בוסטון מארחים את אטלנטה ומינסוטה את גולדן סטייט בשלישי ראשון אחרי האולסטאר/ אינדיאני

שוב שלישי שלום לכם! הלילה עם כמה משחקים מעניינים וגם פחות, ננעים את זמננו לצלילי האלבום שזכה לפני 38 שנים ויום בפרס הגארמי. אתם יודעים על איזה אלבום מדובר.

מתחילים:

02:00     וושינגטון וויזארדס (33-27) – דטרויט פיסטונס (46-15)

הוויזארדס עם שני הפסדים רצופים מאז הפגרה וייתכן בהחלט שהשינויים היו מעט מדי מאוחר מדי. הקבוצה לא חיברה שני ניצחונות רצופים מאז אמצע ינואר ובלי מונטרז הארל עדיין צריכה למצוא את הדרך שלה להגנה על הטבעת. לא נשאר לה הרבה זמן כדי לצבור מספיק ניצחונות כדי להימנע מהפלייאין שלא יהיה קל כמו בעונה שעברה. האם פורזינגיס הוא התשובה? הערב לא נדע היות והוא עדיין יושב על הספסל.

מהצד השני דטרויט כבר עם שלושה ניצחונות מתוך הארבעה האחרונים כשהיא מצליחה לגרום לקבוצות טובות ממנה בהרבה למעוד. כמה שמות אלמוניים מוצאים את עצמם בראש טבלת הנקודות ועם לוטרי, סדר והגנה יכול להיות שכבר בעונה הבאה נראה ריצה למקומות 9-10. אולי. באגלי, ג'קסון ודיאלו כנראה בחוץ.

הימור – למרות שהיא צריכה את הניצחון יותר נראה לי שוושינגטון לא תצליח להשיג אותו. דטרויט ב 5.

02:30     בוסטון סלטיקס (27-36) – אטלנטה הוקס (31-29)

בוסטון בסגל מלא ובריא מגיעה למשחק אחרי הפסד די מפתיע מול אינדיאנה החלשה אבל בסך הכל נראה שהלפרקונים בדרך הנכון. ההפסדים האחרונים שלה היו לנמושות כך שהם העידו יותר על המשחק של בוסטון מאשר של היריבות שלהן. למען האמת מאז ה 30 לינואר היו לסלטיקס ארבעה הפסדים, כולם מול קבוצות במאזן שלילי. בטווח הזמן הזה היא ניצחה את פילדלפיה, דנבר, מיאמי ועוד כמה קבוצות חזקות כך שנראה שהקבוצה מתחילה לעלות על גל לקראת הפלייאוף. אין נעדרים בשורות הקבוצה.

מהצד השני אטלנטה עדיין תשיעית במזרח ונאחזת בטריי יאנג שמנהל את ההתקפה שלה כל הדרך אל המקום השני בליגה. הגנה אין לניצים וזה הולך להיות בעייתי בעוד חודש אבל כרגע זה מספיק לפלייאין גם כשהקבוצה מקרטעת בחודש האחרון. החודש הקרוב קריטי ביותר עבור הקבוצה והיא צריכה פשוט לקלוע יותר מהיריבות שלה ולנסות לפתור בעיות תוך כדי תנועה. וויליאמס וקולינס לא יתלבשו.

הימור – לא רואה את אטלנטה שורדת את ההגנה של בוסטון. ירוקים ב 12.

02:30     טורונטו ראפטורס (27-33) – ברוקלין נטס (30-32)

שחזור של המשחק אתמול שהיה בעיקר פריקת עצבים של טורונטו על הנטס הפצועים והאומללים. לאור חגיגות הניצחון מפילי ברוקלין חייבים להוכיח שהם אלה שניצחו את הטרייד המתוקש וכרגע זה לא ממש עובד להם. עם חמישה נעדים שיכולים להיות יופי של חמישייה מאוזנת (סימונס, קיירי, דוראנט, האריס ודראמונד) סטיב נאש יקווה לפחות מהשפלה כדי לתת את התחושה שהכל בשליטה.

בגזרה של הראפטורס פתחו את החלק השני של העונה ברגל שמאל עם שני הפסדים לאטלנטה ושארלוט, שתי קבוצות לא רעות אבל אמורות להיות כמה רמות מתחת לקבוצה מקנדה שנמצאת בתקופה טובה. הערב ואן-וליט לא יופיע כנראה וכך גם אננובי אבל לאור המשחק אתמול אין שום סיבה שהלילה זה יראה שונה בצורה קיצונית.

הימור – גם אם לא ב 50 הפרש, טורונטו עדיין עדיפה בהרבה על הסגל החסר והחדש בחלקו של הנטס. דינוזאורים ב 15.

03:00     יוסטון רוקטס (45-15) – לוס אנג'לס קליפרס (31-32)

עוד קבוצה שמתחילה לצבור ניצחונות היא לוס אנג'לס קליפרס שבששת המחזורים האחרונים יצאה עם הפסד בודד לפיניקס. פברואר של הקבוצה העקשנית היה די חצוי כשמאז תחילת העונה הניצחונות וההפסדים נערמים לשתי ערימות כמעט זהות, מה שבעיקר מראה על התקרה של קבוצה שאין לה סקוררים טבעיים. גם בלי ההגנה העילאית של קוואי וג'ורג' הקבוצה נמצאת במקום השביעי בליגה הגנתית וזה לא עניין של מה בכך. נקודות זה משהו שאין כל כך בגזרה של הקליפרס ואם תצליח להישאר במאזן חיובי עד החזרה של הכוכבים (או יותר נכון של הכוכב) יש מצב לקבוצת תחתית בפלייאוף שאף אחת מהמובילות לא תרצה לקבל. נואל עדיין בחוץ.

יוסטון מהצד השני מגיעה למשחק אחרי שהפסידה פעמיים ל – ניחשתם נכון – הקליפרס, והייתה סופרת מספר יפה ועגול של 15 הפסדים רצופים אם לא הייתה מנצחת בטעות את קליבלנד אי שם לפני עידנים. מדובר בחודש ועשרה ימים עד שהקבוצה נפרדת לשלום מהעונה הזאת ומתפנה ישר אל בחירות הדראפט שיש לה. מת'יוס ופורטר ג'וניור כנראה בחוץ וגם איזה אחד, ג'ון וול.

הימור – הפעם יוסטון לא יפשלו. LA  ב 17.

03:00     מינסוטה טימברוולבס (29-33) – גולדן סטייט ווריירס (18-43)

האם זאת השנה של מינסוטה? כרגע נראה שכן. עם קצב מטורף וסגל צעיר היא מתחרה עם ממפיס בחרות הצעירה החצופה וכרגע מציגה התקפה שמדורגת תשיעית בליגה והגנה שעוד צריכה שיפור. יהיה מאוד מעניין לראות איך יתמודדו הצעירים עם העייפות המתגברת ועם כניסה לתקופה שבה רוב הקבוצות אמורות להיות מאומנות ולהכיר את עצמן היטב. מאז האולסטאר הקבוצה הספיקה כבר לנצח שני משחקים ולהפסיד באופן ברוטאלי לדואו החדש של פילי כך שנראה שהכיוון בהחלט נכון עבור הקבוצה שהייתה יותר מדי זמן בין לבין. אין נעדרים משמעותיים.

גולדן סטייט לא במצב טוב בכלל. הסטטיסטיקות של כל העונה עושות איתה חסד בעקבות פתיחת העונה האדירה של הלוחמים אבל בחודשים האחרונים שום דבר, ובעיקר השלשות, לא הולך. במשחק הקודם הכל היה לה בידיים מול דאלאס אבל טעויות בחצי השני של המשחק, לרוב החצי המועדף על השחקנים של סטיב קר, חיסלו את המשחק לגמרי. כרגע זה לא משנה כמה סרטונים אנחנו מקבלים ביוטיוב על סטף קולע מחצי מגרש חמש רצופות, במשחקים זה פשוט לא בא לידי ביטוי. בייליצה, איגואדלה, תומפסון וגרין לא ישחקו, כשווייזמן גם לא ישחק אבל קרוב מאוד.

הימור – עם כל כך הרבה חוסרים מול קבוצה בריאה עם סנטר דומיננטי לא רואה איך הלוחמים יכולים לחשוב על ניצחון. מיני ב 6.

המאסטרפיס

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (33-27) – דאלאס מאבריקס (25-36)

אני מתקשה להוציא מילים על גיבוב השחקנים שנקרא הלייקרס. עם הבלחות של ניצחונות על קבוצות טובות והפסדים לכל השאר אין שום דבר שמעיד על שינוי כיוון או רוח חדשה במועדון. שלושה ניצחונות מתוך 12 המשחקים האחרונים זה לא ציון לספר עליו לאבא ואמא כשהנתון המתמיה הוא הרייטינג ההגנתי הלא רע כל כך (110.3, מקום 15). זה נראה שיש לקבוצה יכולת לעצור באופן חלקי את היריבות אבל הנקודות לא מצליחות להגיע מאף אחד שלא קוראים לו לברון ג'יימס. לצער הלב עוד עונה לא רעה בכלל של כרמלו אנתוני הולכת לפח בגלל עניינים קבוצתיים שהפעם לפחות לא תלויים בו. מרגש לראות אותו קולע באחוזים טובים אחרי שכמעט נפלט מהליגה בגלל האגו שלו. מסתבר שאפשר להשתנות, שמעת ראסל? בראדלי בחוץ, ריברס בספק קל אבל כנראה ישחק.

דאלאס מהצד השני מתפקדת באופן מרשים וזה גם בלי מספרים משוגעים של לוקה. הוא אמנם קולע הרבה אבל לא באחוזים מדהימים ומאבד בכמויות פסיכיות, יותר משליש מהאיבודים של הקבוצה. ההגנה של הקבוצה חמישית בליגה ומצליחה מול סוגים שונים של הרכבים ולאחר המשחק הקרוב מול הלייקרס תצטרך לשחק שוב מול קרי וחברים. הלילה לוקה וחבריו יוכלו בעיקר ליהנות מול אליל ילדותו (שכמו תמיד יכול להיות שיהיה על הספסל) ולהתקדם עוד קצת לכיוון שיפור עמדות לפלייאוף. מרקיז כריס ופרנק ניטיליקינה בחוץ.

הימור – זה לא כוחות. מאבס ב 20.

וזה שלושים שנים אחרי

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. פריוויו מעולה כרגיל, אינדיאני.
    יכול לספר שקניתי בזמנו את התקליט הזה, בערך כמו כל בני הנוער בתקופה זו. אחד הדברים שתפסו את העין כשהסתכלו על התקליט עצמו (על הוויניל), זה שהרצועה של בילי ג'ין נראתה כמו גלים או כמו חבל. והסיבה לזה הייתה התופים של השיר הזה – העוצמה והקצב האחיד של התופים (לעומת הזמן שבו אין תופים) יצרו "גבעה" על הוויניל בכל פעם, והחיבורים הרציפים בין הגבעות האלה יצרו צורה של גלים.

  2. אם יש משהו בטוח בחיים האלה זה מוות ושטריילר ישאר האלבום הנמכר בכל הזמנים.
    לגבי המשחק אתמול נגד אחד המאמנים הטובים בליגה. הורגש חסרונו של סטיב נאש שנכנס לפרוטוקול קורונה
    בלי הכוכבים אין מי שיטפל בכדור. הכדור לא זז כמו שצריך הרבה איבודים התפשרו על זריקות לא טובות. במיוחד נגד הסייז של טורונטו בלי ואן פליט.
    הלוז משחקים הולך להיות קשה. אף קבוצה לא רוצה לפגוש אותנו אבל רצוי להימנע מהפליי-אין

  3. הארדן אחרי שנגמר האימון קורע את עצמו באימונים אישיים
    https://twitter.com/Ky_Carlin/status/1498716706608492554?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1498716706608492554%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fforums.realgm.com%2Fboards%2Fviewtopic.php%3Ft%3D2166435start%3D640

    שמן,עצלן,לא בכושר
    הייתי אומר שהבעיה של הארדן הייתה אלרגיה לקיירי אירווינג

    אשך סימונס , מתי אתה מגיע למשמרת במפעל לבנים?

    1. היה שמן גם לפני המעבר לברוקלין
      לא ברור מה הולך איתו
      אמרו כבר שהוא נתחרפן מקיירי אבל לא ברור למה זאת סיבה לא להשקיע

  4. (במבטא של סרג'יו קונסטנטה)
    'את נכנסת לחדר והופה, מייקל ג'קסון בפזזה מגרה. 'מה?', הוא אומר לך, 'לא הבאת את אחיך הקטן? יאללה, beat it, beat it's.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  5. זהו?
    נגמרה העונה של הסלטיקס? ג'יילן בראון עיקם חזק את הקרסול ממש בתחילת המשחק.
    תודה אינדי שהזכרת שהסלטיקס בריאים לגמרי.
    בראו גמר את העונה.
    להתראות בשנה הבאה

    1. אגב, השחקן הכי טוב עכשיו בבוסטון זה אל הורפורד שפשוט לא נותן לאף אחד לקלוע….
      מדהים העבודה ההגנתית שלו!

  6. שום דבר שאידיוטקה עשה מאז הפציעה המטומטמת של בראון בתחילת המשחק היה טוב…
    ממש משחק לידיים של אטלנטה. שהעונה המסוייטת הזו תיגמר כבר ויוחלפו המאמן והמנהל האדמינסטרטיבי.

  7. יופי סגרו את הפער אבל סמארט עכשיו שוב מתחיל עם האיסו.
    איפה מאמן שיגיד די? התקפה זה לא 5 שניות…..

  8. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    העכברוש נכנס על הטיימלורד ונעצר, כי חשב שעשה עליו עבירה. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הסתכל על השופטוט ראה שאין שריקה אז זרק והחטיא.

  9. גראנט וויליאמס אחלה בחלה. שחקן מצויין כשנותנים לו לתת מה שהוא יודע לתת. השחקן היחידי משנה שעברה שאני מרוצה ממנו ומההתקדמות שלו.

  10. מה קרה גולדן כבר לא מסוגלים לנצח? נגמר ההאסל לכל הנגרים שלהם? או שהם מדוכאים שהנגר הראשי דריי שלהם לא משחק?
    אגב לגבי דריי עוד דבר הוא לא שומר על עצמו חוסר מקצוענות שמן לא מתאמן עוד בטלן בליגה לכן כל הפציעות האלה

  11. הזבל דיאנדרה האנטר 4 נק ב0 מ8 מהשדה איזה אשפה.
    הוארטר הזבל 4 מ13 מהשדה 9 נק.
    סופט בייבי סופט איך אפשר לנצח עם כזה אשפה
    קאפלה הזבל עם 5 נק ב29 דק. אוקונגו עם 5 נק ב7 דק….
    מאמנים בnba….כל אחד יותר דביל מהשני

  12. הלייקרס מקבלים עונשין על שלוש שניות הגנתי, מייד לברון הולך לעמוד על הקו כאילו שהוא קלעי העונשין הכי טוב של הקבוצה על המגרש.

  13. רחמנות על אנשי הסטטיסטיקה, כשראסל נכנס פנימה עם הכיסוי על העיניים ונחסם, מה הם אמורים לעשות – לרשום עוד איבוד, נסיון זריקה, חטיפה ? המון עבודה הוא מייצר עבורם וקשה.

  14. מינסוטה ניצחו את הווריירס ב בק טו בק? אחלה קבוצה,שכחתי שהם זבל של קבוצה רק שהארדן ואמביד נותנים להם בראש

        1. תקף גם לגבי ההתלהבות מפילי… למרות שאני חושב שהשילוב בין הארדן ואמביד הולך לעבוד יפה.
          מינסוטה קבוצה בסדר… אנחנו אוהבים לצחוק עליהם אבל יש להם מספיק כוח אש כדי לנצח כל אחד ביום נתון. ומספיק בלגן כדי להפסיד לכל אחד.

          1. מה זה קשור
            אחרי שפילי באו למינסוטה ונתנו להם 30 בראש כל מה ששמעתי בכל מקום זה שמינסוטה זה חרא של קבוצה וזה לא נחשב.
            אז מסתבר שהם לא כאלה גרועים , הם אפילו בפלייאוף כרגע
            אבל כשהם משחקים נגד פילי הם חושך מצריים

            1. מה בוסטון יעשו בלי ריצ'רדסון ושרודר , לא שווה אפילו לראות אותם משחקים

            2. למזלכם הרב בראון נפצע חזק הלילה….

  15. חחחחחחח איזה שיפוט
    לברון דוחף את פאוול על כרמלו ושורקים פאול ומייד אחרי זה הלייקרס זורקים את הכדור החוצה והשופטים לט ראו אז ג'אמפ בול

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח, כמה צדקתי.
        אחולשילינג לא מעניין אותו שום דבר חוץ מלשבור שיאים ווי אול וויטנס שלעבור את קארל מלון יותר חשוב לו מהצלחת הלייקרס. אבל עזבו, GOAT הוא לא יהיה אף פעם כשלמייק יש 6 ולברון יש רק 4, אחת עם כוכבית….

        1. איך גואט כשהבנאדם נצפה לאחרונה שומר על ברוני בגיל 4?
          איך גואט כשהמנהיג הגדול לא יורד חזרה להגנה ונשאר למעלה?
          איך גואט כשזורק את חבריו שוב ושוב תחת גלגליו האוטובוס ומחרחר ריב ומדון בכל קבוצה?
          איך גואט כאשר when the going gets tough lebron gets going (to somewhere else)?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט