שבעה משחקים מסקרנים בשלישי/ אינדיאני

02:30     אטלנטה הוקס (30-26) – קליבלנד קבאלירס (22-35)

הביתית

אטלנטה חוזרת למימדים הרגילים שלה כשאחרי רצף של שבעה ניצחונות היא נכנסה לעוד שבעה משחקים מתוכם ניצחה רק שניים. טריי יאנג אמנם מפציץ מכל הטווחים ומחלק סוכריות לכולם אבל עדיין לקבוצה אין הגנה שהיא יכולה להסתמך עליה. בהיעדר שחקן הגנתי טוב צריך להיות מאמץ קבוצתי של כולם בשביל לנסות לעצור את היריבות או לחילופין לכפות עליהם משחק שלא נח להם. בשני הקריטריונים אטלנטה לא ממש מבריקה והיא ניצבת במקום העשירי ממנו יהיה לה מאוד קשה להגיע לפלייאוף. וגם אז, הפסד בסוויפ לקבוצה עדיפה ממנה לא ייחשב הצלחה במועדון שאמור להיות רלוונטי עוד השנה. קולינס בחוץ, בוגדנוביץ' כנראה גם.

האורחת

בניגוד גמור ליריבה שלה, קליבלנד מציגה כדורסל נהדר בשני צידי המגרש והיא תוכל להגיע מרוצה מאוד לפגרת האולסטאר. ב 17 המשחקים האחרונים הקאבס הפסידו רק ארבעה: שניים לפילי ושיקגו העדיפות (כרגע) ושניים לדטרויט ויוסטון. שני הפסדים לקבוצות חלשות מעידים בעיקר על כך שכרגע קליבלנד היא קבוצה שיכולה להיות תלויה רק בעצמה בשביל להגיע לעמדה טובה בפלייאוף ואולי גם ללכת על השלבים המאוחרים שלו. ההגנה שלה, שניצבת בגאון במקום השלישי בליגה, נראית משכנעת מאוד כשאלן מצליח לאטום את הצבע וגם לשמור אחד-על-אחד לא רע. אלא אם כן עומד מולו קמרוני עצבני שסוף-סוף הגיע מישהו לעזור לו. אולי. מרקנן בחוץ.

עוצרים בווגאס: אם הכוונות של הקאבס יהיו מאופסות המשחק הזה ילך לידיים שלה. קליבלנד ב 10.

02:30     מיאמי היט (20-37) – דאלאס מאבריקס (24-33)

הביתית

הגמר ההיסטורי יחזור על עצמו בשנים הקרובות? בהחלט ייתכן. לפחות מהצד של מיאמי שלמרות חיסורים משמעותיים פעם בכמה משחקים מצליחה לשמור על יציבות ונמצאת בגאון במקום הראשון בליגה לאור הגמגום של שיקגו. חמישה ניצחונות רצופים ודי קלים יש לפיינליסטית של לפני שנתיים, כשהיא קוטפת ריבאונדים ביעילות ומשתמשת בכל הכלים שלה כמו שצריך. מה שמעניין הוא שצפייה במשחקים של מיאמי מראה שהיא עדיין לא בשיא שלה ושהיא עוד יכולה להיראות טוב יותר, ואם זה המצב של הקבוצה שמובילה את המזרח יש לשאר הקבוצות בהחלט ממה לפחד. מוריס, הירו וכנראה גם באטלר לא יתלבשו הלילה.

האורחת

כשהכוכב שלה עדיין לא התבגר ומשליך לבנים מהשלוש דאלאס נמצאת במקום החמישי והמכובד במערב וגם היא עושה את זה דרך החלק הפחות מלהיב של המשחק. ההתקפה עדיין לא עובדת כמו שצריך ונתקעת לא פעם, אבל כל השחקנים שלא קוראים להם לוקה דונצ'יץ' מצליחים לשמור על הכדור לא רע ולהימנע מטעויות. הקליעה מכל הטווחים לא במיטבה בלשון המעטה וכשההגנה לא עובדת, לא פעם מול קבוצות תחתית, המאבס נתפסים עם המכנסיים למטה ולא מייצרים נקודות. לכל זה יש להוסיף את המצב בריבאונד שלא מזהיר באופן כללי (מקום 23 בליגה) ובללי פורזינגיס יכול להיות יותר קשה. ועדיין, הקבוצה עוצרת קבוצות טובות כמו פילי וממפיס ואם תיתן פוש אחרון בנושאים החשובים אולי גם תוכל לעבור סיבוב בפלייאוף. מרכיז כריס בחוץ.

עוצרים בווגאס: מפגש מאוד מעניין בין קבוצה שעדיין תלויה בכוכב שלה לאחת שיש לה לא מעט כאלה והם מצליחים לאזן ביניהם. גם בלי באטלר יש למיאמי מספיק כלים לעצור את לוקה אבל זה לא יספיק התקפית. דאלאס ב 4 וסקור נמוך.

02:30     פילדלפיה 76'ס (22-34) – בוסטון סלטיקס (25-33)

הביתית

פילי בתקופה טובה יחסית כשב 11 המשחקים האחרונים היא מפסידה שלושה. אמביד ממשיך להציג יכולות של MVP כשהוא מוביל את הקבוצה כמעט בכל הנתונים הסטטיסטיים החשובים לאורך המשחקים. הלילה יהיה לו קשה מול בוסטון שחוזרת מהקבר והופכת להיות קונטנדרית לכל דבר ועניין. הארדן עדיין לא יעלה לשחק

האורחת

בוסטון על אמת. הקבוצה שקיבלה בדיוק את מה שהיא צריכה בחלון ההעברות האחרון לא עוצרת וחולפת בקלות אחרי קבוצות טובות עם רצף של שמונה ניצחונות. ההשתלבות של ווייט היא יותר ממצוינת, כרגע הוא עולה מהספסל אבל הדקות שלו עם הכוכבים הם אלה שיכולים להראות עד כמה הקבוצה הנוכחית עשויה להיות בלתי עצירה. ההגנה שנייה בליגה, ההתקפה ממשיכה לטפס במעלה הטבלה ובוסטון בדרך הבטוחה להופעת פלייאוף משמעותי. ואם יש מבחן מושלם לזה, זה אמביד ופילי הלילה. ת'ייס כנראה עדיין לא יחזור לשחק.

עוצרים בווגאס: משחק מסקרן בו הסלטיקס ינצחו ב 10 על פילי שמחכה להארדן ולצורה החדשה שלה.

03:00     מינסוטה טימברוולבס (27-30) – שארלוט הורנטס (29-29)

הביתית

אחת הקבוצות המהירות בליגה מגיעה למשחק עם שני הפסדים מיותרים מתוך חמשת המשחקים האחרונים והיא עדיין לא מראה יציבות. יש לקבוצה עוד דרך לעשות לפני שתוכל לעמוד כמו שצריך מול הקבוצות הטובות ביותר, דבר הכרחי היות והיא כנראה תעלה לפלייאוף מאחד המקומות האחרונים. אדוארדס ראוי לכל המחמאות וטאונס הרוויח את האולסטאר ביושר, אבל השאלה המרכזית היא דיאנג'לו ראסל שעדיין לא חוזר לימיו הטובים בברוקלין.

האורחת

שארלוט חוזרת לגמגם עם ניצחון בודד על דטריוט מתוך שמונת המשחקים האחרונים. ההגנה לא מוצאת יציבות כלשהי ומול קבוצות עם התקפה קבוצתית מאורגנת קשה לה להתמודד. במצב כזה צריכה להיות מדהימה והיא לא, כשהאסיסטים ממשיכים לזרום (מקום 4 בליגה) אבל הכדורים לא נכנסים לסל. הקליעה היא אלמנט קריטי עבור הקבוצה שהיכולת שלה לייצר מהלכים מאפס מאוד מוגבלת. מקדניאלס בחוץ.

עוצרים בווגאס: נלך על הפתעה של האורחת. שארלוט ב 7.

03:00     ניו אורלינס פליקנס (34-23) – ממפיס גריזליס (18-40)

הביתית

לארי נאנס יחכה עם הופעת הבכורה שלו בקבוצה שעלולה בטעות לחזור לרלוונטיות בקרוב. עם התקפה סבירה והגנה טובה בעשרת המשחקים האחרונים היא נמצאת במצב של 5-5, לא רע עבור קבוצה שרגל אחת שלה הייתה בקבר. הניצחון אתמול על טורנטו היה שוק מוחלט שבו הקנדים בהובלת מקולום התעלו בכל אספקט נתון ונתנו את הרושם שאולי יש עם מה לעבוד. הלילה מול ממפיס יהיה לה מבחן לא פחות קשה, בעיקר בהגנה.

האורחת

ממפיס ממשיכה לדהור לעבר המקום השני במערב והיא עושה את זה עם הרבה מאוד סטייל. קצב משחק מהיר אבל אחראי יחסית, קליעה מזעזעת אבל ניצול של המצבים העומדים לרשותה נותן לקבוצה לא מעט אפשרויות להקשות על היריבה שלה. הלילה היא תפגוש קבוצה שלא מכירה את עצמה ותנסה להחזיר אותה לקרקע אחרי הניצחון המוחץ. מוראנט בספק, ברוקס בחוץ.

עוצרים בווגאס: אין סיבה שממפיס תפסיד, אז היא לא. דובים ב 12.

03:00     מילווקי באקס (23-35) – אינדיאנה פייסרס (39-19)

05:00     פיניקס סאנס (10-46) – לוס אנג'לס קליפרס (30-29)

הביתית

משחק מסקרן בין הקבוצה שאין הרבה מה לומר עליה כי היא פשוט טובה לאחת שיש הרבה מה לומר עליה כי היא מצליחה למרות ששני הכוכבים שלה בחוץ. בצד של פיניקס אין כל כך מה להוסיף כשהקבוצה פשוט ממשיכה לדרוס את הליגה וגם במשחקים צמודים מצליחה להתעלות במאני טיים. חלון ההעברות לא שינה משהו בגזרת המתחרות שלה והיא בהחלט הולכת להישאר איתנו עוד הרבה. פיין ושאמט בחוץ.

האורחת

הקליפרס אחרי כצף משחקים קשוח מאוד לא מוותרים על הפלייאוף הקרוב והם עושים כל מה שביכולתם כדי להגיע לשם. אחרי רצף המשחקים הזה יהיו לה שלושה מפגשים עם יוסטון ואחד עם הלייקרס כך שיש סיכוי לא רע לראות את הקליפרס עם מאזן חיובי. קנארד ופאוול בחוץ.

לפוסט הזה יש 88 תגובות

  1. תודה רבה על הסיקור. יופי של מאבק הולך להיות ב 2-3 במערב, כי מי שמסיים שלישי מקבל את דנבר, שזו אפשרות הרבה יותר גרועה ממי שלא תעפיל ממקום 7.

  2. Simmons says he hopes to play in Brooklyn the way the 76ers did his rookie season, when they beat Miami in the first round. He mentioned teammates J.J. Redick, Ersan Ilyasova & Marco Belinelli. "The way we were flowing and playing, that’s the way I like to play," he said
    😂😂😂😂😂

    הוא אומר אני רוצה למסור לשלשות ושהם יקלעו וירשמו לי אס 🤣🤣🤣

    1. מזעזע. לא להאמין שהבן אדם עדין לא הבין שהשמש לא זורחת לו מהעכוז. אני לא מקנא בסטיב נאש עם שני הדפוקים שהוא צריך לעבוד איתם.

    2. חחחחח
      אם סימונס יקשקש שטויות ולא יתן עבודה, הוא יזרק מהליגה מהר מאוד
      נאש באמת אוכל קקי שם

  3. אחלה פריוויו אינדי מה קרה למוסיקה? יש אחלה משחקים הלילה אז אני אחרוג ממנהגי ואהמר הלילה:
    הוקס קאבס – הלב אומר קאבס והראש אומר קאבס אז אני אלך על הקאבס או ההוקס במשחק הזה
    מיאמי דאלאס – דאלאס זו חידה בעייני מיאמי קצת פחות. נראה לי שזה של מיאמי אז אני אהמר במשחק הזה על מיאמי או דאלאס.
    פילי בוסטון – טוב זה המשחק הכי ברור הלילה וקל לניחוש זה פילי או בוסטון בודאות.
    מיניסיטה שארלוט – לשארלוט יש בעיה בלי הייורד ונראה לי שהחתול יחגוג בצבע אז כאן אני אלך על מיני.
    ניו אורלינס – ממפיס .. טוב זה קל – אני אלך על ניו אורלינס (שתפסיד פה)
    פיניקס קליפרס אני אלך על דאנדרה איטון שיעשה מזובץ טיארה. מילווקי אינדי אני אלך על הבאקס (הימור פרןע)

  4. לוקה מסתכל על דינווינדי מוביל כדור נראה כמו ילד שחברים של ההורים מגיעים לבקר עם הילדים והוא לא מבין למה יש פה ילד זר שמשחק בצעצועים שלו

  5. מדהים לראות את ההתקדמות של ברונסון במאבריקס. מאלוף מכללות שאמרו שלא יהיה מספיק טוב במקצוענים, ולאט לאט הוא פילס את דרכו לחמישייה והתפתח לשחקן מצויין

  6. כל פעם שאני רואה את הקליפרס אני דופק את הראש בקיר איך קוואי וג'ורג' פצועים. אחלה צוות מסייע בלי השני סופרסטארים כדי ללכת עד הסוף

  7. שני כדורים אחרונים של הטימברוולבס וטאונס לא נוגע בכדור וצופה בראסל לוקח פעמיים סטפבק מהשלוש… וזה ביום שהוא שם 30 מול ההגנה המחוררת של ההורנטס

    1. טוב הכדור צריך להגיע אליו ודילו לא מוסר אלא מעדיף לזרוק אירבולים. בכל מקרה הארכה זה נראה כמו תם הטקס קאט ניצח. יש להורנטס חור במקום שאצורה להיות הגנה ואין לי מושג למה בראגו הוריד את הארל ולא את פלמילי הוא פשוט לא תורם כלום. למרות שהארל נמוך יותר הוא היה יכול להתמודד טוב יותר לדעתי.

      1. הראל לא מסוגל לשמור. הוא מגניב לעונה הרגילה, אבל מלכתחילה לא ברור לי למה ההורנטס הלכו עליו בדד-ליין ולא על סנטר אחר (טרנר, הולמס)

        1. כנראה שלא היו פנויים. אין ספק שטרנר והולמס עדיפים. אבל הארל יכול קצת לעזור. מחא אנרגיה למרות ש"קצת" נמוך לעמדה.

    1. ראיתי שסמארט שיחק רק 12 דקות שזה מצוין. ואת פריצ'ארד עם שבעה אסיסטים. סמארט נפצע או משהו או שאידיוטקה פשוט הוריד אותו לספסל?

      1. סמארט עשה פלופ נגד אמביד קיבל את השריקה אבל בגלל שהפלופ שלו היה צוקהרה באוויר הרגליים שלו הסתבכו עם הפרקט והוא נקע לעצמו את הקרסול בלי שאף אחד נגע בו

        אתה יכול לחשוב שאני צוחק אבל זה בדיוק מה שקרה

      1. אין ספק שפילי היו יותר טובים כשסימונס שיחק כל המשחק על הספסל מאשר שהארדן משחק כל המשחק על הספסל.
        שמעון עדין חושב שבוסטון לא יכולה להיות קונטנדרית?? .. תחשוב שוב

            1. יש לך היום וחמישי נגד מילווקי להוציא הכל , קדימה הארדן הזבל,אמביד הדביל,לריברס אין מושג , איפה הימים היפים של מקונול,סימונס ומרקל פולץ

              אחרי האולסטאר אמביד והארדן יסתמו לך את הפה אז תנצל את הזמן

            2. אשך אחכ בפלייאוף אל תבוא עם תירוצים למה פילי ניצחו את כולם

            3. בפלייאוף הכי תיחנקו, בעונה הסדירה עוד יש לכם צ'אנס לשקר לעצמכם קצת

  8. הקליפרס האלו הם כמו עצם בגרון,
    אף פעם לא קל מולם.
    .
    או במילים אחרות –
    שאפו גדול לקבוצה ולמאמן, הם נלחמים, הם תחרותיים, בסיטואציה שהייתה שולחת את רוב הקבוצות האחרות למקצה טנקים.
    .
    בוקר טוב!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט