הלייקרס מפסידים לקליפרס, הסאנס מושפלים מול הפליקנס, הג'אז מנצחים את המאבס, הספרס עם נצחון בהארכה כפולה ונצחונות גם לפילי, מיאמי וההורנטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הלייקרס מפסידים לקליפרס, הסאנס מושפלים מול הפליקנס, הג'אז מנצחים את המאבס, הספרס עם נצחון בהארכה כפולה ונצחונות גם לפילי, מיאמי וההורנטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שארלוט הורנטס 125 (31-30) – טורונטו רפטורס 93 (26-32):

עושה רושם שפגרת האולסטאר עשתה טוב לשארלוט שחזרה והתפוצצה על הרפטורס עם רבע שני של 42 נקודות שהעלה את הפער ל-23, 14 נקודות בלבד של טורונטו ברבע השלישי הבטיחו שקמבאק לא יהיה כאן.

שליטה מוחלטת של שארלוט בריבאונד ואחוזים מזעזעים משלוש של טורונטו הבטיחו למארחים את הנצחון כאן ודאגו שהמשחק גם לא יהיה תחרותי ויהיה מעניין לראות איך זה ישפיע על שתי הקבוצות שיצאו לפגרה במומנטום מאוד שונה.

סקוטי בארנס אולי במשחקו הטוב ביותר בליגה קלע 28 אבל מלבדו אף אחד לא הצליח למצוא את הטבעת עבור הרפטורס. בצד השני 23 של רוזייר ואוברה, ו-20 להארל הבטיחו את הנצחון בערב קליעה חלש של וושינגטון, ברידג'ס ובול שכאמור לא מנע מההורנטס להביס.

אינדיאנה פייסרס 125 (41-20) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 129 (41-19):

ההארכה הראשונה שלנו ובהחלט לא האחרונה מגיעה מאינדיאנה שם המומנטום עבר בין הקבוצות פעמים רבות לפני שהמארחים נשברו בהארכה. הרבע הראשון היה של אינדיאנה שקלעה 36 אבל לא הצליחה לפתוח פער וברבע השני אוקלהומה עם SGA התפוצצה עם 25-40 שנתן לה את היתרון.

אינדיאנה חזרה ברבע השלישי ומשם התפתח משחק צמוד כשאף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער. דאנק של וויגינס פחות מדקה לסיום קבע יתרון 4, אבל אינדיאנה לא וויתרה ושלשה של באדי הילד צימקה לנקוה. SGA החטיא 2 מהקו, אינדיאנה איבה את הכדור, וטריי מאן קלע 2 מ-2 כדי לפתוח יתרון 3. באדי הילד החטיא שלשה אבל לאנס סטיבנסון הבלתי נגמר לקח א תהריבאונד וקבר שלשה ששלחה את המשחק להארכה.

לקחו לא פחות מ-2:20 דקות עד שמי משתי הקבוצות הצליחה לעשות סל, והיה זה באדי הילד שהעלה את אינדיאנה ליתרון 2, אבל אלה היו הנקודות האחרונות של אינדיאנה עליהן אוקלהומה ענתה עם ריצת 0-6 שסגרה עניין.

הילד סיים עם 29 באחוזים טובים, הליברטון היה שקט יותר הפעם עם 14 ו-11 אסיסטים, ג'קסון תרם 17 וברוגדון סיים עם 15 למפסידים. בצד השני SGA הוביל את קבוצתו עם 36, מאן הוסיף 22.

אורלנדו מג'יק 119 (48-13) – יוסטון רוקטס 111 (43-16):

המג'יק מנצחים במשחק הנמושות , עם סיומת חזקה אחרי משחק שהיה צמוד לכל אורכו.

גרין הוביל את יוסטון עם 23, ווד הוסיף 21, אבל היה מחריד מהקו עם 3 מ-13 שעלו ליוסטון במשחק. גורדון עדיין כאן וקלע 15. בצד השני אוקקה עלה מהספסל והיה הטוב בשורות אורלנדו עם 26, קארטר ג'וניור הוסיף 24 בערב חלש של סאגס ווגנר שלא מנע מהמארחים ניצחון.

וושינגטון וויזארדס 153 (32-27) – סן אנטוניו ספרס 157 (36-24):

טירוף בוושינגטון כשמשחק שהיה צמוד לכל אורכו מסתיים עם נצחון של האורחים בהארכה כפולה.

1:14 לסיום הספרס עוד הובילו ב-8 וזה נראה כמו משחק גמור, אבל אז וושינגטון נעלה את ההגנה, קוזמה קלע 4 מהקו ודני אבדיה הוסיף 2, וההפרש כבר 2 בלבד. סל של קולדוול-פופ קבע שוויון ומארי החטיא את הניסיון של הספרס לנצח לפני הארכה.

ההפרש המשיך לעבור מצד לצד גם בהארכה הראשון, כאשר סל של ראול נטו קבע שוויון 145 והארכה שניה. גאפורד קלע 5 רצופות בהארכה השניה, אבל זאת הייתה כל ההתקפה שהייתה לוושינגטון שפשוט נגמרה והספרס מנצחים את המשחק.

דני עלה מהספסל ושיחק 37 דקות וסיים עם 14 ו-9 ריבאונדים באחוזים מצוינים, אולי משחקו הטוב ביותר בוויזארדס. קוזמה הוביל את הוויזארדס עם 36 וממשיך להיראות מצוין. קולדוול פופ קלע 24 ונטו 22 שניהם היו משמעותיים מאוד במאני טיים.

קלדון סיים עם 32 לספרס, פולטל הוסיף 28 והיה קליני כשהוא מוסיף גם 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, מארי סיים עם 14 ו-13 משלו, ולוני ווקר עלה מהספסל וסיים עם 23.

ניו יורק ניקס 100 (35-25) – מיאמי היט 115 (21-39):

הרבה פחות דרמה הייתה לנו בניו יורק שם הניקס מובסים מול מיאמי שממשיכה להרשים.

הניקס ווקא פתחו טוב אבל ההיט השתלטו על המשחק ברבע השני ועלו ליתרון דו ספרתי. הניקס חזרו ברבע השלישי, אבל 15 נקודות בלבד שלהם ברבע הרביעי הבטיחו שההיט לא יכנסו למתח מיוחד לקראת הסיום.

מיאמי קלעה ב-47% מהשדה ונעזרה ב-18 איבודים של הניקס כדי להבטיח שהמומנטום שלה ישמר והיא מתקרבת להבטחת אחד משני המקומות הראשונים במזרח.

החברים קלקלו ל-RJ בארט את משחק השיא שלו עם 46 נקדוות ו-9 ריבאונדים באחוזים נהדרים, ראנדל לעומתו היה מחפיר עם 2 מ-15 מהשדה ופונייה הצטרף לחגיגת הסרחת הפרקט עם 5 מ-16 מהשדה.

בצד השני באטלר עם 23, לאורעם 19, אדביו עם 16, וטיילר הירו שעלה מהספסל וקלע 4 מ-9 משלוש (לעומת רובינסון שהיהמחריד עם 0 מ-5) הבטיחו את הנצחון.

מיניסוטה טימרוולבס 102 (29-32) – פילדלפיה 76'ס 133 (23-36):

זה היה משחק הבכורה של הזקן בכחול של פילי וזה היה נראה מרשים זאת לא מילה.

פילי עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון בו קלעה 35 נקודות, והפער רק גדל משם כשברבע הרביעי היא כבר ממש מתעללת במארחים עם 41 נקודות ופער שמגיע ל-30 נקודות.

51% מהשדה היו לפילי והפוטנציאל ההתקפי של הדואו אמביד והארדן נראה כרגע פשוט בלתי נגמר, בעוד מיניסוטה הקלה את העבודה על פילי כשקלעה רק 23% משלוש.

טאונס סיים עם 25 וראסל עם 21, אבל אדווארדס היה חלש עם 1 מ-6 משלוש, ומלבדם אף חד במיניסוטה אפילו לא ממש ניסה.

בצד השני 34 של אמביד, 28 של מקסי ו-27 ש הארדן עם 12 אסיסטים באחוזים נהדרים ונראה ששני הצדדים נהנים לגלות איך נראים החיים עם סנטר דומיננטי ומוביל כדור עם קליעה מאיימת מבחוץ, דבר שלשניהם לא היה מעולם. המזרח היזהר, אם הם נשארים בריאים, פילי היא חתיכת איום.

פיניקס סאנס 102 (11-49) – ניו אורלינס פליקנס 117 (36-24):

אני חושב שכולם חשבו שהחיסרון של פול יהיה משמעותי עבור הפיניקס, וברור שהוא הרבה מעבר למספרים שלו בסטטיסטיקה, לא סתם הוא נקרא ה-point god, אבל הלילה השפעת הפציעה על הסאנס נראתה מדאיגה ממש.

המשחק יה צמוד במחצית הראשונה אבל ברבע השלישי 42 נקודות של הפליקנס עם התפוצצות של סי ג'יי מקאלום העלו אותם ליתרון דו ספרתי ממנו פיניקס אפילו לא איימה לחזור.

היתרון של ניו אורלינס דווקא בא בדברים שלא אמורים להיות קשורים לפציעה עם יתרון בריבאונד של 37-53.

איטון סיים עם 20 באחוזים טובים אבל רק 5 ריבאונדים, בוקר הוסיף 30וג'וסון קלע 15 למפסידים.

בצד השני, סי ג'יי עם 32 ואינגרם עם 28 נראה שנהנים מהחיים ביחד ואולי ההתפוצצות הזאת תעשה חשק לאחד ציון לחזור לשחק כדורסל. מתישהו.

יוטה ג'אז 114 (22-37) – דאלאס מאבריקס 109 (25-35):

רבע שלישי של 19-29, נתן ליוטה עמדת יתרון אבל קמבאק של דאלאס ברבע השלישי הביא אותה עד יתרון שתיים 2 דקות לסיום עם שלשה של דונצ'יץ'. אבל שם הסלובני נדם ואיתו כל קבוצתו. גובר עם דאנק ובוגדנוביץ' עם שלשה העלו ליתרן 3.

סל נוסף של גובר וקליעות עונשין של קונלי בעוד דונצ'יץ' מחטיא שלוש שלשות הבטיחו את הנצחון של יוטה.

לוקה בערב חלש במונחיו סיים עם 8 מ-24 מהשדה ל-23 נקודות עם 11 אסיסטים. פאוול הוסיף 22, ודינווידי וברטנס עלו טוב מהספסל שניהם כשקלעו 20 ו-17 בהתאמה ואולי הם יכולים לקבל תפקיד יותר משמעותי בדאלאס בהמשך העונה.

ביוטה לעומת זאת עסקים כרגיל, מטטשל היה נפלא עם 33 אם כי קצת נעלם בדקות הסיום, בוגדנוביץ' הוסיף 18, וגובר סיים עם 14 ו-17 ריבאונדים כשהוא מוסיף גם 3 חסימות.

לוס אנג'לס לייקרס 102 (32-27) – לוס אנג'לס קליפרס 105 (31-31):

דרמה גדולה בלוס אנג'לס כאשר הקליפרס גוברים לבסוף על הלייקרס במשחק צמוד.

הקליפרס כבר פתחחו פער ברבע השני אבל הלייקרס התפוצצו בשלישי עם 15-31 כדי לחזור למשחק, אבל 12 נקודות של אמיר קופי מתוך 14 שלו במשחק כפו משחק צמוד.

סל של מרקוס מוריס העלה את הקליפרס ליתרון נקודה 40 שניות לסיום, ווסטברוק החטיא, ואיבוד כדור -8 שניות של הקליפרס נתן ללייקרס סיכוי לנצח את המשחק, לברון הקפיץ במשך 10 שניות ואז מסר באדישות משהו לכרמלו אנתוני המכוסה שהחטיא שלשה, קובינגטון לקח את הריבאונד, ג'קסון קלע 2 מהקו, ולברון הספיק עוד להחטיא שלשה שיכלה לכפות הארכה.

לברון סיים עם 21 ו-11 ריבאונדים אבל גם 6 איבודים במשחק פושר במונחיו עם 6 מ-18 מהשדה. ווסטברוק הוסיף 18 ודוייט שפתח בחמישיה סיים עם 14 ו-16 ריבאונדים.

בצד השני חלוקה שוויונית של הנטל מוצאת את ג'קסון עם 17, מאן עם 19, קנארד עם 18 וקופי כאמור עם 14, 12 מתוכן ברבע האחרון.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. ערב בעייתי לכוחותינו – ניצחנו בכלל והקבוצה שנמצאת לא הרבה מעלינו בפרט, הניקס מתחילים לרדת לאזורים שלנו, אינדי כמובן הפסידו (לאוקלהומה? כשהאחרונים בבק-טו-בק???), טורונטו מתחילים להדאיג אותי עם תבוסה למתחרה ישירה על הפלייאוף. לפחות השקנאים ניצחו, ואנחנו כרגע עם הבחירה ה-8.
    .
    נדמה לי שפופ מרחק נצחון אחד לשבור את השיא, שזה אחלה, אבל ונדמה לי שינצח יותר מאחד עד סוף העונה, וחבל.
    .
    הלייקרס זה לא לעניין בכלל, פשוט מביך
    .
    תודה רבה דור, מקווה שתשלים שעות שינה בוויקאנד.

  2. אחלה סיקור, תודה
    ==
    ניסיתי לראות את הרבע האחרון של השיקוצים מול הקליפרס
    ==
    איזה גוש של יאוש עם כל הצ'אלנג'ים ופסקי הזמן
    ==
    השיקוץ מפסיד ולא מצליח ליהנות מזה 🙁

    1. חחחחחחחחחחח
      יש שם מלא " דוגמניות אינסטגרם" כאלה שמחפשות לצוד את האלה על הפרקט או סתם עשיר מאד שם.
      אחרי המשחק השיקצה מזמין אותך למנהרה שלו ואם לא אפשר להתנחם בדוויט או טאקר או משהו.
      ויש את הרוקי הצעיר ריבס לחוות עולמות חדשים

  3. הסאנס בחלק הלא נוח של באק-טו-באק כאשר רכז 1 (פול), רכז 2 (פיין) ורכז 3 (הולידיי) לא משחקים –
    השפלה זו מילה גדולה.
    הפסד לא נעים.
    לא יותר, לא פחות.
    .
    תודה, דור.

  4. תודה על הסיקור
    תמה כסיסת הציפורניים בציפיה איזה הארדן נראה…
    איזה כיף על הפאוור קאפל החדש
    כמו אייברסון ומוטומבו
    כמו הדוקטור וראש מלון
    וכמו האציל שהיה שווה כמעט 2
    יאללה שיהיה לנו בהצלחה.
    סימנס חזרה להיות חברה גרמנית שזוכה במכרזים בעזרת שחיתויות….
    🤣🤣

  5. תודה דור. הארדן פיזר חיוכים ואסיסטים (לא זוכר מתי העונה מישהו בפילי סיים עם 12 אסיסטים) . רק שהראש שלו ישאר המקום הנכון

        1. את שלב ההקאות והבחילות הוא סיים בברוקלין.
          עכשיו יש כמה חודשים טובים ואולי לידה (אליפות) במזל טוב עוד כמה חודשים.

  6. הלייקרס מול הקליפרס היה מותח בפוטנציה אבל היה סיוט לצפיה בגלל הצ'אלנג'ים בסוף. 5 דקות כדי לקבוע שלברון דרך בחוץ לפני שמסר, הרבה מעבר לקו. אפילו השדרנים התחילו להתעצבן. ולברון עוד כעס על השופטים למרות שנראה שהם הסתכלו מכל זווית.
    .
    מקווה שהסאנס יימצאו את הדרך לנצח משחקים כאלה גם בלי כריס פול. אבל וואו, איזו השפעה יש לו על המשחק שלהם. שחקן ענק.

  7. תודה דור
    נפלא לקום לידיעה שהבבון נדרס
    שאלה אחת,אני באמת על הקפה הראשון להיום,למה שמת תמונה של המקק המתבכיין?הקפה ברח לי

  8. קוזמה היה טוב במשך 3 רבעים.
    ברבע הרביעי ובשתי ההארכות היה זוועה וניגר פעם אחר פעם, ולא בפעם הראשונה.
    דני היה לא רע, נתן אפשרות לוושינגטון לשחק סמול בול כששמר על פולטל (הוויזארדס ניסו גם האק א פולטל בסיום הרבע הרביעי, לא זכור לי הרבה זמן שראיתי את זה), וקלע סולידי. חבל שהפסידו, יכלו לקחת את זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט