דיון הופס ליום ה': האם ווסטברוק יוטרד עד הדדליין ב-22:00 או לא? נפל לי פתאום האסימון: טרייד מגן העדן לנטס, לפילי, וללייקרס/ מנחם לס

ראסל ווסטברוק לא שיחק אמש נגד פורטלנד. האם זה אומר שהיום הוא יוטרד? מדברים על ג'ון וול אבל לא רק. אמש אחרי ההפסד לפורטלנד השחקנים שלחו הודעה לפרנק ווגל ולמנכ"ל פלינקה שחייב לבוא שינוי. מה לדעתך יקררה בין עכשיו ל-22:00?

(דעתי? הלייקרס יהיו מטומטמים להטריד אותו. הוא השחקן היחיד אחרי לברון ו-AD שיכול להביא אותם לפלייאוף, ואפילו להגיע לגמר המערב. צריך רק לדעת כיצד לשחק איתו. אני הייתי מעביר אותו לסמול פורוורד כך שהכדור יהיה בידי מונק וברדלי, והכדור ינוע, וראסל יקבל אותו רק כשינוע ללא כדור, ויתפנה בכניסה לסל, כמעט ללא אפשרות לזרוק מרחוק)

לפתע נפל לי האסימון: הארדן לפילי. סימונס ללייקרס. ראס לנטס. הריב בין ראס לדוראנט יסתיים עם לחיצת יד. ראס, קיירי, ודוראנט זה אליפות. סימונס יעלה את הלייקרס מדרגה אחת למעלה, והארדן ימסור לאמביד. זה טרייד טוב לכולם!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
74 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
חגי "התותח" ניסני
10/02/2022 14:33:47

מה שלא יהיה זה יהיה אחד הדיונים עם התשובות הכי ברורות שהיו כאן אי פעם

שחר אלוני
10/02/2022 14:36:35

הוא מאד לא מתאים ללייקרס, והבאתו עלתה להם בעונה. במקום קונטנדרים הם קבוצה בינונית מינוס.
מאד קשה להטרידו, אין לו שוק. אולי על וול אפשר, אבל זה כבר לנהל מלחמת מאסף על העונה הזו. לא נוצר שם שום תלכיד.
בקבוצה אחרת ראס יוכל להתבטא יותר טוב, האוהדים לי יצעקו עליו לא לזרוק ויהיו לו יותר טריפלים. יש גם קבוצות שלאמשנה להן התוצאות והפסדים (טאנקינג)

עמיחי קטן
10/02/2022 14:39:54

מדובר באחת השאלות שהכי פחות מעניינות אותי בדדליין הנוכחי.
עם או בלי ווסטברוק, הלייקרס יכולים להיות קונטנדרים אם לברון מסוגל לתת פלייאוף שלם כמו בימים הגדולים שלו ודיוויס ישחזר את הפלייאוף של 2020 או לפחות יתקרב לזה. כרגע נראה שהסיכוי לזה לא מאוד גבוה, אבל זה אפשרי ולא כל כך תלוי בשאלת ווסטברוק.

שחר אלוני
10/02/2022 14:49:21

צריך ששני אלה יקרו ובנוסף צריך הגנה חזקה

עמיחי קטן
10/02/2022 14:52:43

דיוויס מספיק טוב יחזיק לך את ההגנה

שחר אלוני
10/02/2022 15:44:04

יש מצב

yaniv
10/02/2022 15:19:12

הלייקרס כבר לא יצליחו להפוך את העונה הזאת.אבל מסכים איתך שזה כבר לא קשור לראס

עמיחי קטן
10/02/2022 15:20:31
הגב ל  yaniv

מישהו צריך להמשיך לנחס את הלייקרס כל העונה, אחרת הם פתאום יהיו טובים

FAN
FAN
10/02/2022 15:22:27

נקודה מעניינת
כל עוד דיוויס ולברון המשוקץ שם, הם מועמדים לא משנה איזה מקום יסיימו בין 6-10
הם היו היחידים שבאמת היה נראה שהולכים לנצח את פיניקס עד הפציעה של דיוויס

לגבי ראסל, לכולנו ברור שגם אם רוצים קשה מאוד להטריד אותו, במיוחד שמלכתחילה לא ברור למה הוא הגיע
אבל צריך להגיד שיש הבדל בין לספסל את ראס במשחק עונה רגילה לבין לעשות את זה בפלייאוף וכו, זה יכול לדרדר חדר הלבשה לדעתי

עמיחי קטן
10/02/2022 15:27:24
הגב ל  FAN

כרגע, גם אם הלייקרס משתחלים לפלייאוף אני לוקח כל קבוצה אחרת בטופ 9 המערבי לפניהם, אבל אני מניח שבשלבי ההכרעה של העונה הם יהיו טובים יותר, ומבחינת סגל על הנייר יש להם את הדרוש להיות לפחות מועמדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יוטרד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם סימונס הארדן לא יקרה הנטס חיים בסרט שהם יקבלו גם את מקסי וטייבול חחחח. הארדן בקיץ אומר להם ביי ביי ישארו בלי כלום ובלי יכולת להתחזק 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוצאים עכשיו לכלוכים שהארדן לא מגיע לאימונים ואם מגיע בא באיחור ומתאמן יעני כמו סימונס בפילי חחחח. לא נראה לי שזה כבר ניתן לאיחוי שם עם הנטס. יהיה מצחיק אם הארדן יוציא את הבטן שלו באימון הבא

John
10/02/2022 14:58:50

יוציא את החליפה השמנה מהבוידם….
הקרב כרגע הוא בין ווינהורסט ששם את המוניטין שהטרייד בדרך לבין ווג' שחד משמעית אומר שאין אפילו משא ומתן… בעבר הייתי מסתלבט שאם ווג' היה מכריז על הגירושין שלי הייתי מאמין לו יותר מאשר לאשתי (כי בטח יש לווג' קשרים בתוך הרבנות). אז יהיה מעניין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  John

ייתכן שאין מו"מ אבל הארדן רוצה החוצה זה לא סותר. פילי לא יתנו את טייבול או מקסי הנטס יכולים לשכוח מזה. הארדן יגיע לפילי בחינם (אחרי פינוי מקום של מכירת סימונס בזול מאד/חינם וטוביאס שיש שמועות שפרסטי כבר מחכה לו בקיץ) או סיין אנד טרייד בקיץ. במקרה שאין סיין אנד טרייד לדעתי גם הנטס וגם פילי נדפקות אלא אם כן פילי תקבל שחקנים זוטרים נחמדים על האריס ואז אין בעיה.
אני לא רואה מצב שהארדן ימשיך בנטס לפי איך שזה יש קרע רציני שם, אולי אליפות תפתור את זה אבל השאלה אם הארדן יהיה מוכן להתאמץ עכשיו שהנטס לא משחררים אותו.
מצב יפה מאד לתורת המשחקים

dudvil
dudvil
10/02/2022 16:27:01

לגבי החלק של הארדן ויתאמץ באותו משפט….חחחחחח

Berch
10/02/2022 14:55:59

רעיון מעניין להעביר את ראס תפקיד.
היה שווה לנסות. הבחור מוכשר כמ שד, אין מה לעשות

John
10/02/2022 15:04:11

או שיש לבחור yipps (ד"ש ממרקל פולץ) או שמשהו מאוד לא בסדר בראש שלו. כדרורים עפים לו מהיד, במקום קרש-סל זה פוגע בשעון 24. החלום שלו היה להיות לייקר כבר שנים. הוא בן המקום והוא גמור אצל האוהדים. ההתחלה צריכה להיות הפסקה של שבועיים, פסיכולוג, חוף הים, ג'וינט וספר טוב. ואז לחזור ולהפוך לפוינט גארד על הספסל. כי אין סיכוי שיש לו טרייד עד הלילה

yaniv
10/02/2022 15:18:33

אין שום סיכוי לטרייד.ובכל מקרה טרייד לא יעזור.
העונה הזאת גמורה.השאלה היא מה עושים שנה הבאה,

שחר אלוני
10/02/2022 15:46:01
הגב ל  yaniv

כנראה טרייד בקיץ, הוא חוזה גמור אז יש קבוצות שירצו

עידו גילרי
10/02/2022 15:46:57

כמו?

etayle
etayle
10/02/2022 16:18:08

פורטלנד כרגע נראית מועמדת לקליטת כל הזבל של הליגה.
אוקלהומה תמורת בחירות דראפט.
בנוגע לכאלה שגם יביאו תמורה, לליקרס נראה לי אין כלום להציע, אז הם יכולים לקבל רק חוזה נורא אחר במקום(למשל בארטנס לוושינגטון). שווה? לא.

שחר אלוני
10/02/2022 16:26:02
הגב ל  etayle

ברטאנס? איפה חותמים?

עידו גילרי
10/02/2022 17:15:20
הגב ל  etayle

איזה אינטרס יש לפורטלנד או לת'אנדר לקחת אותו. שלא לדבר על הוויזארדס העבירו אותו ללייקרס. מה הם אמורים לעשות את אותו דיל ברברס?
ברטאנס לא קרוב בשכר בכלל.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/02/2022 15:18:53

אין לי מושג אם הוא יוטרד או לא, לדדי הפתרונים. מה שכן, נראה לי ששינוי העמדה שלו כבר החל. במשחקים האחרונים (אלה מהם ששיחק…) ניתן היה לראות ממספר האסיסטים והאיבודים שלו שהוא כבר לא עם היד על ההגה.
יוטרד, לא יוטרד, אני לא מוטרד (ורק שלא יגיע לסלטיקס)

yaniv
10/02/2022 15:32:46

חלום שלי שיגיע לבוסטון ואז לקרוא את אברי מסנגר עליו 🙂

עידו גילרי
10/02/2022 15:33:39
הגב ל  yaniv

אני דווקא קניתי את הטיעון של אברי – הוא יהיה טוב יותר עבורם מעבורכם. ווין-ווין

שחר אלוני
10/02/2022 15:46:36

איפה חותמים? ניקח עוזר מאמן ואפסנאי בתמורה

עידו גילרי
10/02/2022 15:47:36

לא עובד כל כך פשוט. ניסיתי לגבש משהו זה בעייתי בלי שהסלטיקס יוותרו על הרבה מדי

yaniv
10/02/2022 15:58:52

יאללה שכנעת 🙂

FAN
FAN
10/02/2022 15:24:51

בהתאם ליובש הכבד בימין האחרונים, הדבר היחידי שאני אשמח שיצא מהערב הזה, זה שנראה את סימונס חוזר לשחק במדים כלשהם.
מילא דיוויס בניו אורלינס לא מנע הישגים מטורפים בשביתה שלו, אבל כמה עוד נזכה לראות את אמביד קורע את עצמו לשווא ולא מגיע לשום הישג קבוצתי?

dudvil
dudvil
10/02/2022 16:24:51
הגב ל  FAN

אז אולי הגיע הזמן שאמביד ידרוש טרייד

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2022 17:08:28
הגב ל  dudvil

הגיע הזמן שתפסיק לקחת פטריות

FAN
FAN
10/02/2022 15:26:33

ולא ברור לי למה הארדן רוצה לעזוב… בשביל מה הגעת מלכתחילה?
עדיין לא שיחקתם פלייאוף אחד ביחד, ועם סופרסטארים כאלה, אני לא בטוח כמה משחקים הם צריכים ביחד כדי לפרק קבוצות. ראינו מה ברוקלין עשתה גם בלעדיו שנה שעברה…לא חבל?

yaniv
10/02/2022 15:32:03
הגב ל  FAN

לא בטוח שהוא רצה להגיע לנטס,ואני מניח שהיחסים שלו עם דוראנט או קיירי או שניהם ביחד כנראה לא כאלה טובים.ואל תשכח שבפילי יש לו את מורי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מקווה בשבילו, ובשבילם, שהוא יוטרד. לא יודע אם זה יקרה.

Zvika Bar-Lev
10/02/2022 15:40:53

לגבי הארדן, אני מבין את התסכול שלו. זה נובע לגמרי מקיירי. הבן דופק במו ידיו את הפרוייקט, והארדן לא נהיה צעיר מעונה לעונה. הוא בשיא, ואולי כבר אחרי, והוא כנראה הבין ששום טבעת לא תצא מהשותפות עם קיירי, אז למעשה לנטס יש שתי אפשרויות – להצליח לשנות משהו בעונה זאת (מול קיירי ראש בקיר), או להטריד אותו עוד העונה ולקבל תמורה. מכיוון שקיירי ראש בטון, אז אני מעריך שמעשית יהיה בסוף טרייד

dudvil
dudvil
10/02/2022 16:23:14
הגב ל  Zvika Bar-Lev

זה מה שקורה שבונים קבוצת חברים
קיירי התנהג ומתנהג תמיד כמו ילד, ומי שהולך לישון עם ילדים שלא התלונן שקם רטוב
ושום מילה על קווין והרגשות..הוא לפחות שווה את הבלאגן שהוא מייצר

שחר אלוני
10/02/2022 15:47:33
הגב ל  מנחם לס

איפה חותמים?

חגי "התותח" ניסני
10/02/2022 16:52:17
הגב ל  מנחם לס

אחלה הטרלה מנחם

gonzi
gonzi
10/02/2022 15:44:46

לדעתי לא יוטרד.
וטרייד על וול לא עוזר להם בכלל זה בערך אותו שחקן רק עם סימן שאלה גדול יותר.

אשך טמיר המקורי
10/02/2022 15:54:14

תישאר, תישאר תישאר!
ההנאה לא תהיה מושלמת בלעדיך

עידו גילרי
10/02/2022 16:00:57

לא היית רוצה לראות קצת את ג'ון וול באותה סירה?
בטוח תהיה משועשע באותה מידה.

אשך טמיר המקורי
10/02/2022 16:22:51

רק רפה הבנה יכול לכתוב כזה דבר

אשך טמיר המקורי
10/02/2022 16:23:08

רפה שנאה

דוקטור רזי הופמן
10/02/2022 16:09:19

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thetroll
thetroll
10/02/2022 16:00:02

מנחם תודה. מה פתאום להדביק שוב את ראס לדוראנט? לא סבל ממנו מספיק כל הקריירה? עד שנפטר ממנו? נראה לך שיש סיכוי שהוא יותר גדול מ 0.00001% שדוראנט יסכים לזה?

dudvil
dudvil
10/02/2022 16:20:52

ולמה שהנטס ירצו את מחריב ההתקפות הזה?
איזה ערך מוסף הוא נותן שהארדן לא?
ווסטברוק יכול להיות הימור נחמד עבור קבוצות אבל לא עם כזה חוזה ולא עם אגו כזה למרות שכמו שאמר בעצמו הוא הרוויח את האגו שלו ביושר

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
10/02/2022 17:35:55

תודה מנחם.
איזה סמטוחה עם הארדן והנטס, חבל על הזמן. זה כל כך מעניין וממגוון היבטים – ההיבט המקצועי, ההיבט הפסיכולגי וההיבט הארגוני.
ממה שאני מבין –
הנטס – בפאניקה. השקיעו הרבה בפרויקט שהולך ומתמוסס להם, עם יכולת תיקון מוגבלת בשנים הקרובות. מוכנים לשקול טרייד מבחינת קיצוץ הפסדים אבל שונאים את זה.
הארדן – מבין שהשעון שלו הולך ואוזל, ממש לא אוהב את הסיטואציה ורוצה לצאת.
קיירי – חסר שם בורג אחד או שניים, לא יתחסן בשום מקרה (אלא אם יהיה חיסון "צמחוני" (שלא נוסה על בעלי חיים) שיאפשר לו לרדת מהעץ של עצמו).
דוראנט – פצוע, והשחקן הכי טוב בעולם (בפער). נראה שמבין השלושה הוא היחיד עם שכל, ורואים זאת גם בהשקעות שלו, גם בחלק מהדברים שהוא אומר, וגם על המגרש.
לדעתי דוראנט רואה את הקרקס ועוד לא לוחץ על כפתור הפאניקה, הוא מבין שקיירי והארדן לא העפרונות הכי חדים בקלמר. לדעתי, הוא ימנע מהנהלת הנטס ללכת על טרייד, ממש יטיל וטו.
ואז הוא יסמוך על זה שהוא חוזר מפציעה, וכשהוא על המגרש הארדן מתאמץ. בנוסף, הארדן במלכוד, גם מורי מעריצו מחויב לעסקאות טובות ואפילו הוא צריך לראות שהוא לא גומר את פילי עם סופר-דופר מקס לשש שנים. כלומר כדי שפילי יתנו לו סופר מקס הוא צריך להיות טוב עוד העונה (וכאן המלכוד, כי אם הארדן יהיה טוב אז הנטס יכולים לזכות באליפות, ואם הם זוכים באליפות הארדן נשאר…).
לכן הארדן יירגע בסוף ויהיה טוב. לא טוב כמו ביוסטון אבל מתאים למספר 2 בקבוצה אלופה.
קיירי אמנם לא יתחסן, אבל קיים סיכוי שיקבל חיסון טבעוני ככתוב לעיל, וקיים סיכוי גדול יותר שניו יורק תשנה את חוקי הקוביד (בחלק מהמדינות אוטוטו אין חובה למסיכה ולבידוד).
לסיכום, דוראנט יהמר על זה שהוא והארדן וחצי קיירי (ואולי יותר) זה סיכוי טוב לאליפות ללא קשר למיקום, וזה הדבר הטוב ביותר שהוא יכול לעשות. יילך – מה טוב, לא יילך – יעשו סיין אנד טרייד על הארדן, וגם יהיה סביר.

עגל
10/02/2022 17:47:06

זה לגמרי מה שאני חושב. הם צריכים ללכת עד הסוף אם מה שיש ולקוות לטוב. אם כולם בריאים (ומתאמצים) הם עדיין הפייבוריטים. ואחר כך אלוהים גדול. הארדן לא יעזוב קבוצה שהגיע לגמר או לקחה אליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

ואם הארדן בא ואומר לך אני לא מעוניין להתאמץ עדיין תלך על זה?

עגל
10/02/2022 20:03:03

אין דבר כזה, הארן ווקא מצאמץ מאוד, סתם יצאה לו תדמית כאן בהופס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תורת המשחקים. אתה מניח 2 הנחות. שהארדן יתאמץ ויתן הכל. 2. שהביג 3 ישארו בריאים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם מחשבה שעברה לי בראש שהניקס בונים חזק על דונובן מיצל שיהיה שחקן חופשי ולדעתי הוא לא ימשיך ביוטה

עידו גילרי
10/02/2022 18:03:19

בעוד ארבע שנים? קצת מוקדם להתחיל לתכנן לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אה עזוב חשבתי נשאר לו שנתיים.
ליאון רוז לא יכול להפעיל לחץ ?😎

דה שוט
10/02/2022 18:10:49

איידי עושה ללברון דווקא כבר שנתיים בגלל משחק 4 בבועה זה לא קשור לראס הוא שמן ומחטיא כאילו אין מחר (איידי) אבל הוא עשוי לחזור לעצמו ואז הלייקרס יגיעו לגמר המערב. וול על ראס זה בסדר ללייקרס למרות שראס מוסר הרבה יותר טוב ולדעתי גם טיפוס יותר חיובי בחדר ההלבשה. ראינו מה קורה בוושינגטון. סגרו שם את הבאסטה הפכו תוך חודשיים וחצי מקבוצת פלייאוף לטנקינג

עידו גילרי
10/02/2022 18:12:27
הגב ל  דה שוט

כן בכוונה גם הוא האריך שם חוזה, הכל כדי להחזיר ללברון.
תוכנית גאונית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוא נגיד שדיוויס היה הרבה יותר דמח ומאושר היום עם fmvp. הוא חתם שם כי סבבה לו באל איי והבטיחו לו להיות מס,1

דה שוט
10/02/2022 18:51:46

היה לי דיון קטן עם גיא בעניין וכמעט נפלתי בהתערבות אבל עמדתי בפרץ – איידי בניגוד עניינים עם עצמו מאז – צעד קדימה שניים אחורה – רוצה ולא רוצה – הוא לא סולח על הגניבה בבועה הוא היה הכוכב הגדול של הלייקרס שם והוא מרגיש ששדדו אותו. תחזור למשחק ארבע ותראה את ״אומנות הייבוש״ שלברון עשה לו שם.
אז הוא נקם בלברון ולקח לו פעמיים MVP ועכשיו לדעתי הוא נרגע. התחזית שלי – עד סוף העונה הוא מתפוצץ והלייקרס בגמר המערב. אם אטעה – תמיד שמור לי מקום בצנטרישוט…
תן לעבור בשלום את עשר הערב ואז תתחיל העונה האמיתית 🙂 רק שלא יעיפו לי את ראס לשממה של יוסטון 🙏

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

ראס נעול באל איי 🤣

Tzafriros
10/02/2022 23:20:48
הגב ל  דה שוט

הבעיה של דיוויס שהוא לא אלפא דוג. הלוואי והיה לו מה להוכיח. הוא זרק הלילה רק 11 פעם וקלע 8. מה ההיגיון? הוא לא דורש את הכדור והוא רך בהגנה עוד יותר ממה שבהתקפה. יש לו מזל שהוא לא משחק ליד קובי

Tzafriros
10/02/2022 19:30:00

מישהו פעם חשב שהבעיה היא לא ראס אלא ווגל? רונדו מככב בקאבס קוזמה קיי סי פי בוושינגטון מיאמי קפצה על מוריס חוץ מקארוסו הוא לא ממש קידם אף אחד ולמעשה הסיבה היחידה שהוא עדיין בתפקיד הוא שהיה לו את המזל להיות חולה קורונה וביקרסטף לא הרשים בהיעדרו. הוא היה אמור להיות המוח שמכניס את ראס לעניינים עד כמה שאפשר. יכול להיות שגם פלינקה ראוי לביקורת כי הלייקרס ויתרה על שלושה שחקני כנף ולא הביאה אף אחד במקומם (עד סטנלי ג׳ונסון אבל זה לא רציני)
לא ברור למה ווגל שורד מאזן כזה. ג׳רי באס מתהפך בקברו!

Pistons
Pistons
10/02/2022 20:52:49

חבל על הנטס. כל הפרוייקט שלהם נבנה בהתחלה על קיירי ודוארנט והוסיפו לו את הארדן (והם נאלצו לוותר על שחקנים טובים) וקיירי פשוט זורק את כל השנים האחרונות של הנטס שהשקיעו אותן בהתאוששות מאותן החלטות גרועות עבר גרועות.
הוא מצד אחד כמעט ולא שיחק העונה
מצד שני תופס להם נתח משמעותי מתקרת השכר
ומי יודע אם הארדן ודוראנט שכבר נפצע לא נשחקים בגלל זה כי הם משחקים יותר.
הגיע הזמן שימצאו פתרונות לשחקנים כמו קיירי וסימונס.
אולי להתיר את החוזה ולא לאפשר לשחקן לשחק באף קבוצה אחרת עד שהחוזה המקורי שלו יסתיים. ככה הקבוצה ניזוקה אבל גם יהיה נזק גדול לשחקן שיחשוב פעמיים אם לא להופיע למשחקים.

אור
אור
10/02/2022 20:55:19
הגב ל  Pistons

לא מבין מה הבעיה? זה סיכון שקבוצות ששמות הכל בסל של שלושה כוכבים לוקחות

Pistons
Pistons
10/02/2022 21:04:54
הגב ל  אור

אז בוא נשנה את הסיכון. חוקים משתנים ב-nba ואין סיבה ששחקן ידפוק שנים של קבוצה. המקרים של קיירי וסימונס קיצוניים ובטוח צריך לטפל בפרצה הזאת, אבל גם מקרים כמו של דיוויס וכו' הם מלוכלים וכרגע אין לקבוצה דרך להתמודד בלי שהיא תפסיד.
בנוסף, אני גם יכול לטעון הפוך. דיוויס חתם ל-x שנים וזה סיכון שהוא לקח כשהוא חתם בקבוצה פח. אז למה לו מותר לדרוש שיעבירו אותו?

Pistons
Pistons
10/02/2022 21:16:52
הגב ל  אור

דרך אגב, מתוך סקרנות, האם בשנות הפרישה של מייקל, הוא המשיך לתפוס להם חלק מתקרת השכר?

ד"ר פופרס
10/02/2022 23:47:29

ה MVP של ה-ללל נשוי עד המוות עם הבבון

ירון, החלום
ירון, החלום
27/02/2022 12:38:37

בס"ד
תודה מנחם.