הסלטיקס נ' הנאגטס והבולס נ' הזאבים בסימן הטריידים הגרועים ביותר של כל קבוצה! / דור בלוך

הסלטיקס נ' הנאגטס והבולס נ' הזאבים בסימן הטריידים הגרועים ביותר של כל קבוצה! / דור בלוך

אחרי טרייד דדליין נפלא שכלל את עסקת הבלוקבאסטר שכולם חיכו לה וגם כמה שחקנים משמעותיים שעברו ידיים, מגיע יום שישי של משחקים פושרים אם להיות נדיב, ולכן נקדיש אותו למסע במנהרת הזמן לטריידים הגרועים ביותר של כל אחת מהקבוצות ונתמקד בהיסטוריה הקרובה אלא אם יש סיבה מאוד טובה לעשות אחרת.

אז בואו ניגש לאקשן!

2:00 דטרויט פיסטונס (43-12) – שארלוט הורנטס (28-28):

שארלוט – SGA לקליפרס: באופן מרשים אני לא הצלחתי למצוא החל מ-2014 עסקה ממש ממש גרועה ששארלוט עשו, אם הולכים להיסטוריה כמובן אפשר למצוא טריידים ידועים לשמצה כמו הטרייד של קובי בריאנט ללייקרס אבל גם בהיסטוריה הקרובה אפשר למצוא טרייד אחד שפחות אהבתי והוא הטרייד מ-2018 במסגרתו ההורנטס שלחו את SGA לקליפרס בתמורה למיילס ברידג'ס ובחירות. ברידג'ס הפך לשחקן יעיל ואף חשוב עבורם ועשה העונה קפיצת מדרגה ל-20 נקודות למשחק, אבל SGA הוא borderline franchise guy, ואם היו עוסקים בלפתח אותו בשארלוט יכלו ללא ספק לקבל עבורוי ותר.

דטרויט – בלייק גריפין: דטרויט הצליחה להגיע למצבה העלוב הנוכחי בלי לעשות טריידים ממש ממש מטומטמים אלא פשוט בדעיכה עקבית החל מהחתמת אלן אייברסון בתמורה לשונסי בילאפס שפירקה רשמית את הקבוצה הנהדרת של דטרויט שזכתה באליפות מול הלייקרס והמשיכה לשהות בצמרת המזרח במשך תקופה ארוכה, אבל המהלך הכי בולט שלהם מהעשור האחרון התברר כגרוע ואני למען האמת חושב שרבים חשבו שהוא גרוע בזמן אמת. הפיסטונס צירפו לקו הקדמי העמוס גם כך שלהם את בלייק גריפין, שכבר באותו זמן היה בדרכו למטה בתמורה לטוביאס האריס, אייברי בראדלי ובובאן, כולם שחקני רוטציה לקבוצת פלייאוף, ועוד הוסיפה שתי בחירות דראפט עם הגנות רעועות ביותר. לגריפין הייתה עונה אחת פרודוקטיבית בפיסטונס לפני שהמספרים שלו התחילו לצנוח והקריירה שלו כשחקן מוביל נגמרה.

הימור: שתי הקבוצות הפסידו את חמשת המשחקים האחרונים שלהן ונראות קטסטרופה, אבל שארלוט אמורה לקחת את זה. שתי הקבוצות החתימו שחקני פנים (הארל בהורנטס ובאגלי בפיסטונס) ושניהם לא אמורים לשחק הלילה הימור: ההורנטס ב-12

2:00 אינדיאנה פייסרס (37-19) – קליבלנד קאבלירס (34-21):

אינדיאנה – קוואי: בלתי אפשרי שלא לבחור כאן בטרייד יום הדראפט שבו אינדיאנה שלחה את הזכויות לקוואי בתמורה לג'ורג' היל, אינדיאנה בד"כ היא ארגון דיי מתוחכם שיודע את גבולותיו ועושה החלטות שמרניות וטובות, אבל במקרה הזה הם כשלו מלזהות את הפוטנציאל בקוואי, ודנו את הקבוצה של אחרי פול ג'ורג' לכליון. אפשר להזכיר כאן גם את ההחתמה של אולדיפו וסאבוניס תמורת ג'ורג' אבל במקרה הזה לא ממש הייתה ברירה וסאבוניס גם התגלה כנכס משמעותי אז אפשר להיות סלחניים יותר.

קליבלנד – קיירי: תראו, קיירי הוא בעיה, והוא התגלה ככזה כבר אחרי עונת האליפות בקליבלנד, אבל לשלוח אותו לבוסטון, יריבה במזרח בתמורה לאייזאה תומאס, קראודר, זיזיץ' ושתי בחירות שלא היו צפויות להיות גבוהות (אם כי אחת מהן התבררה כבחירה 8 בה נבחר קולין סקסטון) היא שערוריה שדנה את קליבלנד להיות קבוצה גרועה בעידן שאחרי לברון שהיה דיי ברור שיגיע.

הימור: אינדיאנה בילתה את הטרייד דדליין בניסיון להתפרק מנכסים, וכרגע אין לה את מיילס טרנר וברוגדון, כשהם יחזרו יהיה מעניין לראות האם התצורה של הקבוצה הזאת עם טייריס האליברטן, תיראה כבסיס טוב יותר לעתיד ממה שהיה להם לפני כן. גם הקאבס היו פעילים והחתימו את לוורט מאינדיאנה, ויהיה מעניין לראות אם הוא יעזור להם לעשות עוד קפיצה מעבר לעונה הנהדרת שיש להם עד כה. קליבלנד ב-10

2:00 פילדלפיה 76'ס (22-32) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (37-17):

פילדלפיה – ווילט ובארקלי: קשה קצת להתייחס לעשור האחרון של פילי בגלל הפרוסס שמעוות ממש את התמונה, היו להם זכויות לג'רמי גרנט ומיקל ברידג'ס והם מכרו אותם תמורת פיצוחים אבל קשה לקרוא לזה אסון דראפט של ממש ולכן גם כאן צריך לחזור קצת אחורה להיסטוריה שמהווה גם נורת אזהרה. לפילי היו בשתי תקופות שונות שני ביגמנים היסטוריים, והם שלחו אותם בטריידים שהפכו את המקבלת לקונטנדרית ואותם לכלום. טרייד על אמביד מישהו? חייב להזכיר בהקשר הזה, שאין ספק שהטרייד של ברוקלין ופילי טוב לשתי הקבוצות, אבל אני בהחלט חושב שפילי שילמה יותר מדי ויותר ממה שהייתה חייבת לשלם על הטרייד, והיא גמרה באופן סופי ומוחלט את עתידה עם ויתור על שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון (!!!) עם הגנות דיי רכות וגם פגעה בסיכויים שלה העונה עם קארי. זה הכל או כלום עבור פילי, ואם תשאלו אותי, כלום.

אוקלהומה – הארדן: פרסטי הוא מהמנהלים הטובים בליגה, והקבוצה בוחרת בעקביות בדראפט בצורה מצוינת ומפתחת שחקנים. היא הצליחה להיות רלבנטית המון שנים בלי החתמות פרי אייג'נסי משמעותיות ומשוק קטן אבל לא יעזור, לעולם לא יימחה הכתם של הטרייד שנועד למנוע תשלום מס מותרות, במסגרתו שלחו את הארדן ליוסטון תמורת קווין מרטין וג'רמי לאמב. עכשיו התירוצים בהקשר הזה ידועים – עוד לא ידענו מה הוא בדיוק הארדן, לא ברור שבין הארדן, ווסטברוק ודוראנט היה אפשר למצוא מספיק זריקות ונגיעות, אבל על פער של 4.5 מליון דולר יבן עמדת השחקן לעמדת המועדון, לא להחתים אותו ולכל הפחות להיות בעמדה לקבל עליו טרייד זה נורא ומעבר לזה, חלון ההזדמנויות לפרנצ'ייז כמו אוקלהומה להיות קונטנדרים אמיתיים הוא קטן, הסיכוי לבחור את הארדן, ווטברוק, דוראנט ואיבקה הוא קלוש ולפרק את זה הוא חטא נגד האוהדים, המועדון והכדורסל. כתם שלא יימחה לעולם.

הימור: פילי הייתה כמובן במרכז החלון והשמועות מסביבה גרמו לחריקות לאחרונה עם 3 הפסדים ב-4 האחרונים. היא תשחק הלילה ככל הנראה עדיין בלי הארדן וגם ללא קארי (מאוד לא אוהב ששלחו אותו לברוקלין אבל זה עניין אחר). אבל מול אוקלהומה זה לא אמור להפריע לה. פילי ב-15

2:30 אטלנטה הוקס (28-26) – סן אנטוניו ספרס (35-20):

אטלנטה: ג'ו ג'ונסון: קשה לזכור אבל ב-2012 ג'ו ג'ונסון היה שחקן נהדר, הוא קלע סביב ה-20 למשחק כל ערב, והעובדה שאטלנטה הצליחה לקבל עבורו רק את ג'ורדן פרמר, אנתוני מורו, דשון סטיבנסון ,ג'ון פטרו, ג'ורדן ווילאימס ובחירות לא מאוד טובות, היא כשלון ניהולי בעיניי ואולי יחד איתו הקבוצה הזאת הייתה יכולה ללכת רחוק יותר באותן שנים.

סן אנטוניו: רודמן: מדובר במועדון שמנוהל הטוב ביותר ב-NBA כבר שנים וגם בדעיכה הנוכחית שלו קשה להצביע על מהלכים ממש גרועים שהם עשו. בסה"כ הטרייד על קוואי, בהנחה הסבירה שלא הייתה ברירה אלא לבצע אותו, העבירה לקבוצה נכסים משמעותיים, ומספיק לראות את דרוזן בשיקאגו היום כדי לראות את זה. ולכן גם כאן נלך אחורה לטרייד ששלח את דניס רודמן על בעייותיו לשיקאגו תמורת וויל פרדיו. שלוש השנים שבאו לאחר מכן הן כל מה שאתם צריכים לדעת על כמה גרוע היה הטרייד הזה.

הימור: סן אנטוניו המשיכה להתפרק מנכסיה גם בחלון הזה, כששלחה את טרייד יאנג ודריק וייט תמורת בחירות, סטורנסקי ודרגיץ' שככל הנראה לא יהיו בשורותיה בעתיד הקרוב. אטלנטה לעומת זאת הייתה שקטה בחלון והיא בעיקר סופר לא יציבה באחרונה ומתקשה לייצר מומנטום שיחזיר אותה למקום שבו הייתה בשנה שעברה. הלילה הספרס רוצים וצריכים להפסיד וגם יעשו זאת. אטלנטה ב-12

2:30 בוסטון סלטיקס (25-31) – דנבר נאגטס (24-30):

בוסטון: קמבה והיוורד – כמעט בכל רגע נתון ב-60 השנים האחרונות הסלטיקס היו בצד המנצח של כל טרייד – רג'ון רונדו, גארנט, גארנט לברוקלין, קיירי ועוד ועוד ועוד. אבל באיזשהי נקודה בקדנציה של איינג' מגע הקסם אבד. עם ים כסף מתחת לתקרה ואינסוף בחירות דראפט, הסלטיקס בחרו היטב ובנו קבוצה נהדרת, אבל הימרו עם הכסף העודף על שני שחקנים שפשוט לא הסתרו. קיירי ארווינג על בעיותיו שתועדו לעייפה וגורדון היוורד שפשוט לא הצליח להישאר בריא. ובנקודה הזאת ההיסטריה השתלטה על המועדון. קיירי עזב בחינם ונגד זה כנראה לא היה הרבה מה לעשות, אבל הטרייד שהביא את קמבה לבוסטון תקע את תקרת השכר ואת שטף המשחק בתמורה לטרי רוזייר שהתגלה כנכס נהדר בשארלוט, וכן הטרייד של היוורד לאותה שארלוט, היו מהלכים רעים לכשעצמם, ורעים לעומת האלטרנטיבות, ותוקעים את הקבוצה הזאת ששתי בחירות דראפט נהדרות נתנו לה סיכויים מצויינים להתמודד בבינוניות מתסכלת.

דנבר: רודי גובר – עוד קבוצה שמתנהלת נפלא ולכן צריך ללכת אחורה ולעוות טיפה את התמונה כדי למצוא טרייד ממש גרוע שלה (ההחלטה להחתים את MPJ היא איומה לדעתי כי ידענו את מצב הפציעות שלו אבל זה לא נכנס כאן). ב-2013 דנבר שלחה את רודי גובר ליוטה תמורת אריק גרין, אז נכון שיוקיץ' הפך את הטעות הזאת ללא כל כך רלבנטית ועדיין, לראות שחקן שקיבלת עבורו כלום הופך לפרנצ'ייז פלייר ולאחד משחקני הפנים ההגנתיים הטובים בהיסטוריה זה כואב. גם הטרייד של נרקיץ' תמורת פלאמלי הוא לא בדיוק הברקה, וכמובן העברת מיטשל בליל הדראפט ליוטה, אם כי בנוגע לשחקנים כול כך לא מוכחים בשלב הזה של הקריירה אני סלחן יותר.

הימור: המשחק הכי טוב של הערב, כאשר הנאגטס שניצחו את השניים האחרונים שלהם ומציגים את אולי ה-MVP של הליגה שמחזיק קבוצה שחסרה 2 משלושת השחקנים הטובים ביותר שלה עם הראש מעל המיים, יפגשו את הסלטיקס שנכנסו לכושר פשוט נהדר, ואני אישית מאוד מאוד מחכה לראות את דריק וייט בשורותיהם ולראות האם הם מתכוונים להשתמש בו כ-PG הקלאסי שכולם אומרים כבר כל כך הרבה זמן שחסר להם, ואם זה יקרה, איך זה ישפיע על סמארט שלקח על עצמו את התפקיד והוביל אותם לריצה מזהירה בתקופה האחרונה שהעלתה אותם למאזן חיובי ועם סיכויים למקום 6 במזרח. בוסטון ב-5

3:00 שיקאגו בולס (21-34) – מיניסוטה טימברוולבס (26-29):

שיקאגו – הבולס הבריקו בשנתייים האחרונות עם החתמות נהדרות שבנו אותם מקבוצת לוטרי לקונטנדרית בזמן קצר מאוד. אני אפילו לא שונא את עסקת באטלר שהביאה להם את זאק לווין. למעשה אני חושב שכדי למצוא עסקה ממש לא טובה של הבולס, צריך ללכת אחורה עד כדי 2014, בה הבולס שלחו את נרקיץ', בלי לדעת ממש מה הוא עדיין ואת גארי האריס בתמורה לדאג מקרדמוט ואנתוני רנדולף שלא ממש תרמו.

מיניסוטה – במיניסוטה לעומת זאת, אולי הקבוצה המנוהלת גרוע ביותר בליגה למעט סקרמנטו, אין בעיה למצוא טריידים רבים כאלה ונמנה אותם. וויגינס תמורת דאנג'לו ראסל זה שערוריה, ראסל הוא שחקן של תרומה שלילית ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת בעוד וויגניס הוא כישרון נהדר שרק היה צריך סביבה נורמאלית כמו שרואים כעת. בנוסף מיניסוטה שלחה גם בחירת סיבוב ראשון מוגנת טופ 3 בלבד. טירוף. גם מהטרייד על באטלר לא נשאר למיניסוטה כמעט כלום כשהיא קיבלה את קובינגטון, סאריץ', בחירת סיבוב שני ואת הגופה של ג'ריד בייליס. למה לשלוח את ריקי רוביו שהשנה עוד מהווה שחקן תורם תמורת בחירת סיבוב ראשון של יוטה האיכותית? האם לא היה אפשר לקבל יותר מאנתוני וויגינס הרוקי, אנתוני בנט שכבר היה ברור שהוא באסט ות'ד יאנג עבור קווין לאב ולא ליצור אלופה בפוטנציה עבור לברון בקליבלנד?

הימור: מפה לשם מיניסוטה במאזן חיובי, ורצף הנצחונות שלה נקטע רק לפני יומיים בהפסד לסקרמנטו, ההגנה ממשיכה להיות בעיה אבל הזאבים עשויים למצוא את עצמם בפלייאין במערב. לעומת זאת המומנטום הנהדר של שיקאגו האט באחרונה עם הפסדים לקבוצות שנמצאות ברמתה או ברמה שבה הם רוצים להיות כמו טורונטו פילי ופיניקס. מאזן הבית הנהדר של שיקאגו (8-19) אמור לסייע לה הערב. שיקאגו ב-8

4:00 יוטה ג'אז (21-34) – אורלנדו מג'יק (43-13):

יוטה – גם יוטה נמצאת בקטגוריה של הקבוצות המתוחכמות, והשמרניות שטועות לעיתים רחוקות ולכן היא רלבנטית בצמרת המערב כבר 30 שנה דיי ברצף. אני לא אוהב את העיסקה של ג'וש הארט עבור טוני בראדלי אבל זה באמת כבר זוטות. עסקה שעשויה בדיעבד להיראות לא טובו היא החתמת מייק קונלי בתמורה ללשתי בחירות, ג'יי קראודר וגרייסון אלן שנראה מצוין בממפיס אבל עוד מוקדם לקבוע את זה.

אורלנדו – אורלנדו לא הגיעה במקרה למצבה הנוכחי, ואחת מאבני הדרך המרכזיות היה הטרייד הבאמת מחריד במסגרתו המג'יק עם בחירות דראפט טובות בחרו את סאבוניס ואולדיפו תמורת סרג' איבקה, ובאופן עוד יותר מוזר שלחו את אותו איבקה לטורונטו חצי עונה מאוחר יותר תמורת טרנס רוס, בעוד השניים הפכו להיות פול ג'ורג' בטרייד בין אוקלהומה לאינדיאנה.

הימור: יוטה ב-20

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. תודה דור!
    פריוויו נהדר.
    בפילי תוסיף את מוזס מאלון לרשימה. וכן, מסכים שהקבוצה הנוכחית שלהם לא תתחרה ממש על אליפות

    1. זה ללא ספק הטרייד הכי גרוע בתולדות המועדון. גם כי בשני המקרים שהוא ציין הייתה דרישה של השחקן ששמה את הקבוצה בפינה ובמקרה של מאלון זה היה איבוד עשתונות של ההנהלה.

    2. אצל שיקגו אני מוסיף את הטרייד של דריק רוז וג׳סטין הולידיי לניו יורק תמורת רובין לופז, ג׳ריאן גראנט וחוזה קלדרון.
      או את הטרייד של טאג׳ גיבסון, דאג מקדרמוט ובחירה סיבוב שני תמורת קמרון פיין, ג׳ופרי לוברן ואנתוני מוראו.

  2. שמע קונספט טוב מאוד לסיקור, אם כי אני לחלוטין לא מסכים איתך בנוגע לאינדיאנה, למרות מה שקוואי הפך להיות. באותה נקודה לאינדי היה את פול ג'ורג' אחרי עונת רוקי שנבחר על אותה עמדה של קוואי (דאז), ומהספסל עלה הכוכב הקודם של הקבוצה בתור שחקן 6, מתאושש מפציעות – דני גריינג'ר, גם הוא על תקן ווינג ועמדה מס' 3. את הקו הקדמי איישו דייויד ווסט שהגיע מניו אורלינס ורוי היברט שהגיע מהדראפט 3 שנים קודם לכן והחל לפרוח, ובעמדת הסקנד גארד היה את לאנס סטיבנסון שגם הוא היה אחרי עונת רוקי בה הראה ניצוצות ודאנטיי ג'ונס הסולידי (אז), מה שהיה חסר לך לפאזל היה רכז. באותה עת, ג'ורג' היל שהיה פוינט גארד יעיל, סולידי עם קליעה טובה וניהול משחק היה בדיוק מה שהפייסרס היו צריכים לשם השלמת חמישייה טובה ומאוזנת, עובדה שהחמישייה הזו הגיעה פעמיים לגמר המזרח ונכנעה רק למיאמי של לברון-וויד-בוש אחרי פייט (והחלטה טקטית מבריקה של ספולסטרה לשחק עם חמישה שחקני חוץ ולנטרל את היברט). קוואי היה מתבזבז מאחורי ג'ורג' וגריינג'ר. אני חושב שלזמנו זה היה טרייד מעולה, וגם בפרספקטיבה היום זה טרייד שהוא בטח לא טרייד גרוע כמו שעשית ממנו. גם הטרייד של אולדיפו וסאבוניס היה נהדר בדיעבד עבור אינדיאנה, שני אולסטארים בעצם (עד הפציעה של אולדיפו, שקשה לזכור היום כמה נהדר הוא היה לפניה).
    תודה על הסיקור

      1. נכון, אבל הכדורסל השתנה משמעותית בעשור האחרון ואינדיאנה אז ביקשה להעמיד חמישייה "קלאסית" יותר עם שני שחקני פנים מלא-מלא ביחד (ווסט והיברט). בוודאי שהיום יש מקום לשניהם, לאור היכולות ההגנתיות וההתקפיות שלהם, אז זה היה פחות מתאים. דבר ששכחתי לציין הוא שאם אני לא טועה, הטרייד נסגר לא לאור בחירתו של קוואי אלא הפייסרס בחרו בשחקן שהספרס רצו והעבירו אותו מיד בתמורה לחוליה החסרה בחמישייה, והרבה מהקרדיט על מה שקוואי הפך להיות מגיע לצוות האימון של הספרס. באופן כללי, בהשוואה לסופרסטארים אחרים בליגה (לברון ודוראנט כדוגמאות הבולטות), האימון שקוואי עבר בספרס בנה אותו להיות סופרסטאר, הוא ממש היה מעין חומר ביד היוצר. ההנגדה ללברון ודוראנט היא שהם הגיעו לליגה כמעט מוגמרים וככישרון גולמי גדול בהרבה מזה של קוואי, והתפקיד של המאמנים היה בעיקר לא להרוס ולתת תנאים טובים למקסום הכישרון הגולמי (כמובן שהשנים והניסיון גרמו להם לפתח את המשחק שלהם ולא להישאר באותה הרמה בה הגיעו לליגה, אך הם הגיעו הרבה יותר מלוטשים מקוואי שהיה ממש גולמי).

        1. צודק. אגב טרייד נקבע אם הוא רע רק אם בזמן אמת אמרו שהוא רע.
          האם היו אנשים אז שאמרו קאווי היל זה רע בזמן אמת?
          בדיעבד זה לא חכמה כי קאווי בספרס קיבל השקעה שלא היה מקבל באינדי תחת 2 הכוכבים האחרים.

    1. אני מסכים אתך.
      אי אפשר לבחור בבחירת דראפט שהיא לא טופ 3 ההחלטה גרועה/טרייד גרוע.
      כן, חד משמעית –
      טרייד עצום של סן אנטוניו.
      אבל זו לא החלטה רעה של הפייסרס.
      .
      הטרייד הגרוע בתולדות המועדון (לדעתי) היה כאשר הם ויתרו על אלכס אינגליש אי אז בתחילת שנות ה-80.
      מגיניס שהגיע במקומו היה בחלק הלא נכון של הקריירה,
      והפייסרס איבדו את מי שהפך לאחד הסקוררים המרשימים של שנות ה-80 (ובכלל).

      1. מסכים, אם כי זה טרייד שמרגיש יותר כמו חבלי לידה של קבוצה די חדשה (הצטרפו לליגה ב-76'), שכחלק מהביסוס שלה רוצה "כאן ועכשיו" ולצאת מהר ממרתפי הליגה באמצעות הימור על כוכבים מזדקנים בעלי שם שנמצאים בצד היורד של הקריירה תמורת פוטנציאל גולמי. טרייד גרוע אבל שאני מתייחס אליו די בסלחנות.
        אני חושב גם שמה שתיארתי הניע את ביל סטפיאן מהקבאלירס להעביר בערך את כל בחירות הדראפט של קליבלנד תמורת אותם שחקנים שהובאו, לדוגמה.

      2. אפילו לטרייד של מקגיניס הייתה סיבה אחרת שעוזרת להצדיק אותו, חזרה של אהוב האוהדים שגם שיחק באינדיאנה בקולג׳ לקבוצה ונתנה לה זהות בשלב מוקדם יחסית בהשתלבות בליגה.

  3. רעיון הטריידים הגרועים מאד יצירתי.
    תודה
    אני מתייחס לקיירי כמו לילד אינטליגנטי עם צרכים מיוחדים.
    לצערי סטיבנס לא הבין את זה אז כל הסיפור התפוצץ לסלטיקס בפנים. חבל שהביאו אותו וויתרו על הדרך על טרי רוזייר. זו היתה טעות שאולי עלתה לבוסטון בגמר או שנים.

  4. אהבתי את הרעיון של הטריידים במיוחד בעיתוי בנוכחי אבל אני חייב להדגיש שוב פעם נקודה – להחשיב טרייד יום דראפט כהעברה של שחקן זו פשוט מיסקונספציה ואם נחשיב כל אי בחירה בשחקן שאחר כך הפך למצוין אז אפשר למשל להפיל את יוקיץ' על כל קבוצות הליגה.
    אינידיאנה לא בחרה בקוואי היא עשתה את הבחירה עבור הספרס בדיוק כמו ששרלוט לא בחרה ב-SGA אלא עשתה את הבחירה בשביל הקליפרס. אותו סיפור גובר ולמעשה גם קובי למרות ששם זה יותר מורכב כי היה שם מאבק מאחורי הקלעים שדחה את העסקה.

  5. אחלה רעיון. ברור לי שישבת על העניין לא מעט. אז תודה
    אני חושב שהשבוע הזה ילמד אותנו כמה דברים על כיוון. הסלטיקס ויתרו על הרעיון של פוינט גארד טבעי והלכו על דריק וויט. חשוב לציין שהמספרים של וויט כעושה משחק הם טריקיים מכיוון שכבר כמה שנים לא משחק ממש בעמדה כשדג'ונטה מורי משחק לצידו. ללא דג'ונטה על המגרש הוא מוסר כמעט 8 אסיסטים פר 36. אבל גם מאבד הרבה יותר. היתרון הגדול של וויט זה שהוא לא תקוע עם הכדור ומחפש להזיזו. החיסרון הוא שהגיע לליגה בגיל 23 והוא לא עשה מספיק קפיצות קדימה במשחק. האחוז לשלוש דווקא בירידה מתמדת ויותר דומה למספרים שהראה במכללות. זה אפילו לא עניין של זריקות פנויות או קאץ' אנד שוט האחוז שלו כשהוא לא נשמר כלל משלוש הוא 38%. הוא פשוט עוד דוגמא לשחקן עם אחוז קליעה גבוה מעונין ונמוך לשלוש. הוא גם לא מסיים גדול בטבעת. אבל הוא עדיין גוף גדול לעמדה, שומר לא רע שמשפיע באופן חיובי על המגרש.
    .
    מי שביצעו מהלך מוזר ביותר זה שארלוט. הם עיבו את התקפת הפנים שלהם במונטרז הארל שהוא עוד סקורר נהדר ואחד המסיימים הגדולים בצבע בשנים האחרונות. אך שארלוט שוב שוכחת שאי אפשר לנצח יריבות כשהיא סופגת. ואי אפשר לסמוך על יעילות כשאתה מקום 29 בליגה באחוז ריבאונדים. הארל הוא סירופ שוקולד על עוגת שוקולד. אם הם חיפשו lob threat לפחות היו הולכים על דניאל גפורד או מנסים לפתות מסקרמנטו את רשון הולמס. היא עדיין דארלינג של הליג פאס וכשהיוורד רוזייר וברידג'ס מכים יחד כשמלו מפזר את אבקת הזהב ואוברה עושה את שלו מהספסל הם ינצחו יותר מאשר יפסידו. אבל בינתיים אוכל בשקט את הכובע כשהארל יתפוצץ במשחקים הראשונים ויתן לכולנו את האשליה של שיחוק.

    1. אי אפשר היה לעשות טרייד על גאפורד, ואת הראל הם קבלו פחות או יותר בחינם, אז אני מניח שזו הייתה המוטיבציה שלהם. יצטרכו בקיץ למצוא סנטר על החוזה הנגמר של אוברה, כי בחירת דראפט סיבוב מראשון אין להם

  6. לפני פחות מ 24 שעות בן סימונס היה הבן אדם המושמץ ביותר בכל מקום , לא רוצה לשחק,לא מסוגל לקלוע,מפחד לקלוע עונשין,מתפרק תחת לחץ,לא מסוגל לשחק בגלל בעיות נפשיות.
    פתאום הוא האור בקצה המנהרה? תעשו לי טובה.
    ולפתע כולם מאשימים את הארדן בבעיות של ברוקלין, כאילו דוראנט הוא לא בן 34 ונפצע כל הזמן.
    מי שגמר לברוקלין את העונה ועדיין עושה את זה הוא קיירי שמסרב להתחסן , משחק בחצי מהמשחקים ולא שם זיין כל החברים שלו לקבוצה אבל זה פתאום אשמת הארדן? כשהארדו הגיע לברוקלין הבטיחו לא ביג 3 , הוא שינה את המשחק שלו כדי שזה יעבוד ואז פתאום קיירי דוחף לכולם זיין בתחת אבל זה הארדן אשם.
    מדהים לדעת כמה שונאים את פילי , אנשים בוכים על אנדרה דראמונד שבקיץ אף אחד לא רצה אותו , אף קבוצה בליגה לא רצתה את דראמונד, הוא נאלץ לחתום על משכורת מינימום בתור הבקאפ של אמביד, הוא משחק 15 דקות למשחק אבל פתאום הוא קארים עבדול ג'באר בשיאו.
    פילי החליפו שחקן של שיחק ולא היה משחק בשבילם יותר כי הוא דפוק בשכל בשחקן שעושה השנה 22/10/8 ופילי הפסידו את הטרייד?
    לגבי בחירות הדראפו מספיק עם השטויות , נתנו בחירה בדראפט הקרוב שתהיה 25-30 ונתנו בחירה שהיא פייק ב 2027 כי יש לה הגנות והיא כנראה תהפוך לשתי בחירות סיבוב שני , זה מישכנו את העתיד? ברוקלין שנתנו ליוסטון 7 שים של בחירת זה מישכנו את העתיד

    1. כמובן שאני מסכים. יש דעה רווחת בקהל שפילי הפסידו בטרייד? אני לא גולש בפורומים אחרים.
      תודה דור על ההשקעה

      1. מה הפסידו? קיבלו את הארדן, זה רווח גדול. אם הוא ואמביד בריאים לא רואה קבוצה במזרח שתאתגר אותם עד הגמר.

    2. מעניין. אני דווקא לא שומע על כך שפילי הפסידה בטרייד. דארל הגיבור הגדול בכל פינה שתבדוק. הטוויט של אמביד על המים הישן של הגנגסטר שהצטלם בהלוויה של היריב שלו היה אחד הפופולריים אתמול. כן מזכירים את עניין החלון שיש להם משהו כמו שנתיים לפני שהחוזה של הארדן יראה רע. אבל חמישייה של מקסי, הארדן, ת'ייבול, טובי ואמביד תעשה הרבה מאוד בעיות.
      .
      לגבי ברוקלין אין לי טענה להארדן. הפציעות של דוראנט, העיכובים בחזרה של ג'ו האריס, הקונצים של קיירי. והכי חשוב, חוסר המנהיגות של מארקס נאש וkd אל מול המוזרויות של קיירי (כמו בהיעלמות שלו שנה שעברה). בנוסף בלייק בנפילה חופשית ודווקא אולדרידג' היה חיובי עד שגם הוא נפצע. התפקיד של בן יהיה לעשות סדר ולשמור על מאזן סביר יחד עם אדון 50\50 (בארקלי קרא לו half man, half a season)

      1. אני לא מדבר מי הפסיד ומי הרוויח , כל היום אני שומע בכל כלי התקשורת שפילי נתנו את בן סימונס אולסטאר צעיר ומבטיח תמורת הארדן הזקן והפצוע .
        סימונס לא שיחק השנה ולא התכוון לשחק אז מה בדיוק פילי הפסידו שחקן שלא משחק?
        ובן סימונס הוא כזה טוב? זאת לא אשמת פילי שהוא מפחד לזרוק ולא עובד על הקליעה שלו,מאמן הקליעה שלו זה אח שלו.
        זאת לא אשמת פילי שיש לו בעיות נפשיות כי אחותו טוענת שאח שלה(האח שהוא מנהל הקריירה של סימונס)אנס אותה מאז שהיא בת 4 וההורים הסתירו את זה
        זאת לא אשמת פילי שהוא מפחד לזרוק עונשין ובורחל מהכדור
        ומה בדיוק השתנה שהוא יהיה בנטס? עדיין לא זורק,לא מסוגל לקלוע עונשין ובהתקפה עומדת משחקים 4 על 5
        האם בגלל שדוראנט בקבוצה שלו הוא לא ידע בכדור ברבע הרביעי? אז לא צריך לשמור עליו?

    3. זה ברור שפילי קבלו את הכוכב וברוקלין קבלו האד קייס שבמקרה הטוב חוזר ליכולת הישנה שלו ואז הוא רק לא זורק שלשות ולא לא זורק בכלל…

      עם זאת, יש סימני שאלה לגבי היכולת של הארדן לשחזר את היכולת מיוסטון, אחוזי הקליעה שלו הכי נמוכים מאז עונת הרוקי, אי אפשר לשייך את כל זה לירידה במוטיבציה כי קיירי זורק. בנוסף, שכחת לציין את האובדן בטרייד של סת' קרי.

      1. הארדן לא צריך לשחזר את היכולת שלו מיוסטון , הוא צריך לשחזר את היכולת שלו מלפני שבוע 22-8-10 נשמע הרבה יותר טוב מה 0-0-0 של בן סימונס

          1. כמה ריבאונדים קרי לוקח?
            כמה אסיסטים קרי מוסר?
            כמה זריקות לסל קרי לוקח?(הוא מוותר על הרבה זריקות טובות כדי לשמור על הממוצע שלו ולוקח רק זריקות מעולות )
            האם קרי (או בן סימונס) יכולים ליצר לעצמם מצב קליעה בדקה האחרונה של משחק צמוד?
            מה שקרי נותן יגיע בצורה דומה מקורקמז או אייזיה ג'ו , שהם בדיוק כמו קרי קלעים שלא עושים שום דבר אחר

  7. תודה רבה דור אחלה פריוויו.
    .
    שתי נקודות:
    א. קיירי מצד קליבלנד – היה כאן בחור בשם סתאם, שטען את ההיפך, ואני השתכנעתי – קיירי ביקש לעזוב וקליבלנד, שכנראה הבינו איזו תקלה הוא, שלחו אותו ליריבה ישירה במזרח, והחלישו אותה. גם הבחירה לא במקרה יצאה גבוהה – זו הייתה בחירה של ברוקלין, כך שקליבלנד ידעו שהיא תהיה גבוהה
    .
    ב. דניס רודמן, אבל הפוך – מדובר במקרה מיוחד. אני זוקף הרבה זכויות למי שהצליח לשלב אותו – דטרויט ושיקגו – אבל לא מגנה את מי שלא. הטעות, לדעתי, הייתה שבכלל הטרידו עבורו, ועוד את שון אליוט. המזל שהתעשתו – נפרדו מרודמן, והחזירו את אליוט.

  8. הערת צד לדדליין הדי מוצלח של הסלטיקס – הקבוצה העבירה 7 שחקנים וקיבלה רק שניים. כלומר נשארו לה 10 שחקנים בלבד. כל קבוצה מחוייבת לרוסטר של 14 שחקנים לפחות אם אפשרות של 13 למשך שבועיים. כלומר למשחק הערב הסלטיקס חייבים להחתים עוד 3 שחקנים.
    סביר להניח שבינתיים אלו יהיו שחקנים על חוזה עשרה ימים. אבל אחרי פרידום יעבור בווייברס אפשר לצפות שהוא יוחתם בחזרה בקבוצה.

        1. The Coon says you are right…
          When a team trades a player who is subsequently waived by the receiving team, it cannot claim the player off waivers or re-sign the player until the one-year anniversary of the trade, or until the July 1 following the end of his contract, whichever is earlier.

    1. יכולים להעלות שחקנים מהג'י ליג? בטח מכוונים לשוק הבייאוט. מה שבטוח סטיבנס שראה את איינג' מתקמצן על בחירות דראפט מאבד מומנטום ואת הסיכוי להגיע לגמר הכללי לא חושש מלסחור בבחירות. עד עכשיו נראה הוא עושה עבודה טובה ונשאר רק לקוות שלא טעה במאמן.

        1. ובאמת הגיוני שיחכו לראות איזה שחקנים מקבלים באיאאוט.
          סטיבנס גם צריך להיזהר כי הם עדיין מפלרטטים עם סף המס אבל זה בטוח משהו שהם יודעים בדיוק מתי הם צריכים להחתים שחקנים על מינימום כדי לא לחצות.

        2. עם כוכבית אחת – הם חייבים להחתים 3 שחקנים מידיית על חוזים סטנדרטים. רק מעל השחקן ה-13 אפשר להחתים חוזה 10 ימים.
          אuפציה אחת אפשרית ונוחה עבורם היא להפוך את שני שחקני הtwo-way שלהם לחוזה סטנדרטי עד תום העונה.

  9. אצל שיקגו אני מוסיף את הטרייד של דריק רוז וג׳סטין הולידיי לניו יורק תמורת רובין לופז, ג׳ריאן גראנט וחוזה קלדרון.
    או את הטרייד של טאג׳ גיבסון, דאג מקדרמוט ובחירה סיבוב שני תמורת קמרון פיין, ג׳ופרי לוברן ואנתוני מוראו.

  10. ברכות לדוק רזי על הניצחון הראשון עם ווייט.
    היו לו קצת כאבי התאמה אבל הוא הראה את הפוטנציאל.
    שחקן קבוצתי ענק, שומר ענק, שחקן חכם מאוד שמתאים לבוסטון כמו כפפה ליד.
    אתם עוד תהנו ממנו.

    1. תודה
      אני רואה את המשחק עכשיו וממש לא מבין למה פופ וויתר עליו.
      יש לו כמה מהלכי הגנה מצוינים והוא מתאים לדי אן איי של בוסטון.
      לא אוהב את המשחק של בראון אבל העיקר הניצחון והשמירה על הסיכוי להיות בפליאוף בלי הפלייאין.
      מקווה שיחתימו שוב את הטורקי כי אני אוהב אותו אבל בספק רב ובגלל סין.
      החשש שלי הוא שאף קבוצה לא תחתים את אנס. אמיץ אבל גם טיפש
      🙁

  11. מי מעוניין בטיול מאורגן לאוקראינה,בליווי כוכבי הצנטרישוט,דה שוט הקלינגון וברוך בתפקיד מלווה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט