דיון הופס ליום ששי: "מה קבוצות תעשינה נגד הנטס, הקולעת 41.98% מהטריי?" / מנחם לס

אתם יודעים מה? LIFE IS GOOD אפילו כשאתה בן 84.5. מה רע?

*ב-1:00 אני יורד לבריכה לתת שעור ב-AQUATIC FITNESS לנערות בנות 30 – 50, רובן ככולן רופאות, עורכות דין, היי טק, או סתם נשואות לעשירים.

*ב-3:30 הבת אפרת ובעלה ג'ייסון באים לבניין המגורים שלנו לאסוף אותנו למשחק כדורסל של הנכדה שירה, המשחקת עבור התיכון הפרטי 'גלאוויי' נגד התיכון הפרטי 'דיבנדייל' באת'נס, ג'ורג'יה (גם ביתה של אונ' ג'ורג'יה) בשעה 5:30. נסיעה של שעה, אבל החלטנו לנסוע מוקדם לטייל קצת באוניברסיטה ולראות מה חדש. הפעם האחרונה שהייתי שם הייתה ב-1996 באולימפיאדה, כשנשות ארה"ב שיחקו נגד היפניות לעיני 72,000 צופים, אז שיא למשחק נשים שאני לא יודע אם נשבר מאז.

*ב'גלאוויי' משחקות שתי שחורות, תאומות, שאביהן שיחק באיטליה, והן מועמדות לדראפט של ה-WNBA, ושמעתי שהן משחקות כדורסל מעולם אחר. הנכדה שירה היא אלופת מכבי ארה"ב בטניס (הייתה אליפות של JEWISH CENTERS בסן דיאגו שקראו לה 'אליפות מכבי ארה"ב) והיא גם שוטינג גארד טובה עם גובה 1.78 מ' העולה מהספסל.

-19:45 יש לנו RESERVATIONS באחת ממסעדות הדגים הטובות ביותר בג'ורג'יה, בפרבר של ATHNES. משחק הבנות הוא רק ארבע רבעים של 9 דקות, אבל 'זמן נקי'. לדעתי קצר מדי, אבל ככה משחקות התיכוניות בארה"ב.

*נחזור הבייתה בסביבות 22:00 ואז אתיישב לכתוב על ווילט צ'מברליין, בחירה מס' 6 של THE ATHLETIC.

***************

משך רוב הזמן תעלינה בראשי מחשבות על מה ואיך יהיה בנטס העונה.

אז ככה. בואו נדבר דרך תמונות, אוקיי?

1)ג'ו האריס

(חוזר לשחק מתי שהוא בחודש מרץ)

11.3 נק' למשחק, 46.6% מה-3

2) סת' קרי

15.0 נק' למשחק, 40% מה-3

3) קווין דוראנט

29.3 נק' למשחק, 37.2% מהטריי

4) קיירי אירוינג

23.8 נק' למשחק, 36.8% מה-3

5) פטי מילס

13.5 נק' למשחק,43.3% מהטריי

סיכום: אחוז השלשות הממוצע של כל ה-5 הוא 41.98. בואו נגיד 42% מה-3. לא משנה איזה 4 תשים על הפארקט עם בן סימונס, יש לך ארבעה הקולעים 40%+ מה-3.

כל מה שעליו יהיה לעשות זה להחליט אל מי למסור. הוא רוצה להיות PLAYMAKER? שיהיה. שירכז, ומדי פעם יחדור לדאנק. מי יעמוד נגדם?

הדבר היחיד לעשות נגדם הוא ללכת לכנסייה ולהתפלל בעברית, "מאין יבוא עזרי?"

אז יש לך מה לומר בנידון?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. מה שיש לי לאמר בתור קבוצה בפלייאוף זה שאני מאד רוצה לראות את הריס,קארי,מילס וקיירי(במשחקי חוץ) משחקים הגנה בהרכב הזה , יקבלו 150 נקודות בראש
    יותר מעניין יהיה לראות את ההרכב הזה מנסה לעצור את ג'ואל אמביד או יאניס

  2. תודה רבה מנחם
    הנטס קבוצה לא מאוזנת ולראייה הסלאמפ של 10 הפסדים רצופים.
    הם יקומו/יפלו על המצב הבריאותי של דוראנט.
    ג׳ו האריס לא יחזור העונה(כנראה)
    החסרון של קבוצה כמו הנטס/לייקרס – התלות שלה בסטארים אבסולוטי
    הארדן שנה שניה ברציפות עושה מעשה נבלה עם השביתות האיטלקיות שלו
    זה לא שווה אם יש לך את סימונס בהרכב, בפליאוף הוא מקבל דונם לפניו ולא זורק מה 3. כמו לשחק 4 על 5.

  3. הרכב של ברוקלין עם אולדריג ודוראנט וסימונה עם קיירי וקרי/האריס יכול לעמוד הגנתית מול כל קבוצה במזרח השאלה היא הספסל שלא מספיק עמוק

  4. גו האריס ככ מיותר שם. הם יעלו עם קיירי וקרי שהם קליר פאת הגנתי למרות שקרי כמו אחיו סטף מאד מתאמץ ורץ אבל הוא קטן מידי. דוראנט בינוני למרקוס ובלייק כבר בלי רגליים ושומרים חלשים.
    בימים טובים הם יקלעו המון אבל בהגנה יהיה להם מאד קשה במיוחד נגד אמביד ויאניס שצריכים להתעלל בהם.
    אבל יש שם הרבה איכות ולא יפתיע אם יצאו מהמזרח אבל הם כבר לא הפייבוריטים שלי לצאת משם.
    אני ממש רוצה סידרה בין יאניס לאמביד. הילד כל הזמן שואל אותי מי יותר טוב יאניס או אמביד. הוא קצת עם יאניס כרגע ששאלתי לדעתו

          1. כרגע כריס פול חזק במירוץ גם על הכי הרבה דק' בליגה.. וזה פחות מירוץ שהוא צריך להיות בו. יש צפי לחזרת פיין???

            1. הוא לא ממש במירוץ הזה. עוד לא ברור מתי פיין חוזר. בשביל זה הביאו את הולידיי

  5. השחקן הכי חשוב בנטס אחרי קיידי זה סימונס הוא יעשה הכל, יביא רוח נעורים, הגנה, דאנקים, אתלטיות. קיירי מאוד מאכזב. 10 הפסדים רצופים?! לא מסוגל לנצח משחק בליגה. ציפיתי ממנו ליותר. מקווה שלצד הכוכבים זה ייראה יותר טוב. בינתיים חייבים לעצור את המפולת. הפלייאין קשוח זה פיינל פור אירופה-סטייל. אין מקום לטעויות. מלחיץ

  6. גם באופן ריאלי האחוזים של דוראנט ואירווינג גבוהים יותר, ועם דוראנט סימונס והאריס שהם מגנים טובים פלוס ומילס שיכול להיות מטרד יש מצב שיהיה אפשר להגן בצורה סבירה.

  7. זוכר בדיוק את אותם משפטים, בניסוח שונה, על הנטס לקראת השנה הנוכחית.
    וכרגיל, המציאות מפתיעה. נראה מה יהיה שם. הנקודה החלשה היא חדר ההלבשה. יותר מדי פרימדונות…..
    🤷🏼‍♂️

  8. תודה רבה מנחם. לדעתי קבוצות יצטרכו לכפות משחק מסודר על ברוקלין, להמר בצבע ולשחק אזוריות 3-2 מידי פעם. טרייד נהדר של ברוקלין שענה על הצורך בהגנה ויצר אופציות מרשימות בהתקפה

  9. נשמע כמו סדר יום מעייף, ואני רק בעשור החמישי… לפי הסטט', לא כדאי לתת לדוראנט לזרוק, אחוז בין החלשים בקבוצה. בתכלס, הם יקומו ויפלו על בריאותו, ועל רמת המעורבות של אירווינג, שנראית בינונית

  10. הנטס יתפסו מדי פעם משחק של סקור גבוה, אבל ההגנה שלהם גבולית. צריך גם לראות איפה יסיימו עונה רגילה, כרגע הם בלי דוראנט בלי הארדן ובבית גם בלי קיירי. הם יפסידו כמעט את כל משחקי הבית עד שדוראנט חוזר ואת רוב משחקי החוץ. עלולים לסיים בפלייאין בקצב הזה, או לשחוק את דוראנט בסוף העונה הרגילה

  11. מנחם, הקבוצות האלו יוכלו לעקוץ אותם בצד השני עם תצוגות שמשתוות למה שהנטס יתנו. בסוף הזריקה הכי יעילה בכדורסל היא לייאפ או דאנק ואת זה ההגנה של הנטס תתן מספיק פעמים כדי לאזן את השלשות שהיא תוריד מהצד השני.
    בנימה אישית, מקווה שיהיה לך יום מהנה לפחות כמו ההרגשה ששלשה חשובה נכנסתי אולי שירה תתן לך את ההרגשה במשחק היום, בטח כשהיא משחקת שוטינג גארדית. בהצלחה לה ולך מנחם!

  12. ימה יעשו הקבוצות? האק א סימונס במקום לקבל שלשה יקבלו נקודה ב 35% מהמקרים. חשבון פשוט אפילו לו מתמטיקה. מורי טוב בזה מנחם.

    1. פילי קיבלו שחקן על ששם את האגו שלו בצד לטובת הקבוצה ואליפות.
      אני לא יכול להגיד דבר כזה לא על דוראנט, בטח שלא על קיירי, שלא לדבר על סימונס.

  13. עם מספרים אי אפשר להתווכח. אבל שלשות לא קולעים ב 100% ולכן צריך גם שחקנים שייקחו רבאונד התקפי פה ושם שלא לדבר על לשים גוף לחסימה. את זה אין לנטס (אולי דראמונד ייפתור את החוסר במספר הדקות שהוא ייקבל).

  14. ברוקלין מכוונים לחוסר יתרון ביתיות בפלייאוף, ככה יש להם את קיירי לעוד משחק פוטנציאלי. במשחק 7 משתלם להם שיהיה במשחק מאשר שלא יהיה והם יהיו בבית.
    בינתיים יחזירו את סימונס לכושר וישמרו על דוראנט שיגיע כשיר לפלייאוף

  15. אין מצב שברוקלין יצליחו למשוך את העגלה. מאז שקיירי "חזר" הקבוצה מתפרקת ומפורקת.
    אימביד יטריל את סימונס וייכנס לו לראש, כולם מדברים על זה שהוא לא צריך לזרוק , אבל מה זה עושה לביטחון שלך (שגם ככה לא היה קיים) לנהל משחק שכולם יודעים שלא תזרוק מהפחד שיעשו עלייך עבירה ותלך לזרוק עונשין.
    סימונס הוא לא יאניס שלא שם קצוץ וזורק עונשין בלי סוף ללא פחד, סימונס פחדן, יש לו בעיה מנטלית שאף אחד לא מצליח לפתור. אז הסיכוי ששני מטורללים יצליחו למשוך את העגלה החוצה מהבוץ ולהביא אליפות נמוך ביותר.
    אם יצליחו, זה ללא ספק יירשם בדפי ההיסטוריה והקריירה של סימונס יכולה לזנק לשמיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט