
הערב בשעה 1:30 יתקיים הסופרבול בין לוס אנג'לס ראמס ובין סינסינטי בנגלס, וכידוע, עיקר העניין ברחבי ארה"ב יוקדש למשחק הפוטבול המפורסם. לכן, ב-NBA יתקיימו הלילה 2 משחקים מוקדמים בלבד.
21:00 בוסטון סלטיקס (32- 25) – אטלנטה הוקס (26- 29):
בוסטון עם 7 ניצחונות רצופים, וכעת, אחרי שרצף הניצחונות של טורונטו נעצר, גם בשוויון עם הראפטורס על מקומות 6-7 במזרח. עם יתרון של 2.5 משחקים על המקום השמיני במזרח ופיגור של 2.5 משחקים מהמקום החמישי, הסלטיקס נמצאים בעמדה הרבה יותר טובה מאשר בשלבים קודמים של העונה, ויקוו לשמור על המומנטום מול הקהל הביתי.
ההוקס נתנו רצף ניצחונות שהחזיר אותם לעניינים ולמקום שמוביל לפליי-אין, אבל בינתיים לא מצליחים לשמור על יציבות מעבר לזה. טריי יאנג אמנם משחק ביכולת הנדרשת ממנו, וגם נבחר לחמישיית האולסטאר, אבל היתר לא ממש יציבים וכעת ג'ון קולינס גם פצוע וייעדר לפחות עד האולסטאר, מה שיאלץ את אטלנטה לקוות שהספסל ימצא את הדרך לתרום.
המפתח של המשחק הוא ההגנה של בוסטון על טריי יאנג. הסלטיקס שומרים מצוין לאחרונה, ויש להם כלים טובים להתמודדות עם יאנג, אבל הוא יודע להתמודד עם הגנות טובות.
רמת עניין של משחק: B+ – משחק לא רע בכלל לפתוח איתו ערב של ספורט אמריקאי.
הימור: ביתיות. בוסטון ב-6.
22:00 אינדיאנה פייסרס (19- 38) – מינסוטה טימברוולבס (29- 27):
הפייסרס הלכו למכירת חיסול ושלחו הלאה את לאברט וסאבוניס, בעוד שאת ברוגדון הם לא יכלו להעביר ולטרנר הפצוע כנראה היה פחות ביקוש. בינתיים, מי שהשתלב לא רע בבכורה הוא טייריס האליברטון שיכול להרכיב קו אחורי מאוד מעניין יחד עם ברוגדון, בזמן שהצעירים מהספסל של הפייסרס יכולים לקבל הזדמנויות מעניינות בזמן שנותר עד לסוף העונה.
מינסוטה לא עשו מהלכים בדדליין, והפעם זה בגלל שיש להם קבוצה טובה. הזאבים אמנם הפסידו את 2 המשחקים האחרונים שלהם, אבל הם שומרים על מרחק של 2 משחקים מהמקום ה-6 במערב ויתרון של 2 אחרים על המקום השמיני. טאונס חוזר לאולסטאר אחרי היעדרויות של שנתיים, אדוארדס הוא מועמד ראוי להופעת בכורה בעונה הבאה וראסל מניע היטב את ההתקפה שהשתפרה מאוד מאז תחילת העונה.
המפתח של המשחק הוא טאונס וההתמודדות של אינדיאנה איתו. בלי טרנר, הקו הקדמי שלהם יתקשה הרבה יותר בהגנה.
רמת עניין של משחק: B- – מינסוטה זו קבוצה די מסקרנת העונה, כמו גם ההשתלבות של האליברטון.
הימור: האליברטון יקלע לא מעט, אבל טאונס ואדוארדס יותר. מינסוטה ב-10.
ולסיום, החידה השבועית. קליי תומפסון קלע הלילה שיא עונתי של 33 נקודות ושיא עונתי לרבע עם 16 נקודות ברבע האחרון. מתי הפעם האחרונה שהוא קלע יותר במשחק ומתי הפעם האחרונה ברבע?

תודה עמיחי, איתך בהימורים
בוסטון במשחק מוקדם ונוח לצפייה. לפי ניסיון העבר זה מתכון קלאסי להפסד, אבל נקווה לשינוי. נראה מי יותר חזק, הכושר הנוכחי שלהם, או יכולות הניחוס שלי.
תודה רבה על הפריוויו ובהצלחה לשתי הצדדים בפוטבול
תודה עמיחי.
בוסטון מומחים בלהפסיד משחחקים כאלה …בעיקר אחרי רצף ניצחונות.
מסכן האליברטון, הצליח "ליפול" מסקרמנטו למקום יותר גרוע
אינדיאנה בשביל האליברטון היא גן עדן, כי הם בונים עליו ויתנו לו להוביל
אינדי בהחלט עדיפה לו. כמו שהסכין אמר יתנו לו לעשות ככל העולה על רוחו. ברוגדון יוטרד בקיץ
אני הולך פה עם שימון.
היות שאין לי רעל עכברים בשביל החולדה, הנוטרייה ישים היום 50 פונט, חצי מהקו ועוד יבוא בטענות לשופטים לקהל ולמזג האוויר!
אחלה שעות, תודה רבה עמיחי, תארגן לנו לו"ז כזה לעתים יותר תכופות.
.
גו בוסטון! גו אינדי!
תודה רבה
גווו סלטיקס, גווו וייט, לרסס את העכברוש
הלילה, לא הערב!!!
21:00 זה ערב, ודי לצעוק
משחקים נחמדים לערב קצר ומוקדם
כיף גדול
גם אני זוכר את התשובה לחידה במעומעם…. לא מספיק בשביל לענות תשובה מוחצת
🙂
נו באמת עוד פעם הם שמים את המשחקים ב5 לייב
יש למישהו קישור לצפייה ישירה?
נו מה חשבת ישימו לך בערוץ 5?
קח תהנה מקווה שזה יעבוד לך
http://6streams.tv/video/nba-01/
אל הורפורד נראה כמו עגלת סופר מול טריי חחח מסכן עושים לו זובאץ
גאלו דפק תספורת של הדוגמנים האיטלקים משנות ה90
יודייקה עם פסק זמן אחרי שמוסרים ליציע
עוד לא פתר את הבעייה של המסירות המטומטמות אבל זה בדרך כלל בראון שמוסר ככה ופחות הטיימלורד.
המשחק מתנהל לפי הקצב של אטלנטה ולא לפי זה של הסלטיקס שצריכים לקחת את המשחק בשביל לצאת מהפלייאין זמנית למקום השישי….
יש לכם פעמיים דטרויט ואינדי עוד מעט תהיה רגוע
טריי מנגב סמארט מנגר כמו ראס מהמיד ריינג
טריי לקח את טייטום לריקוד סטפס
סמארט כל הזמן זורק, 4 התקפות רצוף, והוא האחרון שצריך לזרוק תכלס
סמארט עושה תחרות שלשות עם טריי יאנג.
שם משפחה הולם יש לבחור…
העכברוש כבר עם 11 נק
טריי מפרפר את הירוקים שמעון וניסני שניים על שניים נגד אברי ורזיאל. מחליפים לאסוף ומנחם
חחחחחח
כל הזריקות המטומטמות מהשלוש של הסלטיקס כשאפשר לחפש את הקליעה מבפנים.
משחקים לידיים של אטלנטה. יופי אידיוטק'ה…
קליר פאת בוגדן נכנס
תכלס לא היה שום עבירה של הגינגי
סמארט באטלנטה?
בדיוק תיקן
הנה
כל כך פשוט, חדירה ומסירה ל 2 קלות. לא צריך להיות איינשטיין בשביל זה…
אני מתלונן על הסלטיקס יותר ממך? מה קרה?
והנה עוד אחד מבפנים, אנד וואן.
ככה משחקים ובלי האיסו המסריח של טומטום ובראוניס.
הם תכף בפיגור 15
כשאתה זורק הרבה זריקות מטומטמות ומשהו בסוף נכנס אז יש לך "היילייט"
עזוב, הבעייה היא שגם כשלא הולך עם השלשות האידיוטקה נותן להם להמשיק עם הראש בקיר כשהפיתרון ללכת פנימה.
אבל אל תבלבל אותו עם עובדות.
רזיאל אני לא רואה שיפור אצלכם
אין שיפור כי אין ניהול, אין מאמן.
ומה האידיוטקה עושה?
כלום.
אידיוטק'ה
הואיל בטובו לקחת פסק זמן יקר האהבל אחרי שהסוסים ברחו מזמן.
בוסטון לא יכולים לקלוע סל.
משחקים לא נכון
הם גם מחטיאים ליאפים בכללי.
בוסטון יחזרו אל דאגה טייטום בינתיים משליך אבנים זה יתאזן אטלנטה רזים
הכי מצחיק זה כשהוא זורק על שמירה של העכברוש במקום לחדור פנימה על האפס בהגנה הזה.
נותן לפשפש לבלבל אותו. כי טייטום זה בסך הכל טומטום עם כישרון לכדורסל. העיפרון עם הראש הכי דק…
7 W רצופים תפרגן אחינו
כשנהיה במקום השלישי במזרח אני אפרגן
מה שיחזיר את בוסטון זה הדק שטריי ישב בחוץ
כל הזריקות של בוגדנוביץ ברבע היו רעות.
אהבתי את גירסת ההיפ-הופ לקרייזי-טריין.
לחולדה כבר יש 3 מהקו וסביר שזה לא ייגמר עם פחות מ10 מהקו.
כמה יש לטומטום? 0 עגול, למה? הוא לא נכנס מספיק פנימה אז לא עושים עליו עבירות.
בוגדן הזה קליר פאת מוחלט גם לא פוגע בהתקפה
טייטום על בוגדן זה כמו מבוגר על ילד תעיפו את בוגדן לספסל לא יאמן שההוקס לא עשו שום טרייד
ביטר לו שכח לשחק כדורסל
רואים איך ההוקס נראים בלי טריי? חחחחחחחחחחח ואחכ יבואו לי אנשי הסטט עם שטויות
חחחח איזה בולשיט קול על גרנט וויליאמס מסכן סוויט לו עשה לו את העבירת אוויר שהוא מוציא 10 שנים בליגה נכנס במגן ומעיף ראש
בוגדן החוליה החלשה מתי הדביל מקמילן יבין את זה? כמה זמן הוא צריך? כצפוי טריי בחוץ בוסטון חוזרים כמו כל העונה של ההוקס. 3 שנים לא השכילו למצוא לזה פתרון המפגרים
הטומטום עדיין עם איסו, 10 זריקות והוא ממשיך להחטיא. מה שכן נכנס מגיע בכלל בכניסות פנימה קרוב לסל.
0 מ 4 לשלוש, הוא פשוט טומטום והמאמן אידיטקה שלא אומר לו שחק פנימה.
זה חסר תקווה!
תמא טקס אין לאטלנטה מה לתת פה נתנו כבר הכל נכנסים לגארבג׳ טיים 🙂
חכה העכברוש יחזור ואיתו הניגוב
חחחחח הנה חוזר שרדתם את זה
טייטום צריך לחדור על בוגדן ושות. לא עושה את זה ודופק את הסלטיקס.
גיילן בראון רק עם 3 נקודות. וויט היחידי שמשחק שם ושם את הכדור בפנים.
ממשיכים לזרוק את עצמם לדעת במקום חדירות, צמד הטאלנטים עם 0 מ 5 ל 3, במקום להיכנס ולעשות סל אנד וואן.
העכברוש שוב יפרפר אותם….
למה בוגדן במגרש? עדיין?
הטומטום באמת טומטום.
על המשחק הזה רשום "בוסטון".
בוסטון הביאו אותך לשמור על טריי?
דרק וויט זה השחקן שההוקס היו צריכים ובוסטון קיבלו אותו בחינם תמורת זבל
יש שיפור בבוסטון מול ההוקס ללא טריי זה בהחלט ניכר
ההוקס משחקים יפה בהתקפה קבוצתי וחכם
ממשיכים לזרוק את עצמם לדעת במקום חדירות, צמד הטאלנטים עם 0 מ 5 ל 3, במקום להיכנס ולעשות סל אנד וואן.
העכברוש שוב יפרפר אותם….
קבוצה מטומטמת שלא תגיע לכלום כי אין קצתשכל גם בצוות האימון.
צריכים למצוא שם מאמן חדש שיודע את העבודה.
לגמרי מפגרים ההוקס זה קבוצת קליר פאת בלי הגנה בכלל עם רכים רצח ובוסטון לא חודרים חחח יש להם יתרון פיזי על כל שחקן שלהם
יפ, תסביר לאידיוטקה, לא לי.
וויט היחידי שמבין את זה. בטח אומר לעצמו לאיזו קבוצה מטומטמת הגעתי?
חחחח אכן
רזיאל אתה מוכן ל ג'ואלדזילה מחרתיים?
כן
הגודזילה יכתוש אותנו ואבו זקן יקפוץ עלינו יפיל אותנו ברצפה ויקלע מהקו את העבירות שהוא עושה ונרשמות לנו.
חחחחחחחחחח אכן. אבל לא נראה לי שאבו זקן ישחק
סוף סוף הטומטום הכניס שלשה והאידיוטקה לוקח פםסק זמן…
עכשיו? עכשיו פסק זמן? גאון
חחחחחחחח
מאז שבויאן עולה מהספסל ההוקס יותר טובים. לא בטוח עדיין שהאנטר יותר טוב מרדיש
האנטר טוב מרדיש. הלוואי היה לנו בויאן יש לנו בוגדן והוא חירב מספיק. קלע 2 אפשר לחשוב
התכוונת אחרי שטריי נכנס כן?
חבל שגרנט וויליאמס קיבל עבירה 3 ממש חבל היה מצויין להוקס שהוא על המגרש
טריייי
בכללי מאז שחזר מפציעה נותן להם כוח התקפי עם דינו ובגלל זה נכנסו לריצה של ניצחונות
בוסטון יחזרו למשחק בסיום הרבע ה3 ובתחילת הרבע ה4. תראו איזה קוסם אני
יפ
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראית שימות השלשה של טריי על הטיימלורד?
אותו דבר עשה להורפורד. נותנים לו לכדרר וגם להסתכל לסל אז הוא מכוון וזורק. שלשות קלות על אחד ממגני הטבעת הטובים באן בי איי.
דרק וויט נהדר איך ההוקס פיספסו אותו היו נותנים בחירת דראפט ואת הזבל דלון רייט והיו סוגרים קומבו גארד וגם מחליף שטריי על הספסל היו ממריאים
בוסטון צריכים חמישה דרק ווייטים.
+100
החדירה שלו דליקטס ואני רוצה לראות עוד הרבה כאלה במשחק הזה.
היחידי שמשחק גם חכם.
בראון כן מפעיל טוב היום את הטיימלורד, בינתיים בראון רק עם 2 איבודים אבל הטיימלורד נדבק ממנו במחלה הזוץ
טריי מתעלל בגבוהים של בוסטון.
לא מדוייק הוא מתקשה מול מגינים ארוכים. על הטיימלורד קלע שלשה מרחוק, נכנס ומסר, ונכנס והחטיא
להחטאת הלייאפ אין קשר לטיים לורד הוא כבר ראה את הגב של טריי ממזמן פשוט חוסר ריכוז
היה לו קשה גם מול דוראנט תעקוב
אטלנטה משחקים נהדר אבל לבוסטון יש הרבה יותר כלים. יצאו ממחצית רעה בנזק מינימלי
בוסטון יחזרו למשחק בסיום הרבע ה3 ובתחילת הרבע ה4. תראו איזה קוסם אני 🙂
אתה העכברוש, לפי התמונה ששמת…
הטבעת השבוע!
נראה לי שלא ראית את אמביד היום
אמביד לא ממד הטביע שם תסתכל טוב
לא ממש
מה הכוונה?
הוא לא הגיע עד הטבעת תסתכל טוב זה חצי זריקה
השדר אומר ״היד שלו אפילו לא נגעה בטבעת״ הכדור בכלל פוגע בחלק האחורי הפנימי מתחת לטבעת
הסלטיקס עם 4 מ 20 ל 3.
סתם בזבוז משווע. לא הולך? צריך פלן B אבל כנראה שאין!
הייתי רוצה לראות דז'ונטה מארי ליד טריי יאנג שני שחקנים שמשלימים אחד את השני. יפתור להם הרבה בעיות.
1+
לא תודה אבל אם זה בחינם לקחתי.
אז היית רוצה
פופ לא יוותר גם עליו.
הדבר היחיד שמשלים את טריי יאנג זה סבון בגרב
דה שוט, אני לא מפרגן על 7W אני כן אפםרגן על המקום השלישי במזרח, בסדר?
עוד לא שנה לממשלה החדשה ומספר המתים בקורונה מוכפל. מה יהיה?
110 אנשים מתו רק היום מהמחלה.
עד אמצע מרץ נעבור את ה 10 אלף?
אור לגויים נהיינו.
קולניס + בחירות תמורת מארי עסקה הוגנת לשני הקבוצות . הספרס מתחזקים בקו הקדמי , אהובים לבחור בחורים גארדים בדראפט גם ככה
מארי עם חוזה נוח. נבחר לאוסלטאר בגלל הרבה משתנים. אבל לא אולסטאר, ג'יילן גונסון צריך לקבל הזדמנות
לא לוקח
חחח איזה חרטה שריקה על האנטר פלופ של בראון
היחידי עם קצת שכל בבוסטון זה סמארט עם החדירותוכמובן וויט.
לא תקלע? לא נורא סחטת 2 מהקו.
למה האנטר ירד מטייטום ושומר על אחרים?
האנטר מאבד את זה
2 שריקות אוויר לא איבד כלום
השופטים הורגים את האנטר בשריקות אוויר חחח איזה מובינג סקרין חחחחחחחחחחחח זוכרים את לברון מזיז את יוטה חחחחחחחח כל פעם אני נזכר בזה בזריקת אוויר כזאת 2 עבירות אוויר
נכון, אלה שריקות עלובות. פלופינג של בוסטון.
סמארט גנב אותם פעמיים שיפוט של קט סל
הורידו ל 4 ובמקום למסור הטומטום ממשיך באיסוזו…
איך השדרים מתעלמים מהשיפוט חחח
רפי שכל השקועים בבור צועה.
הם והשופטים עובדים באותו ארגון לא יורים בנגמש של סילבר 🙂
זה הצחיק איך דוריס פסקה שזה בהחלט מובינג סרין ושריקה ברורה חחחחחחחח
זה הצחיק איך דוריס פסקה שזה בהחלט מובינג סרין ושריקה ברורה חחחחחחחח1
עדיין חושבים שיאנג טוב נגד גבוהים? נכשל עכשיו פעמיים רצוף האחרונה מול סבא הורפורד מקמילן נרדם למה הוא חיכה?
זה בגלל שלא לקח שני צעדים אחורה ולא זרק שלשה…
בראון קיבל קצת שכל?
מה קרה?
2 קלות בחדירה ולייאפ?
כשלא הולך מבחוץ זה מה שעושים.
חודרים ושמים מבפנים.
הקאמבק הצפוי בעולם
איפה היה מקמילן כל הזמן הזה? איבד 12 ייתרון ועכשיו לוקח פסק זמן…
אוקנגוו צריך לפתוח במקומו של קאפלה. קאפלה בן אדם גבוה בלי סיבה
אכן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קאפלה זה פחון שחייב להטריד אוקונגו יותר טוב ממנו
חחחח איזה שריקות מסכן טייטום קאםלה בכלל לא עמד יציב ולא ולמה חייב לשרוק למיששהו תוקף או מגן שימשיכו לשחק רגיל נמאס החרא הזה שבכל נפילה חייב להישרק עבירה למישהו
WWA
מגע זה מפחיד, אני לא מרגיש בטוח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הפרצוף של טומטום פריסיילס
איפה היה פה עבירה של קאפלה? עמד בדרך ועשה פלופ וגם לא היה תוקךף בחייאת חח
צאלנג אנסקסספול חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח OMG איזה ליגה של דגנרטים
פריצארד אולי הקלע הכי גרוע בבוסטון ב 3 המשחקים האחרונים, איזה יופי של פיתוח שחקן על ידי האידיוטקה
למה הורפורד באימון קליעה?
סוף סוף מובילים
הכי מצחיק הפרצוץ של העכברוש כשלא אישרו לו 2 קליעות
חחח עוד שריקת אוויר על סמארט טריי נכנס בו וזורק ראש חחח
בוגדנוביץ שומר נורא.
לינק טוב מישהו?
http://buffstream.fun/%D0%B5mb%D0%B5d77/?id=13022022&event=stack.html&link=1&domain=&force=http%3A%2F%2Fgivemenbastreams.com%2Fnba.php%3Fg%3Dceltics&ask=1644778800&lgt=3
תודה
בשבילך? תמיד
http://blacktiesports.net/nba1?sport=basketball
בוגדן נכנס בבראון והחטיף לעצמו מכה בסנטר.
אוטונוקאאוט
חחחחח
יאנג מתקשה נגד גבוהים כבר פעם חמישית רצוף
בראון שם 2 מהקו, בראבו
בוסטון בפלייאוף יהיו טאף-קוקי
סיסב 1 עפים אם לא פוגשים בקאבס ואולי שארלוט. כל הנק על בוגדן חח
חחח שריקת אוויר על הורטר השופטים ממציאים עבירות בכל מגע
מופע הזבל של טריי
דריבל דריבל דריבל דריבל
אתה יודע שימון, זו צביעות עי כשאתה מקבל את הקפיצות האלה של העכברוש בפלופינג על המגן אתה אמור לקבל אותו הדבר מסמארט!
לא אמורים זה וזה.
הורידו מטייטום את האנטר והוא חוגג מול האנטר הוא ניגר רצח ככזה בליגה הזאת השופטים מנטרלים את המגן שתחגוג
למה בוגדנוביץ שומר על טייטום?
כי מקמילן מפגר והשופטים ניטרלו את האנטר שהאנטר שמר עליו הוא שבר את הסל
טייטום כוכב
ראית מה האנטר עשה לו? כוכב על בוגדן
הוא סתם החטיא עכשיו קולע לא קשור למגן בלי קשר בלי בוגדן אתם כבר במקלחת
די הוא חלש קלעו עליו 50 נק. מה בלי קשר למגן האנטר אימלל אותו
אולי סוף סוף האידיוטקה הבין שצריך לדחוף את החילופים של טייטום שישאר על בוגדן.
אולי קצת שכל נכנס שם בקודקוד.
יפ, אבל גם טאמבאאאל, זה לא סותר….
הסיבה העיקרית היא שרוב הרבע שומרים עליו טריי ובוגדנוביץ.
סוף סוף
טייטום השחקן הכי אוברייטד בליגה
טייטום אומר תנו לי בוגדן כל יום. בוגדן גאלו קאפלה זה זבל שהיה צריך להיות מוטרד בדד ליין שלנק האהבל מה חשב לעצמו
מה ההוקס ושלנק מצפים להשיג עם ההגנה הזאת ולמה לא היו מהלכים בדד ליין?
שמעון בוגדן מחזיק אתכם בחיים טייטום ובראון זה כוכבים שבאים גם להגן. לא תמיד, אבל רוב הזמן.
בוגדן עלה לנו ב50 נק מי מחזיק אותנו?
😂😂😂
אחחחחח
איזה מותק הוויט הזה
זה טרייד אדיר לכם הסנילי מכר לכם אותו בחינם
ממש לא מובן
טייטום הכניס את אוקונגו לסל תמשיכו לקלל אותו הוא כוכב
מקמילן האהבל יעלה את טריי 6 דק לסיום רבע 4 שהמשחק יהיה גמור. טריי חייב לעלות ישר עכשיו בלי מנוחה לפני שהמשחק נגמר
זה כבר גמור כמו שאמרת במחצית רק כמה דקות פחות
שום דבר לא גמור אבל יגמר עכשיו שטריי על הספסל
דרק מחבר אותם גם חברתית, שזה לא פחות חשוב
+100
מסתדר עם כולם.
ושי, אל תשכח שהוא היה איתם ועם פופ בנבחרת ארה"ב, רק חבל שלקח גם את הכלומב'ה ווקר.
אם היה לוקח איזה סטף במקום, הנבחרת היתה לוקחת את האליפות הזו בקלילות.
ראית שימי תבורי?
ככה הטומטום צריך לשחק, עדיף 2 קלות בחדירה מאשר קלינג מרחוק.
את הביטחון תבנה בנקודות בצבע ואחר כך תמצא כבר את הקליעה מבחוץ או חצי מרחק.
מקמילן לא מבין שהמשחק נגמר תכף בא עם הנייר מהבית חחח טריי מקבל מנוחה מסכן לא יוכל לשחק 38 דק צריך לואד ל32 דק
קאפלה עקץ עם החוזה. שמו אותו עם טריי מחוץ לטרייד בלוק כאילו מישהו ירצה אותו חחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחד הפחים
האידיוטקה שכח שיש צאלאנג'
אידיוט
לקח כבר צאלנג ולא קיבל ממזמן אין לכם צאלנג
איזה אהבל הטריי הזה
שמעון תבקש סליחה מבוגדן יאנג זה גרוטאה 😂😂
שיקלע 50 נק אבקש בינתיים חטף 50
תכלס בוגדן השתפר בחצי השני למרות שהוא קונוס
😂😂😂 לפחות מסוגל לעשות שני סלים רצופים
עם כל הטאלנט בראון וטומטום שחקנים כל כך טיפשים.
בראון מחרב. עושה רוטציה עם טומטום.
חחחחחחחחח
זריחקה מחשידה לא קולע כלום
למה אין הגנה על טייטום? חחח כל השלשות שלו לבד
לו ויליאמס נזק מהלך.
הוא גופה כבר שנתיים
ארבע
זהו רזיאל תם הטקס. כנראה באמת יש שיפור
טייטום המושמץ נותן עבודה טריי שוב לא קלע על סבא הורפורד 😎
טריי לא קלע על אף אחד מאז הרבע הראשון
הוא צריך לבדוק כל משחק מה מצב השלשות ואם לא הולך להיכנס פנימה ושם לבנות את הביטחון.
10 ייתרון
שלא ישמיטו את זה!
מצחיק שהבן של טומטום לא מתעניין בכלל במשחק של אבא אלא משחק בעצמו בסלולארי יושב בין הסבתא לאמא כשהוא בעצם ממזר?
לא מכיר אף ילד שמתעניין במה שעושה אבא שלו..
חחחחח אמת
האשך הרעיל את העכברוש
בינתיים
זה רעל ששלחתי לו מסניף בית דגן של הזורע.
רציתי גם תרדמון אבל לא הסכימו למכור…
הבנתי שלברון כבר זקן מכדי לרדת על פעם להגנה. מה התירוץ של יאנג?
זה לא בשבילו זה העונה הסדירה
הם עדיין מקום עשירי במזרח. נכון לעכשיו, העונה הסדירה זה כל מה שיש.
אני צוחק הם פח אבל טריי זה הבעיה האחרונה שם
אני מת על וויליאמס השמן
מה קרה בהיאו 2 דאבל טים על טייטום זה מותר?
כמה טריי חתיך
דוגמן בוועעעוגגג
והנה אטלנטה לוקחים את זה כי האידיטקה לא לוקח את הפס"ז
כזה אידיוט, שזה שוב עולה באיבוד כדור.
דה שוט אתה רואה את זה?
אתה מבין למה אני בוכה כל הזמן?
עם כזה אידיוט על הקווים לא צריך מאמן.
הנה השופטים מנסים לייצר דרמה כמו תמיד
+100
טייטום על האנטר עושה רק איירבולים אתה רואה דה שוט?
+ 1
האנטר שומר טוב
עדיין טייטום תלוי בעיקר בעצמו חוץ מזה לא בעייה לייצר חילופים
האנטר מגן נהדר אבל אין לו התקפה
טריי לא מסוגל לשים לא פלוטר לא שלשה
יאנג מול הטיים לורד – אופנס פאול – שימו עליו גבוהים הוא יורד לחצי תפוקה
חחח עבר את הטיים לורד כמו אוויר
אבל ידע שהוא רודף אחריו בכל מקרה קיבל את הצ׳אלנג׳ הזברות עשו לי בית ספר
חח העבירות האלה פלופ טהור לא קשור לכדורסל זה לא תוקף
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השופטוטים סוף סוף הדביקו תוקף לחולדה המקפצת
זה בחיים לא תוקף
זה המגנט
והנה החולדה
https://www.google.com/search?q=giant+jumping+rat&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiN3P2Bzv31AhWWgP0HHd-CAvEQ_AUoAXoECAIQAw&biw=1024&bih=481&dpr=1.88#imgrc=QLlP25TzHhGEgM
וואללה דומה
יש לי סיפור עם החולדה המסויימת הזו אבל בהזדמנות.
ווייט גאון בדברים הקטנים
טריי 100% רעל
זה לא גאון זה נוכלות פול ולאורי צריך לבטל את השריקות על ההצגות האלה
יפ
נו, ונוכלות זה טוב?
מה סמארט אומר? עם כולם עושים את זה אז למה אני לא?
הבנת? אם נותנים אז כולם עושים ונהייה WWA….
חחחחחחחחח טריי לקו צאלנד סקסספול חחחחחח
אינעל אביהם של השופטוטים
חחח קומדיה דל ארטה
יפ
רק תביא לי איזה שמרלקיקנו
😂😂😂
חחח ההוקס כאלה רכים הורטר בוגדן טריי. שלנק צריך לעוף שלא עשה שום מהלך בטריידים המפגר הזה
זהו?
חחחח ההוקס מחכים שהכדור יגיע להם ידיים. חחח פאדיחה
כולם מבסוטים לא ברור מי הפסיד ומי ניצח 😃
העכברוש נדרס, נשאר הגודזילה
ומה התחזית?
קינג קונג?
הכל מתחיל ונגמר בהגנה
תחזיק את הקבוצה מולך על פחות מ 100 ותשים קצת יותר כי יש כישרון ותנצח.
ההוכחה הכי טובה זה הסאנס.
ההוקס היו חייבים להיות פעילים בטרייד דדליין, יש להם מניות לפני צניחה ויש כמה מנג'רים שהיו בולעים את הפתיון: על קולינס,הוארטר,רדיש(שעזב בשביל כלום) יכולת לקבל אולסטאר מוכח עם תוספת של בחירה או שתיים.
הייתי משאיר רק את טריי כמובן,האנטר, אוקונגו ובוגדן כי הוא קילר התקפי למרות שהוא אוויר בהגנה, כל השאר לחירייה לפני שהמניות צונחות.
קשה להאמין אבל הסלטיקס סוף סוף מקום שישי אם כי זה זמני.
אם יצליחו איכשהו לעצור את הגואל של ברוך הם באמת בדרך הנכונה.