כניסה לישורת האחרונה – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

עם תום פגרת האולסטאר, אנחנו נכנסים כעת אל הישורת האחרונה של העונה הסדירה, השלב שבו כל קבוצה כבר יודעת להציב מטרות מדויקות וריאליות ל-20-23 המשחקים שיסגרו את העונה עבורה. לכן, בפריוויו הזה נסמן עבור כל קבוצה מתוך ה-16 שתשחקנה הערב יעד ריאלי להמשך העונה הסדירה.

20:00 ניו-יורק ניקס (25- 35) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (36- 23):

יעד ריאלי עבור הניקס: להגיע ל-35 ניצחונות ולתת לבארט את הכדור. הניקס במרחק של 4 משחקים מהמקום האחרון שמוביל לפליי-אין ועם לו"ז מהקשים שנותרו בליגה עד סוף העונה (מקום 4), כך שייתכן שכבר עכשיו פליי-אין זה לא ריאלי. עם זאת, הגעה ל-35 ניצחונות זה הישג שיראה שיש על מה לבנות בעתיד, כשמדובר בעיקר על אר ג'יי בארט בתור כוכב העתיד של הניקס.

יעד ריאלי עבור הסיקסרס: מקום שני במזרח. כרגע פילי במקום ה-3, בפיגור של 2 משחקים משיקגו ו-3 ממיאמי, אבל הצירוף של הארדן, יחד עם הלו"ז הקשה יותר של מיאמי ושיקגו (שיקגו מקום 3, מיאמי מקום 9 ופילי מקום 11), יכול להעניק להם את הדחיפה שתקדם אותם לפחות מעבר לאחת משתי הראשונות במזרח, מה שיביא להם יתרון ביתיות ל-2 סיבובי פלייאוף.

רמת עניין של משחק: B+ – השילוב של אמביד והארדן מאוד מסקרן.

הימור: פילדלפיה ב-14.

22:30 פיניקס סאנס (49- 11) – יוטה ג'אז (37- 22):

יעד ריאלי עבור הסאנס: שמירה על בריאות ועל המקום הראשון בליגה. עם יתרון של 6 משחקים על השנייה בטבלה, יחד עם לו"ז לא קשה במיוחד עד סוף העונה (מקום 16), פיניקס צריכים לנצח מספיק משחקים שיאפשרו להם לשמור על יתרון הביתיות לכל אורך הדרך, אבל יותר חשוב להם לשמור על בריאות של השחקנים לקראת הפלייאוף ולקוות שכריס פול יחזור בזמן.

יעד ריאלי עבור הג'אז: שמירה על יתרון ביתיות בסיבוב הראשון. הג'אז מובילים בסך הכל ב-2.5 משחקים על מקומות 5-6 במערב, דאלאס ודנבר, ועם לו"ז לא פשוט (מקום 8) עד סוף העונה. יתרון ביתיות לפחות יראה שיוטה עדיין כאן בצמרת המערב, למרות התחושה שלאחרות יש פוטנציאל להפוך לקונטנדריות יותר מאשר לג'אז.

רמת עניין של משחק: A- – קרב צמרת בשעה נוחה.

הימור: הסאנס תרמו כבר את ההפסד הדו-שבועי שלהם. פיניקס ב-10.

00:00 אינדיאנה פייסרס (20- 41) – בוסטון סלטיקס (36- 26):

יעד ריאלי עבור הפייסרס: לפתח את האליברטון. לפלייאוף הם לא יגיעו, ויהיה להם קשה להיות ממש גרועים, במיוחד לאור הלו"ז הקל עד לסיום העונה (מקום 28). לכן, המטרה העיקרית של הפייסרס כרגע היא לנסות לפתח את הנכס העיקרי מהטרייד על סאבוניס, טייריס האליברטון, ולתת לו הזדמנות להראות מה הוא שווה.

יעד ריאלי עבור הסלטיקס: לשמור על הגנה טופ 5 ויתרון ביתיות. מאז תום עידן הביג 3, הסלטיקס ניצחו 5 מתוך 7 הסדרות בהן הם היו עם יתרון הביתיות, כששני ההפסדים היו בגמר המזרח, לעומת 0 מ-4 בלי ביתיות. לא פחות חשוב מזה, בבוסטון צריכים לתחזק את ההגנה שהפכה לכוח המוביל של הקבוצה, ודרך זה להשיג ניצחונות למרות הלו"ז המאתגר עד לסיום העונה (מקום 6).

רמת עניין של משחק: C+ – לבוסטון יש עדיפות די ברורה.

הימור: בוסטון ב-13.

2:00 שארלוט הורנטס (30- 31) – דטרויט פיסטונס (14- 46):

יעד ריאלי עבור ההורנטס: מקום בטופ 8 המזרחי לקראת הפליי-אין. שארלוט כרגע במרחק של 5.5 משחקים מהמקום הישיר לפלייאוף, ככה שזה לא כל כך ריאלי למרות לו"ז נוח (מקום 25). מה שהם כן יכולים לעשות זה לסגור פער של 2 משחקים מברוקלין או 3 מטורונטו כדי להגיע למקום ממנו מספיק ניצחון אחד מתוך 2 בפליי-אין כדי לעלות לפלייאוף.

יעד ריאלי עבור הפיסטונס: לסיים לפני אורלנדו. הפיסטונס בכל מקרה יהיו במקום גבוה בהגרלת הלוטרי, אבל הם צריכים גם ללמוד איך לנצח משחקים מדי פעם, ומאזן טוב יותר מאורלנדו זו מטרה לא מסובכת מדי שיש בה שמירה על בחירת דראפט גבוהה עם רצון לנצח. הלו"ז הנוח יחסית (מקום 22) יכול לסייע בכך.

רמת עניין של משחק: C+ – שארלוט זו קבוצה שכיף לצפות בה, בגלל השילוב בין התקפה טובה להגנה גרועה.

הימור: שארלוט ב-7.

2:00 יוסטון רוקטס (15- 44) – לוס אנג'לס קליפרס (31- 31):

יעד ריאלי עבור הרוקטס: יכולת טובה של ג'יילן גרין ויתר הצעירים. ניצחונות לא מעניינים את הרוקטס, והלו"ז הוא כזה שירשה עליהם לצבור הרבה ניצחונות גם ככה (מקום 7), אבל יוסטון מחפשים לתת לצעירים הזדמנויות, וכרגע מדובר בעיקר על ג'יילן גרין שמשתפר לאחרונה, אבל עדיין נראה צעד מאחורי יתר הבחירות הגבוהות בדראפט.

יעד ריאלי עבור הקליפרס: מקום 7 במערב. הקליפרס בפיגור של 5 משחקים מהמקום הישיר לפלייאוף, ויהיה קשה למחוק פער כזה, אבל פער של משחק וחצי ממינסוטה זה בהחלט יעד ריאלי, כזה שיעניק להם יתרון ביתיות במשחק הראשון של הפליי-אין. הלו"ז הסביר (מקום 15) לא צפוי להשפיע יותר מדי, וזה יהיה תלוי ביכולת של הקליפרס.

רמת עניין של משחק: C – יש משחקים יותר מעניינים הערב.

הימור: הקליפרס ב-15.

2:30 גולדן סטייט ווריורס (43- 17) – דאלאס מאבריקס (35- 25):

יעד ריאלי עבור הווריורס: שמירה על המקום השני במערב ובליגה. פער של 6 משחקים מפיניקס הוא כזה שיהיה קשה למחוק, והלו"ז הלא פשוט (מקום 5) עשוי להקשות גם במאבק הצמוד מול ממפיס, שם הלוחמים מובילים ב-2 משחקים בינתיים. המקום השני קריטי, כי כרגע נדמה שאנחנו בדרך לסדרה פוטנציאלית של גולדן סטייט נגד ממפיס, ויתרון הביתיות יכול להיות מאוד משמעותי במקרה כזה.

יעד ריאלי עבור המאבריקס: לעלות למקום הרביעי במערב. המאבריקס בפיגור של 2.5 משחקים מיוטה ובשוויון עם דנבר, אך עם לו"ז נוח יחסית (מקום 23) שיכול לאפשר להם להפוך את המצב. לוקה נכנס לאחרונה לכושר מעולה אחרי פתיחת העונה הרעה שלו, וההגנה של דאלאס נראית טוב כבר תקופה, כך שזה בהחלט יעד אפשרי שיעיד על המשך השיפור ההדרגתי בשנותיו של דונצ'יץ' בדאלאס.

רמת עניין של משחק: A – חוץ מהשעה הבעייתית, זה משחק מעולה.

הימור: המאבס בכושר טוב יותר. דאלאס ב-9.

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (25- 35) – דנבר נאגטס (35- 25):

יעד ריאלי עבור הבלייזרס: להפוך את סיימונס למועמד לשחקן המשתפר. אין לפורטלנד מה לעשות בפליי-אין או פלייאוף בלי לילארד, במיוחד אם הם מתכננים לבנות סביבו, ויהיה להם קשה להיות ממש גרועים ולהשיג בחירה גבוהה. לכן, המטרה העיקרית שלהם כרגע היא לתת לאנפרני סיימונס את הכדור ולראות מה הוא יכול לעשות, כשבינתיים סיימונס הופך את עצמו למועמד לתואר השחקן המשתפר מרגע לרגע.

יעד ריאלי עבור הנאגטס: לעלות למקום הרביעי במערב. דנבר נמצאים בסיטואציה דומה לזו של דאלאס, עם לו"ז קצת יותר קשה (מקום 20), אבל עם סופרסטאר אירופאי קצת יותר טוב, לפחות לפי היכולת הנוכחית. אם וכאשר ג'מאל מארי יחזור, יוכלו בדנבר אולי לבנות אפילו על קצת יותר בפלייאוף.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שנפגשו לסדרות פלייאוף לוהטות בשנים האחרונות, אבל אחרי השינויים נשארנו עם יוקיץ' קולע 30-40 על נורקיץ'.

הימור: דנבר ב-14.

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (27- 32) – ניו-אורלינס פליקנס (24- 36):

יעד ריאלי עבור הלייקרס: להגיע לפליי-אין. נכון לרגע זה, הלייקרס מדורגים 9 במערב וביתרון של 3.5 משחקים על המקום ה-11, אבל הלו"ז שלהם להמשך העונה הוא מאוד קשה (מקום 2), הם יבלו את התקופה הקרובה בלי דיוויס הפצוע, והם בעיקר לא משכנעים ביכולת. כל העפלה לפליי-אין תשאיר סיכוי להתפוצצות בהמשך, אבל אפילו זה לא מובן מאליו עבור הלייקרס העונה.

יעד ריאלי עבור הפליקנס: להגיע לפליי-אין. הפליקנס בפיגור של משחק מפורטלנד העשירית ו-3.5 משחקים מהלייקרס במקום ה-9, ועם לו"ז יחסית נוח (מקום 21), מדובר בפערים מחיקים. ניצחון בסטייפלס סנטר הלילה יכול להיות צעד משמעותי בכיוון הפליי-אין עבור השקנאים, ואילו הפסד יפגע בסיכויים שלהם.

רמת עניין של משחק: A- – משחק חשוב מאוד עבור הקבוצות.

הימור: ווטסברוק מתפוצץ להופעת שיא והלייקרס מנצחים ב-19.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 203 תגובות

  1. מדהים שהיעד הריאלי של הלייקרס והפליקנס זהה, והעולם שותק. מזל שיש מלחמות ומציאות להסתיר משברים.
    תודה רבה על הפריוויו והפורמט המשובח

  2. היתה אתמול דרישה לשירה ליילה אבל הייתי מחוק (בדרך כלל תמיד מחוק) אז היום השיר על בחורה שרוצה תינוק אפילו ממבחנה.
    קבלנה/נו/נה/ני את הטוי דולס
    .
    Victory if Glenda she, had a baby, oooeee,
    .
    Things were looking gloomy and Glenda she was sad,
    Kevin had been out with Carol Sands,
    But Glenda she though surely,
    It can't be that bad, if I had a baby,
    .
    Victory if Glenda she, had a baby, oooeee,
    Victory if Glenda she, had a baby, oooeee,
    .
    Glenda went round to the doctors the next day,
    You can't have a baby, that's what he said,
    Glenda did not give up she's got this book to read,
    Of how to have a test tube baby…
    Victory if Glenda she, had a baby, oooeee,
    Victory if Glenda she, had a baby, oooeee,
    Glenda's Dad had just died and she was unhappy,
    If only she could have a baby,
    So to the disapproval of Kevin and his mam,
    She signed up for a baby…
    Victory if Glenda she, had a baby, oooeee,
    Victory if Glenda she, had a baby, oooeee,
    Victory if Glenda she, had a baby, oooeee,

    1. https://www.youtube.com/watch?v=–r-Pz8R8JM
      ההופעה הזו אגב במקום שכבר לא קיים, אולם ההופעות שנקרה KLUB FOOT והיה לא רחוק מתחנת המרסמית בלונדון.
      ראיתי שם לפחות 50 הופעות ב 1988 ממש לפני הסגירה של האולם שהכיל כ 800 מקומות לפי הערכה גסה. להקות הופיעו שם ב 88 כדי לסגור מעגל לפני שהרסו את המבנה כדי לבנות שם מגדל מגורים או משרדים. היו הופעות של רבים וטובים.

  3. ההגנה של בוסטון חונקת ברמות. ההתקפה יכולה ליפול, או לרדת ברמת מתח, אך הם באמת חסרי חולשה כיום עם התוספת של ווייט. אתמול דווקא הכניסה של פייטון עשתה הרבה סדר וארגנה את הקליעה מבחוץ וניהול המשחק בסטרץ' שעצר את דיטרויט.

    הווריורס הולכים לעבוד מאוד קשה הלילה בדאלאס. הם בסיכוי גבוה ללא קליי כאשר גם איגי עוד סוחב פציעת גב. הם ממש קצרים בשומרי ווינגים והם מאוד יתקשו להשתלט על לוקה הלילה. יש לי תחושה שזה יהיה חד צדדי אם לא נראה קצת ניסים מסטף קרי….

    הפליקנס משחקים ממש לא רע כאשר עונה מצויינת של ברנדון אינגראם עוברת לכולם מתחת לראדר. אפילו זאיון יצר קשר עם סי ג'יי מקולם כדי להוריד את המדיה ממנו והשחקן ששווה לראות את הזינוק שלו לאחרונה הוא ג'קסון הייז שהחל להגביר את הדקות והתפוקה. הלייקרס תבוא הלילה עצבנית להוכיח שהיא עוד לא סיימה את הסיפור.

  4. משחק 3 ב-4 לילות לסאנס,
    ועוד משחק מוקדם.
    וזה כאשר הרכז הפותח לא משחק, הרכז המחליף לא משחק, וגם רכז 3 (הולידיי) בספק.
    .
    הפסד 2 ברצף למוליכת הליגה.
    .
    תודה, עמיחי.

  5. איזה קטעים במשחק חחחח בניו יורק יש תחרות בין 2 ילדות שההן צריכות לרוץ לשים חולצה של ניקס ואחכ לרוץ לחצי וללבוש מכנס ואז לרוץ לסוף ולשים נעליים גדולות ואז חרוץ לצד השני ולקלוע חחחח et רואה את סה ומתלהב אמר לי איזה תחרות כיפית חחחחחחח

  6. היי ג'וליוס זאתי אמא מדברת
    תתקשר כשתשמע את זה כי השארת את השכל בבית על המדף ורציתי לשאול אם להביא לך למשחק או שכבר תסתדר בלי

  7. מזכיר את התיאוריה שלי שיש לניקס מוח אחד שהם משתמשים בו גם בהתקפה וגם בהגנה ומעבירים משחקן לשחקן.
    הבעיה היא שלא תמיד המוח והכדור נמצאים אצל אותו שחקן, והשאלה היא איך מעבירים גם את המוח וגם את הכדור באותה מסירה

  8. אמביד 21 זריקות מהקו באתי להגיד זברות מניאקים מה זה השריקות האלה
    ואז הוא בא לרובינסון ואומר לו קפוץ שניה נראה איזה גובה אתה מגיע
    ומיטשל האהבל קופץ ואמביד נכנס בו ובום. עוד שתיים.

    הניקס הכי מטומטמת בהיסטוריה וזה לא שאין תחרות

  9. לפני כמה זמן רנדל אמר בריאיון איך תיבודו נותן לו הוראות וזה ציטוט כמעט מדויק
    Just take the ball, start a move and let the game tell me what to do
    לא חלילה תרגיל מתוכנן, תכנית משחק, קשר עם עוד ארבעה שחקנים, קח תכדור, תתחיל משהו והמשחק יגיד לך מה לעשות

    תיבודו זן מאסטר

    1. הוא לא זז ואין התקפה לא מבין באסי טוב ממנו ולא מקבל הזדמנות איזה מאמניםמיש בליגה הזה ריברס האידיוט מכור לסניוריטי הזבל נותן גם לדני גרין מלא זמן ומאוהב בו בפלייאוף יתן לו 30 דק החמור

  10. פריוויו מעולה עמיחי, תודה רבה.
    .
    אני מהמר שהניקס יובילו 98-95 ברבע הרביעי, אבל שפילי ינצחו.
    .
    לצערי אני חושב שאתה מזלזל ביכולתן של אינדי ופורטלנד להפסיד – הן יפסידו כמו גדולות כל הדרך אל הדראפט.
    .
    ממש אשמח אם השקנאים ינצחו את הלייקרס, מי סוגר לי את הפינה הזו?

            1. קוויקלי זה שחקן שאתה תמיד רוצה שיהיה לך על הספסל, בקבוצה נורמלית עם חמישייה נורמלית ותכנית משחק
              בניקס הוא יקבל דקות כי הוא יודע להקפיץ ולקלוע

  11. הבעיה היחידה של פילי וזאת בעיה גדולה היא דוק ריברס
    הוא צריך להפסיק לתת דקות לגרין ומילספ הם בקבר לא מסוגלים לרוץ.לקפוץ או לכדרר
    הדקות צריכות ללכת לאייזיה ג'ו, באסי וריד שהם צעירים , רעבים אנרגטיים אתלטיים וכבר עכשיו יותר טובים מגרין ומילספ.
    אם דוק יעשה את השינוי הזה יהיה קשה מאד לנצח את הארדן ואמביד

    1. צודק. זה מה שיהרוג אותנו בפלייאוף הנכים הזקנים הגופות האלו. עדיף צעירים וחסרי ניסיון מאשר גופות זקנות. הלוואי דגרין ומיילסאפ יפצעו ולא יהיה לדוק ברירה אלא לשתף אותם. זה הדרך היחידה כמו שקרה עם סימונס ומקסי חח

  12. על הניקס אםשר לאמר מה שאמרתי על בוסטון בתחילת השנה(ןהם בסוף עשו את זה) תעיץ מהרוטציה אפסים כמו ברק ותן לקוויקלי לפתוח ולשחק 35 דקות, כל משחק שזה לא קורה זה בזיון

  13. הבעיה היא שנגמר לפיניקס הספסל.
    פיין, ג'ונסון זה שחקנים שעולים מהספסל ושמים נק ואחד מהם לא משחק והשני נותן את הנק בחמישיה.

  14. לילה טוב לכולם ותודה לעמיחי על קדימון מצוין
    לא יודע אם מישהו כבר פרסם
    ראש עירית ניו יורק הודיע שהאיסור על לא מחוסנים לשהות במבני ציבור סגורים יוסר בשביעי למרץ
    כנראה שקיירי יוכל לחזור לשחק במשרה מלאה תוך כמה ימים .

  15. אגב , ראש העיר הזה היה קודם 'ראש העיר של ברוקלין ונחשב מקורב מאד לקבוצה . יש מצב שהפלייאוף המתקרב הוא שיקול משמעותי בהחלטה הזו . מראה משהו עד כמה הספורט נטוע עמוק בתרבות האמריקאית .

  16. אבל יש סייג שאולי ימנע את החזרה כי הביטול הזה יאפשר לקיירי להכנס לאולם אבל לא לשחק .
    לא מבין בדיוק את הניואנסים . יהיה מעניין.

  17. ממש לא מפתיע, ההפסד של הסאנס.
    .
    לא מפתיע,
    אבל עדיין כזה שמשאיר המון סיבות לאופטימיות –
    .
    אייטון.
    מי שצפה במשחק הלילה מבין בדיוק למה הוא יקבל חוזה מקס.
    יש לו לבחור, מגוון מרשים של יכולות בתחום ההתקפי –
    יד רכה, טווח, סיומת אדירה בצבע, משחק פוסט.
    הלילה הוא היה בלתי עציר.
    .
    הפורוורדים (קראודר, ג'ונסון, ברידג'ס). להם חלק ענק במיקום של הסאנס כקבוצה עם המאזן הטוב בליגה. כמעט בכל לילה יהיה מי מהם שייתן דליפה בצד ההתקפי,
    בכל לילה כל אחד מהם ייתן 100% בצד ההתקפי.
    .
    השורה התחתונה?
    .
    לא נורא.
    ה- "בוקר טוב" ימתין למשחק הבא (או לפחות לסיקור מחר בבוקר…)

    1. Asked Michael Malone about the MPJ report.

      “I would say don’t listen to those reports. … They didn’t come from me, they didn’t come from Tim Connelly. They didn’t come from anybody within the Denver Nuggets. I would say, be careful what you listen to and what you read.”

  18. טומטום-בראון 3 מ 14 ל 3.
    אודוקה שוב אדיוטקה שהוא מאפשר לזרוק כל כך הרבה כדורי איסו.
    הנעת הכדור בבוסטון שערורייתית.
    גרנט וויליאמס בכלל לא מעורב במשחק ההתקפה אחרי שאתמול נתן משחק מצויין, מה הוא בעונש?
    למה הם לא מסדרים לו מצבים? אתמול הוא קיבל הרבה כדורים ועשה עבודה טובה גם בהתקפה.

  19. אני רק רוצה לחזור על זה
    קיבלנו את ג'יימס פאקינג הארדן תמורת סת קרי ודראמונד

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. James Wiseman will join the Warriors on this upcoming four-game road trip, doing scrimmages/work with team. That would rule him out of the four Santa Cruz games this week. Steve Kerr continues to maintain the "day-to-day" approach with Wiseman's rehab, no target return.

  20. התחלתי לראות את הווריירס שמארית את המאבס כדקה לפני המחצית. לוקה עצבני והתוצאה במחצית היא 48-60 למארחת..
    מכאן יש שלושה תרחישים אפשריים (מה שאומר שכנראה הרביעי יתקיים..):
    1. דונצ'יץ' מורחק לקראת סוף הרבע השלישי כשהווריירס רצים ל30 הפרש והוא מבין שאין טעם להישאר על הפרקט
    2. דונצ'יץ' לוקח את המשחק עליו ומסיים עם 40 נק' (יש לו 12 נק' במחצית ב3 מ10 מהשדה וטכנית אחת) ושלשת נצחון
    3. הוא נפצע.

      1. אפילו אני מופתע מרמת הטיילת וראיתי הרבה לייקרס. הם כאילו שובתים בכוונה. פשוט מלווים את השחקנים במבט לסל 🤣🤣
        מה קרה כבר לא מספסלים את ראס? מה קרה ווגל נותן לו לשחק פתאום חשבתי ראס הבעיה😎

  21. חחח 17 הפרש לשקנאים טיילת מוחלטת אין אפילו מאמץ להיות ליד שחקן למעט ריבס השיקצה עומד מטייל ומתחבא על גייסון הייז בהגנה במקום לעזור חחח. לברון "הסנטר"….
    מה קרה אין כוכבים הוא לא יכול לנצח בלי דיוויס? זה פאקן ניו אורלינס לא איזה קבוצת צמרת

    1. זה היה המשחק הכי מוזר שלו שראיתי,הוא כמעט ולא הביט על הסל..
      היו לו אפילו כמה פעמים שהוא היה קצת פנוי מול הסל והעדיף למסור אחורה

  22. 22 הפרש לשקנאים בסטייפלס חחח ווגל עוד פסק זמן.
    עכשיו תארו לכם לברון משחק כל הקריירה במערב לא בסופר טים איך הקריירה שלו הייתה נראית…. משהו כמו של כריס פול וזה עוד בגלל חוקי הליגה

  23. מיסכנים אוהדי הלברונקרס…
    שי, צדקת. רק אם יהיה מזל הם יצליחו לעשות פלייאוף מהפלייאין.
    שום דבר לא מחבר אותם.

      1. יפ
        גועל נפש של הגנה היתה היום ויותר מדי איסו.
        וטומטום אחד שחושב שהוא היורש של קובי…
        פחחחחחחחחחחחחחחחח

  24. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הפרסומת למגבי רכב, פריסיילס

  25. נ'י רואה ג'ומס עם 27 נקודות.
    רק מלון מול עיניו החמדניות, לייקרס? שנה אבה אולי נ'י לא פה, אולי…

  26. פליקנס חרא של קבוצה
    לא מסוגלים למסור,ריבאונד,לקלוע עונשין,הגנה על הפנים ומאמן אימבציל
    עדיין מובילים 30 על הליקרס

  27. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראית שימון? השיקוץ חשב שיצליח לעצור שלשה של מקאלום עם פרצוץ'
    חחחחחחחחחחחחח, שימשיך ככה עם הפרצוצים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט