דרבי של ל.א, הג'אז נגד המאבס, הרפטורס נ' ההורנטס וגם דני, פילי, הסאנס וההיט ביום שישי הגדול בסימן הולדתו של אחיו של נב"ש, בב"ש, ושבק"ס! / דור בלוך

דרבי של ל.א, הג'אז נגד המאבס, הרפטורס נ' ההורנטס וגם דני, פילי, הסאנס וההיט ביום שישי הגדול בסימן הולדתו של אחיו של נב"ש, בב"ש, ושבק"ס! / דור בלוך

אז כזכור למי שעוקב אחרי המדור מלפני שנתיים, במשפחת בלוך שחם נהוג ללדת ילדים במהלך פגרת האולסטאר על מנת לא להפריע למהלך התקין של סיקור העונה, ובתזמון מושלם להתעוררויות לילה תכופות בזמן הפלייאוף, ולפיכך ביום 19/2 לספירתם, נולד בארי בלוך שחם, שיקרא מעתה בב"ש, אחיו של נב"ש.

לכבוד המאורע, וכן חזרת המדור מפגרת האולסטאר, ילוו את משחקי הלילה שיריהם של שבק'ס, הרכב ההיפ הופ המשמעותי הראשון בהיסטוריה של מדינת ישראל, שלהשוות אותו לכל מה שקרה בז'אנר לאחריו, זה לא כמו להשוות בין מייקל ללברון (השוואה אבסורדית ככל שזו תהיה), אלא כמו להשוות בין מייקל למריו הזוניה.

אז בואו ניגש לאקשן!

2:00 שארלוט הורנטס (31-29) – טורונטו רפטורס (25-32):

אוי שארלוט, כמה רצינו שהקבוצה המקסימה הזאת עם היוורד, בול, ברידג'ס ורוזייר, תתחבר ותעשה את מה שקליבלנד עושה העונה, אבל דומה שחוסר היכולת שלהם לסגור משחקים תוביל אותם למיקום, שבמרחץ הדמים שהולך להיות פלייאוף המזרח יהפוך אותם לפשוט לא רלבנטיים.

ההורנטס סופרים כבר 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, כאשר בשניים האחרונים הם ספרו 3 הארכות במצטבר ובשניהם המשחק הסתיים בהפסד. המשחק מול מיאמי בו ההורנטס קלעו 107 נקודות ב-58 דקות של כדורסל הדגיש את המגבלות ההתקפיות של הקבוצה הזאת כאשר מי מחלקיה חסר, לרוע מזל אחד מחלקים אלו הוא גורדון היוורד שלרוב חסר, כפי שיהיה המקרה הערב.

אבל לפני שאתם נכנסים לדיכאון בצד השני של הערב מחכה לנו סיפור feel good לא פחות טוב כאשר הרפטורס שנפרדו מהחצי השני של הדואו שהוביל אותם במשך עשור כששלחו את קייל לאורי למיאמי, נראים פשוט נהדר השנה כאשר פסקאל סיאקאם עושה קמבאק אדיר לאחר שכבר הוספד, והרפטורס ממוקמים כרגע במקום ה-7 במזרח כאשר הם בהחלט יכולים לראות את עצמם מועמדים לעקוף את בוסטון או קליבלנד ולהגיע ישירות לסיבוב הראשון מבלי לעבור בפלייאין.

כדי לעשות את זה ניצחון הלילה הוא כמעט הכרח, ואולי אז הקבוצה הזאת שכמעט הוספדה בקיץ תקבל את הכבוד המגיע לה.

הימור: טורנטו ב-5

2:00 אינדיאנה פייסרס (40-20) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (41-18):

הפייסרס נחשבים כאחת המנצחות הגדולות של הדדליין, כאשר קיבלו את טייריס הליברטון ונכסים עבור הנכס המרכזי שלהם – סאבוניס שהלך לסקרמנטו, והפייסרס ממשיכים להיות אחת הקבוצות המרתקות לעקוב אחר תהליך הבניה מחדש שלהם.

שתי הקבוצות נמצאות בכושר מזעזע והפסידו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהן, אך מצד שני זה כמובן בדיוק מה שהן רוצות לעשות.

אם הפייסרס שינו כיוון השנה, הרי שפרסטי נמצא על אותו מסלול מזה זמן – צבירת נכסים צלילה למעמקי הליגה בתקווה לבנות מחדש קבוצה מנצחת, ג'וש גידי נראה כרגע כשיחוק דראפט עבור ה-GM הוותיק, כאשר SGA ודורט ממשיכים להיות נכסים שערכם בעלייה.

באיזשהו שלב ה-GM שתמיד מביא אותה הפוך, יצטרך להראות שהוא מסוגל לבנות קבוצה מנצחת מ-0 שוב באוקלהומה, הזמן הזה הולך ומתקרב.

הימור: הפייסרס ב-8

2:00 אורלנדו מג'יק (47-13) – יוסטון רוקטס (43-15):

לרוע מזלן של אוקלהומה ואינדיאנה יש שתי קבוצות גרועות מהן, אחת בכל קונפרנס, קבוצות שממש אין להן כבוד, אורלנדו מג'יק ויוסטון רוקטס, שתיים שבחרו גבוה בדראפט, וצפויות לעשות זאת שוב השנה.

השתיים נפגשו פעם אחת העונה, כאשר הרוקטס ניצחו (או בעצם הפסידו מהותית) במשחק צמוד.

הימור: המג'יק ב-5

2:00 וושינגטון וויזארדס (31-27) – סן אנטוניו ספרס (36-23):

הוויזארדס לקחו הימור ענק בחלון כשהביאו את פורזינגס, אבל כשאתה חושב את זה מה בעצם היה להם לעשות? העסק עם דינווידי והקלע שאינו קולע בבירור לא הולך לשום מקום, וחלון הזמן להוציא משהו מקבוצה מסביב לביל הולך ואוזל.

נכון לעכשיו בראדלי ביל רשום כלא ישחק עד סוף העונה, ופורזינגס רשום כצפוי לחזור בימים הקרובים, שתי ההתפתחויות האלה אמורות לדחוף את דני לעמדות 1-2 ויהיה מעניין לראות מה זה יעשה לכדורסל שלו ולמעמד שלו בקבוצה ובליגה.

הספרס שנהנו ממעט הייפ סביבם עם חגיגות האולסטאר, 75 השחקנים ונציגיהם ברשימה, וההופעה של מארי באולסטאר חוזרים לצערם לאפרוריות של הליגה, כשהדבר היחיד שנשאר מהקבוצה הגדולה ההיא הוא התגובות של פופ במסיבות עיתונאים וראיונות שמשתקפים היטב ביצירת המופת הבאה.

הימור: וויזארדס ב-5

2:30 ניו יורק ניקס (34-25) – מיאמי היט (21-38):

ההיט שוב כאן ובענק, וכל מי שלא האמין, כולל הח"מ, מוזמן לאכול את הכובע.

האומנם?

ההיט נמצאים בכושר נפלא ונאבקים על שני המקומות הראשונים בפלייאוף, אבל תנו לי לתת לכם שני נראטיבים אפשריים בלי להכריע ביניהם:

נראטיב ראשון: ההיט והבולס בנו קבוצות נהדרות שהתחברו יפה, משחקות כדורסל נכון שאמור גם להיתרגם היטב לפלייאוף, ועקפו בסיבוב את הקבוצות הנוצצות יותר של מילווקי, ברוקלין ופילדלפיה. כפי שכל אוהד כדורסל שעקב מקרוב ולא בכותרות אחרי הליגה בשנים האחרונות, לאף קבוצה ואף שחקן אין כפתור שהוא לוחץ עליו ופתאום הקבוצה נראית אחרת לגמרי מאיך שהיא נראתה עד כה, ועם יתרון ביתיות, והעובדה שאותן פייבוריטיות הן מאוד מאוד פגומות, אין סיבה לחשוב שמיאמי לא יכולה ללכת ממש עד הסוף.

נראטיב שני: כשמסתכלים על המשחקים של מילווקי עם כל כוכביה, ועל הפוטנציאל של ברוקלין ופילדלפיה לאחר הטרייד ביניהן, מבינים שמה שאנחנו רואים כרגע זאת אשליה, בלוף. ההיט והבולס יכולים לסיים במקומות הראשונים במזרח (מה שממש לא הובטח להן, פילי והבאקס 2.5 משחקים אחריהן בלבד), ועדיין לחטוף בראש בפלייאוף, כפי שראינו לא מעט פעמים בהיסטוריה של הליגה. ההיט תלויים מאוד ביכולת הקליעה של שחקנים כמו טיילר הירו, דנקאן רובינסון ומקס שטראוס, האם זה משהו שהייתם רוצים להמר עליו בפלייאוף?

גם הניקס מתאימים למוטיב ה"שוב כאן" של המשחק הזה – הם שוב גרועים כפי שהיו לרוב שנים האחרונות, ופתאום החוזה של רנדל נראה כמו לא מעט חוזים ב-20 השנים האחרונות של הניקס – תוצאה של הייפ מוגזם וצורך לייצר אשליה של קבוצה מנצחת יש מאין על בסיס עונה אחת טובה כדי לרצות את יושבי ה-MSG.

הימור: ההיט ב-12

3:00 מיניסוטה טימרוולבס (28-32) – פילדלפיה 76'ס (23-35):

האם היה שווה? זאת השאלה שתישאל על הקבוצה שהפילה את הפצצה בחלון הדדליין, ושלחה לא רק את בן סימונס אלא גם את סת' קארי בתמורה להארדן. לכאורה מהלך מתבקש, הארדן מייצר איזון התקפה הגנה ומיומנויות נכון יותר מאשר סימונס, חלון ההזדמנויות של פילי קצר, כאורך הרצועות בברכיים של אמביד, וסימונס לא שיחק כזכור חצי עונה כשהוא משאיר לא פחות מ-20 מליון דולר על הרצפה.

המהלך הזה הופך את פילי (ואת ברוקלין) לקבוצות המעניינות ביותר לעקוב אחריהן במה שנשאר לנו מהעונה הסדירה, כפי שאמר מי שאמר, זה יכול להיות או הצלחה ענקית או (רוב הסיכויים) התרסקות איומה.

אבל לשם שינוי גם בצד השני של המשחק הזה יש קבוצה שמעניין לראות מה יקרה איתה, כאשר אדווארדס הולך והופך לנגד עינינו להיות לא רק אתלט על ושחקן מהנה לצפיה אלא סופרסטאר של ממש, יחד עם טאונס מיניסוטה נמצאים מהלך אחד שכרוך בפרידה מדיאנג'לו ראסל מהפלייאוף.

הימור: פילי ב-5

4:00 פיניקס סאנס (10-49) – ניו אורלינס פליקנס (36-23):

עד כמה הפציעה של כריס פול תהיה משמעותית עבור הסאנס?

זאת השאלה שכולם ירצו לדעת ב-6 השבועות הקרובים. אם הסאנס יחזיקו מעמד וישמרו על מקומם כמספר 1 במערב ובליגה, אזי החזרה של פול תוכל להיות הדרגתית וחלקה יותר, לעומת זאת אם הסאנס יג'עג'עו ויאלצו לשלב את פול בצורה לא מיטבית, ואם יקבלו אחרי הפלייאין את הקליפרס או הלייקרס עם כל השחקנים שלהן כשירים, זה ול להיות קשה מהצפוי עבור הסאנס.

הלילה הם יפגשו קבוצה שאמורה להיות התחלה רכה עבור הסאנס נטולי פול, הפליקנס האיומים, שהפסידו את שני משחקיהם האחרונים וממשיכים לדשדש כפי שדשדשו בשנים האחרונות, ואולי סיפורה של הקבוצה הזאת (עם כל הכבוד לטרייד על סי ג'יי מקאלום הסימפטי), הוא חוסר יכולתם לממש את הבחירה מספר אחד לכדי קבוצה מנצחת ורצונם של הכוכבים שכבר מוצאים את דרכם אל הקבוצה הזאת לנוס על נפשם.

הימור: הסאנס ב-15

4:00 יוטה ג'אז (22-36) – דאלאס מאבריקס (24-35):

את האמת, בכל הליגה כולה, אולי לדורותיה, אתם יכולים לחשוב על שחקן שיותר מתאים להדביק לו את השיר ואת הכינוי מכופף הבננות? הוא רואה דברים שאחרים לא רואים, הוא יוצר דברים במגרש יש מעין, הוא עושה דברים באופן שאף אחד אחר לא עושה בין אם מדובר במסירה, הטעיה, כדרור או זריקה, זהו לוקה דונצ'יץ' גבירותיי ורבותיי.

אבל כמה רחוק המאבס שלו יכולים ללכת? הם המירו דולר של בעיות בשני חצאי דולר של בעיות מה שאמור לתת להם גמישות שתאפשר להם לעשות מהלכים בקיץ, אבל האם הם יכולים לעשות משהו כבר העונה?

תשובה חלקית לכך אנחנו עשויים לקבל הלילה במפגש עם קבוצה שאולי קצת התייאשה בעצמה מהניסיון להגיע לצמרת בהרכבה הנוכחי.

הג'אז נעצרו עם רצף נצחונות קצת משקר שנשען על רצף משחקים קל עם הפסד ללייקרס במשחק צמוד, אך שתי הקבוצות סופרות 4 מ-5 נצחונות אחרונים מה שמבטיח לנו משחק בין שתי קבוצות במומנטום טוב.

זהו המפגש השני מבין ארבעה של הקבוצות שיפגשו בתכיפות גדולה לקראת סוף העונה, ומי יודע, אולי הן יפגשו שוב בפלייאוף, נכון לעכשיו הג'אז ממוקמים במקום ה-4 והמאבס בחמישי.

הימור: דאלאס ב-5

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (31-27) – לוס אנג'לס קליפרס (31-30):

האם באמת שום דבר לא כבד מדי בשביל לברון?

אני אישית לא מוכן לפסול את התרחיש שדיוויס חוזר לכשירות, ווסטברוק מאמץ תפקיד תורם, גולדן סטייט והסאנס לא מקבלות את גרין ופול בכושר מלא לפלייאוף, וממפיס עדיין לא בשלים ומפה לשם הלייקרס מוצאים את עצמם בגמר.

באופן מדהים לא פחות אפשר לספר את אותו סיפור על הקליפרס. האם אפשר לפסול את האפשרות שקוואי וגו'רג' יהיו כשירים לפלייאוף, ושהם יצליחו להציג במשך פלייאין ועוד 3 סיבובים את היכולת שהראו לפרקים בשני הפלייאופים הקודמים? היכולת שמה אותם כפייבוריטים כמעט של כולם כשהשניים הצטרפו לחבורה מוכשרת מלכתחילה שנראית כבנוייה בצורה מושלמת לעידן הנוכחי כשכולם ארוכים כולם אתלטים, וכולם יכולים להחליף ולקלוע?

הלילה בכל מקרה השתיים יפגשו בלי לא מעט מאותם כוכבים כשהן מנסות לגרד עוד ניצחון ועוד ניצחון, והטוב ביותר שהן יכולות ריאליסטית לקוות לו הוא לסיים במקום ה-7 שיבטיח שני נסיונות לעלות לפלייאוף במקום צורך לנצח 2 משחקי מוות פתאומי מה שעשוי להיות יותר מדי, בוודאי עבור הקליפרס.

הימור: הלייקרס ב-5

לפוסט הזה יש 194 תגובות

  1. מברוק דור, ילדים זה שמחה
    נראה לי שהגיע הזמן לזלזל קצת בלברון, עם צוות מסייע שהוא עצמו הרכיב והחליש ביחס לעונה שעברה, הגיע זמנו להפסיד

  2. למיטב הבנתי, בהחלט ניתן לפסול חזרה העונה של ג'ורג' ושל קאוויי.
    .
    אני סקרן מאוד לראות את הולידיי הלילה. בהעדרם של פול ופיין, יש לו הזדמנות להמשיך ולהוכיח את עצמו.
    עד כה?
    טפו, טפו, טפו.

  3. מזל טוב דור!!!! כן תרבה וכן תפרוץ, רק אושר, עושר, כושר ומה שיותר שעות שינה.
    .
    לילה שיכול להיות מצוין עבורנו – טורונטו ינצחו, אפילו הפייסרס ינצחו, ההיט ינצחו שזה טוב כדי שהניקס לא יקחו איכשהו את המקום של בוסטון וטורונטו בפלייאוף, ועם קצת אמונה גם השקנאים ינצחו את הסאנס העייפים, אז בכלל. אבל לא רואה אותנו מפסידים לוושינגטון. נראה.

  4. הרבה מזל טוב דור. מהנה לקריאה כרגיל. גם לי יש בן בשם בארי אז על שם הילד אני משוחד. בתור אחד שנעוריו עברו עליו במחצית השניה של הניינטיז יכול להגיד ששבק"ס היו חלק מרכזי בפס הקול שלי או שמא נאמר בדיסקמן/ מערכת סטריאו.. (מייצגים שחלפו מהעולם(

  5. מזל טוב למשפחת בלוך!
    גם אני חושב שהקליפרס יכולים להיות מאוד מסוכנים, אפילו אם רק כוכב אחד שלהם חוזר. יש להם אחלה "צוות מסייע".
    גם הלייקרס יכולים אבל אצלם העניין יותר מסובך.
    לילה סולידי.

    1. פילי מועמדת ראשית לאליפות. יהיה קשה מאוד לנצח אותם ב 7 משחקים. מקסי הארדן טייבול טוביאס ואמביד?
      שיגידו תודה לשון מארקס ושיגיש התפטרות הערב. במקום שהנגר האוסטראלי ימשיך לשבת על הספסל לסתום להם את המקס לקחו אותו אליהם ושחררו להם לא פחות מג'יימס הארדן. עלאק סת קרי.

  6. סיכום המשיק של דני. נתן מחצית ראשונה נחמדה עם 10 נק ואז כרגיל נרגע ונכנס לחרופ בהתקפה (זאת אומרת בכל התקפה נכנס עד לעומק שטח האויב בפינה אחרי קו השלוש למקום שאין שום סיכוי שכדור יגיע אליו). לא נגע בככדור כל החצי השני. כשהתחיל להילחץ מהסיצואציה והתחיל לזוז החליפו אותו.
    האנמיות שלו והנטיה של ללכת לישון תוך כדי משחקים תגמור אותו.

      1. רואה עשה כמה סטופים נחמדים
        אבל לסיים 40 דק על המגרש עם 14 נק אחרי ש10 דק במחצית הראשונה שם 10 נק. זה מאוס. בכל מקרה נראה שיפסידו.

  7. לא עייף. שפוך. רואים אץ זה עליו. שחקן צעיר בלי.הרבה אנרגיה. משקיע יוץר מידי באימונים והגנה להתקפה לא נשאר לו כח.

    1. חחחח השועל מורי השחיל את שון מארקס זאת השחלת המאה. לא היה טרייד כל כך משחיל מעולם שם בכיס את הטריידים הגדולים של דני איינג'.

      אתם בדרך לאליפות ואשכרא מגיע לאמביד. ברוקלין ספק אם תהיה בפליי אין.

        1. אשך המחסנית מלאה לא לדאוג. אני מקוה מאוד שאני טועה ושלא אצטרך להשתמש בה כי אני אוהב את דוראנט ואשמח לראות אותו סוף סוף עושה משהו אבל עם בן סימונס? קשה לי להאמין. איפב בכלל? עדין לא חזר מעניין מה הסיפור שלו

  8. הסאנס לא משהו, הלילה. רואים שבוקר מתקשה בכך כך הרבה דקות כרכז.
    אבל אייטון?
    הוא מראה (שוב) את מעד היכולות שלו. טווח (כולל שלשה), פוסט אפ, וזריקת ההוק הרכה שלו.
    מה שאין לו, וכנראה גם לא יהיה לו, זה את היכולת להוריד כדור לרצפה (יתרון עצום במשחק של יוקיץ ואמביד).
    המשמעות היא שהוא תלוי בקבוצה בשביל להיות אפקטיבי.
    .
    כרגע "בוקר טוב" נראית כמו אפשרות רחוקה…

  9. לוקה מנסה רק לרמות את השופטים אשך אתה מדבר על טרייי חחחחח תראה כל מהלך על גובר הוא יוצר לו מגע עם הזרוע של גובר וזורק ראש השופטים לא שרקו פעמיים גובר דפק לו גגות ולוקה צועק ושואג על השופטים
    רוצה wwe מהקו אמר להם זרקתי ראש יצרתי מגע למה אני לא על הקו חחחח
    ב90 אחוז היו שורקים לו. השופט הזה יקבל עונש
    ככה כולם בליגה הזאת גועל נפש מזוקק זה לא כדורסל

          1. חביבי, אתה צריך להחליף משקפיים…
            הנוכלים הם נוכלים ואין הבדל בין לוקה לעכברוש לשיקוץ או לציפי. אפילו הגאון עושה כל הזמן פלופינג. הליגה והטרול בראשה אשמים….

            1. בדיוק. הכל מלמעלה הדג מסריח מהקרחת. אפילו שחקנים זוטרים החליטו לנסות את מזלם בתחום.

            2. זה נכון, לא זוכר מי ראיתי מנסה אתמול, כתבתי בבלוג, איזה זרג.
              ברור שהקוף עם הסקביאס אשם.

            3. רואה שששש רק ברנטגן

            4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              ברח לי הסקביאס הזה
              תגיד, סילבר יודע מה זה סקביאס?

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם איך לברון מוסר בחוסר רצון לראס?
    שפת הגוף שלו אומרת הכל, אני לא רוצה להיות פה….
    וזה בנוסף לפרסומים האחרונים מקלאץ' ושות

            1. ברור הייתי ציני. בטח הייתי מסכים. הייתי לובש גם חולצה דל התאגיד וכובע של ריץ פול

          1. מאמן עם חוזה ל 4 שנים שמרוויח בנטו 2.5 מיליון לשנה.
            מה רע לגמור עם 10 מליון על 4 שנות עבודה?
            לא צריך לעבוד אחרי זה. יש כסף להשקעות, מנהל חשבונות ומנהל עבודה ואפשר לצאת לפנסייה מוקדמת לשחק גולף כל היום ולטחון סטייקים רייר…

            1. מה רע לגמור עם 10 מליון על 4 שנות עבודה?

  11. זו אחוות הטמאים והמשוקצים בלייקרס.
    סופה של תקופה.
    ההחלטות של מלך חבורת הזבל לשמחת ה LLL
    איפה היו"ר? לקח יום חופש או שהסטוק האחרון חזר ולא היתה ברירה אלא לסגור את המפעל?

  12. כרמלו נהייה גרוטאה גרוטסקי….
    מעניין מה לא יהיה אתו בשנה הבא…
    אני הורס העיוורית, האנטי בן יהודה המקורית

  13. קליפרס הלכו לישון.
    לייקרס הרדימו אותם לחלוטין בשיטה הידועה של נבחרת ישראל בכדורגל – להוריד את היריב לרמה שלך.
    זה ולהשאיר את הדשא גבוה באיצטדיון רמת גן כדי שלא יהיה ניתן להניע כדור.

  14. רג'י גקסון קיבל איומים על חייו מקלאץ' ספורט.
    אם תקום מהפרקט נגמור אותך באן בי איי, תוכל לשחק רק גוגואים בקזחסטן

    1. יפ
      הרבה זמן לא הראנו שאנחנו רק בני אדם מחשש שיגידו ר"ל שאנחנו מיזוגנים עלובים…
      אבל פוטין יראה להם ואחרי שמתרוקן עוד מנפנף!

    1. תחשוב, ראס מוכר דגים בשוק של סנגל
      לוקאקו מוכר משקפיים ופול פוגבה מוכר וויברטורים מייצור עצמי.

    1. אההה, כן. אחת המושתלות של שימון. היא תתפנק על הבעל הנאמן לברון שקץ גיימסון, רועה הכלבים הלבנבנים.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      רסמי המשחק כבר לא מעניין אותך.
      לך על פורנו ברשת
      צריך לינקים?

      1. הספרס והפליקנס משחק אחד מאחורי הבלייזרס. והבלייזרס ממש רוצים להפסיד. אצל הספרס רק האוהדים רוצים להפסיד ואצל הפליקנס זה לא משנה כי אין אוהדים – אבל דברים מתחלים להתחבר וגם יש להם הרבה מפגשים עם הלייקרס עכשיו.

    1. אדוארדס, מאז הקולג' – זה משחק אחד ג'ורדן משחק אחד ג'י ליג. בעיקר בהתקפה אבל כנראה גם בהגנה. עוד לא יודע מה להחליט לגביו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט