דוראנט חוזר, הגריזליס מגיעים לבוסטון והמאבריקס מארחים את גולדן סטייט בליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

2:30 – בוסטון סלטיקס (27-37) VS ממפיס גריזליס (20-43)

המפגש הבולט ביותר של ליל משחקים זה יגיע אלינו מבוסטון, שם הסלטיקס יארחו את ממפיס במשחק בין שתיים מהקבוצות החמות בליגה.

הסלטיקס יבואו הלילה כשהם שקולים יחסית לגריזליס, אף על פי ש-6.5 משחקים מבדילים בין השתיים בדירוגי הליגה. היתרון הגדול של בוסטון בכניסה למשחק זה הוא ביכולת ההגנתית שהיא מציגה – ב-15 המשחקים האחרונים בוסטון מחזיקה ברייטינג ההגנתי הטוב בליגה עם 101.7, והפער בינה לבין ההיט שבמקום השני גדול יותר מזה שבין ההיט לבין המג'יק במקום ה-18. ככל שמתקדמת העונה בוסטון מתפתחת, מתקדמת ומוצאת את השימושים והנישות הנכונים לכל שחקן בסגל, והתפתחות זו מביאה תוצאות בשטח – דבר שניתן לראות בכך שהקבוצה ניצחה 12 מ-15 משחקיה האחרונים.

מנגד, הגריזליס בהובלת ג'ה מוראנט נראים גם הם נהדר, אך אצלם אין התבססות מוחלטת על צד אחד של המגרש כפי שאנו רואים מבוסטון, אלא יכולת מאוזנת יותר (אך עדיין בולטת מאוד בשני צידי המגרש) כשב-15 משחקיה האחרונים הקבוצה נמצאת במקום החמישי בליגה במדד הרייטינג ההתקפי ובמקום השמיני בהגנתי. אחד הסיפורים הגדולים בליגה בשבוע האחרון היה משחק 52 הנקודות של ג'ה מוראנט מול הספרס, כשלפניו גם ראינו התפוצצות בניצחון על הבולס עם 46. מוראנט הוא אחד מהשחקנים המרהיבים והמלהיבים שיש בליגה, וגם אם לא היה משחק מול יריבה ברמתה של בוסטון הוא הופך כל משחק של ממפיס ל-must see TV. הלילה עומדת מולו יריבה רצינית עם שומרים מצוינים, ושווה להיכנס ולצפות ולו רק בשביל הריגוש שהוא מביא, ובוודאי במשחק שיכול להגיע להכרעה מאוחרת.

ההימור שלי הוא על ניצחון צמוד מאוד של הגריזליס.

שאר המשחקים

2:00 – אטלנטה הוקס (32-29) VS שיקגו בולס (23-39)

המפגש המוקדם ביותר של הערב יגיע אלינו מאטלנטה, שם ההוקס, הנמצאים במקום העשירי במערב, יארחו את שיקגו המדורגת שנייה.

ההוקס יגיעו למשחק לאחר שהפסידו לסלטיקס שלשום, והם באים הלילה כקבוצה החלשה מהשתיים, ובאופן משמעותי. ההוקס נהדרים התקפית ומחזיקים ברייטינג ההתקפי השני בטיבו בליגה ובאחוז שלשות שגם הוא שני בה, אך הגנה מחפירה הממוקמת במקום ה-26 בליגה מורידה את היכולת הכוללת של המועדון ומקשה על ההוקס להשיג ניצחונות או לחוות תקופות טובות באופן רציף. כשהיא נאבקת בשיניים על הישארות בפלייאין המזרחי ונמצאת במרחק משחק בלבד מוושינגטון במקום ה-11, אטלנטה תצטרך את הניצחון הלילה הרבה יותר מהבולס, אשר מבססים את עצמם בחלק העליון בטבלת הליגה.

לעומתם, הבולס יבואו למשחק זה לאחר שהפסידו בשני משחקיהם האחרונים לגריזליס ולהיט, והלילה ינסו להתאושש מול ההוקס – קבוצה חלשה בהרבה מהשתיים שהוזכרו קודם לכן. כפי שציינתי, אחד היתרונות המרכזיים של ההוקס הוא בהתקפה, אך גם לבולס לא חסר כלל בהיבט זה כשהם מדורגים במקום החמישי במדד הרייטינג ההתקפי, שלושה מקומות בלבד מאחורי אטלנטה. שיקגו אמנם הולכת ומידרדרת הגנתית מאז הפציעות שלונזו בול ואלכס קארוסו ספגו, אך למרות זאת הם נמצאים מספר מקומות מעל ההוקס בדירוג ההגנתי. ההגנות של הקבוצות לא נמצאות בטופ של הליגה, אך הכושר המפלצתי של דרוזן לצד ווצ'ביץ' ולאבין אל מול ההוקס, שאצלם טריי יאנג וג'ון קולינס בספק, עשוי להכריע את המשחק לטובתם אפילו יותר.

ההימור שלי הוא על ניצחון חוץ של אטלנטה לפתיחת ערב משחקים זה.

2:30 – טורונטו ראפטורס (27-34) VS דטרויט פיסטונס (47-15)

המפגש השלישי בפריוויו זה יגיע אלינו מטורונטו הקנדית, שם נחזה בקרב בין קבוצה המנסה להימלט מהפלייאין ובין קבוצה המנסה להימלט מניצחונות.

הראפטורס עלולים לשחק הערב ללא פרד ואן וליט ואוג'י אנונובי, שני שחקנים מרכזיים מאוד בשיטת המשחק של הקבוצה, אך גם ללא צמד זה הם מגיעים כפייבוריטים באופן חד משמעי, כשהם מגיעים מהמקום השביעי במזרח ומהמקום ה-14 ברייטינג ההגנתי וההתקפי, בעוד הפיסטונס יגיעו מהמקום ה-14 וכשהם נמצאים בין 4 האחרונות בליגה בשני המדדים. עם מגוון גדול של שחקני כנף שמסוגלים להחליף על כל עמדה, לטורונטו יש אפשרות לשמור על הרוקי קייד קנינגהאם אשר נראה מצוין לאחרונה ומוביל את דטרויט, ומלבדו אין לפיסטונס חלופות רבות- דבר שסביר להניח שיבלוט במשחק במידה והראפטורס יאטו את קנינגהאם.

נמשיך עם האורחת – כפי שציינתי בפסקה הקודמת, הפיסטונס נמצאים בתחתית הליגה בשני צידי המגרש, וההתקפה במיוחד בולטת בחולשתה כשהקבוצה נמצאת במקום השני מהסוף בכמות הנקודות הממוצעת למשחק, ברייטינג ההתקפי ובאחוזי שדה ושלוש. למרות שטורונטו קבוצת ריבאונד חלשה יחסית בהגנה, סביר להניח שלא נראה את דטרויט מנצלת זאת, במיוחד לאור כך שמצבת הגבוהים אצלה חלשה עוד יותר מזו של הראפטורס.

ההימור שלי הוא על ניצחון ביתי ללא יותר מדי מאמץ של הראפטורס.

2:30 – ברוקלין נטס (31-32) VS מיאמי היט (22-41)

במשחק שלפנינו, הנטס שרק ממשיכים לרדת בטבלה יארחו את המדורגת הראשונה במזרח.

ברוקלין מחזיקים בניצחון בודד בחמשת משחקיהם האחרונים, ולאחר שבתחילת העונה הקבוצה הייתה ממוליכות המזרח היא ירדה עד למקום השמיני במזרח, לא מעט בשל פציעות, חוסר מוכנות של קיירי להתחסן וגורמים מפריעים נוספים. הלילה, קווין דוראנט ישחק במשחקו הראשון זה יותר מחודש וחצי, וכשמאז פציעתו הקבוצה הצליחה לנצח ב-5 משחקים מתוך 21, חזרה זו היא מבורכת עבורה.

בצידו השני של המצ'אפ, מיאמי מגיעה למשחק השני בבק טו בק לאחר הפסד מורט עצבים מול הבאקס, לא מעט בשל משחק נפל של ג'ימי באטלר שרשם 6 נקודות ב-2/14 מהשדה בו. הלילה הם ינסו להתאושש מהפסד זה, ולמרות שדוראנט הוא שחקן שקרוב להיות בלתי עציר התקפית, הם מחזיקים בכלים הגנתיים מהטובים שיש בליגה עם אדביו, באטלר וכמובן טאקר, שהראה מסוגלות להאט את הסופרסטאר, והלילה כלים אלו יעמדו למבחן מולו. מיאמי פייבוריטית בשל עומק וחוזק כולל של הסגל, אך דוראנט מאזן את המשחק בהרבה ממה שהוא היה לולא היה משחק.

ההימור שלי הוא על ניצחון צמוד של ההיט.

3:30 – דאלאס מאבריקס (25-37) VS גולדן סטייט ווריורס (19-43)

באחד מהמשחקים המעניינים ביותר בפריוויו זה, הווריורס לאחר שני הפסדים רצופים יגיעו אל דאלאס, שם יפגשו את המאבריקס הלוהטים בהובלת דונצ'יץ'.

המאבס באים אל משחק זה כשהם לוהטים ומחזיקים במאזן של שמונה ניצחונות ו-2 הפסדים בלבד בעשרת משחקיהם האחרונים. חלק גדול מהקרדיט מגיע ללוקה דונצ'יץ', אשר משחק בתקופה זו ברמת MVP וקולע בה 33.2 נקודות למשחק לצד 10.5 ריבאונדים ו-8.3 אסיסטים, אך מלבדו יש תורמים משמעותיים מאוד בדאלאס – ג'יילן ברונסון ממשיך לספק תפוקה נאה ויציבה, ספנסר דינווידי מתאים כמו כפפה ליד, מקסי קליבה ודוריאן פיני סמית' מספקים את ההגנה והריווח שהקבוצה זקוקה להם ואפילו דאוויס ברטאנס תורם עם קליעה מצוינת ומראה שיפור ביחס לתקופה בוושינגטון העונה. לפני מספר ימים בלבד המאבריקס השיגו ניצחון חוץ מול הווריורס, וכיום הם ישחקו בבית וכשהם מחזיקים במאזן של 20 ניצחונות ו-11 הפסדים באולם הביתי (לעומת 17 ו-14 במשחקי חוץ), ייתכן שהם אף מחזיקים בסיכוי גבוה מהווריורס להשגת ניצחון בסופו של הלילה.

מנגד, הווריורס יגיעו מהמקום השני במערב, שלושה מקומות מעל המאבריקס, אך גם כשהם פחות מרשימים מהם לאחרונה – במהלך 15 המשחקים האחרונים של שתי הקבוצות, דאלאס מחזיקים באחוז ניצחונות גבוה יותר, רייטינג התקפי גבוה יותר ורייטינג הגנתי גבוה יותר, וחסרונו של דריימונד גרין בווריורס מורגש באופן בולט, ויחד עם ירידה ביכולת של אנדרו וויגינס בתקופה האחרונה הקבוצה חוותה נפילת רמה משמעותית. הלילה היא עשויה להתקשות מול דונצ'יץ' כשאין לה פתרון הגנתי מספיק חזק מולו, וביכולת הנוכחית של שתי הקבוצות, במיוחד לאור היכולת הלא יציבה מצידו של סטף קרי, הווריורס נמצאים בבעיה לקראת משחק זה.

אני מאמין שנראה את הניצחון כאן הולך לכיוון דאלאס.

3:30 – סן אנטוניו ספרס (38-24) VS סקרמנטו קינגס (41-23)

המפגש השישי של ליל המשחקים יגיעו אלינו מטקסס ובו הקינגס יגיעו לשחק מול הספרס בקרב תחתית מערבי.

סן אנטוניו יבואו למשחק מהמקום ה-12 במערב וכשהם מדורגים מקום אחד בלבד באיזור מעל הקינגס, אשר עדיין מתקשים לנצח, גם אחרי הטרייד על סאבוניס. הספרס לא מרשימים במיוחד העונה, אך במשחק זה יש להם מצ'אפ מצוין לטובתם מבחינה הגנתית, כשדג'ונטה מארי מסוגל להאט מאוד שחקן כמו פוקס ופלטל שומר צבע מצוין ויכול להקשות רבות על שחקן כמו סאבוניס, שמרכז הסקורינג שלו מתרכז בצבע. התקפית, הספרס לא נוצצים או בולטים במיוחד, אך עם המקום ה-13 בליגה לעומת המקום ה-21 של הקינגס גם שם הם מחזיקים ביתרון בולט.

הקינגס יגיעו למשחק כשהם עם ניצחון בודד בששת משחקיהם האחרונים, ונראה שגם התוספת של סאבוניס לסגל לא מסייעת להם בתחום הניצחונות נכון לעכשיו. נותרו להם 18 משחקים בלבד העונה והם נמצאים במרחק 4 משחקים מהפליקנס במקום ה-10, כך שהפלייאין לא יצא מהתמונה באופן מוחלט, אך על מנת לשאוף אליו הם יצטרכו להשיג ניצחונות בקצב גבוה בהרבה, והמשחק היום הוא מקום טוב להתחיל בכך.

למרות הצורך של הקינגס בניצחונות, ההימור שלי הוא על ניצחון שיגיע מצד המארחת סן אנטוניו.

5:00 – לוס אנג'לס קליפרס (31-33) לוס אנג'לס לייקרס (34-27)

במשחק המאוחר של הערב נקבל את הדרבי של LA, אך בגרסה מצומצמת ופצועה בהרבה כאשר שלושה מארבעת השחקנים הטובים ביותר בו (קוואי לנארד, פול ג'ורג' ואנתוני דיוויס) לא ישחקו.

הקליפרס מגיעים למשחק ללא לנארד (אשר לא שיחק העונה), ג'ורג' ונורמן פאוול, אבל למרות הפציעות שהשביתו את שחקניה הטובים ביותר של הקבוצה היא במפתיע מחזיקה במאזן עדיף על הלייקרס המובלים בידי לברון. אין להם שומרים יוצאי דופן אשר יוכלו לעצור את ג'יימס, אך ההגנה הקבוצתית מצוינת ותוכל להתמודד עם הלייקרס, בעוד התקפית אין להם כישרון ברמה של לברון, אך יש להם פיזור שווה בהרבה לאורך הסגל עם שחקנים כמו רג'י ג'קסון, מרכוס מוריס, איביצה זובאץ וניקולא באטום ולא אופתע אם ינצחו במשחק.

הלייקרס, אשר "יתארחו" בקריפטו ארנה הלילה, יגיעו למשחק ללא דיוויס הפצוע וכשלברון נמצא בספק אליו. ללא דיוויס אין להם עוגן הגנתי שמסוגל להחזיק את הקבוצה, והתקפית הם במקום ה-24 בליגה בשל סגל חלש להחריד לצד העובדה שווסטברוק, השחקן השני ללברון בהיעדר דיוויס, מביא יותר נזק מתועלת בשלב זה של הקריירה שלו.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הקליפרס שיפריד אותם עוד יותר מהלייקרס במיקום הפלייאין.

לפוסט הזה יש 171 תגובות

  1. תודה רבה
    ממפיס יעלו למקום השני במידה והם ינצחו והווריורס יפסידו,לבנתיים זה נראה מצאפ עדיף לדנבר אז מקווה שיתקיימו הימוריך..
    מעניין אם היה משחק העונה שלברון לא היה בספק אליו

  2. פינת ג"ס: החודש האחרון הוא הגרוע ביותר של הקבוצה מאז השנה השניה של קרי. יש לכך מספר סיבות בהן העדרות של גרין וכמובן שהירידה ביכולת של קרי, מאז 2012 הוא לא הציג תקופה כל כך חלשה – יחסית לעצמו, כן? אבל בראיה שלי הסיבה לכך שהקבוצה מפסידה בצורה שזה קורה בחודש האחרונה סובבת את החזרה של קלי. החזרה שלו גרמה לכל שחקני הספסל לרדת ברמה ובראש ובראשונה לגורדן פול. לטעמי קלי צריך היה לחזור, ביוזמתו כשחקן שישי ולהשאיר את תפקיד השחקן הפותח לפול. הצעה כזו חייבת היתה לבוא מצד קלי מכיון שכל האחרים – מאמנים ושחקנים ותיקים – חוששים לפגוע במורל של קלי ולכן לא יעזו להציע את זה.
    למי שרוצה קצת עידוד אני מצרף לינק לסרטון שמראה את ויסמן באימון. מי יודע אולי המאמן הסרבי חולל את פלא הפלאים – הפך שחקן עם פוטנציאל עצום אבל חסר נסיון במשחק ברמת הקולג והנבא – לשחקן שישתלב ברוטציה של קבוצת פליאוף
    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=-FH7vY2dsP4

    1. אם התאוריה שלך לגבי כך שקליי בשלב זה צריך להיות שחקן 6 בכדי לא לפגוע במרקם שנוצר איך תסביר שפול ב 2 המשחקים האחרונים שקליי בכלל לא שיחק לא היה במיטבו? לא הכול על החזרה של קליי…יכול להיות שזאת שחיקה לאחר הפתיחה החזקה של העונה. מקווה שהעניינים יסתדרו שם בקרוב והשחקנים יתעלו על עצמם בחלק האחרון של העונה…

    2. חברה אתם חיים בווישפול או משהו למה נראה לך ששחקן ידרוש להיות שחקן שישי? זה נראה לך הגיוני? שחקן מעניין אותו להיות בחמישייה זה סימן של כבוד אף אחד חא רוצה להיות מחליף ובטח שלא ידרוש בעצמו.

      1. אתה צודק. אבל עם כבוד לא לוקחים אליפות. בקבוצה של אנדרה איגואדלה אני מצפה ליותר מהשחקנים הבכירים. שימו את הכבוד בצד ותעשו מה שטוב לקבוצה.

    3. כדורסל מנצחים ברבע האחרון. מי פתח את המשחק זה עניין הצהרתי בעיקר.
      הפסדנו בלי קליי ופול היה נורא.
      הלילה קליי היה, פול היה טוב – ושוב הפסדנו.
      אז זה לא שם.

    4. זה היה נכון אולי בהתחלה. מאז, הווריורס עברו רצפי ניצחונות והפסדים עם או בלי קליי, כשברור שהחיסרון של דריימונד משפיע.
      מאחר ועדיין לא ראינו את גולדן סטייט בריאה העונה, ויש לכאורה סיכוי שזה יקרה, המצב שלהם בסך הכל בסדר. אין כרגע מערבית עדיפה מובהקת חוץ מפיניקס וממפיס.

  3. משחק קשה לסלטיקס הערב. ג'ה מתחיל להצדיק את שמו, ונראה כמו אל שהתגנב למשחק של בני אדם. נקווה שיהיה לו מעצור בנשק הערב, לא חייבים כל משחק 50 נק'.
    וברוך השב לדוראנטלה.
    תודה רבה על הפריוויו

  4. נתון מדהים על סקרמנטו –
    The loss by the Sacramento Kings tonight extends an amazing streak:
    Winning seasons in Sacramento with Rick Adelman as coach: 8 in 8 years
    Winning seasons in Sacramento with anyone else
    as coach: 0 in 29 years

  5. גיילן בראון כאמור לא משחק הלילה
    אני מקווה שוויט גראנט ופריצארד יחפו על חסרונו. בכל מקרה הניצחון יהיה של הגריזלים, הם פשוט יותר טובים ומאומנים מצוין.

  6. פתיחה טובה של הסלטיקס.
    אני מבסוט אבל זה בגלל שהגריזלים עדיין לא איפסו את היד יותר מאשר בגלל הגנה של הסלטיקס. הבובים החטיאו לא מעט מבטים פנויים לגמרי.
    נייסמית פתח במקום בראון ודיי משתדל בהגנה אבל היה פנוי לגמרי לשלשה והכדור אפילו לא שפשף את הסל….
    לא חושב שיהיה בבוסטון בשנה הבאה, הוא פשוט חסר ביטחון.
    הטיימלורד סולידי אבל היה קטע טוב שהיה על קו השלוש פנוי לגמרי לגמרי ואז במקום לזרוק שלשה, נכנס למיד ריינג עדיין פנוי ומשם וויש.

  7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    למי הטומטום מנסה למסור. הכדור הזה לגראנט לא היה מגיע אליו גם אם הוא היה בגובה 10.23 מטר…….

  8. מת על וויט
    נפל פל שם בלייאפ לא טוב. היתה מתפרצת של הגריזלים והוא רץ בספיד להגנה. מדהים!
    אם זה היה טייטום או בראון הם היו נשארים מאחור, לא היו מתאמצים בכלל לחזור.

  9. אשף, למה אתה מתקפד כל פעם לגבי פופ?
    למה לוויתן כזה גדול שוכב ביניכם?
    הרי הוא עדיין אחד המאמנים הכי גדולים אם לא הגדול בין המאמנים החיים.
    אני מבין שמרגיזה אותך שיטת פיתוח השחקנים שלו?

      1. אבל הייבושים האלה לא הוכיחו את עצמם בעבר?
        פופ קודם כל מורה….
        לא זורק אותם ישר למים אלא מלמד אותם איך להשתלב בשיטות שלו.

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    והנה שוב איבוד כדור של הכוכב הענק טומטום הראשון לשמו…
    איך מאבדים כדור כזה? איךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך? זלזול שאין כדוגמתו.
    אלוהים חנן לאדם בינה ועל טומטום פסח. נתן כישרון אבל הילד לא טעם מפרי הדעת….

  11. אם הסלטיקס יצליחו איכשהו לגרד ניצחון הלילה עם כל האיבודים המטומטום, הם יעלו למקום החמישי במזרח ויתקרבו ככל הנראה ברגע זה למיאמי ושיקאגו. שימון יקום ליום שישי, ויכלו השמיים והארץ ופילי כבר כמעט במקום הראשון…

  12. זה רק היה עניין של זמן עד שג'ה מורנט יתחמם….
    היה ברור מראש שהסלטיקס לא יכולים לקחת את המשחק הזה ובטח שלא עם האיבודים המטומטמים שמצטברים פה.
    ג'ה עם 8 באחוזים לא טובים בכלל אבל זה יישתפר בחצי השני עם 28 לפחות בסוף.

  13. אני רואה שאטלנטה זרקו את הייתרון היפה לפח, מה קרה? השופטוטים הפסיקו לשרוק לטובת הגרע'ת?
    גם מיאו-מי סוגרים לכיוון של ברוקלין פינת מנהטן.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      מזכיר לי תמרור בשכונת הרכבת בלוד…..
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמה מזכיר לי
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        1. מכיר את התופעה
          אגב, בחיי שעצר אותי שוטר היום על אי עצירה מוחלטת בתמרור עצור, אבל לפחות הייתי מאד קרוב לעציה אז קיבלתי רק הזהרה ושוחררתי.
          אתה יודע מה מוציא אותי אותי ממצבים כאלה?
          אדיבות. תהיה אדיב לשוטר ואל תתווכח. תחייך ותגיד טעיתי אתה צודק.
          תאמין לי שבדרך כלל זה עובד.
          חיוך ואדיבות

            1. השיא היה – שוטר שדפק לי דו"ח של 1000 שקל ונקודות על דיבור בסלולרי אחרי שראה אותי תולש שערה מהאוזן

            2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              שיטה טובה זה להראות שאתה עם מכשיר שמיעה אז מרחמים עליך.
              אשף, תפסיק להיות שי מאיו, תהיה אדיב וחייכן והשותר יוותר לך….
              והעולם יחייך אליך

  14. גראנט וויליאמס עם משחק מצויין.
    אני חושב שהסלטיקס מתפקדים טוב איתו.
    מבחינתי ואני אחזור ואומר את זה הוא הצלחה של סטיבנס. נתנו לו צאנס בשנה שעברה והרוויחו אותו לעתיד.

      1. שידבר עם הרבי מלובביץ, בחיי שהיתה לי שיחה היום עם כבוד הרב באוטובוס ברחוב לוינסקי בדרך לשוק.
        השיחה התנהלה כך: כבוד הרב: אני חושב שנפל לך 10 שקל, אני: באמת תודה, אתה איש טוב.
        כבוד הרב: קבל פלייר שהוצאנו בחבד על המלחמה באוקריינה על חסידים שנופלים על קידוש השם.
        אני: באמת תודה, הולך לשבת בחלק האחורי באוטובוס.
        מקרה אמיתי לגמרי.
        היה לי יום מההפטרה

            1. התחלתי להתעפץ, נראה לי אני זונח אותך. בקרוב תגיע משמרת שנייה.
              מקווה שהגננת חיממה את המיטה בגז טבעי.

            2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              אם לא, תן לכלבים לעשות תעבודה. עליהם אתה תמיד יכול לסמוך.

  15. והנה ממפיס חוזרים
    אשר יגורתי, בא לי. ידעתי שכל עוד הטומטום לוקח את המשחק לאיסוזו (iso-zoo) המשחק הולך למוראנט

  16. טייטום כל כך מאוהב בעצמו שאין דברים כאלה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הוא בטוח שהאור זורח לו ב-מאחוריים

  17. עם ההפסד הזה של טורונטו, הסלטיקס דיי מקבעים את עצמם בפלייאוף, כרגע במקום החמישי ובשאיפה שיסיימו ב 3 המובילות.

  18. Miami Heat shooting guard Victor Oladipo is reportedly set to make his long-awaited return to the court.

    According to The Athletic's Shams Charania, Oladipo is set to make his season debut Monday against the Houston Rockets. The two-time All-Star hasn't played since undergoing surgery to repair his right quad tendon on May 13.

  19. The Brooklyn Nets remain unsure when Ben Simmons will make his debut for the team.

    General manager Sean Marks said Thursday "there's no real timetable" for Simmons to be cleared for action but that the team is optimistic he's "getting more into the team environment" by the end of next week

  20. דאלאס הלכו ברגעים המכריעים על קארי בהגנה כשכפו חילוף קל פעם אחר פעם והרוויחו. בהתקפה דונצ'יץ' פנטסטי ויודע למצוא את השחקנים הפנויים, הוא חייב לוותר על שלשות הקשות ולהמשיך ולחדור ולמסור כשיש דאבל אפ. בהגנה דאלאס שמו דגש עצום על קארי והוא נאלץ הרבה פעמים למסור, לפעמים זה עבד עם שלשות פנויות ולפעמים פחות. מהלך המשחק שהכריע או המהלכים, זה עבירת תוקף של פורטר ומיד לאחר מכן סל ועבירה של דינווידי שינוי של חמש נקודות ובמקום להיות צמודים הפער קפץ לשבע .

  21. 17 הפרש לקליפרס כמה דקות לסיום המחצית, מאז הקליפרס לא פוגעים בכלום ומקבלים סלים קלים, מאבדים כדורים, והמשרוקיות שורקות רק לכיוון אחד וצהוב. זה נגמר בשלוש הפרש בלבד בלי שטיי לו לוקח פסק זמן כשנשארו לו חמישה.

  22. אהההה
    שירה לילה של רע-מי? פורטסססס
    היא קילקלה את כולם
    .
    פנים של מלאך, רציתי כל כך
    שכל העיר ממנה תשכח.
    גילגלתי אתה שיחה מתוקה
    על כוס, כוס קפה ועוגה.
    עשיתי לה שריר, כתבתי לה שיר,
    אך היא נשארה אדישה.
    .
    מישהו אמר, מישהו זכר,
    מישהו חשש, אך מישהו קבע:
    היא קיל קיל לה את כולם,
    היא קיל קיל קיל קיל קיל קיל קיל-קלה את כולם.
    .
    ביקשתי אותה: עשי לי טובה,
    רק תני לי להישאר איתך עוד דקה.
    סיפור מסרטים כמו בחיים
    הכל הסתיים בלי מלים.
    .
    מישהו אמר, מישהו זכר,
    מישהו חשש, אך מישהו קבע:
    היא קיל קיל לה את כולם,
    היא קיל קיל קיל קיל קיל קיל קיל-קלה את כולם.
    🙂

    1. אם זה לא היה מצחיק, זה היה עצוב
      אם זה לא היה מלוח זה היה רקוב
      אם זה לא היה שחור זה היה כחול
      ואם זה לא היה שלום זה היה היום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט