מעורב הופס ליום ג': האם קיירי אירוינג יתחיל לשחק 'ביתיים' ב-7 למרץ? / מנחם לס

1.האם קיירי אירוינג, שלא שיחק משחק ביתי אחד העונה, יהיה מורשה לשחק משחקים ביתיים החל מה-7 למרץ?

  • על פניו נראה שזה כל מה שקיירי (והנטס) היו צריכים לשמוע כדי להלבישו למשחק הביתי הראשון אחרי ה-7 למרץ שהוא הניקס בברוקלין ב-13 למרץ. אבל הבוקר שמס צ'רניה מהאתלטיק כותב "NOT SO FAST". אז מה הבעייה?
  • צ'רניה מסביר של-PRIVATE SECTOR ישנו מנדט שונה ומיוחד. ההודעה של אדאמס מתייחסת למרכזים ציבוריים, אבל האולם של הנטס בברוקלין הוא 'מתחם פרטי', וההצהרה של אדאמס לא כללה 'מתחמים פרטיים'. אני בטוח שזאת הייתה פשוט החמצה, והמילים "מתחמים פרטיים" יצורפו כבר היום או מחר ל-"מתחמים ציבוריים"

2. הלייקרס שקועים בבוץ עד הצוואר

מתי לאחרונה ראיתם כותרת כזאת: Lakers Fans Riot After Embarrassing Blowout Against Pelicans: "Disrespecting The Game Of Basketball…"

מי היה מאמין 'התפרעויות' ב-CRYPTO.COM ARENA? כמעט התחלתי לכתוב "הקהל בסטייפל סנטר" היה במצב רוח של מרידה. כמעט שכחתי שאפילו את שם האולם החליפו מסטייפל סנטר למשהו שאתה בקושי יכול אפילו לבטא: Crypto.com Arena. הקהל התפרע. הרימו שלטים "Disrespecting The Game Of Basketball" – חוסר כבוד למשחק הכדורסל. והכל לקבוצה שרק לפני שנה וחצי זכתה באליפות ה-NBA.

שריקות בוז. צעקות "BOO". הלייקרס הפסידו את שני משחקיהם הראשונים אחרי האול-סטאר כשהם לא מראים כל SENSE OF URGENCY. כאילו, "מספיק שנגיע ל-PLAY-IN (קבוצות 9 ו-10; קודם 7 נגד 8 משחקות והמנצחת היא מקום 7 בפלייאוף. המפסידה משחקת נגד המנצחת בין 9 ו-10 למקום ה-8 בפלייאוף) ואז נדע כיצד לקחת את האליפות" הלייקרס עתה הם במקום 9, 2.5 משחקים לפני העשירית – הפליקנס – שזה עתה גילחה אותה.

להפסיד בבית ב-28 הפרש לפליקנס? זה לא נשמע אמיתי. לכן אוהדים בנשמה צועקים "אנחנו מעליבים את הכדורסל ב-NBA", צעקות שעד כמה שאני זוכר ועד כמה שידוע לי אף פעם לא נשמעו בסטייפל סנטר.

לברון ירד בראש מורד וסרב תחילה להתראיין. הוא קלע את ה-32 שלו ואותי מעניין מה מתחולל בראשו ונפשו. האם הוא אומר לעצמו 'אני עשיתי את שלי, ואני גם קרוב בעוד 32 לשיא של קרים?'. אני לא מאמין. לברון הוא גאה מדי עבור זה. לך תדע. הלייקרס הם 6 משחקים מ-500. (33-27) ולך תדע מה מתחולל בראשו של לברון.

לברון סרב תחילה לדבר אבל ראסל ווסטברוק (היחידי שעשה משהו בהתקפה מלבד לברון; 16 נק') דיבר:

“I think each play we get down on ourselves too much and just not playing as hard as we can,” said Russell Westbrook, “Teams are coming in and playing harder. And I believe that’s kind of the scouting report, just play harder than them and see what happens and it’s working. Until we determine and have a determination that we’re not going to allow it, especially on our home floor, it will continue to happen to us.”

Lakers guard Russell Westbrook puts up a shot in front of New Orleans' Jaxson Hayes and Herbert Jones.
לברון החליט כנראה שלא יאה ולא נאה לרדת מבלי לדבר, כאשר הוא נלהב לדבר בכל ערב של נצחון. הוא אמר:

Well, I don’t have an answer for tonight,” James said. “Obviously, you talk about the future, that’s for us to figure out. Who can know what can happen the next few weeks? But tonight, from the six-minute point of the second quarter through the third, no answers. That team has been playing well: They went into Phoenix, beat them, and obviously beat the doors off us today, mostly in that third quarter. So, don’t have too many answers.”

אחת הבעיות הרציניות של הלייקרס היא חוסר קלעי 3. נגד הפליקנס הם קלעו 20.6% עלובים.

.

When the Lakers called a timeout with 5:39 left, now down 75-53, the boos started. When the Lakers went down 95-65 at the end of the third quarter, the fans booed them again. By game’s end, the Lakers had 23 turnovers.

The Lakers were outscored 44-25 in the third. Their defense was ripped apart, allowing the Pelicans to shoot 64% in the third. Their offense was horrible, the Lakers making just 33.3% of their shots in the third, missing all nine of their three-point attempts

ולסיום המאמן פוגל:

“I feel like we get deflated when we don’t play well and the other team’s on a run, which I think is pretty much all 30 teams would have the same response,” said Lakers coach Frank Vogel. “But I don’t think it’s about not caring. This group wants to get some traction, it wants to get some wins, put some wins on the board, play better than we’re playing. But if it doesn’t go well, it’s natural to get deflated sometimes. Our guys had moments like that but then they pushed through it, tried to keep fighting.”

3. השאלה שסטיב קאר שאל את שחקניו בסיום המפלה נגד הפליקנס הייתה, "IS THIS WHO WE ARE?". הוא יכול היה לסובב את האצבע לעבר עצמו ולשאול אותה שאלה עם סיום IS THIS WHO I AM?

זה התחיל כמו ערב רגיל בצ'ייס סנטר שבסן פרנציסקו. ערב שהאווירה בו חשמלית ממש כשהקהל מצפה לעוד הצגה בה הכל דופק כשעון, CLICKING בשני צידי המגרש.

דבר אחד קצת הפריע:

כשדרייונד גרין נפצע הווריורס היו 6-33. מאז שהוא נפצע הם 12-10. זה לא היה הערב הראשון בו האווירה הייתה חשמלית-חיובית, והקהל מצפה לעוד 'קליק-קליק' כשהכל עובד, הכל מתקתק, והווריורס שועטים לעוד נצחון. האווירה של "הווריורס לא יכולים לפשל. ה'טיק-טאק' שלהם מרסק כל קבוצה ומורידה על ברכיה עד הסל האחרון שקובע שוב ש"כאן משחקת הקבוצה הטובה בעולם, והיריב ייכנע ללא מיצרין".

זה באמת היה ככה משך שלושה רבעים. משחק שהיה בו את כל הרכיבים של הווריורס הגדולה שמרסקת כל קבוצה, ובסוף סטף קרי לא מסוגל להתגבר על עצמו ומחייך חיוך רחב של WINNER שאין דרך לגבור עליו. היו אלה שלושה רבעים שך WARRIORS AVALANCHE. – מפולת שלגים שכל מה שאתה יכול לעשות זה להסתכל עליה ולהעריץ את כוחה מבלי שתהיה לך כל יכולת לעצרה.

הווריורס הובילו ב-19 ברבע הרביעי. איט איז אול אובר, נכון?

זה לא נכון. אתם מתארים לעצמכם ריצת 21-1 כחלק מרבע שהסתיים 33-13 לטובת האורחים. הווריורס לא יצרו מפולת שלגים ולא היה כל 'טיק-טאק' במשחקם. רבע ארבע הוא הרבע בו מופיע סטף ועושה את השטיק שלו. במקום זה ראינו שגיאה אחת רוכבת על שגיאה קודמת, וההפרש שביום רגיל הוא בטוח לא פחות מהזהב שבפורט-נוקס, מתמוסס, עד שהוא נעלם, והמבריקס מסיימת בנצחון 107-101 אחרי יתרון שלפני 3-4 שנים היה מספיק לחתום משחק.

ספרתי 3 שגיאות התקפיות ו-6 שגיאות הגנתיות חמורות שכבר ב-1958 למדתי לא לעשותן כשחקן, או כמאמן, אבל ייקח יותר מדי זמן ומקום להראות אותן בסרטונים ולהסביר אותן. מספיק לומר שהן נעשו וגרמו ל-33-13

4. הלייאפ של ג'ה מוראנט עם 360 מעלות נגד שיקגו הולך VIRAL

5. מייקל קופר, אחד מה-LASKERS GREATS נשאל כיצד ניתן לתקן את מה שקורה בלייקרס

6. פרנק ווגל, מאמן הלייקרס, נותן לשחקניו את אחד 'ה-PREP-TALK' המביכים ביותר במשחק ההשפלה נגד הפליקנס

7. ניקולה ג'וקיץ' מוסר את המסירה שאף פעם לא נמסרה כמוה בכל תולדות ה-NBA

8. לוקה הבטיח להפסיק להתווכח עם שופטים, אחד הדברים המאוסים במשחקו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
124 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן
01/03/2022 5:25:14

אשרינו,
לראות כל כך הרבה כישרון מיוחד כל כך בליגה.
יוקיץ' ומוראנט, הם מהזן הנדיר של שחקנים שהופכים את הצפייה במשחק לחוויה ייחודית.
.
תודה, מנחם.

trusttheprocess
trusttheprocess
01/03/2022 5:28:29

אין סרטן יותר גדול מקיירי ב NBA
הרס לקליבלנד קבוצה אלופה כי החליט שלא בא לא לשחק שם יותר
דפק לבוסטון את העונה בשביתה אטלקית אחרי שהבטיח שיחתום שם מחדש
הצטרף עם החבר הדפוק שלו דוראנט לברוקלין ומייד אמרו שהם לא צריכים מאמן והכריחו את הנטס להחתים את נאש שמעולם לא אימן לפני כי הוא יס מן שיעשה מה שהם רוצים
ואז קיירי החליט שלא בא לו לשחק בגלל מחאת השחורים
והרס לנטס קבוצת אליפות כי הוא שם זין על חבריו לקבוצה ועל האוהדים כי לא בא להתחסן
מדברים על הארדן שעושה בעיות וקיירי QUIT על 3 קבוצות רצוף כי העולם שטוח או משהו כזה
בקיץ הוא פרי אייג'נט והנטס ישלמו לו 200 מליון לא לשחק LOL
ועכשיו יש לו בקבוצה עוד דפוק במוח שלא רוצה לשחק ולקבל על זה כסף כמו בן סימונס
דוראנט,סימונס וקיירי , זה חבורת הזבל שלא יגיעו לכלום חוץ מלעלות אחד לשני על העצבים
לא השנה,לא שנה הבאה ולא בעוד 10 שנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אני איתך בזה

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 8:17:42

אה כן? ומה הארדן?
חירב ליוסטון ריצות אליפות עם היחנקויות סדרתיות בפלייאוף.
עשה שביתה איטלקית כשהחליט שלא בא לו יותר, השמין ושיחק בלי חשק עד שהכריח טרייד לקבוצת כוכבים.
שיחק כמו עגלה, ולמרות שמקבל עשרות מיליונים שוב פתח בשביתה איטלקית כשהחליט שהנטס, שנתנו הכל עבורו, לא מספיק טובים בשבילו כשדוראנט פצוע וקיירי משחק חצי, ושוב הכריח טרייד.
לא משחק בכלל הגנה
בהתקפה לא זז אם הכדור לא אצלו
במשחקי חוץ עוזב את הקבוצה וטס במטוס פרטי למועדוני חשפנות
רגע אחרי שמודח בפלייאוף אחרי עוד היחנקות מבלה במועדון
לא מקצוען בעליל וחסר אחריות ותשוקה לניצחון.
קיירי לפחות לקח אליפות כווינר ומשחק חצי שלא באשמתו, הארדן זה לגמרי באשמתו

John
01/03/2022 10:15:39

לדעתי הארדן וקיירי לא אותו הדבר. הארדן לא חירב ריצת אליפות. הוא היה ריצת האליפות הוא היה כל הקבוצה מא'-ת'. בלעדיו היו קבוצת פרינג' פלייאוף. נכון שמרגע שהוא ופול לא הסתדרו הכל החל להתדרדר עם ווסטברוק וההיפטרות מקפלה. בנטס שנה שעברה נתן ריצה נהדרת כשקיירי וקיי די נכנסים ויוצאים מפציעות. השנה פתאום מצא עצמו משחק שוב לבד ברגע שקיי די נפצע, כאשר אירווינג בקטע שלו.
זה לא שהוא צדיק ואני לא מצדיק את ההתנהגות שלו. הוא לא פעל נכון. אבל קיירי לעומתו עדיין לא הוכיח את היותו השחקן הטוב בקונטנדרית. הוא אחלה שחקן שני או שלילי כשהוא משחק. אבל הוא מתנהג כאלו הוא הכלאה של בודהה וישו.

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 11:20:31
Reply to  John

קיירי הוכיח שהוא לעולם לא יהיה השחקן הכי טוב בקונטנדרית.
ולמען האמת, גם הארדן (אם כי ברמה פחותה).
קיירי מצוין בתור מס' 2.
הוא הזוי ושם קצוץ על כולם חוץ מעצמו אבל בשורה התחתונה הוא היה יותר מקצוען בקריירה מהארדן.
הוא לא עשה שביתות איטלקיות ולא התאמץ כאשר הוא מקבל עשרות מיליונים.
הוא קלאץ' והארדן צ'וקר.
הוא לא זנח את קבוצותיו והכריח טריידים כמו הארדן.
כשהוא לא שיחק זה היה למרות רצונו, בגלל תקנה מפגרת.
הארדן עושה צחוק מהקבוצות שמעבירות חצי קבוצה ומיליון בחירות עבורו.

Kobv
Kobv
01/03/2022 15:10:46

מתי הארדן היה בקונטנדרית?
מה יוסטון עם כריס פול \ ווסטברוק? באמת היתה שם קבוצה? זה נכון שכריס פול רכז מחונן ווסטברוק היה גם עילוי פעם אבל לא היתה שם קבוצה לאליפות בשום מצב. כן מתחו, סיכנו אבל אף אחד לא באמת ראה שם אלופה.
הנטס, יש שמות גדולים, אבל שנתיים וכמה פעמים שיחקו ביחד?
מעבר לעובדה שצריך כוכבים גדולים לזכות באליפות (למעט דיטריוט 2004) צריך שיהיה חיבור בניהם, חיבור למועדון ולאוהדים.
הארדן הוא עילוי התקפי, אבל כנראה הוא הגיע לשלב שהוא רוצה לראות מסביבו מחויבות לניצחון.
זה מה שראה ממורי ביוסטון וזה מה שהוא לא ראה בנטס.

John
01/03/2022 15:16:50
Reply to  Kobv

עכשיו כשאתה יודע כמה עצומה הווריורס הייתה עם KD, אתה באמת יכול להגיד שהקבוצה שמתחה את אותה קבוצה ל-7 משחקים קשים לא הייתה קונטנדרית? זו אותה קבוצה שרמסה את הקאבס שנתיים ברצף.

דה שוט
01/03/2022 17:22:46
Reply to  Kobv

+ 100 ג'ון יוסטון ההיא הייתה קבוצה אדירה בקנה מידה היסטורי, משהו בסגנון של פיניקס 1993

John
01/03/2022 15:14:51

לא עשה שביתות איטלקיות? למה הוא לא פתח את העונה הקודמת?

עגל
01/03/2022 13:01:33
Reply to  John

+1 ג'וני.
הארדן לא צדיק ולא מושלם אבל הוא שחקן שנשא על כתפיו נטל של קבוצה שלמה והביא אותם מול אלופה היסטורית קרוב מאוד לעליה לגמר בתור פייבוריטים. קיירי ווירטואוז מדהים ומוכשר מאוד בלשים את הכדור בסל אבל הוא לא בלבל של הארדן.

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 13:39:30
Reply to  עגל

השנה היחידה שהארדן היה קונטנדר זה כשפול היה המנהיג, השחקן הטוב ביותר, והקלאץ' בפלייאוף.
כל עונה שנשא על כתפו הסתיימה בצורה מביכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך די עם השטויות בחייאת עלאק פול היה טוב יותר. הוא היה טוב יותר כמו שהוא היום טוב יותר מבוקר

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 21:05:14

בפלייאוף הוא היה האיש

עגל
01/03/2022 14:11:28
Reply to  עגל

זה חצי נכון – הארדן היה השיטה, הוא בא לעבוד כל יום, בלי טריקים ובלי שטיקים. אז הוא הלך לחשפניות, אז מה?
הצ'וקינג שלו נבע מדומיננטיות יתר (אוקיי אגואיסטיות) ועומס פיזי, הוא לא היה מסוגל לעשות יותר ממה שהוא עשה (באחד הפלייאופים הוא הגיע לבי"ח למיון ובניגוד לכוכבים אחרים הוא לא חגג את זה בתקשורת).
כריס פול היה צריך להיות התוספת של גרוש ללירה, מה שיעשה את ההבדל. הרבה בגלל מזל רע זה לא הספיק. אבל גם אז הארדן היה הכוכב ב-ה הידיעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

צודק. אשך הייטר שלו אין מה להשוות בינו ובין קיירי

אור
אור
01/03/2022 16:23:57
Reply to  עגל

הייטר פר אקסלנס

דה שוט
01/03/2022 17:24:11
Reply to  עגל

צודק עגל +11

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 21:06:00
Reply to  עגל

"הצ'וקינג שלו נבע מדומיננטיות יתר (אוקיי אגואיסטיות) ועומס פיזי" חחחחחחחח
נבע מהיותו לוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם ה360 של גה כבר שייך להיסטוריה (אגב זה 180 בלחץ) זה מהיום גם יהיה ויראל
https://www.youtube.com/watch?v=Iass8HGLQLs

דוקטור רזי הופמן
01/03/2022 7:25:25

אבל זה היה קליר פאט'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עם השחקן בטבעת

עגל
01/03/2022 13:02:33

צודק זה לא היה קרוב ל-360 מעלות.
מה קרה שאתה לא מתלונן על השמירה מול ג'ה, הוא גם שייך לתאגיד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

גה מהיר רצח ואתלט את על. אתה משווה אותו לצב לברון שבקושי זז ובקושי מכדרר?

דבר שני השמירה על גה הרבה פעמים מחפירה כבר אמרתי את זה. נותנים לו שעתיים לקחת תנופה ולחשוב מה לעשות המגינים 3 מטר ממנו (חלק בגלל המהירות חלק בגלל רפות הבנה ושכונה)

אנתוני אדוארדס עשה לחץ על ג'ה תראה מה קרה לג'ה שם

עגל
01/03/2022 14:13:16

מה אתה משווה שחקן בן 37 לשחקן בן 20 וקצת? תראה את לברון הצעיר.
ואנתוני אדווארד לא יכול לעצור את ג'ה, אף אחד לא מסוגל באחד על אחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

מסכים כי גה מהיר הרבה יותר. גה הרבה יותר מהיר מלברון בן 20 ושולט בכדור הרבה יותר טוב. לברון רק היה סתם דוהר ודוחף עם היד. הוא לא ידע לכדרר ברמה כזאת בחיים, לא היה לו שמאל כמו של ג'ה ולא ידע להיכנס ככה.
לג'ה יש כבר יותר הילייטס ממה שיש לברון בכל ה19 שנה שלו בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אבל צריך ללחוץ ככה הוא גם יאבד יותר ויהיה לו יותר קשה. צריך עליו שומר אתלטי וגבוה קצת שיהיה איתו פיזי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך שגא שוב גונב את הכדור מכולם וחוטף עוד 20 הפרש😎

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 8:18:19

אין לו עם מי לשחק, תקרא את הפריוויו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שהוא לא היה הם ניצחו🤣🤣

המשגיח
01/03/2022 6:41:38

תודה דוק.

לייקרס – מה כבר יש להגיד… מקווה בשבילם שיפסידו בפלייאין ויחסכו את הבושות בפלייאוף, כי גם גולדן וגם פיניקס בהחלט מסוגלות להתעלל בהם.

קיירי – מה כבר יש להגיד… מעניין מה יהיה עם המשך הקריירה שלו. הלוואי וברוקלין תחליט לא להחתים אותו, אבל לא חושב שזה יקרה

Berch
01/03/2022 7:17:36

אחלה מעורב
אהבתי את ההתחייסות של לוקה, נעקוב
🤣

דוקטור רזי הופמן
01/03/2022 7:28:43

יוקיץ הוא השחקן הכי אינטליגנטי באן בי איי.
לא צריך שרירים משוקצים (מסוקסים) או מהירות מסחררת, מספיק גובה חכמת משחק ויכולת צליפה מצויינת. וזה בא עם יכולת הגנתית לא רעה בכלל.

etayef
etayef
01/03/2022 7:43:56

מסירה כמו של יוקיץ' בסרטון למעלה, תמצא מאה כאלה של לברון.

דוקטור רזי הופמן
01/03/2022 8:27:19
Reply to  etayef

כדור כזה מסובסב?
לא חושב. כל, לברון מוסר בחסד אבל תביא בבקשה הוכחה.

Tzafriros
01/03/2022 7:30:31

מה אגיד ומה אספר כמה עוד אפשר לסבול את הנוכחות של הצנון ווגל? הרי הוא לא האיש להוציא את הלייקרס מהבוץ. בשני המפגשים נגד הקליפרס הרגשתי שאנחנו משחקים נגד קבוצה עם מאמן יותר טוב. ווגל מקובע חסר כאריזמה וכנראה שלא מספיק חזק לספסל או לנזוף במי שצריך. בכלל מה הוא עשה לפני שהגיע ללייקרס שאסור לפטר אותו? דוק באס מתהפך בקברו שהקבוצה משלימה עם בינוניות

trusttheprocess
trusttheprocess
01/03/2022 7:32:11
Reply to  Tzafriros

אני בטוח שאם תפטר את ווגל, לברון יתחיל לשחק הגנה,דייויס יבריא באופן מיידי וראס יחזור בזמן ל 2015

PhillySpecial
01/03/2022 7:47:33

שששש טראסט, אל תהרוס לצפריר, הוא ושאר הלייקרים נואשים לתירוצים. שורה תחתונה, כנראה טעיתי כשאמרתי שהרמה האמיתית של הקבוצה הזו היא מיניסוטה וניו אורלינס,

Smiley
01/03/2022 7:58:37
Reply to  Tzafriros

מזל שהוא היה מספיק "טרי" בבועה להביא אליפות

דוקטור רזי הופמן
01/03/2022 8:27:53
Reply to  Tzafriros

לברון רוצה את חברו על הקוים במקום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מהלך צעדים קלאסי של גה בחסות הליגה לא מובן איך זהכ אפשרי חח עושה צעד וחצי עוצר מזיז 2 רגליים וחוזר עןד צעד אחורה חחחח. אפילו בלייב זה לא נראה טבעי
https://youtu.be/WGQjEBmdgVQ?t=57

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 8:11:21

ראיתי את זה בלייב וחשבתי על זה.
לדעתי הם שינו את החוק שאפשר להתרומם מהרגל השנייה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא ההתרוממות רק עם הרגל השנייה דים לב שהוא מתחיל צעד וחצי ונעצר זה כבר צעדים (זה לא שהוא רץ ואז עשה קפיצה בין מגינים עם 2 הרגליים). אחכ רגל ימין שלו קצת זזה אחרי העצירה זה כבר צעדים מס 2. ואז הוא עובד הולך עם רגל שמאל אחורה צעדים 3.
לא משנה איזה חוק שינו גאתרינג באטרינג זה עדיין צעדים בכל חוקה

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 8:32:57

מה זה משנה. זה מוכר? השאר לא מעניין, שיעשה ריקוד על עמוד בדרך מצד סילבר

Dor
Dor
01/03/2022 9:26:26

מדויק. גם הדאנק על פולטל הלילה היה כרגיל עם יד בפרצוף

דוקטור רזי הופמן
01/03/2022 9:43:24

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באישור הסקביאס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

https://youtu.be/KgACJcqIbUg?t=222

שחקני הספרס תמיד אוכלים את הצעדים האלה כי הם רגילים לכדורסל רגיל אין להם כוכבים. תראה איך שניהם לא מבינים מה הלך. דרוזן רץ עם הכדור נעצר ואז מטייל עם עוד שני צעדים חחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
01/03/2022 14:31:10

דה רוזן נעצר במקום ואז עשה צעד ורבע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן זה חלק מחוקי הכדורסל האומנותי זה מותר. הוא עשה את זה המון מתחיל צעד וחצי עושה שני צעדים בד"כ זה לצדדים ואז עוצר (אותי לימדו שאתה בצעד וחצי אתה חייב לזרוק או למסור לא יודע איך אפשר אחרי 2 צעדים לעצור ואז לעשות עוד אפר אנדר ורגל ציר וכו)

עגל
01/03/2022 13:04:57

אנינ לא מבין את התלונות האלה על צעדים. אני זוכר שמאז שאני הייתי ילד (וזה היה מזמן) תמיד היו אומרים שבנב"א לא שורקים על צעדים.
תהנה מזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אני שוקל איך ללמד את הילד כמו בNBA או ברגיל? (הוא מוכוון NBA בכללי). הוא יעשה צאלנג לשופטים בליגת ילדים? הנה קח תראה ג'ה עושה גם אני יכול?

עגל
01/03/2022 14:14:55

עם הגובה שלך עדיף שתלמד אותו כדורסל רגיל 🙂
אם הוא יגיע לנב"א נקבץ את מיטב מומחי הופס ונעשה לו קורס הסבה מהיר. אל תדאג לזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

נקווה לגובה לפחות כמו של דדי.
צריך להטמיע את זה מגיל צעיר את מהלכים האלה :). אצל ג'ה זה מוטבע לגמרי. אחכ קשה ללמוד, גוזל זמן תראה את אבדיה, פעם אחת הוא לא עשה צעדים בליגה, הוא בא מתחום הכדורסל הרגיל. עכשיו לך תלמד אותו דאבל יורו סטפ אנדר אפר קרוסאובר סטפסייד. זופי יגיד לך היא קשה

עגל
01/03/2022 15:45:23

אפשר ללמוד, תראה איזה שיעורים אמביד לוקח מהזקן, דאבל סטפ באק עם זריקת ראש 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואמביד קיבל בלוק 🤣🤣🤣 ועשה את זה מגושם רצח. הארדן מעלים את הצעדים כי הוא מבצע את זה אסטטי כמו רקדן עושה 2 צעדים מהירים בזמן הגאתרינג חח ואז עוד שניים

אור
אור
01/03/2022 16:22:35

גם לוקה רב אמן בתחום מבלי ללמוד מגיל צעיר

Smiley
01/03/2022 7:51:38

מרקל פולץ' חזר היום טוב מאוד ונתן כמה מהלכים יפים מאוד. יש אופטימיות לגביו

John
01/03/2022 10:20:44
Reply to  Smiley

כן, משחק המיד ריינג' נראה טוב. נראה כמה מהר יחזיר את הרגליים. 10 נק' ו-6 אסיסטים ב-16 אחרי שלא שיחק שנה וחצי זה ממש יפה.

עגל
01/03/2022 13:05:51
Reply to  Smiley

גם אני מקווה בשבילו שהוא יחזור לפורמה של שחקן תורם

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 8:10:30

תודה רבה דוק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/03/2022 8:17:12

אין דבר יותר מבאס מלראות את לוקה שוב מתבכיין לשופט. נקווה שהגמילה תהיה קלה.
תודה רבה על המעורב המעולה

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 8:19:43

הלוואי

דוקטור רזי הופמן
01/03/2022 9:45:20

אם אני לא נגמלתי, איך לוקה?

Jonathan
01/03/2022 8:45:52

תודה דוק.
*
מוראנט ייצר מהלכים משוגעים גם מול הספרס. הדאנק על פולטל הולך לככב, אבל אני יותר אהבתי את זה:
https://www.youtube.com/watch?v=rEBiIIaYS_s
זה מהדברים שאתה מדמיין כילד בקטע של "מעניין אם קליעה כזו יכולה לקרות".

דן רוזנבלום
01/03/2022 9:15:58

וואוו, ג'ה ברמה אחרת לגמרי כרגע. פשוט מדהים.
ראית את האלי אופ שלשה שלו בסוף הרבע?
https://www.youtube.com/watch?v=B-gCoypNdvU&ab_channel=NBA

הלייקרס של העונה אחד הסיפורים העצובים.
מחדל שלא היה כמוהוא שם מאז הגלקטיקוס עם מאלון ופייטון.
מביך ורע לכדורסל.

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 9:37:04

מאלון ופייטון הגיעו לגמר. הם יש מצב לא יהיו בפלייאין…

yaniv
yaniv
01/03/2022 10:15:50

אם כבר אז הקבוצה של קובי,גאסול הווארד ונאש שגם אז היינו צריכים יכולת שיא של קובי+קריעה בגיד אכילס בשביל להגיע רק לפליאוף

עידו גילרי
01/03/2022 10:19:42
Reply to  yaniv

כן זו אנלוגיה מוצלחת. גם אז אנשים נתנו להם את האליפות לפני שהתחילה העונה.

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 11:14:35
Reply to  yaniv

2+

דה שוט
01/03/2022 9:58:13

תודה מנחם.
1. קיירי לא עשה שום דבר רע. זכותו לחשוב שהעולם עגול, זכותו לא להתחסן, בבוסטון הוא בעיקר היה פצוע.
2. אוהדי פילי מריירים על הארדן – גם בנטס הוא פתח ככה. חכו…
3. בשורה התחתונה – הארדן וקיירי הם כישרונות על – וזה מה שמעניין בכדורסל (ובכלל). אני לא בא לתת להם ציונים בתור בני אדם כי אני לא מכיר אותם.
4. כל הקבוצות של ראס תמיד נלחמו. אוק' של 2016 הייתה מרגשת, אוק' בשנים אחר כך הפסידו אבל נלחמו. יוסטון בבועה נלחמו, ווש בשנה שעברה הייתה מרגשת. אם הלייקרס היו נפטרים מלברון – גם תמורת כלום – מצבם היה יותר טוב כי השחקנים היו נלחמים ורוצים להצליח. הקטע הוא שהם בתוך פרדוקס (השחקנים) – מצד אחד הם רוצים לנצח ולהצליח – ומצד שני הם רוצים שלברון ייכשל.

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 11:15:24
Reply to  דה שוט

אם אתה מתרגש משלשול דמי אז כן, הקבוצות של ראס היו מרגשות

dror
dror
01/03/2022 12:31:12

אם אתה מתרגש ממראה של קן נמלים שנייה אחרי שעבר עליו טרקטור….אז כן. מרגש.

דה שוט
01/03/2022 12:37:25

חחחחח מה עם ווש שלך?
פלייאין – קאפוט
מאזן כמו זה של השנה שעברה – קאפוט
התקדמות של אבדיה – קאפוט (כאן אפשר לשים סימן שאלה)
מחכה לניתוח הסטטיסטי המעמיק שלך שמסביר שהטרייד על ראס חיזק את הקבוצה ושהשנה הזאת יותר מוצלחת מהשנה שעברה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הוא אמר שזה בגלל ביצת הקינדר המאמן. הוא שכח שהיה שם את ברוקסי לפני 🙂

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 12:52:06
Reply to  דה שוט

הם בדרך למעלה. עשו צעדים נכונים. יהיה פלייאין ומאזן טוב יותר מעונה שעברה.
וכל זאת בלי ביל ובלי מאמן (לזכותך גם שנה שעברה לא היה).
עונה שעברה עם ראס לא ניתן היה להסתכל עליהם ללא מסיכת רתך, קפלסט, ושקית הקאה צמודה.
אחת העונות המביכות בהיסטוריה.

עמיחי קטן
01/03/2022 12:57:58

גם העונה לא תענוג גדול לצפות בהם. #תנו_לדני_כדור#

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ומה דני יעשה איתו?

עמיחי קטן
01/03/2022 13:07:43

כשהכדור עובר אצלו קורים דברים טובים. זה בטח עדיף על ראול נטו ואיש סמית.

אשך טמיר המקורי
01/03/2022 13:31:09

לא, אבל בהשוואה לסנאף של עונה שעברה זה שירה בתנועה

דה שוט
01/03/2022 17:27:36

עשו ריצה מדהימה כשהתחברו בסוף העונה, שחקו אחד בשביל השני, צעירים כמו האצ'יסון גאפורד והאצ'ימורה פרחו, ותיקים שחקו נהדר – לופז ונטו ולן. השנה אפשר להתסכל עליהם? ליגת קיץ, כל אחד משחק בשביל דקות ו/או חוזה.

עמיחי קטן
01/03/2022 12:56:27
Reply to  דה שוט

אוקלהומה עד 2016 הייתה קבוצה של דוראנט. ווסטברוק ידע רוב הזמן להיות השני ולשחק בהתאם. ב-2017-9 זו הייתה קבוצה שלא היה כיף לראות, לפחות עבורי. ביוסטון הוא שוב מצא את עצמו שני להארדן, וחלק מהזמן זה עבד לא רע. בוושינגטון זו הייתה קבוצה נוראית שעלתה לפלייאוף בגלל חולשת המזרח וריצה מרשימה בסוף העונה.
בקיצור – ווסטברוק בשיאו היה טוב ככוכב שני ולא מעבר לזה, והיום הוא גם לא שם.
לגבי וושינגטון, אבדיה משתפר וימשיך להשתפר עכשיו אחרי הטריידים והמאזן שלהם די זהה לעונה שעברה, אבל עם התחזקות משמעותית של המזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במה אבדיה משתפר?

עמיחי קטן
01/03/2022 13:06:42

בעיקר הגנה ועונשין. קצת קליעה בצבע ומרחוק (בעיקר חצי מרחק) וניהול משחק.

דה שוט
01/03/2022 17:31:58

אוק סיטי לא הייתה "של דוראנט" וראס לא ממש נתן לו להיות שם הכוכב הראשי

עגל
01/03/2022 13:09:02
Reply to  דה שוט

דה שוט אתה לא בא לתת להם ציונים בתור בני אדם כי אתה לא מכיר אותם אבל מצד שני אתה אומר שהשחקנים רוצים שלברון ייכשל, ואת רצונותיו הכמוסים של דיוויס אתה מפרש כבר זמן רב.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אנחנו בוחני כליות ולב. מומחים בפענוח סימני גוף, ניימולוגיה, נעליים ותסרוקות

עגל
01/03/2022 14:17:27

חחח בדיוק.
סך הכל כיף לקרוא את זה, וגם את תיאוריות הקונספירציה, בידור להמונים.

אור
אור
01/03/2022 16:25:14
Reply to  עגל

מבדר כל עוד לא טוחנים את זה כל פוסט

דה שוט
01/03/2022 17:30:23
Reply to  אור

אור – ההגנה בליגה השנה מביכה – שמעון הראה כאן אלף דוגמאות – זה לא נקרא לטחון, זה בחזקת איקסים ועיגולים. אף אחד לא טרח להביא סרטון כנגד – אפילו לא אחד

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 17:40:53
Reply to  אור

קטיף דובדבנים של מהלכים שבורים בהגנה זה לא בחזקת דוגמה מייצגת של איך ההגנות בליגה נראות באמת.

דה שוט
01/03/2022 17:43:40
Reply to  אור

תביא קטיף נגדי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 18:04:37
Reply to  אור

מאיזה שנה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 18:05:46
Reply to  אור

או שאתה מתכוון שאתה רוצה סרטונים של הגנה טובה מהשנה, מה שדי קל כי זה בערך כל שאר המהלכים שסווואגי ש לא קוטף.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 18:07:39
Reply to  אור

זה גם בקשה די מטופשת כי כל הקטע הוא שקטיף דובדבנים זה לא דרך לבסס טענה כי זה כשל לוגי בסיסי

דה שוט
01/03/2022 18:09:57
Reply to  אור

שמעון מביא קטעי וידאו אתה מספר סיפורים 🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 18:12:59
Reply to  אור

אתה רוצה לטעון שהקטעי ויידאו שהוא בוחר מייצגים את ההגנה בליגה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 18:14:13
Reply to  אור

שלא לדבר על כך שבסרטונים שאני מביא אתה מסרב לצפות בכל מיני תירוצים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

ברור שהם מייצגים את הליגה תוג אז את מי הם מייצגים. ראית שחקנים ביורוליג עושים קוסו טו קוסט כל משחק בקו ישר מהאמצע שההגנה כבר מאורגנת? שלא נדבר על כוכבים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

יש אלפי סרטונים כאלה תוגוש. אני יכול להביא לך כפול סרטונים של הגנה פח לעומת הגנה טובה בליגה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 20:10:43
Reply to  אור

סוואגי ש
אם מה שאתה אומר היה נכון היית יכול להביא משחקים שלמים בהם כל הזמן רואים מהלכים כאלה במקום "אלפי" סרטונים.
אתה לא יודע לזהות הגנה טובה אז זה לא ממש אומר שום דבר שאתה לא מסוגל להביא סרטונים של הגנה טובה.

דה שוט
01/03/2022 20:55:44
Reply to  אור

ת'וג – תביא! כשהבאת סטאט על הנעליים – התקפלתי. ברור שיש קטעים של הגנה טובה, אבל שווה לעשות פעם בדיקה אמיתית – כמה זריקות של ההתקפה במשחק באו לאחר מאמץ אמיתי של ההגנה לבלום אותן או להפריע להן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 22:21:30
Reply to  אור

איך אתה מזהה מאמץ אמיתי של ההגנה לבלום אותן או להפריע להן?
חלק לא מבוטל מ"אלפי" הדוגמאות שסוואגי ש הביא שאתה מדבר עליהן לא כוללות הגנה שבה לא היה מאמץ אמיתי לבלום אותן.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/03/2022 22:23:30
Reply to  אור

ולעצור מהלך בעבירה זה לא באמת הגנה טובה יותר או נסיון אמיתי כלשהו לשחק הגנה.

דה שוט
01/03/2022 17:29:09
Reply to  עגל

חחחח צודק – אבל לגבי שחקני הלייקרס ודיוויס – זה ברור כל אחד רואה את זה
🙂

Alex Rabino
01/03/2022 10:20:17

מצטער להגיד לכל חובבי האנשים הגדולים בצבע יוקיץ ואמביד. יש לדידי רק מועמד אחד ל MVP העונה. ג'ה מוראנט.

yaniv
yaniv
01/03/2022 10:46:49
Reply to  Alex Rabino

תכלס הכי מגיע לו.גם מבחינת היכולת וגם מבחינת המאזן.
מעניין הוא יותר צעיר מרוז שזכה?

דוקטור רזי הופמן
01/03/2022 12:59:07
Reply to  Alex Rabino

אני עדיין מתלבט בין שניים למרות שברור לגמרי ששיא הטריפל לשנה זו לא יתן לו שום ייתרון על הקרקס המעופף.

Pistons
Pistons
01/03/2022 11:54:43

אין בכלל מה להשוות בין קיירי להארדן. קיירי בעונות האחרונות נמצא יותר מדי מחוץ לפרקט ולא בדיוק מסתדר. פעם קורונה, פעם פציעה, פעם סתם נעלם בלי להודיע.
היו צריכים להשאיר את הארדן ולבצע טרייד על קיירי. אני בהחלט יכול להבין למה להארדן נמאס. קיירי לא משחק כמעט. דוראנט מרבה להיפצע וגם טיפוס לא קל.
הרבה שחקנים היו מעדיפים לעבור לקבוצה אחרת שמתחרה על אליפות.

tt
tt
01/03/2022 12:39:25

קיירי המלך, איש עקרונות
anti new world order GOAT

אור
אור
01/03/2022 16:26:42
Reply to  tt

איזה עקרונות?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מצוין תודה רבה מנחם, הקומבינציה שלך בשיא ושל הלייקרס בשפל מענגת. לגזור ולשמור.

FAN
FAN
01/03/2022 14:37:33

מעורב נהדר! תודה
מוראנט פשוט מפלצת! מה זאת האתלטיות המפלצתית הזאת באזור הצבע?! שחקנים כמו קיירי ודרק רוז היו וירטואוזים ליד הטבעת עם מהלכים פשוט אדירים, אבל מוראנט עם הקפיצה המטורפת שלו לא צריך יותר מדי מעבר. הוא פשוט קופץ מעל כולם, ולוקח את הזמן באוויר עד שמחליט מה לעשות…
ואני חשבתי שלציון יש ניתור מטורף…
איזה כיף לראות אותו.
.
ויוקיץ לדעתי עדיין אנדרטייד בטירוף..אחד המוסרים הגדולים בהיסטוריה. ולא ברור לי למה מדברים על כמעט כל שחקן אפשרי בליגה ועליו כמעט ולא…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

הדבר הכי גדול שהופך את מוראנט זה השמאל שלו שזהה לחלוטין לימין, הוא יכול להחליט באיזה צעד שבא לו. תראה רוב הסלים במשחק היום בשמאל, זה לא נורמלי. בשנייה שיש לו אותו כוח מתפרצת, אותו סיום אותו מהירות בשני הידיים, זה יתרון עצום. אני לא זוכר דבר כזה אי פעם בליגה ואף שחקן.
מה שהארדן עשה לסטפבק הוא עושה ליד החלשה.

FAN
FAN
01/03/2022 15:02:18

אפקח עין, אבל אם יש משהו שלא ראיתי בליגה הזאת זה הניתור הפשוט הזוי הזה
קיירי בחדירות לצבע כבר יכול לסיים עם הרגל גם.. פשוט לא משנה לו כמה שחקנים סוגרים עליו הוא מוצא את הזריקה לקרש סל.
מוראנט עושה כנעט את כל הנקודות שלו באזור הצבע ולא זורק מיד ריינג בכלל… אתה יודע שהוא פשוט מחכה להגיע לאזור הצבע ושם אי אפשר לחסום אותו עם הקפיצה הזאת. הכל עובד לו, גם אם זה לא ממש מתחת לסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

מוראנט קולע גם פלוטרים טוב כמו טריי ולוקה שלושתם אומנים בזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

אם נשים לב הפלוטר החליף את הגאמפ שוט. פעם בקושי היו זורקים פלוטרים ורוב השחקנים היו זורקים גאמפ. היום למעט דוראנט בוקר ודרוזן אין לך גאמפרים רציניים בליגה.
הרבה זורקים פלוטרים מהמיד ריינג.
טריי לוקה וגה הפכו את זה לאומנות. הם עוברים מסביב לסקרין וזורקים ישר פלוטר וקבוצות מאד מתקשות לעצור את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

לארי בירד היה קולע חצי מהסלים שלו בשמאל? מתקשה להאמין לזה. ראיתי את לארי בפלייאופים זה לא קרוב בכלל לשמאל של גה.
לא היה דבר כמו גה הוא יכול לעשות ריברס לייאפים ודאנק עם יד שמאל בין שחקנים בלי בעיה.

shadow
shadow
01/03/2022 19:30:07

בירד היה שמאלי אם אני לא טועה אז אולי התכוונת ביד החלשה

FAN
FAN
01/03/2022 14:58:36

זה נכון שהיום האחרון לצרף שחקנים לקראת הפלייאוף?
פילי חייבת סנטר כדי שטוביאס לא יצטרך להמשיך לשחק סנטר מחליף לאמביד..
מה עם קאנטר או לאונרד שהיה בפורטלנד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

פרידום וקייק סיימו את דרכם בליגה והם לא באמת יכולים לעצור אף אחד בלי קשר 🙂