יאניס בא לבקר – הבאקס מטיילים בפורטלנד / ראובן בראל

האלופה מוויסקונסין באה לביקור וזו הזדמנות מצויינת לחזור למודה סנטר ככתב אחרי שנתיים. הרבה השתנה מאז הביקור האחרון אבל השינוי הכי מפתיע הוא הסגירה של יציע העיתונות שישבנו בו ב level 200 מאחורי הסל ושדרוג ל level 100 במרכז המגרש- קו ישיר ליאניס.

נושא השיחה לפני המשחק היה כמובן הטרייד המדובר מיום שישי, נורמן פאוול ורוקו ירדו דרומה ל LA , בלדסו שעל פי דעת רוב לא ישאר בלייזר זמן רב, ווינסלו וקיון ג'ונסון רק הצפינו והנה הם כבר בברושור לפני המשחק.

הזווית שלי על הטרייד – קרונין הוא GM זמני וצריך להביא קבלות כדי לקבל מינוי קבוע. הוא הציג את עצמו כשנכנס לתפקיד כמומחה שכר והמהלך המשמעותי הראשון שלו באופן לא מפתיע הוא ירידה מתחת לתקרת המס והמנעות מסטאטוס של Repeater Tax. התמורה שקיבל על שני שחקני רוטציה טובים עם חוזים סחירים היא ללא ספק נמוכה. תוסיפו לזה את העובדה שהטרייד מוקדם יחסית בחלון נותנת תחושה של FOMO מצד קרונין – נראה איך יראה המשך השבוע.

ווינסלו גם עלה לחימום והציג מכניקת זריקה לא נאה במיוחד. במשחק הוא נתן תפוקה סולידית של 6 ו 7 ב 20 דקות, הוא בנוי טוב , יכול להגן ויקבל הזדמנויות בהמשך העונה. כמו קרונין, גם הוא יבחן בהמשך.

עוד חידוש העונה – זיקוקים ופירוטכניקה במהלך הצגת השחקנים – את החום של הלהבה מעל הסל מרגישים עד לכסא שלנו.

גם לבאקס יש תוספת לסגל – גרג מונרו חתם ל 10 ימים וחוזר לשתף פעולה עם יאניס ומידלטון, הוא גם נשלח לדבר איתנו לאחר המשחק וסיפר ששמח לראות את ההצלחה של הקבוצה אחרי שעזב. על התקופה באירופה אמר שההבדל העיקרי עבורו הוא הריווח שקיים ב NBA ( אם רק היה יכול לנצל אותו ולקלוע… ).

היה גם משחק – והתמונה למטה ממחישה את הלך הדברים במחצית הראשונה. הבלייזרס לא מצליחים לשמור על הקשת, הבאקס מניעים את הכדור (36 אסיסטים) ו צולפים שלשות ללא כל הפרעה. יאניס פתח עם 3 מ 3 מחוץ לקשת ברבע הראשון – פורטיס המשיך עם 2-2 בשני ו 6-8 בסך הכל ו 30 – המשחק המצויין של פורטיס קבע שהוא ולא יאניס נשלח אלינו כמרואיין הראשי בסיום המשחק. נמוגו התקוות על ברכת קליספרה ואחריה שאלה על מצבה של פנא ואם הוא מתכנן לשחק ביורו בקיץ. פורטיס הגיע עם כובע של המותג שלו under dog והמבט המפורסם שלו והתבאס כשסיפרו לו שהוא דרך על הקו ב 2 מהזריקות שיכלו להביא אותו לשיא קריירה של 8 שלשות .
יאניס דורס

החצי השני הפך מהר מאוד לגארבג' Time , דניס סמית התמקד ב לזרוק כדורים לשמיים בתקווה שגרג בראון יתפוס אחד, בן מקלמור ירה ללא הבחנה ופגע מדי פעם והכרוז היה מתוסכל מכמות הפעמים שהיה צריך להגיד ממוקלשווילי – והוא בכלל התכונן לאנטטקומפו.

ככה נראו היצעים ברבע הרביעי הכי ריק שאני זוכר את המודה סנטר – לרדת מתחת למס זה חשוב אבל צריך גם לדאוג שהקהל ירצה להגיע – מעניין מה לילארד שהיה על הספסל הערב לראשונה מאז הניתוח שעבר חושב על מצב הקבוצה.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה ראובן
    מה ייתן ופורטלנד יעשו מהלכים טובים הטריידים ושהקבוצה תיראה טוב יותר כמה שיותר מהר, ואז הסיקורים שלך לא יהיו קצת עצובים לקבוצה כמו זה

  2. הקרונין הזה רו"ח? הוא הובא לתכנוני מס או לבנות קבוצת כדורסל? יש לי גם דרך להוריד אותם מתקרת המס. פילי מקבלים את דמיאן וסי גיי+3 בחירות סיב 1 ופורטלנד את פורקאן+חוזים נגמרים מאיזה קבוצת תחתית. תשאל אותו. אני מוריד אותם חבלז מתקרת המס

  3. תודה ראובן
    אני חושב שזה קשור למצב בקבןצה
    בזמנו כשהייתי בפילדלפיה והקבוצה הייתה במצב פח ישבתי 5 שורות מאחריי הסל
    בשנים שהם הפכו תחרותיים עידן עופר סיפר לי שהוא ישב רחוק מהסל

  4. היי ראובן. כיף לשמוע ממך. תמונות נהדרות ונראה שיש לך מקום ישיבה די נוח. הבאת אותנו לפורטולנד, וזה בדיוק מה שפוסט מהאולם צריך להיות – לתת לנו תחושה שהיינו שם אתך

  5. תודה רבה.
    מצבנו באמת לא טוב, אני גם חושב שהgm שלנו לא בפוזיציה כדי לבצע שינויים משמעותיים בסגל שזה מה שאנחנו באמת צריכים.
    הטרייד עצמו היה נוראי היינו יכולים לקחת לפחות בחירת סיבוב ראשון אחת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט