סיקור תחרויות מוצ"ש/ שחר צ'קוטאי

תחרות הכישרונות:

בשלב הראשון – תחרות קליעות: על כל שחקן לקלוע מנקודות שונות על המגרש ולאסוף נקודות, שלשה רחוקה שווה 5 נק' שלשה בראש הקשת 3 ושלשה מהפינה 4, חצי מרחק שווה שתי נקודות. הקבוצה המנצחת מקבלת 100 נק'.

הקבוצה הראשונה להתחרות היא של הרוקיז הקבוצה השניה היא היוונים – יאניס התחיל רותח עם שלשה מרחוק. הקבוצה השלישית, הלוא היא הקאבס, הפגיזה ואחרי 5 בלבד של אלן ו-18 של מובלי הגיע הקלע הגדול של הקאבס שקלע 24

בשלב השני – תחרות מסירות: ישנם שלושה מתקנים שצריך למסור אליהם, אחד שלא זז ושווה שתי נקודות, אחד שזז וקרוב = 4 נק' והאחרון זז ורחוק= 6 נק'. הקבוצה המנצחת מקבלת 100 נק'

הקבוצה של הרוקיז מסרה והשיגה 88 נק', היוונים השיגו תוצאה של 88, והקאבס מסרו 70.

בשלב השלישי – תנועה: על כל שחקן לרוץ מסביב לקונוסים ולקלוע עונשין, שלשה ולרוץ חזרה בלייאפ. התחרות היא על זמנים. הקבוצה המנצחת מקבלת 200 נק'.

הרוקיז סיימו בדקה ו-18 שניות, היאניסים לא עמדו בזמן והקאבס גם לא הצליחו.

קבוצת הרוקיז וקבוצת הקאבס עלו לגמר שם הם התחרו בזריקות מהחצי על הניצחון.

לרוקיז לקח 9.9 שניות לקלוע מהחצי, למובלי לקח בדיוק זריקה אחת כדי לנצח ולהוציא את הקהל המקומי מגדרו.

תחרות השלשות:

בסיבוב הראשון – לוק קאנרד קלע 28 בסיבוב הראשון ועלה לגמר יחד עם טריי יאנג וקארל אנטוני-טאונס שקלעו שניהם 22 בסיבוב הראשון.

בסיבוב השני קארל אנתוני טאונס התחיל ראשון וירה 29 נקודות. יאנג עלה וקלע 26, כך גם לוק קאנרד והתואר הולך לקא"ט.

בסיום אמר הזוכה: אני הקלע הגבוה הטוב בכל הזמנים וכעת הוכחתי את זה. הוא גם זרק הערה לשאקיל אוניל – אמרתי לך!

קא"ט הוא הסנטר הראשון שזוכה בתחרות.

תחרות ההטבעות:

קול אנטוני התחיל בלבישת הגופיה של אביו והטבעה בווילמיד עם שמאל. חואן טסקנו-אנדרסון הטביע מעל וויגנס, טופין התחיל בהטבעה מעל בן-אדם תוך כדי שהוא מעביר מאחורי הגב וגרין עשה ווילמיד אחרי מסירה מהקרש.
בסיבוב השני גרין הסתובב והעביר בין הרגליים, אנטוני נפסל , טסקנו עשה ווילמיייד ב-360. טופין מסר לעצמו דרך הקרש, העביר בין הרגלים ועשה חצי סיבוב כדי להטביע.

בסבב הגמר טוסקנו לא הצליח את ההטבעה שלו וטופין לא התבלבל ועשה הטבעה בו הוא מעביר בין הרגליים, מצמיד את הכדור לקרש ומטביע אותו. הטבעה שזיכתה אותו ב-47 נק' וזכייה באלוף ההטבעות.

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה
    טאונס זו החוליה החסרה בבוסטון לאליפות. אם יצליחו איכשהוא להביא אותו בלי וויתור על בראון וטומטום הסלטיקס תיקח לדעתי תואר 18 ואולי יותר עוד בזמני.

      1. ואם אתה תתחיל להתנהג קצת יותר יפה לאנשים פה ובמיוחד למנחם יהיה יותר נחמד פה.
        מה טוב יצא מזה שהרסת לו זיכרון של רגע גדול בחייו בגלל 10 או 20 ס"מ מהקו?

          1. אני רואה שיש קושי בהבנה אצלך….
            זה משהו רגשי. הרסת למנחם זיכרון שהיה לו ולא משנה עם ד"ר גיי היה 20 ס"מ לפני או אחרי הקו.
            יתרה מכך נכנס איזה טרול והופך את מנחם לשקרן!
            תאמין לי עידו אני עוצר את עצמי חזק מאד ומרסן את עצמי שלא להיגרר יותר מדיי לגבי מה שאתה כותב. עדיף שתשב קצת בשקט ותחשוב. תעשה חשבון נפש אם שווה להכניס למנחם ולהשפיל אותו בגלל 20 ס"מ!
            OK?

            1. להשפיל! לא נסחפת בכלל.
              ולא "הכנסתי" למנחם. אתה זה שבעיקר עסוק בלהכניס למי ש"מגיע לו".
              ורק תעדכן לאן לשלוח את המדליה על הריסון? יש לך כבר אוסף די מרשים שלהן.

            2. מ.ש.ל.
              מה שנשאר זה רק לחזור ולהמליץ לך להיבדק.

            3. הבעיה שאמרתי למטפלת שלי והיא לא ידעה מה היא צריכה לאבחן – אז אולי תגיד לי בדיוק כדי שאני אוכל לקבל עזרה?

            4. דוקי "דוגמן טיטולי הבית של ה-ללל"
              מה אתה מתעסק עם טנש? U GOT A DETH WISH SWEETY

            5. יואל
              נראה לך שאני פוחד פה?
              הרי ברור לגמרי מה גילרי ושות יגידו. הם צפויים כמו ההתנגדות שלי שיהפכו את מנחם לשקרן בגלל שפספס שם 20 סנטימטר. גם אם מנחם לא התעצבן בגלל זה, אותי זה מרגיז ואני לא מוכן לשתוק על זה. זה לא באופי שלי!

            6. חחחח איזה מגזים, עלק "להרוס" "להכניס" ו"להשפיל"

            7. תמשיך לעצור את עצמך – ככל שאתה עוצר את עצמך יותר אני יותר נהנה מהאתר.

            8. דר נייטרלי
              ההצגות שלך כאן זה הדבר הכי מצחיק בעולם.
              אתה מביא כאן את הגרסה המוקלדת של 'תחזיקו אותי שלא אכנס בו'.
              לכולם ברור
              ש'נראה לך שאני פוחד פה?' זה 'אני פוחד אבל עושה רעש כדי להסתיר את הפחד.'
              ש'הם צפויים' זה 'אני צריך להסתיר את זה שאני צפוי ושמשחקים בי משחקים על בסיס זה בשביל צחוקים אז אני אעשה כאילו שמה שנאמר היה לי צפוי כאשר הוא לא היה לי ברור וצפוי כלל'
              שההעלבויות שלך בשם אנשים אחרים הן פשוט איך שאתה מבטא את האגרסיביות הרגשית שלך כלפי אנשים שאתה לא אוהב כי הם פגעו בך בעבר ואתה לא מסוגל להתבגר מספיק כדי לשחרר את זה שצחקו עליך על זה שאמרת דברים מטומטמים.
              שאין כאן שום אלמנט של להגן על אף אחד אלא רק ביטוי ילדותי של אדם שהבטחון העצמי שלו נפגע מרכב ומנסה לשחק אותה גיבור של ההמונים.

            9. 1, 2, 3…
              כמעט כל הגילריס קופצים בראש.
              ואני אחשוורוש
              🙂

            10. ואדון פיקטיבי, אני נהנה להרקיד אותך ולהוציא ממך את כל הדברים הטובים לעיני כל.
              מי שלא יוצא פה טוב בסיפור וגם בתגובות זה חבורת מועדון גילריס.
              🙂

            11. LOL
              שתי תגובות, לא סתם אחת. רק מראה כמה זה פגע בול.

      1. שאלה טובה
        אתה יודע מה? לקחתי.
        🙂
        הבעייה היא שהוא לא יבוא. הוא נמצא ב NY מסיבה מסויימת ולאו דווקה קשורה בכדורסל.

  2. וואלאק תחרות הטבעות כזאת מחרידה לא זכור לי. בקול אנתוני כבר סגרתי את הטיוי. זה היה מביך. היו יכולים לשלוח אותי לשם, הקהל היה נהנה יותר, היה על מי לצחוק לפחות (לא שאני יכול בכלל לקפוץ ולהעביר בין הרגליים באוויר גם בלי סל אבל יכולתי לנסות והייתי נראה כמו קול אנתוני).
    איפה לאבין מוראנט גורדון שיהיה קצת שואו בסופש המיותר והבדיחתי הזה. רוצים להעביר את הקהל? צריך תחרות 1על 1 עם פרס זוכה של 10 מיליון. זה ימשוך הרבה טאלנטים גם אם לא את הטופ (ואולי גם את חלקם אחרי טראש טוק הולם).
    הליגה של מגריידי סתם חרטא מה זה פרס זוכה 250 אלף בחייאת הארדן מוציא את זה בלילה בסטריפ קלאב, מי יבוא לשם חוץ מכדורסלני רחוב?

    1. תודה שחר.
      קאט אמנם טוב, אבל הוא אמור להיות הפרנצייז פלייר … אם הקבוצה לא מספיק טובה זה גם בגללו. הוא אמור לתת את הטון, לשמור בהגנה ולשמש דוגמה אישית לכולם.

      1. מסכים סה"כ, יש בזה משהו, אני לא בטוח שהוא ממש מנהיג או שהוא חזק בהגנה.
        יותר מתאים לו להיות הסקורר של איזה וטרן מנהיגותי כמו קוואי, לברון, גולדן וכאלה.
        זה בערך מה שדייויס עושה (כשהוא במיטבו) בלייקרס

  3. אומר זאת מייד. סוף שבוע האול סטאר הפסיק לרגש והרמה יורדת כל שנה. כל שנה משנים את הפורמט והצופים מתחילים לאבד עניין. האירוע הפך למפגן יח"צ של ה NBA.

  4. תחרות ההטבעות מיצתה את עצמה, יש לבטל אותה, או להביא באמת כאלה שיודעים להטביע (וגם מוכרים), ד"ר ג'יי, מייקל, ווילקנס, קרטר, הווארד, לא רק היו מטביעים אדירים, גם שמות מוכרים.

    אם לא מביאים שחקנים כמו מוראנט, יאניס(בעיקר לראות כמה אתלטי הוא יכול להיות), לאבין, זה לא שווה.

    1. אין, חייבים לשלם כמה מיליונים למנצח וכל התותחים יתייצבו, זה פשוט מפגר שלא עושים את זה. אגב אפשר לעשות את זה בעצמינו האוהדים שנה הבאה, להקים איזה גיוס המונים לטובת העניין, הרי הכסף של הצופים זה מה שמשנה, אז בואו פשוט נשלם מיליוני אוהדים דולר אחד כדי להצביע על מועמד.
      .
      זה יכול להיות פרוייקט הופס שישים אותה על המפה העולמית. על כל דולר שאתה משלם אתה מקבל קול להצביע על מתמודד. 6-10 עם הכי הרבה הצבעות מתמודדים על הקופה שנאספה. הכסף מועבר בדרך הכי ישירה דרך רצון האוהד למה שהוא מבקש לראות. בלי חוזי פירסום, בלי סוכנים בדרך, בלי כלום חוץ מהעמלה של הפלטופרמת גיוס. 50 אחוז מהקופה למקום ראשון, 30 מקום שני, ה20 הנותרים יתחלקו שווה בשווה למי שישתתף.
      .
      אגב כדי למנוע מהפורמט להיות מגוחך, צריכים להיות רק שלושה נסיונות לכל הטבעה וזהו. ובלי החוקים הגבוליים של מה נחשב ניסיון ומה לא. ברגע שהכדור יוצא מהיד של שחקן התחיל ניסיון, מסרת לא טוב, בעיה שלך.
      .
      הרי גם ככה בפועל ציון מינימום זה 6*5, אז עבור השופטים, הם צריכים לתת ציון על ההטבעה מבחינת היופי,קושי,מקוריות… וואטאבר. לא להתחשב בכמות הנסיונות. ואז לקנוס 3 נקודות על כל החטאה, ועוד 10 על ההחטאה השלישית, ככה שבחירה שלהם לשנות את הנסיון למשהו יותר קל ולהכניס. אז נגיד מישהו עושה הטבעה של 10 אבל מכניס אותה רק נסיון שני, הוא יקבל 47, ניסיון 3 44, החטיא את כולם 34 מקסימום.

      1. שוב אני אגיד את דעתי – אם צריך לתת להם כסף בשביל זה אז שלא ישתתפו, אם כבר אז שיתרמו את המיליונים לצדקה

        1. זה בחירה שלהם אם לתרום או לא, אגב מבחינתם לגזור 5 מיליון ולתרום לצדקה מנקה להם הרבה מס ככה שהם מכניסים לכיס בסופו של דבר, זה מה שיגרום להם להשתתף. אארון גורדון יחזור בשביל כסף, גה היה משתתף, ורק תחשוב על זה שבאים ללברון עכשיו 2 מיליון אוהדים ששמו כל אחד כמה דולרים כדי להצביע עבורו שיטביע עבורם ויתרום משמו לצדקה, הוא לא ילך?

  5. צריך להחזיר מזרח מול מערב, ולעשות שהקונפרנס שינצח, יהיה זכאי ליתרון בייתיות או משהו כזה בגמר(בלי קשר לעולה ממנו), זה כמובן לא יפתור הכל, אבל יהיה מספיק שחקנים שישמחו לתת בראש בשביל זה. מדמיין את פול צועק על טאונס שלא שומר, או יאניס ואמביד בזון.(חוץ משחקני ברוקלין, שבטח היו סוס טרויאני)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט