אירועי דיומא – 12.02.2022 – כדורגל שחמט וסנוקר

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-3.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 22 / ניר מועלם :

15:00 מכבי נתניה – הפועל ירושלים : נתניה במקום ה-8 במרחק של 2 נקודות מהמקום השישי שמוליך לפליאוף העליון, ואילו הפועל ירושלים במקום ה-13 עם 2 נקודות מתחת לקו האדום. נתניה מגיעה אחרי שהצליחה להפתיע את ב"ש בטרנר וניצחה 1-0, ואילו הפועל ירושלים מגיעה אחרי הפסד קשה 3-1 למכבי פתח תקווה, יריבתה לתחתית. הימור – נתניה עם ניצחון חשוב שמקרב אותה יותר לפליאוף העליון.

17:30 אשדוד – באר שבע : שתי קבוצות שנמצאות בסוג של משבר, מצד אחד אשדוד שבמקום ה-9 וכבר נמצאת במרחק של 5 נקודות מהמקום השישי שמוליך לפליאוף העליון וככל הנראה תישאר בפליאוף התחתון, והיא מגיעה למשחק אחרי תבוסה של 6-0 בסמי עופר למכבי חיפה, וחשוב להזכיר שהיא הייתה בעשרה שחקנים מהדקה התשיעית. אצל באר שבע היו בטוחים שהמעידות של חיפה במשחקים האחרונים יעזרו להם לחזור להוליך את הטבלה והם כבר היו בשיוויון נקודות עם הירוקים אך במחזור האחרון הם הפסידו 1-0 לנתניה בבית, שהצטרף גם להפסד בגביע למכבי פתח תקווה, ותוסיפו לזה את ה6-0 המהדהד של הירוקים מול אשדוד, מה שהוביל את הקהל האדום למחות נגד ניהול המשחק של רוני לוי, ואפילו היו לא מעט אוהדים שאיימו על הבן של אלונה ברקת, כך שהשבוע האחרון לא היה רגוע מיוחד בבירת הנגב. הימור – אשדוד מגיעה מפורקת ובאר שבע בלחץ, כך שמבחינתי זה מצביע על תיקו.

18:00 נוף הגליל – הפועל חדרה : משחק מאוד מסקרן יהיה היום בין נוף הגליל שבמקום ה-12 עם 2 נקודות מעל הקו האדום לבין הפועל חדרה שנמצאת בפורמה נהדרת ובמקום ה-5 עם 3 נקודות הפרש מהמקום השביעי שמוליך לפליאוף התחתון. נוף הגליל התחזקה בצורה נהדרת בינואר ואני חושב שהיא הקבוצה החזקה ביותר מבין הארבעה שמתחרות נגד הירידה, והיא מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול ביתר ירושלים בטדי, ומנגד יש את חדרה שמגיעה אחרי ניצחון 1-0 על הפועל חיפה בתוספת הזמן, ניצחון שהיה הניצחון הרביעי שלה ברציפות בליגה, ומאז ששי ברדה הגיע לאמן את הקבוצה רואים אצלה שיפור מדהים. הימור – משחק משולש לחלוטין, אבל בשביל הספורט אלך על הפתעה ועל ניצחון של נוף הגליל.

20:00 הפועל תל אביב – מכבי תל אביב : הדרבי התל אביב היום מתנהל בצורה שונה מאשר הדרבי הראשון לעונה, כאשר בדרבי הראשון הפועל הייתה מעל מכבי, אך עבר סיבוב שלהם והיוצרות התהפכו והיום מכבי במקום ה-3, לעומת הפועל שבמקום ה-4, והמרחק ביניהן הוא 5 נקודות. הפועל עם שני הפסדים רצופים של 1-0, האחרון לבני סכנין, ואילו מכבי תל אביב מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על קריית שמונה בבית. הימור – מכבי יותר איכותית ואני חושב שנראה אותה מנצחת היום, אגב אני חושב שהקרב בינה לבין הפועל באר שבע על הסגנות בכלל לא סגור, ואני לא אופתע אם מכבי תעבור את ב"ש בסופו של דבר, ובצד האדום הפועל צריכה לשים לב כי הפסד היום יכול לסבך אותה בקרב על הפליאוף העליון כאשר לפני המחזור היא רחוקה 4 נקודות מהמקום ה-7 ועם 15 נקודות בקופה, כאשר לפניה יש משחקים מול ב"ש, מכבי חיפה וגם מכבי נתניה שמתחרה איתה על הכרטיס לפליאוף.

סרייה א' – מחזור 25 / ניר מועלם :
16:00 לאציו – בולוניה : לאציו שבמקום ה-6, ובמרחק של 6 נקודות מהמקום הרביעי בו נמצאת יובנטוס, תארח את בולוניה שנמצאת במקום ה-13 ועם מרחק טוב של 10 נקודות מהקו האדום. מצד אחד אפשר לומר שלאציו בתקופה טובה והיא מגיעה אחרי 3-0 בליגה על פיורנטינה בחוץ, והיא כבר עם שלושה משחקים רצופים בליגה ללא הפסד, אבל באמצע השבוע היא שיחקה בגביע האיטלקי והושפלה בחוץ 4-0 על ידי מילאן, כך שיהיה מעניין לראות איך היא תגיע למשחק היום, בצד השני יש את בולוניה שעצרה את רצף ארבעת ההפסדים בליגה עם תיקו 0-0 בבית מול אמפולי. הימור – לאציו מנצחת.


19:00 נאפולי -אינטר : המשחק של המחזור ואולי של העונה כולה עבור שתיהן, כאשר אינטר שבמקום הראשון מוליכה בנקודה אחת בלבד מעל נאפולי ומעל מילאן, כאשר לאינטר יש גם משחק חסר. נאפולי מגיעה למשחק אחרי ניצחון 2-0 בליגה על ונציה, שהיה ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה, ומנגד אינטר שלא הפסידה מאז המחזור ה-8 הצליחה להפסיד במחזור האחרון ועוד בדרבי, וגם במשחק שבו היא הייתה המארחת ולא מילאן, ורק אזכיר שהיא הוליכה עוד 1-0, כך שההפסד הזה למילאן 2-1, לא רק שסיבך את אינטר בדרך לאליפות והכניס את מילאן ונאפולי חזרה למסלול, אלה גם יכול במשחק הזה להפוך את הטבלה על פיה. הימור – אני לא יכול להמר נגד הקבוצה שלי, ולכן אלך על אינטר, אבל לא אתפלא לראות גם תוצאה אחרת ומהפך בטבלה. בנוסף לכל זה אני אוסיף שבאמצע השבוע אינטר תפגוש את ליברפול במסגרת ליגת האלופות, ואילו נאפולי את ברצלונה במסגרת הליגה האירופית.

שחמט – גראנד פרי ברלין, מי יעלו למועמדים?/שחר אלוני

אתמול שוחקו שוברי השוויון לקראת חצי הגמר:


החלוקה לבתים(סדר השמות לפי מד-כושר, השחקן המודגש ניצח את הבית):
בית א
: גרישצ'וק, נקמורה, אסיפנקו, באקרו
בית בראפורט, פדוסייב, ווייצק, אופארין
בית גארוניאן, וידית, דובוב, קיימר
בית ד: סו, דומינגז, האריקרישנה, שירוב

אתמול בשובר השוויון:

בבית ב'ראפורט מנצח את ווייצק! ויוצא מהקבר תוך יומיים, בדרך לחצי הגמר.

ובבית ד':  דומינגז הפתיע את סו בשובר שוויון ועלה לחצי הגמר! השלים קאמבק מרשים תוך שלושה ימים של רצף נצחונות.

היום חצאי הגמר (עלו שלושה אמריקאים מתוך ארבעה):
נקמורה – ראפורט
ארוניאן – דומינגז

מי שלא עלה לחצי הגמר (כמו גרישצ'וק וסו) איבד כמעט סיכוי מעשי לכרטיס למועמדים.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות השחקנים – חצי הגמר

21:00: ניל רוברטסון-ג'ימי רוברטסון

אתמול הסתיים שלב רבע הגמר עם הפתעה מרעישה, כשג'ימי רוברטסון הצליח לגבור על "המכשף" ג'ון היגינס בקרב צמוד למדי. בסשן הערב קיבלנו כבר את המשחק הראשון של חצי הגמר, בין בארי הוקינס לריקי וולדן. כאן קיבלנו שוב יכולת מצויינת מצידו של "הנץ" הוקינס, שבאמצעות יכולת התקפית משובחת השתלט על המשחק, וגבר בקלות על יריבו.
היום נקבל את המשחק השני של חצי הגמר בין ניל רוברטסון לג'ימי רוברטסון. ההגעה של ניל לכאן לא מפתיעה אף אחד – מדובר באחד השחקנים הטובים בעולם, ששועט לעבר עוד תואר העונה, לאחר ששם בכיס את המאסטרס. ההגעה של הרוברטסון השני לכאן כבר הרבה יותר מפתיעה, כשבסדרה של נצחונות מפתיעים, המשטה במהמרים ובפרשנים של הענף, הבריטי הזוטר בד"כ הצליח לגבור על כמה שחקנים מצויינים בדרך לכאן. ניצחון על האוסטרלי הגבוה שממול תהווה הפתעה מסדר גודל גבוה אף יותר. שידורים בנגן יורוספורט.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. תודה לכולם
    יש היום דרבי ויש באיירן ויש יונייטד ואפילו ריאל (כארים ישחק?)
    קיצר המון ספורט.

  2. אתמול החלה הליגה הארגנטינאית. 28!!! קבוצות שמסודרות בשני בתים. לאחר 13 מחזורים יש פלייאוף עליון שבסופו מוכתרת האלופה. שיטה הזויה שאופיינית לנעשה בכדורגל הארגנטינאי ובהתאחדות ש"מנהלת אותו".
    הלילה בשעה 00:10 יש שידור ישיר של המשחק בין ריבר פלייט לאוניון סנטה פה בערוץ ספורט 1.
    .
    ובנוסף, קצת היסטוריה נוסטלגית. השבוע לפני 26 שנה אירע אירוע זכור היטב. במשחק ידידותי בין ריבר פלייט לנבחרת פולין שהתרחש במונומנטל, אנצו פרנצ'סקולי, החלוץ האורוגוואי המעולה ששיחק בזמנו בריבר ביצע מספרת מרהיבה (chilena בספרדית) וכבש שער מרהיב. כינויו של פרנצ'סקולי, שמשמש כיום כמנהל הספורטיבי של ריבר, הוא הנסיך (el principe). הוא היה שחקן אדיר שעשה גם קריירי
    לא להחמיץ. פשוט אדיר.
    https://www.youtube.com/watch?v=JnmJ_bhWBeE
    .
    אם אוכל אכתוב בימים הקרובים קצת על הליגה בארגנטינה, שם ריבר זכתה באליפות מרשימה ביותר לאחר תקופה ארוכה מאד וזו האליפות הראשונה של מאמנה המעולה מרסלו גז'ארדו. וגם בברזיל, שם זכתה אתלטיקו מיניירו באליפות מרגשת לאחר תקופה של 50 שנה!!!

    1. תודה רבה אמנון, מחכה לכתיבה שלך.
      אגב ריבר – החלוץ הנהדר שלה ג'וליאן אלברז נמכר לסיטי בחלון האחרון של ינואר, אבל הושאל חזרה לריבר בשביל להתבשל עוד קצת, לכן זו עונתו האחרונה במדים לבנים אדומים ויהיה מעניין לראות אם הוא יכול להביא לה אליפות נוספת.

  3. בריאן קוקאר לוקח את הקטע השני בטור דה פרובאנס בספרינט עומתי בעליה בסיום. ג'וליאן אלאפיליפ לא מצליח לסגור אותו למרות הכנה מצויינת של חבריו לקבוצת קוויקסטפ. גאנה מסיים שלישי כדי לשמור על ההובלה לקראת הקטע המכריע מחר.

            1. נו… ומי הרעים?

            2. הידע שלי מסתכם בזה שהיה פעם משהו עם מזחלות וג'מייקה 🙂

  4. תודה לכולם נציין שהיום גמר אליפות עולם לקבוצות
    כרגע דקה 67 התוצאה 1-1
    לוקקו העלה את צלסי ליתרון רפאל וייגה השווה לפני דק אחדות

  5. נציין שהתואר הזה חסר בארון הגביעים של צ'לסי
    נציין שנציגות אירופה מנצחות את הטורניר הזה קבוע מאז 2007 למעט שנה אחת
    13/14 למעט כאמור 2012
    אז קורינתיאס ניצחה את צ'לסי 0-1
    מאז 8 טורנירים רצופים שהולכים לאירופה
    במתכונת הנוכחית משוחק הטורניר עם אליפות כל הקונפדרציות השונות ( בעבר שוחק הגביע הביניבשתי בין אלופת אירופה לדרום אמריקה)
    הזוכות במתכונת הזו
    מדרום אמריקה
    קורונתיאס ( פעמיים)
    אינטרנסיונל
    סאו פאולו
    מאירופה
    ריאל ( 4 פעמים )
    ברצלונה (3)
    ב.מינכן (2)
    מילאן
    יונייטד
    אינטר
    ליברפול
    בקיצור המאזן הכולל 4-13 לאירופה
    המנצחת כאן תהיה הזוכה ה 11 בתואר
    פלמייראס יכולה להיות ה 4 מברזיל ודרום אמריקה כולה
    צ'לסי יכולה להיות ה 8 מאירופה והשלישית מאנגליה

  6. סיכום היום
    מכבי מנצחת באופן דרמטי את הדרבי התל אביבי עם 3-2 עמוק בתוספת הזמן
    הרכש החדש יובאנוביץ מנצח את המשחק כמו גדול מכבי רק 6 מב"ש שמסיימת ב 1-1 באשדוד בשני חיפה תוכל לברוח לצמרת אם תנצח בק"ש
    עוד היום נתניה להפועל תל אביב עם 0-2 על הפועל ירושלים
    חדרה ונוף הגליל מסיימות ב 1-1
    כך נראה המאבק על הפליאוף
    6 הראשונות שם
    4 הפועל תל אביב 33
    5 חדרה 33
    6 נתניה 32
    7 סכנין 31 מחר מול הפועל חיפה
    8 הפועל חיפה 29 שתהיה חייבת נקודות מחר בסכנין

    בעולם צ'לסי זוכה באליפות עולם לקבוצות בראשונה בתולדותיה לאחר 1-2 על פלמיירס
    בכך צ'לסי זוכה בתואר היחידי שהיה חסר לה (נרחיב על כך בנפרד)
    באנגליה סיטי ממשיכה בדהירה עם 4-0 בנוריץ
    בגרמניה בוכום מהממת את מינכן 2-4 (לפני חזרתה לליגת האלופות )
    באיטליה 1-1 בין נאפולי לאינטר ומילאן המנצחת הגדולה
    בספרד רק 0-0 לריאל בויאריאל כרגע אתלטיקו בפיגור 3-2 מול חטאפה סמוך למחצית
    בהולנד זהבי כובש ב 5-0 של איינדוהבן בויטסה (סמוך לסיום )

  7. צ'לסי כזכור זכתה היום בגביע העולם למועדונים בכך משלימה את כל התארים בטורנירים בהם התחרתה לאחר שזכתה בכל 3 הגביעים האירופאים אלופות +מחזיקות +אירופאית (ואופ"א) הקבוצה זכתה גם בסופר קאפ האירופאי
    ובמסגרת המקומית יש לה אליפות +גביע +גביע הליגה +הסופר קאפ המקומי הנקרא מגן הצדקה
    היא מצטרפת בכך גם ליונייטד שעשתה זאת בעבר
    אבל בניגוד ליונייטד בצ'לסי ישנם שחקנים שזכו והיו שותפים לכל התארים
    מדובר בבלם כריסטינסן ובססאר הספרדי
    עוד ננסה להרחיב על כך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט