פילי נ' הקאבס והבולס נגד מילווקי, דברים לשים לב אליהם בכל משחק ו-4 המועמדים ל-MVP ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פילי נ' הקאבס והבולס נגד מילווקי, דברים לשים לב אליהם בכל משחק ו-4 המועמדים ל-MVP ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 דטרויט פיסטונס (47-16) – אינדיאנה פייסרס (42-22):

קייד:

המשקולת של הבחירה הראשונה בדראפט היא כבדה, היא כבדה יותר בדראפט כל כך עמוס וכאשר אלו שנבחרו מתחתיך נראים כל כך טוב, ובתחילת העונה נראה שזה בהחלט מכביד על קייד, זה והעובדה שהוא משחק בקבוצה מחורבנת זאת לא מילה.

אבל ככל שהעונה השתפרה קייד השתפר, ולמקרה שלא שמתם לב (ואין סיבה שתשימו לב האמת כי מי יושב לראות 48 דקות של הפיסטונס), החודש האחרון הוא קולע 20.3 נקודות לוקח 6 ריבאונדים ומוסר חמישה אסיסטים, שיפור של 4.5 נקודות וחצי ריבאונד למשחק, ומבחן העין תואם במקרה הזה את הסטטיסטיקה. בעיקרשווה לשים לב לראיית המשחק שלו, שמקדימה את שנותיו.

טריו הקו האחורי של אינדיאנה:

אינדיאנה היא מהקבוצות המשונות האלה, שאתה יודע שהן לא טובות ועם זאת בכל ערב נתון אתה לא לגמרי בטוח שהיא לא תנצח. כך היה מול בוסטון החזקה שחטפה 21 הפרש מהפייסרס ששלטו במשחק לחלוטין. למה זה קורה? כי אינדיאנה היא קבוצה שבשלב הזה של האבולוציה שלה בנויה פשוט מוזר. היא משחקת עם 3 מובילי כדור קלאסיים ושני פורוורדים, כאשר גם מהספסל אין סייז משמעותי שעולה, והסופר דופר סמול בול הזה מקשה על חלק מהקבוצות בחלק מהמשחקים בעונה הסדירה.

ספציפית, השילוש של הליברטון, הילד וברוגדון נראה מסקרן מאוד וכשהקבוצה תהיה קצת טובה יותר ואחד מהם יוחלף בנכסים רלבנטיים יותר או ירד להוביל את החמישיה השניה מהספסל (אני אישית מקווה שזה יהיה הילד כי אני מאוד נהנה מהשילוב של הליברטון וברוגדון וחושב שיש לו פוטנציאל) יש מה לצפות מאינדיאנה בעונה הבאה.

2:00 פילדלפיה 76'ס (23-38) – קליבלנד קאבלירס (26-36):

הקצב של פילי:

פילי מחזיקה בשני השחקנים שמשחקים הכי לאט בליגה, עושה רושם שאין להם שום עניין בכדורסל אסתטי במיוחד, ויהיה מעניין לראות איזה תשובה ימצאו קבוצות לדבר המפחיד הזה שנקרא הצורך להגן על הארדן ועל אמביד במקביל. בנוסף יהיה מעניין לראות האם לקראת הפלייאוף פילי תחליט שבדקות מסויימות היא רוצה לדחוף את הכדור מהר יותר, הארדן מסוגל ללא ספק גם לזה.

במאמר מוסגר מעניין גם להסתכל על מקסי שאחרי ההגעה של הארדן והעזיבה של קארי הופך להיות אחד משחקני המפתח. אם מסתכלים על עשרת המשחקים האחרונים של פילי היו לו בין 16 ל-28 בנצחונות ו-11 ו-14 בהפסדים, שווה לעקוב האם הוא הופך לסוג של ברומטר עבור ה-76'ס, שהם כעת, אם תשאלו אותי, הפייבוריטים לצאת מהמזרח.

ההגנה של קליבלנד:

באופן עצוב אחד הסיפורים המהנים של העונה נמצא במסלול התרסקות. הקאבס הפסידו 4 מ-5 האחרונים שלהם כולם מול קבוצות של פחות מ-50%, והסיפור ההגנה שלהם.

הרבה מהקייס של אוון מובלי לרוקי העונה היה ההגנה שלו, וההובלה שלו את הקאבס להיות קבוצה עם זהות הגנתית, גם הודות להרכבים הגבוהים עם אלן, וליכולת ההגנתית של אוקורו. אבל בשבועות האחרונים יש קריסה ביכולת ההגנתית של הקבוצה, בין אם זה קבוצות שלמדו את ההגנה הגבוהה של הקאבס או ירידה ברמת המוטיבציה בעונה הארוכה זאת נקודה שתכריע האם הקאבס יכולים להפתיע במערב הקשוח.

2:00 וושינגטון וויזארדס (33-28) – אטלנטה הוקס (32-30):

טריי מול ג'ה:

שמעתי את פודאסט הפרסים של נייט דאנקן (מומלץ), והופתעתי לשמוע אותו ממקום את טריי יאנג לפני ג'ה מוראנט בחמישיית העונה שלו, אז הלכתי לבדוק.

טריי יאנג עומד על 28 נקודות ו-9 אסיסטים למשחק, 25 PER למי שזה חשוב, 38% משלוש ו-46% מהשדה. הקבוצה שלו אומנם עדיין במאזן שלילי אבל במגמת שיפור משמעותי באחרונה.

ג'ה עומד על 27.6 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים, 25.4 PER, שלושים וארבע אחוז לשלוש, וכמעט 50% מהשדה.

אז אני חושב שהבחירה בטריי על פני יאנג היא לא מוצדקת, אבל מצד שני גם לא לגמרי הזויה, ממפיס אומנם מצליחה יותר (בהרבה) והייפ מסביבם סוחף את ג'ה לדיוני MVP, אבל מדובר על שני גארדים שהולכים להיות, בהנחה שלא יהיו פציעות, שניים מהגארדים המובילים בליגה עם סגנון משחק עימותי ויכולת מגוונת לעשות נקודות, ומשחק שמתפתח מעונה לעונה, אני מקווה שהם ימצאו את עצמם בעתיד זה מול זה בסדרה כי זה יהה מחשמל.

הזווית הישראלית:

דני ספג פציעה קטנה השבוע וצפוי להיות בסגל, אבל הבעיה הגדולה יותר אצלו היא שכל פעם שנראה שהוא אולי מתחיל למצוא תפקיד משמעותי יותר ומומנטום הוא נעצר. היו לו 6 משחקים רצופים דו ספרתיים, לצד ההגנה הטובה וקריאת המשחק הטובה שלו, אבל אז קלע 0 בהפסד לקליבלנד שפשוט חנקה את ההתקפה של הוויזארדס, ו-2 בלבד במשחק בו נפצע מול דטרויט. הטרייד שלמעשה וויתר על העונה והפציעות גורמות לכך שהישראלי יקבל הרבה יותר דקות אם ישאר בריא עד סוף העונה, אבל כפי שאני אומר כבר לא מעט זמן, הגנה זה נחמד, אבל הוא לא פי ג'יי טאקר, הוא לא וטראן, ואם הוא רוצה עתיד בליגה הזאת ולא חוזה בברצלונה או ריאל מדריד אז הוא חייב להיותר חצוף יותר בהתקפה, ובעיקר למצוא יציבות בקליעה, משהו כמו 2 מ-5 או 3 מ-7 באופן עקבי כל ערב הוא הכרח מבחינתו.

2:30 שיקאגו בולס (24-39) – מילווקי באקס (25-38):

יאניס MVP?:

כפי שרבים, כולל הח"מ חשבו, מילווקי מתחילה למצוא מומנטום עם שני נצחונת רצופים על יריבות פלייאוף פוטנציאליות בדמות שארלוט ומיאמי, וזאת אחרי 4 הפסדים ב-5 משחקים, אבל הלו"ז שלה ממשיך להיות קשה מאוד.

על רקע כל זה, הפציעות שהקבוצה ספגה, והעומק המפוקפק שלה, יאניס מתמקם במקום ה-3 המכובד במירוץ ה-MVP, ואם מילווקי תיתן ריצה עד הסיום, אל תתפלאו אם הוא ימצא את עצמו גבוה יותר. אז כן אמביד ובעיקר יוקיץ' עליו נדבר בהמשך מרשימים יותר, אבל אל תתעלמו מכך שיאניס ממשיך להיות התגלות, פלא בגוף אדם שכמו שורטט כדי לשחק כדורסל, ועכשיו גם יש לו טבעת והוא משחק עם סוואג של אחד שיש לו כזאת.

דרוזן MVP?:

דרוזן לא יהיה ה-MVP אבל חייבים לתת לו את הקרדיט על כך שהוא הפך להיות לסופר דופר סטאר העונה, ולא משנה כמה אוהדי הספרס ינסו להסביר אחרת, הוא לא עשה את הדברים שהוא עושה בשיקאגו כששיחק בסן אנטוניו.

דרוזן עומד על 28.3 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק, הוא משחק לשלמות את הזאג של קליעת חצי המרחק על פני משחק השלשות וההליכה לטבעת שכל הליגה משחקת והוא הצליח (או יותר נכון בילי דונובן הצליח) להפוך אותו לשחקן אפקטיבי בסכמה ההגנתית של שיקאגו. אבל הדבר הכי מרשים בו הוא כמובן נתוני הקלאץ', שיקאגו לא הייתה אמורה להיות במאזן הזה והיא שם כי כשהדקות המכריעות מתקרבות והמשחק צמוד, דרוזן

2:30 טורונטו רפטורס (28-34) – אורלנדו מג'יק (48-15):

פסקאל סיאקאם – התחייה:

אחרי עונה שעברה חלשה, עם צניחה באחוזי הקליעה מחוץ לקשת, והחמצת חודש וחצי ראשונים של העונה רבים הספידו את סיאקאם כסופרסטאר אבל מאז אותה פתיחת עונה הוא נמצא בשיפור מתמיד, משחק הכי הרבה דקות בקריירה, חזר לקלוע במעל 33% לשלוש, ולהיות יעיל גם ל-2 הוא לוקח הכי הרבה ריבאונדים בקריירה ולא מעט בזכותו ובזכות המועמד השני לרוקי השנה, סקוטי בארנס, טורונטו חזרה לזהות שלה – קבוצה מגה אתלטית שיכול להחליף כמעט את כולם, ולשחק אל היד החמה שבכל ערב יכולה להיות של שחקן אחר.

פרנץ ווגנר – רוקי השנה?:

פרנץ ווגנר לא יזכה ברוקי השנה אבל יש לו בהחלט עונה שמחייבת להסתכל עליו מקרוב. אורלנדו מצליחה לעשות היטב את מה שדטרויט ויוסטון מצליחות לעשות טוב פחות, להפסיד המון אבל מצד שני להציג גלריית צעירים שנותנת מספיק אופטימיות לעתיד, לפיו כאשר הקבוצה תיבנה בצורה הגיונית ויתווספו קצת וטראנים ברמה טובה יותר, יכולה להיבנות שם קבוצת פלייאוף.

ווגנר נהנה מאוד מבחירת הדראפט שלו, ה-8 במספר, הוא היחיד מהמחזור שלו ששיחק את כל המשחקים ושיחק הכי הרבה דקות והוא קולע 15.5 נקודות לוקח 4.5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אומנם היכולת שלו הואטה מעט לאחרונה, אבל הוא בהחלט הפתעה נעימה ובחירה מוצלחת של המג'יק שלא תמיד הצטיינו בכאלה.

3:00 ניו אורלינס פליקנס (36-26) – יוטה ג'אז (22-39):

הפליקנס – תחיית המתים:

אני לא חושב שאפילו בחלומות הורודים ביותר שלהם, הפליקנס האמינו שהטרייד על מקאלום יהיה עד כדי כך משמעותי, לרמה שהפליקנס שממוקמים כרגע במקום ה-10 לא רק מדברים עלייה לסיבוב הראשון של הפלייאוף מהפלייאין, אלא שאפילו מדברים חזרה של ציון, כשאולי אולי אולי נראה בשנה הבאה את השלישיה אינגר-ציון-CJ עושה רעש בליגה.

זה אולי מרחיק לכת אבל הפליקאנס ניצחו את שלושת משחקיהם האחרונים כאשר מקאלום נראה פשוט נהדר בנצחון על סקרמנטו, שלכאורה הביאה את סאבוניס כדי לנסות להשתחל לפלייאין על חשבונם של הפליקנס כבר העונה, הוא אפילו לא היה צריך להיות במיטבו כאשר קלע 17 בלבד, מאחר ואינגרם קלע 15 מ-19 והבטיח לבדו את הנצחון של הקבוצה.

גובר – שחקן ההגנה של השנה?:

כמי שמאז שקיעתו של קוואי הפרס כמעט קרוי על שמו, רודי גובר הוא המועמד המוביל לפרס גם השנה, כמי שזכה בו ב-3 מ-4 השנים האחרונות, עומד דבר אחד לזכותו ודבר אחד לגנותו. לגנותו עומדת העובדה שהמספרים שלו מרשימים פחות משנה שעברה במונחי אחוזים של היריבים בטבעת ופרמטרים מקובלים נוספים.

בצד שעומד לזכותו הפער בין איך שהקבוצה נראית בהגנה איתו לבלעדיו גדול יותר מאי פעם, ואם מגדירים את הDPOY כ-MVP של ההגנה, אני חושב שהפרמטר הזה הוא שצריך להכריע.

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (42-20) – מיניסוטה טימברוולבס (34-29):

פוקושבסקי:

אוקלהומה היא קלאסיקה של קבוצה שמעבירה את הזמן עד הדראפט בתקווה להשתבץ בו גבוה ככל האפשר, פרסטי הפך לאמן של איסוף בחירות, והשאלה מתי אוקלהומה תהפוך לקבוצה תחרותית שוב הפכה לכמעט משנית.

על רקע זה אין הרבה דברים מעניינים לראות בקבוצה הזאת, בהנחה שכבר מיציתם את ג'וש גידי ו-SGA, נהדרים ככל שיהיו, הייתי ממליץ להפנות את מבטכם לעבר פוקו. זאת העונה השניה של הסנטר בליגה הטובה בעולם, בשנה שעברה הו אפתח ב-8 משחקים וקשה להגיד שהלהיב כאשר בעיקר נתוני הריבאונד שלו פושרים מאוד. השנה הוא מקבל פחות הזדמנויות ומספריו ירדו בהתאם אבל משהו השתנה באחרונה כאשר הוא מקבל יותר דקות – 30 מול הספרס, 26 ו-29 בהתאמה מול סקרמנטו ודנבר וגם תורם יותר כאשר הוא מסתובב בכל משחק שבו הוא משחק 25 דקות או יותר סביב הדאבל דאבל, בעיקר מרשים השיפור בריבאונד שלו ויהיה מעניין לראות האם הוא הופך לסנטר לגיטימי לקבוצה שאינה קבוצת טנקינג, או שההתקדמות שלו תיעצר בנקודה הזאת.

מה קורה להגנה של מיניסוטה:

אז ככה, מיניסוטה פתחה את העונה כאשר המאמן שלה משתיל בה שיטה הגנתית חדשה – הרבה יותר אגרסיבית והרבה יותר הימורים, זה מאוד מתאים לשניים משלושת השחקנים המרכזיים שלה – טאונס וראסל שטובים יותר בלהתנפל על הכדור מאשר בלהישאר עם השחקן שלהם או לרדת לכיוון הטבעת, שזאת דרך אחרת להגיד – טיפשים ועצלנים.

זה עבד במשך חצי עונה בערך אבל נראה שכעת הקבוצות היריבות מתחילות להבין את הטריק ויחד עם המשחקים שאדווארדס מחמיץ, יכול להיות שזה יהיה סופה של העונה הטובה של מיניסוטה כילהערכתי את דנבר היא כבר לא תעבור והפלייאין במערב הולך להיות תחרותי, מאוד.

4:00 דנבר נאגטס (26-36) – יוסטון רוקטס (47-15):

יוקיץ' MVP (ותענוג צרוף שלא ברור מה עשינו שאנחנו ראויים לו):

אין דיי מילים להגיד על האיש הזה שסוחב את דנבר לפלייאוף בלי 2 מ-3 השחקנים הטובים ביותר שלה, אם יש דבר שאני רוצה שיקרה השנה בספורט הוא שיקרה נס ומארי ו-MPJ יחזרו ב-90% מכושרם, ואז הכשרון הצרוף של יוקיץ' יוכל לבוא לידי ביטוי בצורה מנצחת בפלייאוף, מי יודע, אולי אפילו לראשונה עד הגמר.

ג'יילן גרין – פלופ?:

עוד מוקדם לומר אבל בדירוג של אתר ה-NBA הגארד מדורג כרגע 8 ברשימת רוקיז העונה, עבור מי שנבחר במקום ה-2, זאת אכזבה גדולה, ו-14.7נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים זאת פשוט לא תרומה מגוונת וטובה מספיק לנבחר 2 בדראפט איכותי כל כך. הוא מציג שיפור בעשרת המשחקים האחרונים מה שהביא לעלייה בסולם ממקום 10 למקום 8 אבל בלשון המעטה יש עוד הרבה מקום לשיפור.

5:00 פיניקס סאנס (12-50) -ניו יורק ניקס (37-25):

פיניקס ללא כריס פול:

זה יהיה משחק מאוד מעניין עבור פיניקס, כי הוא יאפשר לראות האם הנצחון על פורטלנד ב-30 היה עיוות, או שפיניקס באמת מתרגלת לשחק בלי פול. שני המשחקים הראשונים בסדרה נגמרו עם הפסדים לניו אורלינס ויוטה כשפיניקס קצת נראתה כעדר ללא רועה, וזאת הרי קלישאת הקלישאות להגיד שכריס פול משפר את כל יתר השחקנים שמסביבו לרמה שחסרונו שווה הרבה יותר מהנקודות והאסיסטים שלו על לוח הסטטיסטיקה.

קאמרון פיין שתופס את מקומו, ואלפריד פייטון שעולה מהספסל הם פשוט לא ברמה של הפוינט גאד, מול פורטלנד החלשה הם כאמור הסתדרו, ואולי יצליחו לעשות זאת גם מול הניקס אבל יהיה מעניין לראות למשל האם הם הולכים הרבה יותר לבידודים של ברידג'ס (ובוקר כשיחזור) ופחות לפיק אנד רול ולא פחות מהסגנון ההתקפי, איך חסרונו של פול משפיע על איטון, בשני צידי המגרש.

ההתרסקות של ראנדל:

הניקס בצלילה חופשית מעונה חלשה לעונה איומה, והם איבדו סיכוי ממשי להשתחל אל הפלייאין, כאשר כרגע רק בחירות דראפט נמצאים בראש מעייניהם.

אם תשאלו אותי וכנראה את רוב מי שעוקב אחרי הליגה הסיבה היא הירידה החדה ביעילות של ג'ליוס רנדאל. הפורוורד שהיה מועמד ל-MVP בשנה שעברהמציג ירידה דרמטית בכל הפרמטרים העונה כשחשוב מכל הוא הצלילה ב-12% באחוז הקליעה משלוש.

לדעתי לא צפויה כאן התאוששות מהסוג שראינו מסיאקאם העונה, ראנדל פשוט עובר רגרסיה לממוצע, העונה שעברה הייתה החריד ולא הכלל, מדובר בשחקן איכותי, אבל בהחלט לא כזה שיכול להוביל בעצמו קבוצה לפלייאוף, והניקס יצטרכו לחשוב טוב מה הצעדים הבאים שלהם אם הם רוצים להיות רלבנטיים, כי קבוצת זריקה מחצי מרחק מסביב לרנדאל לא תביא אותם רחוק.

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. זה שגובר שחקן ההגנה של העונה רק מראה כמה העונה הרגילה ברמה נמוכה.
    כל פלייאוף שמים מולו הרכב נמוכים והוא מתגלה כנזק הגנתי למשל טרנס מאן קלע מולו כמו שלא קלע מעולם.
    או שהוא פוגש מישהו כמו יוקיץ וגם אותו הוא לא מדגדג.
    חוסר הורסטיליות שלו זה משהו שקבוצות פשוט מנצלות בפלייאוף פעם אחרי פעם.
    בעונה הרגילה זה פשוט פיק אפ גיים

    1. בול! מדהים איך זה מתהפך כשקבוצות ממש מתכוננות למשחקים.
      עד שלא ייקצרו את העונה הסדירה (מקסימום 2 משחקים בשבוע לקבוצה) היא תמשיך להיות מוצר נחות.
      על הדרך שימצאו את הדרך להיפתר מכל האקרובטיקה המיותרת שלא ממש קשורה למשחק ובכללי לאפשר קצת יותר פיסיות בהגנה (קצת מה שהיה בתחילת העונה).

  2. אייטון מסתדר לא רע ללא כריס פול, תודה.
    כן, הרבה פחות למי אם טבעונות בדאנק מהדהד,
    אבל משחקים עליו יותר והוא מציג יותר מהארסנל ההתקפי המרשים שיש לו.
    מה, ומי, שנפגעו בעיקר מהיעדרות כריס פול הם הספסל (לא פלא. חסרונם של פול ופיין בהתחלה, פול ובוקר אחר כך דילל משמעותית את הספסל) בכלל,
    והסנטרים של הרכב המשנה בפרט.
    מגי סובל מצניחה של 20% באחוזי קליעה כאשר הוא פשוט לא מקבל את אותם מצבים קליעה שיש לקבוצה כאשר פול משחק.
    .
    למזלנו (אוהדי הסאנס),
    הפציעה של פול מאפשרת לו לשלב מנוחה ושמירה פעילה על כושר גופני (להבדיל מכל פציעה לשרירי ומפרקי הרגל),
    מה שיביא אותו למעני טיים (טפו, טפו, טפו) בכושר גופני טוב בהרבה מזה שהיה צפוי לאור מגפת דקות המשחק ממנה סבל עד לפציעה.
    יותר למזלנו,
    נוצר הרושם שיש לנו בהחלט סיכוי טוב לשמור על המקום הראשון בליגה גם ללא פול ובוקר.
    .
    אם אייטון ימשיך ביכולתו הנוכחית (אני מאמין שכן. מי שראה אותו מול יוטה, הבין שהסנטרים היחידים בליגה שמציגים כדורסל טוב יותר הם יוקיץ' ואמביד),
    יש בהחלט מצב שמעז יצא מתוק,
    והסאנס מרוויחים אופציה התקפית משמעותית נוספת לקראת הפלייאוף.
    הלוואי.
    .
    תודה, דור.

    1. "מי שראה אותו מול יוטה, הבין שהסנטרים היחידים בליגה שמציגים כדורסל טוב יותר הם יוקיץ' ואמביד"
      ומישהו מהם מקבל מקס? אולי גובר (שלא בצדק)? KAT?
      AD סיפור אחר כי לא מציג שום יכולת כרגע, והאמת שמבחינתו גם לא ממש סנטר.
      אגב אתה מדרג אותו מעל טאונס מבחינת יכולת?

  3. למרות שאתה כותב רק פעם בשבוע, מקריאת הפריוויו שלך ברור שאתה עוקב אחרי מה שקורה בליגה יומית. פריוויו מצויין, אם כי הקטע של טריי מול ג'ה קצת מבולבל לדעתי.
    תודה עם פריוויו מעולה ביותר

  4. דור תודה רבה על הפריוויו המעולה. חושב שבכל הדברים שבחרת לציין על כל אחת מהקבוצות ציינת דברים שהם החשובים ביותר ומעניינים ו… נראה לי שהסכמתי עם הכל.

  5. סבחיר נור לדוקי רז ללס לשמעון לשי לדהשוט ממעמקי הצנטרישוט לשבר ואפילו לטנש
    אני בחופשה עם בני במינכן
    איזה עונג זה לקום ולראות את הרפש שעף על הבבון הדביל .
    חחחח אתמול בארקלי שרף בעט וחתך את הבבון לשרימפס
    שילך לתלות את הנעליים כמה שיותר מהר
    אנחנו ב-ללל נמשיך לשרוף לחתוך ולבעוט בבבון עד יומו האחרון בליגת ה WWE
    מה שמדליק חמענג במיוחד עם הטיפש הזה שהוא ממשיך עם השקרים וזיוני מוח בלי סוף.האמת הבבון בן אדם לא חכם ומוגבל
    אין לו את המינימום שכל ואומץ להיות טיפת כנה עם העולם,סבבה שיפול לתחתית הזבלה מתאים לי

  6. תודה רבה
    וידיעה שהגיעה אך הרגע….
    הסלטיקס החמודמודים החתימו שחקן מופלא וידוע שם לחוזה של שנתיים, רצוףףףףף….
    השחקן ניק הנקניק שטראוס מקנדה הועדף על רבים וטובים
    אני רק אשים את הקטע מוויקיפשיה שמראה מדוע כדאי היה להחתים אותו ולא אף אחד אחר!
    Stauskas is often considered a "draft bust" and one of the biggest disappointments of the 2014 NBA draft.
    למה הולכים שם על באסטים כשאפשר היה לנסות להחזיר את תומס במקום?

    1. מה עם שחקני הג׳י ליג שלכם דוקי רז?
      תעזוב את תומס כבר בשקט הוא גופה חנוטה
      חשבתי שלסלטיקס יש מחלקת ניתוח טובה
      העיקר שהבבון עירום במזבלה

    2. כי הוא הפציץ יותר מתומאס בג'י ליג…הם צריכים למלא את הסגל והוא אם יהיה על המגרש ישחק הגנה לפחות.

    3. הכל כבר נאמר על היכולת הנוכחית שלו אבל בשורה התחתונה אחרי מה שקרה לא היו פונים לתומאס בשום מצב וזהו, סוג של "הרצחת וגם ירשת" (למרות שאני לא מסכים עם זה אבל יש כאלה שכן)

  7. מבט על עמודת ההפסדים של מובילות המזרח מגלה טור עולה בהפרש של הפסד יחיד בין קבוצה לקבוצה.
    הרבה עוד יכול להשתנות שם.

  8. https://youtu.be/phcJOuDPFG4
    לא להאמין שהגענו ליום שבמדיה האמריקאית מקשרים בין הרמה הירודה של הקבוצה למשחק של לברון. לא הקבוצה שהוא הרכיב, לא השיטה שלא מתאימה, פשוט המשחק שלו שגורם לקבוצה מפסידה.
    בגלל הגיל אני לא ממש מאשים אותו, אבל צריך להגיד את הדברים כמו שהם, לצורת המשחק שלו העונה (במיוחד בהינתן הסגל המבוגר) יש חלק משמעותי בחוסר הישגים של הקבוצה.

  9. פילי מקבלת בראש מקאבס מרעננת ונמרצת + לאב.
    אבל לפחות הם מניעים כדור והארדן עוד לא השתלט להם על החיים ומנסה להשתלב בכל כוחו בשיטה שזרה לו.
    השאלה לא האם אלא מתי ההתלהבות הראשונית תתפוגג, הפלייאוף יגיע והארדן יחזור לדריבל דריבל דריבל סטפ-בק ולתקיעת הקבוצה.

    1. אשך אני מזמין אותך לנחלת בנימין יום שישי באיזה בוקר לסיבוב בחירת כובעים.
      מישהו יאלץ לבלוס איזה כובע בסוף העניין הזה. בוא נבחר משהו טוב לפחות כזה שנוח ללעיסה ועיכול.
      נ.ב. פילי לוקחים את המשחק הזה

  10. פעם חשבתי שדני אבדיה ווינר. היום אני משוכנע שהוא לוזר מוחלט. מילא היה שם ראס וביל שלוקחים את כל הזריקות. אבל רבאק… 34 שניית לסיום המחצית הראשונה קיספרט. הוא עושה כבוד לקיספרט. קיספרט לקח 5 זריקות וקלע אחת . דני לקח זריקה אחת מהשלוש קלע אותה אבל בחיאת… עכשיו אתה עושה כבוד גם לקירספט ? לנטו לגאפורד? להצימורה? לאיש סמית. משחק אחרון שאני מקדיש זמן ללוזר הזה. מדובר בלוזר. סליחה שאני כותב את זה בצורה כזאת בוטה אבל אען דרך אחרת לבטא מופע לוזריות כזאת. כולם זורקים. רק הוא מפרגן לכולם. זה לא שיש על מה להילחם העונה ווש ויתרו על העונה הזאת הם מוכנים להפסיד כמה שיותר בשביל הבחירה. ועדין אין לו אומץ.
    איזה לוזר.
    לוזר.

    1. סגר את המחצית עם 6. 2 מ 2 מהשלוש. איזה עולב. איזו בושה. 2 זריקות לסל ב 11 דקות ששיחק.
      בושה וחרפה. הכל פנוי שם בשבילו כל מה שנשאר לו זה לנסות והוא לא עושה את זה.
      מבאס.

        1. חשבתי שהוא פוטנציאל לכוכב לא לרול פלייר אבל טעיתי.
          הוא כמובן רחוק מלהיות לוזר כמו שכתבתי (התגובה נכתבה בעצבים תוך כדי צפיה במשחק) אבל הוא פשוט שחקן מבאס.
          אני לא מצליח להבין מה עובר לבן אדם בראש שגורם לו לזרוק רק 4 פעמים במשחק שהוא משחק זמן נכבד ורק שלשות. נו טוב נקוה שישתפר.

  11. חוזה מקס, "הסנטר השלישי בטיבו בליגה", קורע את הניקס האומללים בקרב על הריבאונד עם 3 קטיפות.
    ומוסיף לזה גם 8 נק' מרהיבות.
    (פיניקס בפיגור 12, כמו כן קלעו – בריג'ס 20, קאם 17, פיין 11, הולידיי 10)

  12. עכשיו שהדופק ירד –
    יותר מזל משכל.
    הריבאונד כמעט והיה בידיים של מיצ'ל רובינסון (שוב), אבל קמרון פיין השתלט על הכדור הנודד 4 שניות לסיום.
    קמרון ג'ונסון לקח זריקה קשה –
    מטר מאחורי קו השלוש, בתנועה, עם שחקן ניקס עליו צמוד צמוד.
    רצה המזל ו-קרש סל משלוש,
    ניצחון לסאנס.
    .
    בינתיים נחים להם בוקר (קורונה) ופול (אגודל),
    רואים איך הקבוצה ממשיכה לשמור על סיכוי טוב להחזיק במאזן הטוב בליגה אחרי שהם יחזרו לשחק.
    .
    טפו, טפו, טפו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט