הלילה ב-3:45: משחק הכוכבים העולים / רועי ויינברג

סופשבוע האולסטאר מתחיל עם המשחק בין שחקני השנה הראשונה לשנייה, ששינה פורמט אחרי כמה שנים. זה לא משחק רגיל, לכן זה גם לא יהיה פריוויו רגיל.

לפני 6, 7, 8, או לא משנה כמה שנים, לפני שימי שישי היו הפינה של דור בלוך הנהדר (שלפניה היה בחמישי), אני כתבתי עליהם. עוד שהייתי בתיכון, לפני הצבא, לפני ONE, לפני ספורט 5 ולפני כל מה שיקרה עכשיו. בכל שנה מחדש לא ידעתי איך לגשת למשחק הזה: להתייחס אליו כמו משחק רגיל או לא. זה לא משחק רגיל, לכן גם אין סיבה שהפריוויו יהיה רגיל.

השיטה:

ב-NBA הבינו שזה לא משחק רגיל ושינו אותו. במקום החלוקה של שחקני שנה ראשונה נגד שנייה או שחקני ארצות הברית נגד העולם, חילקו את השחקנים לארבע קבוצות של 7 שחקנים. סך הכל 12 רוקיז, 12 סופרמורס, 4 שחקנים מליגת הפיתוח. הן משחקות בחצאי גמר עד 50 נקודות ואז בגמר.

הקבוצות:

קבוצת ריק בארי: קייד קנינגהאם (דטרויט), אייזק אוקורו (קליבלנד), דייסון דניאלס (ג'י ליג), פרנץ וגנר (אורלנדו), ג'שין טייט (יוסטון), אוון מובלי (קליבלנד), אלפרן שנג'ון (יוסטון).

קבוצת איזייאה תומאס: טייריס הליברטון (אינדיאנה), אנתוני אדוורדס (מינסוטה), דזמונד ביין (ממפיס), ג'יידן הארדי (ג'י ליג), סאדיק ביי (דטרויט), פרשס אוצ'יוואה (טורונטו), איזייאה סטיוארט (דטרויט).

קבוצת ג'יימס וורת'י: קול אנתוני (אורלנדו), ג'וש גידי (אוקלהומה סיטי), ג'יילן גרין (יוסטון), טייריס מקסי (פילדלפיה), ג'יילן סאגס (אורלנדו), מרג'ון ביוצ'מפ (ג'י ליג), הרברט ג'ונס (ניו אורלינס).

קבוצת גארי פייטון: למאלו בול (שרלוט), איו דוסומו (שיקגו), סקוט הנדרסון (ג'י ליג), בונז היילנד (דנבר), ג'ונתן קומינגה (גולדן סטייט), סקוטי בארנס (טורונטו), ג'יידן מקדניאלס (מינסוטה).

ההגרלה:

הקבוצה של בארי נגד הקבוצה של פייטון, הקבוצה של איזייאה נגד הקבוצה של וורת'י. המנצחות בגמר.

מה מעניין?

קשה להסתכל על הדברים האלה באופן תחרותי. המטרה כאן היא השואו, או הסרטונים שיופיעו ביוטיוב, בטיקטוק, באינסטגרם ובאתר ערוץ הספורט (מקום העבודה של הח"מ) מחר בבוקר. אז על מה כדאי להסתכל? הנה כמה רעיונות.

1.למאלו בול. הרגע הזכור ביותר ממשחק הכוכבים העולים, כנראה, הוא המסירה הזאת:

מעטים זוכרים שג'ייסון וויליאמס מעולם לא היה אולסטאר. מעטים עוד יותר זוכרים שהקינגס קפצו מ-55 ל-61 ו-59 ניצחונות אחרי שהחליפו אותו במייק ביבי (וחשוב לציין שקפצו מ-27 ל-55 ניצחונות בשנים עם וויליאמס). אבל הרגע הזה נשאר. אם יש שחקן באן.בי.איי שיכול לספק מסירה כזאת זה למאלו בול.

בול כרגע כנראה יותר טוב ממה שוויליאמס היה אי פעם. הוא ישחק באולסטאר של הגדולים, הוא אחד השחקנים הכי טובים במשחק הזה (יחד עם אדוורדס), והוא מוסר אדיר שיכול לספק מסירה אחת כזאת. לקבוצה שלו, של גארי פייטון, יש המון מובילי כדור ואין אף גבוה אמיתי. הם יכולים להיות שילוב מרתק, יחד עם איו דוסומו שמשחק נהדר בבולס או סקוטי בארנס שיכול להנות מריווח קיצוני.

2.ג'יילן גרין וקול אנתוני קופצים. הגבוה היחיד בקבוצה של ג'יימס וורת'י הוא הרברט ג'ונס, הסנטר הוורסטילי והאנדרייטד של הפליקנס ואולי היחיד שינסה לעשות הגנה במשחק הזה. יש להם הרבה מוסרים טובים והרכבים עם סמול בול קיצוני, מה שיכול להבטיח כמה דאנקים מעניינים. שניהם, אגב, יתחרו גם בתחרות ההטבעות בשבת.

3.קייד קנינגהאם והגנה. מבחינת כדורסל נטו, בעולם שבו מתאמצים בהגנה, הקבוצה של ריק בארי היא אולי הטובה ביותר. זה לא הסיפור כאן ולכן אני גם לא בטוח שהיא הפייבוריטית, אבל היכולת שלו יכולה להיות מרתקת.

קנינגהאם משתפר אחרי פתיחת עונה קשה, בעיקר מבחינת יעילות, והשילוב שלו ליד שני גבוהים כמו מובלי ושנג'ון יכול להיות מרתק. יש יתרון גדול לקבוצה של בארי בקו הקדמי שיכול להיות כיפי במיוחד גם בכדורסל אמיתי, וגם כאן. בהתחשב בזה שמשחקים עד 50 נקודות, יכול להיות שלהגנה כן תהיה חשיבות בסוף משחקים. הגנה של אוקורו, טייט ומובלי, בהשוואה לשאר? בהצלחה.

4.מאמץ. זה מתחבר לנקודה הקודמת: ה-Elam Ending באולסטאר נתן לנו דקות הכרעה של ממש, גם כאן זה יכול לקרות במשחקים קצרים יותר. הניסיון למנוע גארבג' טיים במשחקי ראווה מבורך בעיניי, הלוואי שנראה משהו כזה. זאת המטרה, פחות או יותר, של כל העסק. אם בשנים הבאות האגדות יהיו כאלה שיותר רלוונטיות לשחקני ההווה, שכנראה גדלו על וינס קרטר ולא על ריק בארי? רק נרוויח.

מנצחת: הקבוצה של בארי. מובלי MVP.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה רועי. נפלאות הן דרכי האל שנתן לך לכתוב קדימון כזה מעניין על משחק כזה משמים. אני רואה אותו מוקלט והזוועה התחילה כבר ברגעים הראשונים – מסירות לאלי הופ עם הקפצה של הכדור על הרצפה, טירוף של שואו טהור.
    צריכים לשנות משהו בסיסי, אולי תמריץ כספי למנצח שיתרם כצדקה. גם באולסטאר הכללי, שגם בו אני לא צופה כבר שנים רבות.

    1. עדיף לך לבוא לראות את את הילד שלי. אתמול שיחק 5 על 5 בשכונה שכולם כיתות ז ח ט חוץ ממנו. משחק 40 דק 4 רבעים אני שופט. היה הרבה יותר מעניין מהאולסטאר.
      הצליח לקלוע 3 סלים ואם היה מרוכז היה קולע 8 שזה 16 נק. עבר שחקנים יפה לא סיים כראוי.
      האמת היה עייף כי לפני זה עשה אימון שעה וחצי רצחני. נתן גם אס יפה. שמרו עליו לפעמים כמו על לברון כי הוא עשה תנועה בלי כדור סטייל סטף הם נרדמו כמו בnba ולא נשמו. נתן גם מסירה מאחורי הגב בסוואג. חטף גם 4 בלוקים אבל לא איבד כדורים חוץ מזה למרות ששמרו אותו לחץ כל המגרש בניגוד לשיקצה.
      הקבוצה שלו ניצחה 48 42. הmvp שלהם ילד כיתה ח שם 24 נק ו15 ריב.
      לקבוצה השנייה היה ילד כיתה ט שם להם 34 נק.

        1. יש צילומים יעלה בקרוב כמה היילייטס שלו עושה ניגובים. איזה קליר פאתס זה נראה לך לברון?
          שמרו עליו רצח חח כולל דאבל טימס.
          התמודד עם זה יפה בלי שום איב.
          כל המשחק היה 8 זריקות עונשין ל2 הקבוצות יחד 😎
          אצלי אין שריקות אוויר וקפיצות אוויר.
          דווקא במעט קליר פאתס שהיה לו הוא החטיא. הוא לפעמים מחטיא לבד מול הסל ממטר וקולע חצי מרחק על 2 גבוהים שקופצים עליו לך תבין…
          אני מנסה להקים לו ליגה סטייל לבאר שיתרגל 5 על 5 סוף סוף הצלחתי לגרד ילדים מהשכונה😂😂.
          בחוג שלו זה רמת גן חובה שם

        2. כן, תן לו לשחק מול ילדים שנה-שנציים גדולים ממנו, אבל שלא יהיו יותר מדי אגואיסטיים. גם שיתרגל לשחק קשוח.
          קשה באימונים קל בקרב.

          1. ילדים שנתיים מעליו הוא שוחט רומס מקרצף ומנגב. הוא משחק נגדם 1 על 2 ומנגב אותם 🤣🤣.
            בחוג שמו אותו עם כיתות ה ו והוא מנגב אותם. לליגה מפחדים להכניס אותו כי הוא קטן וכנראה המאמן פוחד שינגב שם את הגדולים והוא ינגב.
            הוא משחקן ומתאמן עם בני 10 14 קבוע בשכונה כן הם אגויסטים אבל לפעמים אני משתלט ונותן לו לרכז ולנהל את העיניינים איתי אף אחד לא מתווכח 😎
            הוא קשוח רצח נכנס לתחתונים לגדולים עושה סקרינים לוקח תוקף חחח הוא נפצע מלא אבל קם מחדש
            פעם הוא שמר על בן 13 1.80 חח ההוא כל התקפה לקח אותו לפוסט וקלע הוא התחיל לבכות לי שהוא קולע עליו כל התקפה חטף תסכול אמרתי לו ככה מרגישים מול אמביד 🤣🤣🤣
            אמרתי לו העיקר שאתה שומר טוב

            1. https://youtu.be/Hzh5Tn7iiHE

              עגל זה סרטון שערכתי לו עד גיל 5 של היילטס. היום הוא גבוה יותר בהרבה חזק יותר מהיר יותר ומנגב אשלח לך בקרוב היילייטס של גיל 6

            1. ענק, בתור אבא ל-5 זה תענוג גדול לצפות. את הסרטונים מגיל 4 כבר ראיתי. אני בטלפון ומתקשה לראות טוב. מה שרואים זה שיש לו הקפצה טובה בשתי הידיים וזה מצוין. אני הייתי גבוה ומהיר אבל לא עבדו איתי מספיק על יד שמאל (מה לעשות, אין הרבה כישרון). הנה סלוגן. שביל – הבן שלך הוא ״האיטי הכי זריז בעולם״. לא עומד ומתנשף עם ידיים על המותניים. הוא זורק מטווחים אסורים, ממש סטף קטן, רק שלא יתרגל להדוף מהכתף כשיהיה גדול. תתייעץ עם דה שוט איך ללמד אותו להיות כרמלו 😂😂😂
              נראה לי שהוא גם חוטף טוב מאוד, בחור עירני.
              תמשיך לעבוד איתו על טכניקה ואיזון בין ימין ושמאל (שלא יהיה ביביסט 😅😅) ובעיקר על המנטליות. שיחשוב כמו לברון והוא כבר יביא לך את הברינקס

            2. חחח יש לו כושר גופני יןתר משחקני nba נראה לי 🤣🤣🤣 אני אם 15 דק עושה את האימונים שאני עושה לו מתעלף ישר לביהח וכל השרירים תפוסים. הוא יכול לרוץ הלוך חזור בלי הפסקה שעה חחח זה היתרון הכי גדול שלו על כולם הוא מתיש אותם אין להם כבר אוויר.
              שמאל חייב להיות כמו ימין הוא יודע ומתאמן על זה המון עכשיו הוא בכלל אוהב את גה ואני מראה לו תמיד מה גה עושה בשמאל שהוא בכלל ימני אז הוא עוד יותר להוט 🤣🤣
              הבעיה איתו שהוא מאוהב בספוט של כריס פול מיד ריינג מצד ימין זה הספוט שלו. הקטע שהגדולים בני 13 14 מתחילים לזהות את זה והוא חוטף גגות אני אומר לו ללכת לצד שמאל של המגרש הוא משחק 20 אחוז מהמשחק בצד הזה הוא מתחיל לקלוט לאט לאט הבעיה שבחוג שלו הם קליר פאת ואיטיים אז הוא כל הזמן רץ מימין וקולע קל והוא רוצה לנצח לא מעניין אותו משהו אחר אני אומר לו ללכת שמאלה בכל זאת הוא לא מקשיב🤣🤣
              יבין עם הזמן

            3. מעולה. מיד ריינג׳ זה לא רע, אם לא כריס פול הוא יכול להיות דה רוזן.
              כן, הוא יבין עם הזמן, שישמור על איזון וילמד את כל הטכניקות, לא רק שטיק אחד. שישחק עם גדולים שלא מוותרים לו וזה יכריח אותו להשתפר. רק שיהיו חברה טובים שלא ירדו עליו כי ילדים לפעמים אכזריים מדי והבן שלך תחרותי ולא אוהב להפסיד (זה כבר די ברור 😂😂😂)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט