מיאמי נגד שיקגו, ממפיס נגד הספרס ועוד חמישה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

מיאמי נגד שיקגו, ממפיס נגד הספרס ועוד חמישה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

בעל פודקסט בשם פיק אנד גול אשר מדבר על הNBA ועל כדורגל אירופאי. מוזמנים להיכנס לקישור ולבדוק אותו או לחפש אותי בטוויטר (@Pick_N_Goal): https://rss.com/podcasts/pickandgoal/

קליבלנד קאבאלירס (24-36) – מינסוטה טימברוולבס (29-32) 2:00

קליבלנד הייתה צריכה להשאיר את ברנדון גודווין ואת אייזק אוקורו למשך 37 דקות (כל אחד) על המגרש במשחק האחרון מול וושינגטון ולמזלה זה הספיק לה לניצחון דחוק על הקבוצה של אבדיה שנעצרה על 86 נקודות. הערב היא תמשיך לשחק בלי גארלנד (גב), לווארט (כף רגל) ורונדו (בוהן). במידה ופטריק בוורלי יעשה עבודה טובה וימנע מגודווין להיכנס למשחק, קליבלנד תישאר ללא אף שחקן שבטוח בכדרור שלו ותיאלץ לקבל הרבה מהיכולת של קווין לאב לנהל את המשחק מהפוסט ביחד עם ג'ארט אלן ומובלי שיצטרכו לנסות לייצר לעצמם מצבים. קליבלנד תפגוש את פילי בעוד כמה ימים והיא תשמח להיות בעמדה בה ניצחון מולם יעלה אותה בחזרה למקום השלישי.

בצד השני הטימברוולבס מגיעים לאוהיו אחרי הפסד כואב לפילדלפיה במשחק הבכורה של הארדן כשהם ניצבים במקום השביעי ומקווים להתקרב לדנבר, מרחק ארבעה משחקים במקום שמוביל ישירות לפלייאוף. טאונס שנמצא בכושר מצוין, 25.3 נקודות על 50.5% מהשדה ו43% מחוץ לקשת בששת המשחקים האחרונים שלו, יפגוש הערב את הקו הקדמי המלא של קליבלנד ויאלץ להתמודד עם הרבה גודל בצבע ביחד עם קו אחורי של גודווין ואוקורו שעם כל המוגבלות ההתקפית שלו מסוגל לעשות הגנה וינסה לעצור את ראסל ואדאוורדס. מינסוטה תגיע למשחק הערב בסגל כמעט מלא ותקווה לרשום גם את מאליק ביזלי (מחלה) שכרגע נמצא בספק.

הימור: לקליבלנד יש את הכלים ההגנתיים לבלום את מינסוטה אבל תתקשה להעמיד נקודות באותו קצב כמוהם. הטימברוולבס מנצחים.

Jarrett Allen Cleveland Cavaliers Minnesota Timberwolves - TSN.ca
ג'ארט אלן מול טאונס. המצ'אפ העיקרי.

אורלנדו מג'יק (47-14) – אינדיאנה פייסרס (41-21) 2:00

במשחק האחרון מול יוסטון אורלנדו השיגה ניצחון נדיר אבל גם אחריו היא נשארה במקום האחרון עם המאזן הגרוע בליגה, בדרך להגרלת הלוטרי. צ'ומה אוקיקי היה מצוין מהספסל באותו משחק וסיים עם 26 נקודות, תשע ריבאונדים ושלושה חטיפות ביחד עם וונדל קרטר ג'וניור, הביג מן על המשקפיים הכי מגניבות בליגה הוסיף 24 ו12. הסנטר הצעיר שהגיע משיקגו עובר עונה שקטה מאוד אבל נמצא בכושר לא רע במשחקים האחרונים, בשבעה משחקים הוא רושם 18.1 נקודות על 61% מהשדה ביחד עם 10 ריבאונדים וחסימה. מרקל פולץ יוכל לרשום חזרה מרגשת למגרשים, אחרי שחתם על הארכת חוזה בשורות המג'יק, נפצע ונעדר מהפרקט למשך יותר משנה אורלנדו עידכנו את הסטטוס שלו והוא ככל הנראה יוכל להשתתף.

למי שלא עוקב הנה המספרים של האליבורטן מרגע הגעתו לאינדיאנה, 19.8 נקודות (52.5% מהשדה ו47.5% משלוש) ביחד עם 10.7 אסיסטים ו2 חטיפות למשחק, אלו מספקים כמעט זהים מהתקופה בה סקרמנטו פתחה איתו כמוביל הכדור העיקרי כשפוקס היה פצוע. במשחק האחרון נגד בוסטון, אחת הקבוצות החמות בליגה, האליבורטן המשיך עם היכולת הנהדרת שלו וסיים עם 22 נקודות, תשעה אסיסטים, חטיפה וחסימה וביחד עם אושה בריסט שסיים עם 27 הם הנחילו לסלטיקס הפסד מפתיע. אורלנדו תהיה היריבה של אינדיאנה לשני המשחקים הבאים ובמידה ותצליח לנצח את שתיהם זאת תהיה הפעם שבה הקבוצה תצליח לרשום שלושה ניצחונות רצופים מאז תחילת דצמבר. עם כל הכבוד להאליבורטן נראה שדווקא באדי הילד מרגיש יותר בבית באינדיאנה, מאז שעזב את סקרמנטו הוא מוביל את הפייסרס בקליעה עם 21.7 נקודות למשחק והערב כשהוא משחק לצד האליברטן הוא יוכל לרשום משחק גדול נגד הקו האחורי של אורלנדו, שמתקשה מבחינה הגנתית.

הימור: משחק גדול של האליבורטן שימשיך בכושר הרצחני שלו. אינדיאנה מנצחים.

ברוקלין נטס (29-32) – טורונטו ראפטורס (27-32) 2:30

הקרב על המקום השביעי. ברוקלין נמצאת במהלך רצף משחקים כנגד קבוצות מהמזרח, אותם קבוצות איתם היא מתחרה על מקום ישיר בפלייאוף. היא נמצאת במאזן של 2-2 בינתיים ומחכים לה עוד שמונה משחקים לפני שתפגוש קבוצה מהמערב. הניצחון האחרון היה גדול במיוחד והגיע כנגד האלופה המכהנת הודות לרבע אחרון גדול של קיירי אירווינג שסיים עם 38 נקודות. מאז שהצטרפו עם סימונס לטרייד קרי ודראמונד נותנים את התפוקה המצופה מהם, סת' עומד על 47.7% משלוש בדרך לכמעט 20 נקודות למשחק ודראמונד מוסיף 11.2 נקודות ו11 ריבאונדים. הערב בלי קיירי (משחק בית) ברוקלין יצטרכו לקבל הרבה מהשחקנים המשלימים שלהם בכדי להתקדם בטבלה.

בצד השני טורונטו ששיחקה מצוין עד לפגרת האולסטאר ממשיכה את היכולת הנוראית של שחקני מהסופ"ש עצמו, היא רושמת שני הפסדים בהפרש משותף של 59(!) נקודות. באותם משחקים סיאקם, שכמעט נכנס למועמדים לפרס השחקן המשתפר בפעם השנייה, עומד רק 11 נקודות ו3.5 אסיסטים למשחק והקבוצה כולה מדייקת ב29.1% מחוץ לטבעת. הערב מול ברוקלין החסרה זאת תהיה הזדמנות מצוינת לחברים של ניק נרס לחזור למסלול שהם עלו עליו לפני פגרת האולסטאר בשני צידי המגרש. אוג'י אננובי (אצבע) נפגש עם מומחה רפואי וימשיך להיעדר מהמשחקים של הקבוצה.

הימור: גם בלי אננובי להגנה של טורונטו יש מספיק שחקנים טובים בשביל להתאושש מצמד המשחקים הזה והם אמורים לעשות את זה מול הגרסא הזאת של הנטס. טורונטו מנצחים.

מיאמי היט (21-40) – שיקגו בולס (22-39) 2:30

הקרב על ראשות המזרח. איזה מזל יש למיאמי שהשחקן שיהיה הכי חשוב הערב בפן ההתקפי במצ'אפ נגד ווצ' הוא גם השחקן הכי לוהט שלה. בניצחון האחרון של הקבוצה באם סיים עם 36 נקודות לצד ארבעה אסיסטים ושלוש חסימות והוביל את הקבוצה לניצחון דחוק על הספרס. מיאמי מגיעה למשחק האחרון שלה לחודש פברואר עם מאזן כמעט מושלם (2-9) ותקווה להמשיך אותו גם הערב. באטלר ופי ג'יי טאקר יהיו שני הכלים העיקריים של ספולסטרה נגד דרוזן שנמצא בכושר שיא, ביחד עם באם שככל הנראה יפעיל עליו לחץ בכל ניסיון חדירה לטבעת ובכלל אני רואה את מיאמי שמים את הלחץ ואת האנשים על דרוזן ולווין ומנסים לגרום לכל אחד אחר לנצח אותם.

בצד השני שיקגו מגיעה כשהיא נמצאת על גבו של שחקן אחד. למרות החזרה של לווין למגרשים זהו עדיין דרוזן, שאם יקלע הערב 30 נקודות ישווה את שיאו של מייקל ג'ורדן עם 11 משחקים רצופים של 30 נקודות במדי שיקגו. באותם 11 משחקים (שבע ניצחונות) דמארבלס דרוזן עומד על 36.1 נקודות על 55.6% מהשדה (רק 1.8 זריקות משלוש) ביחד 5.4 אסיסטים. ההפסד האחרון של ממפיס עצר את שיקגו אחרי רצף של שישה ניצחונות רגע לפני שהיא תצא לפגוש כמה מהקבוצות החזקות במזרח במה שיתחיל הערב וימשיך עם אטלנטה, מילווקי ופילדלפיה.

הימור: החזרה של לווין למגרשים תוריד במעט את הלחץ מדרוזן אבל לא תעזור לשיקגו נגד אחת הקבוצות היציבות בליגה, בעיקר בגלל החיסרון בקו הקדמי. מיאמי מנצחים.

ממפיס גריזליס (20-42) – סן אנטוניו ספרס (37-24) 3:00

ממפיס נמצא רק משחק וחצי מאחורי גולדן סטייט ועם רק שישה הפסדים בשנת 2022 היא מכוונת לעבר המקום השני וחוץ מהספרס ובוסטון תפגוש במשחקים הבאים את אורלנדו, יוסטון (X2), הפליקנס, הניקס, אוקלהומה, אינדיאנה ואטלנטה רצף משחקים לא קשה במיוחד אותו היא יכולה לגמור מעל הלוחמים במידה והם לא יקבלו את דריימונד בחזרה. ג'ה נמצא בכושר שיא, בעשרת המשחקים האחרונים שלו הוא רושם 31.6 נקודות לערב לצד 5.8 אסיסטים כולל 46 נקודות גדולות בשיקגו במשחק האחרון של הקבוצה. ממפיס ישארו ללא דילון ברוקס וקונצ'ר (קרסול) וככל הנראה גם ברנדון קלארק (עין). במידה ודג'ונטה מורי יצליח להאט את מוראנט ממפיס תצטרך לקבל יותר מדזמונד ביין שלא הצליח להתאושש מהתצוגה הרעה שנתן בתחרות השלשות, הוא עומד על 13 נקודות למשחק על 27.3% מהשדה ו20% משלוש.

עם ארבעה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים שלהם סן אנטוניו ממשיכה לנסות לסגור את הפער מניו אורלינס ולהיכנס לטורניר הפליי אין מהמקום העשירי. גולת הכותרת של הערב – במידה והספרס ינצחו הערב זה יהיה הניצחון ה1,334 של גרג פופוביץ' בתור מאמן ובכך הוא ישווה את שיאו של דון נלסון וייכנס איתו למקום הראשון עד לניצחון הבא. מי שיוכל להביא לפופ את הניצחון הזה הוא דג'ונטה מארי, שעומד על 24.5 נקודות ו11.5 אסיסטים בששת משחקיו האחרונים ביחד עם חטיפה וחצי. מארי ממשיך להיות העונה הקול המוביל של סן אנטוניו בהתקפה אבל הערב הוא יצטרך לעצור את ג'ה בצד השני ולגרום לשאר הסגל של ממפיס להתאמץ.

הימור: פופ יצטרך לחכות לקינגס בכדי להשוות את השיא של דוני נלסון. ממפיס מנצחים.

JA Morant delivers emotional message to his grandma after dropping 41  points against Spurs » FirstSportz
הוא יצליח לעצור את מוראנט?

מילווקי באקס (25-36) – שארלוט הורנטס (32-30) 3:00

מילווקי נמצאת רק חצי משחק מאחורי קליבלנד ובמידה והיא תפסיד הערב היא תוכל לקחת בחזרה את המקום השלישי. בעשרת המשחקים האחרונים יאניס מבסס את מקומו כמועמד לגיטימי לדיון הMVP, הוא רושם 33 נקודות למשחק ביחד עם 11.6 ריבאונדים ו6.4 אסיסטים וכל זה על כמעט 60% מהשדה ו38.1% מהקו (4.2 זריקות ליום). מול קבוצה בלי רוטציית סנטרים גבוהה במיוחד יאניס תמיד יוכל לסיים עם משחק ענק אבל דווקא הולידיי שיהיה אמון על לאמלו וטרי רוזיר בקו האחורי יהיה זה שינסה להאט את המשחק המהיר (מאוד) של שארלוט ולהוציא אותם מהמשחק שלו. מילווקי הפסידה את המשחק האחרון שלה לנטס, הודות לרבע אחרון גדול של קיירי, למרות שקיבלה 30 נקודות מפורטיס שהופך להיות אחד השחקנים האהובים בוויסקונסין.

8-0, זה המאזן של שארלוט במשחקים שלא נגמרו בארבעה רבעים העונה אחרי שהפסידה לדטרויט, אחרי זריקה קשה של קלי אוליניק שקבעה את תוצאת הסיום, למרות 62 נקודות משותפות של רוזיר וברידג'ס. ההורנטס אוהבים לפגוש את מילווקי העונה, שני ניצחונות בשלושה מפגשים, בהם לאמלו מוביל את הקבוצה עם 26 נקודות ו6.7 אסיסטים. שארלוט נמצאת בשיוויון עם אטלנטה במקום התשיעי, שני משחקים מעל וושינגטון שעדיין מנסה לתפוס את מקומה. ג'יילן מקדניאלס וגורדון הייווארד (קרסול) ככל הנראה יפסידו גם את המשחק הנוכחי של הקבוצה. בשישה משחקים מאז שהצטרף לקבוצה הארל רושם 15.5 נקודות על 66% מהשדה ומוסיף לקבוצה כח מחץ התקפי (לא בטוח שזה מה שחסר לה) מהספסל.

הימור: הבאקס יצליחו להאט את שארלוט ולהוציא אותה מהקצב. מילווקי מנצחת.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (41-19) – סקרמנטו קינגס (40-22) 3:00

באוקלהומה חיכו לרגע ששג"א יחזור לשחק בשביל להשבית כמעט כל שחקן רוטציה אחר, דורט (כתף), גידי (אגן), טיי ג'רום (אגן), מוסקלה (קרסול), ג'רמייה רובינסון ארל (כף רגל) וקנריך וויליאמס (ברך). מה שאומר שלינדי ווטרס השלישי, אוליבייר סאר, ויט קרייצ'י ופוקו יאיישו את הספסל. שאי הצליח לדחוף את אוקלהומה לניצחון על אינדיאנה במשחק שנשלח להארכה, הכוכב הצעיר סיים עם 36 נקודות, חמש אסיסטים, שלוש חטיפות ושני חסימות. טרה מאן, שחקן שתמיד מפתיע אותי לטובה בכל פעם שיוצא לי לראות אותו, רושם כמעט 22 נקודות למשחק בארבעת המשחקים האחרונים ויהיה חייב להתעלות על עצמו ולתת לשג"א מקור התקפי נוסף.

הקינגס יקוו לעצור רצף של ארבעה הפסדים במפגש הערב רגע לפני שיצאו לשחק נגד סן אנטוניו וניו אורלינס, שני קבוצות איתן הם מתחרות באופן ישיר על המקום העשירי. מאז שהגיע לסקרמנטו סאבוניס (שישה משחקים) רושם 19.3 נקודות (57.1% מהשדה), 12.7 ריבאונדים ו5.7 אסיסטים אבל לא מצליח לעזור בצד השני, באותם משחקים ההגנה של הקינגס מדורגת כשמינית הגרועה בליגה. סקרמנטו משחקים הערב ללא טרנס דייוויס (פרק כף היד), ראשון הולמס נמצא בספק (גב). ג'סטין הולידיי, דונטה דיווינצ'נזו ודאביון מיטשל, כולם גארדים עם הרבה יכולות הגנתיות שינסו לעצור את שג"א היום ובכך את כל ההתקפה של הת'אנדר.

הימור: בלי סגל משלים לצידו שאי יתקשה לעשות הכל לבד. סקרמנטו מנצחים.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. יש לציין שאורלנדו תקבל הלילה את מרקל פולץ לאחר תקופה ארוכה ביותר בשיקום. לא בטוח שיקבל הרבה דקות אם ישחק אבל המסע שלו מתחיל עכשיו.
    .
    מינסוטה עם טאונס וראסל בכושר נהדר אבל ANT נראה פצוע. משהו לא מאה אחוז איתו. הצעד הראשון נראה מהיר והוא גם עולה די גבוה. אבל לפני חודש הצעד הראשון שלו היה פסיכותי והוא התעופף לגבהים בלתי רגילים. הוא 80-90% ממה שהוא וכלום כמעט לא נכנס לו. מקווה שזו בעיה טורדנית קטנה שתיעלם בקרוב.
    .
    האליברטון נראה כמו רכז אולסטאר עתידי. זה לא המספרים. זה הבגרות, קור הרוח, האופי המנהיגותי שלו.

  2. פריוויו מעולה תודה רבה עומר. ערב שבו אינדי וסקרמנטו צפויות לנצח הוא ערב מצוין. לא רואה איך אנחנו מנצחים בממפיס, אבל יתכנו הפתעות. גו טורונטו! משחק חשוב – אם יתקלו בברוקלין בפלייאין קיירי, נכון לעכשיו, לא יוכל לשחק בקנדה, ולכן הביתיות חשובה לרפטורס.

  3. ערב מרדים יותר מהרצאה של בוז'י הרצוג על יהדות התפוצות במאה ה-17 בצפון מזרח בולגריה.
    חסר לי איזה וושינגטון מול פורטלנד – מסוג המשחקים עם פוטנציאל להארכה משולשת ודו-קרב בין 2 מאמנים אפרו אמריקאים עם קרחת וזיפים מסוגננים.

  4. Shams Charania of The Athletic and Stadium reported on Monday the Purple and Gold "intend to waive DeAndre Jordan and sign free agent guard D.J. Augustin" to back up Russell Westbrook and provide additional shooting.

    1. According to ESPN's Adrian Wojnarowski, the Philadelphia 76ers will be "aggressive" in pursuing Jordan when he hits the market. They'll reportedly put in a waiver claim for him or wait to sign him as a free agent if he clears waivers.

        1. אתה לא מבין, גם דראמונד היה על הפנים בלייקרס שנה שעברה ואף אחד לא רצה אותו ופילי החתימו אותו על מינימום
          ואיכשהוא הוא נהפך לסופרסטאר שהנטס רצו .
          אותו דבר עם דיאנדרה , חותם לפלייאוף ושנה הבאה מקבל חוזה מקס מברוקלין
          פילי לוקחים את הזבל של הלייקרס עוטפים אותו מחדש ומוכרים מכונית יד שנייה מרופא לברוקלין

          1. הוא כבר היה גופה בברוקלין חחח כל הקונטנדריות חוטפות אותו כאילו מדובר בכוכב 🤣🤣
            הוא זבל שבקושי זז יותר גרוע מדראמונד.
            היה עדיף עליו כבר את טריסטן קרדשיאן
            רק שלא יחזירו לנו את גואקים נואה

            1. איך טריסטאן ישב בחדר ההלבשה כשהארדן עשה מעשים מגונים לאמא של הילדים שלו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט