הרצף של "אמבירד" בסכנה, לברון נגד סטף וג'ה מוראנט רוצה להתפוצץ למקום השני במערב בלילה מענג של שבת / עידו רבינוביץ

הרצף של "אמבירד" בסכנה, לברון נגד סטף וג'ה מוראנט רוצה להתפוצץ למקום השני במערב בלילה מענג של שבת / עידו רבינוביץ

דאלאס מאבריקס (25-38) – סקרמנטו קינגס (41-24), 00:00

המאבריקס הרותחים מקבלים לידיהם את הקינגס המדשדשים כאשר דאלאס תשמח להשיג ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים.

הסיפור הגדול בטקסס לפני המשחק הוא מצב הקרסול של לוקה דונצ'יץ'. הסלובני הרותח שזכה בשחקן החודש במערב לחודש פברואר הוא הסיבה העיקרית שהפרשים מאיימים על מקום עם יתרון ביתיות במערב הפרוע. הוא נתן תצוגת ענק מול גולדן סטייט במשחקו האחרון וסיים עם 41 נקודות, 10 כדורים חוזרים ו-9 אסיסטים, אך גם נפצע ונותר בסימן שאלה למשחק הערב.

ללא לוקה העונה, המאבריקס הפסידו תשעה משחקים לעומת שישה ניצחונות. אחד מהניצחונות הללו היה נגד הקינגס בסוף השנה שעברה, משחק בו קריסטאפס פורזינגיס הוביל עם 24 נקודות משלו. הלטבי כמובן עבר בטרייד לוושינגטון, ויהיה מעניין לראות מי יתעלה על עצמו הפעם אם דונצ'יץ' אכן ייאלץ להחמיץ את המערכה. שימו עין על ג'יילן ברונסון, הגארד המעניין שחווה עונת קריירה ויצא לו כבר להעלות את הרמה שלו במקרים כאלו.

הקינגס מנגד מגיעים למשחק ללא הרבה מה להרוויח או להפסיד, הם נמצאים במקום ה-13 במערב, במרחק ארבעה משחקים מהפלייאין (הפליקנס, שתופסים כעת את המקום העשירי והאחרון שמוביל לפלייאין, משחקים נהדר וניצחו את ארבעת האחרונים שלהם ברציפות). דיארון פוקס, כבר בשנתו החמישית בליגה, נותן למלכים בוסט של קליעה מאז שחזר מפציעה לפני כחודש. הוא לא ירד מ-20 נקודות בעשרת המשחקים הללו, תשעה מהם עם 50% מהשדה או יותר.

טרנס דייויס וראשון הולמס יחסרו אצל הקינגס.

מאידך, יחד עם דונצ'יץ' בדו"ח הפציעות של דאלאס רשומים גם טים הארדוואי ג'וניור, מקסי קליבה, טריי בורק, מרקיז כריס, סטרלינג בראון ותיאו פינסון.

הימור: דאלאס משייטים עם או בלי לוקה, 21 הפרש מאבס.

שארלוט הורנטס (33-31) – סן אנטוניו ספרס (39-24), 02:00

הצרעות מצפון קרוליינה יקוו להמשיך את הרצף החיובי שלהם לאחר הניצחון המפתיע בקליבלנד, הדורבנים מהאלאמו ישמחו מצידם לעצור את מפולת ההפסדים שכעת עומדת על 3 ברצף.

סן אנטוניו היא אחת מהקבוצות המסקרנות ביותר בליגה העונה: למרות מאזן רע מאוד של 15 משחקים מתחת למאזן חצוי, הם מציגים נט רייטינג חיובי! לפי האתר הסטטיסטיקה, Basketball Reference, המאזן הצפוי שלהם לפי הנתונים שהם מציגים העונה הוא 32-31.

הבעיה שלהם, באופן חד משמעי, היא ההתקפה שלהם בדקות האחרונות של משחקים צמודים. הם מציגים את ההתקפה הגרועה ביותר בקלאץ' העונה עם דירוג התקפי מחריד של 92.1, כאשר הם גם במקום האחרון בליגה בסיום פוזשנים עם 58.1% ריבאונד הגנה בלבד בדקות הקלאץ', יותר מ-3 אחוזים הפרש ממיניסוטה שנמצאת מקום אחד מעליה.

דז'ונטה מארי, שנבחר לראשונה למשחק האולסטאר בגיל 25, מציג עלייה מתמדת תחת גרג פופוביץ'. הוא לוקח על עצמו הרבה יותר מהנטל ההתקפי לאחר העזיבה של דמאר דרוזן, ואחוזי העילות שלו מהשדה רק עלו. כל זאת בנוסף להגנה מצוינת, נותנים תקווה שיש עתיד ורוד מאוד בעמדת הרכז במרכז טקסס.

בצד השני עומדים ההורנטס, גם קבוצה מעניינת אך עם פגם בולט במיוחד: ההגנה. הם קולעים הכי הרבה נקודות בליגה עם 114.1 לערב, ועדיין מציגים מאזן שלילי. במשחק האחרון נגד קליבלנד, הם הצליחו להגיע להישג נדיר עבורם – להשאיר את היריבה העל פחות מ-100 נקודות. הם הצליחו לנצח קבוצה איכותית ב-22 הפרש, כל זאת עם 8 דקות בלבד מלאמלו בול שקלע 2 נקודות בלבד.

הצרעות מחזיקות כעת במקום העשירי, חצי משחק מאחורי אטלנטה (מקום תשיעי) ומשחק אחד מאחורי הנטס (מקום שמיני). לאחר המשחק הערב, הם הולכים לפגוש את הנטס, ובתיאוריה יכולים לדלג מעליהם למקום השמיני.

גורדון הייווארד, ג'יימס בוקנייט וג'יילן מקדניאלס לא יהיו זמינו לג'יימס בורגו וההורנטס הלילה.

אצל הספרס אין פצועים נכון לשעה זו.

הימור: ההורנטס ממשיכים לניצחון נוסף ב-7 הפרש.

מיאמי היט (22-42) – פילדלפיה 76' (23-39), 03:00

המשחק העצום של הערב – הסיקסרס, שעוד לא הפסידו עם השילוב של ג'ואל אמביד וג'יימס הארדן, יורדים לפלורידה למפגש ענק עם מוליכת המזרח ממיאמי. פילי ניצחו 7 מתוך 8 המשחקים האחרונים שלהם, כולל קרבות חשובים מול קליבלנד (פעמיים) ומילווקי.

השבוע הקרוב הוא, כנראה, החשוב ביותר של פילדלפיה העונה. הם פותחים אותו מול מיאמי הלילה, שמובילה את הקונפרנס בהפרש של 2 משחקים ממנה, ולאחר מכן הם מארחים את הבולס והנטס בעיר אחוות האחים. תוצאות טובות נגד היריבות הללו, והסיקסרס ממקמים את עצמם כקונטנדרית אדירה בדרך לפלייאוף.

במשחקם האחרון, הם הצליחו להדוף את קליבלנד עם תצוגה התקפית פנטסטית. הארדן (25 נקודות, 11 אסיסטים) ואמביד (22 נקודות, 7 כדורים חוזרים) נתנו את התפוקה הרגילה שלהם, אך כוכב הערב היה הצעיר העולה, טייריס מאקסי. תוצר קנטאקי מפציץ בעונתו השנייה בליגה והוא סיים את המערכה עם 33 נקודות קריטיות.

גם ההיט הצליחו לעצור קבוצת פלייאוף מזרחית במשחקם הקודם, כאשר גארד קנטאקי אחר, טיילר הירו, גם כן נתן תצוגה התקפית לפנתיאון. ההיט גברו על הנטס במשחק החזרה של קווין דוראנט ללא ג'ימי באטלר, קייל לאורי ופי.ג'יי טאקר הפצועים, בעיקר בזכות משחק אגרסיבי של באם אדביאו (30 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים). אדביאו לעיתים נחבא אל הכלים במשחקים גדולים, וזו הייתה הצהרה חשובה מבחינתו ומבחינת הקבוצה בעודנו מתקרבים ליושרת האחרונה של העונה הסדירה.

הירו, המועמד הראשי לתואר השחקן השישי של העונה, צלף 27 נקודות ב-19 זריקות בלבד. הוא קלע 25 נקודות ומעלה בארבע מחמשת המשחקים האחרונים שלו, באחוזי יעילות טובים מאוד.

ג'ימי באטלר, קייל לאורי, פי.ג'יי טאקר, קיילב מרטין, מקס שטרוס, מרקיך מוריס ו-ויקטור אולדיפו מרכיבים את מגילת הפצועים של אריק ספולסטרה הערב.

טוביאס האריס היחיד שבספק אצל פילדלפיה למשחק זה.

הימור: מיאמי מתקשים אך מנחילים ל-"אמבירד" את הפסדם המשותף הראשון ב-3 הפרש.

ממפיס גריזליס (21-43) – אורלנדו מג'יק (48-16), 03:00

הגריזליס יכולים להשוות את המאזן של הגולדן סטייט ווריורס במקום השני במערב עם ניצחון הערב, הם לא היו יכולים לבקש יריבה יותר טובה מהאורלנדו מג'יק למשימה הזו. הקסמים של ג'מאל מוזלי מתארחים ב-"פדקס פורום" שבטנסי.

ממפיס, בצורה לא אופיינית, הפסידו שלושה מחמשת משחקיהם האחרונים. משחקם הקודם היה הפסד לבוסטון סלטיקס בתוצאה 120:107. 38 נקודות של ג'ה מוראנט לא הספיקו לדובים כאשר ג'ייסון טייטום צלף 37 נקודות מהעבר השני. למרות זאת, הם עדיין במצב מעולה לקראת הפלייאוף עם המקום השני בהישג יד, במיוחד בהתחשב ביכולת הירודה של גולדן סטייט מאז פציעתו של דריימונד גרין.

מוראנט, שכבר הפך לסופרסטאר לכל דבר, התעלה על שיא הקריירה שלו פעמיים כדי לסיים את חודש פברואר: 46 נקודות נגד שיקגו ואז 52 נגד סן אנטוניו. ג'ה היה השחקן המרכזי בפעם הקודמת שקבוצתו נפגשו עם המג'יק, הוא הנהיג חבורה של שבעה שחקנים שקלעו בספרות כפולות בדרך לניצחון קליל ב-20 הפרש לפני חודש בדיוק.

אורלנדו המותשים, שמשחקים את משחקים הרביעי בשישה לילות, מגיעים דווקא עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקים האחרונים. האחרון שבהם היה מול הטורונטו ראפטורס, משחק בו שבעה שחקנים סיימו עם 10 נקודות או יותר ואף אחד לא קלע מעל 15. המג'יק עדיין מחזיקים במאזן הגרוע ביותר במזרח על אף היכולת המשופרת מתחילת חודש מרץ.

קייל אנדרסון, דילון ברוקס ו-ייב פונס לא ישחקו אצל ממפיס.

מוריץ ווגנר, מרקל פולץ, ג'ונתן אייזיק, וונדל קרטר ובול בול לא יעלו לפרקט אצל המג'יק.

הימור: ממפיס משווה את גולדן סטייט עם ניצחון ב-18.

מיניסוטה טימברוולבס (29-35) – פורטלנד טרייל בלייזרס (37-25), 03:00

הזאבים ממיניאפוליס רוצים להמשיך לנצח על קונצרטים התקפיים בעוד קבוצת חלקי החילוף מפורטלנד תנסה להפתיע בהגיעם ל-"טארגט סנטר" שבמיניסוטה.

שתי הקבוצות נתנו לנו מותחן צמוד במפגשם האחרון אי שם בחודש ינואר, הוולבס הצליחו לגרד ניצחון ב-"מודה סנטר" מאחורי 40 נקודות של אנטוני אדווארדס הנפיץ. הבחירה הראשונה מהשנה שעברה לא יהיה זמין לכריס פינץ' במשחק זה בעקבות פציעה שספג, אך הזאבים הצליחו להתמודד בלעדיו במשחק האחרון בסדר גמור – שיוט קליל שנגמר בדריסה של אוקלוהומה סיטי בתוצאה 138:101. אף שחקן של הטימברוולבס לא קלע מעל 20 נקודות, אך שישה סיימו עם לפחות 15, כולל נאז ריד שלא החטיא זריקה כל הלילה.

הבלייזרס שימשו כשטיח במשחק האחרון שלהם מול מוליכת הליגה, הפסד 120:90 לפיניקס סאנס. הקבוצה של צ'ונסי בילאפס לא מוצאת את הרוטציה הנכונה, 11 שחקנים שיחקו לפחות 12 דקות. זה אינו מתכון להצלחה בשום צורה. אנפרני סימונס, נקודת אור יחידה בחושך ששורר באורגון בימים אלו, הציג את המשחק הגרוע ביותר שלו מאז הטרייד דדליין עם 11 נקודות בלבד ו-4 איבודי כדור. למרות החוסר המוחלט בארגון וכשרון, הבלייזרס עדיין משחק וחצי מאחורי הפליקנס למקום על הפלייאין. נקודה למחשבה לאדם סילבר בנוגע לפורמט החדש.

דמיאן לילארד, יוסוף נורקיץ', אריק בלדסו, ג'ו אינגלס, נאז ליטל, דידי לוזאדה וג'סטיס ווינסלו מרכיבים את רשימת המושבתים אצל פורטלנד.

אנטוני אדווארדס, ג'ארד וונדרבילט ומקינלי רייט יתלבשו באזרחי אצל הוולבס.

הימור: מיניסוטה לוקחת ב-9 הפרש.

לוס אנג'לס לייקרס (35-27) – גולדן סטייט ווריורס (20-43), 03:30

המשחק האחרון של הערב מציג שתי קבוצות שמאכזבות בהתאם לרף הציפיות הגבוה משתיהן, על כך אין וויכוח. בכל זאת, קרב בין לברון ג'יימס לסטף קרי הוא תמיד עם פוטנציאל להפוך למשהו מרתק, במיוחד כאשר הגב של שניהם מופנה לקיר.

הלוחמים מהמפרץ הפסידו את שלשות המשחקים האחרונים שלהם, כאשר הצורב מביניהם היה המשחק האחרון נגד דאלאס. סטף קרי, שנחשב כמועמד מוביל לפרס ה-MVP בשלבי מוקדמים יותר של העונה, לא זרק זריקה אחת כל הרבע האחרון. אנדרו וויגינס, שנבחר לפתוח במשחק האולסטאר להזכירכם, זרק שלשה אחת (אותה החמיץ) ב-12 הדקות הקריטיות של המשחק. השחקן היחיד שקלע מעל 3 נקודות ברבע הרביעי היה דווקא מוזס מודי, שהתעלה על עצמו עם 13 נקודות ב-5/5 מהשדה.

גם הלייקרס מגיעים עם ראש מושפל לאחר עוד הפסד בדרבי של לוס אנג'לס נגד הקליפרס. זהו ההפסד השביעי ברציפות של הלייקרס מול היריבה העירונית מעיר המלאכים, וזאת כאשר השחקן המוביל מנגד הוא רג'י ג'קסון שהמטיר 36 נקודות על הראש של קינג ג'יימ ועוזריו.

הלייקרס, שהפסידו ארבעה משחקים רצופים, בסכנה ממשית לא להגיע לפלייאוף. הם נמצאים בהפרש עצום של 9.5 משחקים מהמקום השישי ורק ביתרון של חצי משחק על ניו אורלינס שבמקום העשירי. לברון ג'יימס בינתיים עסוק ברדיפת שיא הנקודות של קארים עבדול ג'באר.

אנטוני דייויס, טיילן הורטון טאקר, אייברי בארדלי וקנדריק נאן לא ישחקן אצל פרנק ווגל.

דריימונד גרין, אנדרה איגודלה, ג'יימס וייזמן ודמיון לי ישבו בצד אצל סטיב קר.

הימור: משחק מלוכלך שנגמר ב-6 הפרש לאורחים.

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. אחלה פרוויו
    אם טאקר לא משחק אז כל התמיכה שלי הולכת לפילדלפיה, שכנראה תנצח…..
    מה שמעניין זה מי יזרח במשחק הכוכבים הנופלים שסוגר את הערב
    🤣

  2. תודה על הפריוויו.
    מקווה שגולדן סטייט יינצחו הערב. לא יודע מה יותר מפתיע: שלהפסיד ללייקרס של לברון הפך לסוג של פאדיחה או שהתקופה של הווריירס כל כך לא מוצלחת שאני אפילו דואג שהם יפסידו ללייקרס.
    אנחנו חיים בזמנים מעניינים.

  3. נקווה שלוקה יהיה כשיר הערב, יש לי תקוות לתפוס את המשחק הזה. תודה רבה על הפריוויו המשובח ושבוע טוב לכולם

  4. פריוויו מעולה תודה עידו. אם כל כך מהר כבר יש להם כינוי "אמבירד" זה אומר שהטרייד מבחינת פילי בהחלט הצליח.
    מצד שני בנתיים אני לא רואה שסימונס שיפר את ההגנה של הנטס (התרומה ההגנתית שלו עד עכשיו היא אפס) וגם אני לא רואה אצלו שום שיפור בנושא השלשות – עד עכשיו יש לו אפס שלשות כמו שהיה לו תמיד. מעניין אם ימשיך לתרום ככה בהמשך או שישתפר קצת.
    בכל מקרה רציתי להמר הערב שההתקפה של פילי תנצח את ההגנה של מיאמי אבל אני מבין שהארדן לא ישחק ולכן אני מהמר בכל זאת שפילי ינצחו (ליתר דיוק להערכתי יש סיכוי של 50% לנצחון של פילי ו 50% סיכוי לניצחון של מיאמי).
    לא להאמין אבל יש מצב שלברון לא מגיע גם לפליי אין מי שאמר שלוח המשחקים שסידרו ללייקרס בתחילת העונה היה נוח במיוחד … צדק. רואים את זה עכשיו.

  5. אין שום סיבה שאמביד ישחק היום, הוא צריך לעשות כמו הארדן ולשבת בבית
    אם ה NBA מצפה מפילי שיסיימו משחק ב 11 בלילה , יעלו על טיסה אחרי חצות ויגיעו למיאמי בבוקר ועוד צריכים לשחק כמה שעות אחרי אז שיזדיינו , מבחינתי שיעלו לשחק עם קבוצת הג'י ליג שלהם
    ואני מוכן שכל קבוצה שעומדת בפני הדבר הזה תעשה אותו דבר

    1. ++ כל מילה.
      ובנוסף לאור המידע הזה אני מייצר רעידת אדמה בהופס ומשנה את ההימור שלי על המשחק מפילי למיאמי.

  6. Sources close to the Los Angeles Lakers reportedly struggle to see the organization keeping guard Russell Westbrook beyond this season.

    According to NBA insider Marc Stein, there has been "defiance" from Westbrook behind the scenes when approached by coaches or teammates this season regarding the subject of changing his role or approach.

    1. אני יותר סטרגל לראות איך הם נפתרים ממנו..
      אולי אם הוא ולברון היו מחלקים ביניהם את הדקות כל אחד יכל לתת חצי משחק טוב.
      שניהם יכלו להחזיק בכדור כמו שרגילים, היו עם יותר רגליים בזמן שמשחקים, והיה עוד שחקן לחפות עליהם בהגנה.
      הבעיה שלשניהם יש אגו וללברון יש את קארים.

  7. סטיב קר לא שווה כלום שסוף לא דופק שלשות מהלוגו. מאמן מהגרועים בליגה לא יודע למצות שחקנים מקובע יודע לשחק רק בשיטה אחת. המתרפס מס,1 בליגה בפני השיקצה. השיקצה בנה עליו מורשת.
    אבל היי שסטף קולע מהלוגו 8 שלשות על 2 שחקנים הוא מאמן מעולה 😎

        1. את האליפויות הביאו רק ההתקפות?
          הוא סידר יופי של סמול בול.
          מה עם ההגנה הפנטסטית שהיתה ויש לס"א עם דריי.
          אין לך מושג!

            1. גם השנה זה היה 10 עד שהטאלנט נפצע. אז אמרת שזה סטף אבל כשסטף לא פוגע בגלל שאין לו את מה שגרין נותן קר חרא מאמן? אתה הרבה יותר אינטליגנט מזה אחי אבל אתה גם פנאט ולא מוכן לשנות את דעתך.

            2. הוא מעולה גם בהמשך. אמנם עם דוראנט רמת הסגל הייתה לא הוגנת וזה מקל על המאמן, אך קר את שלו עשה לא פחות מאשר ב-2015.

  8. אני בדרך לבת גלים….
    הרוח דופקת 23 קשרים
    אז אני יושב פה, ממציא שירים
    ומאד שומר שיצאו חרוזים
    זה שיר הלילה לגולש
    שאולי היום לא יתייאש?

  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חהחהחה
    ראיתם את השרשר שיש להארדן, שלא נדבר על החליפה הוורודה….
    עשו לו שרשר עם מדליונסקי והפרצוץ (ף במקור) של הטאלנט.
    אבל בפועל הוא אבו זקן איל בגדדי

  10. לא הבנתי דוק ריברבס הוריד את דני גרין והכניס את טייריס מקסי למהלך הגנתי שהיה 7 שניות להיט ווינסט דפק שלשה על מקסי בפרצוף….
    אם דני גרין לא מספיק טוב חהיות על המגרש למהלך הגנתי 7 שניות לסיום ומכניסים את מקסי במקומו למה הוא בקבוצה?
    גייב וינסנט הזה שחקן המניאק כל פעם שאני רואה אותו הוא מנגב

  11. חחחח השיקצה עושה ווי אר אול וויטנס על התחת של קר פותח אותו לרווחה כמו 2016 חחחח יש פה רפי הבנה תופסים ממנו מאמן טופ חחחחחח כל שיאי הקריירה של לברון על הדביל הזה.
    לברון מוקף 4 פסחים והמפגר הזה נותן לו לחגוג בקליר פאת השדר באורגזמה בשידור

    1. חחחחח דריימונד זה השפוט מס,2 של השיקצה אחרי קר.
      גולדן עפים בסיב הראשון אם לא יפגשו את יוטה ומיני. אם מורי חוזר דנבר יקרצפו אותם. קבוצה זבל עם מאמן זבל בלי סטף הם כמו וושינגטון.
      סטיב קר צריך לעלות עם חיתול ולוגו של ווי אר אול וויטנס במשחקים של לברון איזה מאמן אידיוט נשגב מבחינתי

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          מר קטן, אתה עוד מראה לו את הסטט?
          עם לא נכנס עד עכשיו, לא ייכנס ע(א)ף פעם.
          🙂
          העיקר, קר שתול.
          שימון, כמה פעמים ג"ס נצחו השנה את הקקרס?
          רק נתן לשקץ לנצח את המשחקים שהשקץ הפסיד מולו?

    1. סטיב קר זה אדריכל המורשת של לברון. בנאום הhof זה האיש הראשון בתודות שלברון צריך להודות לן. כל משחק נותן חו קליר פאת חחח בחיים לא מביא דאבל טים הוא מפחד מהשלשות של ראס וסטנלי גונסון

  12. לא מבין למה אמביד שיחק
    נחתו במיאמי ב 3 לפנות בוקר , עד שהגיעו למלון 4:30
    מה ישנו? איפה אימון קליעות, ארוחת בוקר ,צהריים , מנוחה וטיפולים לפני המשחק
    זה הפסד עוד לפני שעלית על המטוס בפילדלפיה.
    היו צריכים להשאיר את כל החמישייה בבית ולעלות לשחק עם פול ריד ושייק מילטון

      1. נראה איך אתה משחק אחרי לילה כזה ואז מיאמי כל התקפה עושים בליץ על מקסי עוד לפני החצי כדי להוציא ממנו את הכדור,עושים דאבל וטריפל טים על אמביד ונותנים לטוביאס האריס לקבל החלטות
        ביום רגיל עם הארדן זה לא היה קורה

  13. פאדיחה.
    חצי קבוצה פצועה והכל אבל זה עדיין לא היה משחק שיכולנו לוותר עליו. וזה הלייקרס של 2022, עדיף להפסיד לקינגס.

  14. 56 נק'.
    הכי הרבה ששחקן קלע העונה (לצד טרייד יאנג).
    שני רק ל-60 של בראיינט (לברון השיג את ה-56 עם 31 ניסיונות קליעה. בראיינט זרק 50 פעם לסל…) עבור נקודות עבור שחקן שעבר את גיל 32 (לברון בן 37).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט