מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.חאכים אולג'ואן הוא מקום 11 ברשימת "75 הטובים ביותר ביובל ה-75" של THEATHLETIC

אתר THEATHLETIC מציע רשימה של 75 שחקני ה-NBA הטובים ביותר ביובל ה-75 של ה-NBA. חאכים אולג'ואן הוא הניבחר מס' 11 שלהם. מעתה ועד ONE אכתוב בקצרה על כל אחד מהם. על חאכים אכתוב אולי קצת יותר כי הוא השחקן הזר האהוב עלי ביותר. הכרתי אותו אישית גם בכל משחקי הגמר נגד הניקס, וגם באול סטאר ביוסטון. הוא תמיד היה אקסטרה נחמד אלי. הוא התאהב ב-'הולי-לנד' שלי. אמר לי שאנחנו בני דודים, ותמיד הוסיף כמה הוא גאה במדינת ישראל והישגיה, למרות שהוא מוסלמי. "כל מה שהמזרח התיכון צריך זה שלום בין ישראל ומדינות ערב ואז המזרח התיכון יהפוך למקום הרצוי ביותר בעולם", הוא פעם אמר לי. הוא אפילו אמר לי פעם במבטא שבקושי הבנתי, אבל אז קלטתי: "ישראל אור לגויים".

חאכים שיחק באונ' יוסטון שם נולד הכינוי "THE DREAM", וניבחר ראשון ע"י יוסטון בדראפט של 1984, ללא ספק הדראפט הגדול בהסטוריה עם מייקל ג'ורדן שני, ואח"כ צ'ארלס בארקלי וג'ון סטוקטון. יוסטון בחרה שנה קודם את ראלף סמפסון, 2.20 מ', וכמובן המושג 'THE TWIN TOWERS'.

אולג'ואן הצליח ב-NBA אפילו יותר מאשר באונ' יוסטון – שם לא הצליח עם קלייד פרייזר ועוד שחקנים מצויינים לנצח אליפות NCAA – כשכבר בעונה הראשונה קלע 20.6 עם 11.9 ריב', אבל רק מקום שני ב-ROY כי הזוכה היה שחקן בשם מייקל ג'ורדן. אבל הקומבינציה אצל אולג'ואן של גודל, חוזק, אתלטיות, ודימיננטיות מחלטת תחת הסלים מיד הפכו אותו לכוכב. מייקל עצמו אמר עליו:

“He is unbelievable, just physically the way he is put together. He is so strong, and so quick and agile. I have never seen a player like him before. And I just can’t explain to you physically how dominant he is, just, like, how strong he is, how fast he is, how quick he is, . how quick his hands are, the way that he could just elevate and jump off. He is just so unique!

כבר בעונתו השנייה הוא הוביל את הרוקטס לגמר המערב שם הם חיסלו את הלייקרס בחמישה משחקים, אך הנסיון, וה-FRONT LINE של הסלטיקס עם לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פאריש היו יותר מדי עבור אולג'ואן בגמר שהסלטיקס ניצחב ב-6 משחקים.

In the years after Sampson’s departure, Olajuwon put up historic numbers and established himself as arguably the most dominant two-way force in the game. During the 1988-89 season, he joined Kareem Abdul-Jabbar, Bob McAdoo and Bob Lanier as the only players at that point in NBA history to finish a season averaging 20-plus points, 13-plus rebounds and three-plus blocks. He proceeded to it again for the next three of the next four seasons.

רק כשרודי טומג'נוביץ' הגיע כמאמן משחקו של אולג'ואן כסנטר השתנה לחלוטין. רודי הציע לו לשלב חכמת משחק עם הפיזיות שלו, וחאכים השתנה מהקצה לקצה:

At that time, Olajuwon started to portray a new mastery of his game that went beyond what people had seen through his first eight years in the NBA. His understanding of how to operate in the post and manipulate defenses went to another level. He was no longer just physically dominant in the paint; he’d turned into one of the most skilled and diverse post-up players the game had ever seen. His signature move, the “Dream Shake,” left countless .defenders lost in their attempts to slow him down.

בעונתו השנייה כמאמן יוסטון הגיעה לגמר נגד הניקס, וניצחה. הייתי בכל המשחקים גם בניו יורק וגם ביוסטון. אהבתי את אולג'ואן? לא! שנאתי אותו. שנאתי מה הוא עשה לפטריק יואינג ולקבוצתי. אבל ממש נדהמתי כמה דקות הוא הסכים לשוחח אתי כשהוא IGNORES עתונאים אחרים באומרו, "רגע, אני מדבר עם החבר שלי מההולי לנד". הוא היה הראשון אי פעם לזכות באליפות, ב-MVP של העונה, בתואר 'שחקן ההגנה של העונה', וב-MVP של הגמר. שנה אחרי יוסטון מטאטאת את אורלנדו עם שאקיל 0-4.

There was no doubt Olajuwon had established himself as one of the greatest players in NBA history.

חאכים היה לזר הראשון אי פעם לזכות ב-MVP של הליגה. גם של משחקי הגמר. אם לא היה אולג'ואן, לא היה היום ג'ואל אמביד.

Hakeem is my idol,” Mutombo said. “He inspired all of us. I think if Hakeem hadn’t done it the way he did it, not many people would’ve followed. He opened that door. I talk about him being the king of Africa. He opened that door for us. He sat on that throne so we can !follow.”

2. מה הדברים שלמדתי מריאיון אמש של LAW MURRAY עם נשיא הקליפרס לורנס פרנק

LOS ANGELES, CA - FEBRUARY 3: Serge Ibaka #9 of the LA Clippers looks on during the game against the Los Angeles Lakers on February 3, 2022 at Crypto.Com Arena in Los Angeles, California. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and/or using this Photograph, user is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2022 NBAE (Photo by Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images)

1."מה שאנחנו עושים עתה עם הקליפרס זה לבנות קבוצה באותו זמן לעונה זאת, ולשנה הבאה"

2."הנבא היא ליגה בה משתנים דברים מיום ליום ואתה פועל לפי צורך השעה. אריק בלדסאו וג'סטיס וינסלו עשו עבודה מצויינת. אבל כשאתה בונה תכנית לסיום העונה ולעונה הבאה, זה לא תמיד 'השחקן שנחשב ליותר טוב', אלא זה השחקן שאתה מאמין שיעזור לך יותר בבנייה של מה שאתה רוצה, ולכן עשינו את הטרייד שעשינו. יכולנו לסיים את העונה עם בלדסאו ווינסלו. הם היוו כוח רציני ב-COMEBACKS שלנו בשלוש חזרות מפיגור DOUBLE DIGIT לנצחונות, והנצחון בנטס שסיים מסע של 5 משחקים, או הנצחון על הנאגטס. היינו יכולים להמשיך איתם ועם ג'ינסון שאנחנו מאד אוהבים, אבל הייתה החלטה ללכת בכיוון אחר".

פרנק על הקבוצה עכשיו:

3. "בניית הקבוצה עדיין לא הושלמה. ב-CONSTRUCTION ישנם הרבה מרכיבים ועדיין לא הישלמנו את ה-CONSTRUCTION. ייתכן מאד שתשמעו מאיתנו לפני ה-DEADLINE"

4. עתה יש לנו קבוצה 'חדשה' עם 'OUTLOOK חדש'. ישנו מצב שנישאר עם ה-16 שיש לנו עכשיו, אבל אנחנו לא יושבים על השמרים ויש סיכוי שתשמעו מאיתנו. WE ARE OPEN FOR BUSINESS!"

5."בקשר לשני PG שאנחנו מפסידים, אנחנו מאמינים שמאחר והמשחק היום שונה משהיה, ואין דבר כזה יותר כפוינט גארד או שוטינג גארד, הצוות שלנו עם רג'י ג'קסון, נורמן פאול, אמיר קופיי, ג'ייסון פרסטון, לוק קנרד, או ברנדון בוסטון יש לנו מספיק גמישות לשחק בצורות שונות מאחור"

פרנק על קאווי לינארד

6. "הוא סובל כל יום. הוא מאמן כל חלק גוף שהוא יכול. אנחנו מקווים שהוא יוכל לחזור לפני סיום העונה, אבל ביכולתנו TO CONTROL רק מה שאנחנו יכולים TO CONTROL. אנחנו לא בונים על חזרתו, אבל אם יחזור זאת כמובן תהיה מתנת שמיים"

After Frank spoke, George was at practice working out with assistant Brian Shaw; he was shooting jumpers lefthanded. In a way, George is in the same boat as Leonard in terms of the team being uncomfortable proceeding as if the season is over for both. It is clear that neither should be expected to play this month, however.

פרנק על איבקה

7. "הוא יהיה איתנו, אבל אולי הוא לא יהיה.

With Serge, he’s a true pro,” Frank said. “The conversation that him and I have, obviously, out of respect for those conversations, I keep private. But they are very open and honest conversations. I don’t think there is any reason not to be. There’s scenarios where Serge is definitely going to be with us and like anything is, look, we will continue to look for opportunities to enhance the team, whether it is Serge or other situations

וכיצד איבקה מקבל את המצב?

“I’m just leaving everything in God’s hands,” Ibaka said after scoring a season-high 20 points Thursday. “All I can do, my part, is to be a professional and keep working and take care of my body, my mind. That’s all I can control.

לי נראה שאם ישנו קבוצה המעוניינת באיבקה המבוגר, לפרנק לא תהיה בעייה לטרייד מעניין. איביקה זובאק ואייזיה הרטנסטיין מילאו את תפקידם בסנטר טוב מאשר ציפו. לדעתי פרנק ישמל לעשות טרייד של אחד משלושת הסנטרים שלו בסמול פורוורד מעולה, עד שפול ג'ורג' יחזור ואחריו קוואי לינרד.

3. ג'וליוס רנדל לא מוותר לעיתונאי קשוח

בואו נגיד שלג'וליוס רנדל לא הייתה עד עכשיו עונה מוצלחת בניקס בהשוואה לעונותיו האחרות שם. התחילו רינונים בקשר לטרייד אפשרי. מרק ברמן מהניו יורק פוסט לא התבייש לומר לרנדל שהוא שמע 'ממקור מוסמך' שהניקס מחפשת טרייד טוב עבורו. רנדל פנה ישירות לברמן, "ומי בדיוק היה האדם שהפיץ את השמועה?". כשברמן סירב להגיב, רנדל יצא עם SARCASTIC REMARK:

4. אנטוני אדוורדס נשאל בקשר ל-SNUB שהוא לא ניבחר לאול סטאר של המערב. יש לו תשובה אמיתית מהלב:

5. ווז': לפי מקורותי, קווין דוראנט רוצה שהארדן יישאר בברוקלין: "אנחנו עדיין יכולים לנצח את האליפות!"

6. אליפות ה-RISING STARS: דראפט של ארבע קבוצות בעזרת עוזרי מאמנים. A משחקת נגד B, ו-C נגד D, ואז המנצחות אחת נגד השנייה

Clorox Rising Stars Rosters

TEAM BRENT BARRY

Cade Cunningham, Detroit Pistons
Dyson Daniels, G League Ignite
Evan Mobley, Cleveland Cavaliers
Isaac Okoro, Cleveland Cavaliers
Alperen Sengun, Houston Rockets
Jae’Sean Tate, Houston Rockets
Franz Wagner, Orlando Magic


TEAM ISIAH THOMAS

Precious Achiuwa, Toronto Raptors
Desmond Bane, Memphis Grizzlies
Saddiq Bey, Detroit Pistons
Anthony Edwards, Minnesota Timberwolves
Tyrese Haliburton, Sacramento Kings
Jaden Hardy, G League Ignite
Isaiah Stewart, Detroit Pistons


TEAM GARY PAYTON

LaMelo Ball, Charlotte Hornets
Scottie Barnes, Toronto Raptors
Ayo Dosunmu, Chicago Bulls
Chris Duarte, Indiana Pacers
Scoot Henderson, G League Ignite
Jaden McDaniels, Minnesota Timberwolves
Davion Mitchell, Sacramento Kings


TEAM JAMES WORTHY

Cole Anthony, Orlando Magic
MarJon Beauchamp, G League Ignite
Josh Giddey, Oklahoma City Thunder
Jalen Green, Houston Rockets
Herbert Jones, New Orleans Pelicans
Tyrese Maxey, Philadelphia 76ers
Jalen Suggs, Orlando Magic


Tournament Bracket

  • Game 1: Team A vs. Team B
  • Game 2: Team C vs. Team D
  • Game 3: Winner of Game 1 vs. Winner of Game 2

משחקים משחקים מוקדמים עד 50 נקודות, ואז משחק הגמר הוא עד 25 נק'. הווה אומר במשחקים הראשונים הקבוצה שמגיעה ראשונה ל-50 מנצחת, ובגמר הקבוצה הראשונה המגיעה ל-25 נק' מנצחת.

7. איחולים ללוקה על תפיסת המקום ה-10 בטריפל-דאבל. הוא הצעיר ביותר להגיע לשם!

8. עם ההפסדים באים התיסכולים

ההורנטס הגיעו ל משחק אחרי 4 הפסדים רצופים. כולם מתוסכלים. המאמן ג'ימס בורגו ידוע בשפתו המטובלת כשהוא בקריזה על השחקנים. הוא צועק איזה ליכלוך אל עבר ג'יימס בוקנייט שדקה לפני כן בורגו הוציאו על שגיאה שעשה.

בוקני מתרומפ ועושה צעד לקראת המאמן להכניס לו בוודאי איזה ליטוף. למזל כולם עוזר המאמן ממהר לקחת את בוקנייט לחדר ההלבשה.

9. תגיד לי שימון איזו תחרות דאנק זו באול סטאר עם הדאנקיסטים המשתתפים?

תראו. כל אחד ב-NBA מסוגל לדנקק. הארבעה שידנקקו הם כנראה לא טובים יותר מהרבה אחרים ולא גרועים יותר מהרבה אחרים. האמת? השמות שלהם בלבד כבר גורמים לי לפהק: ג'יילן גרין, אובי טופין, קול אנטוני, וחואן טוסקנו-אנדרסון.

הלוואי שהם WILL PROVE ME WRONG!

את מי אני הייתי רוצה לראות? ראשית את ג'ה מוראנט. הייתי רוצה לראות את ארון גורדון שישכנע אותנו שעוד יש לו את זה. זאק לווין – אם לא היה פצוע. את אנטוני אדווארדס. מיילס ברידג'ס. הייתי מת לראות מה גארי פייטון יכול לעשות.

שה-NBA ייתן לקהל לבחור את ארבעת הדאנקיסטים, ושישלמו למנצח ארבע מיליון, למקום שני 2 מיליון, למקום שלישי מיליון, ולרביעי חצי מיליון. נניח שהקהל בוחר באנטוני דייויס. או בלברון…או בווסטברוק. לא משנה. הסקרנות בלבד הייתה שווה יותר מהבחירה של ה-NBA!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
44 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
thejanitor
thejanitor
07/02/2022 4:48:48

״ שה-NBA ייתן לקהל לבחור את ארבעת הדאנקיסטים, ושישלמו למנצח ארבע מיליון, למקום שני 2 מיליון, למקום שלישי מיליון, ולרביעי חצי מיליון. נניח שהקהל בוחר באנטוני דייויס. או בלברון…או בווסטברוק. לא משנה. הסקרנות בלבד הייתה שווה יותר מהבחירה של ה-NBA!״
.
פלוס מאה (בהנחה ששחקנים פצועים נשארים בחוץ) רק שהייתי נותן לקהל לבחור 8 שחקנים שיתאמצו לשעשע אותנו הצופים, 4 זה לא מספיק, ומחלק 6 מיליון בפרסים שיחולקו לשחק עליהם- 7.5 זה קצת יותר מידי. והייתי מוסיף ל-8 שחקנים מהליגה, שני נבחרי ווילד קארדס מחוץ לליגה, ובוא נראה איך דאנקיסטים מקצועניים מדרבנים את כוכבי הליגה להעלות את הרמה.

אור
אור
07/02/2022 7:52:34
Reply to  thejanitor

להפך, שייתנו את הכסף לצדקה, אם הם צריכים שישלמו להם שלא ישתתפו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/02/2022 10:13:00
Reply to  thejanitor

אף שחקן נ.ב.א לא יתחרה בכוכב יוטיוב בתחרות הטבעות, כי הפסד יהיה משפיל מדי ויש כוכבי יוטיוב שקופצים לא פחות גבוה משחקני נ.ב.א. אם כבר תעביר את התחרות הזו להרשמה חופשית. במקום לקבל תחרות פרווה תקבל מלא אקשן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תחרות הדאנק מזכיר ימים אפלים טרום לאבין וגורדון. יהיה בדיחה עם דאנקים רגילים ועלובים.
מנחם גה מוראנט ביקש מיליון דולר רק על השתתפות בתחרות לא על זכייה. פעם החברה הצעירים כמו מייקל וקובי חלמו לזכות בזה זה היה עוד יוקרה בארון שלהם. היום זה לא מעניין אותם כלל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמן שארלוט תפס תחת על הרוקי הזוטר. ביצע טעות 🤣🤣
כל הקבוצה שלו קליר פאת מהלך והוא מסתלבט על הרוקי שלו שדווקא שחקן תותח לדעתי ולא יקבל שם הזדמנות חבל שהם בחרו אני מקווה שדטרויט או כל קבוצה בלי גארד ילכו עליו יש לי הרגשה שהוא סקורר לא קטן.
נראה לינשאחרי דבר כזה הוא לא הולך לקבל הרבה דקות 🤣🤣🤣🤣

penny H
penny H
07/02/2022 6:22:42

🤣🤣🤣🤣 קליר פאת
🤣🤣🤣😅 איזה קטעים
🤣🤣🤣🤣ללברון אין מושג
🤣🤣🤣🤣 הרסתי את האתר

PhillySpecial
07/02/2022 7:48:27
Reply to  penny H

חחחחחחחח נכון ומדויק
המגיב המאוס בהיסטוריה

ארבל חילבה
ארבל חילבה
07/02/2022 7:54:55
Reply to  PhillySpecial

יצא לי לשמוע שיעור זום של בית ספר יסודי, והחריד אותי לחשוב שאי אפשר לרכל שם עם החבר שלידך, כי המורה ישמע הכל…
אני שמח לראות שהצרה הזאת לא הגיעה להופס

shadow
shadow
07/02/2022 15:22:15
Reply to  penny H

פתטי

MacLeod 1
MacLeod 1
07/02/2022 7:09:15

אחלה מעורב! רק שכחת את סם בואי 😉
האקים היה מפלצת, הזוי היה לראות כמה הוא טוב יותר מהאדמירל, איואינג, שאק הצעיר וכמובן מכל שאר הסנטרים. פשוט רמה מעל ועם קלאס שלא נגמר

סוסמעץ
סוסמעץ
07/02/2022 7:17:09

תודה רבה דוק

Berch
07/02/2022 7:39:30
Reply to  סוסמעץ

אחלה מעורב על הבוקר
האקים היה מדהים, אין מה לומר. מעניין שהגיע מאונ. יוסטון ליוסטון.
כתבת שהיה עם קלייד פרייזר באוניברסיטה וזה לא נשמע לי הגיוני. בדקתי והכוונה דרקסלר כמובן מה שעושה עוד יותר יפה את זה ששיחקו יחד בסוף הקריירה.
🙂

תומר
תומר
07/02/2022 10:57:09
Reply to  Berch

הפסידו ביחד בגמר הבלתי נשכח של 1983 ל NCS עם דרק וויטנבורג שלא באמת הרשים אח"כ ב NBA בתור הכוכב ות'רל ביילי שיותר הרשים ככוכב משנה (וכמובן ג'ים וואלוואנו המאמן) באחד האפסטים הזכורים ביותר ב NCAA

Berch
07/02/2022 11:04:43
Reply to  תומר

טוואווב אתה
לי כאב יותר כשהפסידו ב 96 את האליפות יחד עם בארקלי מחמל נפשי אחרי שלקחו ב 95….

etayle
etayle
07/02/2022 11:46:31
Reply to  תומר

ועם מאמן ג'ים ולוואנו. ראיתי איזה פרק של 30 על 30 עליהם, סיפור מהאגדות.

Yinon Yavor
07/02/2022 7:29:24

סתם מבט מהיר בלוח התוצאות הבוקר, בשילוב עם האולסטאר המתקרב, גרם לי למחשבות.
יאניס, לוקה, יוקיץ, אמביד…
וקצת אחריהם ראיתי גם את קאט וסבוניס.
.
מי באמת יותר טוב בימינו? אמריקה או שאר העולם?

אבג
אבג
07/02/2022 11:40:50
Reply to  Yinon Yavor

אמניח שהתכוונת לארצות הברית. היא עדיין משמעותית יותר מוכשרת מכל מדינה לחוד.
אבל אולי יעברו כמו בארץ לאול סטאר ארהב נגד שאר העולם. יהיה בטוח יותר מעניין מעכשיו

אור
אור
07/02/2022 7:56:31

טריי במהלך גדול
.
https://youtu.be/74fAjIZSS8c

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

🤣🤣🤣🤣 רק בכדורסל אומנותי יש דברים כאלה. נשיכת העכברוש

Dor
Dor
07/02/2022 8:55:09
Reply to  אור

טוב שהוא לא קפץ ליציע… לפחות מועמדות לאוסקר

אשך טמיר המקורי
07/02/2022 10:03:57
Reply to  אור

חחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
07/02/2022 19:54:11
Reply to  אור

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ה ח אצלי יותר ארוך משל שי….

asaf
07/02/2022 8:26:54

תודה מנחם.האקים זה אחד השחקנים הכי שלמים שראיתי משחק בשני צידי המגרש. אייזאה תומאס המקורי קיבל אחלה קבוצת צעירים לאולסטאר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/02/2022 8:32:33

אלאג'ואן הוא רק חלק מהצ'ופרים שזכינו להם בשנות השמונים. העשור הגדול של הכדורסל, אותו קיבלנו כפיצוי על המוזיקה הגרועה והרייגניזם ששלט בכל…
תודה רבה על המעורב

דדי
דדי
07/02/2022 9:15:24

הפיצוי הוא לא על המוזיקה הנהדרת, הפיצוי הוא על….. הוואי לאסוף.
* טוב, חוץ מערב אחד נגד ריאל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב, כל הרבה לספר על האקים המדהים הרי זה משובח.

Jonathan
07/02/2022 9:00:05

תודה על המעורב המשובח מנחם.
האקים היה הסנטר האהוב עליי מבין ה-4 הגדולים של הניינטיז. ועודנו אחד השחקנים שהכי כיף לראות היילייטס שלהם. הדרים-שייק היה שובר קרסוליים לסנטרים שהיו שומרים עליו בדיוק כמו שהכדרור של גארדים קטנים עושה לשומרים היום. איך אהבתי לראות אותו עושה את זה.
*
מעניין לראות שלמאמן של שארלוט יש צד אפל. הוא באמת תמיד הזכיר לי את קיילו רן ממלחמת הכוכבים.
גם בזה שהוא נכשל לבנות אימפריה.
*
שיעשו את תחרות ההטבעות לפי מקצים. כבר אין יותר מידי מה לחדש אז זו יכולה להיות תחרות שמתמקדת יותר באתלטיות (עם תוספת ניקוד על קצת יצירתיות). המנצח הוא מי שייצבור הכי הרבה ניקוד בביצוע של הטבעות לפי פירוט – 360, ווינדמיל, קפיצה מעל משהו וכן הלאה… דווקא יכול להיות מעניין יותר לצפיה מאשר הגימיקים שחייבים להמציא כל שנה.

dekel
dekel
07/02/2022 9:51:00

האקים מספר 1 אצלי בהפרש בהנאה מהמשחק . תנועה כל כך יפה כל חכמה .מסירות אופי תענוג ענק.
חוץ מזה הוא גם היה שחקן לא כל כך רע

Dor
Dor
07/02/2022 11:50:25
Reply to  dekel

וטראש טוקר לא קטן. למנוט בול: did you remember to take your vitamins?

dekel
dekel
07/02/2022 12:54:31
Reply to  Dor

לא הכרתי 🙂 נשמע הוא. מצחיק בלי להיות רע ושחצן

עגל
07/02/2022 12:55:22

תודה מנחם. אני עם האקים מאז שהוא נכנס לליגה והיה את ההייפ של תאומי המגדל.
הוא נתן לאוהדי יוסטון המון סיפוק עם השנים, אם כי היה עדיף לו אישית ליפול במועדון אחר (משחקי what-if אם הוא היה בשיקגו עם סקוטי במקום ג'ורדן?). מבחינתי הוא היה the one and only. כיף גם היום לראות משחקים שלו; אם הוא היה משחק היום אני מניח שהוא היה צריך ללמוד עוד כמה דברים, כמו יידוי שלשות ועוד (זכורה לי שלשה אחת כשהמשחק היה גמור בסדרת הגמר מול הניקס).
מבחינתי הוא היה צריך לקבל את שחקן ההגנה של השנה ב-14 מתוך העונות בהן שיחק, ההשפעה של סנטר הגנתי כמוהו גדולה פי כמה משל גארד מגן, טוב ככול שיהיה, בטח שבשנות ה-80 וה-90. הרבה יודעים שהוא מחזיק בשיא החסימות אבל הוא היה חוטף מעולה (מס' 10 ברשימה צפופה בגארדים, הסנטר הבא הרחק מאחור).
הוא אכן היה שחקן חזק מאוד יחסית למבנה שלו, והצליח להתמודד עם שאקיל בצורה מכובדת. יותר מזה הוא היה שחקן שחזק בראש, צנוע, ווינר אמיתי, ומנהיג חיובי. ישנם עליו הרבה סיפורים, רובם קשורים בוורנון המשוגע מקסוול. בהזדמנות אחרת.
.
ג'וליוס ראנדל מתמודד בצורה יפה עם עיתונאים שנכנסים לו לווריד.
.
אליפות ההטבעות? כבר שנים לא אכפת מזה.

Jonathan
07/02/2022 13:17:32
Reply to  עגל

יש את הטופ 10 בסדרה מול אורלנדו שכוללת חסימות על פני, דרים שייקים על שאקיל, חדירות בכידרור וגם שלשה מאסיסט של דרקסלר כמה שניות לסיום משחק 4 (זה סוג של שלשת קלאץ' למרות שגם פספוס לא היה משנה את התוצאה).
היה מסתדר היום יופי. עם המהירות שהייתה לו אז ותנאי האימון של ימינו בטח היה מזכיר קצת יותר דווקא את יאניס.

Jonathan
07/02/2022 13:20:49
Reply to  Jonathan
עגל
07/02/2022 13:29:47
Reply to  Jonathan

חן חן.
זאת סדרה שכמעט התפניתי בה לבית חולים, קשה לי אפילו היום לראות את המשחקים מאז (עדיין מפחד שנפסיד את האליפות 🙂 ). אז מה, השלשה שאני זוכר בעצם היתה נגד אורלנדו?!
הטיפ-אין בסוף המשחק, כמה פשוט ככה מדהים

Jonathan
07/02/2022 13:37:31
Reply to  עגל

חושב שבסוף ההתפרקות של אורלנדו במשחק 1 היה ברור שזו לא הסדרה שלהם.
4 החטאות עונשין של אחד הקלעים הכי טובים בליגה.

עגל
07/02/2022 14:13:05
Reply to  עגל

ללא ספק.
הרבה חוסר ניסיון מול קבוצה של אלופים ווינרים.

Dor
Dor
07/02/2022 16:51:48
Reply to  Jonathan

מזכיר מאוד את אמביד. היה לו קשה לדחוף את שאק אז הוא הרג אותו עם הפיידים והסבסובים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/02/2022 13:04:00

החלום הוא אצלי רביעי בין ש"ח מי הצירבכל הזמנים לפני שאר ואחרי וילט וראסל וכארים.
אפילו בחטיפות הוא הצטיין עם ממוצע טוב גם לשחקן חוץ (1.7 למשחק).
אין אחד שרואה את הבחירה של יוסטון בו הטעות כלל שלא בחרו את ג'ורדן.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/02/2022 13:05:33

*בין שחקני הציר הטובים ביותר בכל הזמנים.

שחר אלוני
07/02/2022 13:21:46

תודה מנחם

ירון, החלום
ירון, החלום
18/02/2022 15:20:32

בס"ד
תודה מנחם.
האקים הוא השחקן שבגללו אני אוהד את יוסטון עד. יום.