מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.אני רוצה לכתוב על גארי פייטון כבר חודשיים ולא יצא לי. אז ביום ד' מרכוס תומפסון הקדים אותי ב-'דה אתלטיק' אבל הוא לא היה נחרץ כמוני

סטיב קר ידע למפרע שהוא לא יצליח להירדם ביום רביעי האחרון בלילה, אחרי ההפסד לדנבר בבית 117-116. למה הוא לא יירדם? כי הוא יחשוב ויחשוב, ואז יתחיל לחשוב שוב, על כל החלטותיו במשחק.

ההפסד בא אחרי BUZZER-BEATING 3 POINTER ע"י הגארד מומטי מוריס מהנאגטס, ואחרי שהכפתורים שקר לחץ עליהם סירבו לענות לו, ובאותו זמן נוולה ג'וקיץ' עשה כמה נפלאות משלו בהגנה. מרכוס תומפסון מהאתלטיק הגיע לאותה מסקנה שאני הגעתי אליה, וחשבתי עליה, כמעט מתחילת העונה (https://theathletic.com/author/marcus-thompson-ii/). תיכף אדבר עליה. אבל בנסוף הוא בטח חשב וחשב למה הוא השאיר את קניון לוני במשחק כשהנאגטס עיברו אותו (מהמילה 'עבירה' – מילה חדשה שאתחיל להשתמש בה שוב ושוב) בכוונה, כשהוא קולע רק 2 מ-6.

עוד 'מחשבה מסלקת הרדמה'? למה הוא השאיר את סטף קרי במשחק לפוזשיון ההגנתי האחרון. אחרי שהגארד ה-MVP הזה הציל את הווריורס עם שלשה 'גו אהדית' (מהמילים GO AHEAD) עם 5.9 טיקים לבאזר, סטפן המהולל עלה לקבוצתו DEARLY עם שגיאה הגנתית שמלמדים נגדה כבר ב-101 בוינגייט כשהוא החליט לבוא לעזור בצבע ובכך עזב את מוריס לבדו כמו עץ שיטה גלמוד בערבות הנגב (זה כמובן אם ישנם עצי שיטה בנגב; אחרת הכניסו בבקשה שם עץ בודד אחר) לגיים ווינר. למה מחשבה זו הפריעה לו להירדם? כי בעבר, במצבים דומים, הוא החליף את קרי בשחקן גבוה יותר ואתלטי יותר.

קרי לא מטומטם. נהוא יודע ששגה. "הם נתנו לי את הפתיון ולקחתי אותי. שגיאה של מתחיל. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות במצב כזה שאתה מוביל ב-2 זה לתת את ה-3".

אבל סטיב קר עשה שגיאה חמורה בהרבה, ואני מקווה ששגיאה זו עלתה לו ב-95% מחוסר השינה שלו כי מכל קבוצות המערב הווריורס והבלייזרס הן המועדפות שלי, ואני מקווה שהמאמן למד את השעור: אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר שלו – ובכלל אחד משחקניו הטובים ביותר שאולי הוא עצמו, סטיב קר, לא מעריך מספיק – הוא גארי פייטון. כשעם 5:50 דק' לסיום הוא הוציא אותו מהמשחק ולא החזיר אותו, סטיב קר נתן את המשחק לנאגטס. כן סטיב קר: נתת לנאגטס את המשחק ומגיעים לך נדודי שינה עד שהידע הזה ייכנס לך לראש: אולי במוחך גארי פייטון הוא מין שחקן רוטציה, ולפעמים 'איש ששי', אבל גם ג'ון הבליצ'ק היה 'איש 6', ורד אורבך לא העז להוציא אותו בדקות החמות האחרונות.

גארי פייטון נתן משחק משובח ב-25 הדקות ששיחק. הוא כמעט תמיד נותן משחקים משובחים ואני מתפלא שקר לא נותן לו לשחק ה-ר-ב-ה יותר, כמו 35-38 דקות. הוא סוס עבודה. הוא קלעי שלשות מצויין. הוא היה ה'לוחם' היחידי עם פלוס-מינוס חיובי. ב-25 הדקות הוא קלע 12 ב-5 מ-8 עם 4 קרשים, וחסימה של כן, של ג'וקיץ'. הווריורס OUTSCORED את הנאגטס ב-13 כשהוא שיחק, וזה במשחק שהווריורס הפסידו בו ב-1.

את הקטע הבא אני מעתיק מתומפסון:

It was a display of Payton’s versatility, which has helped him grow from a last-ditch add to the roster as the 15th man to a key piece of the Warriors’ attack. Wednesday, he displayed why he is a factor on both ends of the court. Kerr inserted him into the starting lineup against Denver and Payton played his best game

רגע. מה הולך כאן? מסתבר שסטיב קר עצמו יודע שפייטון הוא אוצר. הוא עצמו אמר אחרי המשחק:

“Gary was fantastic,” Kerr said. “He played a brilliant game, made a bunch of huge plays for us. Really improved our defense. It was important for us to get him out there more tonight than we havethe last few games"

את המילים האלה, באותיות גדולות כדי שגם שימון יקרא ויבין, אני כותב:

אלה מילים שלי, לא של תומפסון:

כשגארי פייטון מריץ את ההתקפה הווריורס נראים מצויין, הרבה יותר טוב מאשר כשסטף מריץ את ההתקפה; פייטון הוא המגן האישי הטוב בקבוצה… מזכיר את אביו כששמר על מייקל ג'ורדן. ה-CUTTING שלו הוא מצויין; השלשה שלו תהיה מעל 40% אם קר ייתן לו את הדקות, ולא יבלבל אותו ברוטציה כשהוא מכניס אותו פה ומוציא אותם שם, ללא כל סדר או הגיון. פייטון הוא האדם שיכול להוציא את הווריורס מהבוץ העמוק בו הם נמצאים עכשיו, ומוטב שסטיב קר יקרא מילים אלה ויתנהג בהתאם!

.The Warriors are 6-2 when Gary Payton II and his hounding defense get at least 25 minutes of action. (Noah Graham / NBAE via Getty Images)

2. הקרח היהודי המכוער הזה אומר ב'יום המדיה' באול-סטאר ש"חדר ההלבשה יישאר כנראה סגור לעיתונאים בעתיד הנראה לעין לא רק בגלל הפנדמיק (מגיפת הקוביד 19), אלא גם מטעמי צניעות"

"טעמי צניעות"? מה, שגבר יראה את הזין של גבר אחר בחדר ההלבדה? ומה עושים בקאונטרי קלוב בחדר ההלבשה של הבריכה? ומה עושים במכון כושר אחרי שמתקלחים? מי שרוצה לשמור על גודל ומבנה הזין שלו בפרטיות שיעטוף את עצמו במגבת. ומה עושים בטירונות בצבא? ובבתי סוהר?

ממש רחמנות על העיתונאים היום. חדרי ההלבשה היו מאז שקיים ה-NBA המקור מס' 1 לציטטות. בחדר ההלבשה הכל עדיין חם, ולשחקנים עדיין לא מורים מה לומר ומה לא לומר. הרי המנכ"לים, מנהלי יחסי הציבור, ומנהלי המדיה של כל קבוצה מרגישים חובה להנהיג את השחקנים 'בדרך הטובה והפוגעת כמה שיותר פחות' במקרי אנטגוניזם, אינצידנטים, התקוטטויות, חילוקי דעות, חיכוחים מכל המינים והסוגים בין שחקני הקבוצה; ביניהם ושחקני היריב; בין השחקנים והשופטים; בין לבנים ושחורים; ובין שחקנים אמריקאים וזרים. לא חסר. הליגה מעוניינת כמובן לעטוף כל מהומה בשמיכה וורודה כך שהכל יישאר בבית.

אני, אגב, כץבתי פעם כמעט כתבה שלמה על ה-LOCKER של סטפן קרי אחרי שהוא מסיים משחק, מסיים להתקלח, ומוריד נגופו את כל ה-TAPES, התחבושות, הפלסטרים, המישחות, הג'ל, ומה לא. וואללה שחשבתי שצריך טנדר רק עבור הזבל שהוא לבדו משאיר.

חדר ההלבשה הוא המקום היחיד בו השחקנים עדיין חמים וחמומי מוח. שם הם מדברים לפני ואחרי המקלחת. משם יש לי את הריאיונות הטובים ביותר והציטטות הטובות ביותר. זה ככה עם כל העיתונאים, לפני שלשחקנים יש צ'אנס להתקרר, להתלבש, ולחטוף מילה עם הסוכנים שלהם או היחצ"נים מהקבוצה המעוניינים להשקיט את הכל ולסיים ב-"הייתה אי הבנה". אני שמח שיש לנו כתבים שהולכים למשחקים גם ככה ואני מקווה שהם לא מסכימים איתי, אבל עבורי ללכת למשחק ללא חדר הלבשה לא שווה את המאמץ.

3. פרד ואן-וליט מטורונטו, קלע שלשות מצויין, היה רוצה לשכוח את אליפות השלשות הזאת; הכדורים מאנו להיכנס. סיים עם 16

4. ג'רט אלן הגיע לאול סטאר עם הלבוש שהזכיר למישהו לבוש שהוא לבש כשעבד ב-VAN STORE

<

לאחר הוא הזכיר מורה מחליף שיום אחד הגיע לתיכון…

5. ב-ULTIMATE DRAFT של ה-"75" דומיניק וילקינס בוחר ראשון. מייקל? לברון? לארי בירד? לא! הוא בוחר את עצמו (AND IS GETTING ROASTED FOR THAT)

6. "YOU BETTER TALK TO THIS MOTHERFUCKER" (לברון למאמן נבחרת ארה"ב מייק ששבסקי באמצע המשחק נגד אוסטרליה כשקובי בריאנט החל לשחק לבדו – SELFISH)

ספורטס אילוסטרייטד יצא שלשום עם שני סיפורים שהלכו וויירל (VIRAL) – נגיפי. הראשון שבהם מספר כיצד מייק ששבסקי התנגד – ומתנגד – למועמדותו של עוזר המאמן שלו Jon Scheyer להיות מאמנה הראשי של אונ' דוק בשנה הבאה (זוהי שנתו האחרונה של ששבסקי), שהאוניברסיטה הודיעה שהוא המאמן הבא, ולא משנה מה ששבסקי רוצה או מעדיף.

הסיפור השני הוא EXCERPT (חלק מהספר COACH K) שהפך 'נגיפי' הוא הסיפור מ-2008, כשששבסקי אימן את נבחרת ארה"ב לראשונה באולימפיאדה. במשחק הראשון נגד אוסטרליה – שנתנה לארה"ב את כל מה שהיא יכולה הייתה לקחת – קובי בריאנט החל לשחק בעצמו. בואו נקרא לילד בשמו: "SELFISH".

ששבסקי עשה החלפה של לברון בכרמלו אנטוני. כשלברון ירד מהמגרש הוא פלט לעבר ששבסקי, "מוטב שתדבר עם ה-MOTHER FUCKER הזה" כשהוא מצביע על קובי. הנבחרת ניצחה ושיחקה טוב יותר ויותר עד הזהב.

כל הסיפור הזה לא נודע עד השבוע עם הוצאת הספר "COACH K" (הסופר הוא עתונאי הספורט הידוע איין או'קונר) ש-SI פרסם כמה חלקים ממנו.

עד כמה שידוע לי היחסים בין קובי ולברון היו יחסי כבוד עד למותו של קובי. מה שלא היה ידוע עד לאחרונה היו יחסי הקירבה – עד כדי אהבה והערצה אמיתית הדדית – שהתפתחו עם השנים בין מייקל וקובי, שזה סיפור בפני עצמו.

7. "BRAIN FOG" – המוח בערפל

השבוע הופיע קיצור של מחקר שהשתתפו בו 7,000 חולי קורונה שהיו בבית חולים לפחות 25 יום, והיו חייבים -VENTILATOR – מכונת הנשמה, בלפחות 15 יום. אני הייתי בבית חולים 35 יום; מכונת הנשמה 24 יום, ו-INDUCED COMA 14 יום. גייל שהתה בבית חולים חדר לידי בדיוק אותם 35 יום אבל ללא הנשמה מלאכותית. אצלה הבעייה הייתה בקיבה והיא ניזקקה לצינור אכילה שהושחל לה מהגרון לקיבה.

סבל גדול לשנינו.

אז תוצאות המחקר מאד עניינו אותי.

1)עייפות כרונית. (לי אין)
2) מיכל חמצן אחרי פעילות גופנית. (אני לא זקוק לחמצן אחרי שעת אימון יומית בג'ים או בבריכה).
3) וורטיגו. החדר מסתובב גם הוריזונטלית וגם וורטיקלית, בעיקר בשעות הבוקר. (לי זה היה בחודשיים הראשונים אחרי שנרפאתי, ועבר).
4) חוסר תאבון. (לי, לצערי, יש עודף תאבון, ומה-15 ק"ג שאיבדתי, 6 כבר חזרו ואני מתחיל דיאטה).
5( שילשולים. (לי אי)ן.
6) פגיעה בזכרון קצר ובזכרון ארוך ימים. (אני מתקרב ל-85 אז בטח שישנה פגיעה בזכרון אבל אני לא מרגיש השפעה נוספת של הקוביד 19).

7. עכשיו מגיע 7. "ערפל מוחי".

אנשים התלוננו על רגעים וימים בהם הכל נימחק מהמוח זמנית, אפילו שמות בני משפחה קרובים. הערפל נמשך יום, יומיים, שלושה. חשבתי שניצלתי גם מזה עד היום. מה שקרה הוא שהייתי חייב לשלוח מסר לעמיחי קטן ולשאול אם יש כיסוי לאול סטאר הלילה. הסלולרי נעלם. ידעתי שבבוקר השתמשתי בו ומאז לא עזבתי את הדירה. הלכתי לחדר השינה, ואין סלולרי. הלכתי לחדר האורחים ושום-כלום. גייל בחדר האורחים מסתכלת על אולימפיאדת החורף. עכשיו אני מתחיל להיכנס לעצבים. אני שואל אותה אם היא ראתה את הסלולרי. היא עונה לי: "כן, ואני רואה אותו אפילו עכשיו. אתה מחזיק אותו".

הטלפון היה בידי לפחות 2-3 דקות. הוא היה בידי כשהתכופפתי מתחת שולחן האוכל ומתחת למזווה שאני שם עליו את הלפטופ, ולא ידעתי שאני מחזיק בו עד שגייל אמרה לי. ערפל מוחי ללא ספק, אלא אם תגידו לי שזה קורה גם לכם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
52 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
21/02/2022 1:41:55

תודה מנחם
אני גם אחרי קורונה עכשיו, אומיקרון שזה יותר קל, אבל נשארת עייפות כמה שבועות אחרי זה ברמה מסוימת

עמיחי קטן
21/02/2022 7:04:32

אכן. אל תדאגו – זה עובר עם הזמן

סוסמעץ
סוסמעץ
21/02/2022 2:39:37

תודה רבה דוק
המעורב שלך שווה יותר מכל האולסטאר המצ'וקמק הזה
==
GP2 לגמרי אחלה שחקן שכיף לצפות באנרגיות והקפיציות שלו
==
דומיניק בפוסט טראומה שלא נבחר ל50 הגדולים
==
קובי אף פעם לא היה שחקן קבוצתי, ותמיד חשב על עצמו לפני הקבוצה
==
הרבה בריאות דוק
לי אין ספק שכמה קללות מדי פעם מונעות התפתחות של ערפל במוח
==
עכשיו השיקוץ מבלבל שם את המוח
איכס

גיא רוזן
21/02/2022 5:22:48

כריס פול בחוץ ל-6 עד 8 שבועות. נותרו 7 שבועות עד לסיומה של העונה הרגילה.
פאק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנוחה טובה עד הפלייאוף זה לא מה שרצית? יבוא לפלייאוף דנדש מהניילון

אוהד ס"א
21/02/2022 12:32:33

מרימים את דגל פולניה ושרים: "אמרתי לכם".

גיא רוזן
21/02/2022 13:18:25
Reply to  אוהד ס"א

שבר האגודל. נטו מזל רע.
לא קשור בכלום למאמץ מצטבר או לכל פרמטר אחר הקשור לעומס למעט העניין המתמטי הפשוט של אם היה ברגע זה במקום אחר (ספסל…) אז לא היה נפצע.

עגל
21/02/2022 13:02:09

אני מסכים עם טז"ם – שינוח קצת ויחזור בריא כמו שור.
היה עדיף שיחזור שבועיים לפני הפלייאוף, אבל מילא.

גיא רוזן
21/02/2022 13:19:34
Reply to  עגל

נקודת האור היחידה –
פציעה באגודל לא משביתה את פול.
יכול להתאמן ולשמור על כושר גופני בקלות מבלי לסכן את האגודל.

עגל
21/02/2022 13:37:39

לגמרי. זה לא משהו בשרירים או בגידים וזה גם לא משהו שאח"כ קשה לשחקן להתגבר עליו פסיכולוגית.

אור
אור
21/02/2022 13:24:28
Reply to  עגל

מסכים שזה יכול להתברר כברכה

gogo
gogo
21/02/2022 5:33:16

תודה על המעורב
אני מוכן להיכנס לאיזה ערפל מוחי מידי פעם
גרט אלן היחיד שם שמתלבש נורמלי. כל היתר מתלבשים כמו דוגמניות

Smiley
21/02/2022 6:12:25

https://twitter.com/TheHoopCentral/status/1495611122661138433?s=20&t=Igh8SE3GQUXhAeBvl76uEA
Hoop Central
@TheHoopCentral
KG’s face when Ray Allen walked by. 💀😂

(via @Getthebagcoach)

אופיר נ.
אופיר נ.
21/02/2022 6:20:07

תודה מנחם,
אחלה מעורב.
Gp2 שחקן נהדר שקל לאהוב,
אם הוא יתייצב בקליעה המשתפרת שלו ,
הוא יהיה המחליף של אנדרה איגואדלה,
בסיום המשחקים.

הדראפט של 75 הגדולים היה אחד השידורים הטובים והמשעשעים של tnt בשנים האחרונות.

onetwo3
21/02/2022 14:31:37
Reply to  אופיר נ.

+1 על פייטון

אשך טמיר המקורי
21/02/2022 7:06:20

תודה רבה דוקטור, מעורב מעולה
גארי פייטון שחקן מיוחד. אחד הקשוחים בליגה (על אמת, בלי פוזה), ואחד המגינים הטובים.
שחקן של אנרגיה שיכל לפרוח בשנות ה-90, לא בכדורסל הצורני של היום שמסרסים שחקנים שמנסים לשמור.
אני לא מסכים עם הקירח היהודי המכוער שנראה כמו קוף עם סקביאס על כלום, אבל הפעם? וואלה נשמע הגיוני.
ג'רט אלן לבוש כמו בנאדם נורמלי בים של ליצנים, אז מסתכלים עליו מוזר.
הקטע עם הטלפון יכול לקרות לכולם.

דוקטור רזי הופמן
21/02/2022 7:45:12

קוף עם סקביאס?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד הטובים שלך

etayef
etayef
21/02/2022 7:52:45

מה שקרה לך עם הטלפון קרה גם לי, לא נראה לי שקשור לערפול מוחי.

Tzafriros
21/02/2022 7:58:14

מנחם מדצמבר אני רוצה לכתוב על פייטון גם בגלל שהוא שחקן מיוחד ובעיקר בגלל שבלייקרס נתנו לו להביא מגבות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Tzafriros

שמר טוב על המגבות מה אתה רוצה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מעולה מנחם תודה רבה. כולנו סניליים לגמרי. מי שחושב שהוא לא סנילי פשוט לא זוכר את כל הדברים ששכח.

golan
golan
21/02/2022 9:19:25

אחלה מעורב דוק, תודה.
הרבה בריאות,
מאמנים בליגה מאוד מקובעים. נראה כאילו יש להם טבלאות מי משחק כמה, וזה לא קשור לאיך אתה במשחק של היום.

Berch
21/02/2022 9:52:36

אחלה מעורב מנחם.
בקשר לטלפון תהיה רגוע. משפטים השגורים אצלנו בבית:
"מי השאיר את זה במקרר מול העיניים איפה שאני לא רואה“
וגם
“מי החזיר את זה למקום? איך אני אמור למצוא את זה ככה?? "
🤣

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/02/2022 10:29:56

אחד ההבדלים בין היום לליגה של פעם, היא שהרבה יותר נשים מסקרות את המשחקים. כניסה לחדרי ההלבשה אולי אינה מוזרה לגבר, אבל היא בהחלט בעייתית לאישה, ומשאירה אותה בעמדת נחיתות מול כתב גברי מתחרה. חדר הלבשה הוא אולי הדוגמה הקלאסית (ובמקרה הזה ההגיונית) ל'מועדון גברים' שלא נותן לאישה להיכנס, ואם כן, לא נותן לה להרגיש שווה. שיראיינו את השחקנים אחר כך, זה בסדר.
תודה רבה על המעורב

עגל
21/02/2022 13:03:54

נכון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/02/2022 11:56:55

הקטע אם הטלפון כשלא שמים לב שמחזיקים ביד לא יכול לקרות לכולם במצב רגיל אך כן יכול לקרות במצב שמאוד עייפים או כשיש מגרנות למי שסובל מזה כמו אמי (ישנן תרופות טובות לזה שהם מאוד יקרות במידה זו או אחרת אך הן או לפחות חלקן בסל הבריאות ואז זה הרבה פחות יקר) ואז יכול לקרות דבר כזה או למשל לשים טלפון אלחוטי במתקן של הסכו"ם במקום במקומו הרגיל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/02/2022 12:58:36

*הקטע עם הסלולרי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/02/2022 12:17:40

https://youtu.be/8_xcJNcl_4A?t=1390
פרטיות וצניעות זה מילים שונות עם משמעות שונה

סאן אנטוניו ספרס
סאן אנטוניו ספרס
21/02/2022 12:36:33

מנחם,
יש כתבה בווינט על התופעות שאתה מתאר…
https://www.ynet.co.il/health/article/rksnv11llc#autoplay

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/02/2022 12:39:16

לגבי קובי זו סיבה מרכזית למה אני לא מדרג אותו שני בעמדה 2 אחרי מייקל אלא מעדיף את וסט ווייד על פניו. כדורסל הוא קודם כל משחק קבוצתי והקבוצתיות היא לפני כל יכולת אישית. מייקל, וסט ווייד הבינו זאת וקובי לא כ"כ הבין זאת. אמנם מסר לא מעט אסיסטים אך יחסית לרמה של כוכבי על יותר מדי פעמים שיחק פחות מדי קבוצתי.
אמנם גם דקסלר היה יותר קבוצתי זאת אם יכולות אישיות מבולבלות, אך עדיין למרות הביקורת על קובי הוא הנהיג קבוצה לשתי אליפויות והיה בסה"כ יותר טוב מדרקסלר במשחקים חשובים וברגעים המכריעים, אך פחות טוב במידה ניכרת ממייקל ומ"מר קלאץ' " – ג'רי וסט ונראה לי פחות גם מווייד (ואולי גם כאן במידה ניכרת) שהיה שחקן חכם לא פחות וסקורר לא פחות ומגוון יותר כשהוא גם מוסר טוב יותר בבירור חוטף טוב יותר במידה משמעותית וחוסם טוב בהרבה ומטובי החוסמים בין הגארדים אך פחות טוב בהגנה אישית ובזריקות מהשלוש .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/02/2022 12:55:23

לגבי וייד וקובי בקליעה: קובי אמנם טוב יותר בשלושת אך עדיין לא ממש טוב וטוב במידה ניכרת מהקו אך וייד טוב בבירור באחוזים משתיים ואחוזים אפקטיביים טובים יותר לא בהרבה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/02/2022 18:36:45

*טוב יותר בשלשות

dror2
dror2
22/02/2022 8:28:48

אני ממש בעד קבוצתיות, אבל אין איך לשים את וייד לפני קובי. כשהם שיחקו ביחד בנבחרת קובי היה הגארד הפותח ו-וייד עלה מהספסל, וזה היה ברור לכולם כולל שניהם שזה הסדר הנכון של הדברים.

עגל
21/02/2022 13:15:09

תודה מנחם.
קובי תמיד היה אגואיסט גדול, מפתיע שלברון רק בשנתו השלישית בליגה כבר קיבל אומץ לעמוד מולו.
פרד ון פליט "האיש שלי" הוא שחקן ללא פחד.
ג'ארט אלן נראה כמו bush-man מצחיק ובחור על הכיפאק.
לגבי תסמיני הקורונה שלך, גם אצלי הכל קיים:
1) עייפות כרונית – אני עייף מאז ומעולם. יש לי פנקס שחוק קטן ובו, כשאני ישן, אני מוחק חוב משנים קודמות. עכשיו הגעתי לשנות הצבא.
2) מיכל חמצן אחרי פעילות גופנית – אני די בסדר יחסית.
3) וורטיגו. החדר מסתובב גם הוריזונטלית וגם וורטיקלית, בעיקר בשעות הבוקר – כשאני קם מהר מדי יש לי בלקאאוט
4) חוסר תאבון – אני אוכל כל הזמן אז אני אף פעם לא רעב.
5) שילשולים – מהמקלדת, כל הזמן.
6) פגיעה בזכרון קצר ובזכרון ארוך ימים – קטסטרופה, חוזר על אותם סיפורים כל הזמן ולא מבין למה הילדים מצחקקים.
7. עכשיו מגיע 7. "ערפל מוחי" – קורה בדרך כלל בזמן קריאת תגובות בהופס. אבל אני אוהד לברון אז לך תדע 🙂

אור
אור
21/02/2022 13:24:07
Reply to  עגל

השאלה אם להתלונן למאמן נחשב כ"אומץ לעמוד מולו" 🙂

עגל
21/02/2022 13:36:41
Reply to  אור

חחח, צודק, זה סוג של.
לא שמתי לב

idk
idk
21/02/2022 15:04:58

"הקרח היהודי המכוער הזה"
כמה מיותר 🙄

יהלי אולמר
21/02/2022 15:17:22

מעורב אדיר מנחם
סילבר מריח מסילבר יהודי ג'ואיש מאני
אגב, מישהו יכול לעזור לי בלשים תמונה בgravatar?

יהלי אולמר
21/02/2022 16:25:15

בדיקת תמונה חדשה

יהלי אולמר
21/02/2022 16:25:33

לא עובד אבל בפרופיל זה מראה לי שזה עובד משום מה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בשביל זה השקעת? רוקי בלבואה?

עגל
21/02/2022 17:43:56

התכוונת לשים מאנו ויצא לך בלינלי?

יהלי אולמר
21/02/2022 18:31:22
Reply to  עגל

התכוונתי לבוריס דיאו ואין תמונות טובות שלו באינטרנט אז הלכתי על מרקו- גם ספרסי וגם צלף, ושמתי תמונה בימים שהוא תפקד ולא היה מגבלה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה שחקן ואחלה תמונה. תתחדש.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/02/2022 19:17:58
עגל
21/02/2022 20:47:42

ענק
אחד הטובים, איך צחקתי

עגל
21/02/2022 20:46:58
Reply to  עגל

אחלה שחקן אבל הייתי מתאמץ עוד קצת על דיאו