הגיגים ליום חמישי על 3/4 עונה וחלוקת פרסים / טז"מ

  1. מי הMVP?

תשמעו, הרבה זמן לא היה לנו תחרות כזאת, יש 7 שחקנים שנלחמים על הפרס וכולם בעונות נהדרות עם סטט' נהדר וקבוצות בצמרת. התקשורת תחליט כמובן לפי מי שיש לו יותר הייפ ומקורב אליהם אבל כאן הקשרים לא יעזרו. מבחינתי כל אחד מה-7 הראשונים מועמד לגיטימי כרגע. אז הנה דעתי:

  1. ג'ה מוראנט-ממפיס היא אחת הקבוצות הצעירות בליגה, לג'ה שבעצמו בן 22 אין שום אולסטאר לצידו בקבוצה או שחקן שקרוב לכך. נמצאים לצידו דזמונד ביין בן ה-23 כמס' 2 שלו, ג'ארן ג'קסון בן ה-22 כמס 3 ודילון ברוקס בן ה-26 ששיחק רק 21 משחקים העונה. אז ג'ה נותן 26.4 נק (53.1% אפקטיבי, 49.3% מהשדה, 33.5% מה-3), 6.8 אס', 5.9 ריב, 1.2 חט, 3.4 איב' ב-33.1 דק וביצועים שלשחקנים יש ב10 שנים הוא נותן בכמה משחקים. פשוט מהלכים מסחררים מעם יכולת אישית של הגדולים ביותר, וירטואוזיות ואינסוף סוואג. השחקן שקמים בשבילו בלילה, שמשלמים על כרטיס למקום טוב, ההצגה הכי טובה השנה בליגה. את כל זה הוא נותן ומוביל את הדובים למקום ה-3 בליגה כולה! לשם השוואה, דרק רוז בעונת הMVP שלו ב-2011 העמיד סטט של 25 נק (48.5% אפקטיבי, 44.5% מהשדה, 33.2% מה-3), 7.7 אס, 4.1 ריב, 0.9 חט, 3.4 איב ב-37.4 דק משחק. גם הוא שיחק בלי אף אולסטאר לצידו וסיים במקום הראשון בליגה אבל אל תשכחו איך המזרח היה אז לעומת המערב של היום, הרבה קבוצות חלשות מאד. אה ודרק רוז לא היה טוב כמו ג'ה.

2. ג'ואל אמביד- 29.3 נק (52.5% אפקטיבי, 49.1% מהשדה, 36% מה-3), 11.1 ריב, 4.5 אס, 1.5 חס, 32.8 דק. הוא גם נותן יכולת הגנתית אם כי פחות מבעבר וקבוצתו רחוקה 2 משחקים מהמקום הראשון במזרח שזה הדבר היחיד המשחק לרעתו. גם הוא משחק ללא אף אולסטאר בקבוצתו ושולט ביד רמה בכל היריבות שמולו. הוא שיפר את הקליעה והמובים שלו, גם יכולת ראיית המשחק השתפרה.

3. יאניס אנטטקומפו-עלה אתמול להיות מלך הסלים של הליגה אז נאחל לו ברכות. כמו בכל עונה הוא דומיננטי בשני צידי המגרש, דורס, רומס ומטביע על כולם. אם הבאקס יביאו ריצה לקראת הסיום סיכוי גבוה שיקבל את התואר בפעם השלישית. הוא נותן 29.4 נק (57.9% אפקטיבי, 54.7% מהשדה, 30.4% מחוץ לקשת), 11.3 ריב, 6 אס, 1.4 חס' ב-32.6 דק משחק. שיפר את הקליעה שלו העונה בנוסף לכל.

4. דמאר דרוזן- הבן אדם נמצא לא בהכרה בתקופה האחרונה והממוצע שלו ב-8 המשחקים האחרונים עובר את ה37 נק שהוא עושה אותם בג'אמפ שוטים על הפרצופים של המגינים בלי הכרה ובקושי זורק מחוץ לקשת. הוא מוביל את הבולס ללא לאבין הפצוע בלא מעט משחקים אל עבר המקום הראשון במזרח. הוא משחק את הכדורסל הטוב בקריירה שלו דווקא בגיל 32. הוא גם מנהיג את הקבוצה ונלחם כל משחק בלי לואד מנג'מנט, מגבלת דקות ושטויות של כוכבים אחרים, כדורסל אמיתי כמו פעם. מה הסטט אתם שואלים? 27.9 נק (53.1% אפקטיבי, 51.5% מהשדה, 33.7% מה-3), 5.1 אס, 5.2 ריב ב-35.5 דק' משחק.

5. ניקולה יוקיץ'- סוחב את דנבר למאזן נהדר בלי ג'אמל מורי, מנצח קבוצות לבדו ונמצא בעונה נפלאה כאשר דנבר 2 ניצחונות מהמקום הרביעי במערב עם מאזן 33-25. יוקיץ בעצמו מנהל את המשחק כרכז באומנות ונותן 25.8 נק (61.6% אפקטיבי, 57% מהשדה, 36.7% מה-3), 13.7 ריב, 7.9 אס, 1.4 חט', 33 דק משחק.

6. סטף קרי

7. דווין בוקר

8. דונובן מיצ'ל

9. לוקה דונצ'יץ'

10. זאק לאבין

2. חמישיות העונה:

חמישיית העונה ה-1: מוראנט, דרוזן, יאניס, אמביד, יוקיץ'

חמישיית עונה ה-2: קרי, בוקר, מיצ'ל, טייטום, אדביו

חמישיית עונה ה-3: ג'רלנד, דונצ'יץ', לאבין, סיאקם, טאונס

3. שחקן ההגנה וחמישיות ההגנה:

  1. מיקאל ברידג'ס
  2. באם אדביו
  3. גארן ג'קסון
  4. גובר
  5. יאניס
  6. מתיס טייבול
  7. באטלר
  8. אייטון
  9. סמארט
  10. גארי פייטון

חמישיית ההגנה ה-1: ברידג'ס, טייבול, יאניס, ג'קסון, אדביו

חמישיית ההגנה ה-2: סמארט, פייטון, באטלר, אייטון, גובר

4. רוקי העונה:

  1. אוון מובלי (בחירה 3)
  2. סקוטי בארנס (בחירה 4)
  3. פרנץ ואגנר (בחירה 8)
  4. כריס דוארטה (בחירה 13)
  5. ג'וש גידי (בחירה 6)

5. מאמן העונה:

  1. מונטי וויליאמס
  2. טיילור ג'נקינס
  3. מייק מלון
  4. אריק ספולסטרה
  5. ג'י בי ביקרסטאף

6. השחקן המשתפר (שחקן שנה 3 ומעלה בלבד)

  1. ג'ה מוראנט
  2. מיילס ברידגס
  3. דריוס ג'רלנד

הגיגים:

  1. יוטה לאן? היא עוד לא יודעת את זה אבל היא בשלב של פורטלנד, אינדיאנה והמג'יק של לפני שנתיים. הקבוצה לא תגיע רחוק מידי וביום מאד מאד בהיר עם פציעות אצל היריבות גמר אזורי זה המקסימום. אין לה גם כ"כ איך להתחזק כי ה"נכסים" שלה לא אטרקטיבים מספיק למשוך עוד כוכב. דונובן מיצ'ל גם יגיע מתישהו להבנה ששנות השיא שלו מבוזבזות לחלוטין ויתחיל לטפטף שהוא לא מרוצה. הם חייבים להעז ולקחת סיכונים גדולים לפני שיהיה מאוחר מידי. הכוונה בזה זה טריידים על גובר, בויאן וכל מה שיש להם חוץ ממיצ'ל לריצה של שנתיים או להטריד את מיצ'ל שערכו בשיא כרגע והתמורה עליו תהיה נאה מאד. זאת קבוצה לא צעירה ואם עד כה היא לא ביצעה את קפיצת המדרגה זה כבר לא יקרה עם השחקנים האלו.
  2. האם אמביד והארדן יביאו אליפות לפילי? נעשו דיונים רבים כאן באתר לגבי היתרונות והחסרונות והיו כמה כאלה שסברו שפילי אף הפסידו בטרייד. אז הנה דעתי: הארדן ואמביד מתאימים מאד לשחק יחד, כל עוד מי מהם לא יפצע הם יראו נהדר יחד תוך כמה משחקים בודדים אם לא מההתחלה. אני צופה שילוב קטלני מאד ביניהם, איש מהם לא זכה לשחק לצד כוכב גדול וזוהי הפעם הראשונה עבור שניהם. אני מאמין שפילי תראה אליפות העונה או בעונה הבאה בתנאי שתישאר בריאה. גם אמביד והארדן סוחבים שדים מן העבר ואצל שניהם כושר זה לא הצד החזק אבל הם יתמודדו עם זה כמו שכל אחד נאלץ להתמודד עם דברים. דוק ריברס אמנם מדאיג בפלייאוף והוא החוליה החלשה אבל הוא שדרוג עצום על ברט בראון ואת השאר אמורים להשיג 2 הכוכבים. יש גם את בעיית דני גרין שאם הוא יעדר מהפלייאוף יהיה מצויין לסיקסרס. חוץ מזה אני לא צופה בעיות מיוחדות שם.
  3. מה התקרה של דנבר בלי ג'מאל מורי בשיאו? הדחה בסיב ה-1. אם מורי לא חוזר דנבר היא הקבוצה שכולם ירצו לפגוש (יחד עם יוטה) כי אין לה הגנה וכמה יוקיץ אחד יוכל לעשות? לוקה כבר מחכה בקוצר רוח ושמח מהמחשבה שאת הקליפרס הוא כבר לא יפגוש בפלייאוף.
  4. כמה הלוחמים יחזיקו בלי ביג מן? סמול בול הוכח ככישלון, שום קבוצה לא זכתה באליפות בלי סנטר (כן אי שם גולדן עשתה את ב2015 אבל סטף וקליי הם לא השחקנים של 2015 במיוחד קליי והסגל מסביב לא אותו סגל). הם סוחבים על אדי דלק של בוסט עם הסגל מסביב אבל גם אצלם העייפות בוא תבוא ובפלייאוף שכולם יעלו הילוך האקסטרה שלהם כבר לא יראה כ"כ מרשים. נכון שיוקיץ' ודיוויס יחגגו על כל סנטר אבל יש שאלה גם למפגשים אחרים, לכמות המאמץ שאחרים יצטרכו להשקיע ובאיזה קלות הם יעשו זאת. אני לא צופה להם עדנה.
  5. האם הסאנס יכולים ללכת עד הסוף? אני סובר שבלי אייטון ביכולת מאד גבוה הם לא יזכו בגביע. האתגר שלהם זה בעיקר לעבור את הלייקרס (יגידו תודה אם לא יפגשו) כי את כל היתר במערב הם יעברו די בקלות לדעתי אבל היריבות המזרחיות כבר זה סיפור אחר ושם הם יצטרכו אייטון בשיאו. האם זה יקרה? אני לא אופטימי למרות שהם דורסים את כולם כרגע ומשחקים מדהים.
  6. האם הלייקרס יצליחו לצאת מהבוץ? כל עוד הביג 3 בריאים לדעתי רק פיניקס מסוגלת לעצור אותם וזה גם לא בטוח. האמונה שלי מתבססת על זה שדיוויס חוזר בפלייאוף לטחון את הצבע והוא בלתי עציר שם והיתרון הכי גדול של הלייקרס על כל יריבה מערבית. למעט הסאנס הם הפייבוריטים שלי גם מהמקום ה-10 לקחת את המערב. יש סיכוי מועט גם לממפיס הצעירה והנמרצת שיכולה לאתגר אותם ולא תהיה זו הפתעה אם ידיחו אותם.
  7. האם הבולס מסוגלים לנצח את הבאקס, נטס, פילי בסדרה? יש להם 2 כוכבים נהדרים עם קליעה והשאלה היחידה מבחינתם זה האם כל השאר יופיעו והאם המאמן שהוא נקודת החולשה הכי גדולה שלהם לטעמי לפלייאוף יצליח לא להרוס או להגיב למה שצריך להגיב? קובי וויט נמצא בתקופה טובה, האם הוא יביא את זה לפלייאוף? האם ווצ'ב'יץ' יתפקד? מה יעשו לונזו וקארוסו? הרבה סימני שאלה. מה שכן הם יודעים שהם חייבים ביג מנים בשביל יאניס ואמביד וממש בהחתמה טרייה הם הביאו את טריסטן תומפסון לנסות לפחות לקפוץ לריב'. אני אופתע אם הם כן יעברו אחת מהשלישייה שציינתי.
  8. מה התקרה של בוסטון? אתרנו געש ורעש לאור רצף הנצחונות האחרון שלהם שבא בעיקר מול נמושות וכנראה ימשיך מול נמושות אבל בין לבין הם ניצחו את ההוקס ושחטו את פילי ללא רחם. הדבר גרם לאוהדיהם לצאת מגדרם ולפנטז כבר על ריצת פלייאוף ארוכה, המאמן המושמץ שלהם לפתע הפך לטוב וליודע את העבודה. צר לי לבאס אתכם. הקבוצה שלכם לא משהו והמאמן שלכם מהגרועים בליגה. לא מאמינים? חכו לפלייאוף. עם כל זה מגיעות מחמאות לבראד סטיבנס שחיזק את הקבוצה נהדר בטרייד דד ליין עם דרק וויט שהגיע במשלוח ארוז במתנה מקואץ' פופ. זה יכול להיות טרייד מאד חשוב אם תהיה הצלחה שם.
  9. מה המכשפים עושים? אולי זה כישוף הפוך. הם באמת מאמינים שפורזי ישאיר את בראדלי ביל והוא המס 2 לבנות עליו קבוצת צמרת? זה קבוצת צנרת. מי שיש שם בקבוצה כרגע הם באמת חושבים שאלו שחקנים שיקדמו אותם לאנשהו? הם לא יודעים מה לעשות ולא קיבלו החלטה האם לבנות סביב ביל (אם לוקה לא הצליח ביל לא יצליח אל תדאגו) או ללכת לבנייה לחלוטין. זה שזה נראה כאילו הם כן החליטו אז לא הם ישנו את דעתם כבר בפברואר הבא, תסמכו עליהם. לדעתי הם ביצעו טרייד מחריד. הם לקחו בעצם את בארטנס במחיר כפול מהמקורי.
  10. מה יהיה עם OKC? כבר שנים לא מפסיקים להפסיד, כל הכבוד לכשרונות שלהם אבל איפה הנצחונות? לאחרונה מתחיל לתת שם תוצרת הרוקי טריי מאן, יחד עם דורט שפרץ העונה, השיפור הצפוי של גידי בעונה ושגא הגיע הזמן שיתחילו לנצח ולהיכנס לפלייאוף אחרת התירוצים יתחילו להיגמר.
  11. למה ההוקס לא ביצעו מהלכים בטרייד דד ליין? האם טרוויס שלנק חושב שהקבוצה שיש לו ביד טובה? תספיק להצלחה בפלייאוף? כל השחקנים הרכים האלה? וויליאמס, גאלו, בוגדן, הוארטר, קולינס? זה נכון שהוא כבר מחפש שנתיים בנרות להטריד את קולינס אבל אין שום דבר שבאמת יחזק אותם אבל מה עם האחרים? למה הם לא לקחו את דרק וויט? למי הם שמרו את הבחירות דראפט? זה בדיוק השחקן שהיה משדרג אותם פלאים. למה הם לא הלכו על ג'רמי גראנט ונתנו בחירת סיב 1 נוספת? למי הם שומרים את הבחירות האלה ומה הם חושבים שיצא להם בהם? עוד הוארטר? עוד אוקונגו? עוד רדיש? היו צריכים לתת בחירות על וויט וגראנט ולהביא אותם. דבר נוסף זה הירידה העצומה ביכולת של קאפלה, הוא ממש נחלש ואוקונגו היום טוב ממנו בהרבה גם בהגנה וגם מבחינת מאמץ וגם בסיומת ליד הסל, לא מובן למה הוא עולה כמחליף וקאפלה ממשיך לקבל קרדיט. הם צריכים שחקני הגנה וקשיחות סביב טריי יאנג ואין אף אחד כזה באזור לכן הם חוטפים 130 נק כל משחק בלי מאמץ. לטעמי זו הייתה שגיאה נוראית לא ללכת בכל הכוח על חיזוק והם ישלמו על זה.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

    1. דריי גם לא 11 בברלי גם לפניו. הוא שיחק העונה 34 משחקים (עד שיחזור זה כנראה חצי עונה בחוץ). אז זה פגע בו. חוץ מזה אלו ששמתי שומרים כרגע טוב ממנו. גם באטלר נפגע בגלל המעט משחקים ששיחק.

  1. תודה רבה על הכתיבה.
    אני מסכים איתך שג'ה יותר טוב מדריק רוז, אבל בעונה הזאת יש לשחקנים אחרים עונות מרשימות, בניגוד ל2011 – שם דווייט היה מקום שני בהצבעות בפער די משמעותי. יוקיץ', יאניס, אמביס ודרוזן משחקים יותר טוב מתוך הקבוצות הבולטות. חוץ מזה שיש לו שני שחקנים גבוליים לאולסטאר עם טריפל J וביין (גבוליים לאולסטאר כי הם בקבוצה טובה), והקבוצה הוכיחה שהיא גם טובה בלעדיו.
    סמול בול ממש לא נכשל, אפילו להפך, אני לא זוכר מתי לקבוצה שזכתה באליפות היה סנטר דומיננטי, אם אתה מחשיב את דיוויס אז ב2020, אבל חוץ מזה בשנים האחרונות הסנטר היה רול פלייר, פעם אחרונה הייתה טימי ב2014, וגם שם תמיד יש ויכוח אם הוא 4 או 5. גודל לכולם יש, לגולדן סטייט של 2015 היה את בוגוט עד שנפצע בגמר ואת אזילי אחר כך פשוט החמישיות הטובות הם בלדיהם.

    1. ביין וגקסון לא גבולים לאולסטאר. הם שחקנים סבבה כרגע. הקבוצה בלעדיו ניצחה כמעט רק נמושות זה לא רציני לטעון דבר כזה. הכוונה בסמול בול זה בלי סנטר לא התכוונתי לסנטר דומיננטי אבל צריך משהו סביר שיהיה שם לקחת ריב ולשים קצת גוף ואפילו את זה אין להם זה מכריח את הנמוכים יותר להתאבד על מלחמות בצבע מה שמתיש אותם

          1. בעונה שעברה הוא קיבל 21.4 דקות. נגיד שלוני יקבל 20 (כרגע הוא על 21.4 העונה) ואז וייסמן יקבל עוד 20, ואז אתה מסודר ועושה כמה דקות סמול-בול או משחק עם בייליצה נגד סנטרים מחליפים

  2. אחלה פוסט, נגעת בנקודות שלדעתי הן הסיפור של העונה.
    באמת 5 מועמדים מדהימים למ.וי.פי, בכל עונה אחרת הם היו המועמד המובהק אבל העונה יש תחרות שתוכרע בפוטופיניש לדעתי. מצד שני, השחקן המשתפר ורוקי העונה אלו פרסים שהוכרעו מזמן…
    דנבר ירצו את גולדן סטייט כל יום… כ"כ הרבה קשוחים מהם, מביך.
    יוטה- הם גמורים וכולם יודעים את זה חוץ מהם… עצוב
    תודה!

  3. כרגיל כיף לקרול מרות שיש גם חוסר הסכמות בינינו, נתגבר.
    לגבי אידיוטקה, קיבל מילה טובה אבל לא שיניתי עדיין דעתי עליו.
    המשחק אמש מזכיר קצת את האתנחתות של פופ עם מאנו טימי ופארקר שהיו זורקים משחק "בכוונה" כדי להגביר שוב את המוטיבציה ולצאת לסטריק חדש לפני תום העונה.

      1. אחד זה דריי שלא בעשירייה שלך
        שנים, אני עם שי בגישה שהלייקרס השנה לא עושים גמר מערב אפילו לא בטוח שיצאו מהפליי אין.
        אני כן חושב שהסלטיקס יכולים להגיע לגמר המזרח השנה, הבעייה הגדולה היא אידיוטקה ופחות השחקנים.

  4. תודה רבה פוסט נהדר.
    ג'ה לא יכול להיות הMIP, הוא שחקן צעיר שמשתפר פלאים.
    ג'ה בהחלט אחד השחקנים שבכיף יכול להיות הפנים של הליגה (ביחד עם לוקה, ואולי טריי), הוא פשוט אתלט פסיכי, רק שישאר בריא.

    אני בספק שיאניס יקבל את הMVP, זה בעיקר בגלל שיווק וזה, יאניס שחקן אדיר, בדרך להיות האירופאי הטוב בכל הזמנים (כבר הטוב? לוקה יתן פייט? אולי ניקולה), אבל אין לו יחסי ציבור כמו למשל קרי, ולברון, ולכן מתעלמים ממנו, ולוקחים אותו כמובן מאיליו.

    הסיפור של דרוזן קסום, הוא גם שחקן שממש קל לאהוב, מאוד מקווה שאם הנטס לא יקחו, אז שיקגו יקחו(או יהיו מול פיניקס). לא יודע אם MVP זה פיצוי, אבל בהחלט חמישיית עונה.

    איך ג'יי בי, לא בבחירות למאמן העונה? הייתי שם גם את נרס, שעושה פלאים עם טורונטו יחסית לחומר שלו. גם מי שהזכרת ראויים, נו אולי המאמנים בליגה לא כאלה רפי הבנה? (גם קר, ולו ראויים לאזכור, ומה עם בילי?)

    1. שכחתי ממאמן הקאבס יש מצב שצריך להיות במקום קיד. נרס לא עושה פלאים חזרו לו השחקנים והם מקום 7 זה פחות או יותר הרמה שלהם מקומות 6-10. בילי לא רואה אצלו שום דבר שזה בזכותו הוא פשוט קיבל 2 כוכבים כמו דרוזן ווץ בנוסף ללאבין זה כשרון גדול. זה כמו לתת קרדיט לנאש.
      אתה רואה איזה סלים דרוזן שם? מה זה קשור למאמן?

  5. אני מאוד אוהב את הבחירה במוראנט. לא יודע אם הוא ראשון אצלי, אבל הוא בטופ 5 מהשנייה הראשונה של העונה ורק משתפר. לגבי גולדן סטייט, כל עוד סטף, קליי ודריימונד יהיו בריאים זו מועמדת בכירה לאליפות, גם אם אחרי מילווקי ופיניקס ואולי פילי או ברוקלין

    1. ג'ה זה מעבר למספרים יבשים או הישגים הוא נותן לי את ההרגשה שנתנו לי קובי אייברסון זה אחד שבגללו אתה רואה כדורסל עם כל הכבוד לאפקטיבי וסטט וזה כל מהלך שלו זה כמעט הילייט תראה את הסלים שלו היום זה לא נורמלי איזה סחרחורות הוא עושה לשחקנים סבסובים מכל הכיוונים מכל צד קרוסאוברים

        1. קצת קשה לדעת בלי שכמעט ראינו את ציון, נקווה שיהיה דומה לאמביד שאחרי דשדוש בעונות הראשונות בלשון המעטה השתפר דרמטית, גם בצד הבריאותי, ולא כמו מה שזה נראה עכשיו לאודן.

  6. תודה שמעון מתייחס כרגע רק למעומדים לשחקן העונה ( אבל חייב להכניס שקראתי באיחור ניכר את מה שכתבת על מג'יק אתה חסר מושג ורואים עלייך שלא ראית אותו משחק …גם הודת בזה בעקיפין תראה שם מה הגבתי לך )

    לעניינו הערה מקדימה
    לא רק שהמירוץ צמוד אלא היה רב תהפוכות כמותו איני זוכר שנים
    זה התחיל בקרי שהיה נהדר אבל הוא וג.ס נבלמו לגמרי והוא יצא מהמירוץ או לפחות לא קונצנזוס
    זה המשיך בדוראנט אבל הפציעה תגרע אותו מהמאבק ( למרות שדווקא הוכיחה שהוא הכי טוב בליגה ובוודאי הכי משמעותי לקבוצתו )

    ככלל אני מסכים איתך לגבי כל 5 הראשונים
    אך חושב שליאניס פחות סיכוי דווקא בגלל שזכה בשלל הישגים אישיים
    עד לפני כמה ימים חשבתי שזה יוכרע בין אמביד ליוקיץ
    אבל הסיפור של דרוזן מטורף
    ומוראנט משחק כדורסל מדהים אישית מגובה בהצלחה קבוצתית
    זה צמוד מעין כמותו ואכן לא היה כדבר הזה שנים
    אני חפץ ביקרם של כולם שם אבל זכייה של דרוזן תרגש במיוחד

  7. לגבי חמישיית העונה הראשונה שמת את יוקיץ יחד עם אמביד למרות ששניהם 5 קלאסי
    אישית אני מסכים איתך
    הכלל שלי בבחירות כאלו הוא שאם יש שניים שהם הרבה יותר טובים מכל אחד אחר בתפקיד אחר שים את שניהם
    אבל לא נראה לי שפורמלית הם ייבחרו מזכיר שגם אשתקד אמביד היה סגן שחקן השנה…..אבל בחמישייה השנייה לאחר יוקיץ
    בנוסף למרות שנאתי הרבה את לברון ולמרות שאינו עושה הגנה הוא ייבחר ולדעתי בצדק

    בכל הקשור לבחירות האחרות פחות יודע או מתערב אבל קשה לי להאמין שגובר לא ייבחר לחמישיית ההגנה הראשונה

    1. ברור שלברון ופול יבחרו חמישייה ראשונה או שנייה אין ספק. אלו פשוט הבחירות שלי. אגב מה הבעיה עם 2 סנטרים אמביד יכול חופשי לשחק 4 וגם יוקיץ. יוקיץ למעשה משחק בעמדה 1 והוא רכז לכל דבר. סתם רושמים אותו בסנטר רק שתדע לך.

  8. אשר ליוטה
    כנראה נכון …אבל ככה חשבתי שנים על דאלאס עד שבאה לעולם שנת 2011

    אשר לשילוב הארדן אמביד
    כתבתי כבר שזה מזכיר לי במקצת את השילוב וייד /שאק או אפילו את הארדווי /שאק
    שילוב קטלני שיכול להצליח כבר העונה

    3 מסכים אך אני מסופק האם אפילו איתו בשיאו היא מסוגלת לעשות הרבה יותר ( למרות יוקיץ הפנומן )

    4.שאלה טובה שגם תלויית מאץ אפים בפליאוף

    5-6 אני סבור שפינקס פייבוריטית די ברורה לקחת את המערב אני מסכים עם כל מה שכתבת על ל.א אך מתרבים הסימנים שזו לא העונה של דיוויס כולל מהלילה ולכן נדמה לי שהיא לא תאיים
    מבין הקבוצות האחרות נדמה לי שדווקא ממפיס יכולה לקרוא את התיגר הכי גדול על פינקס במערב

    7 קשה לי לראות את שיקגו הולכת עד הסוף דווקא בגלל כוכבה דרוזן שאולי אולי ( הלוואי ) יקבל אם וי פי אבל ישתנק בפליאוף

    8 לגבי בוסטון לא יודע אם השנה אבל טייטום ובראון יכולים עוד להתפתח ולעשות דברים מפתיעים אולי אולי אפילו בפליאוף הנוכחי

    9

  9. תודה שמעון, מסכים עם הרוב.
    יוקיץ בנתונים לפני כולם עדיין, למרות התחרות החזקה.
    לברון חסר בכל הרשימות. הוא חמישיה 1 העונה בנתונים, יש שם שני סנטרים.
    תראה את נתוניו.

  10. אחלה כתיבה והסברים שמעון. לגבי ה MVP סטף ו – KD פתחו הכי חזק אבל ולא הגבירו…יוקיץ' הכי עקבי לאורך כל העונה אבל המאזן של דנבר יפגע בו וככה גם העובדה שזכה בשנה שעברה כמו יאניס שזכה פעמיים רצוף. ג'ה מדהים אבל צעיר והיה פצוע וממפיס שיחקו טוב גם בלעדיו וזה משאיר את אמביד שבכושר שלו כרגע הוא השחקן הכי דומיננטי בליגה ואת דרוזן שהוא סינדרלה. נטו יכולת תפוקה ויציבות העומה זה מגיע ליוקיץ', אבל אם המצב ישאר כמו שהוא היום אמביד יקבל, גם כי היה לו קייס בשנה שעברה. ההגיגים מעניינים אבל אני לא איתך לגבי המסקנות על בוסטון (הגנה מחזיקה פלייאוף), הלייקרס – אין שום סיכוי, הווריירס – עם גרין בריא הם ממילא לא ישחקו במאניטיים עם לוני או וייסמן ויכולים לנצח כל קבוצה בסדרה והסאנס – הם ה team to beat וכרגע פייבוריטים ברורים. פילי – הם צריכים עוד יוצר מהספסל, אולי איזה ווטרן שיבוא במינימום כי כרגע היחידה השניה חלשה

  11. כיף לקרוא אותך שמעון (חוץ מבכל הקשור לבוסטון, כאן אתה מדבר שטויות 🙂 ). לגבי המשחקן המשתפר, אני שם את הכסף שלי שעד סוף העונה אנפרני סיימונס גונב את זה לאחרים שציינת. הוא הופך לנו מול העיניים לשחקן עצום.

  12. מעולה שמעון כיף לקרוא כרגיל.
    הבחירות סבבה גיב אור טייק פה ושם לא משהו דרמטי.
    שתי היערות קטנות:
    אם אני מתחיל היום קבוצה – יאניס הוא הבחירה הראשונה.
    אם אני צריך לבחור גם מאמן – טיירון לו.
    🙂

  13. אחלה הגיגים……..
    "האם הלייקרס יצליחו לצאת מהבוץ? כל עוד הביג 3 בריאים לדעתי"
    חחחחחח איזה פאקינג ביג 3 שמעון?
    הגבה מפורק לספגטי
    הקלינגון מכובס עם דה שוט 24\7
    הבבון שואג כל הדרך לפרישה אמן בימינו

  14. תודה שמעון אחלה פוסט נהנתי לקרוא.
    ג'ה: כך כך אהבתי אותו שבשנת הרוקי שלו ראיתי כמעט רק ממפיס. אני תמיד מחפש דברים חדשים אז עכשיו זה דברים אחרים אבל זה יהיה מדהים אם הוא יהיה MVP השנה. הוא נראה היה מהתחלה כשחקן היילייט כזה שבדרך כלל לא יוצא ממנו כלום רק כייף לראות אבל הוא מתחיל לקבל מימדים במשחק שלו ששמורים לגדולים באמת.
    השנה אני על מיילס ברידג'ס. אם הייתי יכול לשנות אצלו משהו זה להכניס בו קצת רוע.
    סבבה של פוסט. תודה

  15. ESPN עשו סקר של המצביעים מי ה MVP עכשיו ואמביד נבחר, יוקיץ' שני ויאניס שלישי
    אני מעריך שאם אמביד לא נפצע ופילי שומרים על מיקום של טופ 4 אז אמביד יהיה MVP

  16. מסכים מאוד.
    איך העונה הפסיכית של דרוזן לא מקבלת יותר כבוד ויוצרת יותר באזז, הוא בעונת קריירה שאף אחד לא ציפה לה עם אחוזים מעולים ומוביל את שיקגו לראש המזרח, עם כל הפציעות וגם כשלאבין וווצ'ביץ' נעדרו הוא לקח פיקוד.
    הדירוג שלי לmvp:
    1.דרוזן 2.אמביד 3.יוקיץ' 4.יאניס 5.מוראנט

    1. הבעיה של דרוזן היא שיש לו היסטוריה שמשחקת לרעתו
      אף אחד לא רוצה לבחור אותו ל MVP ואז הוא כמו תמיד לא מתפקד בפלייאוף ועף בסיבוב הראשון

        1. קבוצה שדרוזן השחקן הכי טוב שלה בחיים לא תיקח אליפות
          הוא פייק נמבר 1
          אני מעריך שפילי,מילווקי ואולי אפילו מיאמי עושים סוויפ לשיקאגו

  17. בס"ד הרר
    די צמוד ל Mvp, נראה לי שילך לאמביד.
    הלייקרס יעופו בסיבוב הראשון לצערי, אם בכלל יגיעו לפלייאוף.
    לברון נשחק, ההגנה גרועה, דיוויס פציע, ווסטב3וק מציג משחקי אימים לפעמים.
    לא יתפלא אפילו אם יוטה יעיפו אותם, שלא. לדבר על פיניקס, הלוחמים, הקליפרס בריאים…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט