לוקה שוב נגד הקליפרס, פילדפיה וקליבלנד בקרב אדיר ומיאמי תשמח לסחרר את ברוקלין ביום שבת מהנה / עידו רבינוביץ

לוקה שוב נגד הקליפרס, פילדפיה וקליבלנד בקרב אדיר ומיאמי תשמח לסחרר את ברוקלין ביום שבת מהנה / עידו רבינוביץ

פורטלנד טרייל בלייזרס (34-22) – ניו יורק ניקס (31-25), 00:00

מכירת החיסול הגדולה בפורטלנד מראה סימנים ברורים של טאנקינג לטובת בחירות דראפט. עם זאת, הם נמצאים חצי משחק מאחורי הניו אורלינס פליקנס שבמקום העשירי המוביל לפלייאין. הניו יורק ניקס, שדווקא מכוונים להשתחל לשמינייה הראשונה בקיץ, נמצאים רק במקום ה-12 בקונפרנס המזרחי עם תחרות קשוחה לפניהם. הלילה הן נפגשות ב-"מודה סנטר" שבאורגון בחלון המוקדם.

שתי המתמודדות מגיעות למערכה לאחר ניצחונות מפתיעים. נתחיל מהבלייזרס, שהיממו את הלוס אנג'לס לייקרס עם חמישייה של סי.ג'יי אלבי, אנפרני סימונס, ג'סטיס ווינסלו, בן מקלמור ויוסוף נורקיץ'.

אנפרני סימונס, אחד מהשחקנים היחידים עליהם בונים בפורטלנד לטווח הארוך, קיבל בלית ברירה את המושכות להתקפה ולא אכזב: 29 נקודות (כולל 10 ברבע המכריע), 5 אסיסטים ו-5/11 מעבר לקשת. סימונס קולע שיא קריירה העונה של 16.1 נקודות למשחק (יותר מפי 2 מהשנה שעברה) יחד עם יכולת משופרת בצורה דרסטית בתוך קשת השלוש.

בצד השני, הניו יורק ניקס גברו על הגולדן סטייט ווריורס בסנסציה שנחתמה בתוצאה 116:114. החבורה של תום ת'יבידו נכנסו לרבע האחרון ביתרון דו ספרתי רק בשביל לראות אותו קורס לנקודה בלבד עם 8 שניות לסיום. הווריורס שלחו לקו את קאם רדיש המושמץ, שלא קיבל הזדמנות אמיתית מת'יבידו עד כה, הוא קלע אחת משתיים והותיר ללוחמים סיכוי להשוות או לנצח בצד השני. קליי תומפסון החטיא זריקה שהייתה שולחת להארכה ואוהדי הניקרבוקרס נשמו אנחת רווחה.

סיפור המשחק היה ג'וליוס ראנדל, שחוזר לכושר השיא בו היה בעונה שעברה. הוא העמיד שורה סטטיסטית עצומה במשחק האחרון: 28 נקודות, 16 קרשים ו-7 אסיסטים. הוא קולע 29.5 נקודות ב-48.3% מהשדה יחד עם 12 כדורים חוזרים בממוצע בארבעת המשחקים האחרונים. הניקס חייבים שהוא ימשיך את הכושר הזה אם הם רוצים להיצמד לאטלנטה, וושינגטון ושאר המצופפות בבטן של המזרח לקראת הפלייאין.

אר.ג'יי בארט ונרלנס נואל בספק, דרק רוז בחוץ אצל ניו יורק.

אריק בלדסו וקיאון ג'ונסון, שני מצטרפים חדשים לבלייזרס, בסימן שאלה. דמיאן לילארד, ג'ו אינגלס, נאזיר ליטל ודידי לוזאדה יושבתו בוודאות.

הימור: הבלייזרס לוקחים ב-5.  

שארלוט הורנטס (28-29) – ממפיס גריזליס (18-39), 02:00

שניים מהגארדים המלהיבים ביותר בליגה, שנבחרו לאולסטאר בפעם הראשונה בקריירה יחדיו, מנגחים ראשים הערב בבית הצרעות שבצפון קרוליינה. למלו בול הפך לשחקן הרביעי הצעיר בהיסטוריה שנבחר למשחק הכוכבים, רק מג'יק, לברון וקובי הקדימו אותו (ולהזכירכם, לברון וקובי יצאו ישר מהתיכון לליגה). מוראנט אפילו יותר מרשים מהצעיר המקורזל שנגדו, כאשר הוא מוביל את ממפיס לעונה היסטורית וממצב את שמו ברשימה הקצרה לפרס ה-MVP של העונה.

הגריזליס ישמחו להמשיך את הסטטוס קוו שלהם עם ניצחון חמישי ברצף הלילה, הם מגיעים לשארלוט לאחר שדרסו את הפיסטונס בדטרויט בתוצאה 132:107. 7 שחקנים שונים קלעו בספרות כפולות, מוראנט ודזמונד ביין השתלבו ל-45 נקודות בקו האחורי ולא הותירו לפיסטונס הרבה סיכוי לאחר הרבע הראשון שנגמר בתוצאה 41:19 לטובת האורחים מטנסי.

גם הצרעות ניצחו את הבוכנות ממישיגן במשחק האחרון שלהם. קונצרט התקפי בו למלו תפר 31 נקודות עם 12 אסיסטים, טרי רוז'ייר הוסיף טריפל דאבל נדיר של 25 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 קרשים וגם מיילס ברידג'ס הקופצני תרם 25 משלו. ההורנטס לא מתקשים בהתקפה העונה כאשר הם מקום ראשון בנקודות בכל הליגה עם 113.8 למשחק בקצב השני המהיר ביותר בליגה, אך ההגנה המחוררת עושה להם בעיות. ג'יימס בורגו הראה שהוא לא מפחד להשתמש בטקטיקות הגנתיות לא שגרתיות, כולל הגנה אזורית רבה, אך זה טרם התחבר אצל החבורה הצעירה שלו.

גורדון הייוארד, קודי מרטין וג'יילן מקדניאלס ישבו על הספסל הערב אצל קואץ' בורגו וההורנטס.

מאידך, זאבייר טילמן, ייב פונס, קיליאן טיל וסנטי אלדמה בסימן שאלה – דילון ברוקס ממשיך לרכב על הספסל לאחר הפציעה בתחילת ינואר.

הימור: ממפיס משייטים ב-22 הפרש.

וושינגטון וויזארדס (29-25) – סקרמנטו קינגס (36-21), 02:00

המכשפים מהבירה האמריקאית מקבלים לידיהם את המלכים של בירת קליפורניה למפגש בין שתי קבוצות שזקוקות לניצחונות בדחיפות כדי לשפר מצבם לקראת משחקי הפלייאין.

שתי קבוצות שחוו שינויים בעמדת הסנטר בטרייד דדליין – נתחיל בסקרמנטו קינגס, טרייד מאסיבי שלהם הנחית אצלם את דומאנטס סאבוניס בתמורה לטייריס האליברטון שעשה את הדרך ההפוכה לאינדיאנה. השינוי בסאק-טאון ניכר במהרה, הם הפסידו ב-20 למיניסוטה יום לפני שסאבוניס הגיע וניצחו אותם ב-13 ביום העוקב.

"הוא מפלצת, הוא שור" דיארון פוקס הרעיף מחמאות על חברו החדש לקבוצה, שקלע 22 נקודות והוסיף 14 קרשים לקבוצה שהייתה זקוקה נואשות לשאיבת ריבאונדים.

הוויזארדס גם הנחיתו ביג-מן אירופאי כאשר קריסטאפס פורזינגיס חזר לקונפרנס המזרחי בעסקה ששלחה לדאלאס את ספנסר דינווידי ודאביס ברטנס. מונטז הארל גם הועבר ופינה עוד יותר מקום לחד הקרן הלטבי, שטרם שיחק במדים החדשים שלו אך צפוי לעשות שינויי מיידי בקבוצה שחייבת סקורינג בדחיפות, קל וחומר לאחר שאיבדו את בראדלי ביל לשארית העונה.

הוויזארדס הצליחו לחמוק עם ניצחון נגד הברוקלין נטס המדשדשים במשחקים העדכני, 113:112 למכשפים. טריפל דאבל של קייל קוזמה יחד עם עוד שבעה שחקנים נוספים שקלעו בספרות כפולות היו בדיוק מספיק בשביל מתלמדיו של ווס אנסלד ג'וניור לנצח ולקטוע רצף של שני הפסדים.

יחד עם בראדלי ביל בדו"ח הפציעות גם דניאל גאפורד לא יוכל לעלות על הפרקט לטובת וושינגטון.

מנגד, טרנס דייויס, מו הארקלס וג'וש ג'קסון יצפו מהצד אצל הקינגס.

הימור: וושינגטון לוקחים ב-6 הפרש.

ניו אורלינס פליקנס (33-22) – סן אנטוניו ספרס (35-21), 02:00

שתי מתמודדות המסתכלות על הפליי-אין ומבינות שהן צריכות לחבר מומנטום לקראת חודשי האביב. השקנאים מלואיזיאנה פותחים את שעריהם לדורבנים מהאלאמו לקרב ב-"סמות'י קינג סנטר".

הפליקנס, ששמחו לנצל את מכירת החצר של הבלייזרס ולקבל את סי.ג'יי מקולום לבניין, קיבלו ממנו הופעה פושרת במיוחד. 6/211 מהשדה ורק 2 שלשות ב-10 ניסיונות נגד מיאמי בהפסד 112:97 למוליכת המזרח. ההפסד הזה גדע באיבו רצף מעולה של ארבעה ניצחונות רצופים (דטרויט, דנבר ויוסטון בחוץ, ואז יוסטון בבית).

ווילי גרין, מאמן ניו אורלינס, חלק את הגיגיו בסיום ההפסד להיט: "אני חושב שאנחנו יכולים לרווח יותר את הפרקט וכך לתקוף את הטבעת יותר עם הגארדים ושחקני הכנף שלנו. אנו יכולים לעבור להרכב הגבוה שהיה חשוב בשבילנו". ג'קסון הייז הגבוה, שפתח לצד יונאס ולנצ'יונס ברצף הניצחונות, ירד לספסל במשחק האחרון. יהיה מעניין לראות את השינויים והניסויים שיבצע גרין לחמישייה הזו לאחר התוספות החדשות.

הספרס מגיעים לאחר ניצחון חשוב על האטלנטה הוקס. דז'ונטה מארי, שנבחר למשחק האולסטאר הקרוב, הראה שהמקום הזה מגיע לו בזכות ולא בחסד עם 32 נקודות, 15 אסיסיטים, 10 קרשים ו-4 חטיפות בתצוגה מרשימה מאוד. קלדון ג'ונסון תרם 26 משלו וכלל שחקני החמישייה סיימו עם 12 נקודות או יותר. אפילו יעקב פרטל שקלע שלשה משוגעת מחצי מגרש.

הספרס נמצאים במקום ה-12, משחק וחצי מאחורי הפליקנס שבמקום העשירי המוביל לפלייאין. המשחק הלילה יכול להשפיע על מיקומי הפלייאוף בסוף העונה.

זאיון וויליאמסון, ווילי הרננגומז, לארי נאנס ג'וניור וקירה לואיס לא ישתתפו אצל ניו אורלינס.

הספרס לא דיווחו על פציעות למשחק בשלב זה.

הימור: מקולום מתעשת וניו אורלינס מנצחים ב-5.

פילדלפיה 76' (22-33) – קליבלנד קאבלירס (21-35), 02:30

אחד מהמשחקים המרתקים ביותר של הזמן האחרון מגיע לעיר אחוות האחים כאשר הסיקסרס, שקיבלו בטרייד מטלטל את ג'יימס הארדן שמתאחד עם דריל מורי, מארחים את האבירים מאוהיו שרוצים להמשיך ולהוכיח את עצמם מול האריות של הקונפרנס.

ג'ואל אמביד ומסייעיו הצליחו לגבור על הת'אנדר בתוצאה 100:87 במשחקם האחרון. הסנטר הקמרוני קלע 25 נקודות, קטף 19 ריבאונדים וחסם 5 זריקות. כעת, הקבוצה מועמדת רצינית לצאת מהמזרח עם התוספת של המזוקן שהגיע מברוקלין ויהיה בעל ערך יקר מפז לצד אמביד. בנוסף הם נפטרו מבן סימונס, שהיווה רק הסחת דעת לכל הקבוצה. דוק ריברס, מאמן פילי שנבחר לטופ 15 מאמנים בהיסטוריה ע"פ הליגה, צריך להוכיח השנה שמגיע לו להיות ברשימה הזו לצד כל האגדות.

בצד השני, הקליבלנד קאבלירס לא זעזעו את עולם הכדורסל בדדליין, כי הם לא רצו לתקן מה שלא שבור. הם נמצאים במקום השני במזרח במרחק משחק אחד בלבד מהמוליכה מיאמי. הם ממשיכים להראות את האופי והקשיחות שלהם בכל הזדמנות, בור של 21 נקודות בתחילת המשחק מול האינדיאנה פייסרס לא הזיז אותם מתכנית המשחק ולבסוף הם הצליחו לגבור על יריבתם בתוצאה 120:113 לאחר רבע אחרון בו קלעו 32 נקודות והחזיקו את הפייסרס על 17 בלבד, כל זאת ללא השחקן המוביל שלהם, דאריוס גארלנד, שנח בשל בעיות גב.

"הקבוצה הזו ממש טובה. לחלוטין טובה יותר משחשבתי, וידעתי שהם ממש טובים" אמר קאריס לוורט על קבוצתו החדשה, הרכש הטרי של קליבלנד שהגיע מאינדיאנה לפני ימים ספורים בלבד.

גארלנד יחמיץ גם את המשחק הלילה, כך גם לאורי מרקנן וקולין סקסטון שמובתים כבר זמן מה אצל ג'יי.בי ביקרסטאף.

ג'יימס הארדן לא יעשה את הופעת הבכורה שלו במדי פילי הלילה, אך הוא החסר היחיד בזמן הנוכחי עבורם.

הימור: קליבלנד ממשיכה להראות אישיות ולנצח ב-4.

טורונטו ראפטורס (23-31) – דנבר נאגטס (25-30), 02:30

החבורה של מייק מאלון מהרי הרוקי מצפינים למדינה השכנה כאשר הדינוזאורים הקנדים יקבלו לביקור את כורי הזהב מקולורדו למשחק מרתק ב-"סקוטשיהבנק ארנה" שבעיר התחתית של אונטריו.

זהו המשחק הראשון בין שתי הקבוצות האלו העונה, לצערם של הנאגטס, זהו לא זמן טוב להיתקל ברכבת הדוהרת של ניק נרס. הם ניצחו את שמונת המשחקים האחרונים שלהם שכללו תצוגות מאסיביות על המיאמי היט (ניצחו בפלורידה לאחר 3 הארכות), השיקגו בולס לאחר הארכה ופעמיים נגד האטלנטה הוקס, יריבת פלייאוף פוטנציאלית.

הם פירקו את הרקטות מיוסטון במשחקם האחרון, 139:120, בהנהגתו של גארי טרנט עם 42 נקודות יעילות. הראפטורס הפכו לקבוצה מאוד מאוזנת, מה שמסייע להתאקלמות של סקוטי ברנס בעונתו הראשונה בליגה. הטירון של נרס כבר הפך לנכס בהווה ולא רק לעתיד. הוא קולע 14.7 נקודות למשחק, מוסיף 7.7 קרשים ומוסר 3.5 אסיסטים. הוא גם מגן מאוד ורסטילי שרק ימשיך להשתפר בלומדו את הליגה.

הנאגטס מגיעים בכושר פושר לקנדה, אך למדנו שאסור לעולם להספיד את הקבוצה בה משחק ניקולה יוקיץ'. ה-MVP המכהן צבר טריפל דאבל רביעי בששת המשחקים האחרונים שלו (23 נקודות, 16 כדורים חוזרים, 11 אסיסטים) בקרב האחרון נגד הבוסטון סלטיקס, אך זה לא הספיק לניצחון. הנאגטס ממוקמים במקום השישי במערב, 2.5 משחקים מתחת לדאלאס ומשחק וחצי מעל הטימברוולבס. רצף המשחקים הקרוב שלהם יהיו קריטי מאוד להמשך העונה שלהם, יש להם כמה משחקים פשוטים עד סוף החודש (אורלנדו, סקרמנטו פעמיים, פורטלנד) אך גם כמה קשוחים מאוד (טורונטו וגולדן סטייט).

ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור ממשיכים לצפות מהצד, הערב זה יהיה יחד עם מונטה מוריס ו-וולאטקו קאנקר.

מאידך, רק פרד ואן פליט יחסר אצל טורונטו.

הימור: יוקיץ' מתעלה וקוטע את הרצף של טורונטו, 9 הפרש דנבר.

מיאמי היט (20-36) – ברוקלין נטס (26-29), 03:00

מוליכת המזרח מסאות' ביץ' תשמח להמשיך את המומנטום שלה ועל הדרך לעבות את הסחרור של הנטס מהצד השני כאשר הרשתות מניו יורק יורדות לפלורידה.

ההיט לא התקשו במשחקם האחרון נגד הניו אורלינס פליקנס, ניצחון 112:97 הקנה להם את הרביעי שלהם ברצף, כאשר אנו רואים כעת את החמישייה של ההיט במלוא העוצמה לאחר הרבה זמן של פציעות שונות לחתיכות שונות ממנה. באם אדביאו וג'ימי באטלר קלעו 29 נקודות כל אחד, קייל לאורי הוסיף טריפל דאבל של 14/11/11 והחבורה של ספולסטרה נהנתה למרות ערב חלש מפי.ג'יי טאקר ודאנקן רובינסון, בנוסף לחסרונו של טיילר הירו.

הנטס מאידך משחקים עם הרכב חסר במהלך טורנדו של הפסדים שמוריד אותם ברמה מסוכנת מאוד לקו של הפליי-אין. קבוצה שהוליכה את הקונפרנס לחלקים טובים בתחילת העונה מתרסקת ותקווה שהרכש החדש מפילדלפיה, בן סימונס, יוכל לחזור במהרה ולהחבר עם שאר החתיכות שבסגל בזמן לפני הפלייאוף.

הם הפסידו את עשרת המשחקים האחרונים שלהם ברצף, כולל המבוכה האחרונה מול הוושינגטון וויזארדס בה משחקים גדולים של קיירי אירווינג (31 נקודות, 6 אסיסטים) ונקודת האור הצעירה, קאם תומאס (27 נקודות, 4 שלשות( לא הצליחו לגבור על הבינוניות של הוויארדס.

קווין דוראנט, בן סימונס, למרקוס אולדריג', ג'ו האריס וניק קלאקסטון פצועים ולא ישתתפו אצל סטיב נאש.

טיילר הירו בספק גם למשחק הלילה, יחד עם קיילב מרטין, מרקי, מוריס ו-ויקטור אולדיפו.

הימור: מיאמי מנצחים ב-12.

שיקגו בולס (21-35) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (38-17), 03:00

בילי דונובן נפגש עם האקסית מאוקייסי כאשר הרעמים מגיעים לעיר הרוחות למפגש עם השוורים ב-"יונייטד סנטר" המיתולוגי.

הבולס גברו על המיניסוטה טימברוולבס במשחק האחרון שלהם, כאשר דווקא זאק לווין היה חלש מול קבוצתו הקודמת (12 נקודות, 1/6 לשלוש) אך קיבל סיוע מ-4 שחקנים אחרים שקלעו לפחות 22 נקודות (קובי וייט, ג'בונטה גרין, ניקולה ווצ'ביץ' ודמאר דרוזן). דרוזן במיוחד מרשים, הוא קלע 72 נקודות בשני המשחקים האחרונים שלו יחד, הוא השחקן השני אחרי מייקל ג'ורדן שקולע 35 נקודות או יותר בארבעה משחקים רצופים. הוד אווירותו עשה זאת בעונת 96/97 האגדית שלו.

הת'אנדר בקוטב הנגדי מהבולס, עונה ללא הרבה ציפיות בתחילתה שממשיכה ככה. הם מתקשים מאוד ללא שיי גיליג'יוס אלכסנדר, דרק פייבורס ניסה להיות המבוגר האחראי אך 16 נקודות שלו היו קצת מדי ומאוחר מדי נגד הסיקסרס, לה הפסידו בתוצאה 100:87.

יחד עם שג"א, גם מייק מוסקלה, אארון וויגינס וג'רמיה רובינסון ארל לא ישחקו אצל מארק דייגנולט.

לונזו בול, אלכס קארוסו, דרק ג'ונס ג'וניור ופטריק וויליאמס לא יהיו זמינים אצל בילי דונובן.

הימור: שיקגו מטיילים ב-19 הפרש.

דאלאס מאבריקס (23-33) – לוס אנג'לס קליפרס (30-27), 03:30

לוקה דונצ'יץ' תמיד נותן 110% נגד הלוס אנג'לס קליפרס. אמש הוא נתן ערב קריירה עם 51 נקודות פנטסטיות בניצחון על המהדקים מעיר המלאכים. הקליפרס מגיעים היום לטקסס בניסיון לסכל את הרוצח הסלובני וקבוצתו בביקור למבצר שנקרא "אמריקן איירליינס סנטר".

המאבס עשו טרייד שנוי במחלוקת בדדליין כאשר העבירו את קריסטאפס פורזינגיס, שחווה את אחת מהעונות הטובות בקריירה שלו, תמורת שניים מהשחקנים המאכזבים בליגה – דאביס ברטנס וספנסר דינווידי. דונצ'יץ' רצה להמשיך להוכיח שהוא מסוגל לנצח גם ללא שום כוכב נוסף לצידו עם התצוגה המלהיבה אמש במשחק הראשון מסט שני המשחקים נגד הקליפרס.

בדומה לקבוצה מסביב לדונצ'יץ', גם הקליפרס משחקים ללא כוכבים בכלל בעת הנוכחית. קוואי לאונרד ופול ג'ורג' שפופים על הספסל ונאלצים לראות את מרקוס מוריס מנסה להוביל את הספינה התועה וגם עושה לייקים לציוצים שמרמזים על העברתו (אופס, עכשיו זה כבר מאוחר מדי). מוריס קלע 21 נקודות עם 3 שלשות, נורמן פאוול תרם 19 ורג'י ג'קסון סיים עם 18 אך הזרקור היה על לוקה ודאלאס לאורך כל הלילה.

טים הארדאווי ג'וניור לא ישחק אצל דאלאס הלילה.

יחד עם צמד הסטארים, גם ג'ייסון פרסטון וג'יי סקראב לא יעלו על הפרקט אצל הקליפרס.

הימור: לוקה עושה את זה שוב ודאלאס לוקחים ב-11.

גולדן סטייט ווריורס (15-41) – לוס אנג'לס לייקרס (30-26), 03:30

שתי האלופות האחרונות שיצאו מהקונפרנס המערבי נפגשות במפרץ כאשר סטף קרי והלוחמים מתמודדים נגד לברון ג'יימס והאגמים ב-"צ'ייס סנטר".

הווריורס ישמחו להתאושש לאחר ההפסד המפתיע לניו יורק ניקס במשחקם האחרון, 116:114. 35 נקודות של סטף קרי כמעט הטו את כף המאזניים לטובת גולדן סטייט, אך לבסוף קליי תומפסון החמיץ זריקה על הבאזר שהייתה שולחת את המערכה לתוספת זמן.

גם הלוס אנג'לס לייקרס ינסו לנער הפסד צמוד, מביך וכואב. לברון ג'יימס ואנטוני דייויס לא הצליחו לגבור על קבוצת הטלאים של פורטלנד. קינג ג'יימס קלע 30 נקודות אך נראה שלא משנה מה הוא עושה העונה, זה לא מספיק עבור הקבוצה המפורקת של פרנק ווגל. אנטוני דייויס מוכרח להעלות את הרמה שלו בשני צדי המגרש, זה לא מה שהם מצפים ממנו בעת הנוכחית.

דריימונד גרין, אנדרה איגודלה וג'יימס וייזמן בחוץ אצל סטיב קר.

ראסל ווסטברוק, כרמלו אנטוני וקנדריק נאן לא ישתתפו במדי הלייקרס הלילה.

הימור: סטף גובר על לברון ב-8 הפרש.

פיניקס סאנס (10-45) – אורלנדו מג'יק (44-13), 04:00

המשחק האחרון מציג שתי קבוצות במקומות שונים לחלוטין. פיניקס מובילה את הליגה עם המאזן הטוב ביותר ב-NBA ביתרון משמעותי על יריבותיה, והמג'יק בדיוק במקום ההפוך. המבצר של הסאנס באריזונה הוא כנראה מגרש הכדורסל שהכי קשה לנצח עליו בכל הפלנטה כרגע, אורלנדו יגיעו לפיניקס בניסיון לעשות את הבלתי אפשרי.

המג'יק דווקא ניצחו במשחק הקודם בין שתי המתמודדות הללו, במרץ של העונה שעברה, כאשר אוון פורנייה (שמאז כבר הספיק לעבור) צלף קליעה אדירה בסנסציה שנחתמה בתוצאה 112:111 לטובת הקסם של פלורידה. למעשה, המג'יק ניצחו 6 מתוך 10 המשחקים האחרונים שלהם בפיניקס.

אך הסאנס של השנה זו לא אותה קבוצה כמו בשנים הקודמות. הם ניצחו 15 מתוך 16 המשחקים האחרונים שלהם והם אולי החבורה המוכשרות ואיכותית ביותר של הפרנצ'ייז.

הימור: הסאנס מפרקים ב-31 הפרש.

לפוסט הזה יש 179 תגובות

  1. הוא שאמרתי
    🙁
    Enes Kanter Freedom said NBA teams would “do everything they can” not to re-sign him. A day later, the vocal anti-China critic was traded and subsequently waived from the roster of his new team.

          1. כמו שלשימון בוער להוכיח שלברון הוא שחקן בינוני פלוס, שרק בזכות מזרח חלש ותאגיד הגיע לאן שהוא הגיע. גם ללקנטר בוער המצב בטורקיה עם ארדואן. ברור שזה לא אותו דבר, כי אצל שימון הזירה היא פורום נ.ב.א קטן, ואצל קנטר זה סיפור קצת יותר גדול, אבל אין לי דוגמא מהחיים של שימון שיכולה להקביל בדיוק מבחינת כמות 🙂

            1. לפרידום יש בגיל 29 הכנסות של 100+ מליון. לא שאני לא מעריך את האומץ שלו לצאת נגד ארדואן, אבל המישור הכספי יחסית שולי פה (עדיין, חוזה מינימום למישהו עם הוותק שלו זה בערך 2 מיליון)

        1. ברצינות,אני מעריך אומץ,בטח עם אמת,אבל דוקי כשהאומץ מתובל בטיפשות או בחוסר הבנה
          זה פאקינג מסוכן,צריך לדעת איזו מלחמה להלחם ואיזה להיכנס למקלט
          לפחות דאגו לתת לו אזרחות מחוץ לחור של טורקיה

  2. במשחק של ממפיס שרלוט נרשם 'זאבייר טילמן, ייב פונס, קיליאן טיל וסנטי אלדמה בסימן שאלה', אבל סימן השאלה היחיד שראוי לחבר'ה האלה הוא, מי הם בכלל? התחלנו להמציא שחקנים רק בשביל לנפח את רשימת הפצועים? 🙂
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

            1. חחח, אתה ללא ספק שיפרת מיומנויות מאז עונת הרוקי

            2. חחח ה-MVP בדרכי להיות ה-GOAT

  3. תודה רבה על הסיקור המשובח. הערה קטנה על הקליפרס – לא המהדקים אלא סירות המפרש (אופייניות לאזור סן דייגו, שם קמה הקבוצה). הערה קטנה 2: התרגום של spurs לדעתי זה "דרבנות" ולא דורבנים, נכון שאומרים "דורבן עקב" אבל לדעתי צורת הרבים היא דרבנות, לא בטוח.
    שמח בשביל לאברט שהגיע לקבוצה תחרותית, סתם היה מתבזבז אצלנו.
    טורונטו דנבר זה כיף של משחק, קרב בין שני מוחות חושבים – יוקיץ' נגד נרס. מאוד אוהב את מה שנבנה בטורונטו, מופת של בנייה בריאה ופיתוח שחקנים, אבל מצד שני – מוצארט בעונת MVP נוספת.
    תודה שוב על הסיקור.

    1. תודה עידו פריוויו מצוין. אם אנחנו כבר בקטע של הערות קטנות אז L Ball שמשחק בשארלוט זה לאמלו בול ולא לונזו בול. זה פשוט חוזר על עצמו וקצת מביך אם כי ברור שנעשה בהיסח הדעת.
      המון תודה.

  4. מה שעבר קצת מתחת לראדר למאנשים זה הטרייד שהקינגס עשו עבור מרווין באגלי
    לקבל עבור באגלי את דיוינצנזו ואת גוש גקסון שאני באופן אישי מחסיק ממנו ואפילו את ליחב שהוא שחקן מאד בינוני אבל מתאים להם זה וואו. לדעתי הקינגס מנצחים הלילה.

    1. זיו
      חייך,אכלת אותה ,עם בעלים אהבל\מאמן עציץ\פיתוח שחקנים שקיים בפנטזי
      קבוצה שהיא הכל חוץ מקבוצה

  5. שיר אחר הצהריים
    Should I stay or should I go
    של להקת הקלאש. אגב ב88 גרתי כחודש ברחוב פורטובלו בלונדון, עשיתי בייביסיטר לחתולונת שחרחרה בשם לוציפר. באחת הירידות שלי לוולוורט' (חנות ממתקים במשקל….) בתוך החנות היה גו סטאמר הסולן של הקלאש, גם הוא קנה ממתיקים.

    1. Darling you"ve got to let me know, should I stay or should I go
      If you say that you are mine, I"ll be here "til the end of time
      So you got to let me know, should I stay or should I go
      It"s always tease, tease, tease, you"re happy when I"m on my knees
      One day is fine, the next is black, so if you want me off your back
      Well come on and let me know, should I stay or should I go
      Should I stay or should I go now, should I stay or should I go now
      If I go there will be trouble, if I stay it will be double
      So come on and let me know
      This indecision"s bugging me (…)
      If you don"t want me, set me free (…)
      Just who the fuck am I supposed to be?
      (I think you"ll find that you are friendly)
      Don"t even know which clothes"ll fit me (…)
      So come on and let me know (…)
      Should I cool it or should I blow (…)
      Should I stay or should I go now (…)
      Should I stay or should I go now (…)
      If I go there will be trouble (…)
      If I stay it will be double (…)
      So you gotta let me know (…)
      Should I stay or should I go (…)
      Should I stay or should I go now (…)
      If I go there will be trouble (…)
      And if I stay it will be double (…)
      So you gotta let me know (…)
      Should I stay or should I go?

  6. דוק ריברס + מורי=חייך,אכלת אותה עם אבו מנדבוש'קס
    דוק ריברס WTF,מי ההדיוט שנתן לדביל טופ 15
    כל החבורה קישטה לצנטרישוט

    1. מגיע הרגע בו צריך להפסיק לחפש תירוצים.
      .
      הלייקרס מסריחים.
      ואי אפשר להפיל את זה על ראסל ווסטברוק –
      זה בדיוק באותה המידה (אם לא יותר) על לברון, דיוויס, וכל שחקן אחר בקבוצה (השימוש במילה קבוצה זו מחמאה. אסופת שחקנים).

        1. קיללתי,אני כל הזמן מקלל את הבבון
          רגע אחד, תירוץ לניצחון או הפסד
          חחחחח
          בכל מיקרה אני מקלל אותם

  7. אמביד על סימונס: "נצחון לא היה הדבר החשוב עבורו, הוא רצה קבוצה שלו שבה הוא יהיה הכוכב."
    חחחחחחחח ניגב את הפרקט עם הטוסיק של סימונס
    האמת הרוויח את היציאה ונראה לי הגיוני
    גוד לק לבית משיגנז של הנטס

  8. "ראסל ווסטברוק מסביר שבעיות הגב שלו נובעות מכך שאינו מורגל בישיבה ממושכת על הספסל."
    חחחחחחחחח אני מיתתתתת
    דה שוט אתה מוכן לשקול בבקשה טיפול המרה דחוף מהקלינגון ,אם לא תעשה ויברח, אתה תתקע בצנטרישוט לכל החיים .
    תעבור לאהוד את הרב שיקוץ(הוא רקוב מכוער ודי אהבל אבל אפילו הוא לא יכול על ה-MVP שלנו)

    1. צודק!
      מה הם מספסלים אותו? השנה מספסלים חוזי מקס בליגה כאילו אין מחר. השתגעו לגמרי. רק שהלייקרס לא ינצחו בטעות הלילה בלעדיו שחר וברוך יעשו מסיבה.

      1. דה שוט שברת אותי,בהחלטה גורפת יושב ראש ה-ללל וצוות המומחים החליט שאתה חסר תקנה והצלה,
        אתה והקלינגון הולכים לטבוע עם הספינה השיקוצית עד לקרקעית

  9. פרנק ווגל על חוסר הפעילות של הלייקרס: "זו הקבוצה שאנו מאמינים בה."
    איזה דבילים אשכרה הרמה להנחתה על המוח שלך ווגל

  10. If the San Antonio Spurs buy out veteran Goran Dragic, it appears several teams will be interested in signing him.

    The Los Angeles Lakers and Golden State Warriors could be interested in adding Dragic, according to ESPN's Adrian Wojnarowski. The Los Angeles Clippers, Milwaukee Bucks, Chicago Bulls and Brooklyn Nets are also reportedly interested in his services, Wojnarowski adds.

  11. אוטוטו…
    .
    ESPN Stats & Info
    @ESPNStatsInfo
    With a 124-114 win over the Pelicans, Gregg Popovich has tied Lenny Wilkens for 2nd on the all-time wins list.
    .
    Now at 1,332 career wins, Popovich is just 3 wins away from tying Don Nelson's all-time record of 1,335.

  12. מה קרה ללב והמנוע של הנטס בן סימונס? למה לא עלה לשחק נגד מיאמי? לא בכושר משחק? מפחד מהקלינגונים? פצוע בנפש? בטח מחכה למשחק נגד המגיק לדפוק שם קוסט טו קוסט ולחזרה של דוראנט 🤣🤣🤣

  13. אם הלייקרס וגולדן נפגשים בסיב ה1 בפלייאוף הלייקרס ינגבו איתם את הפרקט סורי נרגן. אתה בקושי מובילים פה ומתקשים רצח שדיוויס זה הMVP של גולדן היום. אם הוא היה בצבע הייתם מקורצפים ובפלייאוף הוא יהיה בצבע. קר גם שפוט מס 1 של לברון

  14. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה שריקה על לי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיוויס נשען עליו הוא זז דיוויס נופל ושריקה לעבירה לטובת דיוויס חחחחחחחחחחחחחחחחח אשך אתה חייב לראות את זה

  15. יש שיקמה החטיא החטאת ראס חחחחחחחחח נגמר לו הדלק אף פעם לא ראיתי אותו ככה עייף כל החצי השני מחזיק מתניים ומתנשף. עכשיו 7 שניות גולדן ביתרון 3 וכדור לשיקצה. קר יתן לשיקצה הזדמנות להשוות מה3 חחחחחחחחחחחח

  16. הלייקרס לא מסוגלים לשים קרש סל, אבל הווריורס משאירים אותם במשחק עם קבלת החלטות גרועה בהתקפה. קארי ביקש את החסימה לחילוף לקבל את ריבס וזרק מקילומטר להחטאה (אחרי שפעם קודמת לקח אולו לסל בהצלחה)

  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לברון ל3 זריקות מהקו אחרי שקרי עושה עליו שעה לפני הזריקה את העבירה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. אף פעם לא ראיתי את לברון כזה עייף הוא התנשף והחזיק מתניים כל החצי השני החטיא לייאפים ממש חירב אותם בעיקר בהגנה איך הוא טייל שם עם הידיים על המתניים זה הרג אותי מצחוק. גולדן חלשים ניצלו בגלל קליי שהתעצבן אחרי השריקת אוויר נגדו

  18. זה לא היה משחק טוב של ג"ס. קרי ירד ברמה ביחס לשנה שעברה ולתקופה שעד לחג המולד. היעילות (efficiency) שלו ירדה. גם משחק ההגנה נחלש. דרימונד יחזור אחרי האול-סטאר ואז נראה. הייתי שמח לו קרי היה פורש מהאולל-סטאר אבל אין סיכוי שזה יקרה.
    .
    דרך אגב ראיתי רק את הרבע האחרון אבל נראה היה לי שהשיפוט היה חלש. בפעם האלף רואים שחקן נוחת לקרי בין הרגלים אחרי זריקה לשלוש, ללא תגובה של השופטים. העבירה של לי על דיוויס הייתה מגוכחת. העבירה שקלי קיבל אחרי הצלאנג הייתה ברורה. מליק מונק דחף אותו בשתי ידים וקלי כמעט ונקע את הרגל.

  19. כמה טעויות בסיסות של כדורסל בסיום זה פשוט לא ייאמן שזה הטופ כביכול של המקצוע להציע. קארי אחרי שלקח לסל וקלע ואחרי ערב נוראי מהשלוש, כשקליי שורף את הטוסטים מכדרר ומכדרר מקבל את מי שהוא רוצה בהגנה ובסוף במקום לחדור ולעשות מהלך של כדורסל או ללכת לקו ,זורק מטר וחצי מהשלוש ומחטיא. אח"כ בפלוס שלוש ושבע שניות הכדור עובר בין שני שחקנים ומגיע ללברון ואז קארי עושה עבירה ונותן שלוש זריקות, נכון שהוא רצה לעשות עבירה לפני ועשה אבל השריקה לשלוש זריקות בהחלט מובנת, יכלו לעשות עבירה הרבה קודם לכן. לברון החטיא את הראשונה אז לא הייתה לו ברירה להחטיא את השלישית בכוונה, למזלם של הווריורס הכדור נפל להם לידיים.

    1. זה יפה שמהמצלמה אתה רואה את מה שקרי רואה מול העיניים לגבי הסיכויים לחדור או למי יהיה אפשר להעיביר לסל נוסף.
      הייתה העבירה הכי נכונה בעולם ברגע שלברון הניח כדור. שריקה שגויה של השופטים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט