מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.אני מאמין שלנטס אין ברירה אלא ללכת על הארדן עבור סימונס אחרי המשחק הערב נגד הנאגטס

שלשדום הנטס הפסידו לג'אז פצועה (ללא ג'ו אינגלס) ב-23 נקודות. ג'יימס הארדן לא שיחק בגין 'תחושת מתיחה בשריר ההמסטרינג'. 'תחושת מתיחה' אינה, בהכרח ( או אפילו שלא בהכרח) מתיחה. ייתכן מאד שזה הצעד הראשון בטרייד שלדעתי יקרה מיד אחרי משחק הערב נגד הנאגטס, באם הארדן ישחק או לא (אני מרגיש שהוא לא ישחק).

הנקודה התחתונה היא שהנטס לא מצליחה להתרומם עם, או בלי, הארדן. כי ג'יימס הארדן איבד את עצמו הנהדר בנטס וזה בגלל שהוא עצמו כבר לא יכול לעשות זאת. אבל כולם יודעים – כולל הארדן – שעם ג'ואל אמביד הוא יוולד מחדש כי הוא יידע שהוא לא חייב לקלוע 30 כדי לנצח. מספיק שהוא יקלע 15, ואמביר יוסיף את ה-10 שהארדן לא קולע לאמתחתו, והרוב בגין אסיסטים של הארדן.

לא רק זאת, אלא שהארדן חוזר אל ידידו משכבר הימים מוריי, שהוא כמובן היום נשיא הסיקסרס האחראי על כל פונקציות הכדורסל שלהם.

מצד שני לנטס יהיה גבוה מאד בפוינט גארד (בן סימונס הוא 2.09 מ'), שיעזור לדוראנט כשהוא יחזור, וגם ימלא – בחלקו – את מקומו של דוראנט, עד שהוא יחזור. אם לא בג'אמפים מרחוק ומחצי מרחק, לפחות במלחמה תחת הסלים, וחדירות לסל.

אם שמעון ואני רואים את זה, אז הנהלת הנטס רואה זאת לפחות טוב כמונו. הארדן הפסיק להיות הארדן מאז ה-37 שהוא שפך על הספארס. למחרת, נגד מינסוטה, הוא קלע רק 13 ונראה עייף, OVERWEIGHT, ולא מעוניין.

הוא התנצל:

It was just me,” he said. “Just kind of being passive and not really attacking how I need to attack consistently.”

ברור שזה היה 'רק' הוא. אבל מאז הוא לא הצליח יותר להתרומם. הוא הגיע לברוקלין להיות אחד מ'שלישייה גדולה', ועתה ברור שזה לא קורה יותר ולא יקרה יותר: קיירי אירוינג מאמין לא רק שהעולם שטוח אלא גם שהחיסון כולל צ'יפים מיקרוסקופיים שדרכם יכולים המושכים בחוטים לשנות את הפסיכולוגיה שלו, את אישיותו, ואת כל מנגנון החשיבה שלו. ודוראנט? בינתיים פצוע ומי יודע מתי יחזור.

הארדן מנסה לחבר 1+1+1 ומקבל רק "1" במקום "3": הוא היום 1/2 ולא אחד. קיירי הוא היום 1/2 במקום 1 כי הוא משחק רק חצי מהמשחקים, ודוראנט, בינתיים ומי יודע עד מתי, הוא "אפס".

האמינו לי כשאני אומר לכם בקול הנשמע ברמה שהארדן משחק בברוקלין אבל נשמתו כבר בעיר 'אחוות האחים'.

אז עכשיו, כמו בתכנית הטיווי הידועה זה "DEAL OR NO DEAL"?

אחד הדברים הבלתי ידועים הוא מה הארדן מעדיף לעשות אם חוזהו. האם הוא מעדיף לחתום עתה עם הסיקסרס (או להישאר בנטס ולחתום איתם עכשיו על הארכת חוזה), או הוא כבר החליט לחכות כד הקיץ ולהפוך לשחקן חופשי, UNRESTRICTED, ולראות כמה מחירו בשוק יהיה. הוא יודע שבכל הארכת חוזה הוא יהיה בסופו כבר בן 38, או אולי כדאי לו לחתום כבר עכשיו כשהברזל עודנו חם, וגם הנטס – או פילדלפיה – יסכימו להחתימו ולהבטיח אותו לארבע השנים הבאות.

אגב, וזה אגב גדול: הנטס לא יזיזו אצבע עד שבן סימונס יוכיח להם עם אישור שהוא קיבל את החיסונים.

2. ההופעה של לברון סותרת – כאילו – את כל מאמרי. אבל לא בטוח. אם תקראו באדיקות את מה שכתבתי, ייתכן שהתחילו לנקז ולשאוב את 'המים' מברכו

2a. האם לברון משתמש בברכו כתרוץ לא לשחק? וכשהוא אומר "אני מברר את כל האפשרויות", האם אחת מהן היא לחזור רק בעונה הבאה, כפי שאני מאמין?

הנה הסיפור של לברון ג'יימס: ברכו נפוחה וטובי המומחים לא הגדירו בדיוק את הסיבה. זה כנראה 'מים בברך' כמו שהחברים שלי בבת גלים וקרית טבעון היו נוהגים לכנות ברך נפוחה או קרסול נפוח, שלא כאב במיוחד אבל הנפיחות גרמה לחשש להמשיך ולתפעל את המפרק.

ישנן מספר סיבות להצטברות של נוזלים בברך,הנפוצות שבהן הינן ארתריטיס, קרע רצועה, קרע או גירוי רציני במיניסקוס, או גירוי של פיקת הברך (בורסיטיס פרה-פטלארי).


מה שקורה הוא שהנוזלים המופרשים מהסינוביום (שהוא קרום המצפה את האיזורים הפנימיים במרבית המפרקים, ושתפקידו להפריש נוזל מימי לתוך חלל המפרק כדי להקטין את החיכוך בין הסחוסים משני צידי המפרק. נוזל זה מכונה נוזל סינוביאלי והוא בעל חשיבות ראשית בשמירה על 'תנועה חלק'ה והיעדר חיכוך במפרק.


במקרים מסוימים, מהחבטה נגרם גירוי של הסינוביום המביא לדלקת ולהפרשה גבוהה של הנוזל הסינוביאלי ואז הוא ממלא את חלל המפרק, ושאר הסינוביום גורם לברך 'להתנפח'. הנוזל יכול להצטבר במקומות שונים בתוך המפרק, בתוך שקים הנקראים בעברית 'בורסות' (BURSAE).

כפי שהסברתי, הנפיחות והצטברות הנוזלים הם מנגנוני הגנה של הגוף. אבל – ומאחר – ש'מים בברך' בד"כ לא קורה בפציעה רצינית, ישנם רופאי ספורט המקשיבים למאמנים המתחננים לחזרה מהירה של שחקן פצוע, ומסכימים 'לשאוב' את המים בברך, והשחקן יכול לחזור לשחק. כמעט תמיד הנוזלים הסנוביאלים יחזרו כמעט מיד, ואני יודע על שחקני כדורגל שבישראל 'שאבו' את המים בברכם כמעט עונה שלמה. הטיפול הוא ניקוז (שאיבה), ואז השחקן יוצא לשחק, ומיד אחרי הפעולה ברכו מכוסה בקרח להאיט את ההצטברות החדשה של הנוזל הסינוביאלי. בד"כ הברך תחזור למצבה הנפוח 3-4 ימים אחרי השאיבה. אז לפני המשחק שואבים שוב, וחלילה ושב. אבל כל פעם שזה נעשה במקום מנוחה ונתינת זמן לגוף לנקז את הנוזל הסינוביאלי באופן טבעי, התדירות של הצטברות נוזלים תיגבר, עד שהברך תגיע למצב כרוני של 'מים בברך'.

חייבים לזכור גם שהברך הינה מדור סטרילי וגם הנוזל הסינוביאלי הינו סטרילי. לכן מומלץ להימנע מלהיכנס לתוך הברך כי כל כניסה – אפילו זו של מחט מזרק יכולה לזהם את הברך, לסכן את החולה ולהצריך אשפוז ארוך עם טיפול תרופתי דרך הוריד. שאיבת המים יכולה להביא להקלה זמנית כפי שהסברתי, אך לרב הסינוביום המגורה יפריש עוד נוזלים והתופעה תחזור על עצמה. בתכיפות הולכת וגוברת. מה בדיוק יש ללברון אני לא יודע – זה סוד כמוס – אבל לפי הנראה מלברון המהלך ללא קושי נראה, הוא סובל ממים בברך ועתה הדיון הרפואי עם לברון הוא מנוחה ארוכה ולתת לגוף לנקז את הסינוביום בצורה טבעית, או למהר את התהליך ע"י שאיבות.

כך נראית פציעה המכונה בשפת האתלטים 'מים בברך' שאני מוכן להתערב שזו פציעתו של לברון. כפי שהסברתי פציעה כזו ניתנת ל'ניקוז', אבל הניקוז לא יהיה אלא MASKING לפציעה:

אז כך אני חושב:

לברון הגיע למסקנה שעם הלייקרס הזו הוא לא יגיע לשום מקום, אז למה לסכן את ברכו הנפוחה עם ניקוז אפשרי וחזרה לפארקט, וכל זה כשתהליך ההחלמה האמיתי עדיין לא הסתיים?

*אבל כפי שראינו הוא עלה לשחק הלילה נגד הניקס. כנראה ניקזו לו את הברך. שאבו לו את 'המים'. ישנם שחקני כדורגל באנגליה שעושים זאת לפני כל משחק. לך תדע: הלייקרס לא מוציאים מילה לגבי ברכו של לברון.

3. שופט במשחק קאבס – הורנטס, בשריקת 'טכני' איומה, כמעט גרם להפסד הקאבס

שופט במשחק קאבס – הורנטס שרק A CALL שזה ממש מביך. הקאבס ניצחו בסופו של דבר 101-102 בליל ששי, למרות השריקה הנוראית. זה מה שקרה:

Cleveland was leading 90-80 with under five minutes left. The Hornets missed a shot and the Cavs battled for the defensive rebound. Dean Wade was out of bounds when he touched the ball, stopping the play.

One official blew his whistle to stop the play and the clock. Then, three seconds later, the ball went to Terry Rozier, who attempted a practice shot from the corner.

דריוס גרלנד, שלא שיחק עבור קליבלנד, הפריע לזריק. את מה שקרה אח"כ תראו בעצמכם::

4. אל תחשבו שהבלייזרס נעצרים כאן

הבלייזרס היו במרכז הטרייד הבומבסטי האחרון, אבל הם לא נעצרים כאן. נו סיר. הבא בתור הוא סיג'יי מקולום שישתכר 69 מיל. בשנתיים הבאות. לפי מייקל סקוטו מהופס הייפ, העלייה המטאורית במשחקו של אנפרני סימונס עושה ממקולם EXPENDIBLE. דאלאס וניו אורלינס 'מעוניינות מאד'.

פורטלנד החליטה לבנות את עצמה מסביב דמיאן לילארד, וסיג'יי שהיה מין פרטנר לדמיאן לא נחוץ יותר עם ההתפתחות של סימונס.

5. ג'ה מוראנט שולח מסר ללוקה שלפתע הפך לדנקיסט כמו הבראת'רס

בדאנק הראשון הוא עושה קצת HANGING אסור על הכיפאק:

בדאנק השני הוא ניכנס מהאמצע ופשוט מדנקק על אנדרה דריימונד ללא סיפורים או הסברים. הדאנק השני היה 'STATENENT'!!! אפילו ג'ה מוראנט הינהן 'אישור' ( עד לשני דאנקים אלה הערב הוא דינקק רק פעם אחת לפני, העונה).

אז ג'ה, מרוב התלהבות, שלח ללוקה את ההזמנה הזאת:

שתי מסירות מגן העדן (שימו לב למסירה מאחורי הגב של ג'ה!) מובילים לדאנק של דה אנטוני מלטון

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
92 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
06/02/2022 2:52:41

תודה מנחם, יש מצב שיהיה טרייד אבל אני לא יודע אם סימונס זה מה שהנטס צריכים.

שחר אלוני
06/02/2022 13:47:05
Reply to  מנחם לס

הארדן טוב להם יותר מרוב התחליפים, הוא שחקן מצוין, היה בתקופה פחות טובה

דוקטור רזי הופמן
06/02/2022 3:56:28

מנחמנו, התאגיד עובד על כולם.
עם הנפיחות האלה. במשחק מול בוסטון הוא אמור היה להיות בחוץ אבל כפי שציפיתי שיחק משחק שלם.
אומרים ככה ועושים אחרת….

דוקטור רזי הופמן
06/02/2022 4:51:06
Reply to  מנחם לס

אני יודע אבל כמ שאמרת, זו יכולה להפוך לבעייה כרונית. בהנחה שזו לא פיקציה, כדאי ללברון לקחת סיכון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק זה עוד המצאות להאדיר את עצמו שיחקתי עם פציעה קשה בלי ברך בלה בלה בלה קלעתי 30 נק

דוקטור רזי הופמן
06/02/2022 7:20:21

הוא שיחק הפעם 40 דקות!!!
איך זה מסתדר עם מים בברכיים? במיוחד שהוא אמור לשמור על עצמו לפליאוף.
לא אמרו גם כמה מים יש לו בברכיים. 1cc?….
🙂
אגב מים בברכיים בעייה מוכרת מאד מהכדורגל.

אור
אור
06/02/2022 10:25:07

זה גם מה שגמר לעודד קטש את הקריירה אם אני לא טועה

דוקטור רזי הופמן
06/02/2022 13:06:23
Reply to  אור

לי אין מושג אבל אם זה הצסנריו, במידה ולגיימס אכן יש מים בברכיים, אולי עדיף לו לנוח קצת יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין בעיה שהמעבדה לא תפתור מה אתה דואג לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אולי.
מה שבטוח אהבתי את הפרסומת שלו אבל לבגדים זה היה אחד הטובים

thetroll
thetroll
06/02/2022 5:28:34

מנחם תודה על המעורב.
"אני מאמין שלנטס אין ברירה אלא ללכת על הארדן עבור סימונס אחרי המשחק הערב נגד הנאגטס".
זה שצ'רניה דיווח על הטרייד הזה שמתבשל עדין לא אומר שזה יקרה הדבר הנורא הזה. שבמקום הארדן יקחו שחקן שלא מסוגל לזרוק שלשה שקולע בפליאוף 35% מקו העונשין ויוצר אפקט ציפוף בהתקפה בדיוק ההיפך מאפקט הריווח של סטף.
מנחם היו הרבה שהאמינו שהטרייד עם ראס טוב ללייקרס למרות שזה נשמע נוראי ומטופש מהרגע הראשון.
הטרייד הזה אם יקרה הופך את פילי שהיא מתחרה ישירה על אליפות המזרח למועמדת בכירה לקחת את זה מברוקלין. הטרייד הזה מציל את פילי.במקום שחקן שיושב על הספסל ומבזבז להם מקום של מקס ולא משחק הם מקבלים את פאקן ג'יימס הארדן !! שמן או לא שמן. אתה מבין מה זה עושה לפילי זה הופך אותם לקונטנדרים מיידית על חשבון ברוקלין.
אין שגיאה יותר גדולה שברוקלין יכולה לעשות מהטרייד הזה.
מנחם – צ'רניה דיווח.
מנחם אתה באמת "מאמין שלנטס אין ברירה אלא ללכת על הארדן עבור סימונס אחרי המשחק הערב נגד הנאגטס"? עם יד על הלב עם מוח הכדורסל שלך זה לא נראה לך זוועת עולם עבור ברוקלין?
אין דבר יותר גרוע שברוקלין יכולה לעשות לשאיפות האליפות שלה מאשר לחלץ את פילי מסיבוך סימונס להביא עוד הד קייס לקבוצה שלה (קיירי לא מספיק?) שחקן גרוע ביותר שלא מסוגל לקלוע ביותר מ 2 מטר מהסל ולגרום למתחרה ישירה על התואר שהיא חייבת לעבור אותה בפליאוף להפוך לקונטנדרית.
מנחם אתה באמת מאמין?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  thetroll

מסכים. זה נשמע כמו משהו שברוקלין יעשו מחוסר ברירה, ולא ברור לי מדוע, לכאורה, הארדן רוצה לעזוב. זה לא נשמע לי רק כדורסל נטו.

thetroll
thetroll
06/02/2022 6:16:22

הארדן רוצה לעזוב זה די ברור. הוא רוצה טבעת דוראנט פצוע קיירי לא משחק בחצי מהמשחקים והקבוצה בכללי לא נראית משהו. מצד שני אמביד משחק כמו MVP ופילי נראים טוב יחסית. אז הוא רוצה טרייד אבל להגיד שזה האינטרס של ברוקלין? אין מצב. הדרך היחידה שאני רואה טרייד כזה קורה היא אם מעורבת בו קבוצה שלישית.
למשל:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycjmx9kk
כלומר לילארד (בהנחה שהוא על המדף עם הפירוק של פורטלנד ) מגיע לברוקלין פורטלנד מקבלת סימונס ומשלימי שכר ו3 בחירות סיב ראשון מפילי (לברוקלין אין בחירות ופורטלנד כדי לעשות בניה מחדש יתנו את לילארד תמורת בחירות – בחירות שיש לפילי אך אין לברוקלין). רק ככה אפשר להנחית את הארדן בפילי. אבל להגיד שזה אינטרס של ברוקלין לעשות טרייד כזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

דמיאן לא ישחק העונה כנראה לתחושתי. אם הארדן מגיע על סימונס זה אחד הניגובים הגדולים של מורי חחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  thetroll

אמביד לא פחות פציע מדוראנט. לא יודע אם זה השיקול. עניין קיירי יותר סביר לדעתי. נראה איך זה יגמר.

thetroll
thetroll
06/02/2022 10:52:08

מסכים שזה יותר הגיוני עבורם לעשות זאת עם קיירי בדיוק אותו טרייד ולא צריך משלימי שכר. שים את זה בטרייד מאשין זה עובר יופי. אבל עדין זה לחזק מאוד את פילי לא עושה שכל בכלל. קיירי + אמביד זה עוד יותר גרוע מהארדן + אמביד (מנקודת הראות של ברוקלין).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

מנחם חושב שסימונס טוב מטריי אז מי זה הארדן

Dor
Dor
06/02/2022 11:55:16
Reply to  מנחם לס

+1 דוק
סימונס שחקן מצוין גם בלי הקליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

במה הוא מצויין? סימונס טוב (לא מצויין) ב2 דברים: הגנה בעונה הסדירה על שחקנים לא כוכבים (כל כוכב ניגב אותו בפלייאוף) וקוסט טו קוסטים בקליר פאת. זהו.
הוא מנהל משחק חלש (בניגוד לדעה הרווחת במחוזותינו כי להוציא כדור ל3 בכל מהלך זה לא ניהול משחק…), שולט גרוע בקצב משחק, פוגע מאד בריווח וכל הזמן תוכל לעשות עליו האק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אה ותוסיף לזה בעיות אופי שהוא חושב שהוא כוכב בעוד הוא שחקן משלים+רצון לחוזה גדול אח"כ ברמת כוכב. יש 250 שחקנים בליגה שיכולים לעשות בדיוק מה שהוא עושה. אפילו דני שלנו תן לו כדור 35 דק ויעמיד לך אותם מספרים כולל הגנה ויתן יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מה קרה התבאסת שסימונס יצא פח? תודה בזה שהוא חלש לא צריך להתעצבן. יש לך ציפיות לא ריאליות ממנו אולי הוא יוציא איזה סרטון להראות איך הוא נהיה צלף הרבה זמן לא ראינו סרטון שלו. מחלקת השיווק בקלאץ בקיצוץ?

Dor
Dor
06/02/2022 14:30:17

אין לי ככ כח להיכנס לזה כי אתה מפשט מדי את הדברים עם הקליר פאת׳ וכו. לדעתי הוא שחקן מצוין שעושה דברים שמעט שחקנים בליגה עושים. מה שכן אני מאוד מסכים עם נושא האופי הבעייתי אבל זה יש כמעט לכל צעיר כשרוני שמגיע לליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

אמרתי לך 250 שחקנים עושים מה שהוא עושה. תן להם 35 דק להחזיק בכדור ותראה. אין בו שום דבר חריג כולם בליגה כמעט אתלטים כמוהו ובגודל שלו וקולעים טוב יותר. גם אבדיה תן לו כדור ביד,35 דק ולהיות בוס לצד אמביד ותראה אם הוא לא יתן לך יותר

Dor
Dor
06/02/2022 15:22:36
Reply to  Dor

איפה תמצא שחקן של 2.10 אתלט שמהיר עם הכדור כמו סימונס? כמה כאלה יש בליגה? גם להוציא כדור לשלשה נחשב אסיסט בדיוק כמו שסל ממיד ריינג׳ שווה 2 נק כמו דאנק. היכולת לכווץ הגנה קריטית במשחק של היום גם אם זה פחות אסתטי לעין. סימונס שומר מדהים עם כושר גופני עילאי, אבל ברור שלא יכול לעצור לבד שחקנים כמו טריי יאנג, לוקה, ג׳ה או KD שכמעט בלתי אפשרי לעצור באחד על אחד היום, הגיע הזמן שתבין את זה ולא תרדד את הדברים או תשווה לשכונה. הוא ריבאונדר ומוסר מצוין ולא סתם פילי נחלשה השנה (כל מי שרואה את המשחקים מבין את זה) ובסיטואציה נכונה הוא יכול להעיף קבוצה למעלה. שים אותו בגולדן סטייט לדוגמא והוא יפרח שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

בגולדן סטייט גם אפרח אם תצרף שוב את דוראנט אז בכלל….
יש מלא כמוהו בליגה שמהירים הוא לא מהיר בצורה יוצאת דופן אלא כמו כל שחקן בליגה כמעט. אם הוא לא יכול לעצור את החברים שציינת אז הוא לא שחקן הגנה מדהים אלא טוב.
יש לו כושר גופני טוב בסדר יפה לו מסכים מה זה נותן? הוא מכווץ הגנה בקטע הלא טוב 😎
הוצאה לשלשה זה חרטא אס מחורטט כדי שינפחו בnba סטט לשחקנים.
תוציא לדוראנט ותוציא לדריי את אותו שלשה😎
הוא רחוק ממוסר מצויין.

הוא נותן לך אז ריב וקוסט טו קוסט וחסרונותיו עולים על יתרונותיו כי שחקן שלו יכול להביא דאבל טים לעשות האק וזה 4 על 5 בהתקפה.
זה לא שווה חוזה עצום.
תביא אותו לשחק בפיבא תראה איזה בדיחה הבחור יהיה פה.
הוא שחקן חלש. יש 5 קבוצות שהוא יכול לתת ערך חיובי גולדן והנטס בהחלט ביניהן גם בוסטון. אבל יש עוד מלא כאלה גם גרמי גראנט יכול לתת להם הרבה יותר מהערך הזה

שחר אלוני
06/02/2022 13:48:38
Reply to  מנחם לס

מסכים שעדיף לו עמדה 4

Jonathan
06/02/2022 8:29:57
Reply to  thetroll

כן. מעבר לזה שהארדן הוא כמה ליגות מעבר לסימונס זה טרייד הזוי לברוקלין מבחינה אסטרגית. מה שעוצר את פילי זה שיש לה אולסטאר שלא משחק, זה לא התפקיד של ברוקלין לפתור לה את זה.

thetroll
thetroll
06/02/2022 10:52:41
Reply to  Jonathan

מדויק

עגל
06/02/2022 13:04:06
Reply to  thetroll

מסכים.
אני גם לא חושב שדוראנט וקיירי סומכים על סימונס לפלייאוף. הם שני חברה שכבר היו בפלייואוף בלחץ של גמרים והוא פישר קטן שעוד לא עשה כלום. האם הם ירגישו בטוחים למסור לו את הכדור במאני טיים בסדרת גמר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

ברור שירגישו בטוחים. יוציאו לו לשלשה אחרי שדוראנט יקבל דאבל טים

עגל
06/02/2022 14:20:42

זה יכול להיות ענק.
לראות את המבטים של קיירי ודוראנט לעבר סימונס כשהם משחקים מול ההגנה החזקה של מילווקי 4 נגד 5.
כל הרעין של הבאת הארדן הוא שיש לך 3 קליברים שאי אפשר לחפף על אף אחד מהם. להביא את סימונס יכול להיות גול עצמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

תאר לך גיים 7 הנטס בפיגור 2… דוראנט מקבל כדור וטריפל טים עליו קיירי מחליק ומועד ובן סימונס מקבל כדור על ה3 לבד 🤣🤣

אור
אור
06/02/2022 15:01:29

עכשיו תאר לך שהוא קובר את זה

עגל
06/02/2022 16:12:26

זה בדיוק מה שחשבתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה מצחיק אם הוא יקלע את זה ואז יעשה פרצוף כועס 😎

עגל
06/02/2022 17:49:33

וישאג

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/02/2022 14:44:36
Reply to  thetroll

סימונס לאשחקן גרוע ביותר כמו ששחר מעט שחקנים מאוד מוגבלים התקפית אינם שחקנים גרועים ביותר בגלל שהם נהדרים בדברים כמו צרים כמו הגנה וכ"ח מוסיקה וכדומה. בן סימונס נהדר בהגנה וביכולת המסירה ובכ"ח ויכול לתרום לחיזוק קבוצת ת רבות בדברים האלו אך לא כשחקין בכיר כפי שהיה מעמדו בפילי.

סוסמעץ
סוסמעץ
06/02/2022 6:32:48

תודה רבה דוק
==
סימונס זה לא שחקן, אלא פרימדונה

סוסמעץ
סוסמעץ
06/02/2022 7:04:17
Reply to  מנחם לס

דוק הוא לא מוכן ללמוד ולהשתפר, מה גם שפשוט לא יודע לזרוק לסל
==
קשה לי להאמין שברוקלין יקחו אותו במקום הארדן

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
06/02/2022 14:46:25
Reply to  סוסמעץ

יכול גם פרימדונה שיהיה שחקן ואף מעולה. אמנם במקרה של סימונסזה פוגע לא מעט ביכולת על המגרש כי בגלל האופי הדפוק הזה לא ישפר את התקפתו ולא ימצה את יכולותיו.

אהרון שדה
06/02/2022 6:45:32

מנחם תודה רבה מעניין
קשה להאמין לטרייד כזה בטח אם דוראנט בריא

אשך טמיר המקורי
06/02/2022 7:32:34

אני בכלל חושב שהטרייד לא טוב עבור פילי:
1. אוהדי פילי מעריכים מאמץ והארדן זורק זין קבוע שלא זז ולא מתאמץ
2. מבחינת יכולת, הוא כבר הרבה זמן על הפרצוף.
3. מבחינת אופי, זה להחליף רעל ברעל.
4. מבחינת לנצח בפלייאוף ולהגיע רחוק, הוא הוכיח שהוא צ'וקר סדרתי.
5. מבחינת מקסי, זה או שיעבור בטרייד או שיידחק אחורה.
6. מבחינת סגנון משחק, הוא תוקע את ההתקפה ובול הוג. מכיוון שגם אמביד אוהב להיתקע עם הכדור, שניים כאלה ביחד זה ממש יותר מדי לכל קבוצה.
7. אמביד לא שחקן של לתפוס לובים. מתי הארדן שיחק עם סנטר קלאסי בדיוק?
8. עוד דחיפה לאמביד לשחק יותר בחוץ במקום בצבע.
……….
לא ייצא מהשידוך הזה כלום, במקום לנצל את המצב עם סימונס להביא נכסים בריאים ומועילים מחליפים בעוד כוכב אידיוט.
אבל הם בחרו להביא את מורי, אז לא ניתן היה לצפות מהם למשהו אחר…

חגי "התותח" ניסני
06/02/2022 10:55:30

הטרלה מעולה אשכוס

אשך טמיר המקורי
06/02/2022 14:13:21

אני רציני לגמרי

Berch
06/02/2022 7:35:29

אחלה מעורב
אין לי בעיה שיטרידו את סימונס על ביסלי(מייקל) או במבה( מו)
רק שכבר יזיזו שם משהו
🤣

דוקטור רזי הופמן
06/02/2022 8:25:26
Reply to  Berch

תתבייש לך אתה, ממש הורס את המאבק העממי-ציבורי באסם…..

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/02/2022 8:24:43

מעורב מעולה, תודה רבה

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
06/02/2022 10:02:35

תודה רבה מנחם
ממעקב שטחי בתקופה האחרונה, באמת נראה שלהארדן נמאס מהנטס.
עדיין, אני נוטה להעריך שזה לא יהיה טרייד בחלון הנוכחי, כי זה יהיה רע לכל הצדדים, בעיקר לנטס.
הכי טוב לנטס במצב הנוכחי זה לבנות על דוראנט חוזר תותח, כמו שתמיד קרה, וסוחב את חבורת הדגנרטים שסביבו לריצת פלייאוף ארוכה.
את ההחלטות ישאירו לקיץ, יש אליפות ממשיכים כרגיל. אין אליפות, אז עושים סיין אנד טרייד שיאפשר לסגלים לרוץ
לקראת הפלייאוף הבא.
ליבי עם דוראנט, עד שמצא את הנחלה, נפל על שני פרימדונות יוצאות דופן גם במונחי nba.
אגב, הריצה שלו ל-mvp רק מתחזקת בעיניי…
איתו, הנטס ניתחו גם כשדוראנט שיחק עם ארבעה רוקיס, בלעדיו הם ברצף שלילי היסטורי שאפילו את סקרמנטו לא מנצחים.
לדעתי זה מראה עד כמה הוא מנהיג על המגרש, אבל מאכזב שהוא לא מצליח להנהיג גם מבחוץ ולמנוע את ההתרסקות הקולוסאלית הזו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל מילה בסלע.

אבג
אבג
06/02/2022 10:23:41

נפל?
בחר את הפרימדונות בעצמו. בטח את קיירי.
לברון לא התערב בשביל כרמלו כשהיה בלי קבוצה למרות שהם חברים. דוראנט העדיף את קיירי על סטף

yaniv
yaniv
06/02/2022 12:45:34
Reply to  אבג

בדיוק,זה לא רק שהוא ידע שזה מה שהוא רוצה הוא גם דאג שזה יתבצע,אז עכשיו להגיד איזה מסכן זה לא רלוונטי.
בדיוק כמו שתגיד איזה מסכן לברון ראס הורס לו עונה מטורפת.

אשך טמיר המקורי
06/02/2022 16:13:42
Reply to  yaniv

2+

אור
אור
06/02/2022 10:30:47

תודה מנחם, עם כמה שמדברים על השיפוט מה שקרה עם הקאבס וההורנטס זה הדבר הכי הזוי ובזוי שראיתי כבר הרבה זמן

עידו גילרי
06/02/2022 10:32:15
Reply to  אור

ולא ברור בעליל.

חגי "התותח" ניסני
06/02/2022 10:56:04
Reply to  אור

מה קרה?

עידו גילרי
06/02/2022 11:08:34

רוזיר קלע שלשה?

Zvika Bar-Lev
06/02/2022 12:05:07

אני אתבאס מפירוק החבילה בנטס, רק בשביל דוראנט. אבל ברמת הטיעון העקרוני, הארדן יכול בהחתט להגיד: באתי לפה כדי לרוץ לאליפות בשלישיית כוכבים, ומה שעושה קיירי זה דופק את הסיכוי לריצה כזאת, אז מצטער, אין לי מה לעשות פה. מכאן ועד סימון המטרה לנסות להביא אליפות עם אמביד הדרך לא רחוקה. זה לא אומר שיש סיכוי לעסקה, כי היא לגמרי שוברת את ברוקלין, אבל אולי יצא מזה שינוי חצי סיבוב בבורג של קיירי? לך תדע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zvika Bar-Lev

תשמע הנטס הן בין הקבוצות הבודדות בליגה שסימונס יכול לתת תרומה חיובית שם (לא מתחייב על הפלייאוף) יש אולי 5 כאלה בכל הליגה. הוא לא יצטרך לזרוק שם בכלל רק לתת הגנה, ריב ולמסור לדוראנט וקיירי, ככה גם ירשמו לו אס כמו שרשמו לסטוקטון על כל חצי מרחק של מלון 🙂 ויהיה לו אולי ממוצע טריפל עם 10 נק. הוא צריך 5 קליר פאתס כל משחק וזה ברוך השם לא חסר בליגה. ואז הוא יהיה לב ומנוע ויחזור לאולסטאר אם הנטס יהיו למעלה. הוא גם בניו יורק ימצא קרדשיאן חדשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב החלום זה שסימונס ינחת ביורוליג טו אקספוז הים חחחח יהיו לו שם ממוצעים מצחיקים

חגי "התותח" ניסני
06/02/2022 12:57:03

בוס עזוב. אף אחד לא יבין את הגאונות הבלתי נגמרת שלך בוס. אף אחד לא יבין שסימונס זה שחקן יורוליג משודרג.
בוס אגב אולי גם אני צריך להחליף את השם לאות הערכה אליך אבל מדוע אינך מגיב בשמך המלא והמהודר? אה בוס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יורוליג משודרג? יורוליג תחתית התכוונת. תחליף את השם לבוס תמיד צודק. יהיה לך מתאים.
את שמי המהודר אסור לומר לשווא הבנת? אז שלא תיפול במצווה יש לומר טזמ.

חגי "התותח" ניסני
06/02/2022 14:01:12

אפשר בקיצור לומר מגה אהבל. יותר נוח לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שוב דיברנו על זה אינך צריך להראות רפותך ברבים. אתה חלש בטראש טוק יותר ממה שאתה בהבנת כדורסל.
יהיה חלום לראות את סימונס ביורוליג או בנבחרת אוסטרליה באיזה טורניר. לא נגד נבחרת קונגו או איי שלמה אלא נגד איזה נבחרת אירופאית סבירה כמו ישראל אפילו אבל זה לא יקרה כי מה דאתה לא יודע סימונס יודע. יכול להצליח רק בליגת הקליר פאת לא בצפיפות בשאר העולם…
אה ואז מגיע הפלייאוף אופס

שחר אלוני
06/02/2022 13:50:37

מסכים שסימונס בגרסה האחרונה שהציג, לאמתאים לקבוצה עם שאיפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מנחם נחלשת בהבנת הנקרא אין קשר בין הקליעה של סימונס לזה שהוא מתאים לנטס. הוא צריך שם רק לעשות הגנה ולמסור לקיירי ודוראנט זה הוא מסוגל.

עגל
06/02/2022 13:12:30

מנחם קיירי לא אמר שבחיסון ישנם צ'יפים מיקרוסקופיים, הוא לא משוגע.
טרייד של אחד על אחד הארדן מול סימונס הוא לא מאוזן בעליל, קשה להאמין שיצא משהו כזה.
אמנם הארדן בירידה העונה אבל אני מאמין שאם הוא ידיע לפילי הוא יתעורר קצת וירים את הרמה.
קשה להאמין שלברון ישחק עם פציעה ויחמיר אותה, הוא גם לא יזרוק את כל העונה לפח, בכל זאת יש את שיא השיאים לשבור (השיא של קארים). מסקנה – הפציעה לא חמורה.

John
06/02/2022 13:34:29

יש פה משחק שח מט שמורי כל כך אוהב. אבל חייבים להבין את האסטרטגיה. לאמביד אין באמת חלון בלתי מוגבל. כל עונה שהוא לא פצוע ונעדר היא עונה שיש לנצל. כי אחרת, הארדן בקיץ יכול להגיע בסבבה שלו ואת סי ג'יי מקולם הוא יכול הביא מחר יחד עם עוד שחקן משלים או שניים. לכן הוא נכנס אול אין על הארדן, מתסיס את התקשורת על כמה מצבו קשה ללא דוראנט וקיירי (הארדן אגב מכחיש ב-100% את הדברים).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

כולם מכחישים גם דמיאן מכחיש ואומר שטוב לו בפורטלנד ופול גורג הכי שמח בעולם בOKC משפחתו מאושרת והוא רוצה להשתקע לשארית חייו שם

אור
אור
06/02/2022 14:40:36

יש מלחמת אינסיידרים בין שאמס (שעם או בלי קשר, לפי טראסט סוכנו הוא ריץ' פול) לבין ווז' שמדווח שהארדן רוצה להישאר (אבל על המגרש זה לא נראה ככה). ברוקלין די תקועים כי אם הוא יעזוב בקיץ הם לא יקבלו כלום מזה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
06/02/2022 14:43:15
Reply to  אור

לא כל כך פשוט לעזוב כשאתה רוצה סכומי כסף מסויימים וגם ללכת לשחק במקום ספציפי

אור
אור
06/02/2022 14:47:25

נכון. אני רק אומר שכבר אי אפשר לדעת למי להאמין, גם אם הוא רוצה לעזוב האם הנטס "יתקפלו" בשביל יריבה ישירה? ואם כן באיזה מחיר חוץ מסימונס הם יחליטו שזה שווה להם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

שמאס חבר תאגיד לא לפי טראסט. הוא חתם בתאגיד רשמית ובאופן גלוי.

אור
אור
06/02/2022 14:57:54

ברור לי פשוט לא הלכתי לוודא בעצמי. ונניח שהוא מחרטט מה ייצא לו מזה? גם ככה בנטס ובפילי יודעים את האמת והדיווחים האלה לא משפיעים עליהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

תשמע מבחינה הגיונית הנטס לא אמורים להעבירו ליריבה הישירה אבל ההגיון ממזמן לא קיים בליגה אז הכל יכול להיות.
היה לנו מרצה שכל הזמן שהיו שואלים אותו האם דבר כזה יכול להיות?
אז הוא היה עונה אני לא יודע אצלכם הכל יכול להיות 😂😂😂

אוהד ס"א
06/02/2022 14:33:40

מנחם תודה.
למה כולם עוסקים בטרייד על הארדן כשהבעיה היא קיירי?
האם לקיירי או לסרבן חיסון אחרר מותר לשחק ב- LA לדוגמא? (סתם, שואל בשביל חבר)

אור
אור
06/02/2022 14:35:45
Reply to  אוהד ס"א

מותר

Zivke
Zivke
06/02/2022 14:46:39

טרייד באמצע העונה על כוכבים בין 2 יריבות ישירות במזרח זה הזוי, אבל גם הסיטואציה הזויה. אם אני ברולקלין, עדיף לי להושיב את הארדן על הספסל ולא להעביר אותו לפילי תמורת בן סימונס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

עדיף בן סימונס על הארדן שלא משחק בטח עבור הנטס. בלי הארדן אין להם שום סיכוי לטבעת. הם גם תקועים עם טריידים.
תאר לך אם הם יכולים להנחית את גרמי גראנט וסימונס הם הביאו קצת גוף במקום הגופות של בלייק ולמרקוס בהגנה שאין להם כבר רגליים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

ואם יעצבנו את הארדן הוא יבוא ככה

https://www.google.com/search?q=fat+harden&oq=fat+harden&aqs=chrome..69i57.3060j0j7&client=ms-android-samsung-gs-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgdii=XH4JMme-BUA2sM&imgrc=b4D31V4s9kAxOM