טורניר המכללות: האזור המערבי (מאמר שלישי בסידרה) / מנחם לס

אולי אני טועה, אבל לי האזור המערבי נראה כחלש שבין ארבעת האזורים. ראשית אריזונה, הרביעית מהנבחרות ראשונות בסידינג היא החלשה שביניהן. גם השנייה, ויסקונסין, לא מסמרת שערות. אבל מספיק פעמים קרה שדווקא מהאזור 'החלש' כאילו בהא המנצחת, שאני הפסקתי מזמן לשים לב להרגשת החולשה הזאת.

הנה כל האזור:

ביילור היא סימן השאלה הגדול של האזור המערבי. איש לא יודע בדיוק WHAT TO MAKE OF HER. הדובים מסוגלים לסטרצ'ים של משחקים רעים שאין להבינם, ופתאום הם משחקים כמו הסן אנטוניו ספארס (אתם רואים? לא אמרתי מיאמי היט!). בינואר הם הפסידו 5 רצופים, והנה בסוף העונה הם סיימו עם 10 נצחונות מ-12.

החזרה של נברסקה לטורניר הוא אחד הספורים הטובים ביותר, אבל אסור לשכוח להם את משחק הביג 10 כשהם מובילים ב-18 נק' נגד אוהיו סטייט עם 13 דקות לסיום, ואת הסוף עכברי מכללות כמו K-700 יודעים.

אוקלהומה סטייט היא מסוכנת לכל קבוצה.  כשמסתכלים על הרקורד – 21 נצחונות ו-12 הפסדים – לא מבינים כיצד הוועדה בחרה בהם. אבל 10 מתוך 12 ההפסדים היו ב-6 נקודות או פחות, ומוביל אותם בחירת לוטרי בטוחה מרכוס סמארט. מאמצע העונה ועד סופה הם היו מצויינים. אחד מנצחונותיהם האחרונים היו על קנזסץ

אורגון תמיד מסוכנת. הנבחרת השביעית ניצחה את אריזונה, והם אחת מקבוצות ההגנה החזקות בטורניר, אבל יש להם ג'וניור גארד – ג'וזף יאנג – שאני מציע לנסות לזכור. הוא קולע 18.6 נק' עם 41.6% מאחורי הקשת!.

המנצחת? תשכחו מההפסד ל-UCLA בגמר הפסיפיק 12. יש להם את הפורוורד הפרשמן הנפלא אהרון גורדון (12.1 נק', 7.8 ריב'), והאול אמריקן גארד ניק ג'ונסון, והם הקבוצה לנצח במערב.

אהרון גורדון

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. ברנדון אשלי כבר תקופה ארוכה פצוע אצל אריזונה וזה מתבטא בתוצאות.
    שחקן הפרימטר הכי טוב שלהם שנתן להם הגנה מדהימה ב-21 המשחקים הראשונים ובלעדיו הם על 4 או 5 הפסדים.

    זה יפגע בהם בטח כשיפגשו את קבוצת ה-3 הכי טובה במכללות, כנראה באליט 8.

    לכן אני קצת סקפטי לגבי אריזונה.

  2. בכל מקרה מדובר לא באריק גורדון שמשחק כבר ב-NBA, אלא באהרון גורדון (מצחיק, שם של אחד ממייסדי הקיבוץ שלי)

  3. בבראקט לביילור יש הגרלה מאוד נוחה עד הפיינל 8 לדעתי.
    אני צופה להם להיות הסוס השחור השנה והגעה לפיינל פור

  4. אני מחכה לסיקור של המיד ווסט שלך מנחם,

    בקיצור אתמול שני משחקים בסיבוב הראשון.
    אלבאני עלתה ושובצה 16 לפרוטוקול בלבד מול פלורידה באיזור הדרומי.

    במיד ווסט צפון קרוליינה סטייט עם הACC PLAYER OF THE YEAR שלה, טי ג'יי וורן המצוין מנצחת כצפוי את אקסבייר ותפגוש כמדורגת 12 את סנט לואיס.

    עכשיו אני יודע שזה לא פופולרי ללכת נגד סנט לואיס אבל הם בכושר גרוע ואם מצפים להפתעה ראשונה אז אני חושב שכדאי ללכת על NC STATE, הם מגיעים מחטיבה קשה מאוד, יש להם כאמור את אחד מהשחקנים הטובים במכללות השנה. הם אומנם זוועתיים ל-3 וגם מול אקסבייר אתמול ראו את זה אבל פרט להפסד לדיוק לפני 5 ימים הם על 5 נצחונות ב-6 משחקים.

    קיצור שווה לשים לב אליהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט