא בסדר. הפלייאוף שלו בשנה שעברה (בעיני) קיבע את מעמדו כאחד הגדולים. הוא לא יכול לדעת מה היה קורה אם היה בוחר במסלול אחר.
NBA בדם
5 מרץ 2022 18:39:39הוא מתחרט בעיקר שצירף את קיירי להרפתקה שלו.
גם לברון לטעמי מתחרט שצירף את דיוויס לצידו.
Avri
5 מרץ 2022 20:10:15מה יש ללברון להתחרט? יצא לו מזה אליפות
NBA בדם
5 מרץ 2022 20:16:28אליפות יצא לו, אבל בזבז לו שני עונות וימבה נכסים
היה עדיף להחתים שחקן דרג ב' פחות פציע ולא שואב את כל נכסי המועדון שצבר עם השנים.
טעות גדולה.
שחר אלוני
5 מרץ 2022 20:56:05שאלה טובה עם דייויס.
אליפות זה משהו שקשה להשיג, השאלה עם 3 עונות של לברון שווה בשביל אליפות אחת ושתי קריסות.
לא יודע, גבולי. לא מובטח שעם מישהו אחר היו יותר אליפויות ב 3 שנים
NBA בדם
5 מרץ 2022 23:13:09הייתי מעדיף שחקן בטיר השני שהוא פחות טוב אבל עקבי ולא נפצע כל שני וחמישי שבשבילו אתה פחות נותן נכסים.
הציפור הנדירה
6 מרץ 2022 11:28:36אם עם שחקן פחות טוב ברמה מדייוויס לא בטוח שהיה סיכוי לאליפות…
עמיחי קטן
5 מרץ 2022 18:51:09אני לא יודע ולא מתיימר לדעת מה דוראנט חושב או מרגיש, אבל הייתי שמח לראות עוד מקבוצת הכדורסל הטובה והגדולה בהיסטוריה
thetroll
5 מרץ 2022 21:54:20+23
טריי זריקה מחשידה
5 מרץ 2022 19:06:06חס וחלילה טוב מאד שקוני האליפויות מסן פרנסיסקו התפרקו. 2 דחקנים כאלו לא צריכים לשחק 1 ליד השני אלא אחד נגד השני.
קבוצות עם 3 כוכבים זה גועל נפש ותמיד אקווה שיפסידו ויתפרקו
Jonathan
5 מרץ 2022 19:41:48זה נורא מבלבל ביחס לזה שרוב הזמן אתה בגישת טרש/צלש
דוקטור רזי הופמן
6 מרץ 2022 00:21:56שימון, יה פרסי, וההבאה של הארדן זה לא ניסיון של פילי לקנות אליפות?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 מרץ 2022 19:26:50לא חושב שהוא מצטער, החיים זה לא תמיד לפי התכנית, לא הסתדר לו הלוחמים מכל הסיבות הידועות, והפרידה הייתה לגיטימית. ההימור על קיירי, לדעתי, היה טעות, אבל אני לא יודע אם גם הוא חושב כך. מעניין מה הוא חושב על העזיבה של הארדן.
.
ואני מסכים עם שמעון שלליגה, ככלל, טוב שעזב. פיזור תחרותי יותר של הכשרון.
trusttheprocess
5 מרץ 2022 19:48:10כשאתה נכנס למיטה עם קיירי אירווינג על תתפלא אם אתה קם בבוקר עם מנדבושקס
thetroll
5 מרץ 2022 21:54:52+23
MBK
5 מרץ 2022 20:05:07הייתי מחלק את השאלה ל 2
האם דוראנט מצטער שהוא חבר לגולדן סטייט ב 2016?
הוא הביא 2 אליפיות שלא ממש יזקפו על שמו במימד ההיסטורי
לא קיבל הכרה ע״י המדיה והקהל של הדאבס שראו בו נטע זר (בלעדיו לא היו זוכים בעוד אליפות)
ב 2019 – עם אכילס קרוע לא הייתה לו שום סיבה להשאר
חבל שבחר בנטס ולא בקבוצה אחרת
עם העזיבה של הארדן יש לו צ’אנס גדול יותר להוכיח את גדולתו
אם לא פציעות וכו הוא כבר היה עם 30 אלף נקודות (חסרות לו 33 מ 25 אלף)
שחר אלוני
5 מרץ 2022 20:57:33השאלה מה האלטרנטיבה ל 2016, אם היה מסיים קריירה (או מגיע עד עכשיו) בלי אליפות זה עלול היה להיות פחות טוב.
מסכים שהפרויקט בנטס לא טוב מבחינתו, נראה אם ירים עוד פרויקט עד סוף הקריירה
Jonathan
5 מרץ 2022 21:30:58א. כל יום מספרים שהאליפויות לא נזקפות לזכותו של סטף. עכשיו הן לא נזקפות לזכותו של דוראנט. תשמע, אני מאוד מחבב את ג'אבל מגי, אבל אני לא חושב שהוא היה השחקן שהביא לג"ס את האליפות.
ב. לא זוכר אוהד של ג"ס שראה בו נטע זר.
ג. להבנתי הוא רצה לעזוב כבר לפני.
MBK
5 מרץ 2022 22:04:58שמע, היו ה-מון אוהדים של גולדן סטייט שהאשימו את דוראנט בהרס המשחק של גולדן סטייט, בעיקר כשהם שיחקו משחק של בידודים עליו וקצת הירו בול שלא היה בקבוצה.
כשדוראנט בחר להיות חלק מהקבוצה הכי טובה בהיסטוריה הוא הפך לאחד שבחר בקיצור דרך והאליפות לא ב 100 אחוז עליו
הוא רצה לעזוב בגלל עימותים עם דריימונד, הקהל והמערכת שלא חיבקה אותו
Jonathan
5 מרץ 2022 22:12:04מאיפה אתה מביא את הדברים האלה?
הציפור הנדירה
6 מרץ 2022 11:40:07אין שחקן שאליפות במאה אחוזים עליו, לא מייקל ולא בירד ולא אף אחד אחר כי זה משחק קבוצתי ומייקל לא היה לוקח אליפויות בלי שחקנים כמו פיפן, קוקוץ', רודמן, גראנט ועוד, ובירד לא היה מגיע אליפויות בלי שחקנים כמו מקהייל, פאריש, ארצ'יבלד, דניס ג'ונסון, סדריק מקסוול, איינג', ועוד.
דוראנט תמיד ייזכר כשחקן המוביל והמצטיין של הלוחמים האליפויות האלו, וגם אם יהיו כאלו שישכחו, הכל מתועד, אך בכל מקרה הזכיות של קייטי בתואר ה-MVP של הגמרים לא יתנו לשכוח זאת
הציפור הנדירה
6 מרץ 2022 11:33:32אתה טועה לחלוטין. אין מה ששכח שדוראנט היה המצטיין של הלוחמים וגם אם יש ששכחו, הכל מתועד. בכל מקרה הזכיות שלו בתואר ה-MVP של הגמרים לא יתנו לשכוח את חלקו הבולט האליפויות האלו.
אשך טמיר המקורי
5 מרץ 2022 20:26:09שאלה מצוינת
לא מצטער – כי הרגיש לא במקומו ורצה להוכיח שהוא יכול לבד, לא היה לו טוב שם (רק בגללו אבל זה סיפור אחר)
אבל יצטער בעתיד כשיסתכל לאחור על הקריירה.
דה שוט
5 מרץ 2022 20:42:12לא הייתה לו סבלנות. הוא וקרי היו זוג היסטורי היו צריכים להמשיך לעוד אליפויות.
שחר אלוני
5 מרץ 2022 20:58:04+1
Zvika Bar-Lev
5 מרץ 2022 20:46:43אם יצליח להביא אליפות בנטס, וזה אפשרי בהחלט, אז הוא לא יצטער. על מה שקרה השנה עם קיירי הוא מצטער, אבל ראבאק אף אחד לא יכול היה להתכונן לקורונה וכל המשמעויות שלה.
thetroll
5 מרץ 2022 21:56:19ולהתאסלמות של קיירי וגם לזה שהעולם שטוח.
דוקטור רזי הופמן
6 מרץ 2022 00:24:37חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואנקל דרו
Smiley
5 מרץ 2022 21:27:34לא מתחרט. עשה ועושה בדיוק את מה שהוא רוצה.
הלך לווריורס בשביל האליפויות וה-FMVP כדי להוסיף לרזומה. לא היה לו טוב שם ובנה קבוצה משלו בברוקלין (ומשחק כדורסל אדיר ומשחורר)
אבג
5 מרץ 2022 21:31:25עדיין לא מבין את התגובות כאילו השושלת יכלה להמשיך.
הור נעדר שנה קליי שנתיים.
השושלת לא היתה ממשיכה. עזב בזמן.
האם קיירי הוא הפרטנר האידיאלי?
בסוף הוא לא הסתדר עם ווסטברוק למרות הישגים יפים
לא הסתדר עם קארי למרות שושלת היסטורית
מפתיע שבחר בקיירי
שחר אלוני
5 מרץ 2022 21:48:45אי אפשר לדעת, אבל עם קרי (לא בעונה שהיה פצוע ביד) ובלי קליי הם קונטנדרים די בכירים עם דוראנט.
גם עכשיו, דוראנט במקום וויגינס (ואני מעריך את וויגינס), הם הטים טו ביט בליגה העונה ובעונה שתיים הקרובות
אבג
5 מרץ 2022 23:50:16לא יודע. חשב יעשה לברון, ילך לקבוצת לוטרי פלוס קיירי ויקח אליפות.
לדעתי מצטער שזו היתה הבחירה שלו אבל ברור שיכל ללכת לבוסטון לייקרס פילי וכו שהיו קבוצות צמרת ולקחת אליםות גם בלי להישאר במקום שהרגיש שלא מעריכים אותו.
לכן לא מצטער שעזב, מצטער על קיירי
Pistons
5 מרץ 2022 21:32:31הדבר היחיד שהוא מצטער עליו הוא שהכיר את קיירי.
אני רק מקווה בשבילו שהוא לא יצטער שהביא את סימונס.
במקום להשאיר את הארדן שעוד מתפקד, הוא שם את עתידו בידיים של שני הזויים שאחד מהם לא משחק בגלל שטויות או פציעות והשני גם אם ישחק, לא מסוגל לקלוע ממטר כשהוא חופשי מול הסל בקראנץ' טיים
שחר אלוני
5 מרץ 2022 21:49:29מסכים, יש מצב שהוא באותו מצב כרגע כמו לברון, רק שהוא עדיין לא יודע את זה
thetroll
5 מרץ 2022 21:57:16+23
הציפור הנדירה
6 מרץ 2022 11:42:43גם הסלטיקס הייתה יכולה מאוד להתאים לו ולדעתי עדיפה בגלל המסורת שלה.
מנחם לס
5 מרץ 2022 21:41:00זאת כמובן שאלה שרק דוראנט יודע את התשובה לה. מצד אחד שלושת השנים בהן זכה בשתי אליפויות וגמר אחד הם דבר שכמעט לא יכול להיות טוב ממנו. מצד שני התחלת הירידה של הווריורס התעצמה פי כמה עם עזיבתו. זה כמו לקפטיין לעזוב אנייה בצרה במקום לנסות להצילה. אני מאמין שבתחילה הוא היה מלא התלהבות להתחיל הכל מחדש בנטס, אבל אז עם הבעיות של קיירי (רק משחקי חוץ) ועזיבתו של הארדן, אני משוכנע שהוא היה מעדיף להישאר בווריורס, או להצטרף לקבוצה אחרת, צעירה, שאיתו יכולה הייתה ללכת עד הגמר ולהפכו לגיבור ומושיע. נניח קליבלנד, או שרלוט, או ממפיס.
שחר אלוני
5 מרץ 2022 21:50:26+1
מנחם לס
5 מרץ 2022 21:41:31כמובן שכל תשובתי היא בדיעבד
אהרון שדה
5 מרץ 2022 21:53:38לדעתי הוא לא מתחרט כשם שלברון לא מתחרט שעזב בזמנו את ההיט
הוא לא מתחרט כי בתוך תוכו הוא יודע שאמנם הוא השיג 2 טבעות אבל הקבוצה לא שלו ולא משנה כמה אם וי פי פליאוף היה מביא הוא תמיד הגיע לארגון שהביא את התארים לפניו .
כאן בברוקלין יש לו הזמדנות להיות האיש
ולכן הוא לא מתחרט אין לו על מה
Avner
5 מרץ 2022 22:40:12לא אותו דבר, לברון עזב את ההיט ברגע שהרגיש שמיצה את הנכסים שלהם וצריך 'משקיע' חדש, לא בגלל שלא קיבל קרדיט. אם היה חושב שיזכה שם בעוד אליפויות היה נשאר.
למרות הביקורת בזמנו ההיט לפני 'ההחלטה' לא היו הווריורס שלפני ההחלטה2, מהעונה השניה הנרטיב היה שהקבוצה של לברון, ובקליבלנד הוא מיד בנה ביג3 חדש (ויותר צעיר) ככה שאותו קרדיט כמו במיאמי.
thetroll
5 מרץ 2022 22:02:57הוא לא מתחרט.
יש לו שתי אליפויות עם הלוחמים אבל הן עם כוכבית וככה כל אליפות אחרת שהיה זוכה שם. תמיד היתה הכוכבית.
הוא בודאי מתחרט על הטרייד ההזוי של הארדן/סימונס – בודאי לא מרוצה עד עכשיו מהתרומה ההגנתית של סימונס וגם מהקצב שהוא זורק שלשות. בנתיים סימונס לא מוכיח שמשהו השתנה אצלו (לכל מי שלא מבין – זאת בדיחה).
אבל כן יש לו עדין סיכוי לקחת אליפות השנה כי הוא וקיירי בריאים ומתפקדים זאת תהיה בעיה לכל קבוצה בליגה.
דה שוט
5 מרץ 2022 22:14:21מסכים עם אלה שאמרו שאם ייקח אליפות בנטס אז לא יתחרט. בשנה שעברה פספס הזדמנות. השנה יהיה הרבה יותר קשה. נחכה לנס מצד קיירי וסימונס
Avner
5 מרץ 2022 22:49:16לא מתחרט שעזב, לאו דווקא מתחרט שעבר לנטס (קבוצה מבטיחה נכסים צעירים וכו').
כנראה שקצת יותר מעריך היום את המקצוענות של סטף/קליי, הפרדה בין חברים לעבודה, ובדיעבד היה בוחר שותפ/ים אחרים (תכלס יכל לבחור מי שהוא רוצה, אף אחד לא היה אומר לו לא).
Pistons
5 מרץ 2022 22:59:20לי יש שאלה אחרת שמעניינת אותי. האם דוראנט ללא קיירי, הארדן, סימונס, אבל עם אלן, דינווידי, לאברט וכו' היה עם סיכוי גבוה יותר לקחת אליפות?
דוקטור רזי הופמן
6 מרץ 2022 00:36:03אני חושב שהוא קצת מצטער וקצת לא.
הוא רצה להעביר את מרכז העסקים שלו לניו יורק לפי שמועות. לא ברור לי על אילו עסקים מדובר. האם כמה אפליקציות נחשבות עסקים?
הוא שווה רק 200 מליון כיום לפי כמה אתרי רשת. לא רואה שהוא איש עסקים גדול אבל אני איש מדע, מה אני מבין בעסקים?
מבחינת הכדורסל החלטה לא טובה לדעתי לצרף שני שחקנים בעייתיים אבל יש פיתרון ואתם קוראים את זה לראשונה פה…
החלפה של קיירי במיטצל. הרי מיטצל ויוטה כבר לא… אפשר לארגן טרייד שישלח את קיירי לשם או למקום אחר ואת מיטצל לברוקלין.
דוראנט ומיטצל בריאים ביחד? לדעתי שווה אליפות.
טריי זריקה מחשידה
6 מרץ 2022 05:39:38למה שיוטה יגעו בקיירי ולמה שקיירי יגע בהם?😎
אפשר לקבל על מיצל נכסים יותר טובים.
Om3r
6 מרץ 2022 01:14:23לטעמי אין תשובה חד משמעית.
עם ההגעה שלו לגולדן סטייט נוצרה קבוצת הכדורסל הכי טובה בהיסטוריה. קשה לזקוף את האליפויות שם למישהו אחד, במקרה הזה השלם היה גדול מסך חלקיו (והיו חלקים גדולים מאוד). עם זאת כולם יודעים שהיו חיכוכים עם דריימונד ואי הסכמה עם ההנהלה, היו לדוראנט בעיות בגולדן סטייט וברגע שהוא הרגיש שאין יותר מה לעשות עם הקבוצה הוא חתך. עם זאת אני חושב שהוא בעיקר מתחרט על המקום שאליו הוא הגיע אחרי העזיבה. על הנייר קבוצה של קיירי, הארדן ודוראנט יחד עם כל המשלימים שמסביב (גריפין שהיה צל של עצמו, אולדריג' הפצוע וכו') שווים אליפות בקלות. אבל הארדן נפצע, ואז חצי החלים ובדיוק קיירי נפצע, והמידת נעליים שלו חירבה לו אליפות (לדעתי אחד הסיפורים הכי טרגיים של השנים האחרונות), ואז קיירי החליט להיות Typical Kyrie ועשה מה שעשה. להארדן נשבר והאווירה בקבוצה הלכה ונהייתה מכוערת. בשביל דוראנט שאין לו כוח לשטויות האלה ורק רוצה לשחק כדורסל, החצי שנה האחרונה כנראה הייתה גיהנום.
עם זאת לדעתי נכון לכרגע נבנית קבוצה מספיק טובה בברוקלין ככה שיש פוטנציאל לאליפות. סת' קרי הוא אחד הקלעים הטובים בליגה, יחד עם דוראנט וג'ואי זה אמור להיות ריווח מפחיד בצבע. אנדרה דראמונד הוא סנטר נהדר, ואם הם יצליחו להעיף את קיירי בטרייד בקיץ בשביל שחקן קצת פחות "קיירי" ויותר תורם לקבוצה, זה אחלה. העונה אני בספק שיצא מהם משהו בפלייאוף אלא אם דוראנט יספק פעם נוספת מספרים היסטוריים, אבל עונה הבאה זה דף חלק. אני חושב שנכון לכרגע הוא בעיקר משלים עם המצב ומנסה לראות לאן המצב שנוצר יכול להוביל מכאן. לא חושב שהוא אי פעם התחרט לגמרי על הצורה שבה גמר בווריורס (כמו שאני בטוח שיש בו אפס חרטה על איך שזה נגמר באוקלהומה).
trusttheprocess
6 מרץ 2022 06:34:05אנדרה דראמונד הוא סנטר נהדר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טריי זריקה מחשידה
6 מרץ 2022 08:21:45אוהדי הנטס משכנעים את עצמם שקיבלו חבילה טובה על הארדן. עוזב אותם בשקט. בן סימונס מכין את השלשות לפלייאוף.
נאש: יאללה בן אתה עולה משחק הבא
סימונס: אבל קואץ אני לא מוכן, לא נגעתי בכדור 8 חודשים
נאש.: מה? אז מה עשית עד עכשיו?
סימונס: אני עם בעיות נפשיות שכחת?
נאש: נו בן די עם השטויות אתה כבר לא בפילי, נכון שהתאמנת על השלשות והחצי מרחק?
סימונס: אני מתחיל לחוות ברגע זה התקף נפשי חרדתי, הפסיכולוגית אמרה שאסור לי לשמוע את המילים שלשות או חצי מרחק, זה מעלה טראומות מהעבר ומעכב את תהליך ההחלמה
נאש: נו בן די עם השטויות
סימונס: קואץ אני לא יכול יקח לי עוד קצת זמן
נאש: נו מתי אנחנו צריכים מישהו שיקפוץ לריב
סימונס: אשתדל להיות כשיר למשחק 7 בגמר המזרח
נאש: מה? ואם לא נגיע לשם
סימונס: אז בעונה הבאה, אל תפריע לי עכשיו אני שוקל קאמבק לקרדשיאן
דן רוזנבלום
6 מרץ 2022 06:02:40אני חושב שלדוראנט אופי כל כך נרקסיסטי, שגם אם היה מתחרט היה קובר את הרגשות והרעיונות האלו עמוק בפנים כדי לחשוף ולגלות רק בטחון ושחצנות.
באופן מקצועי? יש לו כל הסיבות להתחרט.
הפרוייקט בברוקלין רואה מפלה אחר מפלה ולמרות רוסטרים חזקים מאוד (3 הול אוף פיימרים!) הקבוצה והמועדון לא מצליחים לנסוק ולהצליח.
אם היה נשאר בג"ס אין לי ספק שהיא הייתה הופכת לשושלת בלת עצר שהייתה נזכרת למשך דורות.
אך באופן פרטני, אני לא חושב שיש לו את האינטליגנציה הרגשית כדי להודות, לחוש או לבדר רעיונות של כשלון או תיקון עצמי.