מעורב הופס ליום ב': הארדן היה ביחסים מנוכרים עם דוראנט וקיירי עוד לפני הטרייד / מנחם לס

אני כבר לא בתוך העניינים כמו שהייתי לפני 40, 30, ואפילו 20 שנה. בשנים ההן הסתובבתי במדיסון סקוור גארדן לבקר סטודנטים שלי, ושנים אחרי באולמה של מיאמי היט כשהייתי מגיע עם גייל לאחותה ז"ל שגרה בסביבה. גייל הייתה קרובה מאד לברברה והן יכולות היו לדבר יומיים ללא הפסקה.

אני הייתי תופס גלים במיאמי ביץ', ומגיע מוקדם למשחקים לרחרח פה ושם, ו-TO SHOOT THE BREEZE עם כל העתונאים של מיאמי הראלד, ופורט לאוטרדייל סנאניאל, שרובם היו בני עם ישראל. אז רחרחתי, שמעתי, זרקתי מילה, וה-NBA הייתה על כף ידי.

עתה עלי להסתמך על כתבים כהולינג'ר, איירה וינדרמן, או ג'ו וורדון, לדוג ידיעות ולקרוא דיעות, ואז אני אוסף הכל, עושה חושבים, וכותב מה שאני כותב.

1.ג'יימס הארדן וקיירי אירוינג שנאו אחד את השני מהרגע שהם חוברו יחד (עוד לפני זה, אבל לפני זה זאת הייתה שנאה של יריבות; בנטס? שנאת 'אחים' באותה קבוצה)

הטרייד ששלח את ג'יימס הארדן לפילדלפיה והביא את בן סימונס לברוקלין לא קרה סתם.

הרעיון בנטס התחיל עם 'השלישייה הגדולה'. עתה מסתבר שג'יימס הארדן לא אהב את 'השלישייה הגדולה' כי קיירי אירוינג היה (למשל בנבחרות ארה"ב) – והוא – עצם התקועה לג'יימס הארדן בגרון. בואו נגדיר זאת, פשוט, היה זה חיבור בלית ברירה לשניהם שניכפה עליהם מלמעלה.

ג'ון וורדון מספר על המשחק נגד הקאבס ב-17 לינואר. קיירי, בחדר ההלבשה, מדליק איזו שהיא קטורת, ומתפלל במילים ומילמולים שאיש לא מבין. רוב השחקנים עושים את עצמם כלא שמים לב, אבל הארדן תוקע בו מבט ולא מסיר עיניו. הוא מחכה שקיירי יפקח עיניו לרגע ויראה את מבטו הבוטה של הארדן, אבל אירוינג נמצא בעולם אחר – מין ריטואל אינדיאני שכהן דת בשמורת וויקוויקי שבאריזונה לימד אותו, ריטואל לסלק אנרגיות שליליות מהגוף והנפש.הארדן מסתכל עליו כמו שמסתכלים על הפרה עם שני הראשים בפנסילבניה (אני לא יודע אם היא עדיין חיה). אירוינג ממשיך בשלו עד שלהארדן נמאס והוא יוצא מחדר ההלבשה בשאט נפש.

קיירי עושה זאת לפני כל משחק אבל לרוב זה עניין של דקה או שתיים. הפעם הוא ממלמל ומזמר לעצמו כבר חצי שעה. כנראה שהוא מרגיש עדיין נרדף אחרי התקופה המחורבנת שלו בקאבס, אפילו שהוא הביא אליפות בזריקה המצויינת ההיא. האנרגיה השלילית מלברון והקאבס דורשת מילמולים וזמירות אקסטרה טיים. כשהוא מרגיש 'נקי', הוא יוצא מחדר ההלבשה לחימום זריקות.

כתבים מהפוסט והניוז שהיו עם הנטס יומם ולילה מדווחים על "מתח חשמלי גבוה" בין השניים. עכשיו השניים חייבים להתחלק בכדור, ולעזור אחד לשני? עושים זאת בלית ברירה, כמו שמקיאים אחרי ששותים יותר מדי סקוטש.

בשתי עונות הארדן QUIT שתי קבוצות. הוא לא יעז לומר הפעם שכל מה שהוא רצה זה להיות כמה שיותר רחוק מקיירי שאפשר, אבל זה מה שהוא רצה (אמנם פילדלפיה היא היום רק 48 דקות נסיעה ברכבת האקספרס מברוקלין, אבל זה טוב יותר מלהתחלק בחדר הלבשה). אז חשוב לדעת שעם כל הדיבורים על למה זה היה טוב לסיקסרס או כמה זה היה טוב לנטס, חייבים להבין שלמעשה הכל קרה בגלל השנאה בין השניים שלא איפשרה להם לפתח משחק רגיל. כשאתה שונא מישהו וחייב לשחק איתו, כל מסירה מלווה בקללה חרישית.

עכשיו נחזור מעט אחורה: הנטס היו במקום ראשון למרות קוביד 19 שחתך בהם כמו קצב המכין סירליאון סטייקים. ב-5 לינואר, תאריך משחקו הראשון של קיירי בנטס הנטס היו 1.5 משחקים מאחורי הבולס. הנטס היו ראשונים במזרח ב-22 לינואר.

הם לא ניצחו אף משחק אחד מאז.

כמובן שישנה סיבה נוספת לאיבה בין הארדן וקיירי שהנטס הפסידה 9 רצופים. הסיבה היא הברך הפצועה של קווין דוראנט. כמובן שהארדן עצמו לא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים. לו יש תמיד תשובה מוכנה:

ההמסטרינג!

כל האידיאל של השלישייה הגדולה התנפץ כמו מנורת שנדליר – CHANDELIER- הנקרעת מהתקרה ונופלת על הריצפה: דוראנט פצוע. קיירי משחק רק משחקי חוץ. קיירי והארדן שונאים אחד את השני ולא סובלים לשחק יחד. כל הרעיון שה-'BIG THREE' יישא אותם כעל כנפי נשרים התנפץ ונהרס. (והיום נודע לי שגם הארדן ודוראנט לא החליפו מילה זה זמן רב, ועל כך בקטע מספר "5"(

עכשיו בריאן לואיס מהניו יורק פוסט מדווח שכשקיירי אירוינג שמע על הטרייד של הארדן לפילי הוא 'קפץ משמחה'. הייתי רוצה לדעת מאין בריאן לואיס יודע שקיירי 'קפץ משמחה' כפי שאני יודע זאת. אבל לא הייתי ולא ראיתי, וגם בריאן לואיס לא היה ולא ראה. אבל ש-"THAT MAKES ALL THE SENSE IN THE WORLD" הוא יודע, ואני יודע.

בטריידים של יום ה' הנטס החלו מנקים את השברים של השנדליר ושמים מנורה חדשה.

2. חלק חשוב מאד מ'המנורה החדשה' הוא סת' 'האח של' קרי

למה הכללת סת' קרי בטרייד של 'הארדן עבור סימונס'  הפתיע? כי היו יפי-נפש כשמעון שחשבו שלהיות נשוי לבת של המאמן זה שטר ביטוח נגד טרייד.

הייתי אומר להיפך. מי רוצה לחיות בוקר, צהריים, וערב, תחת פיקוח של האבא של האישה? ומה אם בא לסת' לשחק קצת? להתרועע מעט עם המלצרית או פקידת הקבלה? מאומה לא רציני, רק שתבינו. אבל זה לא נעים להיות תחת פיקוח האבא של הכלה.

אז אני בטוח שסת' הוא אחד מהנהנים ביותר מכל עניין הטרייד הזה: הוא ניפטר מדוק ריברס – THE-FATHER-IN-LAW

אז אני בטוח שסת' חגג, אבל נשאיר זאת בעברית כדי שלא יגיע לאוזניים לא רצויות. הוא אמר אחרי ששמו נכלל בחבילה:

Some people weren’t too happy about it, and I think I know who that is,” Curry said jokingly “I’m ready to make the most of the opportunity. I’m optimistic about it. Obviously a lot of talent here, a lot of guys who love the game and know how to play, a great coaching staff and organization. I’m used to coming in and trying to fit in right away.” 

סת', האח הצעיר של סטף, נשוי לקייליי, בתו של הדוק שאמר: "לי יש רושם שסת' הרגיש שזה הולך לקרות. צר לי להפסיד אותו כשחקן אבל לפחות יש לי אותו כ-SON-IN-LAW, וזה לא ישתנה, ולא משנה באיזה דיל מדובר.

דוק אמר בקשר לבתו: "היא מכירה את הליגה טוב כמו כל אחד מאיתנו. הייתה לה תחושה שזה יקרה. היא יודעת ש-STUFF עלול לקרות ולהשתנות כל רגע. היא חייתה מספיק שנים כבוגרת ובתי באותו זמן להבין ולדעת שמרגע לרגע ב-NBA קורים דברים". 

ג'ואל אמביד אף הוא נמצא ב-NBA מספיק שנים, ולכן הטרייד כלל לא הפתיע אותו. להיפך: הוא לא עצר מעצמו את התענוג לומר כמה הוא 'מאושר להיות חופשי מלשחק עם אחד כמו בן סימונס'.

סת' אמר:

I had a feeling if this trade did go down I was going to be a part of it. I was preparing for the last week or so. I kind of prepared my mind for it, and I’m just looking forward to the next opportunity. I feel I can fit into a lot of different situations: Play with the ball, play without the ball. I’m just looking forward into coming here and trying to help these guys in whatever way I can and, yes, I know I'm coming to a team with plenty or perimeter . shooters. But…as my father-in-law himself once told me, 'you can never have too many 'shooter

.סת' הוסיף: אני יודע שאני אשחק בקרוב עם קווין דוראנט, קיירי אירוינג, פטי מילס, וג'ו האריס. זה בסדר גמUר רתי. שחקתי מספיק עם דמיאו, מקולום, ואז לוקה' דונצ'יק' וג'אל אמביד. אני יודע פרק או שניים בריווח המשחק כך שהשוטרים יוכלו 'TO SHOOT'. אבל האבא של אשתי הכניס לי לראש שאני לא נופל בזריקה מרחוק מאף אחד מהמוזכרים למעלה (הוא קולע 48% מה-3 לאחרונה, מ.ל), ולכן למדתי שתפקידי הוא לא רק לרווח, אלא גם לקלוע". 

נוא מוסיף: 

First and foremost, you have two of the best basketball players to pick up a ball. You’ve got Kyrie and KD, who are great at what they do. They draw a lot of attention; they do it themselves and create for other people,” Curry said. “I’m trying to figure out how ways to help those guys. 

Throughout my career, I’ve been somebody who has fit in with different types of star talent, whether it’s Luka, Dame and CJ, obviously Joel. It didn’t take me long to get used to playing with those guys, so I’m going to just try to come in and do what I do and try to do it within the concept of the team.” .

והנה עוד צ'ופר שלפתע נזכרתי בו: קיירי וסת' הם – בניגוד של 180 מעלות לקיירי והארדן – הם חברים וידידים קרובים. הם הרי היו TEAM-MATES ב'דוק יוניברסיטי' ומספרים עליהם שהם היו INSEPARABLE – בלתי ניתנים להפרדה!. 

סטיב נאש מסכם על סת' כשחקן:

Seth obviously has turned into a terrific NBA player. He’s an elite shooter, catch-and-shoot, off the bounce. He’s crafty and he’s incredibly efficient,” said Nets coach Steve Nash, adding Curry “will help us win.” 

3. ג'ואל אמביד הולך VIRAL אחרי דאנק מפלצתי על ג'ארד אלן

לג'ואל אמביד היה משחק ענק בשבת, ורגע אחד מהמשחק WENT VIRAL. אמביד החמיץ זריקת פאול ברבע השני במשחק נגד הקאבס (שהסיקסרס ניצחה 93-103). חבר קבוצתו ג'ורג'ס ניאנג קטף את הריבאונד והחזיר את הכדור לאמביד. אמביד לקח את הכדור וריחף מעל אלן לדטנק שנשמע עד קמרון:

מזווית אחרת:

4. ג'יימס הארדן הוא בנזונה אמיתי. הלוואי שייכשל בפילי. כן. הלוואי. ככה לא מתנהגים עם קבוצה שרק לפני ארבעה ימים היית שחקן בה!

אדם זגוריה מהניו יורק טיימס מדווח שבשבת גם סת' קרי וגם אנדרה דרמונד הגיעו למיאמי בטיסה מוקדמת להציג את עצמם בפני המאמנים ושחקני הברוקלין נטס, וכן, לשחק, אפילו שהם לא התאמנו אף פעם עם הקבוצה.

זה בסדר כי כל קבוצות הNBA משחקות אותו דבר: שיחקת באחת, שיחקת בכולם.

כל מה שהיה צריך לקרות זה עבור ג'יימס הארדן לקחת בדיקת PHYSICAL של רופא הסיקסרס, ובכך להפוך לשחקן רשמי שלהם. זוהי בדיקה שלוקחת, טופ, 20 דקות. לחץ דם, תנשום ותנשוף, הוציא לשון, פיקת ברך, וגמרנו.

הנה סרטון המראה את הארדן נוחת בפילדלפיה מיד אחרי הצהריים https://larrybrownsports.com/basketball/daryl-morey-predicting-title-james-harden-trade/591870. אבל הארדן, במקום למהר לקחת את הפיזיקל, מבלה את כל אחרי הצהריים בבולשיטים עם ה-GM של הסיקסרס דרל מוריי.

הנטס מחכים ומחכים להודעה שהוא עבר את הפיזיקל, וההודעה לא מגיעה. השניים מורידים את הגופיות החדשות. הארדן בוודאי מחייך אל תוך זקנו המלוכלך והמסריח, מלא כינים ולך תדע איזה עוד חרא.

העיקר להבריג עוד בורג לגוף של הנטס, קבוצה שהצילה אותך מגוויעת מוות ביוסטון.

הייתי משלם להיות באולם בברוקלין בערב שהארדן יופיע שם. אני מת גם להיות בפילי כשקיירי ינעל את הארדן בתא סגור, ויכה בו איזה 35-40 מלכות, כל אחת סל יפה מקודמו.

5. עכשיו מסתבר שעוד לפני פציעתו של דוראנט, הוא והארדן לא דיברו

מסתבר שהארדן הוא חתיכת טיפוס

6. הלייקרס מצטרפת לריצת ה-BUYOUT על גורן דראג'יץ'

אדריאן ווג' מדווח אתמול https://www.espn.com/nba/story/_/id/33276938/san-antonio-spurs-expected-buy-veteran-goran-dragic שרוב פלינקה הודה שהלייקרס מצטרפת עתה לריצת הבייאאוט שהספארס מוכנה TO NEGOTIATE (עוד מילה שחסרה בעברית…) את חוזהו של הפוינט גארד בן ה-35.

הקבוצות האחרות שמצטרפות לבייאאוט לרכוש את דראג'יץ' הן הווריורס, הקליפרס, הנטס, ושיקגו בולס.

דראג'יץ' הפך לשחקן הספארס בטרייד ששלח את ת'דיוס יאנג ודרו יובנקס לרפטורס. דראג'יץ' שיחק רק 5 משחקים עבור טורונטו העונה לפני שלקח LEAVE OF ABSENCE ('חופשה מתוך חובה') לזמן בלתי מוגבל. עתה הספארס רוצים להיפטר ממנו, ואני שואל למה, אם הם רק רכשו אותו. לך תדע. סודות NBA.

במיאמי דראג'יק היה סופר עם ממוצע של 18.1 ו-5.9 אס'. אלה מספרים שפלחנקה אמר אתמול שהלייקרס תשמח להוסיף לקבוצתפ. אותו דבר אומרים המנכ"לים של ארבע קבוצות אחרות.

7. פלינקה הגיב שאם הלייקרס לא מצליחים בבייאאוט על דראג'יק, הם הולכים בבייאאוט על דניס שרודר

אם הלייקרס לא מצליחים לדוג את גורן בבייאאוט, הם הולכים על דניס שרודר, שהיה להם אותו לפני עונה. זה מזכיר לי מה ששוטר תנועה אמר לי בעת שהוא רושם לי עבירה על נסיעת 80 מייל לשעה באזור שהמהירות בו מוגבחת ל-60 MPH. אמרתי לו, "סיר, אני נוסע במהירות שכולם נוסעים. אני לא נוסע מהר יותר או לאט יותר". הוא מגיב לי, "יקירי, הלכת פעם לדוג באזור דגה טוב? ישנם מאות ואלפי דגים, ואתה דג רק אחד". קצת שוכנעתי.

לפי ג'ובן בוהה מהאתלטיק (https://theathletic.com/3123915/2022/02/11/lakers-will-look-to-upgrade-underperforming-rotation-on-buyout-market/?source=emp_shared_article) הלייקרס מחפשים מחליף בפוינט גארד. שרודר, בעונה שעברה בלייקרס, היה סולידי מאד עם 14.4 נק' למשחק ב-29 דקות משחק ס"ה.

לספארס אין צורך בו ובייאאוט נראה כאפשרות טובה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
61 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

1. מה קרה פופ הסנילי מתחיל לחלק מתנות ללייקרס ובוסטון? התחפש לסנטה קלאוס? מאד מקווה שלא דראגיץ ולא שרודר יגיעו לשם.
2. מנחם סת קרי נכלל בטרייד כי הנטס היו צריכים לקבל משהו בנוסף לסימונס לאיזון השכר וטייבול ומקסי לא היונעל הפרק אז נשאר רק סת.
3. הארדן בטח בילה עם החשפניות עם מורי עשה סיב היכרות עם הבנות בפילי יאת מי הוא הולך להעשיר בקרוב בטיפים. הן יספרו לך שהוא אדם נדיב.

4. הפעם הוא ממלמל ומזמר לעצמו כבר חצי שעה. כנראה שהוא מרגיש עדיין נרדף אחרי התקופה המחורבנת שלו בקאבס, אפילו שהוא הביא אליפות בזריקה המצויינת ההיא. האנרגיה השלילית מלברון והקאבס דורשת מילמולים וזמירות אקסטרה טיים.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
אחרי השיקצה צריך לעבור טיהור.
אולי הארדן הרגיש שקיירי הכניס אנרגיות שליליות לחדר הלבשה עם הקטורת וזה מה שפגע במשחקו.
5. הארדן לא דיבר עם דוראנט זמן רב כי הוא תכנן את הטרייד מזמן, זה לא התחיל פתאום לפני הדד ליין כנראה היה להארדן תכנית די הרבה זמן אחרי שיחות עם מורי אל תוך הלילה אז הוא עשה צעדי ניתוק חוסר שיחה איחורים לאימונים הברזות בקיצר סבוטאז רק פחות ממה שעשה ביוסטון בשביל לרמוז לנטס שהוא לא מעוניין.
הוא למד את זה מדוראנט שעשה את זה ב2016 לאוק דמתחילת העונה תכנן להצטרף ללוחמים והשלה אותם ועבד על כולם גרם להם להביא שחקנים כמו אולדיפו ואז ברח לקנות תארים בלוחמים אבל בניגוד להארדן הוא דאג גם שלא תהיה שום תמורה לאוק פאק ראס. אז קארמה איז…..

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
14/02/2022 11:18:52

5. אם הוא "גרם" להם לקבל את איליאסובה, אולדיפו והזכויות על סאבוניס בתמורה לאיבקה אז הוא צריך לקבל פרס.

Smiley
14/02/2022 6:03:09

לדעתי אם דוראנט לא נפצע אז הארדן לא מבקש טרייד. הפציעה של דוראנט הפילה את הדומינו שגרם להארדן לעזוב.
פילי זכו פה כי הם שלחו שני וטרנים, ולמרות שסת' קארי בעונת קריירה, הם לא ויתרו על שני הצעירים המבטיחים שלהם. הנטס ירוויחו מקארי, בטח שקיירי משחק רק בחצי מהמשחקים ועכשיו, יחד עם מילס, תמיד יהיה להם קלעי על המגרש שיודע לשחק ליד הכדור ומסוגל לשים נקודות ביוזג' נמוך.
.
אני לא רואה את דראגיץ' גורם לשינוי משמעותי, ולא משנה לאיפה יגיע.
.
שרודר הוא מקרה שצריך ללמד בבית ספר על פספוס הזדמנויות. צחוק הגורל אם הוא מגיע בסופו של דבר ללייקרס במינימום.

עגל
14/02/2022 13:35:22
Reply to  Smiley

+1
הארדן היה נשאר עם דוראנט היה משחק

אשך טמיר המקורי
14/02/2022 6:18:45

נפלא דוק, ממש קרעת.
הארדן זה שקית אשפה מלאה בטיטולים משומשים, פרעושים וכינים.
הכוכב הכי מחורבן בליגה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/02/2022 7:22:14

חחחח חופשי פרעושון מהלך

דוקטור רזי הופמן
14/02/2022 14:55:31

שי, זה אם אתה אוהב הסקי.
https://www.youtube.com/watch?v=7zkdeZAjKuE

אשך טמיר המקורי
14/02/2022 16:11:36

מעדיף את הבחורה

דוקטור רזי הופמן
14/02/2022 17:35:07

היתה לי הרגשה שזה מה שתגיד
🙂

Jonathan
14/02/2022 7:01:33

תודה מנחם.
איכשהו בין הכוכבים של הנטס ופילי אין הרבה טיפוסים שנראים קלים ונוחים. סוג של הפתעה שהם לא שיגעו אחד את השני עוד יותר.

trusttheprocess
trusttheprocess
14/02/2022 7:23:36

קיירי אירווינג, לא מתחסן , על הזין שלו הקבוצה,לא מעניין אותו עם החברים שלו לקבוצה מנצחים או מפסידים , העיקר שהוא יושב בבית,מדליק ג'וינט ומספק לכולם שהעולם שטוח.
אבל הארדן שהיה צריך כל העונה לכסות את התחת של קיירי אשם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
14/02/2022 8:47:38

מקבל חצי מיליון דולר לכל משחק. באמת רחמים על זה שיש איתו רק עוד 13 שחקנים בסגל. לפחות קיירי לא קיבל כסף על המשחקי בית שהוא החסיר. הארדן גם חרוט על פציעה וגם אסף את הצ'קים. לרחם עליו בטח שלא צריך.

etayle
etayle
14/02/2022 8:57:35

קיירי לא בחר את החוקים ההזויים של מדינת ניו יורק ("הנאורה"), וויתר על המון כסף בשביל העקרונות(העקומים) שלו.
להאשים אותו כאילו הוא בחר לא לשחק, זה מצחיק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
14/02/2022 10:50:23
Reply to  etayle

אם העקרונות של ל קיירי עקומים אז מדוע החוק של מדינת ניו יורק הזוי? מי שיכול לפגוע בבריאות הציבור אז שיסבול!!!

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
14/02/2022 12:50:52

אחד לא סותר את השני. לוגיקה בסיסית.

אשך טמיר המקורי
14/02/2022 16:13:14
Reply to  etayle

זה לא מצחיק זה אידיוטי לחלוטין

אשך טמיר המקורי
14/02/2022 16:12:44

קשקשן לא נורמלי, כל מה שקשור לפילי אתה מאבד אובייקטיביות לחלוטין

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/02/2022 7:25:51

חחחח
כל פעם שאני מדמיין את הזקן המג'ייף שלו עם שאריות האוכל נמרח על שחקן באמצע מאבק על כדור
אם אני

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/02/2022 7:27:31

משחק ב WWE אני מוציא לאבו מנדבושקס צו הרחקה של 10מ ממני

דוקטור רזי הופמן
14/02/2022 7:51:37

תודה על הפיקנטרייה.
אנחנו חיות סקרניות ובעיקר כשזה נוגע לנו.

שחר אלוני
14/02/2022 7:51:39

תודה מנחם,
הרבה בלגן בנטס.
נראה אם הארדן או קיירי יתנו חצי עונה נורמלית עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התכוונת רבע תכף 60 משחקים

Berch
14/02/2022 8:03:14

אחלה מעורב מנחם…. אבל לא זורם אתך עם השנאה להארדן.
יבוא הרבי ויחזק
ויביא משמעות לשם עיר אחוות האחים
וניקח אליפות
ובא לציון גואל
🤟

PhillySpecial
14/02/2022 8:37:21

מנחם תודה, המעורב פשוט פנטסטי, איזה כיף להתחיל ככה את היום.
כתיבה קולחת, שנונה וקורעת מצחוק. אתה ה goat

אופיר נ.
אופיר נ.
14/02/2022 8:39:56

הרבי יודע שאם הוא לא יספק את הסחורה,
קורקמז, מקסי ות'ייבול יתפסו אותו בלילה, ידפקו לו שמיכה, ויעשו לו הסרת שיער בשעווה מכל הגוף, לפני שאמביד יגיע להשלים את תפקידו ב"אקספרס של חצות".

Banchero5
Banchero5
14/02/2022 8:43:47

עוקב אחרי האתר באופן קבוע כבר שנה פלוס ואחרי המעורב אתמול החלטתי להתחיל להגיב קצת.

קודם כל תודה מנחם, אחלה מעורב, כיף לקרוא על התובנות שלך כל יום מחדש, תהיה בריא אתה והמשפחה זה הכי חשוב.

צחקתי בקול על הקטע של קיירי הטקסים ופרצופים של ג'יימס, אשכרה אפשר לדמיין את זה וזה אפילו יותר מצחיק.

הימור שלי גם ב76 זה לא יעבוד למשך זמן רב, לא יודע מי חושב שאמביד יזרום עם צורת המשחק של הארדן, הוא לא ירצה לתת לו סקרינים כל המשחק רק בשביל להיתגלגל לטבעת ולתפוס לובים פעם ב…
עניין של זמן עד שגם שני הקציצות האלה שצריכים כדור ביד ימאסו אחד בשני.

נ.ב אחלה אתר הקמת פה ואחלה של קהילת משתמשים, אשתדל להגיב כמה שיותר.

etayle
etayle
14/02/2022 8:56:00
Reply to  Banchero5

ברוך הבא

עידן
עידן
14/02/2022 11:59:04
Reply to  Banchero5

ברוך הבא

אשך טמיר המקורי
14/02/2022 16:42:23
Reply to  Banchero5

צודק לחלוטין

יהלי אולמר
14/02/2022 18:26:48
Reply to  Banchero5

כל מילה
לפעמים טריידים באמצע העונה נתפסים כיותר משמעותיים מתוצאות האמיתיות שהם מביאים

captain beefheart
captain beefheart
14/02/2022 9:02:09

48 דקות מברוקלין לפילדלפיה? אולי בהייפרלופ של אילון מאסק

natinati
natinati
14/02/2022 9:25:08

תודה מנחם
התשובה של שוטר התנועה גאונית

SWIv
SWIv
14/02/2022 10:29:35
Reply to  natinati

מעולה מנחם. תודה רבה, אני באמת מחכה כל בוקר למעורב!

zivovivo
zivovivo
14/02/2022 11:35:34

תודה מל!!

עידן
עידן
14/02/2022 12:00:09

מנחם אין על המעורבים שלך.גם שאני פחות מעורב ומגיב באתר בשנתיים האחרונות אני קורא כל מעורב שלך בשקיקה

golan
golan
14/02/2022 12:01:07

אחלה מעורב מנחם. תודה רבה
קיירי כבר שנים לא מסתדר עם חברי קבוצתו
להפיל את זה על הארדן לא יעשה צדק עם אף אחד …
ולא שלהארדן חסר גם בלי זה

עגל
14/02/2022 13:38:58
Reply to  golan

+10
קיירי ליצן ולפעמים הזוי לגמרי.
הארדן נשמע לי כמו בחור שפוי וארצי מאוד מחוץ למגרש. על המגרש אפשר להתווכח על הסגנון שלו אבל בכל השנים שלו הוא השאיר הכל על המגרש (בפלייאוף אחד הוא הגיע לבית חולים אחרי התייבשות) וחיפה על כולם. וגם היה עמיד מאוד עד לאחרונה.
one man gang.

דה שוט
14/02/2022 12:17:57

תודה מנחם אחלה מעורב.
הדאנק של אמביד איננו באמת דאנק. הסברתי אתמול בבלוג החי. הוא לא הגיע לטבעת. זאת בעצם זריקה, גם השדר אמר שהוא לא נגע בטבעת. הכדור פוגע בעצמה בלוח הברזל שבשורש הטבעת. סל יפה והכל – אבל בקושי ״הטבעה״ 🙂

John
14/02/2022 12:22:29
Reply to  דה שוט

זו שאלה עתיקת יומין. כי אם ככה גם הרבה דאנקים של בלייק לא נחשבים… היתה איזה אופנה לפני כמה שנים לזרוק כדור לטבעת מבלי לגעת בטבעת. שנאתי את זה אסטטית. מעדיף הטבעות שבו קורעים ומורידים את הטבעת. או ששחקן מגיע אלכסונית לטבעת ועושה עליה חצי סיבוב כדי לייצב את עצמו לפני הירידה.

דה שוט
14/02/2022 12:25:41
Reply to  John

+100
אני גם זוכר את בלייק עושה את זה אבל אצלו זה היה מתוך בחירה סוג של ״קטע״ כי בשיאו הוא היה מטביען מפלצתי

John
14/02/2022 12:19:59

תודה מנחם! הוספת את התבלין המילולי שלך כמו שאני אוהב.
כמה אני מושפע מהכתיבה שלך? אפילו שמתי לב כשכתבתי תיאור במאמר שאני משתמש בלשון הווה לתאר את העבר לדוגמא:"הוא נכנס לחדר ההלבשה ומסתכל על". זה דומה לשפה של מחזאים או כותבי תסריטים שמכניסים אותך לתוך הסצנה.
לגבי החבורה המוזרה הזו. אני לא רוצה אי פעם לשמוע יותר על כך שזה לא חוכמה לזכות באליפות עם חבורת סופרסטארים. זה קשה מאוד. להכיוון אותם לתפקיד והמקום הנכון להם, לשכנע אותם לוותר על חלק מהמשחק עבור אחר, לתת להם להבין שלעיתים תיווצר היררכיה שלא תואמת את איך שהם רואים את עצמם. זה קשה. אני לעולם לא אזלזל באליפות של דוראנט בווריורס. ההיט זכו ב-2 והפסידו 2 למרות שהיו בנויים ומאומנים לתפארת. הסלטיקס כמובן לאור נסיבות כאלה ואחרות לקחו 1. הלייקרס פספסו ב-2004, וב-2012 ונראה כעת ש-2022 גם לא תהיה להיט (למרות שהעונה עוד לא גמורה). הקאבס עם לברון קיירי ולאב (שהיה כוכב ענק בליגה לפני שעבר ולא יעזור שכתובי ההיסטוריה) הצליחו לגרד אחד אבל הפסידו כמה. למרות סגלים עמוקים וטובים. זה לא ירידה, אלא דגש עד כמה זה קשה גם להרכיב קבוצה מנצחת, גם לנהל את האגוים, גם להבין איך למקסם את ה-X וה-O, וגם להינות מאלת המזל והפציעות. הליגה אני חייב לציין טובה בהרבה כאשר ישנם קבוצות רבות שיש להם 2 כוכבים, שלישי טוב שמחזק אותם ועוד שורה של כישרונות שלוקחים טור ומתעלים. הרבה יותר כיף לראות בוקס סקור שבו למרות שיש כמה שורות צפיות, בכל לילה נתון איזה שחקן אלמוני או מישהו מהספסל מפגיז.

דוקטור רזי הופמן
14/02/2022 12:54:10
Reply to  John

+10-00-12

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גם אני נוטה לחשוד בקיירי. החששות שהפסיכולוגיה תכריע את הפרויקט של ברוקלין התממשו. חבל שדוראנט צריך לסבול מזה. שיבקש טרייד בעצמו או שיעיף את קיירי לאן שלא יהיה.

Zivke
Zivke
14/02/2022 12:59:35

תודה מנחם.
מבחינתי יש בטרייד הזה 4 שחקנים מרכזיים – הארדן, סימונס, קיירי ודריל מורי. הקטע שלשני האחרונים (כל אחד בדרכו…) לא מזיז מה חושבים או אומרים עליהם, ולשני הראשונים נראה שדווקא מאוד…

עגל
14/02/2022 13:41:27
Reply to  Zivke

חחח
ועם איזה זוג היית רוצה לשבת על בירה באיזה בר אפלולי?

Zivke
Zivke
14/02/2022 14:40:14
Reply to  עגל

עם ג'ואל אמביד 🙂

עגל
14/02/2022 15:52:23
Reply to  Zivke

+1

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/02/2022 14:54:27

השלישייה (לשעבר) של הנטס זה שק של צרות. קיירי, הארדן ודוראנט, לך תבחר את הרעל שירעיל לך את חדר ההלבשה. לא יודע כמה מיליונים נאש והצוות שלו מקבלים, אבל זה לא מספיק.
תודה רבה על המעורב

אוהד ס"א
14/02/2022 15:34:43

תודה. יופי של מעורב.
1. החלק של סת' קארי בטרייד אולי (בטוח?) חשוב יותר מסימונס.
2. זאת לא הפעם הראשונה שברוקלין בונים עגלקטיקוס ונופלים על האף (גארנט, ג'ו ג'ונסון ופירס).
מסתבר שזה סדרתי, ושלא תחשבו לרגע שהמצב ישתפר נוכח הגעתו של הד קייס נוסף בנוסף לזה הקיים.
3. אני לא רואה את פילי הופכת לקונטנדרית. על הנייר כוח אש מטורף התווסף. מעשית, הד קייס אחד עזב והד קייס אחר הגיע
4. איזו סיבה בעולם יש לתת לדראגיץ' לשחק עבורנו ולא לתת לו לעשות ביי אאוט? לנצח? לשלם יותר? ולתפוס מקום של חבר'ה צעירים?

bobby
bobby
14/02/2022 19:52:21
Reply to  אוהד ס"א

את זה שהעגלקטיקוס הקודם של ברוקלין לא עבד, אפשר היה להריח מקילומטרים. גארנט ופירס היו כבר גמורים, וזה הזוי שהנהלת ברוקלין נכנעה אז לגחמת הבעלים והסכימו לטרייד הנורא ההוא עם בוסטון.
דוראנט, הארדן וקיירי זו שלישייה שעל הנייר חזקה להפליא, ומעטים הgmים שהיו מוותרים על הזדמנות להרכיב אותה. מה לעשות, שילוב של פציעות, קורונה והברגים הרופפים של קיירי חרבשו את הכל. הworst case scenario התממש. אבל הפוטנציאל היה עצום. מה גם שהתחליף עם סימונס וקרי עוד יכול להתברר כהברקה, אם צוות האימון ישכנע אותו שיירד מהרעיון שהוא יכול להיות רכז בליגה בלי קליעה.

MacLeod 1
MacLeod 1
14/02/2022 17:23:38

חח מעולה אחד הגדולים. תודה דוק

אהרון שדה
14/02/2022 19:10:07

מנחם נהדר ממש
אני עדיין לא החלטתי מי הטוב ומי הרע

ברבור שחור
ברבור שחור
14/02/2022 19:12:13

1. לדעתי האשם בכל הסיפור זה קיירי אירווינג, פשוט מייצג את כל מה שדפוק בתקופה הזאת , ממש " אל תסתכלו למעלה" .
2. ברוקלין הרוויחה מהטרייד הזה אבל תסמכו על קיירי שהוא כבר ידפוק את זה
3. הארדן הפך לנבל החדש בליגה, שכחו שהוא נחנק בפלייאוף באופן קבוע, העונה תהיה לנו הזדמנות לראות את זה שוב.
4. מילווקי תיקח את המזרח

shadow
shadow
15/02/2022 15:43:31

במה קיירי אשם לא הבנתי?

Banchero5
Banchero5
14/02/2022 19:39:22

מי שראה את הבחירות של הAll-Star בין דוראנט ללברון יכול להבין מה דוראנט חושב על הארדן כרגע:
https://youtu.be/CqgZ2_6A298
הצחוקים בסרטון מתחילים ב7:30, לדוראנט יש את ה"פוקר פייס" הכי מצחיק שראיתי איי פעם.

ירון, החלום
ירון, החלום
28/02/2022 18:31:14

בס"ד
תודה רבה מנחם.