לייקרס והבעיות שחייבות פתרון / LAKERS123

לייקרס והבעיות שחייבות פתרון

מאת LAKERS123 – אוהד הלייקרס מס' 1 בישראל (דדי שני)

לכבוד הפוסט הראשון שלי : המון דיונים יש באתר בנושא הלייקרס . וכל אחד חושב אחרת אז הגיע הזמן לעשות סדר בכל נושא .

1. נושא קובי בראיינט

– קובי בראיינט כמו שכולם יודעים יצא עם כמה תגובות חוצפניות לשחקן שלא משחק ולא מתחשב תקציבית . כל אחד היה מסכים לכסף כזה כשמציעים לו, אבל הוא היה צריך לסרב למען הקבוצה , כפי שלברון עשה במיאמי,  ובזאת להצהיר שהוא מצפה מההנהלה לבנות קבוצה לאליפות כבר משנה הבאה. איך הוא מצפה לעשות את זה בלי תקציב כשהוא לוקח חלק כה גבוה מהתקציב אילו ויתר על 30% ממשכורתו לעתיד, אפשר היה להביא שחקן טוב מאד שהוא לא כוכב-על כמו בלדסו , מונרו , לאורי, או רודי גיי, ועם שחקנים כאלה כן אפשר לבנות קבוצה טובה  (כולל פריסה תקציבית של נאש) שאיתה ניתן להגיע למקום 3-4 . קובי טוען "אני משחק וההנהלה מנהלת". אבל הבור העמוק אליו ניכנסה הקבוצה הוא בגללו, אז עתה הוא חייב להיות 'חלק מההנהלה' ולמצוא איתה פתרון יציאה מהבור. לא מספיק לומר "אני שחקן; אני משחק".

2. נושא קווין לאב

במצב הקיים הלייקרס כנראה מתכננים להגיע למקום 7-8 עם קבוצה חדשה ובנייה חדשה כדי להגיע ל-2016 עם  קווין לאב בקבוצה, ואז תהיה קבוצה לאליפות . קיימת בעייה: מי הבטיח שקווין לאב רוצה לשחק בלייקרס? ומי יודע באיזה כושר משחק יהיה קובי ב-2016? קווין לאב ללא קובי וללא סטיב נאש עם חבורת צעירים יביא את הלייקרס לאמצע הטבלה, ושם הם ידשדשו לפחות שנתיים שלוש.

נושא סטיב נאש

עוד בנושא התקציב. הבעיה הרצינית ביותר אחרי קובי היא נאש – נאש סיים גם את העונה ויצא בתגובה שהוא לא מתכוון לפרוש בגלל שהוא רוצה את הכסף. מצד אחד אני עצבני בתור אוהד לייקרס אך מצד שני כל אחד היה עושה זאת. זוהי דרך העולם.  חבל שזה כך, אך החתמתו היתה שגיאה כמו החתמת דווייט האוארד, ועתה צריכים לחיות עם זה.

נושא מייק ד'אנטוני

– קובי – בתגובות פיטוריו של דאנטוני : עם זה אני מסכים לחלוטין  גם בגלל שדאנטוני מאמן גרוע שלא מתאים לקבוצה,  וגם בגלל שבעיית הסכסוכים בין הכוכב הגדול ביותר למאמן של הקבוצה לא ניתנת לפתרון. כשישנו סכסוך כזה אף פעם לא זורקים את השחקן; זורקים את המאמן. אבל היה עדיף אם בראיינט היה מדבר עם ההנהלה במשרדים ולא לצאת לעיתונאות ולהוסיף דרמה לא נחוצה ללייקרס שהיא 'דרמה' גם בלי פיצוצים לעתונות.

נושא הדראפט

כמובן שבחירת הדראפט תלוייה במיקום בחירה. סדר הבחירה של הלייקרס במקרה הטוב ביותר חייב להיות : 1. וויגנס – דעתי היא שהוא טוב מפארקר ובטח  שיותר מאמביד . 2. פארקר – בחירה בטוחה יותר מאמביד . 3. אמביד – לעתים צריך לקחת סיכונים כשיש שחקן עם פוטינציאל . 4. סמארט – לדעתי טוב יותר ובטוח יותר מרנדל ואקסום . 5. אקסום – פוטינציאל גדול.


מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. LAKER12S
    עם כל הכבוד, כולנו יודעים את הבעיות. אני -וכולם – מחכים לפתרונות אפשריים. למעשה לא הצעת אף פתרון, רק הדגשת שוב את הבעיות. כנראה שגם אתה וגם דדי יוןדעים מה שאני יודע: אין ברירה. צריכיםן לשחות עם הרפש עד 2018 ולצאת מהצואה בהדרגה.

  2. סתם שאלה שעלתה לי – אריק בלדסו יהיה restricted FA בקיץ, מה שאומר שפיניקס יוכלו להשוות כל הצעה שהוא יקבל, והם יעשו זאת. איך הוא אופציה בדיוק?

    לגביי הלייקרס באופן כללי – דעתי היא שהם בוחרים באקסום בקיץ ויהיה מה, הם חמים עליו כבר הרבה זמן, הוא מדבר כמו לייקר כבר תקופה ארוכה, הוא הלך להתרשמות שם והוא חתם עם הסוכן של קובי רוב פלינקה. אם הוא השחקן שעושים ממנו אין סיבה שהם לא יוכלו להשתחל לפלייאוף עם קובי בריא. קווין לאב לדעתי סגור בLA גם כן, זה נראה ככה כבר דיי הרבה זמן, שיחק בUCLA, נולד בסנטה מוניקה (אם כי גדל באורגן), מת על העיר ועל הקבוצה… בסה"כ אני לא חושב שאתה צריך לדאוג יותר מדי, כן יש המון שאלות שצריכות לקבל תשובות כבר בקיץ (לדוגמא, נאש ומייק דאנטוני, אקסום, הבריאות של קובי וכו'), אבל אתם הלייקרס.

  3. קובי תקע אותם וזאת עוד הוכחה מני רבות למה קובי אנוכי ולמה כן צריך לשנוא אותו ..
    עדיין לא מבין למה החתימו אותו ובחוזה כזה מקסימום היו צריכים לתת לו 12 לשנה
    לפי דעתי שיתחילו בבנייה מוחלטת ולא ינסו להחתים אף אחד עד שקובי יעזוב , בחירה גובהה השנה ושנה הבאה ורק אז לחשוב על החתמות כל קיץ יש סוג של תחנות יציאה מתוכנית הבניה קיץ הבא עם לברון יסכים לבוא וקיץ 2016 שדוראנט יסיים חוזה אם לא אחד מהם בנייה מוחלטת
    ההתנהלות של קובי רק מוסיפה לכמה שאני שונא אותו כוכבים אחרים הסתפקו בפחות וחשבו בטובת הקבוצה (דאנקן, גארנט, בקיץ נוויצקי)
    פעם שנייה שהוא הורס הוא פירק תשושלת עם שאק ועכשיו זה
    הבעיה שגם אם יביאו בחירה גבוה לא רואה אותו נותן לשחקן לפרוץ

  4. קווין לאב הוכיח השנה שהוא מכונת מספרים וזהו. יש לו סגל מצויין והם לא מגיעים לפלייאוף. גם במזרח הם לא היו מגיעים.
    מספיק להסתכל עליו משחק אחד כדי להבין שזה כרמלו אנטוני בלבן..

    קובי ספורטאי תחרותי ולא ליצן כמו לברון. הוא מאמין שהוא יכול להוביל סגל לאליפות ולכן הוא המקס פלייר של הלייקרס. צריך לבנות סביבו סגל שיעזור לו בזה.
    כבר עשו את זה בשתי האליפויות כשגאסול היה בשיאו.

    צריך למצוא את המאמן הנכון והכל יהיה טוב.

  5. פתרון ראשון זה לגרום לנאש לפרוש ולתת לו תכסף מתחת לשולחן, הוא זה הבעיה האמיתית . קובי אומנם לקח חוזה מטורף אבל גם אם היה מקצת אז היו מרוויחים עוד 5-6 ככה הרי הוא לא היה מקצץ לחוזה מינימום זה עדיין קובי. אבל נאש, זה פשוט 9 מיליון שנזרקים לפח! לפח! חייב לעשות איתו משהו כי באמת הוא תוקע את כל החבילה.

  6. מנחם אני יעלה פוסט נוסף של הפתרונות והתוכנית שתציל את הקבוצה למרות שכבר העליתי תגובה שעונה על הרוב ועל שתי הדרכים האפשריות של לייקרס .

  7. דבר ראשון כל מאמר על הלייקרס הוא מבורך…

    שנית, הליגה הרבה יותר שוויונית היום אז חוץ מפיצוץ אטומי כמו שהיה במיאמי אין צעד שאם הלייקרס יעשו אותו הוא יוביל ליעד בצורה וודאית.
    כן ,גם לא לחכות כמו מסכנים ל 2017 ..
    מה שכן אין פה תורה מסיני, בכל הקבוצות החזקות נמצאים שחקני טופ 10.

    הלייקרס צריכים להשיג אחד ורק לאחר מכן תתחיל הבנייה האמיתית.

    1. קובי ברייאנט זה מצב נתון- הוא כאן לעוד שנתיים בעמדת הגארד

    2. נאש אולי יוכל לשמש כפתיון לטרייד להוריד 10 מיליון דולר בסוף העונה הבאה.

    3.דאנטוני הולך הביתה זה ברור.

    4.קובי אומר כל מה שהוא רוצה בחדרי חדרים. אחרי שאין ברירה הוא מוציא את החוצה. לפעמים פשוט אין ברירה. דאנטוני יהיה פיסה קטנה בהיסטוריה. קובי הוא אחד מהסמלים.

    5.בחירת הדראפט- אין כמעט טעם להתעמק כי זה ברור שהלייקרס יקבלו בחירה טובה ואחד מהסטארים הפוטנציאליים.
    הלייקרס זקוקים לעזרה בכל עמדה על המגרש.

    אם יוסטון לא היו מהמרים על הארדן בתור פרנצ'ייז פלייר אם לא היו מביאים את הווארד ובטח לא היו מדברים עליהם במקום שיכול לקלוט את כרמלו.

    ואם הקליפרס לא היו מביאים את כריס פול אז הם לא היו משנים את הדינמיקה מלוזרית מוחלטת למועמדת לאליפות.

    ואם גאסול לא היה נוחת על הלייקרס היינו מדברים על קובי כעל אנדר אצ'יבר.

    זה לא פיצוח האטום כאן

  8. בלדסו באמת לא אופציה ריאלית לקיץ הקרוב.

    פיניקס ישוו כל הצעה כמעט ובמחיר הגיוני הוא לא יגיע ללייקרס לכן הוא לא באמת זמין.

    מאותה סיבה אפשר להוריד עוד כמה מהשמות שציינו פה.

  9. בעיני, הדבר העצוב ביותר בלייקרס ( ואולי בכל הליגה) זה לראות את סטיב נאש בדרך לפרוש ללא טבעת. בשורה אחת עם האציל, הדוור והגאון )סטוקטון ) . באסה!!

  10. בלדסו יהיה בעייתי להביא אבל לא אבוד .
    כי פיניקס ירצו כסף להביא כוכב אולי . וגם אם לא יש לך כוכבים כמו לאורי , רודי גיי ועוד .

    1. זה כן אבוד, כי בסכומים שיקבל הוא לא יוכל לקבל את אותה הצעה מהלייקרס בעונה הבאה.

      לאורי גם כן לא נראה לי ריאלי, הוא העונה הזאת מעלה את המעמד שלו לאחד מ-5 הPG הטובים בליגה, גם הוא יוכל לקבל הצעות גבוהות מאוד.

      רודי גיי כוכב??באיזה יקום?

  11. קודם כל הכבוד על הפוסט וההשקעה, לגבי ההאשמות בנוגע לשכר של קובי באמת מגוחכות, אני לא יודע באיזה עולם אתם חיים.. קודם כל הבנאדם אפילו לא נוהל מולו משא ומתן, אמרו לו סכום והוא הסכים, תחשבו על עצמכם, אתם הייתם עושים משהו אחר? לגבי ההשוואה ללברון שקיצץ בשכר היא מופרכת מיסודה – לברון היה בן 24 עם שאיפה ואמונה שהוא יכול לעבור את ג'ורדן ובגלל זה הוא הסכים לקיצוץ. קובי בן 35 וגם הוא יודע שהוא לעולם לא יעבור את ג'ורדן אפילו אם הוא יקח עוד אליפות או שתיים זה יהיה בתור סייד קיק לעוד כוכב גדול, מה שג'ורדן מעולם לא היה. לגבי קווין לאב, אני לא בטוח כמו כל אוהדי הלייקרס שהוא בכיס שלהם, אני לא רואה סיבה להחליף ביוב בג'ורה .. לדעתי הוא יבוא לייקרס רק במידה ויהיה ברור לו שנבנית שם קבוצה חזקה מאוד, אחרת מה הטעם?

  12. דבר ראשון רודי גיי כוכב מהדרג השני כמו שכתבתי שם ואתה לא יכול להגיד כלום על זה . דבר שני אתם צודקים רודי גיי יש לו אופציה של כמעט 20 מיליון ולכן הוא לא יבוא ( חשבתי זה אופציה של הקבוצה ) .
    לגבי בלדסו – היו כהר גיבורים שבלשון יבוא בקיץ ולייקרס כן מסוגלים להציע לו גם 12 מיליון ויקצצו טיפה בספסל . פיניקס לא יציעו יותר מזה לדעתי בכל זאת בלדסו כוכב אבל לא שווה כרגע יותר מזה .
    לגבי לאורי – לאורי משוחרר בקיץ ואני לא חושב שיציעו לו יותר מ10 מיליון משהו שלייקרס יכולים לעמוד בו כי זה לאורי / בלדסו הם לא באים יחד .
    לגבי השחקן השני שיבוא איתם זה יכול להיות מונרו / ספנסר האוס שאפשר

  13. להביא בסכום של 6/7 מיליון .
    דבר נוסף אמרתי שהם אופציות שיש גם שחקנים כמו דנג / היווארד ועוד .
    ויש קיימת להם אופציה להשקיע יוצר גם בספסל ולהביא כוכב אחד נגיד בלדסו ב13 מיליון וספסל ב11 מיליון כמו גרינגר / לוינגסטון ועוד

  14. איפה אתם חיים מי יתן ללאורי 10 ולבלדסו 13 הליגה מפוצצת רכזים אם הוא לא סופר סטאר ולתת סכומים כאלה הם אידיוטים לאורי מקס 7 ובלדסו בלחץ 9

כתיבת תגובה

סגירת תפריט