טורניר המכללות: האזור הדרומי (פוסט שני בסידרה) / מנחם לס

 

 

האזור הדרומי

 

מי שמסתכל על האזור הדרומי ורואה מי שם, מיד זועק "פלורידה". אני אומר להם, "NOT SO FAST!"

 

 

עבורי זה האזור המעניין ביותר מכל ארבעת האזורים, ולא רק בגלל שאני גר שם עם 4 העיזות שלי (מצאתי להם דיר לחודש שאהיה בארץ, מה-8 לאפריל).

ישנן בין הקבוצות כמה שמרימות גבות: מה דייטון – שסיימה רביעית בכאטלנטיק 10 – עושה שם? אם תסתכלו על לוח המשחקים שלהם בתחילת העונה, הרקורד שלהם 10-23 לא יפתיע כל כך. הם ניצחו את גונזגה והפסידו בנקודה לביילור. הם גם ניצחו את אוהיו סטייט. ישנם גם אלה שיתפלאו שאוהיו סטייט בפנים. הם סיימו את הביג 10 8-10, והרקורד שלהם 9-25. השם "אוהיו סטייט" מקשה על אי הכללתה. האוניברסיטה הגדולה ביותר בארה"ב ולא תהיה בטורניר?

הקבוצה עם סימן השאלה הגדול ביותר היא סירקיוז, שניבחרה שלישית באזור. כן, אותה סירקיוז שבסוף העונה נראתה כמו קבוצת אביונים. אבל סירקיוז (5-27) היתה חצי עונה מס' 1 במכללות, ולא משנה לי שבסוף העונה היא נפלה מרגליה: מ-0-25 היא סיימה 5-27. קורה. היא עדיין פאור-האוס במחברת שלי; קבוצה שאף אחת מה-63 לא היתה רוצה לפגוש. מה שכל כך מוזר לגבי סירקיוז הוא שהם הקבוצה – הקשיבו לזה! – ה-206 בין קבוצות DIV I בהתקפה: ממוצע של 68.2 נק' למשחק, שאפילו קבוצת הנשים שלהם עושה טוב יותר (70.2 נק' ממוצע). למרות שיש להם פוינט גארד – טיילר אניס – ש-K-700 משפיך כל פעם שהוא שומע את שמו, הם מס' 236 ב-DIV I עם 11.6 אס' למשחק. לא טיילר; כ-ל   ה-ק-ב-ו-צ-ה!  . אבל אני מציע לכולם לשכוח מהמספרים הללו, ולקחת את סירקיוז ברצינות הכי גדולה.

היזהרו מווסטרן מישיגן. אתם מסתכלים על הרקורד שלהם (9-23) ומגחכים. אבל הם מנצחים 12 מה-13 האחרונים, ויש להם שחקן בשם דייויד בראון שאני מאוהב בו!

יש בדרום גם קבוצה עם השם הכי מוזר בכל הטורניר. איך הייתם רוצים ששם האוניברסיטה שלכם יהיה סטפן אף אוסטין, כמו  ב-"יש לי תואר B.A מסטפן אף אוסטין יוניברסיטי"? אבל הלמברג'קס (חוטבי העצים) הללו מהאוניברסיטה הקטנה הם אלופי הסאות'לנד קונפרנס וסיימו את העונה עם 18 "W" רצופים. אם תסתכלו עליהם כפי שאני עשיתי הוויקאנד, שימו לב לפורוורד ג'ייקוב פרקר, והגארדים דזמונד היימון ות'ומאס וולאפ – שני קוסמים עם הכדור, מהירים מהברק.

טוב. מגיעים ל-UCLA עם אחד המאמנים הטובים ביותר במכללות לדעתי, סטיב אלפורד –  – מיסטר אינדיאנה', הקנון של בובי נייט באינדיאנה ואלוף המכללות, שהיה שחקן בינוני ב-NBA. הוא מאמן צעיר יחסית שהשחקנים מתים עליו. זה לא רק זאק לאבין שיש להם, והאוברסייז פוינט גארד קייל אנדרסון (21 נק', 15 ריב' בנצחון על אריזונה). זאת קבוצה עמוקה של 8 שחקנים ברוטציה שיכולה להגיע לפיינל פור, ולא אתפלא.

כמובן שקנזס נמצאת שם, עם משחק מסוכן מאד ראשון נגד סטנפורד. קנזס היא האנדראצ'יבר מס' 1 במכללות: מסוגלת להגיע לפיינל-פור ואפילו לנצח את כל האינצ'לדה, או להפסיד במשחק הראשון. אם הם מפסידים במשחק הראשון, אנדרו ויגינס נופל מקום או שניים בדראפט. אם מגיעים לפיינל פור? יש לו סכוי להיבחר ראשון.

אך כמובן שכשאתה מדבר "SOUTH" אתה מדבר 'פלורידה'. 26 נצחונות רצופים. אבל אם ישחקו נגד UCLA בעילית 8, UCLA היא הקבוצה שחייבת להכניס לפלורידה אחרי שהפסידו לגייטורס בסיבוב השלישי ב-2011; בחצי הגמר ב-2007, ובגמר 2006.

יהיה שמח בדרום!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה רבה מנחם ועוד כמה דקות בטח תבוא תגובה של K700 שיגיד לך שזה בכלל לא משנה מה יעשו בטורניר הדירוג לא ישתנה 🙂

  2. שאלה לי.. איפה יש אפשרות לראות משחקים של המכללות? אני יודע שבספורט 5 משדרים מידי פעם כי ראיתי שם כמה משחקים של אוקלהומה.. יש למישהו אתר להורדת משחקים או לפחות סיקורים? הסיקורים של האתר הרשמי מזוויעים ממש

  3. משחקים יש באתר של CBS(יש להם פלייר משוגע לראות בו משחקים), בTNT וערוץ ONE משדר גם כן 2-3 משחקים כל לילה.

    אני משתגע מלשמוע את ערן סלע מזיין תמוח על שחקנים שמזכירים לו זרים שפעם שיחקו בישראל אז אני רואה באנטרנט.

    גם לESPN יש זכויות שידור.

    כתבה יפה מאוד על הקבוצה של קנזס מ88 עם לארי בראון ודני מנינג שזכתה באליפות:
    http://sports.yahoo.com/video/memorable-moments-danny-manning-leads-221219786.html

כתיבת תגובה

סגירת תפריט