מילווקי נגד מיאמי ברביעי / רועי ויינברג ותומר שנאן

קליבלנד קאבלירס (25-36) – שארלוט הורנטס (30-33) 02:00 / תומר שנאן

הקאבס מגיעים אחרי הפסד לא צפוי למיני ובכושר לא טוב בלשון המעטה, ההורנטס מגיעים לאחר תבוסה למילווקי ובכושר די זהה לקאבס.

הייוורד חסר בצד של ההורנטס יחד עם בוקנייט כשריצ'ארדס ומקדניילס מוגדרים כ-game time desicion. לוורט ורונדו לא יתלבשו בקליבלנד יחד עם סקסטון שגמר את העונה, כשגארלנד עדיין בספק למשחק.

אחת מהקבוצות תצא לדרך חדשה בתקווה, האחרת תשקע עמוק יותר בבוץ. ואני מהמר שדווקא קליבלנד תצליח להתנער מהיכולת שהיא מפגינה לאחרונה, ותנצח במשחק צמוד.

אורלנדו מג'יק (47-15) – אינדיאנה פייסרס (42-21) 02:00 / תומר שנאן

משחק משמים בין שתיים מהקבוצות הפחות טובות בליגה העונה.

אחרי ניצחון של אורלנדו בלילה בין שני לשלישי הפייסרס ינסו להחזיר מעט מכבודם. האם הם יצליחו? קשה לי להאמין לאור כמות ההעדרויות העצומה הצפויה הערב.

אורלנדו תנצח ותאבד קצת גובה במאבק על הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, אינדי דווקא תשפר מעמדות.

02:30-פילדלפיה 76' (23-37)-ניו יורק ניקס (36-25) / רועי ויינברג

השילוב של ג'יימס הארדן בפילדלפיה נראה מעולה, אבל עדיין לא ראינו אותו מול קבוצות טובות באמת כמו מה שיקרה בפלייאוף (ניקס ומינסוטה). היום אנחנו רואים את הסיקסרס שוב מול הניקס אותם ניצחו בתחילת השבוע.

מצד אחד זה מבטיח, כי אולי כן נראה שינויים בהשוואה למשחק הראשון ומצד זריקות העונשין של הארדן ואמביד. מצד שני קשה לצפות למשהו כזה מהניקס, הקבוצה שהפסידה את חמשת האחרונים שלה וקרסה תוך שנה מהמקום הרביעי ל-11.

אז גם כאן פערי הכוחות גדולים מכל אימון כזה או אחר, במשחק בין דוק ריברס לעוזרו מהאליפות של בוסטון ב-2008 (טום ת'יבודו). הסיקסרס יביסו.

03:00-יוסטון רוקטס (46-15)-יוטה ג'אז (22-38) / רועי ויינברג

הג'אז השתפרו מאוד בחודש האחרון. רודי גובר ודונובן מיצ'ל נראים טוב, ובמערב בלי פייבוריטית ברורה כל עוד כריס פול פצוע אי אפשר לקבור אותם. אבל זה דיון לפעם אחרת.

היום הם מול יוסטון שהפסידה את עשרת האחרונים שלה. הרוקטס משחקים בשביל כדורי פינג פונג בלוטרי, יוטה בשביל הפלייאוף. לכן זה יגמר בבלואו-אאוט של יוטה שתנצח

03:00-מילווקי באקס (25-37)-מיאמי היט (21-41) / רועי ויינברג

משחק מעולה וגמר מזרח פוטנציאלי. מיאמי תגיע בלי קייל לאורי, אבל הם מצליחים גם בלעדיו: הוא לא היה חלק מהקבוצה שניצחה את שיקגו וההיט במאזן של 5-9 כשלאורי לא משחק. השאלה היא איך זה יראה מול האלופה, שהייתה מדהימה בפלייאוף הקודם אבל בדרך לעונה החלשה ביותר בעידן מייק בודנהולצר.

יאניס אנטטוקומפו מצוין, אבל הקבוצה מדשדשת. הם במקום הרביעי במזרח וניצחו 6 מ-10 האחרונים, כאשר ברוק לופז שיחק רק משחק אחד העונה. קריס מידלטון לא פוגע ב-2022, סרג' איבקה שהגיע בטרייד לא מרשים והקבוצה באופן כללי לא נראית בדיוק כמו אימת הליגה.

המשחק הזה יכול להראות אחרת. מילווקי כזכור הדיחה בסוויפ את מיאמי בשנה שעברה, ההיט הדיחה אותם בסוויפ משלהם בבועה ב-2020. מילווקי עדיין קבוצת התקפה טובה, הבעיה שלהם בחודשיים האחרונים היא ההגנה הממוצעת. מול יריבה ישירה, ובמשחק שניצחון בו יטרוף את הקלפים בקונפרנס, אני חושב שהיכולת של הבאקס לעלות הילוך תעשה את ההבדל. מילווקי.

03:00-ניו-אורלינס פליקנס (25-36)-סקרמנטו קינגס (40-23) / רועי ויינברג

מנפלאות הפלייאין. בעבר משחק כזה במרץ היה בין שתי קבוצות שהיו מוותרות על העונה, היום אנחנו נקבל כדורסל תחרותי כי שתיהן נאבקות על המקום העשירי. הפליקנס כרגע עשירית ובדרך לפליי-אין, הקינגס במרחק 3 משחקים ממנה וחייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי כלשהו.

סי ג'יי מקולום פשוט נהדר מאז הגיע לפליקנס. הוא קולע 28 נקודות למשחק ב-7 משחקים (52.8% מהשדה, 43.4% מהשלוש) לצד 5.9 ריב' ו-5.6 אס'. ברנדון אינגרם נראה טוב לידו ויש הרבה פוטנציאל לעתיד, גם בלי לדבר על זאיון וויליאמסון. מוקדם לדעת, אבל אפשר להיות אופטימיים.

המצב של הקינגס אחר. סאבוניס השתלב בצורה לא רעה, ולמעשה באותו מאזן כמו מקולום בקבוצתו החדשה (4-3 שלילי). השיפור לא חזק כמו שקיוו, בעיקר כי אין יותר מדי מסביב לפוקס, בארנס וסאבוניס. לכן אני חושב שגם היום ניו אורלינס הכיפית תנצח במשחק עם תוצאה גבוהה.

04:00-דנבר נאגטס (25-36)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (42-19) / רועי ויינברג

מייקל פורטר ג'וניור וג'מאל מארי אמורים לחזור מתישהו במרץ. זה לא יקרה היום, ואנחנו עדיין לא יודעים איך הם חוזרים, אבל לא הייתי פוסל אותם לגמרי ממרוץ האליפות אם שניהם משחקים. דנבר הייתה מדהימה בדקות של פורטר, מארי, גורדון ויוקיץ' בשנה שעברה, למרות שקשה מאוד לדעת איך יחזרו.

גם בלעדיהם יש קבוצה טובה שמשתפרת וניצחה את ששת האחרונים שלהם. הם מרחק חצי משחק מדאלאס החמישית עם משחק חסר (אך במאזן פנימי שלילי). השילוב של ברין פורבס נראה טוב, ניקולה יווקיץ' מנצח משחקים גם בלי לקלוע 30 בערב ואפילו דמרקוס קאזינס נותן דקות טובות. משהו טוב הולך בדנבר.

וזה ימשיך מול אוקלהומה. קנריץ' וויליאמס, לו דורט וג'וש גידי לא ישחקו. שיי גילג'ס אלכסנדר כן, אבל מול סקרמנטו 37 נקודות ו-10 אסיסטים שלו לא הספיקו. אין סיבה שמשהו יראה אחרת היום. דנבר.

05:00-פיניקס סאנס (12-49)-פורטלנד טרייל בלייזרס (36-25) / רועי ויינברג

הסאנס הפסידו שני משחקים ברצף וניצחו אחד (מול אוקלהומה) בלי כריס פול. גם קמרון פיין פצוע, מה שאומר שהרכז היחיד של פיניקס זה אלפריד פייטון. הם מנסים לשחק סוג של ביג-בול עם דווין בוקר כרכז, מה שגם יקרה הערב. יהיה להם קשה בפלייאוף, אבל זאת חמישייה מעניינת.

אחד הדברים המעניינים בפיניקס במשחקים האחרונים הוא העלייה של קמרון ג'ונסון ומייקאל ברידג'ס. ברידג'ס עם 18 נקודות למשחק ב-61% מהשדה ב-14 המשחקים האחרונים, ג'ונסון עם 15 ב-52.2% מהשדה ו-45.2% מהשלוש ב-7 האחרונים, מתוכם שלוש כשחקן חמישייה. אם אחד מהם יצליח להפוך לשחקן שיכול ליצור סלים בפלייאוף, ויותר מניצבים ליד כריס פול ודווין בוקר, נהיה הרבה יותר אופטימיים בקשר לסיכויי האליפות של פיניקס.

הבלייזרס נתנו רצף משחקים יפה מאוד בפברואר, אבל במהלך סופ"ש האולסטאר איבדו את יוסוף נורקיץ'. בלעדיו הם הפסידו ב-37 הפרש לגולדן סטייט וב-32 הפרש לדנבר. קשה מאוד לדמיין סצנריו שונה היום. פיניקס תביס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. תודה רבה
    אמנם אנחנו עדיין לא בפלייאוף אבל נראלי מאבקי המיקומים והביתיות כבר מתחילים להכנס לראש, בטח במפגש הישיר בין הבאקס למיאמי עם ההיסטטוריה הלא רחוקה במפגשים בפלייאוף שהזכרת. אמנם מדובר במקום 1 מול מקום 4, אבל 4 נצחונת בלבד מפרידים ביניהם. ובכלל השישיה הראשונה במזרח צמודה מאוד..

    1. TIEBREAKER BASIS FOR TWO-WAY TIES:

      (-) Tie breaker not needed (better overall winning percentage)(1) Head-to-head won-lost percentage(2) Division leader wins tie from team not leading a division(3) Division won-lost percentage for teams in the same division(4) Conference won-lost percentage(5) W-L Percentage vs. Playoff teams, own conference(6) W-L Percentage vs. Playoff teams, other conference(7) Net Points, all games

      TIEBREAKER BASIS FOR MULTI-WAY TIES:

      (-) Tie breaker not needed (better overall winning percentage)(1) Division leader wins tie from team not leading a division(2) Head-to-head won-lost percentage(3) Division won-lost percentage for teams in the same division(4) Conference won-lost percentage(5) W-L Percentage vs. Playoff teams, own conference(6) W-L Percentage vs. Playoff teams, other conference(7) Net Points, all games

  2. תודה רבה חברים, אחלה פריוויו.
    .
    לילה מעניין לועדת המעקב העליונה של הספרס – צריך ששרלוט יפסידו, כדי שלטורונטו יהיה יתרון בפלייאין, וקליבלנד רק חצי משחק לפני בוסטון, ואם הסלטיקס יעברו אותם הבחירה של הסלטיקס, שעוברת אלינו, תהיה כנראה נמוכה יותר. גו קאבס!
    .
    בין הפליקנס לקינגס צריך ששתי הקבוצות ינצחו, אבל האמת שאני לא רואה את הקינגס עוברים אותנו, אז יתכן שכדאי שהשקנאים ימשיכו לנצח.
    .
    מאד רצוי שהפייסרס ינצחו כי אורלנדו כבר לא יעברו אותנו, אבל אני מסכים עם תומר שהסבירות לכך נמוכה. חבל.
    .
    ואם פיניקס מפסידים לפורטלנד אודה להם מאד, אבל זה לא יקרה.
    .
    הניקס מתקרבים אבל אין טעם לצפות שינצחו את פילי. באסה.

    1. מאנו אתה עובד קשה העונה אבל תכלס לחינם כי לא ממש משנה אם תבחרו 5, 6 או 7 בדראפט הקרוב כי יש למטה כמה נמושות ברזל ואתם לא שם. לדעתי תעשה שיפטינג לפלייאין

      1. אין לי ברירה – שנה הבאה הצעירים יתקדמו ונהיה טובים יותר, זו העונה למקסם את הבחירה הכי גבוהה שהייתה לנו מאז טימי, וקרוב לוודאי שגם הכי גבוהה שתהיה לנו בשנים הבאות. יתכן שאם נהיה מספיק גרועים, ובצירוף הבחירות של בוסטון וטורונטו נוכל לעשות טרייד אפ, ולשפר את הסיכויים שיצא סופרסטאר. לפלייאין נגיע בעונה הבאה.

  3. באקס היט בעל פוטנציאל להיות מעניין, הדגמה מעניינת של יחידה מול יחיד (אבל איזה יחיד!).
    תודה רבה לשניכם על הפריוויו המשובח

  4. שיר הלילה של המלך האמיתי לא לברון ג'יימס אלא אלוויס, אלוויס פרסלר.
    שיר מהתקופה היותר גלאמית שלו עם פאות לחיים ומשקפי שמש וחליפה מוזרה בצבע לבן וגם כרס יפה.
    Suspicious Minds
    .
    .
    We're caught in a trap
    I can't walk out
    Because I love you too much, baby
    Why can't you see
    What you're doing to me
    When you don't believe a word I say?
    We can't go on together
    With suspicious minds (suspicious minds)
    And we can't build our dreams
    On suspicious minds
    So if an old friend I know
    Stops by to say hello
    Would I still see suspicion in your eyes?
    Here we go again
    Asking where I've been
    You can't see the tears are real, I'm crying
    (Yes I'm crying)
    We can't go on together
    With suspicious minds (suspicious minds)
    And we can't build our dreams
    On suspicious minds
    Oh, let our love survive
    I'll dry the tears from your eyes
    Let's don't let a good thing die
    When honey, you know I've never lied to you
    Mmm, yeah, yeah
    We're caught in a trap
    I can't walk out
    Because I love you too much, baby
    Why can't you see
    What you're doing to me
    When you don't believe a word I say?
    Well, don't you know I'm caught in a trap?
    I can't walk out
    Because I love you too much, baby
    Well, don't you know I'm caught in a trap?
    I can't walk out
    Because I love you too much, baby
    Well, don't you know I'm caught in a trap?
    I can't walk out
    Because I love you too much, baby
    Well, don't you know I'm caught in a trap?
    I can't walk out
    Because I love you too much, baby
    Well, don't you know I'm caught in a trap?
    I can't walk out
    Because I love you too much, baby
    Well, don't you know I'm caught in a trap?
    I can't walk out
    Because I love you too much, baby
    Well, don't you know I'm caught in a trap?

  5. לא לדאוג
    ע'מבה ושות לא יאכזבו את שימון חי והפיקטיביים. יתעוררו בזמן ויחרטשו את הברינקסים ממנהטן.

  6. צריך להתחיל לפנות למשחקים של פילי שעה נוספת… עם הארדן ואמביד, זה פעם הוא על הקו ואז ההוא על הקו.
    שניים מהסוחטי עבירות הכי טובים בליגה

  7. מקסי פורח מאז ההגעה של הארדן. הוריד ממנו הרבה אחריות מהובלת הכדור והוא נהנה שיש גארד לידו שמושך את כל תשומת הלב של ההגנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט