הלייקרס מפסידים לפורטלנד בלי ראס ועוד 5 – סיקור משחקי רביעי / עמיחי קטן

באחד מימי רביעי הקצרים ביותר של העונה הסדירה, 6 משחקים היו לנו בסך הכל, כאשר הלייקרס בלי ווסטברוק הפסידו לפורטלנד בקרב צמוד, גולדן סטייט הניפו דגל לבן מוקדם נגד יוטה וסקמרמנטו, קליבלנד, שיגקו וטורונטו השיגו ניצחונות די קלים.

קליבלנד קאבלירס (34- 21) – סאן-אנטוניו ספרס (20- 35) 105- 92:

מארחת האולסטאר אירחה הפעם את האולסטאר הטרי דג'ונטה מארי, יחד עם האולסטאר שלה גארלנד שחז מפציעה ועם לאכרט הרכש החדש. עם זאת, אחרי רבע ראשון צמוד מה שהוביל את הבריחה של הקאבס היה הצד ההגנתי, כאשר הם ספגו 18 נקודות בלבד ברבע השנח. משם, הספרס עוד צמצמו בשלבים שונים של המשחק, אבל לא מעבר, וקליבלנד ממשיכים בשלהם בצמרת המזרח.

גארלנד הוביל את קליבלנד עם 27 נקודות ב-12/15 מהשדה ו-6 אסיסטים, מובלי קלע 18 עם 12 ריבאונדים, אלן קלע 15 עם 14 ריבאונדים, אוקורו קלע 11 ולאברט הוסיף 11 נקודות בבכורה שלו במדי הקאבס.

אצל הספרס, ואסל וג'ונסון (7 ריבאונדים) קלעו 18 כל אחד, וויט קלע 17 והאוסלטאר מארי קלע 16 עם 9 אסיסטים.

שארלוט הורנטס (28- 28) – שיקגו בולס (34- 21) 109- 121:

רבע וחצי צמודים היו לנו, כשטרי רוזיר העלה את הקבוצה הביתית ליתרון 39- 37 כשנותרו 6:50 דקות לחצי הראשון, אך שיקגו הגיבו עם ריצת 13- 0 שהפכה ל-19- 2 בדרך ליתרון משמעותי של האורחים. האולסטאר הטרי לאמלו נתן מחצית שנייה נהדרת באופן אישי, אבל זה הספיק רק כדי לצמצם קצת את ההפרש אחרי שהניצחון של שיקגו הוכרע למעשה.

דרוזן הוביל את שיקגו עם 36 נקודות, לאבין קלע 27 עם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ווצ'ביץ' קלע 18 עם 15 קרשים ו-8 אסיסטים וקובי וויט קלע 15 מהספסל.

אצל שארלוט, לאמלו קלע 33 עם 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, ברידג'ס קלע 22 עם 5 ריבאונדים ואסיסטים, אוברה קלע 19 ורוזיר הגיע ל-16 עם 6 אסיסטים ב-6/18 מהשדה.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17- 37) – טורונטו ראפטורס (30- 23) 98- 117:

סיאקם הגיע ל-15 נקודות ב-7/8 מהשדה תוך 9 דקות והוביל את טורונטו לריצה שהביאה להם יתרון 12 בסיום הרבע הראשון. הת'אנדר צמצמו ל-8 במחצית ונשארו בעניינים לאורך המחצית השנייה, אבל לא הצליחו לייצר את הריצה שתמצמם באופן משמעותי, בניגוד למשחק נגד גולדן סטייט שם הם הצליחו לייצר משחק צמוד בדקות האחרונות, והראפטורס כבר עם ניצחון שביעי ברציפות.

סיאקם הוביל את טורונטו עם 27 נקודות, 16 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-13/17 מהשדה, ואן-וליט קלע 21 עם 6 אסיסטים, בארנס קלע 17, טרנט קלע 16 עם 5 חטיפות ואנונובי הוסיף 15 נקודות ו-10 קרשים.

אצל אוקלהומה, מאלדון ופוקושבסקי (4 חטיפות ו-2 חסימות) קלעו 18 כל אחד, דורט קלע 15 ובייזלי, ג'רום וגידי קלעו 13 כל אחד, כאשר האחרון הוסיף למאזנו 9 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים.

פורטלנד טרייל בלייזרס (22- 34) – לוס אנג'לס לייקרס (26- 30) 107- 105:

לפני המשחק הלייקרס הודיעו שראסל ווסטברוק לא משחק בגלל מתיחה קלה, מה שהפך את המשחק הזה למקרה בוחן קלאסי של הדיון הבלתי נגמר אודות ההשפעה של ווסטברוק על הלייקרס. בכל מקרה, רבע ראשון של 6 איבודי כדור ו-2/8 מקו העונשין ודאי לא הועיל לתזה של אלו שהניחו שהלייקרס יהיו טובים בלי ראס, אבל אחרי 18 נקודות ברבע הראשון, הלייקרס קלעו בדיוק כפול ברבע השני, בו הורטון-טאקר להט עם 11 נקודות והלייקרס קלעו 9/13 לשלוש ברבע.

כמעט שכחנו שהייתה יריבה, והבלייזרס בתהליך הפירוק מצאו את עצמם בפיגור 54- 47 במחצית, אבל הכוכב החדש שלהם, אנפרני סיימונס, בא לעבודה ברבע השלישי עם 15 נקודות. בצד השני, דיוויס רשם רבע של 12 נקודות ומונק הוסיף 7, אבל לברון קלע רק 2 ב-1/5 מהשדה ברבע והבלייזרס צמצמו ל-2 בלבד לקראת תריסר הרגעים האחרונים, בעיקרון זה אלא אם תהיה הארכה, אבל מי שנמצא כאן כנראה כבר קרא את התוצאה 2 פסקאות למעלה (לא חובה כמובן. אפשר להישאר במתח), ככה שהוא יודע שאין הארכה.

קלג'ין בלווינס פתח את הרבע האחרון עם 2 שלשות, ומכיוון שכנראה רק מעטים מכירים את השחקן הזה, אני יכול להשאיר אתכם קצת במתח בשאלה איפה הוא משחק. סביר להניח שגם בארקלי היה מפספס בשעשועון "Who he play for", אבל זה נכון גם לגבי הרבה שחקנים שהעכברים כאן באתר מכירים היטב ויודעים לציין איפה הם דורגו בכל מוק דראפט. בכל מקרה, אם כבר הזכרתי את זה אז קצת לשעשוע – "Who he play for" של העונה הנוכחית בסרטון הבא:

ווין אלינגטון הגיב עם 3 הנקודות הראשונות של הלייקרס ברבע (מה שאומר שהבלווינס הזה משחק בפורטלנד), ובהמשך היו אלה ווטפורד ובראון מהספסל של הבלייזרס שהעלו אותם ליתרון שיא של 7. לברון לקח על עצמו את העניינים והוביל ריצה של הלייקרס שהשלימו מהפך, אבל אז סיימונס חזר לעניינים ועם 2 שלשות העלה את פורטלנד ליתרון 5, 1:50 לסיום.

רצף של החטאות ואיבודים הסתיים רק בחצי הדקה האחרונה כשלברון צמצם ל-3 עם ליי-אפ, ווינסלואו החטיא שלשה בסוף שעון, אבל נורקיץ' השתלט על הריבאונד, מה שאילץ את הלייקרס לשלוח את סיימונס לקו. הרכז דייק פעמיים והגיע ל-25 נקודות במחצית השנייה, ולברון אמנם דייק בשלשה, אבל זה כבר היה מאוחר מכדי להשפיע על המשחק, מעבר לתוצאה המדויקת.

סיימונס הוביל את פורטלנד עם 29 נקודות ו-5 אסיסטים, נורקיץ' קלע 19 עם 12 ריבאונדים, וגרג בראון את ווינסלואו קלעו 11 כל אחד, כאשר האחרון הוסיף גם 8 ריבאונדים ו-4 חטיפות.

אצל הלייקרס, שהפעם לא יוכלו להאשים את ווסטברוק, לברון קלע 30 ב-13/22 מהשדה ו-3/7 לשלוש, יחד עם 7 ריבאונדים ואסיסטים ו-3 חטיפות, אבל גם 6 איבודים, דיוויס קלע 17 ב-8/11 מהשדה ו-1/4 מקו העונשין, יחד עם 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חסימות, הורטון-טאקר קלע 14 עם 7 אסיסטים וסטנלי ג'ונסון הוסיף 11 נקודות.

סקרמנטו קינגס (21- 36) – מינסוטה טימברוולבס (29- 26) 132- 119:

הקינגס קיבלו את ג'רמי לאמב, ג'סטין הולידיי ובעיקר את סאבוניס בהופעת בכורה אצלם, וזה התחיל רע מאוד הגנתית, כשמינסוטה קלעו 37 ברבע הראשון. הרבע השני היה הרבע של ההתפוצצות ההתקפית של סקרמנטו שקלעו 42, בעיקר בזכות השילוב הותיק של פוקס (15 ברבע) ובארנס (13 ברבע), ובמחצית הם היו ביתרון 7.

הרבע השלישי שוב היה זה שבו ההתקפה של מינסוטה שלטה, הפעם בזכות ראסל שקלע 15 ברבע, ובסיומו האורחים ממינסוטה הובילו 101- 99. ברבע האחרון, מינסוטה קלעו רק שלשה אחת מ-10 ניסיונות, ואילו הקינגס הלכו אל פוקס וסאבוניס שדאגו לייצר נקודות בצבע ובסופו של דבר זה הפך לניצחון נחמד עבור הקבוצה הביתית שמחפשת לשמור על סיכוי במאבק על הפליי-אין.

האריסון בארנס הוביל את סקרמנטו עם 30 נקודות, פוקס רשם 27 נקודות, 8 קרשים ו-2 בלוקים, סאבוניס קלע 22 בבכורה, והוסיף לזה 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מיטשל קלע 18 עם 7 ריבאונדים ואסיסטים, לאמב קלע 14 בבכורה בסקרמנטו עם 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ומטו הוסיף 13 נקודות.

אצל מינסוטה, ראסל קלע 29 עם 10 אסיסטים, אדוארדס קלע 26, טאונס קלע 21 עם 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ומקדניאלס קלע 13.

יוטה ג'אז (34- 21) – גולדן סטייט ווריורס (41- 14) 115- 87:

גולדן סטייט החליטו מראש שזה המשחק הפחות חשוב להם וקליי קיבל מנוחה, ואכן, למרות שהם פתחו עם ריצת 13- 0 ב-3 הדקות הראשונות, תוך 6 דקות יוטה השלימו מהפך והשתלטו על המשחק. גולדן סטייט צמצמו ל-6 במחצית ופתחו את הרבע השלישי בריצת 8- 0 שהעניקה להם יתרון אחרון, אבל משם יוטה קלעו 60 מול ה-30 של גולדן סטייט.

את יוטה הוביל בוגדנוביץ' עם 23 נקודות, מיטשל קלע 14 עם 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, קונלי וקלארקסון קלעו 13 כל אחד, הצעירים פורסט (5 אסיסטים) את אוזובוקי קלעו 11 כל אחד וחסן וויטסייד קלע 9 עם 17 ריבאונדים ו-7 חסימות, כשבדקות שלו יוטה היו בפלוס 35.

אצל גולדן סטייט, פול קלע 18, סטף קלע 16 עם 7 ריבאונדים, וויגינס קלע 13, קאמינגה קלע 12 וחט"א קלע 11. היחיד בפלוס מינוס חיובי אצל הווריורס היה אוטו פורטר שקלע 8 נקודות וברבע השעה שלו על הפרקט הווריורס היו בפלוס 10, והם כנראה למדו היום שאי אפשר לנצח משחק ב-NBA כשקולעים רק 12/35 ל-2 נקודות.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. מזכיר לי את ההפסד של הלייקרס לאוקלהומה בתחילת העונה. אפשר לעשות מזה פרנצ'ייז סרטים: "בדרך לטאנקינג עוצרים אצל הלייקרס".
    *
    קצת מודאג לגבי ראס. מהתחלה אמרתי שהוא לא הבעיה הכי גדולה של הקבוצה ועכשיו נראה שאני אפילו צודק (שעון מקולקל מדייק וזה…). האם עכשיו נצטרך להפסיק לצחוק עליו?

    1. חבריקו – תן לי פאס, גם לטמיר – אין ברירה – חייבים לפנות את הצנטרישוט לשחר ולברוך
      להפסיד לפורטלנד… חחח… ווי אר אול וויטנס

      1. לאלאלא דה שוט
        אתה בלי אפטרים עד סוף הפלייאוף,
        אנחנו בונים צנטרישוט "דור הבא" כיסא משולש מקדימה וכיסא כפול קומותיים מאחור לכל הנהנים

  2. ערב מושלם לכוחותינו – השכלנו להפסיד לקליבלנד, פורטלנד הפתיעו את הלייקרס, וסקרמנטו מצביעים למעלה, ניצחו ועברו אותנו בטבלה, כך שהבחירה ה-6 בידינו.
    .
    הלייקרס חייבים לעשות משהו. כל משהו. הם מבזבזים שנות לברון שלא יחזרו לעולם. זוועה.

    1. מה קרה לברון לא יכול לבד? אפילו עם עוד סופרסטאר? חשבתי הוא קוסם. מה הוא חייב 3 כוכבים? אחכ משווים לי אותו למייקל וקובי חחח הם לא היו חייבים סופרטימס. הם זכו ב6 ו5 טבעות רק עם כוכב אחד לצידם. השיקמה עשה כזה דבר רק פעם 1 ועם בועה אחרת גם זה בספק חחחח
      כל יתר הטבעות עם 2 כוכבים לידו ושלא נדבר על הקבוצת חלומות במיאמי בנוסף ל-2 הכוכבים וגם איתם הצלי להפסיד 2 אליפויות בטוחות

            1. ובקילומטראז' של כדורסל?

            2. הרבה מאחור…

      1. לא חושב שיש ויכוח שלברון פחות טוב מלפני חמש שנים.
        אז היה הטוב בליגה בפער עצום. היום אחד מעשרה הכי טובים בליגה

        1. כל הזמן היה את המשפט לברון לבד הופך לקונטנדרית…זה היה במזרח העלוב. במערב הוא לא עשה פלייאוף בלי כוכב לידו!!!!!, אחכ הודח סיב 1 היום הוא בפלי אין וזכה באליפות באיזה בועה אחרי כמה חודשי הפסקה….
          במזרח הוא היה 8 שנים רצוף בגמרים חחחחחח שרוב השנים היה בסופר טימס והמזרח היה פח לא נורמלי

          1. למה עלוב.
            דטרויט של הוואלסים היו אלופים
            בוסטון של פירס גם.
            לגבי קבוצות אחרות קשה לדעת כי לברון ניצח פעם אחרי פעם. גם ניצח קבוצות מערביות טובות.
            ברור שהקבוצה צריכה להיות מספיק טובה בסנוסף ללברון, לא חושב שמישהו מתווכח אבל תחליף את לברון בסטף סטף לא מושך את הקבוצה השנייה לאותם הישגים

            1. אלופים וגמורים כבר. לברון במערב היה זוכה בפחות אליפויות והיה עושה 2-3 גמרים אולי. לשחק אז במערב היה ליגה אחרת כל העונה היית צריך להילחם במזרח 10 קבוצות היו בטנקינג מפתיחת העונה ונגדם שיחקת 4 משחקים בשנה….

            2. במזרח יכלת לנוח כל העונה להתאמץ פחות במשחקים, לשמור על עצמך ולא לקרוע את עצמך, מה שמקטין פציעות, עומס עייפות, הפערים בין המזרח למערב אז היו מטורפים על גבול הבדיחה

            3. מצחיק שאתה אומר את זה. הפסיד לפחות אליפות אחת בגלל פציעות.
              בוסטון יכלו לקחת עוד אליפות אחת לפחות, ודטרויט היו קונטנדרים לכל דבר ועניין.
              איך לדעתך היה המזרח מול המערב כשמייקל שיחק לדוגמא בשלוש האליפויות השניות?

            4. למה ללכת רחוק? תוציא עכשיו את סטף מהלוחמים. מה אתה מקבל? רמז: בקושי פליאין. בקושי. גם במערב הקל יחסית של היום.

            5. טרול לא הבנתי אם זה תגובה אלי.
              אם הטענה היא שסטף שחקן טוב אין ויכוח. אם הטענה שכרגע הוא טוב מלברון, נראה לי שאתה צודק אבל נחכה לפלייאוף. בפלייאין הקודם זה היה נכון למרות ההפסד.
              אם הטענה היא לגבי השיא אז החלפה ביניהם בשנים קודמות היתה משפרת את גולדן ומזיקה לקליבלנד לדעתי

            1. הוא כבר ענה קובי השיג את מה שהיה עליו להשיג לפני כך שהוא לא היה צריך להתאמץ כמו השיקצה בגיל 37. השיקצה גם חי על תוספות מה שמאריך את הקריירה. לקובי גם לא נתנו קוסט טו קוסטים כל משחק

  3. אתמול אגב הקשבתי לאנליסטים של הלייקרס. סתם כי אני אוהב לראות את וורת'י מתרגז (אהבתי אותו כשהוא שיחק ויופי של פרסונה אבל הוא עושה את זה מצחיק).
    בכל מקרה, הוא כבר הפסיק להתייאש אז זה היה קצת מאכזב אבל הפרשנים הסכימו שם שהלייקרס ויתרו יותר מידי שחקנים שיכלו לשמור אצלם. בטח מול ההתקפות של היום.
    אם הלייקרס רוצים לעשות משהו – לטעמי – הם צריכים למצוא כמה אתלטים מהירים בגובה סביב ה-2 מטר שיכולים לעשות חיים קשים להתקפות של היריבות (ולפעמים להטביע קצת, אם הם יודעים לקלוע מהשלוש אז זה בכלל שיחוק).

    1. על מי הלייקרס ויתרו שיכלו לשמור עבורם?….קצת KCP. קוזה ופופ לא מסוגלים לשמור קונוס ראה את המשחקים שלהם בלייקרס בעבר.
      הלייקרס זכו כי היה בועה הם נחו טוב השופטים עזרו להם אתם חיים בלפני שנתיים. השיקצה ודיוויס היו גם צעירים יותר אז. בלי בועה הם היו נחשפים לפציעות ועומס שזה מה שהבועה מנעה מהם. קבוצות ממול הגיעו רדומות לא מאומנות בזמן בועה

      1. דיברו על גרין וקארוסו אבל גם על קוזמה.
        לא צריך מישהו שיהיה שחקן ההגנה של העונה. זה לא צל"ש או טר"ש. אבל הם נשארו בלי כלום.

          1. קארוסו כן שומר טוב,אבל גם אם נלך על התיאוריה שלך שזאת אגדה אורבנית,קארוסולפחות מנסה לשמור מה שרוב אם לא כל הגארדים של הלייקרס לא עושים.
            הייתה טעות גדולה לוותר עליו ועוד בשביל כסף.מצד שני אולי ג'ני כמו כולנו ידעה שזה מה שהולך להיות השנה אז היא אמרה שחבל על הכסף

            1. קארוסו מאד מנסה לשמור זה כן הוא מתאמץ משקיע ושומר בינוני זה אני מסכים. שומר טוב זה מאד רחוק ממנו. אין בליגה הרבה שומרים טובים

      2. + 11 בבועה אחרי שבוע וחצי כולם הבינו את הקונספט ורק רצו ללכת הבייתה. רק הלייקרס המשיכו להילחם בשביל המורשת של לברון חחח נשארו אחרונים כדי להרים כיסאות ולכבות את האור

          1. זה היה החצי הראשון והקל של העונה. הבועה באה בדיוק בזמן – במקום פציעות והדרדרות בטבלה – מנוחה והתחדשות. האו קונוויניינט 🙂

          2. די עם הנתוני ההגנה האלה אור שנינו יודעים שזה חרטא. ראית את קארוסו פעם מצליח לעצור מישהו? הוא שומר בינוני מאד. רחוק שנות אור משומר טוב. אז אני זוכר איך הריצו את לונזו בתור מגן על חחחחחח

            1. דיברתי על נתוני ההגנה של הקבוצה ומה השתנה בה מאז. יש לך הסבר לזה?

            2. עברו מאז שנתיים השחקנים יותר עייפים ויותר זקנים והביאו לך גופות כמו בייזמור ואריזה אתה באמת שואל?

  4. זה לא יאומן איזה קבוצה שונה קליבלנד עם גארלנד. אפילו אוון מובלי חזר להיראות מצויין הלילה. קליבלנד איתו מסוכנת. אני גם מתחמם לראיון של סקסטון כשיחזור כשחקן שישי א-לה לו ווילאמס שיחד עם לאב מחוררים יריבות.
    .
    כל קבוצה טובה שמשחקת מול שארלוט יודעת שאפשר לקלוע עליה בקלות. בהגנה השיטה פשוטה. לתת ללמלו להיות סקורר. נכון שהוא במדד חיובי במשחק. אבל הקבוצה הזאת צריכה לנצח עם התקפות מאוזנות מרובות קלעים. ברגע שאחד הכלים מושבת הם מתקשים. שימו לב למאזן שלהם עם ובלי היוורד מאז שנה שעברה. כשלמאלו מרכז וכולם שותפים גם להובלת הכדור הם טסים על המגרש. מה שכן הם חייבים לחשוב הגנה. לא יודע איזה סנטר הגנתי טוב שגם לא מחרב התקפה הם יכולים להשיג. אבל בפלייאוף זה יהפוך לקריטי (אם הם יגיעו… כי הם מפסידים לא מעט בימים אלה).
    .
    ג"ס צריכה לנסות להביא גבוהים. יש גבול כמה לוני יכול להתאבד. והוא גם פצוע. פורטר הוא ווינג שיכול להחליק ל-4 אבל אי אפשר לתת לו להגן על הטבעת. וגם הוא די פצוע. לתת ללוני לשחק פצוע כדי לא להרוס את רצף הiron man שלו (לא הפסיד אף משחק), זה מהלך יהיר של קר. אותה יהירות שבה הצהיר שהם לא באמת זקוקים לגבוהים. כרגע גרין כמה שבועות מחזרה ולא ברור איזה דריימונד נקבל. ידוע שלוקח לו זמן לחזור לעצמו. וויסמן זו מריחה שלא בראה העולם. הוא במצב בריאותי שלא ממש אפשר לשים עליו תאריך. ואולי יגיע לכושר משחק בסוף העונה הרגילה או שבכלל יחזור עוד שבוע. אין לדעת. כתבתי פה אחרי המשחק נגד מינסוטה שרק במזל הם לא הפסידו בגדול. טאונס טחן אותם ל-25 נקודות במחצית ורק בנס בגלל פציעה של ראסל והחטאות מזעזעות של ביסלי ושות' משלוש זה לא נגמר רע. כל סנטר גדול וחזק עושה אצלם בלגן. וויטסייד נראה כמו אולסטאר הלילה מולם. בנוסף הרעיון של קר להכניס את קומינגה כסנטר היא על גבול הטפשות. הם הורסים את הילד. הוא 2.01 שכל המשחק שלו הוא של סלאשר הנע בין עמדות 3-4. קשה לרדת על קר בעונה בה הוא מוציא זהב ממצב לא פשוט. בהרבה מובנים הוא מאמן העונה. אך חוסר היכולת שלו לחשוב אחרת מהשיטה היחידה אותה הוא משחק תזיק לווריורס קשה כשיגיעו לסדרה מול קבוצה חושבת כמו יוטה או פיניקס. אין שום סיבה להחזיק סוללת גארדים בלתי נגמרת כאשר אין זמן משחק לכולם כאשר אתה מדמם בקו הקדמי. בוב מאיירס צריך להתעורר. מותר לעשות שינויים גם כשהולך טוב.

    1. צודק בכל מילה אבל כרגע הלוחמים מראים שאנחנו טועים. נראה מה יהיה בפלייאוף אני הולך עם הדעה שלי שהם יקבלו בראש מקבוצה רצינית אפילו הלייקרס ידיחו אותם ממקום 7. דיוויס יעשה בהם שמות. הם יעברו את מיניסוטה וכאלה סיב

          1. חחח…. ראיתי את זה אחרי שהגבתי.
            אנחנו בדיוק שולחים את את דמיאן לי לפניקס תמורת אייטון, נוסף לך גם אותו לחבילה, כי כאלה אנחנו. חשוב לנו שהלקוחות יהיו מרוצים.

            1. לא מועיל מול אף אחד.
              גם לוני לא – לפחות לא לבדו.
              שומרים על הגבוהים של היום עם חילופים ועם שחקנים אתלטיים עם ידיים ארוכות. סנטרים כמו פולטל היו סופר מועילים לקבוצה כמו הבולס שהיו זורקים אותו על הגב של יואינג או שאק. אבל אנחנו כבר לא ב1993.
              חוצמזה – וייסמן הגיע לקונקט של 3 על 3. בהנחה שלא תהיה עוד פעם התדרדרות אז עוד נראה אותו איתנו בקרוב.

            2. מוכר לי הקונטקט 3 על 3… ראיתי את הפוטג' זה נראה בהילוך איתי. מה אני אגיד…קונטקט זה לא. אבל שוב. זה אופי הפציעה, עדיף להיות סופר שמרן. אני לי על הארגון הזה בקטע של שמירה על שחקנים.
              לגבי שמירה על גבוהים זה מאוד מסוכן בסדרה. בעונה הרגילה הווריורס מעייפים ומכריחים את הגבוהים להוציא כדור בדאבל טים. בפלייאוף זה פשוט לא יעבוד. הם יצטרכו את לוני + וויסמן במינימום (בייליצה חור הגנתי מפחיד) ואם אחד מהם נפצע נצטרך לראות את דריי בסנטר הרבה יותר מדי.

    1. חחחחחחח אשכרה מסתנוור מ הWWE,
      איזה ליגה מצחיקה,הכי מצחיק השדר משחק אותה רציני ומלא התלהבות מהבבון,
      סטרן מתהפך בקבר וצועק…. תכניסו אותי לצנטרישוט עם דה שוט
      וואו כמה שאני מתגעגע לשנות ה-90

  5. מה שיפה בלייקרס זה החברות בין השחקנים.
    לברון ראה שראס לא משחק וישר אמר לחברים אל דאגה האיבודים של ראסל עלי.אני אדאג שכל מה שראסל מאבד במשחק לא נרגיש את החיסרון כי אני יאבד אותם בשבילו.

    1. מה קרה לך? האיבדים זה רק בגלל ראס – זה בלבל אותם שהמסירות היו מדויקות אז הכדורים ברחו מהידיים.

            1. 🥱🥱

      1. כן. פורטלנד עשו פדיחות במתפרצות שבאו להם מרוב החטיפות האלו. אבל לא מתאים ללברון להיות כזה לא ערני לדברים האלה. זה שבכלל מדברים על "רוב החטיפות" זו בעיה.

        1. לא מתאים ללברון להיות כזה לא ערני לדברים האלה.-חשבתי יש לו עיניים בגב.
          בטח לא מתאים לו מתי פעם אחרונה שומר נצמד אליו ולא חיכה לו על השלשה או העונשין?
          לחץ קבוע כל שמחק היה הורג אותו תבין הוא כבר זקן זה יתיש אותו, יתסכל אותו אבל כל הליגה מחכה לו על קו ה-3 או העונשין ומחכה לראות מה הוא יעשה, גם כריס פול אצלו זה יותר מצחיק אפילו מלברון הוא שעה מפטפט עם הכדור ומכווין תנועה והשומר עומד עם ידיים על המותניים ורגליים ישרות על קו 3 חחחחחחחחחח

          תנסה לשמור ככה על שחקן בקטסל תראה מה המאמן יעשה לך

  6. תודה רבה. אחלה סיקור.
    זה באמת עושה לי טוב לראות פרויקטי עגלקטיקוס חורקים ומתפרקים.
    האמת – כבר נמאס מזה.
    יאללה שפיניקס יקחו השנה ואם לא אז מיאמי. למען השפיות של כולם.

  7. יפה, אז נגיד שמעכשיו ראסל לא משחק(לא שזה יקרה אבל נגיד), אז צריך לגבש סגל, ללכד אותו למצוא שיטה לקבוצה החדשה בהתקפה ובעיקר בהגנה, להרים את המוטיבציה שנמצאת בקאנטים. ואולי גם להביא שחקן מתאים לקבוצה במקומו.
    כל זה יקח לפחות חודש, ובינתיים הקבוצה החדשה נמצאת בקדם עונה…..סבבה, אפשר להתייחס לזה כהכנה לעונה הבאה, לפחות שיפיקו לקחים.
    הם כרגע מתחילים מהשלב של הקיץ רק עם פחות מוטיבציה

    1. שחקן אחד לא משנה גיבוש של סגל או שיטת משחק ובטח שלא אחראי לרמת המוטיבציה של השאר. הם משחקים כבר כמה חודשים יחד זה ממש לא קדם עונה. גג צריך לעשות קצת התאמות.
      איזה שינויים הם צריכים לעשות? מה לדעתך ישתנה עכשיו בשיטת המשחק בהגנה או בהתקפה אם זה יקרה?

      1. שחקן מרכזי שיוצא מהרוטציה משנה את ההרכבים. צריך לגבש שיטות עם ההרכבים כרגע. גם דייוויס רק חזר.
        צריך בעיקר שווגל יגבש את ההגנה בדומה לשנים קודמות. או לפחות בשיפור ניכר למה שהעה עד עכשיו.
        המוטיבציה הנמוכה נגזרת מאיך שהעונה הלכה בינתיים.
        כל זה די היפותטי כי ראס בעיקרון חוזר תוך כמה משחקים והכל יראה דומה למה שהיה עד עכשיו

        1. מה הכוונה ביגבש את ההגנה? מה צריך לשנות? הרכבים בלעדיו משחקים גם מספיק במהלך העונה. דיוויס חזר כבר לפני 8 משחקים וזה לא כאילו הוא שחקן חדש בקבוצה.
          מאיפה אתה מסיק מה רמת המוטיבציה של השחקנים?

          1. ההגנה חלשה והיתה מצוינת כמה עונות אז צריך לגבש אותה. שמע, ראסל תכף חוזר אז זה דיון לאוקטובר.
            מוטיבציה- קונטנדרית שמצליחה ברמה של קבוצה מתחת לממוצע זה לא תורם למוראל, גם רואים את זה .
            נראה מה קורה עם ראס בהמשך

            1. מה זה צריך לגבש אותה? ההגנה הזו כבר מגובשת – יש שיטה הם פשוט לא טובים בה כל כך.
              כשאתה אומר לגבש תסביר למה אתה מתכוון.

            2. לעשות שתהיה הגנה.
              בסדר, נעצור פה, אני חייב לזוז והשאלות החוזרות זה קצת מציק אני חייב לומר.
              נראה מה יהיה עם ראס בהמשך

            3. זה קצת מציק שאתה מתחמק מלתת תשובה. הגנה לא נוצרת מהאויר. ווסטברוק רק שחקן אחד בקבוצה. מה הם צריכים לשנות בהנחה שהוא לא משחק כדי שתהיה הגנה טובה?

            4. לשים במקומו גארד הגנתי (אייברי בראדלי למשל) ולקוות שהרכב של גארדים עם הגנה סבירה, לברון, דיוויס ועוד פורוורד או גבוה יהיו מספיק טובים בתחום – בעיקר תלוי ביכולת של דיוויס להחזיק את ההגנה.

            5. זה לא בדיוק שינוי באיך שמשחקים הגנה.

            6. תתלבש על מישהו אחר גילרי, מיציתי את השאלות-תשובות

            7. עמיחי, כן, למשל ככה

            8. שחר, אתה לא רוצה לקיים דיון – תגיד: אני לא רוצה לקיים דיון איתך, אבל אל תגיב לתגובה שלי ואחר כך תתבכיין

            9. ולשים גארד הגנתי במקומו לא ממש פותר את הבעיה כשהריטינג ההגנתי עם לברון השנה עומד על 112.

            10. גילרי, אם אתה לא רוצה דיון אז למה אתה מציק שוב ושוב בשאלות ותשובות? סתרת את עצמך

            11. 🤦🏼‍♂️ אני כן רוצה דיון.
              אמרתי שאם אתה לא רוצה.

    1. התגובה לכל הקופצים ששופטים לפי משחק אחד שראס בחוץ וטוענים משהו כמו "צריך טרייד על לברון רק תנו לראס ודייויס לרוץ ביחד"

            1. מבלי להיות קיצוני לקבוצה הזו או השנייה, הפואנטה היא שזה לא חוכמה לקפוץ מאושר אחרי משחק מסוים ולצעוק "אמרתי לכם!!!"

            2. ברור…
              הנה סבוניס העלה את הקינגס על דרך חדשה.

            3. חחחחח

      1. אור צודק במאה אחוז זה לא רציני לקפוץ אחרי משחק אחד – אז מה? תן להנות
        בלי קשר טרייד בתחילת העונה על לברון היה עושה מהלייקרס אלופה. איידי עושה לו בכוונה, עלה במשקל ולא פוגע. הוא גם יכול לחזור לעצמו ואז יהיה מפלצת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט