מעורב הופס ליום שבת: קרע גדול בלייקרס בין ג'יני באס, פלינקה, ורמביס לבין לברון וקלאץ' ספורטס / מנחם לס

1.רוב פלינקה, קורט ולינדה רמביס, לא הולכים לשום מקום ולא משנה כמה לברון הוא PISSED OFF

מסתבר שהיום בו תיפתח מלחמה אמיתית – כמו הרוסים באוקראינה -מתקרב בצעדי ענק. גם באוקראינה הרוסים לא הכריזו מלחמה. הם פשןט קיבצו את כוחותיהם יותר ויותר בגבול ושלשום החליטו להיכנס. הם לא הודיעו ברבים "מרגע זה ניפתחה מלחמה בין רוסיה ואוקראינה". הם פשוט פלשו, הפציצו, והתחילו לכבוש. לי זה אומר מלחמה למרות שלא 'בכריזו עליה'.

אותו דבר קורה עתה בין הלייקרס ולברון. איש לא הודיע 'זה הסוף', אבל לפי הריסון פייגן מ-SB NATION המלחמה כבר בעיצומה (ttps://www.silverscreenandroll.com/2022/2/21/22945008/rob-pelinka-kurt-linda-rambis-jobs-safe-despite-lebron-james-discontent-lakers-rumors).

היום נראה ללא ספק שללברון ישנן שתי מטרות עד סוף העונה:

1)להתקרב יותר ויותקר לשיא הנקודות של קרים

2) להיפטר מהמנכ"ל רוב פלינקה, ושני קובעי ההחלטות קורט ולינדה רמביס.

אז ככה: לפי מרק סטיין, שלושתם בטוחים בלייקרס לפחות בזמן הקרוב (https://marcstein.substack.com/p/beginning-of-the-end-for-lebron-in?token=eyJ1c2VyX2lkIjo1ODQ1NzgzLCJwb3N0X2lkIjo0OTEyNzY0OSwiXyI6IkdjNGl1IiwiaWF0IjoxNjQ1NDg3MzcyLCJleHAiOjE2NDU0OTA5NzIsImlzcyI6InB1Yi0zOTIyMDUiLCJzdWIiOiJwb3N0LXJlYWN0aW9uIn0.xoC3SQfYkCyVLqG_w2PsAwcv03yg7Hoxxj0ump8ytxM&utm_source=url

הלייקרס יוכלו להטריד כמה בחירות דראפט סיבוב ראשון עתידיות בקיץ זה אחרי שהם היו מוגבלים לעשות טרייד של רק בחירה עתידית אחת ב-2027. הבעייה: ללייקרס אין מספיק שחקנים שמעניינים את הקבוצות האחרות שיהיו חובה לצרף לבחירות הדראפט העתידיות, אם ירצו ברצינות ליצור עיסקות חבילה. לברון יכול לצרוח כמה שהוא רוצה אבל אם לפלינקה אין חומר מספיק טוב לצרף לחבילות שתהיינה מורכבות משחקנים מעניינים ובחירות דראפט עתידיות, זה פשוט לא יקרה.

בלייקרס נוצרה יחידת כוח המורכבת מבעלת הקבוצה ג'יני באס, פלינקה, וקורט רמביס ואשתו. הם הפכו להיות ה-BRAIN TRUST של הלייקרס.

אבל כיצד זה קרה שפלינקה והזוג רמביס היו צריכים בכלל לקבל VOTE OF CONFIDENCE?

כמה דברים הביאו למצב הזה:

א) הצהרתו של לברון לפני הטרייד דדליין שהלייקרס, כפי שהם, לא מסוגלים לנצח את מילווקי באקס אם יגיעו לגמר (couldn’t get to the level of the Milwaukee Bucks)

ב) פלחנקה הודיע שהוא ב-TOTAL ALIGNMENT עם לברון ו-AD שהלייקרס טובה מספיק כפי שהיא ולא צריכים לעשות כל תזוזה לכאן או לכאן (as in total “alignment” with James and co-star Anthony Davis)

ג) גוף המקורב מאד ללברון ואנטוני דייויס הודיע שה-STATEMENT של פלינקה בקשר להסכמה של לברון ו-AD ש'אין צורך בכל שינויים' היא, בפשטות, לא נכונה (https://www.silverscreenandroll.com/2022/2/11/22929843/lakers-rumors-anthony-davis-lebron-james-rob-pelinka-not-aligned-nba-trade-deadline)

ד) לברון ג'יימס בילה את כל השבוע שעבר בשירי הלל על מנג'רים אחרים שעשו "MAJOR IMPROVEMENTS לקבוצותיהם" בעוד שהלייקרס לא עשו דבר (https://www.silverscreenandroll.com/2022/2/20/22943648/lebron-james-praise-koby-altman-cavs-general-manager-jarrett-allen-darius-garland-lakers-rob-pelinka)

ה) לברון ג'יימס פלירטט בגלוי עם האפשרות לחזור לקליבלנד (https://www.silverscreenandroll.com/2022/2/19/22942515/lebron-james-return-cavaliers-play-with-bronny-leaving-lakers-nba-all-star-weekend-athletic-story

ו) ביום ראשון יצא הדיווח הראשון שהיה ברור וללא אפשרות לאי הבנות מצד נציגיו של לברון ב-KLUCH SPORTS שהם "NOT HAPPY" עם התיפעול של רוב פלינקה בזמן האחרון, עם רק הבהרה אחת מה-CEO ריץ' פול שהוא – כאילו – לחץ על הלייקרס לעשות טרייד על ראסל ווסטברוק, ולתת בחירת דראפט ראשונה עבור ג'ון וול.

אז כן. הכל הופך להיות PRETTY UGLY, והלייקרס אפילו לא הפסידו משחק אחד בפליי-אין.

מה שמובן למרק סטיין (ואחרים) הוא שמצד אחד יש את לברון וקלאץ' ומצד שני פלינקה+רמבליס+ג'יני באס שלא רואים יותר בלברון כ-NOT EXPENDABLE – לא מתכלה. במילים פשוטות, הוא כבר לא "בזה לא נוגעים יותר", ולכן כל ההשערות על קליבלנד כתחנה הבאה והאחרונה של לברון הן כבר לא הזויות ופרועות כלל וכלל. למעשה נראה שישנם יותר אנשים המאמינים שזה יקרה משזה לא יקרה.

ג'יני באס ולינדה ראמביס – חברות בלב ונפש. חברות שהיא חזקה בהרבה מלברון וקלאץ' ספורט

מצד שני לברון הוציא את הלייקרס מביצה (כמו הביצות בעמק יזרעאל שעצי האקליפטוס ייבשו) של חרא, מהתקופה הרעה ביותר שלהם בהיסטוריה, ואז הטרגדיה של קובי בריאנט – לאליפות, וחסד כזה לא יישכח במהירות כזאת.

אבל נא לזכור שהלייקרס הוא ארגון כזה שקטע כל קשר עם ג'רי ווסט, כשההשערה עלתה שג'רי ווסט בגד בהם. אז אם הם יכולים היו להיפטר מג'רי ווסט, להיפטר מלברון ג'יימס יהיה משחק ילדים. ועתה, כשיש ביקורת על לינדה רמביס, ג'יני הגיבה בחריפות על הביקורת הזאת שהיא :

demeaning and disheartening,” implying it was only driven by people being “uncomfortable with strong women in controlling positions


בקיצור, לא נראה שג'יני באס עומדת לזרוק את חברתה הטובה ביותר, או את בעלה, מהלייקרס, לא משנה כמה לברון הוא PISSED OFF, וזה כולל את הסוכנות החזקה שלו. באנגלית:

In short, it would appear unlikely she’s going to can either her best friend or her husband, no matter how pissed LeBron James or his powerful agency are.

(מעניין ששמו של פלינקה לא היה כלול בהודעה הזאת)

2. כולם מדברים על רצונו של לברון לסיים את הקריירה בקליבלנד, אבל מה אם קליבלנד לא רוצה בו?

לברון לקאבס: "I AM BACK!!"

הקאבס ללברון: "NOT SO FAST"

Iמרק סטיין כותב ב-https://marcstein.substack.com/p/after-all-star-we-needed-to-talk:

In conversations with people I had in Cleveland, I think it’s just assumed that the Cavs would jump at the chance to get LeBron back … and I really don’t think that’s the case,” Stein wrote.

לברון אמר השבוע שהוא מוכן לעוד HURRAH אחד בקליבלנד אבל לפי מרק סטיין ההתלהבות היא רק מכיוון אחד. בקליבלנד ישנה שביעות רצון מהמצב בקבוצה. הם 23-35 ומטרתם ךפתח צעירים ולא לשמש בית זקנים לבני 39, הגיל בו הוא יהפוך לשחקן חופשי. כתבתי על הקבוצה פוסט שלפ לפני שלושה ימים ואין צורך לחזור על זה. הקאבס מאושרת עם מצבה. היא לא צריכה את לברון שיבוא ויתחיל לערבב את הסלט.

3. סת' קרי ובן סימונס לחצו ידיים ובזאת סיימו את 'הריב המתוקשר' שכאילו היה ביניהם

כשבן סימונס הגיע לאימון הראשון של הנטס (לא להתאמן כמובן אלא להציג את עצמו) סת' קרי וסימונס מיד לחצו ידיים ואפילו מיהרו להתחבק חיבוק מהיר.

Brooklynכש Nets along with Ben Simmons. As someone who has been closely involved with the Simmons saga as a result, he had an interesting take on whether Simmons owes anyone anything as a result.אח"כ סת' קרי אמר לעתונאים שלו אף פעם לא היה ISSUE עם בן. "הוא שיחק את משחקו ואני שחקתי את משחקי. אין לי מושג כיצד התפתח כאילו ריטב מתוקשר בינינו. אף פעם לא רבתי איתו ואף פעם לא לא רבתי אתו. פשוט שני שחקנים המשחקים כדורסל"

.

Business is business,” Curry said Thursday, via Nick Friedell of ESPN. “I said from day [one], even when he was out early in the season, people were asking me if I feel like, if Ben comes back, should he apologize to us or whatever? I understand the business; he doesn’t need to apologize to anybody. When he’s on the court, I know he’s going to do his job and he’s going to do what he does. So I understand the business. He was doing what he felt was best for himself business-wise and personal-wise.

When we’re on the court, we’re teammates. Everything’s fine. And we depend on each other to do !good things. There’s been nothing negative he’s done to me personally, so I’m fine.”

4. השחקנים האוקראינים ב-NBA מלאי חרדה וחסרי אונים

אלכס לן וסבי מקאליוק הם שני השחקנים האוקראינים ב-NBA ושניהם שלחו הודעות בסושיאל מדיה על חרדתם וחוסר האונים שהם מרגישים בקשר למלחמה האיומה הזאת, ותחינתם להפסיקה.

5. הסיקסרס יודעים כיצד לעשות זאת: הם קיבלו היום את ג'יימס הארדן למשחקו הראשון עם תמונה נהדרת זו

6. פטריק בברלי DISSED את ממפיס של גה' מוראנט עם הטוויטר הזה:

הוולבס ניצחו בקושי 114-119 אבל זה הספיק לבברלי:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
75 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
26/02/2022 7:34:39

תודה מנחם!
הנוהול העונה בלייקרס באמת מפוקפק

דוקטור רזי הופמן
26/02/2022 8:03:34

מקווה שלברון לא ילך לקליבלנד. כי מה שהוא ייגע שם הוא עשוי להרוס.
עדיף להם עם לאב כמנטור לצעירים ולא לברון כמטרידן סדרתי….
אני מקווה שבעל הבית לא שכח איך לברון עזב פעמיים והשאיר כל פעם קבס מרוסקים!
צריך קצת כבוד עצמי!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה כבוד עצמי הכל זה כסף חחח

thetroll
thetroll
26/02/2022 10:14:33

+100

א. מנור
26/02/2022 8:05:07

מלחמת העיניים שלי בפונטים.
על הלייקרס,הייטרס הייט. לדעתי המערב די פתוח ואי אפשר להספיד אף אחד חוץ מיוסטון והבלייזרס, בטח לפליי אין.
הארדן בפוזה סאחית עוד יכול לעבוד.
מעורב משובח,עמוס ומעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התאגיד החל לעבוד

Berch
26/02/2022 8:17:44

אחלה מעורב מנחם
לא מבין איך הקאבס לא רוצים להכניס לחדר ההלבשה אגו מניאק מזדקן שאוהב לבחוש בהנהלה ולשלוט בשחקנים…..
🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

זה לא רק הוא ידלוט זה גם ברוני🤣🤣

דה שוט
26/02/2022 9:54:58

😂😂😂😂 לגמרי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/02/2022 15:49:00

חחחחחחח +100

גיא רוזן
26/02/2022 8:35:20

לברון בקליבלנד = הרבה כסף בכיס של גילברט.
למה לברון ירצה לחזור, זה ברור.
נותרת שאלת הלייקרס (הבחירה שלהם, אם זה טרייד).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גילברט עוד חי? היה לו איזה מחלה קשה לא? או שאני מתבלבל

אשך טמיר המקורי
26/02/2022 11:36:28

היה לו לברוניטיס ממארת אבל הוא השתקם

דוקטור רזי הופמן
26/02/2022 12:08:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לברוניטיס זה לא חיידק, זה ווירוס ממאיר, נדבקים כל הזמן מהמוטציות…
🙂

דה שוט
26/02/2022 9:56:31

תגיד – מבחינה לוגית – אם לברון הולך לקאבס ונפרד מדייוויס – אז ניצחתי בהתערבות? (אני אוהב בירות גרמניות, רק אומר…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אכן חחח. דיוויס מדוכא מהגניבה של הfmvp מאז ההשבתה שלברון עשה לו לא חזר לעצמו

דה שוט
26/02/2022 10:12:48

שמע החייתם את הגופה של הארדן נתן סטפ-בקים ישר מהדאונטאון של יוסטון אם קיידי לא חוזר כמו שצריך אתם מועמדים. מילווקי נחלשו – בלי לופז וטאקר חסר להם את הסייז מהשנה שעברה – תוכלו להכות בהם. השאלה אם הארדן יוכל לשמור על זה, או לפחות על חלק מזה

thetroll
thetroll
26/02/2022 10:20:00
Reply to  דה שוט

ברור שכן. הוא בסביבה הבייתית והחמימה של מורי ובלי יותר מידי קשקושים. כפי שאמרתי האיש הזה שון מארקס צריך להגיש מכתב התפטרות עוד היום. הטרייד שהוא עשה גם אם הוא היה בכסא של GM פילי לא הייתי מאמין שהוא יצליח לעשות טרייד כזה מעולה לפילי והוא בכלל ה GM של ברוקלין. אני אף פעם לא מעלה ספקולציות כאלה אבל אני לא מתפלא אם יום אחד יגלו שאיזה סטיפה כבדה עברה שם מתחת לשולחן. עד כדי כך הטרייד הזה הזוי. ולא שאני איזה פאן בוי של הארדן לא סובל אותו ואת המשחק איזו שלו ואת כל הבלאגאן שהולך לו בזקן. אבל לשחק כדורסל הבן אדם יודע אין מה לעשות.

דה שוט
26/02/2022 11:04:23
Reply to  thetroll

חבריקו – ספור עד עשר – סימונס יהיה פגז – רק שלא יצלחו עמוק מדי בטבלה עד שקיידי יחזור. גם בגזרת הארדן עוד מוקדם להתלהב – היו לו משחקי עילית לא מעטים גם בנטס באמצע העונה שעברה. בסופו של יום – הוא עם משקל עודף. נחכה ונראה

דה שוט
26/02/2022 11:04:59
Reply to  thetroll

רק שלא יצללו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני חושב שנדע לטפל גם בkd😎 הנטס לא מדאיגים כל עוד סימונס משחק אצלם. אם הוא יושבת יש לנטס סיכוי

thetroll
thetroll
26/02/2022 11:04:42

מסכים

thetroll
thetroll
26/02/2022 10:10:38

האמת שלפעמים מלחומות פורצות על שטויות מה היה אכפת לפנליקה ללהביא את וול על ראס ולהוסיף בחירה? לברון צודק פה אין מה לעשות..
כייף לשמוע שבקליבלנד לא רוצים לשמוע עליו יש בזה משהו מרגיע שאנשים יודעים סוף סוף מביאים אותו זה כמו ללחוץ על כסא מפלט בשביל עצמם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

מה זה מה היה אכפת לו? וול שחקן הרבה פחות טוב והם רצו בחירת דראפט עליו עוד 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וגם לא נרטה לי שמישהו שאל את פלינקה

thetroll
thetroll
26/02/2022 11:02:21

מי קבע שוול פחות טוב מראס. במצב הנוכחי כל דבר עדיף על ראס וזה אותו חוזה אותו גובה ואותו אורך. אז הם כבר all in ממיחא עם לברון ודיוויס בחירות אין להם ממילא אז הולכים ואם לברון מבקש את וול במקום את ראס מה יש להם להתווכח איתו וכן גם להוסיף בחירה? מה קרה? על כל הבחירות שלהם הם ויצרו כדי להביא את דיוויס אז מה זו עוד בחירה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אני קבעתי. וול לא באזור חיוג הבן אדם לא התאמן 4 שנים חח לא שיחק נורמלי לא מתאמן כבר פציע על זה לתת בחירת דראפט חח

thetroll
thetroll
26/02/2022 13:44:19

לא קבעת כלום העונה האחרונה שהוא שיחק שזה מחצית מהמשחקים בשנה שעברה היו לו ממוצעים של 21 נק 3 ריבאונדים ו 7 אסיסטים. הבן אדם לא שכח לשחק. זה כמו סימונס אותו דבר בדיוק החלטה לא לשחק. לא קשור למצב בריאותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הוא לא שיחק 4 שנים בצורה רצינית אתה אמיתי? יפה לו שביוסטון קלע משהו שעוד היה בריא

דה שוט
26/02/2022 11:11:51

בדיוק מה שרציתי להגיד. וול אפילו ליד ראס זה שוק הכרמל, בפעם האחרונה שהוא היה תחרותי אבדיה שיחק בקט סל של בני הרצליה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣

אשך טמיר המקורי
26/02/2022 11:39:02
Reply to  thetroll

למה שהם יאבדו את הבחירה היחידה שיש להם על כלום? וול או ראס, עם כ"א מהם הלייקרס לא תעשה כלום השנה.
זה אידיוטי לגמרי לעשות מהלך כזה.
לברון עושה טנטרום בסופר אחרי שלא קיבל את הממתק השלישי

thetroll
thetroll
26/02/2022 13:54:15

עם ראס בטוח לא יצא כבר כלום את זה כולם הבינו. יש להם את לברון ודייויויס להזכיר לך כמה בחירות הם נתנו עליהם? אז לברון ודיוויס כאן ועכשיו עם ראס אין סיכוי זה ברור אז למה שלא לנסות את וול? תכלס שחקן טוב שלא משחק כבר איזה שנה בגלל שהוא לא בטיים ליין של הקבוצה . בלייקרס הוא בול על הטיים ליין. גם סימונס לא שיחק כבר שנה ואתה בכל זאת היית בעד העסקה של ברוקלין אז מה ההבדל…?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם תודה רבה. הלייקרס עמוק בבוץ.

Alex Rabino
26/02/2022 10:18:57

מה היה או יש ללייקרס להציע בכל טרייד אפשרי? התשובה היא שום דבר. מלבד זאת, אני כלל לא בטוח שג'ון וול תמורת ראסל ווסטברוק היה עושה את הלייקרס טובים יותר.

golan
golan
26/02/2022 10:29:31

אחלה מעורב. תודה רבה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/02/2022 11:01:46

הרבה אקשן בלוס אנג'לס, ודווקא מהסוג הלא מעניין. תעירו אותי כשלברון יגיע ל'החלטה'. חוץ מזה, זה לא השלב הזה של העונה, שבו קבוצות של לברון מחוייבות חוזית לייצר איזה משבר? הרי היה אחד לכל קבוצה שלו מאז אפרוחי עקרון.
תודה רבה על המעורב

אשך טמיר המקורי
26/02/2022 11:34:27

לברון זה האפס הכי גדול שדרך על מגרש כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגמרי אם הוא עובר עוד קבוצה אני מוריד אותו עוד בדירוג שלי 🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
26/02/2022 13:31:50

הוא אפס לא כשחקן אלא בחוסר האישיות שלו.
אדם דוחה ברמות.
אני מעריך פי מליון את זה שפופוביץ ישבור את השיא למאמנים לפני שהשיקוץ יעבור את קארל מלון.
מקווה שהספרס יכנסו לפליאוף על הגב של השיקוץ….

אשך טמיר המקורי
26/02/2022 11:34:53

קליבלנד צריכים להיות מפגרים ממש כדי לקבל אותו חזרה פעם שלישית, תסמונת האישה המוכה

דה שוט
26/02/2022 12:27:45

בכל זאת – הביא אליפות והרים את העיר – היה שווה להם.

asaf
26/02/2022 12:48:55

תודה מנחם על המעורב. אז מה בסוף מה שצריך מול לברון זה נשים חזקות? בתור אחד שמאוד בעד מנהיגות נשית ואוהד לייקרס מתחבר לי דווקא טוב יחד… נחנקו מהקומדיה הטראגית שיש שם העונה (יכול להיות שגם סתם לג'ני באס נשבר מלהיות חלק במופע של לברון. בכל זאת היא בעלת הבית)

Jonathan
26/02/2022 13:54:17

תודה מנחם.
בפינת "שונות ולא קשורות אבל לא היה לי איפה לשים את זה", משחק של זהה את השחקן האלמוני:
poeltl.dunk.town
כמובן שהמשחק קרוי על שם שחקן בספרס. איך לא.
*
נראה שיש כאן סיבוב אחד בלבד – אז בלי ספוילרים כשפתרתם.

shadow
shadow
26/02/2022 15:30:57

תודה מנחם את לברון לא היה צריך להביא ללייקרס. זה כתם על המועדון שלא ימחק, תקופה חשוכה. היה צריך להטריד אותו מזמן כשעוד היה לו ערך.
.
לגבי המלחמה באוקראינה, עוד הצלחה של ביידן הסוציופת הסינלי. כדאי להתחיל ללמוד רוסית ומנדרינית, מזל שבארץ כבר מתאמנים על רוסית מאז שנות ה90.
.
מנחם כמה סיבובים עושה FDR בקבר מהשוואה לביידן? אני ממש מתרשם מהנאומים שלו, המציא ז'אנר חדש – קומדיית אימה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

יש מערכון ענק בארץ.נהדרת שעשו על ביידן זלינסקי ובנט לא מוצא אותו אבל אחד הטובים

MBK
MBK
26/02/2022 15:43:12

לברון בדרך לקבור את הלייקרס עד 2028
השליטה על בחירות הדראפט שלהם עד 2025 אצל ניו אורלינס
הלייקרס חייבת לזרוק את הטמפיט הזה לכל הרוחות
בחרו ב THT שחקן שולי לגמריי שקיבל חוזה ל 3 שנים על חשבון קארוסו רק בגלל שהוא מיוצג אצל ריץ׳ פול
ההשקעה בדיוייס… מהלך מאוד לא חכם
הלייקרס אגרו ואגרו צעירים שיוכלו לשחק לצד כוכב גדול ולברון זרק אותם תחת גלגלי הרכבת
אם אני בהנהלה של הלייקרס – טרייד על לברון, רצוי למועדון מסריח כמו הפיסטונס בתמורה לכמה פרוספקטים
טרייד על AD
ביי אאוט על ווסטבורק
בניה מחדש עם GM נורמלי, שיפתחו את הארנק ויביאו את סם פרסטי

רן הנרגן
רן הנרגן
26/02/2022 15:59:02
Reply to  MBK

לברון תמורת חביתוש

דוקטור רזי הופמן
26/02/2022 17:14:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דודלי לא ימכור!
הוא אצלנו ב LLL עבר טקס השבעה מיוחד וקיבל קעקוע מיוחד מיואל

אשך טמיר המקורי
26/02/2022 16:07:05
Reply to  MBK

מדויק מאוד.
את הכל הבטחתי כשהגיע, שייקבור את הלייקרס לעשור וישרוף את כל הנכסים והצעירים שצברו בשנים השחונות ולא ישאיר כלום.
תמורת אליפות בועה מונפצת הלכה קבוצה צעירה שיכלה לרוץ ולהתפתח למשך זמן רב.
עסקה עם לברון זה עסקה עם השטן.

MBK
MBK
26/02/2022 16:10:51

הלוואי וסקרמנטו או דטרויט תבחר בג׳יימס ג׳וניור
שתהיה לו עונת פרישה בניחוח גריז/בית שימוש

shadow
shadow
26/02/2022 16:50:05

אני באבל מאז. מחכה שילך שאפשר יהיה לאהוד את הקבוצה בלי רגשות אשם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

חחחח חצי ליגה עובדת אצלו וקונסים על טמפרינג חחחחחחח מחתימים שחקנים שלו איפה שבא לו מעבירים אותם מתי שבא להם חחח מי ישמור עליו במשחק? 🤣🤣🤣
זה כמו בסיפור שמנחם העלה פה לשמור במשחק כדורסל על הבוס גמבינו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/02/2022 15:47:45

חתיכת מעורב משובח
קודם כל,ג'יני באס ולינדה ראמביס ,מנותחות ברמה דוחה פיכס
אם לג'ני יש בייציות,שתלך להטריד את הבבון והגבה בעד ימבה בחירות וצעירים וללכת לבניה בריאה
ובדרך תפשיט את הבבון וקלאץ'בציבור,אפילו הי הו סילבר יגיד אמן
אם קליבלנד לוקחים את הבבון ובנו הם משיגנז ,אבל האמת ירוצו פה צחוקים כל העונה,כשהבבון יקבור גם את קליבלנד

דוקטור רזי הופמן
26/02/2022 15:53:14

מה עם החיתול פרמיום לפוטין זה עם המקום אקסטרה אקסטרה לארג' לביZים?
נשאר משהו בסטוק או שהכל עבור ביידן עם חיתולי אולטרה אקסטרה סמול בחיבור?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/02/2022 15:55:28

ביידן הרטיב את כל הסטוק,
מרוב רטיבות כל המכונות מושבטות ה FBI פתח בחקירה

shadow
shadow
26/02/2022 16:47:31

יואל צריך טיטולים לגופה במצב ריקבון מתקדם. זו לא רטיבות סטנדרטי.

דוקטור רזי הופמן
26/02/2022 15:50:59

זכרונות נעימים
פעם העולם היה שטוח, הרבה יותר פשוט ומי ידע מה זה סקביאס?
https://www.youtube.com/watch?v=bLPBomZ_nv0

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
26/02/2022 15:53:45

חחחחח יענו תחזיקו אותי

דוקטור רזי הופמן
26/02/2022 16:10:21

בדיוק
מה היה קורה אם…
אתה גם מבין למה אף אחד לא נוגע היום בקאנטר….
השיקוץ לא שוכח ולא סולח!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקת אוויר נתנו קנטר חחחחח המלך ציווה לבראדרס השפוט שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראית איך המלך התעצבן שעצרו אותו בקוסט טו קוסט חחח רגיל לקליר פאת חחחח באירופה היו גורמים לו לבכות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך הוא דחף והעיף את קירילנקו חחחחח והשדר אני מת מאשים את קירילנקו 🤣🤣🤣 אוי רזיאל אחלה בידור לשבת

דוקטור רזי הופמן
26/02/2022 17:16:03

שמתי, חשבתי עליךועל ET
תראה לו שגם הוא יהנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא עוד לא בגיל של לצפות בתועבה.
למרות שבמשחקים הוא שם לב לשריקות אוויר ואומר לי למה שרקו פה היה פה עבירה?

Pistons
Pistons
26/02/2022 20:14:21

אתה מדבר על מה שהיה בערך ב-4:30 בסרטון?

Kobv
Kobv
26/02/2022 16:19:34

השבוע שמעתי בפודקסט של הפנטסי שצריך לקחת בחשבון לא רק את יכולת השחקן הרלוונטית אלא גם את הסיפור שמגיע איתו לאותה עונה.
טאונס לקח את אליפות השלשות מבלי שאף אחד ייתן לו סיכוי ממשי, אבל הוא ידע שהוא מגיע לנצח. אחרי השנה הקשה שעבר, הוא רצה את זה יותר מכל אחד שהתחרה מולו. לפעמים הסיפור לא מספיק חזק אבל הוא דוחף אותך. ככה זה עם דרוזן השנה, ואנווליט ואחרים. ככה זה יהיה גם עם הארדן.
ולא שעזב מקום שלא רצה להיות בו יותר ולא בגלל משחק אחד נהדר שהיה הלילה, אלא בגלל "חיוך" קטן מתחת לזקן. אני לא חובב גדול של הארדן השחקן ואו האושייה, אבל מעכשיו מתחיל הסיפור של הארדן. איך זה ייגמר? ה NBA היא מקום של אגדות…

אהרון שדה
27/02/2022 8:27:48
Reply to  Kobv

אני חושב שזה נכון גם ובעיקר לגבי סימונס