סיקור משחקי ראשון המוקדם/ צ'יקו

רק שני משחקים שוחקו הלילה אך קיבלנו אחלה משחקים. הסלטיקס חזרו מפיגור דו-ספרתי כל הדרך לניצחון שמיני ברציפות, והטימברוולבס קיבלו הופעה של אדוארדס שסחף אותם לניצחון חשוב.

בוסטון (25-33) – אטלנטה (30-26): 95-105

הקבוצה הלוהטת של המזרח פותחת לא טוב את המשחק כאשר שתי שלשות של אטלנטה שמים אותה ביתרון 6. טייטום ובראון קולעים, אך הורטר עם שלשה מוציא את אטלנטה לריצת 11-2 בראשות יאנג. ווילאמס וסמראט מצמצמים לרגע אך שלשה של האנטר ולייאפ של רייט מעלים את ההוקס ליתרון דו-ספרתי שנמשך עד סיום הרבע. 28-17 אדום.

הרכש החדש דרק וויט קולע שלשה בפתיחת הרבע השני, ואחרי עונשין של בוגי וסל של טייטום תופר גם את השלשה השנייה. פסק זמן. הורפורד ממשיך לחתוך את היתרון והפער יורד ל-3 בלבד. סל רודף סל ואטלנטה בריצת 12-4 חוזרת לפער דו-ספרתי. טייטום לוקח על עצמו את הרבע אך מנגד כל נץ פוגע. 55-45 במחצית.

מחצית שניה: יאנג קולע את הסל הראשון אך זהו הסל היחיד של ההוקס ב-3 הדקות הבאות. הריצה של הסלטיקס מתחילה בשלשה של הורפורד ואז שלשה של טייטום, טייטום ממשיך בלייאפ, ואז בראון משווה עם לייאפ נוסף. פסק זמן אדום. קאפלה קולע סוף סוף אך בראון עונה בלייאפ. הורטר מוסיף חצי מרחק וההוקס ביתרון 2. הורפורד תופר שלשה והיתרון עובר לראשונה במשחק לצד הירוק. בראון ממשיך אותו בלייאפ, אך בוגי עם שלשה מצמק לנקודה. בראון מדייק מהקו וסמארט קולע גם הוא מהקו. יאנג קולע שלשה אך גרנט וויאלמס עונה לו בלייאפ, קאפלה אלי-הופ, טייטום לייאפ, גאלינארי סל וטייטום תופר שתי שלשות רצופות ששמות את הירוקים ביתרון 7. חולפות שתי דקות וטייטום מטביע בדרך ליתרון 9 בסיום הרבע. 78-87 ירוק.

המומנטום הירוק נמשך גם לתוך הרבע הרביעי והסלטיקס משתלטים על המשחקים כל הדרך לניצחון שמיני ברציפות ומקום שישי במזרח.

טייטום קלע 38 לצד 10 רב' ושתי חסימות, בראון הוסיף 17 נק' ו-9 רב'. וויט 14, סמארט 13 ורוברט ווילאמס קלע רק 10 אך קטף 14 רב'.
יאנג קלע 10 ומסר 10, בוגי 26, והאנטר 10. קאפלה אמנם קלע 8 אך קטף 17 רב'.

אינדיאנה (39-19) – מינוסטה (27-30): 129-120

ברבע הראשון אינדיאנה קלעה את הנק' הראשונות ולא איבדה את היתרון עד סיום הרבע. בדרך היא הגיעה ליתרון שיא של 8 הפרש, אך אדוארדס והזאבים נשארו קרוב וזה רק 4 בסיום.
בפתיחת הרבע השני מסר הליבארטון את האס' השישי שלו לוושינגטון, אך אדוארדס עם סל ועבירה מוריד ל-3 בלבד. אדוארדס עם הטבעה משווה את התוצאה ומזעיק פסק זמן אך מיד בתום פסק הזמן אנט-מן חוטף כדור ומטביע את היתרון הכחול. סייקס תופר שלשה ומחזיר את הנדנדה לצד של הצהובים. סמית מטביע אך ביסלי יורה שלשה וריד משלים אותו בדרך ליתרון 4. מקלפין ובברלי קולעים שלשות והפער עומד על דו-ספרתי. הליברטון וסטיפנסון לוחצים על הדוושה ונצמדים לוולבס אך אדוארדס וראסל סוגרים את הרבע ביתרון 12. 74-62

את המחצית השנייה התחילה מינסוטה מעולה, היא כבר הגיעה לפער 17 אך ריצה הפוכה השאירה את אותו פער על 3 בלבד. אדוארדס קולע שלשה ונותן מרווח נשימה, אך לאנס דה-דאנס מצמצם שוב ל-3. ביסלי קולע שלשה והליבארטון סוגר את הרבע בלייאפ. 102-98.
הרבע האחרון מתחיל צמוד אך לקראת הסיום הזאבים לוקחים את השליטה וסוגרים את המשחק בצורה קלה ונכונה.

אדוארדס קלע 37 נק' לצד 5 רב' 4 אס' ו-4 חט'. ראסל 23, קא"ט 15 נק' 13 רב' ו-6 אב' בברלי וריאד עם 13 כ"א, מקדניאלס 11 וביסלי 10.
הליברטון (16 אס') ובריסט (13 רב', 7 התקפה) עם 22 כ"א. לאנס 21, סמית 17 נק' ו-12 רב', הילד 13 (1-13 משלוש) וטיילור 10.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. ההגנה מס' 2 בליגה ניצחה את אחת ההתקפות החזקות.
    בוסטון ממשיכים עם אותומשיפר עקבי,
    כאשר היכולת שלהם לחנוק לפרקים את התקפות היריבות עושה את ההבדל.
    דרך אגב,
    גם בלילה בו הוא לא ממש פגע,
    ווינט הראה שהוא תוספת משמעותית לקבוצה –
    הוא נותן לה עומק שחסר מאוד במהלך העונה,
    חנוכיות מרשימה בצד ההגנתי.
    .
    תודה, שחר.

  2. הסלטיקס בשקט בשקט מתחילים להתחבר ולנצח. ההתקפה עדיין חורקת עם יותר מדי בידודים אבל ההגנה חונקת.
    .
    אדואקס נתן היום מופע דאנקים במשחק. הכשרון נוטף לו מהאוזניים, אתלטיות פסיכית, ועם הזמן הוא יתבגר ויהיה הרבה יותר טוב.

  3. יש לי עדיין ביקורת על צורת המשחק ובזבוז הזריקות של שחקנים כמו טייטום ובראון. מי שכן יצא מהסיפור טוב זה סמארט שזורק הרבה פחות מאשר בתחילת העונה ורק אם הוא רואה שהולך לו. גם לא רואים את האידיוטקה צועק לו תזרוק.
    אם הצמד יעשה כמוהו וילכו על פחות שלשות ויותר סלים בצבע, במיוחד על קבוצות כמו אטלנטה אין סיבה שלא נדרוס אותם כל פעם.

  4. Kyle Neubeck
    @KyleNeubeck
    Sorry to interrupt Super Bowl talk:

    Checked in on rumor regarding Morey looking to replace Rivers with D’Antoni. Was shot down instantly by multiple team sources, who noted the job Rivers has done this year in strange circumstances in addition to Embiid’s leap under Doc’s watch

  5. מי אמר שצריך לעשות טרייד על בראון או על טייטום? אל תעיף שחקנים טובים תאסוף אותם.
    תחושה שלי שהשנה הזאת של בוסטון זה שנת ההכנה האחרונה לפני ההסתערות – הטיים ליין שלהם הולך ומבשיל.
    הויתור על וויט טעות גדולה של הספרס.

      1. מי אמר ש-20 שנים יהיו להם אותו הרכב. יש להם בסיס נהדר ולא צריכים הרבה חיזוק כדי להיות מועמדת לאליפות. אמנם הורפורד בישורת האחרונה של הקריירה אך יש סיכוי להשיג גבוה נהדר במקומו.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          לך תתווכח עם שימון, גם אם הסלטיקס יקחו משהו יהיה לו תירוץ…

  6. האליברטון עם 22 ו16 אסיסטים במופע בכורה . הוא הולך להיות שחקן פסיכי. כאוהד הקינגס אני ממש רציתי שיבנו את הקבוצה מסביבו לטווח ארוך ויפסידו השנה. הוא שחקן שכייף לראות. הם הלכו אול אין על ווין נאו וזה עשוי להצליח בטווח הקצר. הטרייד הממש טוב לדעתי הוא הטרייד על באגלי תמורת דיוינצזו ,גוש גקסון וליילס. דיויצנזו וגקסון הם שני שחקנים אנדרייטדים וגקסון עשוי לפרוץ אם יקבל הזדמנות אמיתית. ראיתי תראיון עם מקניר הגנרל מנגר הוא נראה בטוח בעצמו וביכולות הדראפט שלו נראה שהוא גם יותר גבוהה מאחרים על הדראפט של השנה. היה חשוב לו מאד להדגיד שהוא לא רצה לאבד את הבחירה השנה.

    1. נו באמת הוא בקבוצת זבל באווירת סוף עונה מה חשבת דיעשה ברור שינפח מספרים השאלה מה זה יעזור לאינדי?
      נדבר בעונה הבאה. העונה הזאת מה דנשאר ממנה סה רק ניפוח מספרים גם בריסט נראה כוכב. הוא לא הולך להיות שחקן פסיכי שישמרו אותו ברצינות הוא יתקשה מאד. הוא כרגע נשמר סטייל סימונס והרבע עונה הזאת שנותרה לא אינדי לא מרמז על כלום.

          1. אייזאיה גקסוו. כנס לפוסט שלי שנקרא דראפט 2021 במבחן העין מיולי כתבתי עליו שם. שהוא מגן נהדר זה היה ידוע גם תחת קליפרי שהוא שחקן התקפה חכם זה רק השנה באינדי והם בקושי נותנים לו לשחק

            1. גקסון

            2. אני אוהב את ג'קסון. אבל הוא לא מאוד סודי והוא לא ממש סנטר (במשקל נוצה). יותר PF. מאוד אתלטי ויכול להיות אחלה פרטנר בפיק אנד רול בהרכבים נמוכים. אין ספק שישולב הרבה בהמשך.
              בנוסף כדאי לזכור את ג'ילן סמית' המושמץ שלא הצליח למצוא מספיק דקות מאחורי אייטון ומקגי בסאנס וקיבל חיים חדשים

            3. ברור שהוא לא סודי ,בעיקר לא לך אבל הוא עדיין לא קבל הרבה חשיפה והוא הולך להיות שחקן והיה צריך להבחר יותר גבוהה.( לוטרי)

            4. סמית וגקסון וטרנר ז פרונט מאד אתלטי ועם מוסר כמו הלי זה לא רע

      1. ניפוח מספרים או לא להלי יש יכולת מסירה שאין להרבה שחקנים והוא יכול בקלוץ להיות רכז,של דאבל דאבל עם הגנה סבירה פלוס בקבוצה טובה
        .

          1. כמה שחקנים אתה מכיר עם יחס אסיסטים איבודים כמו שלו ופוטנציאל לדאבל דאבל יום יומי ואחוזים נהדרים ושמירה טובה גם אישית וגם קבוצתית שהם לא כוכבים וזה שחקן בשנה השניה ששיחק עם עוד שני מובילי כדור דומיננטים. זה בהחלט פסיכי..

            1. אף אחד לא שמר עליו כל הזריקות שלו בלי שמירה שהוא מכוון שעתיים. עכשיו שהוא הכוכב של הקבוצה מניח שזה כבר לא יהיה ויהיה עליו שומר למרות שבליגת הקליר פאת לעולם אין לדעת. אל תשכח שהוא גם שיחק בקינגס שהם מנפחי מספרים מהטובים בליגה רצים ולא שומרים.

            2. אבל עכשיו הוא ישחק עם קרלייל דלא יתן לו לזייף בכלום

    1. הם צריכים לעבות את הרוסטר עכשיו כי חסרים להם ככה שניים שלושה שחקנים.
      בקרוב יוצאים לדוג בשוק הבייאאוט וכאלה. אולי גם יחזירו את IT במינימום? נראה.

  7. האליברטון זה אבן טובה להתחיל איתה. אם טרנר יואיל בטובו להישאר בריא, נראה קמבק של טי ג'יי וורן של הבועה וברוגדון יוביל את הספסל או יעבור בטרייד, יחד עם הבחירת דראפט הגבוה של השנה ושל שנה שעברה (כריס דוארטה בן ה-24 שבעיקר צריך להתייצב), הם יכולים להרעיש טיפה.
    באדי הילד נראה כבוי כבר שנתיים. אולי יתעורר בהמשך. אבל להערכתי יקבל המון זמן משחק בסוף העונה בתקווה שבקיץ תהיה קבוצה פראיירית שתלך עליו. הוא אחד האכזבות הגדולות מאז המכללות, שם היה ווינר וסוס עבודה. גוגה חייב למצוא קבוצה חדשה. חשבתי שבשלב הזה לפחות יהיה שחקן רוטציה ליגיטימי. הוא מקבל דקות מדי פעם, אך הוא לא הפך לשחקן סטרץ' 5, אלא שחקן התקפה לא יעיל שדווקא בהגנה הראה ניצוצות של הגנה על הטבעת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט