מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1.מה קורה בוושינגטון ויזרדס?

קוזמה הפך לאיש של הויזרדס עתה, כשבראדלי ביל לא משחק

ביום חמישי הויזרדס ניפטרו משני החוזים המכבידים ביותר שלהם, זה של הפוינט גארד – האנדראצ'יבר – ספנסר דינוידי וזה של הפורוורד – המאכזב – דייויס ברטנס. השניים הועברו לדאלאס עבור השחקן הגבוה והמוכשר – אבל הנוטה לפציעות – קריסטפס פרוז'ינגיס. חוזהו של פרוז'ינגיס הוא לא חוזה קל. הוא יכול להיחשב לחוזה טוב אם פארוז'ינגיס יתחיל לקלוע 25 נק' ולקטוף 10-15 ריב' למשחק. אחרת הוא הופך לאלבטרוס – חוזה גדול וכבד שלא מספק את הסחורה.

כשהוא במיטבו – ולשם כך הוא הובא – הוא שחקן של 20-25 נק' המרווח את ההתקפה, ובדרך חוסם כמה זריקות. לשם כך הוא הובט: למשוך את ההגנה אליו, ובכך לשחרר טת בראדלי ביל לעשות את השטיק שלו. אבל פרוז'ינגיס הוא לא תמיד במיטבו. למעשה בחצי המשחקים הוא פצוע, וכשהוא כן משחק ישנה לו נטייה להיעלם במשחקים. להירדם ולא לתרום. כשזה קורה, חוזה של 30 מיליון לעונה זועק אז את זעקתו: "הצילו אותי מעונשו של זה!"

אם כך אז פרוז'ינגיס מגיע לויזרדס כפרוייקט ל-RECLAMATION – 'טיוב' לפי מילון חדש 2020. – ואני מאמין שבדאלאס מרגישים אותו דבר בקשר לשניים שהגיעו.

זה במידה וביל נשאר בקבוצה. הוא עבר ניתוח מסיים עונה.

הצעד הבא של הויזרדס היה לעשות טרייד של הפאור-פורוורד מונטרזל הראל לשרלוט עבור איש סמית', וורנון קרי ג'וניור, ובחירת דראפט סיבוב שני. הויזרדס עשתה זאת כי הראל ממילא יעזוב הקיץ כי משכורתו – 9.7 מיליון היא בדיחה והוא יקבל כסף גדול שוושינגטון לא מוכנה להשוות.

עם פרוז'ינגיס בריא ושלם, משחק הויזרדס ישתנה מין הקצה אל הקצה. לא היה להם סנטר כזה דומיננטי מאז מוזס מלון, אבל כמובן שפרוז' היא רזה כמקל, איטריה בגובה 2.21 מ'. הויזרדס הייתה GUARD_DOMINATED TEAM ועם פרוז' זה ישתנה אם הוא יסכחם להישמע לווס אנסלד ולתקוע יתד בצבע. י.ש לויזרדס מספיק זורקי שלשות. כל כך הרקבה תלוי באם בראדלי ביל נשאר או הולך. אם הוא נשאר, ומסכים לשחק נכון עם פרוזינגיס, יש מצד שתהיה לנו כאן במזרח קבוצה כמו הנאגטס עם ניקולה ג'וקיץ' וג'מל מוריי. אם בראדלי ביל עוזב חייבים יהיו להביא פוינט גארד כי איש סמית' אינו טוב מספיק. אם ביל נשאר, עיקרר העבודה של ווס אנסלד המארמן היא ליצור תכנית עבודה 'בראדלי-ביל/קריסטפאס-פרוז'ינגיס שתעבוד.

2. דייויס ברטנס רק עזב, וכבר הצטיין במבריקס בנצחון על מיאמי היט, והוא מסביר ישר ולעניין את אחת מהבעיות הגדולות של הויזרדס

דייויס ברטנס רק עזב את הויזרדס, וראו זה פלא: הוא תוקע 12 חיצים ב-13 דקות משחק ס"ה, בנצחון דאלאס על המבריקס, ואז מסביר את הבעייה הרצינית ביותר של קבוצתו לשעבר: שחקנים דואגים יותר לדקות המשחק שלהם, מאשר לטיב משחקם.


3. יש לי חדשות רעות ביותר עבור כל אוהדי הלייקרס באתר (אני רציני מאד):

4. חדשה רעה מספר אחד: לייקרס לא מוכנה להשקיע כסף, או שאין לה

הלייקרס לא עשו דבר בעונת הטריידים. אפשר לומר שהם לא נקפו אצבע.

למה?

כי כל תזוזה לשיפור עולה כסף.

הייתה להם הזדמנות לעשות טרייד של ראסל ווסטברוק בג'ון וול אבל הטרייד הזה היה עולה כמה גרושים כי יוסטון התעקשה שהלייקרס ייקחו גם את כריסטיאן וודס עם ג'ון וול לפי Dave McMenamin, מהאי.אס.פי.אן (/basketball/lakers-turned-down-russell-westbrook-john-wall-trade/591801) וזה היה עולה ללייקרס כסף נוסף שאין להם, או שהם מתקמצנים להוציא (https://www.cbssports.com/nba/news/nba-championship-tiers-suns-warriors-bucks-are-the-favorites-76ers-on-deck-after-james-harden-trade/ג'יני באס היא חתיכה לא רעה, אבל היא חרמנית. לא למין. בענייני כסף. או שהיא קמצנית, אבל האמת היותר נכונה היא שאין לה כסף, והבעלים האחרים בלייקרס ניכנסו לעיסקה רק כאנשי עסקים והם לא מאמינים בהשקעה אם לא מראים להם רווח: ro

The Lakers reportedly  turned that down because they were unwilling to pay extra money.

There was an iteration of the John Wall trade that included Christian Wood that would have involved more money,” ESPN’s Dave McMenamin said on the Brian Windhorst and the Hoop Collection Podcast. “I’ve been told from other sources in Houston that there was a message that the Lakers were not willing to take on more money.”

לא רק זה. לפי רמונה שלבורן האמינה, כל נסיונות הלייקרס להטריד את ראסל ווסטברוק נעשו 'בחצי לב':

ESPN’s Ramona Shelburne added that she heard the Lakers’ attempts to make a trade were more “half-hearted.” She said she heard the team was unwilling to take on more luxury tax money or sacrifice more future picks.

Shelburne believes the Lakers’ front office took the approach that the veterans built the roster as they wanted and that this is their mess to clean up.

הנה ה-PUNCH SENTENCE:

The Lakers are 26-31 and they have already sacrificed a huge amount of their draft future in the deal to get Anthony Davis, which helped them win a championship. The Lakers may have decided that this year’s squad was not a team worth sinking more assets into, which probably was a prudent choice, even if they had to take some social media pain.

5. חדשה רעה מספר שניים (יותר רעה אפילו מהחדשה הרעה מספר אחת!): הלייקרס נשארים בדיוק אותה קבוצה בשנה הבאה

רמונה שלבורן, כתבת ה-ESPN המכסה את הלייקרס, הופיעה שלשום בתכנית https://open.spotify.com/episode/6QsKGYPW8dXmTXZpL32vqt?si=0cd112e5773d4428“Brian Windhorst & the Hoop Collective” ואמרה שבעלי הלייקרס ניכנעו למצב הכספי של הקבוצה והודיעו חד משמעית שלא ייעשו כל שינויים בגרעין הקבוצה לשנה הבאה. היא ציטטה בעלים, ומנהלים:

I resigned to the fact that the core of star players is not likely to change, even in the offseason.

“ ‘Let’s not make a change to make a change.

Let’s make a change only when we are sure it’s going to make us a lot better

,'” Shelburne said, via Jacob Rude of Silver Screen & Roll. “And I’ve even heard the phrasing ‘This is probably going to be the roster next year, too.’

***********

The Lakers seem to be thinking hard about financial concerns as they stood pat at the deadline. Based on their current strategy, it’s tough to see next season playing out much better than the current one is.

***********

6. סליחה, כמעט שכחתי. הם אחרי טריסטן ת'ומפסון…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
67 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trusttheprocess
trusttheprocess
17/02/2022 4:23:39

מנחם הכתיבה שלך תמיד מרשימה ויש לך הספק של חמור עבודה בשדות האורז בוויאטנם .
אבל משום מה אתה נמשך לגונבי הדעת ועיתונאים מטעם כמו רמונה שלבורן,סטיבן איי סמית,ווינהורסט ואחרים, רמונה היקרה שלך כבר היום ברדיו ב LA ששמעתי בדרך למשרד אמרה שהיא התכוונה שנכון להיום הלייקרס ישארו אותה קבוצה אבל מחר או מחרתיים או בקיץ מי יודע, בקיצור אפילו היא מודה שהיא סתם מזיינת את המח.
הסיפורים שלך הרבה יותר טובים מכל שטות שרמונה מוציאה מהפה
אני יודע מה הלך לא טוב עם ברטנס בוויזארדס, הוא קיבל חוזה של 60 מליון והפסיק להתאמץ , הוא לא הראשון ולא האחרון

אשך טמיר המקורי
17/02/2022 5:31:32

התאמץ, לא נכנסו לו כדורים ולא ידעו להשתמש בו, זרק יותר מדי זריקות קשות במקום מהתקפה מסודרת.
וגם הפך לפרימדונה, הוא הראשון להיות אשם במה שהוא מתלונן עליו.

אוהד ס"א
17/02/2022 9:26:37

ברטאנס הוא תרנגולת עיוורת שמצאה גרגיר ומתחילה לרקוד כאילו היתה מייקל ג'קסון.
המושג הגנה זר לו. הוא מרוויח הרבה יותר מדי לשביל להיות שחקן רוטציה 6-9.
יאללה, בוא נחזיר אותו עם סלואו מו וקורי ג'וזף.

אשך טמיר המקורי
17/02/2022 14:54:05
Reply to  אוהד ס"א

בקבוצה שתדע להשתמש בו הוא עדיין נשק קטלני

יניב ש.
17/02/2022 9:44:57

יפה כתבת, כל מילה נכונה.
שבארטנס יסתכל במראה לפני שהוא בא בטענות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יניב ש.

בארטנס מסתכל ובמראה ורואה אדם עשיר מאד ואומר לעצמו יו אר דה מן! יו אר דה מן!

אשך טמיר המקורי
17/02/2022 5:29:29

תודה דוק
הנהלת הלייקרס צודקת, לברון הכניס אותם לברוך הזה, קיבל את כל מה שרצה (לפלינקה היה טרייד מוכן עם הילד אבל לברון רצה את ראס), קבר את הלייקרס ברוסטר הזקן הזה בלי בחירות דראפט לשנים (כמו שהוא עושה תמיד לכל קבוצה – יונק את לשדה ומשמש כטפיל), ועכשיו שיתמודד לבד עם תוצאות מעשיו.
למה שיזרקו עוד כסף ונכסים על קבוצה שגם ככה לא תגיע לכלום?
הם תקועים עם השיקוץ ועם הסגל הזה, השיקוץ תקוע איתם.
תענוג

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/02/2022 7:12:30

+100

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/02/2022 7:17:25

חחחח
שהבבון יקח את עצמו לשקיעה,
הלייקרס חוזרים לסיבוב נוסף בחירייה ל5-10 שנים ב100%

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/02/2022 7:34:06

לברוך ג'יימס…

PhillySpecial
17/02/2022 5:42:55

מי הדביל, באמת דביל, ששילם לעלוב הזה פורזינגיס כל כך הרבה? הניקס?
תודה מנחם, מצטרף לטראסט, לצטט את רמונה המשעממת זה להוריד את רמתך, היא לא נושקת לקרסוליך בהבנת המשחק ובטח ביכולת הכתיבה. בריאות ודש לגייל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  PhillySpecial

דאלאס

א. מנור
17/02/2022 6:56:06

איך אומרים טנקינג בפורטלנדית? אין דבר כזה !

הלייקרס תקועים אבל נראה באמת מה הם שווים רק בפלייאוף.

ברטנס שחקן חד ממדי שמתאים לקבוצה עם כוכב יוצר ומוסר והוויזארדס לא כאלה ואז סתם הפך לחוזה תקוע . כרגע הם בעיקר חסרי דרך ותלויים ותקועים עם בראדלי ביל . אין להם ביצים לריבילד אמיתי ארוך טווח ואין מספיק כשרון ויכולת(סליחה דני) להצליח עכשיו. אולי שנה הבאה עם ביל,קוזמה, דני וק.פ יהיה להם סיכוי. חייבים להביא רכז נורמלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  א. מנור

כל משחק שפורטלנד מנצחים וסיימונס לוהט מוריד את הערך של דמיאן לטרייד חחחחחחחחחחח

אהרון שדה
17/02/2022 6:58:45

תודה מנחם
אומרים שדיוויס נפצע עכשיו
בלעדיו הפליאוף אפילו בספק

Jonathan
17/02/2022 7:06:22

המצב של הלייקרס החמיר עוד קצת. דייויס עיקם את הקרסול בנחיתה מקפיצה גבוהה. ולפי איך שזה נראה העונה הזו הלכה מבחינתו. אין להם גם טעם לטאנקינג כי בחירות הדראפט הלכו כשהם הביאו אותו.

Jonathan
17/02/2022 7:06:50
Reply to  Jonathan

מה שאהרון אמר…

דוקטור רזי הופמן
17/02/2022 9:56:34
Reply to  Jonathan

מה שיונתן אומר…
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/02/2022 7:15:08

תודה על כל החדשות הנפלאות על מושבת הבבון השואג וחבורת הזבל.
רק בבקשה בעדינות לס,שלא תפעיל בטעות את האנטי ניחוסון

Berch
17/02/2022 7:17:32

מעורב משעשע
מה שבטוח שלרמונה שלבורן יש את אחד השמות שהכי כיף לומר….
🤣

Tzafriros
17/02/2022 7:34:06

אני שואל את עצמי כמה הפסדים יקחו עד שווגל יפוטר? איכשהו תופסים ממנו למרות שלא עשה כלום בקריירה ואפילו מאורלנדו חסרת הציפיות פוטר. ג׳ני באס כנראה לא מבינה בכדורסל הרי המטרה היא לנצח. כמובן שהסגל לא מספיק טוב אבל הם נראים זוועה ואני רואה מה הקליפרס עושים עם שחקנים חצי נכים

jefffoster10
17/02/2022 8:12:47
Reply to  Tzafriros

אני חושב שווגל הוא הבעיה הכי קטנה של הלייקרס, כל הסגל שם נבנה עקום ו-ווגל בעיקר נדפק מהסיטואציה, מאמן שידוע בהגנה שלו נתקע עם שחקנים שהמושג זר להם. וכן גם העובדה שדייויס עשוי מזכוכית לא מסייעת להם. לא יודע אם ווגל הוא הפתרון, אבל הוא בטוח לא הבעיה.

Tzafriros
17/02/2022 10:22:07
Reply to  jefffoster10

היי בנגלס אתה לא רגיל לאהוד קבוצה כמו הלייקרס. שמפסידים עושים שינוי זה היחידי שאפשר כרגע. חוץ מזה אני רואה את ההצלחות של הראל קוזמה קיי סי פי ורונדו ולא מבין איך אצלינו הם לא ראו מגרש

jefffoster10
17/02/2022 12:21:29
Reply to  Tzafriros

האמת שהבנגאלס עשו בדיוק הפוך, השאירו מאמן הרבה שנים (מרווין לואיס) והמשיכו להפסיד…
הכי קל זה לפטר את המאמן במיוחד שהוא לא נתפס כ"פיגורה", אבל במקרה של הלייקרס זה לשים פלסטר על שבר…מה גם שלא מסתובבים יותר מדי מאמנים מוצלחים שיכולים לשקם אינסטנט את הבנייה העקומה הזו, אין לך איזה אנצ'לוטי (אוברייטד רצח, במאמר מוסגר) בשוק, מקסימום יש לך שייע פייגנבוים בדמות מייק בראון או משהו בסגנון. זה מה שיוביל את מכונת התארים הרעבתנית חסרת הנשמה שנבנתה אינסטנט להצלחה לה משוועים האוהדים? אני בספק.

shadow
shadow
17/02/2022 7:34:21

אתם מבינים שרכיכה כמו דיוויס שהגוף שלו לא מוכן למשחק כדורסל באינטנסיביות הזו, מקבל מיליונים ומעמד בשביל להיות אגרטל בחלון ראווה?
מה הוא עושה עם הזמן שלו במקום להכין לעצמו גוף מברזל?
ליגה של אהבלים ושודדים בטרנינג, זוללי לאפות וג'אנק פוד.
.
🤦‍♂️אה כן, ודאמר דרוזן הוא הMVP האמיתי!!!
38 נקודות רק עם זריקה אחת וקליעה אחת מהשלוש ורק חמש זריקות עונשין וגם אותן קלע. 30 נקודות מהמיד ריינג. אלוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

חחחח לצערי אני מיום ליום משתכנע ממך לגבי דיוויס הבחור פורצלן נפצע כל 5 משחקים כאילו הוא 2.30, כל הזמן עם הצגות מרוח על הפרקט. למרות שעיקום הקרסול לא קשור לזה ספציפית אבל הוא כ"כ רך במשחקים הוא בורח לגמרי ממגע, חשבתי זה לחצי מהזמן להוריד עומס ושבפלייאוף יחפור פנימה אבל הוא התאהב בזה

דרוזן מטורף מצחיק שהספרס ויתרו עליו חינם חח הוא דוראנט ובוקר מלכי המיד ריינג

shadow
shadow
17/02/2022 14:01:43

עיקום קרסול ועוד איך קשור מכל הבחינות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

איך עיקום קרסול קשור? נחת למישהו על הרגל והיא התעקמה. יכול לקרות גם למר עולם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דרוזן עבר בסיין אנד טרייד, קיבלנו בחירת סיבוב ראשון משיקגו, את יאנג שעבר לטורונטו עבור עוד בחירת סיבוב ראשון, ואת הבייאוט של דראגיץ' שחסך לנו קצת כסף. יתכן שהיינו מקבלים יותר אם היינו מוותרים עליו לפני כן, אבל זה בטח לא בחינם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אה אוקיי לא ידעתי אז בסדר

Tzafriros
17/02/2022 10:22:46
Reply to  shadow

באמת כוסית הדיוויס הזה. יש לו מזל שקובי לא בחיים היה יורד עליו חזק. הוא מבייש את נעלי הממבה!!!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/02/2022 7:36:59

מעורב מעולה, תודה רבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

על מי בארטנס מחרטט חחחח הוא מאלה שעשו את זה מה שהוא אומר, היה זורק איך שהיה מקבל כדור קיבל חוזה שערורייה מרפה הבנה ומשחק אותה כאילו הוא שחקן חחחחחחחחחח, כולה עומד על הקשת שאף אחד לא שומר אותו ונכנס לו כמה, יש לו פעם ב משחקים. הוא פורזי בחצי מחיר אותו שחקן אז זה דיל טוב של המאבס. הפכו אותו לכוכב….הצטיין….
קליר פאת מוחלט בהגנה, על כל שלשה שקולע עולה לקבוצה ב6 נק. העיקר עקץ את הברינקס אז מתבאס שאחרים גם רוצים לעקוץ כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם פורזי זה החוזה הכי גרוע בליגה. שחקן שלא יוביל אותך לכלום, פח רציני, פצוע כל 5 משחקים, היכולות שלו זה שקר, הוא מידי פעם קולע נגד זבל בעונה הסדירה בלי שמירה וזהו, שחקן נוראי, בור בהגנה, חלש בהתקפה, 2.20 שמעיף שלשות, זה בארטנס במחיר כפול. ווש מפגרים עם דיפלומה, הקבוצה הזאת מתה

Banchero5
Banchero5
17/02/2022 12:26:55

פעם ב… הוא גם יתן לך איזה דאנק מפלצתי כזה להיילייט ויוסיף כמה בלוקים וזה משהו שצריך לדעת איך לגרום לו לעשות יותר כי בכל זאת רואים שהוא מסוגל לזה, הוא מוסיף נוכחות בהגנה עצם זה שהוא רק עומד שם כמו עציץ, אם הוא מחליט להיתאמץ קצת בהגנה אז בכלל טוב.
כל הדברים האלה בארטנס לא יכול לעשות גם אם תצמיד לו אקדח לראש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Banchero5

הפעם ב… הזה לא שווה שכר כפול 🙂
כן פורזי קצת יותר טוב אבל זה לא מה שיעזור לווש להתקדם לאנשהו

דדי
דדי
17/02/2022 13:41:26

הסיבה לטרייד היתה המצב הרפואי שלו.
הבנתי שהמצב ממש ממש בעייתי, הרבה מעבר למה שפורסם, במיוחד לטווח הארוך.
ועדיין, אני במקום דאלאס מעדיף להחזיק בחוזה שלו במקום לצרף את ברטאנס ודינווידי גם אם לא ישחק אפילו משחק אחד נוסף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

פורזי? נו זה היה צפוי שהמצב הבריאותי שלו לא יהיה טוב בגובה הזה, הוא פצוע כל כמה משחקים כבר שנים. אני אגב כן הייתי מעדיף את דינווידי ובארטנס כי זה מגדיל את הסיכויים של לוקה יותר

אור
אור
17/02/2022 14:52:04
Reply to  דדי

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רמונה שלבורן זה לברון ג'יימס. זה המילים שלברון ציווה עליה לפרסם. אל תאמין לתאגיד

PhillySpecial
17/02/2022 8:26:52

דרוזן mvp או לפחות מועמד בכיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי שלא ראה את גה-הMVP האמיתי של העונה הזאת. איזה מהלכים יאללה
https://www.youtube.com/watch?v=vhyNKvEuixE

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/02/2022 15:14:28

המהלך האחרון זה לא צעדים, יותר בסגנון של מסע כומתה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/02/2022 9:22:21

אחרי ישיבה ארוכה של מועצת גדולי ה-ללל
אפשר לגלות שלס עבר ניקוי יסודי וחיזוק נגד
הבבון והזקנים,הבאנו את הגננת שתהפנט אותו וחטפנו אותו לכפר להשלמת הטיפול
אנו מדווחים על 100% הצלחה בלי תופעות לוואי

אשך טמיר המקורי
17/02/2022 17:04:32
Reply to  מנחם לס

עדיין אוהב את הטוסיק של סרינה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/02/2022 18:15:26

הכל סילאן לס,אתה מוגן ב100%

Alex Rabino
17/02/2022 10:34:31

בארטנס הוא מסוג השחקנים שלא שווים את הכסף שמשלמים להם. בוויזררדס הוא היה בד"כ התחנה האחרונה בהתקפה כי כל כדור שהגיע אליו הועף בכיוון הסל. חוץ מזה הגנה זה לא דבר שמקובל עליו. טוב שוושינגטון נפטרה ממנו וממשכורת העתק שלו. הניתוח שלך על הוויזארדס התעלם מהכוחות העולים הצעירים שלה קיספרט, האצ'ימורה ואבדיה. אבל אני מסכים שיש להם בעיה בעמדת הפוינט גארד.

דדי
דדי
17/02/2022 11:54:28

הכסף לא הטריד את הלייקרס.
ה״חצי לב״ של העניין היה מה שכבר כתבתי – שפלינקה לא קיבל אישור מההנהלה הגבוהה להציע אף בחירת סיבוב ראשון עתידית בטריידים, ומזל גדול כי הדביל הזה מחלק אותן על ימין ועל שמאל לאורך כל השנים המעטות שלו בתפקיד, בלי שהוא מראה שום יכולת לעמוד על שלו במשא ומתן.
הבעיה לא היתה שיוסטון רצו להוסיף את ווד, הבעיה היתה שהם רצו את בחירת הסיבוב הראשון ב 2027.
.
הסיבה שהם לא רצו לקחת עוד חוזים ארוכים היא כי ההנהלה הגבוהה לא יודעת אם לברון ימשיך בקבוצה אחרי העונה הבאה, אז אסטרטגיית היציאה שלהם היא שבקיץ 2023 יהיו בפיירול של הקבוצה רק דייויס ואולי עוד איזה 2 חוזים קטנים (בטח ינסו להחתים את מונק על מיני mle. לא יודע אם יצליחו).
האמת היא שזה אפילו לא בטוח שהלייקרס ירצו שימשיך.
.
כמו שכבר כתבתי כמה פעמים – המצב בין הלייקרס לקלאץ׳ מתוח מאד ובכלל לא בטוח ששיתוף הפעולה הזה ימשיך כשהחוזה של לברון יגמר.
זאת הסיבה שטריסטיאן תומפסון חתם עכשיו בשיקגו ולא בלייקרס, זאת הסיבה שרדיש הגיע לניו יורק ולא ללייקרס, וזה אפילו יכול להיגמר בטרייד של דייויס אם וכאשר לברון יעזוב.

yaniv
yaniv
17/02/2022 14:36:09
Reply to  דדי

מה הסיפור הזה של הלייקרס וקלאץ?
אתה יכול לפרט יותר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

קלאץ רוצים שליטה בקבוצה. זה היה כ"כ צפוי. השיקצה רוצה להיות בעלים של מועדון בטח אחרי שיפרוש ורוצה את הלייקרס כי מול באלמר הוא נחשב עני 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואתה מכיר את לברון הוא רוצה כאן ועכשיו לעצמו לא מעניין אותו אחרי זה מה יקרה אז הוא עושה פאסיב אגרסיב להראות שהוא מחזיק אותם בביצים

דדי
דדי
17/02/2022 15:06:53
Reply to  yaniv

לסוכנות שחקנים ולקבוצה אין בהכרך אותם אינטרסים, ואז מתפתחים מאבקי כח ושליטה…

yaniv
yaniv
17/02/2022 15:10:53
Reply to  דדי

זה ברור השאלה האם זה מעבר למאמבקי כוחות,אולי כמו ששמעון אומר זה עניין של שליטה בקבוצה ולברון דרך קלאץ רוצה בסופו של דבר ךהשתלט על הלייקרס

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/02/2022 15:18:35
Reply to  yaniv

לא שאני מבין גדול, אבל איך להשתלט? הוא צריך שבאס תמכור לו את המועדון, לא? גם אם היא לא הבעלים היחידי, אני בטוח שיש לה רוב

אור
אור
17/02/2022 18:24:30

לא יודע על מה שמעון מדבר, לברון לא קרוב לאזור חיוג של לקנות חלק משמעותי מהלייקרס

Banchero5
Banchero5
17/02/2022 12:20:46

– בארטנס היה אחד השחקנים שהתלוננו על זה שהם לא מקבלים מספיק דקות משחק (גם לא הגיע לו, שחקן חד גווני שברגע שלא נכנס לו השלשות אין מה לעשות איתו והוא רק מזיק להקבוצה) אבל עצם העובדה שגם הוא גם דינוודי וגם מונטז הרל מדברים על לוקר רום "רעיל" זה סימן לא טוב לוושינגטון, מעניין מי הרעל שם (לא בציניות, באמת לא יודע).

-אני אוהב את פרוזינגיס שהוא בריא* מקווה שיממש את הפוטנציאל שלו בוושינגטון, אחלה שחקן ונראה שהוא יסתדר גם עם דני אז זה פלוס בשבילנו.

-דק' באס היה נותן סטירה לבת שלו על הקמצנות שלה, את הפאקינג לייקרס!!, לשלם בגדול ולקחת סיכונים עם הluxury tax זה חלק מה-DNA של הלייקרס, הם לא מתקמצנים אף פעם, מצאה זמן לחליט להיות "בונקר" ועוד עכשיו שדיוייס נפצע רוב הסיכויים שהם יהיו מחוץ לפלייאין, מקווה שיצליחו להיתשחל בסוף, כי בכל זאת פליאוף בלי הלייקרס מוריד קצת מהפיקנטרייה של הפליאוף, מצידי שיעופו בסיבוב הראשון רק שיכנסו איכשהו ( אני לא אוהד שלהם אבל בכל זאת זה הלייקרס).

jefffoster10
17/02/2022 12:25:00
Reply to  Banchero5

ג'יני באס ממשיכה דרכם של האל והאנק סטיינברנר…

אור
אור
17/02/2022 14:57:56
Reply to  jefffoster10

באיזה מובן

אור
אור
17/02/2022 14:58:46
Reply to  jefffoster10

אוקיי כן ככה זה נראה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם תודה רבה, הלייקרס בצרות גדולות. וושינגטון בדרך לשום מקום, כרגיל, אבל זה דווקא יכול להועיל לאבדיה.

שחר אלוני
18/02/2022 0:25:05

תודה מנחם

ירון, החלום
ירון, החלום
02/03/2022 1:57:34

בס"ד
תודה מנחם.
נראה שווש, זקוקים לנס, עם הפציעות של פורזי.
הלייקרס, אל תבנ עליהם השנה.