מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

1.מה בקשר לטימברוולבס כשמדברים על הפלייאוף?

CHICAGO, IL - FEBRUARY 11: Minnesota Timberwolves center Karl-Anthony Towns (32) drives to the basket between to defenders during a NBA game between the Minnesota Timberwolves and the Chicago Bulls on February 11, 2022 at the United Center in Chicago, IL. (Photo by Melissa Tamez/Icon Sportswire via Getty Images)

By Jon Krawczynski Feb 12, 2022 44 

עם רקורד של 28-31 ומקום 7 במערב הייתי אומר לעצמי ששאל את השאלה שהיא קצת מטופשת.

כי כל מה שהם צריכים לעשות זה מה שהם עשו עד עכשיו והם ישר בפלייאוף, עם סכוי רציונלי כמו שאומרים החברים שלי (השמאלנים שהפכו לבורגנים מהרגע שהקיבוץ הלך לפרטיות) מגן-שמואל.

האדם שסבל יותר מכולם את המשחק הבינוני-מינוס של הקבוצה היה קרל-אנטוני טאונס – CAT – שהחליט ללעוס את העשב עד שהוא יהפוך למאכל מקובל. לא מעודן עדיין – מעשב לא תוכל להוציא סטייק שטובריאנד – אבל מאכל שהוא בהחלט משביע לתקופת השפל הזאת של קוביד 19 ופלישה לאוקראינה.

אני רוצה להסביר כאן לכולם שהאול-סטאר הזה העלה את CAT שתי מדרגות מעלה, וכשהוא עולה שתי מדרגות הוא סוחב איתו את כל הקבוצה מדרגה אחת למעלה. מדרגה אחת למעלה ממס' 7 שם את הוולבס בסביבות מקום 5-6 בשבועיים הקרובים. אני יודע שבמשחק האחרון לפני האול סטארס ברייק הם ניכנעו לשיקגטו בולס 134-1222, אבל CAT לא מתקגש. הוא אמר ביום הריאיונות באול סטאר שההפסד היה לא יותר מ-SPEED BUMP. הוולבס לא עשו מאומה בתקופת הטרייד וזה OK לחלוטין עם האול סטאר הזה שאני מצפה ממנו לגדולות מעתה ועד הפלייאוף. נצחונו באליפות ה-3 נתן לו מה זה בטחון, וכל מה שראית כשהסתכלת עליו הוא חיוך מפה לאוזן והצהרה שהוא "דה בסט לונג דיסטנס שוטר אוף אול ביג-מן אין היסטורי". הייתי אומר שלדירק נוביצקי יש מה לומר בנידון, אבל להצהרה של CAT ישנם סימוכין, וזאת אחת הסיבות שאני מאמין במינסוטה כקבוצה עם מנוע המוכן להחליף מהלך מ-5 ל-6 (אגב, עתה התחילו עם מכוניות עם 8 מהלכים, אז 6 זה מהלך לא רע להיות בו).

אחרי ההפסד לשיקגו קאט אמר:

“I want the fans to know this. This is not a panic button,” Towns said. “This is not the old Wolves, pressing the panic button, everyone gotta do this, we gotta do that. We’re good.

אותה גישה הייתה לסגן הנשיא סשין קופטה שהוא גם האחראי על כל פעולות הכדורסל:

"אנחנו מסודרים. בתקופת הטריידים כולם פנו אלי בשאלות בקשר ל-CAT וג'רד (וונדרבילט, מ.ל). כולם צריכים SIZE. רצו אחד משניהם עבור חצי סגל קבוצות אבל אני אמרתי לכולם, 'NO, THANKS. I" AIN'T INTERESTED'. מה שהוא אמר, למעשדה, זה שהוא סומך על החיילים שיש לו לסיים את העונה 5-6 ולהיכנס לפלייאוף עם מומנטום של משאית מאק 16 גלגלים בירידה משער הגיא בספיד של 120 קמ"ש. המטרה כמובן היא מקום 6 והימנעות מפליי-אין.

לי הקבוצה נראית כיחידת צנחנים צעירה שמוטב לא להיכנס איתה לקרב. בפוינט גארד יש את ד'אנג'לו ראסל עם 18.8 הנקודות שלו, והוא לומד יותר ויותר לשחק עם הסמול פורוורד אנטוני אדוורדס עם ה-21.9 חיצים שלו. כמובן שבסנטר יש את CAT עם ה-24.4 שלו. זוהי 'השלישייה הגדולה' שמניבסה ב-מ-מ-ו-צ-ע בערך 65 תקיעות למשחק.

עכשיו ישנו עוד פוינט גארד, עארס מהאגדה – פטריק בברלי. הוא 'הרע' שהוולבס צריכה. עם צריכים עוד אחד מאחור יש את ג'דן מקדניאלס שהראה העונה שיפור מדהים. עוד גארד לסמול בול? בבקשהף מליק ביסלי. כל אחד מהנ"ל מסתובב סביב 8-10 נק' למשחק כתוספת ל-65 המוזכרים לעיל. מי שחושש שאין כוח וגובה, אז אני כאן להסיר כל חשש: יש את ג'רד וונדרבילט וגרג מונרו, שני פאורים המסוגלים לנוע ולהחליף את CAT גם באמצע. ישנם עוד שני סנטרים ברוסטר, אז החשש מחוסר בשר הוא חשש שוא.

אוי. בקשר למחליפים מהספסל שכחתי את ג'ורדן מקלפלין וטאורין פרינץ. מדובר כאן על רוטציה קצרה של 8, או מורחבת של 10, ואם יש צורך ישנם 12 שניתן לסמוך עליהם בעת צרה.

קופטה עלול לחפש משהו בשוק ה-BUYOUT, אבל עבור זה עליהם לחכות עד מרץ כדי לא להיכנס ל-LUXURY TAX.

לשחקני הוולבס הנוכחיים המניעה מכל מטרייד היא טפיחה על הכתף שסומכים עליהם. איך אמר פטריק בברלי אחרי ההפסד לבולס הטובה מאד??

This is the team that they decided to keep and they trusted in,” Beverley said. “It’s up to us to go out there and get it done. We have to be better, especially the first unit. We set the tone. We’ll be better next game.”

2. תגיד לי, שימון, האם יש סיכוי שהסלטיקס ייקחו אליפות עוד העונה? הם לפתע נראים לי כ-LION BEATERS!

אין קבוצה בליגה שבילתה העונה על טרמפולין יותר מהסלטיקס. יום אחד היא מנתרת בקפיצה למעלה עד ראש המגדל ומיד אחרי באה נחיתה עד הקרקע.

אתם זוכרים את ההתחלה עם 5-2 שאילצה – ונתנה עוז – למרכוס סמארט לקטרג על ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון שהם לא משקיעים מספיק גאטס ומאמץ, וסומכים יותר מדי על כשרונם? ואז או אז בראון מתח את שריר הבייצפס פמוריס (השריר המרכזי בהמסטרינג) והחמיץ 13 משחקים.

הקבוצה טסה מערבה וניגבו אותה כאילו הייתה קבוצה מסודאן, ולפתע הסלטיקס היא 14-6 במשחקים קובעים. בבלוג של wjsy@deliberatepix  הוא כותב שהקבוצה הבריאה ועלתה עם החמישייה של טאטום, בראון, אל הורפורד, סמארט ורוברט ויליאנמס ואז – אני מצטט –

The team had boastedthe highest net rating of 26.5 for all five-man lineups that have played at least 250 minutes together. They’re doing it with a historically stout defense and their core four players are all 27 years old or younger and signed long term. They have the best record in the Eastern Conference since the turn of the calendar that included a nine-game winning streak.

הקבוצה חוזרת לשחק ביום חמישי בריאה ושלמה כשרק טאטום התעסק קמצת עם האול-סטאר וויקאנד אבל האחרים זכו ל-6-7 ימי מנוחה. מאמנם אודוקה אמר להם לפני החופשה הקצרה ואחרי שדטרויט פיסטונס מכל הקבוצות ניצחה אותם וקטעה את ריצת ה-9::

Take a rest on your bodies and minds, and think about what we have coming forward

“Nine is done. It would’ve been nice to finish it off the right way, but we still got big things coming up.”

מה היא הסצינה הנפלאה ביותר? טייסון הוא מועמד ל-MVP בעוד שבבוסטון טוענים שג'יילן בראון הוא אפילו טוב ממנו, והמאמן אודוקה הוא מועמד למאנמן העונה בזה שהוא הפך את הסלטיקס לטאחת הקבוצות המגינות הטובות בליגה.

את הקטע הזה אני מעתיק מכותב הבלוג:

At the trade deadline, President of Basketball Operations whittled down the roster and swapped out seven players for Derrick White and Daniel Theis. They’ve fit in seamlessly into Udoka’s eight-man rotation that is first in the NBA in net rating since January 1st and by far the best defense team over the last twenty-five games. Forget the cliche that “defense wins championships.” It’s also the most reliable habit heading into the playoffs and at this point, the sample size is large enough to rule out a fleeting trend. The Celtics are nasty and will be nasty for a long time. Also, nerd alert: if you’re a fan of FiveThirtyEight and Basketball Reference’s predictions, Boston has the highest probability to rep the East in The Finals.

Predicting win-loss record and playoff seeding at the All-Star break

Boston unexpectedly gets to 50 wins and they’re hosting a first round series in April as the #3 seed. Our friends over at DraftKings Sportsbook have the Celtics at +1100 to win the East and +2500 to win raise Banner 18. The Nets, Bucks, Heat, and 76ers are all still ahead of Boston

מה שאני אומר הוא שהסיכויים הסטטיסטיים הם נגד בוסטון להגיע לגמר, אבל אני רואה חסרונות בכל הקבוצות שלפניה – הנטס, הבאקס, ההיט, והסיקסרס. לכל אחת מהארבעה ישנן החסרונות שלה. בוסטון לא נופלת מאף אחת מהן ביום נתון. 4 מ-7 זה כבר סיפור אחר.

3. סטפן סמית' מכנה את הניקס "בושה לאומה האמריקאית"

*******

*******

4. אמביד – QUICK LEARNER. הארדן רק לימד אותו את ה-STEP-BACK (שהוא 'צעדים' בכל עולם אחר), והוא התאמן וכבר ביצע אותו בהצלחה במשחק

5. כאן עהוא מתאמן בסטפ-בק לפי ההוראות של הארדן:

6. יאניס מסביר מדוע האול-סטאר הוא 'לא משחק בשבילי"

היום יאניס הסביר מדוע הוא "הלך כל כך חזק" במשחק האול סטאר: "כנראה שהאול סטאר הוא לא משחק בשבילי. אני יודע רק דרך אחת לשחק והיא 'TO GO ALL POUT'. אני לא יודע כיצד לא לשחק הגנה ואני מרגיש לא נוח כשלא מגינים עלי ממש"

7. "SAVE THE BEST FOR LAST" – כולם עם אותה בדיחה על ההופעה של מייקל ג'ורדן ממש לפני הסוף, וההצגה שלו כאחרון ברשימת ה-75

מייקל הוא בעל מכונית נאסקאר, והיה בדייטונה 500 לפני שתפס טיסה מדייטונה ביץ' לקליבלנד והגיע ממד ברגע האחרון להיות מוצג…אחרון! הוא זכה לתשואות הרמות ביותר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
125 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
shadow
shadow
22/02/2022 4:52:14

תודה מנחם.
אם הליגה רוצה להציל את עצמה מתהומות הנשייה היא חייבת להפוך את יאניס לפנים שלה. עושה רושם שהוא אדם אינטליגנטי וקיבל חינוך מעולה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 5:16:09

סבח דוק לס
יופי של מעורב
אבל למה הוצאת את הירוקים בתלייה ?
דוקי רז,אכלתם אותה,שים שיר פרידה מהאליפות שהלכה
לWWE יש עבודה רבה כדי להציל את עצמה,היא רקובה מבפנים,
מלאה בנודרים והפנים שלה הם של בבון טיפש ודוחה

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 7:16:35

יפ, קללת המנחם פוגעת אפילו בי.
סיכול ממוקד בסלטיקס ופרידה מהסיכוי לקחת השנה באנר 18 ולכן יש פה שיר פרידה של אריק סיני
אני חושב שכבר שמתי את זה פעם אז יהיה פעמים כי טוב.
\
זה שיר פרידה,
אז בואי רק אמרי שלום.
אני אומר תודה
ואת יודעת שחלום,
סופו להתגשם…
אני אומר תודה
ואחר כך נושק.
.
כמו חופים שים עוזב,
אני עובר עכשיו ממך.
בין דמעות ובין כאב,
אני הולך אני…

זה שיר פרידות
תמיד אומרים בין השורות,
שכמו חידות,
פרידות גם הן אינן פתורות.
אין בי מנוחה,
רוחך שבי
גם היא בוכה.
.
כמו חופים שים עוזב
אני עובר עכשיו ממך.
בין דמעות ובין כאב,
אני הולך אני דועך

אור
אור
22/02/2022 7:40:50

גם בלי מנחם הסיכוי היה 0.1%

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 8:54:37
Reply to  אור

התקווה 6

אור
אור
22/02/2022 9:20:17

comment image

Yp
Yp
22/02/2022 5:34:54

בוקר טוב לכולם ותודה למנחם על פוסט מצוין .
משהו ל-2 אוהדי ברוקלין באתר
הקבוצה מגייסת את גורן דראגיץ. ומשחררת את קארטר .
לאור רפות ההבנה שלי לגבי עסקת הארדן ( מיוסטון אלינו ) , לא יודע מה לחשוב על ההחתמה הזו .
מה דעתכם ?

Smiley
22/02/2022 5:42:20
Reply to  Yp

שחקן עם ניסיון שכנראה יתרום ויקבל דקות לעומת מישהו ששיחק בעיקר בגארבג'

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 6:08:21
Reply to  Yp

אם נשאר לגוראן מיץ וחשק,החתמה מדהימה
אבל העונה שלהם תקום ותיפול על הקודקוד ,השטוח ושובר הטבעות

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 6:22:47
Reply to  Yp

לא השתמשתם מספיק בקרטר.
אבל גוראן הוא עוד תוספת מצוינת ויהיה על המגרש בקראנץ' במקום סימונס.
פיניקס חייבת להחתים את קרטר מחדש מייד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בwweהערך של הגבון יורד כי ההאסל והלחץ שלו מנוטרלים. יהיה מצויין לאירופה לוקח אותו למכבי עכשיו הוא יאכל את הגארדים פה שיתנו לו לשמור בכדורסל רגיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

לא ראיתי אותו משחק השנה אבל הוא עדיף על סימונס בכל מקרה בקלאץ שיהיה על המגרש😎
חוץ מזה שהוא ווינר ויש לו מיד ריינג. הבעיה שהוא קליר פאת מוחלט בהגנה

אור
אור
22/02/2022 7:38:38

זה כי הוא.. לא שיחק השנה (5 משחקים ואחריהם ישב בבית)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חחח חשבתי הוא פצוע או מסופסל שיהיה

אור
אור
22/02/2022 8:42:09

לא התעמקתי אבל הוא וטורונטו נפרדו כידידים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Yp

אני מסכים עם יואל, ותוהה למה דראגיץ' לא סגר בפיניקס, בעיקר לנוכח הפציעות של פול ופיין.

Yp
Yp
22/02/2022 7:26:46

בוקר טוב מיקי
היו כמה קבוצות מעוניינות,פניקס לא היו ביניהן.עד פרסום הידיעה מילווקי נחשבו למועמדים הראשיים . לפי השמועות באתרי הנטס , נאש ואמרה ששיחקו איתו בפניקס שכנעו אותו .
בנוסף,כנראה שיש לו רגש נוסטלגי לנטס לזכר דרזן פטרוביץ זצל .

אור
אור
22/02/2022 7:39:41
Reply to  Yp

במיוחד אחרי הפציעה של פול פיניקס לא היו ביניהם?

Yp
Yp
22/02/2022 7:47:29
Reply to  אור

הי אור
מזמן לא תקשרנו
לפי הבנתי , החיזורים התחילו די מזמן , כשמילווקי וברוקלין הן הראשיות.כשפול נפצע זה לדעתי כבר לא היה אקטואלי , הוא היה כבר סגור לבחור אחת מהשתיים האלו . כל הפרשנים חזו שהוא יסגר במילווקי,הידיעה הלילה הפתיעה מאד את האוהדים.

אור
אור
22/02/2022 8:36:53
Reply to  Yp

הבנתי תודה. טוב לשמוע ממך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

מאמין שסגר בזכות נאש. הוא אחלה רכז אבל שוב לא יודע מה הכושר שלו בגיל הזה אבל החתמה טובה אפשר רק להרוויח. מתי אתם מטרידים את גו האריס כבר בשביל מה צריך אותו בקבוצה? תכלס קרי ומילס קלעים טובים ממנו וגם שחקנים יותר טובים

Yp
Yp
22/02/2022 7:51:48

הי שמעון
כרגע נראה לי שהקבוצה תפרד מהאריס בקיץ אם יוכלו לקבל עליו תמורה מספקת .
מבחינת האוהדים הוא כבר לא פרה קדושה כפי שהיה לפני הפלייאוף של העונה שעברה .

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 6:26:32

תודה דוקטור.
אתה צודק, בוסטון ביום בהיר יכולה לצאת מהמזרח.
מיני – קאט הוא קונוס בהגנה, די-לו הוא רעל אידיוטי, שחקן הפוטבול העונה לשם אנתוני אדוארדס הוא היילייטר חסר שכל שיום אחד ייראה כמו מפלצת, ויום אחר כמו הקלינגון המקורי.
עם כאלה לא מנצחים סדרת פלייאוף.
המזפח בשפל אז כנראה ייזכו לעוף סיבוב ראשון עם סוויפ. (ג'נטלמני זה הגג)

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 6:28:28

המערב זה המזפח החדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה רק השנה בגלל הפציעות חחח הלייקרס יכולים להפסיד את כל המשחקים עד לסיום העונה ועדיין ישארו 10 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מיני זה קליר פאת. קבוצה זבל שבפלייאוף בגלל כל הפציעות במערב אחרת הייתה שוב מקום 11 12 10. קבוצה זבל. תקבל בסיב ה1 סוויפ או 5 משחקים קלילים בקליר פאת. בברלי וונדבילט מנסים בהגנה ובברלי מצויין העונה שובו של הכלבת אבל דיאנגלו וקאט זה ככ קליר פאת שכל נקודה שהם קולעים הם חוטפים 3 על הראש.
אנתוני אדוארדס גם שיחק רע מאד בתקופה האחרונה ואין לו הרבה מוח. הם חייבים להיפטר מדינאנגלו ולהביא ספסל ועוד שחקני הגנה לכסות על החתלתול.
חוץ מזה החתלתול לא מתאים להיות פרנצייז הוא כריס בוש מודל 2022. יהיה מצויין כמס 3 בקבוצת כוכבים. בוסטון תפורה עליו.

2. הסלטיקס לא יקחו אליפות אפילו בפלייסטיישן. לדעתי אם הם לא פוגשים בקאבס והראפס הם עפים בסיב ה1.

3. בליגת הwwe מותר לעשות צעדים זה חלק מהחוק. קוראים לזה גאתרינג ככה הכשירו את השרץ. שיהיה מלהיב יותר. אם עושים את זה מהר לא ישרקו. אמביד חסר ניסיון בזיון עשה את זה לאט כמוני. הארדן מיומן בזה.
תראה בהטעיות אפר אנדר של שחקנים בחיגה כמה צעדים הם עושים 🤣🤣

3. יאניס יודע שהוא בwwe. הוא יודע שההגנות בליגה ה2 ביוון שמרו עליו יותר רציני.

4. יאללה מחכה כבר להארדן ואמביד מקפצים על מגינים בפלייאוף ומטיחים בהם כדורים עם צעקה וזריקת ראש יהיה צחוקים. אמביד גם ככה היה תיאטרלי ומצחיק הארדן יכול להפוך אותו לזוכה האמי עם קצת שיעורי משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב בזמן האחרון שמתי לב לעוד משהו בולט בכדורסל הרגיל במחוזיתנו ובאירופה ממש מנסים לשחק כדורסל שחקנים מנסים לקלוע לשחק בכל הכוח אין זריקות ראש.
בwwe השחקנים רק מנסים להוציא פלופים וליצור מגע לקבל שריקה. כל המשחק שלהם מבוסס על מהות הנצגה תראה איך יוקיץ טריי לוקה כולם מקפיצים כדור עם זריקת ראש אוטומטית הם חודרים ואיך שנוצר מגע עם מגן הראש נזרק עם הגוף בכדרור באופן אוטומטי כל מהלך. הם משחקים לעשות הצגה ועל הדרך כדורסל כי הם יודעים שדורקים על כל דבר
https://youtu.be/aEkZmjp-HC4

זאת שריקה שנשרקת בליגה 95 אחוז תמיד. סוויט לו המציא אותה. שנים על גבי שנים הוא היה עושה את זה למגינים וכולם משחקים ככה מגן בא ללחוץ נתקעים בו וזורקים ראש.
כריס פול עושה את זה כמה פעמים במשחק גם טריי לוקה יוקיץ הארדן לברון דמיאן איך שבא מגן הופ וראש שריקה אוטומט.
Wwe

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 7:00:55

חחחח איזה סרטון קלאסי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי אחכ עשה לו עוד אחד כזה בהמשך המשחק אחרי שפול עשה כזה להוארטר חחח

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 7:28:53

ממש משחק בתוך משחק, צריך לספור ניקוד וזה יהיה התוצאה המנצחת החדשה, מי צריך בכלל לספור סלים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לסוויט לו מהתקופה בקליפרס יש אלפים כאלה חחחח, כמה הייתי צוחק מזה אז במשחקים של הקליפרס. היום בגופה שלו בהוקס אפילו זה כבר לא שורקים לטובתו חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה פעם משחק של ממפיס שדילון ברוקס היה אחוז תזזית אחרי שטריי טיטרש אותו וטריי עשה לו שניים כאלה על קו החצי שברוקס לחץ אותו וניטרל אותו לספסל חחחחחחחחח רק בWWE. תארו לכם ילחצו את השיקצה ישר 2 עבירות לספסל ללוחץ

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 7:26:14

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראינו איך העגבנייה הרביצה לגנן, אחד מאותם הקטעים שגורם לי לשאול את עצמי, למה אני טורח?
וגם מראה מדוע אני כל כך מחבב את ציפיטפוט עם השופטוטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד אחד מאותו משחק בשבילך רזיאל ואשך
https://youtu.be/Cmwvx2ntQ8Y?t=159

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה כריס פול עושה להוארטר חח באותו משחק

https://youtu.be/Cmwvx2ntQ8Y?t=95

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 8:09:49

בלי בושה
אם נותנים? מה, לא תיקח?

אור
אור
22/02/2022 7:47:20

התגובה הראשונה לסרטון.. הרג אותי
.

I think CP3 is actually showing the ref the correct flopping motion since he's one of the flop masters in NBA. He was surprised when the ref called a foul because Trey didn't do the flop right.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

התגובות בסרטונים האלה הכי מצחיקות אני נקרע מצחוק שם לפעמים

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 8:11:12

תצחק אבל זו הצביעות במייטבה וזו הסיבה המרכזית בגללה הפסקתי לחבב את ציפיטפוט. זו הזנייה של המשחק, אז כן הוא שחקן גדול אבל…. בבוליווד. לא מעניין….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל עוד הליגה יוזמת את זה ומכוונת לזה ורוצה את זה זה ימשיך. שיפסיקו 10 משחקים לשרוק ולהתעלם לגמרי מהשטויות האלה יפסיקו עם זה

NFS
NFS
22/02/2022 6:48:26

ראיתי עכשיו את הסוף של משחק האולסטאר.
מה זה, קרי לא פגע בכלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

נחנק תחת לחץ 😎

MacLeod 1
MacLeod 1
22/02/2022 10:32:15

קצת שומרים אז הוא נשבר…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מיניסוטה נראים טוב יחסית לעצמם, אבל לא אאמין שהם בפלייאוף עד שזה יקרה. תסמונת הניקס. תודה רבה מנחם.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 7:23:30

חחחחחחחחח אני מיתתתתתתת
חולה על רודמן
אנחנו ב-ללל נשים פסל של תולעת ליד פסל הMVP

etayle
etayle
22/02/2022 7:27:01

האמת ממש מרגש לראות את "חברי הבננה" (וריי אלן), מצטלמים ביחד אחרי שנכנסו ל75 האגדות, בהחלט שחקנים שדיי הגדירו את העשור/עשור וחצי האחרונים.

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 7:32:46

עוד איש ללל משובח שמצאתי לאחרונה
https://www.youtube.com/watch?v=qW50X3Buk0o

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראית שהתאגיד התחיל להפיץ שמועות שהוא לא מרוצה מהתנהלות ההנהלה בלייקרס? מכין את הקרקע?

Yp
Yp
22/02/2022 7:59:59

הי שמעון
לא ברור כרגע הכוון העתידי של הלייקרס,זה מאד תלוי בהישגים של הקבוצה בפלייאוף.
הסיפור האמיתי הוא לאו דווקא לברון , אלא גל השמועות שאם העונה תגמר רע , הם יעשו טרייד על דייויס .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

זה עזיבה כוללת של קלאץ את ארגון הלייקרס לכן לברון גם יעזוב. כן תלוי הישגים בפלייאוף.
מאמין שלברון ירצה להגיע לקליפרס לשחק עם המדדה ודיוויס ויטרידו את פול גורג וכמה דברים. לפחות ינסה לבצע מהלך כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

הם אגב לא יכולים לקבל שום דבר שווה ערך לדיוויס יקבלו כמה שחקנים בינוניים ובחירות במקרה הטוב. מתי דיוויס מסיים חוזה אני לא זוכר אבל אם זה חוזה קצר לא יקבלו עליו כמעט כלום כי הם יודעים שהלייקרס בלחץ. לברון מה יעשה בלי דיוויס ועם שחקנים כמו אנונובי ובושה נגיד? אז ברור שהוא גם יעזוב

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 8:54:00

ברור. גם צריך שעיר לעזאזל חדש

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 8:16:11

BEN MALLER כוכב ב-ללל
אם לג'ני היו בייציות היא היתה מטרידה את לברון בעד ימבה בחירות
ובדרך מקפלת לו את השושנה המצחינה שלו,
ג'ני כזאת מטומטמת אם היא לא רואה ומבינה שהרקוב הזה הולך לקבור את ל.א במיץ של זבל פרות לעשור.
רפות הבנה בשיא

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 8:58:12

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גייני והביציות, אבל השיקוץ היה עובר את הכביש לקליפרס או בורח לניו יורק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק אבל היא מחכה להשחלה של השיקצה במקום ליזום בליגת הWWE התאגיד קובע לאיפה הוא יעבור. תכלס הערך שלו בשיא לטרייד עכשיו חחח קבוצה כמו טורנטו או קליפרס וכו יתנו הרבה. לדעתי בוסטון תתן את בראון בלי שאלה על השיקצה.
הוא גם רוצה להביא את ברוני עוד מעט

Yp
Yp
22/02/2022 8:09:53

הם חושבים שיוכלו לקבל שווה ערך לדייויס .
או כוכב על כמו דיים
או כוכב מדרגה שניה פלוס כמה דרג ב.
העניין הוא שמה שהם רואים לגבי הפציעות של דייויס רואות גם שאר הקבוצות .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

מה דיים יעשה בלייקרס עם דוויט וחבורת הפסחים שם?

Smiley
22/02/2022 23:11:55

ישיר ראפ

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/02/2022 8:29:49

תודה רבה על המעורב, כיף לקרוא כתמיד

Berch
22/02/2022 8:39:42

אחלה מעורב מנחם
נראה שמבחינת מוטיבציה הארדן סבבה….
🤣

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 8:58:54
Reply to  Berch

כן
פתחו סטריפ חדש רק בשבילו.

אור
אור
22/02/2022 9:21:44

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מישהו שרוצה אליפות של פילי יותר מהחשפניות שם. תאר לך כמה כסף יזרום שם בחגיגות אליפות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 10:58:20

חחחחח אתה גאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אליפות של פילי=חוזה מקס לחשפניות

golan
golan
22/02/2022 9:21:30

תודה על המעורב.
בוסטון לצערי לא תלויה בעצמה, על הנייר היא לא הכי טובה במזרח,
מילווקי טובים מהם לדעתי וגם פילי והנטס למרות שלהם יש מלא בעיות.
ויש לה מאמן חסר ניסיון וגם זה יכול להשפיע.

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 9:57:02
Reply to  golan

מילווקי חסרים לא מעט שחקנים חשובים, לופז, קוננטון זה משליפה

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 9:58:40
Reply to  golan

פילי לא יהיו טובים מהם.
בגזרת המאמנים עדיף מאמן חסר ניסיון ממאמן גרוע עם מלא ניסיון של היחנקויות (ריברס), ומעציץ לא מושקה (נאש).

captain beefheart
captain beefheart
22/02/2022 9:34:39

מה משותף לאלן אייברסון, כריס פול, ג'ון סטוקטון, קרל מלון וצ'ארלס ברקלי? נכון – אפס אליפויות. כולם מקדימים ברשימת 75 הגדולים של ESPN את סקוטי פיפן (32 ברשימה כמו בגופיה 😉 ) עם שש טבעות שבכולן יש לו חלק מכריע.
לך תבין…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מס 2 זה לא להיות מס 1. הבדל עצום.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22/02/2022 10:59:31

זה חלק מהמיתוס של ג'ורדן, בשביל שג'ורדן יהיה 🐐 צריך לשנמך את פיפן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החברה שם נשמרו משחק אחרי משחק עי טובי ההגנות, קלעו בצרורות. מי שמר על פיפן? ומה הוא קלע? מס 2 זה לא מס 1 זה אף פעם ולעולם לא יהיה בר השוואה. יש שם 3 MVPS איך אפשר להשוות את זה לשחקן משלים כוכב משני?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22/02/2022 13:02:40

1) זה קשור למה שאמרתי איך?
2) אתה אומר את זה בעוד החברה שם כוללים שני שחקנים ששיחקו אחד עם השני באותו הזמן אז על פי הפרספקטיבה שלך אחד מהם הוא בפירוש לא מספר 1 שנשמר (בזמן שכנראה על שאר השחקנים כמובן שלא שומרים?)
3) הוא הסתדר יפה מאוד בלהוביל את הבולס לנצחונות כמספר אחד כשג'ורדן החליט לזנוח את הבולס עבור חופשת בייסבול

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 9:38:56

לא יכול להפסיק להקיא
https://youtu.be/ysik9yG4tZA?t=20
כבר צריך אינפוזיה

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 9:49:38

חושבים שהשיקוץ זה אגדה?
לא בבית ספר של LLL
אצלי הוא מקסימום אגדו-דו-דוו

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 9:55:50

טוב אתה אחשוורוש

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 11:07:17

בדיוק
10 נקודות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 11:33:51

שי ימטורף,איך ששמעתי את הבבון מצהיר שהוא "הכי הכי אי פעם",סגרתי בחלחלה (אמיתי)
פאק אני עם בחילה עכשיו

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 12:54:27

הייתי צריך להוסיף הצהרת צפייה🤮🤢

אשך טמיר המקורי
22/02/2022 15:39:37

אזהרת!! אזהרת!!!

אמנון
אמנון
22/02/2022 9:50:35

תודה על המעורב.
בקשר לקרל אנתוני טאונס, צריך להזכיר שהוא איבד שמונה בני משפחה במהלך מגיפת הקורונה. כולל אימו שמתה באפריל 2020.
יכול להיות שזו אחת הסיבות המרכזיות לכך שיש לו כל כך הרבה מוטיבציה.
https://www.nbcnews.com/news/nbcblk/nba-player-karl-anthony-towns-losing-8-relatives-covid-19-rcna3398

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 11:07:52
Reply to  אמנון

זו ממש טרגדייה
נורא ואיום

יהלי אולמר
22/02/2022 10:04:22

מעולה מנחם.
מקדניאלס שחקן שאני מאוד אוהב אבל לקח צעד קטן אחורה בהתקפה. הוא כמו הדני אבדיה של השלג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מתחיל את קמפיין אנתוני דיוויס להוקס. הרכיכה יוכל לשחק שם גם 4. קאפלה וקולינס ללייקרס דיוויס וטאקר להוקס. העכברוש הוא גם עובד של התאגיד יתאים לכולם

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 11:02:02

ג'ני תגיד …… פאק U

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 11:10:52

בדיוק
שימון הוא סוחר פרסי אבל זו לא פעם ראשונה שהוא מנסה לקנות בזול ולמכור ביוקר….
שימון, לך תמכור שטיחים בשוק של שיראז-י

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוסיף לך גם את דלון ריייט ומזמין אותך למסעדת יוקרה שעל המפית מגיש לך בחירת סיב שני בנוסף

דוקטור רזי הופמן
22/02/2022 12:13:59

קח אותי גם לסטריפ החדש של אבו זקן איל בגדדי ויש על מה לדבר.
ושתי בחירות סיב 1. 26 ו 28

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה סגרנו. בגדדי גם מוסיף לך נערה נוספת כבונוס עם חוזה לחתימה מודבק עליה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 11:35:34

דוק לס אתה מצליח להוציא מיץ לימונים מברזי המים בישראל(גאון)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 11:38:21

אני פשוט נגעל מהיצור בריח בבונים,לא יכול לשמוע אותו
מסוגל לראות אותו רק עם שקית נייר חומה על הראש
קשה קשה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 13:47:04

למי אתה מתכוון???

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 12:47:54

לגבי 75 השחקנים הגדולים ביותר בתולדות ליגת הנב"א, אז בדירוג לפי חמישיות כפי שמשחקים חמישיית כל הזמנים היא: מג'יק, מייקל, בירד, לברון, כארים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 13:58:08

חמישייה שנייה: אוסקאר, קובי, דוראנט, דאנקן, וילט. מחליפים נוספים: שאק, החלום.

thejanitor
thejanitor
22/02/2022 14:03:20

תגובה ציפורית נדירה 🙏

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 15:10:12
Reply to  thejanitor

למה נדירה?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 15:08:30

ראסל במקום וילט.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 14:45:27

אם ממשיכים בדירוג חמישיות אז בחמישייה השלישית היא: קארי, וסט, גארנט, ק' מלון, שאק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 15:08:55

וילט במקום שאק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 15:48:41

חמישייה רביעית: סטוק, וייד, הד"ר, נוביצקי, שאק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 15:52:34

חמישייה חמישית: אייזיאה, הארדן, ביילור, בארקלי, החלום.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 15:56:32

חמישייה שישית: כריס פול, אייברסון, בארי, יאניס, מוזס מלון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 16:02:43

חמישייה שביעית: קיד, גרווין, הבליצ'ק, פטיט, דייוויד רובינסון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 16:09:46

חמישייה שמינית: נאש, דרקסלר, פיפן, הייז, מיקאן.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 16:13:36

קוזי, מילר, לאונארד, מקהייל, יואינג

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 16:14:09

חמישייה תשיעית

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/02/2022 16:23:55

חמישייה עשירית: פרייזר, ריי אלן, פירס, אנת'וני דייוויס, ריד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 2:00:38

חמישייה 11: פייטון, מונרו, דומיניק, שייס, מקאדו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 2:06:17

חמישייה 12: ארצ'יבלד, מרביץ', מקגריידי, רודמן, האווארד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 2:15:54

גריר במקום מרביץ' שצ"ל בחמישייה הבאה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 2:18:00

חמישייה 13: לילארד, מרביץ', וורת'י, ובר, קאונס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 2:34:21

חמישייה 14: לני, אינגליש, אנת'וני, קאנינגהאם, אנסלד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 10:15:52

חסר לי שחקן שגחלגתי עליו ולא מוצא מי!!!
14חמישיות הן 70 שחקנים. ונותרו וולטון, מורנינג, פאריש וג'רי לוקאס. סה"כ 74 שחקנים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 10:16:26

*שדילגתי עליו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 11:28:41

נעדרים בין השאר:
קייסי ג'ונס, גאס ויליאמס, ואן ליר, קווין ג'ונסון, מארק פרייס, אלווין רוברטסון, צ'יקס, דרק רוז, פארקר, דניס ג'ונסון, שרמן, סאם ג'ונס, מונרו, בינג, דיוויד ת'ומפסון, גודריץ', סלואן, דומארס, אנדרו טוני, קופר, סקוט, הורנאסק, קארטר, ג'ינובילי, קליי, האחים ואן ארסדייל, אריזין, יארדלי, מקמילן, דאנטלי, קינג, גראנט היל, אגוואייר, דנדרידג', בראדלי, קאזי ראסל, צ'ט ווקר, טום גולה, היינסון, דה בושר, בוב בוזר, מוריס לוקאס, בוב ג'ונס, נאנס, היירסטון, סילאס, בוש, האחים גאסול, מקאולי, בלאמי, ת'ורמונד, בוב לנייר, מוטומבו, דוהארטי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 11:29:36

וכן מרקוס ג'ונסון ועוד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 11:33:54

אלו 75 בשל מים נבחרת ים של הליגה עצמה אך בלי דירוג ביניהם:
https://www.nba.com/75/team

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/02/2022 11:34:23

*אלו 75 הנבחרים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22/02/2022 16:08:37
Reply to  מנחם לס

חחחח מודה באשמה לס

ירון, החלום
ירון, החלום
05/03/2022 22:38:07

בס"ד
תודה מנחם.
לבוסטון יש פוטנציאל. השאלה האם יראו אופי.
מיני יעופו בסיבוב הראשון, אם בכלל יגיעו לפלייאוף לדעתי.