טורניר המכללות: האזור המזרחי (ראשון בסידרה) / מנחם לס

 

החלטתי לכתוב סידרה ארבעה מאמרים על ארבע אזורי טורניר המכללות שמהם תגענה ארבעת הקבוצות לפיינל פור, כל יום סידרה אחרת. מחר ומחרתיים מתקיימים 4 משחקי הקדמה לקביעת ה-64. הטורניר עצמו מתחיל ביום חמישי.

 

האזור המזרחי

הקבוצה שניבחרה ראשונה באזור המזרחי היא וירג'יניה. מי שראה אותה מנצחת אתמול את דוק 63-72 לא יכול היה שלא להתפעל מהקבוצה הזאת: תענוג של כדורסל. אף שחקן שייבחר גבוה בדראפט (אבל לך תדע!), אך מי שראה את מלךקולם ברוגדון או ג'ו האריס מבין שאתה לא צריך סופרסטארים שכותבים עליהם כל יום כמו ג'בארי פרקר ליצור קבוצה מצויינת, הקולעת מרחוק וטורפת סלים כאילו זה היום האחרון בחיים של הריבאונדים.

אבל בכל אזור שיש מישיגן סטייט הוא אזור מסוכן. אחלד המשחקים שיהיו המענגים ביותר לצפייה יהיה מישיגן  סטייט נגד הארווארד. היכן "במזרח" הן משחקות? צדקתם! בספוקיין, וושינגטון! חוץ מהוואי אין יותר 'מערב' שאתה יכול ללכת אליו בארה"ב, אז גאוני המכללות קבעו למישיגן סטייט מאיסט לנסינג, מישיגן, ולהרווארד מברוקליין, מסצ'וסטס, לטוס לספוקיין, אם אני לא טועה העיר של ג'ון סטוקטון.

אבל לא משנה היכן ישחקו. מישיגן סטייט תנצח כמובן את הרווארד אבל לא לפני שאוניברסיטת הגאונים תוציא לה את הנשמה. הרווארד משחקת משחק מסירות ותחבולות עם קבירות מה-3 בדיוק של מנתח מוח. לא תצטערו אם תוכלו לחזות במשחק הזה.  הקרימסון טייד מהרוארד הם בטורניר זו השנה השלישית ברציפות. היא כבר לא פוחדת מאף אחד. בשנה שעברה הם ניצחו את ניו מכסיקו, זוכרים? יהיה מה זה שמח! מישיגן סטייט תנצח, אבל אז היא תפגוש בסיבוב השני את סינסינטי עם שון קילפטריק הנהדר. וואללה לא קל לאף אחד. 

פרובידנס היא מס' 11, אבל תאמינו לי שאף קבוצה לא רוצה לשחק נגדם כי מבחינת יכולת הם לפחות "4". הם ניצחו את ה-'ביג-איסט' כמו גדולים. לראשונה בשני עשורים. הם חמים מאד. חזיתי בהם: קבוצה של פנתרים מהירים מהברק ומנתרים לתיקרה.  אבל אם פרובידנס מנצחת, היא תפגוש כנראה בסיבוב השני את צפון קרולינה. נכון לרגע זה אני הולך עם פרובידנס.

הצרה של אזור המזרח היא שמישיגן סטייט תצטרך לפגוש את וירג'ינה בחצי הגמר לאזור המזרח במדיסון סקוור גארדן, ולא בגמר. בחצי הגמר השני תשחקנה לדעתי וילנובה ואיובה סטייט. הגמר של המזרח?

מישיגן סטייט נגד וילנובה.

המנצחת? מישיגן סטייט!

מחר: האזור הדרומי!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. מישיגן משחקת באותו איזור לא? הם גם לא פראיירים מהכמה משחקים שראיתי אותם השנה, וגם יש להם את הליטאי שk700 אוהב

    1. לא, מישיגן שובצה למיד ווסט עם ויצ'יטה סטייט.

      לקרבה העירונית אין קשר לשיבוץ בטורניר הארצי, כמו גם לקונפרנס שבו אתה משחק(יכול להיות שתי מכללות מאותו הקונפרנס אבל זה שייך יותר לדירוגים).

      את האמת קשה לי לראות את מישיגן משחזרת את הגמר של העונה שעברה אבל המשוכה הכי קשה שלה עד לגמר האיזורי(מיד ווסט) זו בבסה"כ דיוק(ממזרים איזה הגרלה קלה קיבלו) ואת דעתי על דיוק כתבתי לאורך כל השנה.

  2. מה עם המדורגת 12 ?
    בכל שנה היא נותנת בראש למס 5 ( באופן יחסי כמובן)
    הבראקט פורסם כבר ? אובמה בחר כמו בכל שנה ? ואם כן מה בחירתו

  3. מישיגן סטייט חזקה מאוד ובנויה נהדר לטורניר כזה.
    יש לה חוזק כמעט בכל עמדה כולל על הספסל.

    אני מאוד אהיה מופתע אם מישיגן יגיעו רחוק יותר בטורניר הזה(בטח בלי הסנטר שלהם שפצוע יותר מחצי עונה).

    קנזס קיבלה אחלה צ'ופר, משחקת בסיינט לואיס שזה אשכרה לשחק בבית.

  4. הארוורד לא פוגשת את מישיגן סטייט, אלא את סיניסיטי בסיבוב הראשון(ולדעתי רוב הסיכויים שהיא תיפול שם).

    MSU תפגוש את דלוור ובסיבוב ה-3 את המנצחת בין סיניסיטי להארווד.

    אם אני צריך להמר אז גמר המזרח יהיה לדעתי איווה סטייט- מישיגן סטייט.

    1. אם התכוונת כבר מראש ששתיהן תפגשנה בסיבוב ה-3 אז קבל התנצלותי.

      בכל אופן למישיגן סטייט כדאי לקוות שהיא תצטרך לפגוש את הארווד בסבוב ה-3 ולא את סיניסיטי שהיא קבוצה נהדרת ומדורגת השנה ומחזיקה בנצחונות יוקרתיים על יוקון, לואיוויל(עשתה להם את המוות), פיטסבורג, ממפיס וכו).

  5. מנחם אולי תוכל לתת הסבר קצר על כל טורניר המכללות והמבנה שלו לכל העילגים? אני למשל לא הצלחתי להבין כלל איך בנוי..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט