פריוויו למשחקי שישי בלילה/רועי ויינברג

10 משחקים מצויינים הלילה, במרכזם הפייסרס נגד הבולס, הגריזליס נגד ההיט והראפטורס נגד הת'אנדר.

תנו לייק לעמוד הפייסבוק של הופס

***

אינדיאנה פייסרס (18-50)-שיקגו בולס (30-38)

מצב הקבוצות (עקב הקרבה לפלייאוף, אוסיף מצב כל קבוצה יחסית לפוסט סיזון):

אינדיאנה: מקום ראשון במזרח, 3 משחקים מהשני, הבטיחה השתתפות בפלייאוף.

שיקגו: מקום רביעי במזרח, 12 משחקים מהראשון ו-2 מהחמישי.

הבולס והפייסרס נפגשות למשחק שיכול להפוך לסדרה בסיבוב השני בפלייאוף. הקבוצות לא נפגשו מאז נובמבר, וצפויות לשחק משחק צמוד מאוד, והגנתי, כמובן (הבולס והפייסרס הן 2 קבוצות ההגנה הטובות בליגה).

המצ'-אפ המרכזי הערב יהיה בין רוי היברט וג'ואקים נואה, 2 מ-3 הסנטרים הטובים בליגה יחד עם מארק גאסול. הענק אשר ישלוט מתחת לסל, בהגנה ובהתקפה, ידכא את יריבו וינצח את המשחק. כרגע היברט נמצא במומנטום שלילי ונואה נותן מספרי MVP, אז עקב כך רוב הסיכויים עם הבולס הערב.

תחזית: הצגה של נואה תביא לבולס ניצחון. שיקגו.

***

מיאמי היט (20-46)-ממפיס גריזליס (27-40)

מצב הקבוצות:

מיאמי: מקום שני במזרח, 3 משחקים מהראשון, הבטיחה השתתפות בפלייאוף.

ממפיס: מקום שביעי במערב, 11 מהראשון, 1.5 מהתשיעי.

הגריזליס תנסה לנצל התקופה החלשה של ההיט, בה הפסידה 6 מ-10 משחקיה האחרונים, ולהשיג ניצחון שיקרב אותה למקום השישי, ממנו רחוקה 2.5 משחקים. ההגנה של הדובים לעומת ההתקפה של האלופה יצרו משחק מעניין, שבו הקבוצה שתכתיב קצב המשחק תנצח.

הקו הקדמי של ממפיס יהווה חשיבות קריטית במשחק הלילה. גאסול ורנדולף ינסו להיות בעלי חשיבות מרכזית במשחק הערב, ולהקטין ההשפעה של הבק קורט ממיאמי, מה שיגדיל סיכויי הגריזליס לנצח הערב. אודן ובוש ינסו לאזן, ולאפשר לשחקני האלופה להשיג את הניצחון.

תחזית: מיאמי יותר טובה, ולכן תנצח. היט.

***

שאר משחקי הערב:

פילדלפיה 76' (53-15)-ניו יורק ניקס (40-28). הסבנטי סיקסרס איבדו סיכוי להשתתף בפלייאוף, ונמצאים בדרך לעוד חודש נטול-ניצחונות (לא ניצחו מאז ה-30 בינואר). לעומתם, הניקס מהמקום התשיעי במרחק 4 משחקים מהמקום השמיני, ויכולים להמשיך לשחק לאחר החודש הקרוב. פילי הולכת להפסיד את המשחק ה-23 הלילה, לניקס של אנטוני. ניו יורק.

טורונטו ראפטורס (29-38)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18-50). משחק בין 2 קבוצות שנמצאות ב-3 המקומות הראשונים בקונפרנס שלהם, כאשר הת'אנדר במרחק משחק וחצי מהמקום הראשון במערב ו-9.5 מהשמיני, והראפטורס רחוקה 11.5 משחקים מהמקום הראשון ו-6.5 מהשמיני. הת'אנדר של דוראנט טובה יותר, ותגדיל סיכויי הראפטורס והנטס להתקרב למקום השלישי. אוקלהומה.

אטלנטה הוקס (35-31)-ניו אורלינס פליקינס (40-27). ההוקס נמצאת במקום השמיני, עם מרחק של 18 מהמשחקים מהפייסרס ויתרון של 4 משחקים על הניקס, וצפויה לנצח את הפליקינס, שעם מרחק של 24 משחקים מהספרס ו-13 מהמקום השמיני של דאלאס, קרוב לודאי שלא תגיע לפלייאוף. אטלנטה.

ברוקלין נטס (31-35)-בוסטון סלטיקס (46-23). הנטס במקום החמישי, עם מרחק של 14 משחקים מהפייסרס ו-4 מהמקום השמיני, לעומת הסלטיקס שנמצאת במקום ה-12, עם מרחק של 9.5 משחקים מהמקום השמיני. הקבוצה של קיד יותר טובה מהחיילים של סטיבנס, ופול פירס צפוי לרשום ניצחון נגד האקסית. ברוקלין.

דאלאס מאבריקס (28-41)-דנבר נאגטס (37-31). המאבריקס חזק בתמונת הפלייאוף, כאשר הם במקום השמיני, עם יתרון של 1.5 משחקים על הסאנס במקום התשיעי. לעומתם, הנאגטס החלשים נמצאים במקום ה-11 במערב, במרחק 9.5 משחקים מהמקום השמיני והמאבריקס. הקבוצה הטובה יותר צפוייה לנצח, והמאבריקס ינצחו פעם נוספת. דאלאס.

פניקס סאנס (29-39)-דטרויט פיסטונס (25-42). הפיסטונס הפכו, עם עזיבת צ'יקס, מקבוצה לא יציבה לקבוצה יציבה, שלא מפסיקה להפסיד. הסאנס ינצלו את זה, וינסו להוריד את הפער בן המשחק וחצי בינם ובין המאבס והפלייאוף. פניקס.

סקרמנטו קינגס (44-24)-סן אנטוניו ספרס (16-51). הספרס לא מפסיקה לנצח, והקינגס לא תעצור אותם. סן אנטוניו.

לוס אנג'לס לייקרס (45-22)-וושינגטון וויזארדס (33-35). הוויזארדס במקום השישי, עם יתרון של 3 משחקים על ההוקס במקום השמיני ומרחק של משחק בודד מהמקום החמישי והבולס. הלייקרס רחוקים מתמונת הפלייאוף, ולא יעצרו את וול ושות' בוושינגטון.

לינק לטבלאות הפלייאוף העדכניות

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. אחרי המשחק הזה נגמר לנו לוח המשחקים הקל ואנחנו מגיעים לישורת האחרונה עם לוח משחקים לא פשוט בכלל כולל מפגשים מול גולדן סטייט, פיניקס, מיאמי, טורונטו והנטס בחוץ. הסיכויים שלנו להגיע לפלייאוף קלושים ביותר, אני לא יודע גם אם נצליח להגיע ל-37 הנצחונות שESPN ניבאו לנו בתחילת העונה. בכל אופן, התקופה האחרונה ובטח שהמינוי של פיל ג'קסון ישאירו לי טעם טוב בפה למרות העונה הזוועתית הזאת.

    1. עשו את שלהם עם הנצחון על אינדי. חייבים לחשוב על פירוק בשנה הבאה ולעשות ריסטרט שנה אחכ. כדי להעמיד קונטנדרית. ההחתמה של גקסון נראה לי תקבע אותם במוד של בינוניות

  2. פרי וויו מעולה כרגיל.
    ״סבנטי סיקסרס איבדו את הסיכוי להגיע לפלייאוף״- משפט האנדרסטייטמנט של השנה 🙂

    1. ניב, געגועיי לפוסטים על הטילים. תגיד, מורי מרוצה מהעונה הזו? והטרייד על ברוקס, לקח?
      גם דעתך על מאצאפים מול אוק פורט קליפרס תהיה נחמדה

      1. לצערי אני עסוק מאוד לאחרונה (לא נראה ככה על פי כמות התגובות שלי אבל לא מצליח למצוא שעה אחת פנויה לרפואה), אז אולי נצליח לדחוף פוסט אחד לפני הפלייאוף, אבל לא מבטיח.
        לגבי שאלתך, מורי וכולם ביוסטון מרוצים מאוד ממה שהם רואים עד כה, הבטיחו שהווארד הוא סרטן בחדר ההלבשה וזה התבדה בענק, אמרו שהארדן הוא לא מנהיג וזה גם התבדה, אמרו שאין פורוורד אמיתי אחד בקבוצה ובינתיים גם ג׳ונס וגם די-מו נותנים עונה מצויינת.
        המטרה המוצהרת העונה היתה להשיג יתרון ביתיות בפלייאוף ונראה שעומדים גם בה. כמו שמורי אומר, עדיין יש חלקים להשלים בפאזל, הרכבת הסגל עוד לא לגמרי הושלמה אבל המטרה בשנתיים הקרובות היא התמודדות רצינית על אליפות ואנחנו בהחלט בדרך לשם.
        לגבי המילטון, הוא תוספת מצויינת, עם כמה שאני אוהב את ברוקס- הוא בדיוק מה שהיה חסר ליוסטון- מחליף ראוי להארדן ולפארסונס עם נוכחות הגנתית ואיום מבחוץ

        1. לגבי מצ׳ אפים-
          מול אוקהומה- סיכוי קטן מאוד לנצח וכנראה שנאלץ לשלוח את בברלי לפצוע את דוראנט כדי לעבור.
          מול קליפרס- המצ׳ אפ מהגיהנום ליוסטון, בטח אם גריינג׳ר יהיה איום אמיתי כמחליף. פה נהיה חייבים שהווארד יהיה יותר טוב ממה שהיה אי פעם כדי לפגוע בקליפרס שחלשים בהגנת הגבוהים. אבל היתרון הגדול של הקליפרס הוא בעמדת המאמן. בקיצור, סיכוי נמוך לעבור.
          פורטלנד- סיכוי מצויין לעבור. אין סיכוי שעם יתרון ביתיות מפסידים להם, הם רכים מדי בהגנה ועוד לא למדו לשחק מלוכלך שזה מה שמנצח משחקים בפלייאוף
          הסיכויים של יוסטון להגיע לגמר המערב לא גבוהים אך אפשריים עם יהיו מול פורטלנד בסיבוב ראשון ואז מול סן אנטוניו בסיבוב השני (דבק בעמדתי שאין לסן אנטוניו מי שיעצור את הארדן והווארד)

          1. תגובה כטור.
            לגבי סא, נחייה ונראה, לגבי השאר, למה אוק מהווה כזה קושי? בברלי על ווסט, שדוראנט יקלע 40, מול השאר לרוקטס יש מאצאפ די טוב
            למה לא בעצם?

          2. כי פרקינס, כמה שהוא עגלה משתק את הווארד בכל התמודדות, איבקה תמיד חוגג כי ליוסטון אין מי שיעצור את המיד ריינג׳ שלו, הארדן עדיין חבר מדי של דוראנט ווסטברוק ולא מתלכלך עליהם כמו שהוא צריך, ודוראנט לבד פשוט קובר את יוסטון. חוץ מזה לאמב משחק ב200 אחוז יותר ממשחק רגיל מול יוסטון ואחרון ולא חביב יש להם את השחקן הכי רשע בליגה- דרק ״אני אתקע לכם שלשה בדיוק בזמן המתאים לפנצ׳ר את האוויר״ פישר

          3. חס וחלילה. אם דוראנט בטעות נפצע ע"י עכברוש כמו בוורלי לא רק שאין טעם לליגה אלה גם יורד משמעותית הטעם לחיים.

  3. דווקא אם יש משחק שאני חושב שהקינגס יעשו הכח כדי לנצח זה היום.
    דיואץ אורח הכבוד ולקאזינס ולקינגס יש מה להוכיח.

  4. ניקס באופוריה מהניצחון על אינדיאנה, פילדלפיה ממש רוצה לא להיות הגרועה בהיסטוריה, לדעתי משם תגיעה ההפתעה הלילה…

  5. אינדיאנה נגד שיקגו, ומיאמי נגד ממפיס אלה "משחקי הצהרת כוונות לפלייאוף" והם חשובים ביותר!
    פריוויו מצויין!

  6. מישהו מוכן להסביר מה קורה? זה לא רק ההגנה. הם מוסרים לכלום ועושים ממש שטויות של הפועל גבת….הכדור יכול לא להכנס, אבל לא שוכחים כיצד מוסרים/משחקים ?
    (אני כמובן מדבר על מיאמי).

  7. וואו, וודסון פשוט שובר שיאים של טמטום. אם היינו מפסידים את זה הוא גם היה דופק לעצמו את הג'וב הבא שלו. איזה מאמן אשפה.

  8. הדבר העצוב הוא שהוא דווקא מאמן מצויין, הקבוצה משחקת מצויין, ולדעתי עוד ידהימו את כולם ואולי יגיעו לפלייאוף.

    אבל על מה שהיה היום אין כפרה למאמן.
    בשנה הבאה הוא לא יהיה שם.

  9. הקבוצה משחקת מצויין בשבועיים האחרונים כי הם התחילו להרגיש שאם הם לא יתחילו לשחק הם יעופו על טיל. מאז שהחלו השמועות על פיל אנחנו ברצף. אבל לא מגיע שום קרדיט למייק וודסון, הוא מאמן גרוע שמכיר רק שיטה אחת – iso melo. בכל אופן, הוא יעוף בקיץ בין אך נגיע לפלייאוף או לא, בייחוד אחרי מה שקרה עכשיו.

    1. עזוב את הרצף האחרון, ראית את המשחקים בתקופות הלא טובות? נראנו זוועה, בלי שיטה ובלי שום מחוייבות. כל אוהד ניקס יגיד לך שכבר היה צריך לפטר אותו אחרי האולסטאר. וודסון הוא goner עוד הרבה לפני שחשבו על פיל ג'קסון.

    1. טוב זה לא פעם ראשונה שהניקס נראים חסרי אונים בדקות המכריעות של המשחק. ואחרי ההפסד של אטלנטה לניקס נשארה קצת תקווה.
      ככה או ככה אין סיכוי שוודסון נשאר בניקס שנה הבאה אבל אהבתי איך שהוא תפקד עם הראש בגיליוטינה כל העונה

  10. האם מי מבין החברים פה יודע במידה וברוקלין עוברים סיבוב,
    אם לופז יחזור,או שהוא מושבת לגמרי,
    לא לשכוח כמובן מי אמר שברוקלין לוקחת אליפות השנה,
    ואחרי שירדו עליי ב3-חודשים האחרונים,פתאום זה נראה
    קרוב.

  11. נכון לעכשיו הוא אמור "לחזור" ביוני.

    אז או שהם מגיעים לגמר הנבא, או שהוא גמר את העונה…

    אבל מי יודע – יכולות להיות גם חריגות בתקופת החלמה כזו.
    2-3 שבועות לכאן או לכאן יכולים לעשות את כל ההבדל.

  12. אני הערב טוטאלי במכללות כי עלי להכיחן פריוויו למכעללות ועלי לראות את כל הקבוצות ולהביר את השחקנים.

  13. וואו כאילו הnba מקנאים במכללות, איזה משחקים צמודים… אוקלהומה בעוד הפסד, כבר ברור שכל הכניסה-יציאה-כניסה של שחקני מפתח פוגעת בשטף של הקבוצה. גם למיאמי וגם לאוקלהומה.
    ווייד חייב לשחק עכשיו בכל המשחקים שלא יחשבו שפתאום יגיע הפלייאוף והכל יחזור ישר.
    לאוקלהומה עדיף להושיב את ווסטברוק עד הסוף- אולי כבר אין להם ברירה

  14. Wow אתם ראיתם מה קרה בטורונטו עכשיו?! OKC כבר פיגרו ב8 דקהצלסוף לעכשיו הם ביתרון נקודה 2 שניות לסוף אחרי שלשה של דוראנט.

  15. מרק גאסול יוצא מהאולם במיאמי עם מגף הליכה
    אם הפציעה שלו ושל ווסטברוק רציניות, כמעט כל המאזני כוחות במערב משתנים בין לילה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט