ההיט יכולים לחזור לפסגת המזרח, וושינגטון רוצים לעשות סנסציה נגד פיניקס וקרב אולדסקול בין הלייקרס לניקס ביום שבת מעניין / עידו רבינוביץ

ההיט יכולים לחזור לפסגת המזרח, וושינגטון רוצים לעשות סנסציה נגד פיניקס וקרב אולדסקול בין הלייקרס לניקס ביום שבת מעניין / עידו רבינוביץ

אורלנדו מג'יק (41-12) – ממפיס גריזליס (18-36), 00:00

הגריזליס, שניצחו חמש מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם, מגיעים לאורלנדו למשחק נגד הקבוצה עם המאזן הגרוע בליגה.

למרות החיסרון של דילון ברוקס בזמן האחרון, הגריזליס של טיילור ג'נקינס ממשיכים להיות עקביים ביותר ולשמר על המקום השלישי הטבלת המערב. ג'ה מוראנט לא ירד מ-23 נקודות מאז ה-14 לינואר אף על פי ששני המשחקים האחרונים שלו נגמרו ללא קליעה אחת לשלוש מ-11 ניסיונות.

מוראנט הצטרף השבוע למארק גאסול כשחקנים היחידים שנבחרו לפתוח במשחק האולסטאר במדי הגריזליס. הוא קלע 23 נקודות והוסיף 9 אסיסטים במשחק האחרון מול הניקס, הניצחון ה-17 של ממפיס מחוץ לבית.

"יש לנו סיכוי לנצח כל משחק בשל הגדולה שהראנו במהלך העונה, כיחידים וכקבוצה" שיבח ג'נקינס את שחקניו לאחר הניצחון בניו יורק.

הם מגיעים למערכה מול אורלנדו כאשר הקבוצה מפלורידה בכושר הטוב ביותר שלה העונה. המג'יק עדיין מחזיקים במאזן הגרוע בליגה, אך ניצחו 3 מתוך 4 המשחקים האחרונים שלהם. המשחק האחרון שלהם, ניצחון על הפייסרס באינדיאנה, הראה ניצוצות של אופי מהקבוצה של ג'מאל מוזלי. שתי קליעות עונשין של גארי האריס בשניות הסיום הטו את כף המאזניים לטובת אורלנדו. האריס הוא אחד מהוטרנים היחידים בקבוצה הצעירה ונותן להם מנהיגות מסוימת, תפקיד חדש עבור מי שהיה שחקן משנה לאורך כל הקריירה שלו.

"אנחנו חשים שאנו מסוגלים להתמודד עם כל קבוצה, זה כיף לשחק עם הבחורים האלו וללמוד איך לנצח. שיחקנו בהרבה משחקים צמודים, אך המשענו להילחם ואנחנו תמיד נותנים לעצמנו סיכוי בדקות הסיום של המשחק" הצהיר האריס לאחר הקאמבק נגד אינדי.

ג'ונתן אייזיק, מרקל פולץ, אר.ג'יי המפטון, איטוון מור ומייקל קרטר וויליאמס יהיו חסרים אצל אורלנדו.

דילון ברוקס לבטח יישאר בצד וייתכן שג'ה יצטרף אליו בשל פציעה ברגלו.

הימור: ממפיס לוקחים ב-12 הפרש.

שארלוט הורנטס (25-28) – מיאמי היט (20-33), 02:00

משחק מסקרן בין שתי יריבות בית כאשר המיאמי היט מצפינים לשארלוט למפגש עם הצרעות.

ההיט יכולים לחזור ולהשתוות לשיקגו בולס במקום הראשון במזרח עם ניצחון הלילה. הם שברו רצף של שלושה הפסדים רצופים (הרצף השלישי הארוך ביותר שלהם מאז חודש נובמבר) עם ניצחון קליל על הסן אנטוניו ספרס בתוצאה 112:95. קייל לאורי חזר לאחר היעדרות של תשעה משחקים ולמרות משחק חלש ביותר שלו (2 נקודות ב-25 דקות), ההיט שמחים לקבל טעימה של החמישייה שלהם בשיא הכוח. ההיט התמודדו עם פציעות רבות לשחקני מפתח אך חוזרים לקו הבריאות וצפויים אף לקבל את ויקטור אולדיפו כחיזוק בזמן הקרוב.

לאולסטאר לשעבר יהיה קשה לקבל את הדקות המגיעות לו בסגל היציב של אריק ספולסטרה, שכן מצבת הגארדים עושה עבודה טובה מאוד לאחרונה. טיילר הירו בעיקר ממשיך להפציץ, מספר 14 של מיאמי קלע 24 נקודות חשובות מהספסל במשחק האחרון על אף שלא הצליח לצלוף אחת מדאונטאון. המשחק שלו נהיה ורסטילי יותר מיום ליום וזה ניכר גם בסטטיסטיקה כזו.

גם ההורנטס מנגד חוו רצף של שלושה הפסדים רצופים, כולל אחד כואב במיוחד אמש מול הקליבלנד קאבלירס. הם מחקו לחלוטין פער של 17 נקודות ועלו ליתרון שלוש נקודות בדקה האחרונה. אולם,הקאבס קלעו את ארבעת הנקודות האחרונות של המשחק וחמקו עם ניצחון נגד החבורה של ג'יימס בורגו.

כמו ההיט, הם גם קיבלו חזרה מהיעדרות ממושכת אולסטאר לשעבר בקו האחורי – גורדון היוורד, שקלע 7 נקודות ב-29 דקות המשחק הראשונות שלו מאז ה-21 לינואר.

"הוא נוכחות מרגיעה על הפרקט, הוא מביא יציבות, מאוד שמחנו לקבל אותו בחזרה למגרש" אמר בורגו בניסיון למצוא נקודות אור לאחר ההפסד הצורב מול האבירים של אוהיו.

עם חזרתו של היווארד לסגל, רק ג'יילן מקדניאלס מושבת אצל הצרעות הכחולות.

הרשימה אצל ההיט ארוכה בהרבה: פי.ג'יי טאקר, קיילב מרטין, מקס סטרוס, מרקיף מוריס, ויקטור אולדיפו, עומר יורטסבן וקייזי אוקפלה ישבו בחוץ אצל ספולסטרה.

הימור: מיאמי חומקים עם ניצחון ב-3.

וושינגטון וויזארדס (27-24) – פיניקס סאנס (10-41), 02:00

המכשפים של ווס אנסלד ג'וניור עשו כמה סנסציות כבר העונה, הם יקוו להוציא עוד שפן מהכובע הלילה כאשר הם מארחים את מוליכת הליגה מאריזונה ב-"קפיטל וואן ארינה".

הוויזארדס קטעו רצף של שישה הפסדים עם ניצחון עצום על הסיקסרס בפילדלפיה. דני גרין קלע שלשה כדי להוריד את ההפרש לנקודות עם קצת מעל שנייה על שעון המשחק, טייריס מאקסי עשה פאול מהיר על דינווידי, שקלע את שתי זריקות העונשין שלו וחתם את תוצאת המשחק 106:103. למרות הקליעות החשובות לגמור את הסיפור, דינווידי ממשיך את עונת הקליעה הרעה שלו עם 4/16 מהשדה. לפחות במשחק זה הוא כיפר על כך עם טריפל דאבל – 14 נקודות, 10 אסיסטים ו-12 קרשים (5 מהם בהתקפה).

מתלמדיו של אנסלד ג'וניור רחוקים חצי משחק ממיקום הפלייאין, יש להם ניצחון אחד פחות מהאטלנטה הוקס שבמקום העשירי בקונפרנס.

אותה אטלנטה הוקס קטעה את רצף 11 הניצחונות של הפיניקס סאנס, אותה וושינגטון פוגשת הלילה.

הקבוצה הטובה בליגה נפלו לטריי יאנג ועוזריו בצורה מפתיעה, כאשר יאנג ממטיר 43 נקודות יחד עם 6 שלשות חשובות במשחק הסנסציוני. 32 נקודות של השארפשוטר, דווין בוקר, מהצד השני לא הספיקו לפיניקס. השוטינג גארד של הסאנס נותן עוד עונה פנטסטית ומסייע לקבוצתו לשמור על פער נוח בפסגת הליגה, אך עדיין לא נבחר לחמישיית האולסטאר. בכל מקרה, נראה כי הסאנס אוהבים לשמור עצמם מתחת לראדר, באופן יחסי, ולפשוט לשחק כדורסל טוב במשחקים שבאמת משנים. המשחק מול אטלנטה פתח רצף של ארבעה משחקים מחוץ לבית, כולם נגד יריבות מהקו נפרנס המקביל (אטלנטה, וושינגטון, שיקגו ופילדלפיה). הם הפסידו העונה רק 3 פעמים ליריבה מהמזרח, יהיה מסקרן לראות מה יעשו בשלושת המערכות הקרבות.

פרנק קמינסקי, דאריו שאריץ', לאנדרי שאמט, עבדול נאדר וקמרון פיין בדו"ח הפציעות של הסאנס.

מאידך, רק בראדלי ביל יהיה על אזרחי אצל וושינגטון בשל פציעה בפרק כף היד.

הימור: אלך על הפתעה עם ניצחון של וושינגטון ב-6.

לוס אנג'לס לייקרס (28-25) – ניו יורק ניקס (28-24), 03:30

משחק בין שתיים מהקבוצות האייקוניות ביותר של הליגה, שתיהן מדשדשות במים פושרים לאחר ציפיות יותר גבוהות בפתיחת העונה. הניו יורק ניקס מגיעים לקליפורניה למשחק מול הלייקרס.

לאחר הפסד שובר לב ליריבה העירונית, הלוס אנג'לס קליפרס, הלייקרס מקווים להתאושש מול האורחים מניו יורק. אנטוני דייויס סוחב את קבוצתו בזהב-סגול עם היעדרו של קינג ג'יימס, 30 נקודות ו-17 כדורים חוזרים לא הספיקו לניצחון כאשר איידי החמיץ זריקה על הבאזר כדי לנצח את המשחק לאחר שנתן ללייקרס את היתרון עם 12 שניות לסיום רק כדי להפסיד לקליעה של רג'י ג'קסון.

הלייקרס בסכנה ממשית לשחק בטורניר הפלייאין העונה, שכן הם רחוקים 3.5 משחקים מהדנבר נאגטס על המקום השישי במערב ללא הרבה זמן לתיקונים.

מאידך, הניקס גם כן לא קרובים להבטיח את המיקום בפלייאוף כלל. למעשה, הם מחוץ לפלייאין כרגע במקום ה-12. הם הפסידו 7 מ-9 המשחקים האחרונים שלהם, כולל ביום רביעי האחרון מול הגריזליס. 53 נקודות משותפות מאוון פורנייה ואר.ג'יי בארט לא היו טובות דיו והצוות המסייע שוב כשל בצד ההתקפי. הלייקרס והניקס מדורגות אחת אחרי השנייה בדירוג ההתקפי העונה, מקומות 23 ו-24 בהתאמה.

הניקס יחסרו רק את חברו הותיק של ת'יבידו, דריק רוז, למשחק זה.

לברון ג'יימס, קנדריק נאן, ואקס הניקס כרמלו אנטוני, לא יהיו בסגל של פרנק ווגל בצד המארח.

הימור: ניצחון קשוח של הלייקרס ב-2.

פורטלנד טרייל בלייזרס (32-21) – מילווקי באקס (21-32), 05:00

האלופה היוצאת פוגשת את החלוצים מאורגון במשחק שפוטנציאלית יכול להחזיר אותם לשיוויון על המקום השני במזרח.

הבאקס מגיעים לאחר כמה ימים טובים של מנוחה, הם גברו על הוויארדס בראשון לחודש בתוצאה 112:98. הגריק פריק סיים עם עוד טריפל-דאבל של 33 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. עוד יום במשרד עבור אחד מהמועמדים החזקים ביותר לתואר MVP נוסף העונה. כל החמישייה של האיילים קלעו בספרות כפולות, כולל קריס מידלטון, שממשיך בכושר משחק הרגיל של "יום עסל יום בסל". 13 הנקודות שלו הגיעו ב-4/12 מהשדה ו-2/7 מחוץ לקשת. הוא קלע רק 4 מתוך 17 הזריקות האחרונות שהוא לקח מעבר לקשת. הבאקס חייבים אותו בכושר טוב על מנת לעשות ריצה מחודשת לפסגת ההר.

הבאקס ניצחון 5 מתוך 7 המשחקים האחרונים שלהם, אננטקונמפו הכריז כי הוא מרגיש שקבוצות מנסות אפילו יותר חזק נגד קבוצתו: "הם באים לצוד אותנו, הם מתרגשים כאשר הם רואים אותנו. כשהם רואים את שלטי האליפות, אנחנו מוכרחים לשחק קשה כל לילה ולבנות את זה כהרגל" אמר הסופרסטאר היווני של מילווקי.

הבלייזרס, שמגיעים למשחק עם מאזן הפוך בדיוק לשל הבאקס, גם במצב הפוך לחלוטין עם הסופרסטאר שלהם. ישנם רחשים ושמועות רבות לגבי זמנו של דמיאן לילארד בפורטלנד. הגארד המלהיב שהביא לבלייזרס כמה שנים טובות של התמודדות, מרגיש שהוא לא מקבל את העזרה הראויה לשחקן ברמתו.

לילארד לא שיחק מאז סוף דצמבר וגם חברו לקו האחורי, סי.ג'יי מקולום, פספס 18 משחקים בשל בעיה בריאה. הנהלת פורטלנד החליטה לבצע מהלך כאשר הם העבירו בטרייד את נורמן פאוול ורוברט קובינגטון עבור אריק בלדסו, קיאון ג'ונסון והצל של ג'סטיס ווינסלו. טרייד שקצת מראה סימני ויתור על הזמן הקרוב מצד פורטלנד עם ויתור על שני וטרנים שניתן לסמוך עליהם, במיוחד פאוול.

הבלייזרס הפסידו חמש רצופים מול מילווקי ו-9 מ-10 האחרונים נגד הבאקס.

ג'ורג' היל וברוק לופז לא יתלבשו הלילה אצל מייק בודנהולצר והבאקס.

מנגד, אל לילארד חוברים גם נאזיר ליטל (סיים את העונה), לארי נאנס ג'וניור וקודי זלר.

הימור: מילווקי משייטים לניצחון ב-28.

סקרמנטו קינגס (35-19) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (34-17), 05:00

המשחק הראשון בין הקינגס לת'אנדר השנה היה ב-13 לנובמבר. אוקיסיי ניצחו ב-2 נקודות וחתמו רצף של ארבעה ניצחונות רצופים.

כעת, הם מגיעים חזרה למשחק מול סקרמנטו עם שלושה ניצחונות עוקבים ביד במטרה להשיג את הרביעי פעם נוספת.

שחקניו של מארק דייגנולט גברו על המאבריקס והבלייזרס (פעמיים) בשבוע החולף, זאת ללא שיי גיליג'יוס אלכנסדר, הסטאר הגדול של הת'אנדר שהחמיץ בדיוק את שלושת המשחקים הללו. לו דורט לקח על עצמו את הנטל ההתקפי בהיעדרו של שג"א, הוא קלע מעל 23 נקודות בממוצע בשלושת הקרבות האלו, כולל 14 נקודות בהארכה מול המאבריקס (קלעו 17 סה"כ כקבוצה בתוספת הזמן).

הקינגס מגיעים להארכה לאחר הפסד ליריבת קליפורניה, הגולדן סטייט ווריורס. 51 נקודות משותפות של האריסון בארנס ודביון מיטשל שמרו על המשחק צמוד יחסית, אך לא הייתה להם דרך להתמודד עם העומק וכוח האש של הלוחמים מהמפרץ.

הקינגס מקווים לקבל את הגארד הנפיץ שלהם, דיארון פוקס, בקרוב. הוא פספס את שבעת המשחקים האחרונים שלהם עם פציעה בקרסול. יחד עמו ברשימת הפצועים גם מרווין באגלי וטרנס דייויס.

בצד השני מצטרפים אל שיי גם אזייאה רובי, אארון וויגינס, ויט קרגצ'י וג'רמייה רובינסון-ארל.

הימור: אוקיסיי מנצחים ב-7.

לפוסט הזה יש 102 תגובות

  1. תודה עידו,
    יתנו לראס לככב היום כדי להעלות את הסיכוי הקטן שימצא עליו טרייד, אולי אפילו עם הניקס.
    הוא יעשה 25 נקודות ב 45 אחוז אפקטיבי וישאיר את הלייקרס בתמונה במשחק מרכז טבלה ומטה

    1. שחר ראס יכול לככב רק בקרקס או באולמיפאדה בתחרות יידוי פטיש, על המגרש אין לו מה לתרום, אף אחת לא תגע באפס ובצדק. ווגל צריל להוריד אותו מהפארקט אבל כנראה אין לו סמכות לעשות את זה

      1. גם לא אני אבל לפי כל הסימנים אמור להיות טרייד עד יום ה. קשה לי להאמין שזה סתם הפרסומים במיוחד שדרשו מהליגה לחקור כי דבר כזה קורה רק אם יודעים שיש טרייד וחא סתם על שמועות.
        יאללה שיהיה כבר שנברך על המוגמר הארדן על סימונס😎

          1. אחד על אחד לא הייתי מחליף את סימונס בחתול של השכנה של מנחם.אם טרייד כזה יצא לפועל ברוקלין יבקשו את מקסי ובחירות בנוסף

            1. לחתול של השכנה גם לא צריך לשלם 30 מליון דולר לעונה.
              ה GM שסימונס נוחת אצלו צריך להיות מפוטר עוד באותו הרגע.

            2. סימונס יכול להיות שחקן משלים חמוד הגנה וריבאונד ומשגל לאחור זה מה שצריך ממנו בקבוצה של גאנרס כמו הנטס יכול להתאים להם דווקא

            3. הוא בשום מקום לא חוזה מקס אבל אני חושב שהוא בהחלט יכול לתרום כשחקן משלים מצויין בנטס

            4. הוא לא יכול לתרום כלום. אם האפקט שסטף יוצר זה ריווח סימונס יוצר אפקט הפוך. ציפוף. והוא זורק 35% מהקו. הליגה למדה את האפס הזה. חוץ מזה שנראה לך שברוקלין צריכה עוד הד קייס לא מספיק לה קיירי?
              אני לא מאמין לזה. מאוד אופתע אם זה יקרה. אלא אם כן הארדן איים על ראשי הנטס שלא ישחק יותר ובנוסף יש לו סעיף הסכמה על טריידים בחוזה. ברור שבא לו להתחבר עם אמביד אבל ברוקלין צריכה ממש להאנס כדי לעשות את הטרייד המגוחך הזה.

            5. מסכים עם דה-טרול, זה יגמור את הפרויקט בברוקלין, ודוראנט יחפש להקים פרויקט אחר

    1. יאללה אחד על אחד תביאו
      הייתי מעדיף שהארדן יישאר מבאס לחשוב שיילך אבל הוא עושה ברוגז אז אין ברירה, שיעבור
      סימונס יהיה מצויין לנטס, פיזי וחכם.

      1. אחד על אחד לא הייתי מחליף את סימונס בחתול של השכנה של מנחם.אם טרייד כזה יצא לפועל ברוקלין יבקשו את מקסי ובחירות בנוסף

      2. לא מאמין שמישהו ביקום עד כדי כך מטומטם לקחת את סימונס ועוד יותר מזה לתת עליו את הארדן.
        שמועות לגבי סימונס יכולות לבוא מהרבה כיוונים לדעתי ריץ' פול עובד שעות נוספות להפוך את הלקוח שלו לרלוונטי. מפעיל את מר שמועתי. זה כמו מישהו שנתקע עם מניה זבל וזורק ידיעה לעיתון כדי שמישהו יקח אותה ממנו.

    2. אני בכלל לא בטוח שזה טוב לכם.
      הארדן אשפה רצינית.
      אופי חרא תמיד היה לו, עכשיו הוא גם לא שווה כלום על המגרש.
      מקסי או יעבור או ייתקע מאחוריו.
      הארדן תוקע לגמרי את הההתקפה ועם אמביד שגם אוהב לעשות זאת יהיו לכם שניים כאלה.
      הקהל של פילי אוהב מאמץ והארדן זה 0% מאמץ.
      מורי מזיין אתכם, אתם מחליפים רעל ברעל.

  2. כשראיתי את הכותרת על הרצון של וושינגטון לנצח את פיניקס גחכתי אבל אחר כך ראיתי שביל לא ישחק. אז יש סיכוי.

    1. אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל הסאנס כיום הם המועדון והקבוצה מספר 1 בליגה ובהפרש, תענוג לאוהדי הסאנס לראות את הקבוצה אחרי שנות הייאוש תחת סארבר. מבחינת סגל הקבוצה בנוייה מדהים חזקה בכל עמדה, אני עדיין מאמין בפציעה של פול כיוון שהוא משחק הרבה יותר מדי דקות

  3. אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל זה לא נשמע כמו טרייד כל כך רע לברוקלין כשמסתכלים על היכולת הנוכחית של הארדן. נראה מה הם ידרשו בנוסף… זה טרייד מסקרן לא רק בגלל השחקנים המעורבים אלא כי אלו 2 מתחרות ישירות. אז כל מה שאתה מעביר לקבוצה השניה יכול להיות מה שיעיף אותך מהפלייאוף

    1. היכולת של הארדן נוראית העונה הוא איטי וכבד מהשחקן שהכרנו, צריך לזכור הוא בן 32 עם קונדישינג נוראי ומגיע פעם אחר פעם לליגה בעודף משקל

    2. מדויק ולכן הם לא יעשו את זה.
      אני דוקא מריח שמההתפרקות של פורטלנד יכול להגיע פתאום איזה לילארד על הארדן. מעניין אם להארדן יש בחוזה זכות סרוב על הקבוצה שאליה מטרידים אותו.

      1. פורטלנד הולכת לבנייה מחדש אין לה שום סיבה לקחת את הארדן על לילארד, אבל יש שם הנהלה כל כך מפגרת שלא יפתיע אוצי

        1. לילארד על חוזה ל 4 שנים.
          הארדן זה חוזה נגמר ויפנה מקום מתחת לתקרה מהר.
          מאוד הגיוני מבחינתם לעשות את זה.

        2. בוא נגיד אם אני ברוקלין אני בחיים לא יוצר מולי מפלצת בדמות אמביד + הארדן. זה כאילו שברוקלין נותת במו ידיה את סיכויי האליפות לפילי. זה יכול לקרות רק בתרחיש שהארדן שם אולטימטום שחא ישחק ושגם יש לו בחוזה סעיף הסכמה על כל טרייד שמתבצע עליו. וגם אז זה עדין לא הגיוני.

          1. זה ברור שזו לא העדיפות הראשונה של ברוקלין, אבל כשהם משחק אחד מהפליי אין, הם יהיו לחוצים על שינוי. לדעתי הם יבקשו עוד נכסים, גם כדי להחליש את פילי, ואז זה אולי יצא לפועל

      2. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y3w7hd9j
        כלומר זה עושה שכל לילארד על חוזה ל שנים ואם פורטלנד הולכים לבניה מחדש מפרקים נכסים כדי להם לקחת חוזה קצר כמו של הארדן. וגם ברוקלין לא מקבלת את הארדן מולה בדרך לגמר.
        לא נראה הגיוני הטרייד הזה של הארדן על סימונס זה נראה יותר כמו הפצת שמועות מכוונת להפוך את סימונס לרלוונטי

        1. אם לילארד היה סוס מת היה היגיון בלקחת את הארדן ואפילו להסכים איתו שהוא לא משחק. מאחר וללילארד יש עדיין ערך, לדעתי פורטלנד לא יהיו כאלו מטומטמים. אם כי, כמו שברוך כבר אמר, שום דבר לא יפתיע אותי

            1. טוב עכשיו הודיעו שאולי יחזור היום.

            2. איזה עוד בבון שצווח כל לילה אתם מכירים ?

  4. שאלה
    לפני כמה זמן דיווחו שאבדיה אחד מ 12 שחקנים שלא פספסו משחק
    אשמח לדעת מי הם אלו שעדיין לא פספסו משחק
    שמות או הפנייה
    תודה מראש

    1. כבר עניתי לך בפעם שעברה ששאלת…
      כריס פול
      מיקאל ברידג'ס
      ראסל ווסטברוק
      קוון לוני
      באדי הילד
      אריק בלדסו
      סאדיק ביי
      פרץ ווגנר
      מאליק ביזלי
      דווייט פאוול
      ודני.

  5. במשפט 'וושינגטון וויזארדס היא קבוצה שמבזה את מקצוע הכדורסל' יש מילה אחת שאינה במקומה והיא המילה 'קבוצה'.
    אוסף של שחקני כדורסל לא מחוברים, לא מאומנים, לא מאמינים.
    מביש

      1. מצטער חביבי, בכלל לא ברור לי מדוע אתה עם הניקס?
        אתה יודע, יש בעייה עם אנשים יהירים שחושבים שהם יודעים הכל יותר טוב מכולם.
        בניקס יש יותר מדיי אנשים כאלה לאורך השנים ויש גם חוסר מזל כמובן.
        הקבוצה הכי יקרה באן בי איי עם רק שתי אליפויות?
        משהו שמה לא עובד.

        1. מה פתאום, לא מאמין בו בכלל. גם אין סיכוי שאנחנו מוותרים על בארט.
          אבל רנדל כנראה יילך, ואז למה לא פוקס.
          בכל מקרה הייתי הולך על מה שהתכוונו כבר מהתחלה, על פי פרסומים זרים. ברונסון זה האיש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט