מעורב סיקסרס ליום ששי / מנחם לס

1.הפודקסט של דני גרין

עכשיו שתקופת הטריידים עברה והאול סטאר מאחורינו, ונותרו 23 משחקים לסיום העונה, הגיע הזמן לדסקס את העתיד כפי שהוא נראה מהקומה הששית – קומת הגג בה נמצאת דירתנו החמודה – המסתכלת ישר לעבר אולמה של ההאוקס, ואיצטדיון הבייסבול של הברייבס.

כולם מדבריפ על בן סימונס. מתי יהיה הסיפתח שלו. ב-10 למרץ, כשהנטס יגיעו לפילדלפיה?

יהיה זה אחד המשחקים המצופים ביותר בשנים האחרונות. יהיה בו כנראה יותר דראמה מכדורסל, וזה מה ששימון אוהב. למשחק הנטס בפילי יהיו חמש שאלות – קושייה אחת יותר מאשר בהגדה של פסח ובסקע הבא אדסקס אותן!

בינתיים, רק שלא נשתעמם, דני גרין בפודקסט שלו (eleased a new episode of his Inside The Green Room podcas) מגלה דברים חדשים על הסאגה של בן סימונס בסיקסרס. בעיקר שלושה נושאים (ביני לבין דני גרין אף אחד מהם לא מצדיק את עוצמת הסאגה שהתפתחה בגללם.

1)בן סימונס לא אהב את העיר, את האולם, ואת החובבים

רגע. אסור לו? נניח שחקן אמריקאי ניבחר לשחק בעפולה. לפני שהוא הגיע לעפולה, תאור העיר עשה ממנה גן עדן. הוא הגיע לעיר. העיר איכזבה אותו. לא היו בה מסעדות כרצונו, ומועדוני החשפניות הירשו רק להוריד חזייה. להוריד שמלה ותחתונים? אלוהים ישמור. שוטרים היו מגיעים ושמים עליהן אזיקים. גם הקהל לא היה מי-יודע-מה והאולם היה ענתיקה ביחס לאולמות החדשים. הוא פשוט שנא את פילדלפיה וכל מה שיש לה להציע. מותר לו (ביני לבינכם פילדלפיה היא אחלה עיר עם 4 קבוצות מייג'ור ליג (פוטבול, בייסבול, הוקי קרח, וכדורסל) וה- PHILADELPHIA CHEESE STEAK הוא מאכל מלכים למות בשבילו. אבל אי אפשר להכריח את סימונס לאהוב עיר שאין לה חוף ים (אגב, גם ללוס אנג'לס אין חוף ים), אין לה הוליווד, ,אפילו 'קוני איילנד' אין לה.

2) סימונס לא היה 'חם' ו'לבבי' לסת' קרי אנדרה ודרמונד. בשתי מילים, לא היה 'CORDIAL מספיק'

לא היה 'מכניס אורחים' לבבי. אני לא מבין, מה קרה? גם כשהייתי בן 17 והפוינט גארד של הפועל קרית טבעון פתאום הביאו לנו פוינט דארד מהפועל ץ"א – יוסק'ה אסיסקוביץ', וגם אני שנאתי זאת. מה היה לו נגד דרמונד לעולם לא אבין. דני גרין מסביר זאת בהרגשה של בן סימונס ש'לא תיווצר כימייה מתאימה' בינו לבין סת' ואנדרה.

את חוסר הכימייה עם סת' ניתן להבין: הם שיחקו שנה שלמה יחד. גם ביני לבין יוסקה אסיסקוסיץ' 'לא הייתה כימייה', בעיקר כשאני ישבתי על הספסל והוא שיחק. אבל דרמונד? הם אף פעם לא שיחקו יחד; הם משחקים תפקידים שונים. על איזה כימייה הוא מדבר?

3) סימונס עזב ללא לחיצת יד

דני גרין בפודקסט שלו טוען שסימונס יכול היה לעזוב אחרת. הוא חכול היה לעזוב כ'נסיון שלא הצליח'. במקום זאת הוא עזב בטריקת דלת. היי, פילדלפיה סיקסרס הייתה יותר מ'נסיון רע". הקבוצה והעיר גרמו לו לפריצת דכאונות, MENTAL ANXIETIES, ולך תדע – אולי אפילו מחשבות התאבדות. אז על איזה לחיצות יד גרין מדבר. הוא רצה לעזוב את העיר כמה שיותר מהר.

לכן אני מאמין שכשהנטס תגיע לעיר אחוות האחים למשחק ב-10 למרץ, בן סימונס לא יהיה שם. אולי הוא יהיה באולם INCOGNITO , אבל אני לא מאמין שלמוג הלב הזה יהיה אומץ להיות על הפארקט.

2. עכשיו שנותרו רק 23 משחקים, וג'ואל אמביד קלע 36 במשחק האול סטאר, איזה 5 קושיות נותרו בקשר לסיקסרס?

1)איזה ג'יימס הארדן יופיע עבור הסיקסרס?

הסיקסרס הם המקום שדג'יימס הארדן תמיד רצה להיות בו. אוקיי, אולי לא תמיד, אבל מהרגע שאמביד החל לככב שם. עתה משאת-נפשו – כפי שאומרים החברים שלי מכפר נחום – התמלאה.

ישנם הטוענים שזה היה חלק המשבצת שחסר לקחת אליפות.

כן? אז אולי מישהו מוכן לומר לי מה הוא הטופ לבל של הארדן היום? מה הוא יכול לעשות שמקסי לא יכול? מה עם ההמסטרינג שלו? מה עם העובדה שהוא 4 ק"ג OVERWEIGHT?

הארדן, הממשיך את הריהביליטציה שלו על שריר הבייצפס פמוריס, היחיד מבין ארבעת הראשים שהוא 2-JOINT MUSCLE – השריר ברגח השמאלית שממשיך להיפצע ב-OVER STRETCHING, בעייה שהסברתי כאן, לא שיחק מאז ה-2 לפברואר. הוא נראה כבד. ב-44 משחקים העונה הוא קלע רק 41.3% מהפארקט ו-33.2% מהטריי. הוא היה העונה 53.9% בקליעה מתחת לטבעת באזור הצבע – האחוז הנמוך ביותר שלו מאז היה רוקי.

אבל מה? מספיק משחק אחד של הארדן של 40 נק' עם 15 אסיסטים לאמביד להפוך את הקושייה הזאת לדי טפשית. לאמביד לא היה אף פעם שחקן שהלעיט אותו בכדורים במשחק חצי מגרש. התוספת של הארדן יכולה להיות אחד מסיפורי הסיקסרס הטובים ביותר מאז הגיע מוזס מלון לקבוצה (וחבל שנשאר בה תקופה כה קצרה שהספיקה רק לאליפות אחת), או הוא יכול להיגמר כעוד סיפור עצוב מ'עיר אחוות האחים'.

2) איך תיראה החמישייה של הסיקסרס?

אולי מטיס ת'ייבול הוא אחד המגינים הטובים בליגה, אבל במשחק האחרון נגד הבאקס (שהבאקס ניצחו בקלות) דוק ריברס נתן לו רק 15 דקות. הוא החליף אותו בפורקן קורקמז ששיחק 30 דקות מהספסל. אז מי תהיה החמישייה של הסיקסרס עד סוף העונה ובפלייאוף?

אני מאמין שהסיקסרס תעלה, ותשחק את רוב הדקות, עם הארדן וטייריס מקסי מאחור, דני גרען ב-3, ניאנג ב-4, ואמביד כמובן בחמש.

נהשאלה הגדולה? האם אמביד ילמד – או אפילו ירצה ללמוד – לשחק 5 עם הגב לסך המשחק החצי מגרש של הארדן. גורל האליפות תלןי בהרבה בנקודה זאת. האם לדוק ריברס ישנה מספיק אוטוריטה להכריח את אמביד להיות סנטר תחת הסל, ופחות לרעות בשדות פחות יעילים כמו מחוץ לטבעת.

3) האם הסיקסרס חזקה יותר או חלשה יותר עם הארדן במקום סימונס?

TRICKY QUESTION: קח פיק-אנ' רול, זריקות מהפרימטר, ו-STAR POWER נגד הגנה. הארדן הוא חור הגנתי. סימונס – כשהוא מנסה – הוא אחד המגינים הטובים בליגה.

4) כיצד פילי עומדת מול קבוצות מזרח אחרות?

ישנן היום 8 קבוצות במזרח המסוגלות לנצח – וגם להפסיד – ב-7 משחקים. רוב האנשים לא לוקחים עדיין את הבולס וקליבלנד כמועמדות רציניות אפילו שהן בראש הטבלה. אפילו מיאמי לא נחשבת לקבוצה רצינית כמו הבאקס, הנטס, והסיקסרס. בוסטון מסוגלת לנצח כל קבוצה ב-7 משחקים, וגם להפסיד לנמושות ממנה כי היא יום אסל ויום באסל. לזכות הסיקסרס ייאמר שהיא כבר ניצחה את כולן לפחות במשחק חוץ אחד.

5) אמביד MVP?

מאז שחזר מקוביד 19 הוא ב-37 משחקים 31.6 בחיצים, 11.6 בקרשים, 4.6 בבונבונים, 1.4 בבלוקים, ו-1.1 בגניבות. מספרים שמספיקים ללא ספק ל-MVP. אבל אני חוזר וטוען שהוא חייב לנהסכים לתקוע מאהל תחת הסל עם הארדן, ואז הוא יתחיל להזכיר את וילט צ'מברליין.

3.תנו מבט: בן סימונס מתאמן פרטי עם אחד מקלעי ה-NBA הגדולים בכל הזמנים

Boston Celtics v Philadelphia 76ers

כתב הסיקסרס blindloyalty76  הציע ליינאפ כזה לסיקסרס בפלייאוף:

החמישייה האדומה (עולים עם החמישייה הזאת ונותנים לה לשחק מ-8 עד 24 דקות!!! (תלוי בתוצאה. אם הם פותחים יתרון להשאיר אותם אפילו עד החצי; אם לא, מחליפים אחרי 8-9 דקות, עד 14-15 דקות)

Joel

Tobi

Matisse

Maxey

Harden

החמישייה הלבנה: תחליף את האדומה בבטן של המשחק!

Willie Cauley-Stein (if he’s here beyond a 10-day deal)

Georges Niang

Furkan Korkmaz

Green

James

החמישייה הכחולה – במחצית השנייה כשהיריב עייף, ואז למחוץ אותו עם החמישייה הזאת

Joel

Tobi

Matisse

Shake Milton

Harden

החמישייה המסיימת (הוא לא רוצה את הארדן בסוף?)

Joel

Tobi

Green

Maxey

Beard

ג'ואל אמביד בריצת ראש בראש נגד ניקולה ג'וקיץ' ודמר דרוזן

זאק רייט מדווח על בחירות דה אתלטיק נכון להיום:

1)MVP

-ריצה לפיניש ליין בין ג'וקיץ', דרוזן, ואמביד. המנצח יהיה כנראה זה שקבוצתו תעשה את הםיניש הטוב ביותר לסיום העונה. יאניס, אגב, נבחר רביעי וג'ה מוראנט חמישי.

2) שחקן ההגנה של העונה

שלושת הראשונים הם מיקאל ברידג' מפיניקס, יאניס, ורודמ דובר מפיניקס, אריזונה.

3) רוקי העונה

1.אבן מובלי, 2. סקוטי בארנס, 3. קיידי קנינגהאם.

4) האיש הששי

  1. טיילר הירו, 2. מונטרזל הראל, 3. קלי אובר

5) מאמן העונה

AJ ביקרסטאף, 2. מונטי ויליאמס, 3. אריק ספואלסטרה

6) MIP (המשתפר)

  1. ג'ה מוראנט, 2. דריוס גרלנד, 3. ד'ג'ונטה מוריי



מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
25/02/2022 0:46:56

בוקר לס
מעורב משובח
לפי קייל "בן מתקדם מאימון לאימון. הוא תלמיד מצויין".
חחחחחחחח מיי אס לפי קייל קורבר גם אני מתקדם מאימון לאימון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
25/02/2022 0:59:33

יש כאן אנשים באתר שמחכים כבר חצי שנה לסרטון ה'עוד רגע בן סימונס משחק אותה דורון ג'מצ'י'. שמח שאפשר להוציא את זה מהמערכת ולהמשיך הלאה. בכל מקרה, הרבה בהצלחה לו, להארדן, ולקבוצות שלהם. שימצאו בית חם, רק אם אפשר להפסיד לסלטיקס בפלייאוף זה יהיה מתחשב מאוד מצידם.
תודה רבה על המעורב המעולה

אור
אור
25/02/2022 1:07:00

מצוין מנחם

trusttheprocess
trusttheprocess
25/02/2022 3:55:05

יש כמה דברים שאני לא מבין
פילי לא משחקים היום נגד ההוקס המשחק הראשון שלהם הוא מחר נגד מינסוטה אז איזה משחק בדיוק הארדן מפספס?
בן סימונס גם לא ישחק היום נגד ההוקס כי הוא לא משחק היום נגד בוסטון
שיקאגו כן משחקים היום נגד ההוקס ויתנו להם בראש
אמביד הוא מאד יעיל מחוץ לצבע , הוא אחד מקלעי המיד ריינג' הטובים בליגה
הארדן לא מחליף את ההגנה של בן סימונס כי בן סימונס לא שיחק השנה ולא היה משחק השנה אם לא היה טרייד.
הארדן מחליף את המקום של סת קרי והארדן כמובן הרבה הרבה הרבה יותר טוב מסת קרי
אם סת קרי היה מסוגל לעשות מה שהארדן עשה השנה 22-8-10 בעונה יחסית חלשה אז קרי הה היום יושב על חוזה מקס ואחד השחקנים הטובים בליגה, אבל הוא לא , הוא רול פלייר סביר שבפלייאוף יקבל 30 נקודות בראש מקווין הורטר

אשך טמיר המקורי
25/02/2022 11:27:30

סטט' זבל, הוא שיחק כמו תחת, סת' קארי טוב ממנו השנה

Dor
Dor
25/02/2022 11:46:08

ראית השנה משחק של פילי? סת׳ סבבה אבל לא קרוב להארדן

אשך טמיר המקורי
25/02/2022 12:07:38
Reply to  Dor

ראית משחק של הארדן?

Dor
Dor
25/02/2022 14:10:12

אני מנחש שראיתי כנראה יותר ממה שראית את פילי העונה. סת׳ קרי קלעי מדהים אבל חודר בינוני ולא יוצר כמעט בכדרור. הארדן כן. במאניטיים בפלייאוף אתה צריך שחקן כזה

אשך טמיר המקורי
25/02/2022 15:49:51
Reply to  Dor

הארדן כבר לא חודר כזה טוב. ובמאניטיים הוא נחנק.
בשביל זה היה לכם מקסי.
לא שווה את הנזקים שהארדן מביא איתו.

Dor
Dor
25/02/2022 17:08:18
Reply to  Dor

פה יש מצב שאתה צודק. הארדן ללא ספק הימור

רן הנרגן
רן הנרגן
25/02/2022 7:29:25

מנחם, הקצב שבו אתה משחרר מעורבים לאחרונה מרשים. תודה
.
שחקן ההגנה הכי טוב בליגה השנה הוא דרימונד גרין. הוא אולי לא ישחק מספיק משחקים כדי להכנס להצבעה אבל הוא הטוב ביותר. די לראות את הנפילה בדירוג ההגנה של ג"ס מאז שנפצע. דרך אגב הפציעה שלו מדאיגה ויש מצב שלא יחזור לשחק העונה ואולי בכלל. העצב שמפעיל את שרירי השוק נפגע והתפקוד של השוק נמוך. בלי גרין ג"ס לא תגיע עמוק בפליאוף.

Jonathan
25/02/2022 8:07:27

וואו.
מאיפה הידיעה על גרין?

רן הנרגן
רן הנרגן
25/02/2022 12:28:22
Reply to  Jonathan

זו יותר הערכה שלי מאשר ידיעה. גרין דיבר ב ASG על שלושה ארבעה שבועות אבל את זה הוא אמר גם לפני שבועים שלושה. סלייטר מדבר על חולשה בשוק וחוסר יכולת לנתר כמו שצריך. זו בעיה עצבית. בעיות כאלו מקורן בדרך כלל בחוט השידרה וגם גרין אמר שזה מה שסלבריני ישר בדק. גרין אמר כבר לפני שבועיים שלושה שאין לו כאבים ושזו רק שאלה של חיזוק השרירים. דוקא האמירה הזו מדאיגה כי כאב מרמז על דלקת ואותה קל יחסית לפתור. אבל העובדה שנראה שאין התקדמות מרמזת על בעיה יותר יסודית בעצב. בעיות כאלו עשויות לפתר לאורך זמן ועשויות שלא. בקיצור, אני לא אופטימי.

Jonathan
25/02/2022 15:14:43

אני לא רופא אבל היו לי כאבים 😉
ממש אי אפשר להניח ממה שקראתי עד עכשיו שזה משהו בלתי פתיר… לא בקטע של שאננות אבל זה גם לא אומר שהוא אבוד לעונה ובטח לא לקריירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולדן מנצחים גם בלי גרין הסר דאגה. הטענה שהוא שחקן ההגנה הכי טוב מזכיר את הטיעון שההגנה של פילי נחלשה בלי סימונס והסאנס לוקחים פחות ריב בלי אייטון….
גרין לא קרוב להיות המגן הטוב בליגה. גולדן תתן בפלייאוף את אותה ריצה שהייתה נותנת איתו (לא רחוק).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בהחלט בומבה… נקווה שיחלים.

דוקטור רזי הופמן
25/02/2022 8:05:32

ווילי סימס נראה כמו סטף קרי עם אימוני הקליעות האלה. הוא וקיירי ודוראנט ישחטו את הלידה. בכל משחק יקלעו 20 שלשות ואל תתפלאו עם יציבו שיא בלתי ש(ס)ביר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ככה סימונס מתאמן? 🤣🤣🤣 וואלה ש et מתאמן חזק ורציני יותר על יד שמאל שלו
הוא נראה לי לא קלע כלום באימון הזה עם קורבר אחרת היו מפרסמים את הקליעות🤣🤣🤣
העיקר הוא מקבל כסף מהנטס בזמן שהוא נח לו בכיף חחח וחוזר לכושר.
סימונס היה מת שפילי ישאירו אותו לפני שלכלכו עליו עכשיו הוא בא עם תירוצים חחח
שחקן זבל וככל שעובר הזמן אני מתחיל לחשוב שהוא יפגע בנטס (וחשבתי שהוא תפור להם).

Jonathan
25/02/2022 8:15:37

תודה על המעורב מנחם

Dor
Dor
25/02/2022 8:34:00

תודה דוק. פילי יעלו עם מקסי הארדן גרין האריס ואמביד. תייבול קורקמאז ושייק על הספסל. אותי מעניין מי יתן אוויר לאמביד אחרי שדראמונד הלך כי פילי הצטמקה מאוד ולדראמונד היתה נוכחות וריבאונד. הארדן? אני מקווה שיחזור לעניינים כי פילי לא שיחקה עם גארד התקפי ברמה גבוהה כבר המון זמן וזה מפזר את מרכז הכובד על יותר עמדות וקריטי במאניטיים

Zivo
25/02/2022 8:50:24

תודה רבה דוק. נדמה שסימונס והארדון שתי פרימדונות. נחכה ונראה אם הם מסוגלים בכלל להתמודד מנטלית עם פלייאוף שיש בו הרבה עליות וירידות ודורש מאמץ אמיתי. מסקרן ביותר.

Berch
25/02/2022 8:57:08

תודה על המעורב
לא החמאת יותר מדי לפילי אז אני רגוע
🤣

Alex Rabino
25/02/2022 9:21:03

"סימונס לא היה חם ולבבי לסת' קרי ואנדרה דראמונד": אולי לא הבנתי אבל נידמה לי ששניהם ישחקו איתו עכשיו אצל הנטס….

אשך טמיר המקורי
25/02/2022 11:24:47

תודה רבה דוקטור.
בן סימונס הוא בדיחה. הוא חתול בשק. הוא בלון מלא בהייפ שנופח מעבר לכל פרופורציה.
אני הייתי הראשון להגיד זאת כאן בעונת הרוקי, ואני עקבי מאז.
אין ש-ו-ם סיכוי שהוא ישחק בפילי במשחק הקרוב.
זה חלק מהסיבה שהוא לא חוזר עדיין, שיהיה לו תירוץ (הסיבה השנייה – שיהיה לו אליבי ל"בעיות הנפשיות").
הבעיות הנפשיות שלו? הוא נרקיסיסט חולני.
רק שבניגוד לשיקוץ למשל, אין לו שום דבר לגבות את זה.
מה שבאמת יהיה מעניין זה אם שתי הקבוצות יפגשו בסדרת פלייאוף. מה הוא יעשה אז? נראה לי ישבור לעצמו בקבוק אפטרשייב על הרגל.
ירים רגל מהשוחה כדי לקבל כדור ולהישלח לעורף.
ישים תפוח אדמה בגרב ויילך עם זה שבוע כדי לשבור עצם.
.
אתה צודק לגמרי לגבי הארדן, הארדן זה מקסי היום ביכולת, רק שהוא מביא עימו טונה של בעיות.
הוא לא מתאים לשחק לצד אמביד – השניים צריכים את הכדור ביד וליצור לעצמם בבידודים.
הוא יגרור את אמביד למטה עם השטויות שלו, חשפניות, עיסוק בלנסות לרמות את השופטים במקום לנצח, חוסר מקצוענות.
הוא לוזר אדיר והוא יחרב את המשחק הקבוצתי בסיקסרס ויפגע בתוצרת של שחקני המשנה.
אמביד לא ישנה את משחקו, והארדן לא ישנה את משחקו.
הם לא יכולים, ולא מעוניינים. שניהם שיקוצים.
.
האימון של סימונס עם קורבר? הילד של שמעון עשה את זה לפני שנתיים! והיום הוא בן 4.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הילד בן 6 היום והוא התחיל אימוני זריקה כמו של סימונס ביד שמאל בגיל 5 חחחחחחח
עדיף להביא את דה שוט שיאמן אותו מאשר את קורבר. דה שוט אמר שתמורת 17 דולר לשעה ארוחה חמה כרטיס טיסה ומלון הוא מגיע. זה יותר זול מקורבר.
אולי אני אקח את דה שוט כמאמן הקליעה של ET שיגדל קצת

TRIP
TRIP
25/02/2022 12:05:45

דני גרין בדרך לקריירה חדשה שכח שהוא משחק בפילי משום מה זה קורה לכל אחד שנמצא שם. ונחש לא קטן תמיד מלכלך שיש לו הזדמנות.
אמביד וויתר על הMVP ברגע שהוא החליט לשחק עם הארדן. בזמן שטוביאס האריס צופה בהם מהצד, עם החוזה בקלות הגרוע בליגה.
למה שסימונס יזרוק אם יש מסביבו את הקלעים הטובים בליגה? ברגע שקאי חוזר לשחק באופן מלאה הליגה נגמרה

אשך טמיר המקורי
25/02/2022 12:08:37
Reply to  TRIP

איזה נחש בראש שלך? אחד הבחורים הטובים והנחמדים בליגה. אפילו קוואי הדפקט הא-סוציאלי אהב אותו.

TRIP
TRIP
25/02/2022 12:41:58

קוואי נתן לו טיפים איך לזייף פציעה ברגע שעזבו את המועדון שגידל אותם. הלייקרס העיפו אותו בטרייד אחרי אליפות
אני מבין שהוא רוצה לשבת ליד שאק אבל שיתרכז בלא לזרוק סלעים במקום לעשות פודאקסטים

TRIP
TRIP
25/02/2022 12:45:56
Reply to  TRIP

חחח מדבר על חופים וים כאילו לא שיחק בלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

שיקחו כבר את דני גרין מפילי לא משנה מי כמה ואיך רק שיקחו

אשך טמיר המקורי
25/02/2022 13:29:06

גם אני הגעתי למצב הזה כשהיה בספרס

captain beefheart
captain beefheart
25/02/2022 12:25:41

אישית אני מקווה שגם הנטס וגם הסיקסרס יידרסו עכשיו תחת משאית להובלת עופות באוקראינה. הראשונה גלקטיקוס שאני תמיד מתעב והשנייה סתם נאחסית מאז ימי הדוקטור.
סיכויים-וייז – הפוטנציאל בברוקלין עדיין מאפיל על כל קבוצה אחרת על הפלנטה. תיאורטית אם קיי.די, קיירי והאוסטרל בריאים ומסונכרנים, הם יכולים לעלות על מסלול פו אנד פו מעכשיו ועד הטבעת. בפילי יגלו מהר מאוד שקנו חתול (שמן) בשק. הארדן שחקן שנותן לך הירו גיים פה ושם. זה טוב להיילייטס בטלוויזיה אבל לא חומר של אליפות. עובדה שאצבעותיו השמנמנות עירומות. זה לא במקרה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
25/02/2022 13:14:20

+100

Kobv
Kobv
25/02/2022 12:54:04

בסופו של דבר אנחנו נמדדים לפי העונה האחרונה, המשחק האחרון, הזריקה האחרונה.
במקרה של סימונס זה התחיל בצורה משמעותית בסדרה מול אטלנטה, משחק מספר 4. פילי הוליכה 2:1 והיתה בדרך ל 3:1 קל. ואז התחיל האק דה סימונס.
כמו שדרוזן מושך אחריו את שיקגו בעונה סטטיסטית חריגה (זה לא יחזור על עצמו שנה הבאה), ככה משך אחריו בן סימונס את כל פילדלפיה לחוסר ביטחון ולאיבוד עשתונות.
סימונס שחקן מצויין אבל כמו ארווינג לא מחוייב לקבוצה ולחברים ונכון לעכשיו הוא פשוט לא מספיק חזק מנטלית לעמוד על קו העונשין ולזרוק מבלי לחשוב יותר מדי, כמו יאניס למשל שברגע האמת קלע 16 זריקות עונשין מתוך 18.
בסופו של דבר, סימונס הוא אכזבה גדולה ונראה שאדם קטן, אולי החיבור לאירוינג ודוראנט, יצליח לחבר מעגל קוסמי בין שלושה אנשים שלא מחוברים לעולם.
כולי תקווה שלא!

captain beefheart
captain beefheart
25/02/2022 13:40:43
Reply to  Kobv

סימונס לא התחבר למקום אחד. קיירי מתגרש סדרתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קשה לדעת, המון משתנים לא יציבים גם בפילי וגם בנטס. אבל במזרח של היום צריך לעבור את מיאמי ואת יאניס. אופתע אם זה יקרה. תודה רבה מנחם.

ירון, החלום
ירון, החלום
06/03/2022 21:52:23

בס"ד
תודה רבה מנחם.
הנטס חידה גדולה, פילי לפי דעתי יגיעו לגמר האזורי השנה.