המאבס גוברים על פילי, תבוסה לנטס ביוטה, ונצחונות גם לקאבס, בוסטון, שיקאגו וטורונטו ביום שישי הגדול! / דור בלוך

המאבס גוברים על פילי, תבוסה לנטס ביוטה, ונצחונות גם לקאבס, בוסטון, שיקאגו וטורונטו ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שארלוט הורנטס 101 (25-28) – קליבלנד קאבלירס 102 (21-32):

משחק של שתי מחציות בשארלוט ובסופו קליבלנד ממשיכה את המומנטום שלה ולוקחת ניצחון חשוב בעונת פריצה שיכולה להיות התחלה של תקופה טובה באוהיו.

שארלוט פתחה היטב והובילה ב-10 בתחילת הרבע השני, אבל אז נתקעה לחלוטין בהתקפה ואפשרה לקליבלנד לחזור כאשר 32.6% משלוש מסמלים את היכולת ההתקפית שלה בהמשך הערב הזה. קליבלנד השתלטה על המשחק ושלשה של קווין לאב ברבע השלישי העלתה אותה כבר ליתרון 14, שצמח והגיע עד 17 ברבע הרביעי עם שלשה נוספת של הפורוורד.

אבל שארלוט לא אמרה נואש, שלשות רצופות של רוזייר ואוברה החזירו אותה לחד ספרתי, אוקורו ענה בשלשה משלו כדי להחזיר את היתרון ל-10, אבל רוזייר עם שלשה ונקודה נוספת על טכנית של אד דיוויס, ולאחריו עוד 2 מהקו של ברידג'ס הורידו ל-4. מובלי עם אלי אופ נהדר החזיר ל-6, וברנדון גודווין עם שלשה קבע יתרון 7 3 דקות לסיום.

שארלוט שכאמור קלעה לא טוב במשחק הזה התעוררה 2 דקות לסיום, ושלשות רצופות של וושינגטון עם 2 ואוברה עם עוד אחת העלו את ההורנטס ליתרון 3 46 שניות לסיום. זה לא היה הסוף לתהפוכות במשחק הזה, לאב החטיא לייאפ אבל ג'ארט אלן תיקן וצימק לנקודה, רוזייר החטיא שלשה, ולקליבלנד הייתה התקפה אחרונה בפיגור נקודה. הקאבס הלכו לגודווין שהחטיא, אבל לאב לקח את הכדור החוזר, סחט עבירה מרוזייר, ושמר על קור הרוח מהקו כדי להבטיח את נצחון הקאבס.

רוזייר סיים עם 24 לא יעילות ב-4 מ-14 מהשדה, וכמוהו קלי אוברה שקלע 21 ב-4 מ-13. לונזו בול הוסיף 15 ב-5 מ-14 בעוד היוורד היה איום ונורא עם 3 מ-13 כך שבהתחשב בערב הקליעה של כל הכוכבים שלה, שארלוט יכולה להיות דיי מרוצה מהמשחק שלה.

בצד השני ג'ארט אלן עם 29 ו-22 ריבאונדים נהנה ממשחק מפלצתי בעוד מובלי היה שקט יותר עם 8 ו-8 בלבד. קווין לאב היה הג'וקר כשעלה מהספסל וקלע 25 ב-26 דקות עם 9 ריבאונדים וסייע לקליבלנד לצאת עם ה-W.

דטרויט פיסטונס 93 (40-12) – בוסטון סלטיקס 102 (25-29):

רבע ראשון של 28 נקודות אפשר לבוסטון לפתוח פער שרק הלך וגדל עד הרבע הרביעי בו הסלטיקס אפשרו לפיסטונס לקלוע 37, קרוב ל-50% מהנקודות שלהם במשחק כולו טו סמולר דה השפלה מעט אבל לא יותר מזה.

הפיסטונס עם ערב התקפי באמת עלוב קלעו ב-32.7% מהשדה, אבל ב-38.5% משלוש, מה ששם אותם על אחוזי 2 מהגרועים שראיתי בשנים האחרונות בליגה.

דיאלו וביי הובילו את הפיסטונס עם 21 בעוד גראנט סבל מערב נורא של 3 מ-12 מהשדה ל-10נקודות. בצד השני טייטום עם 24 ב-28 דקות, הוביל את הסלטיקס.

אינדיאנה פייסרס 115 (35-19) – שיקאגו בולס 122 (19-33):

סל של כריס דוארטה בתחילת הרבע הרביעי צמצם את הפער לנקודה לטובת שיקאגו, אבל זה הכי קרוב שאינדיאנה הגיעה במשחק הזה. 4 רצופות של דרוזן קבעו יתרון 5 לבולס ומכאן והלאה הפייסרס התקרבו כל פעם רק כדי לראות את שיקאגו עונה במהלך התקפי טוב ששמר על פער בטוח ודאנק ענק של דוסומונו סגר עניין 16 שניות לסיום.

הבולס סבלו מערב מחריד של 23% משלוש, אבל המיד ריינג' אפשר להם לשמור על אחוזי שדה של 54.4% ולהבטיח בסופו של דבר את הנצחון, לצד יתרון בריבאונדים ואיבודי כדור שנתנו להם עוד כמה התקפות יקרות בסיכום הכללי.

כריס לוורט התפוצץ במשחק הזה עם 42 לפייסרס עם שלשה אחת בלבד, שלא הספיקו. טיילור היה טוב מאוד עם 21 באחוזים טובים וושינגטון ג'וניור הוסיף 17 מהספסל באחוזים טובים.

בצד השני ווץ' באולי משחקו הטוב ביותר בשיקאגו נהנה מההרכב הנמוך של הפייסרס שחסרו את סאבוניס וטרנר כדי לקלוע 36 ב-16 מ-21 מהשדה, כשהוא מוסיף גם 17 ריבאונדים. דרוזן הוסיף 31 ללא שלשה.

טורונטו רפטורס 125 (23-28) – אטלנטה הוקס 114 (27-25):

יאנג דווקא שיחק בבאק טו באק, אבל העייפות ניכרה עליו ועל כל ההוקס שהתקרבו לקראת הסיום, אבל ראו את סקוטי בארנס מבטיח לקבוצתו את הנצחון, עם סל, אסיסט, ושלשה 49 שניות לסיום שסגרה את הסיפור סופית.

הרפטורס נהנו מערב התקפי ענק או אולי מערב הגנתי חלש של ההוקס, הבעיה ממנה סבלו לאורך רוב העונה הנוכחית, וקלעו 63% משלוש ו-57% מהשדה בסה"כ. 17 איבודים של הרפטורס למול 9 בלבד של ההוקס אפשרו לאורחים להישאר במשחק אבל כאמור זה לא הספיק.

קולינס והאנטר סיימו עם 23, יאנג הוסיף 22, ובוגדנוביץ' הוסיף 18 מהספסל למפסידים. סיאקאם התפוצץ והמשיך את המומנטום הנהדר שלו שמזכיר נשכחות מלפני שנתיים ו-3, עם 33 נקודות ואן וליט הוסיף 26, טרנט קלע 19 וסקוטי בארנס עם סיום נהדר סיים עם 16 ו-9 ריבאונדים ויהיה מעניין מה עוד הבחור הצעיר הזה מסוגל לעשות.

סן אנטוניו ספרס 131 (34-20) – יוסטון רוקטס 106 (37-15):

הספרס האומללים קיבלו את היריבה הנוחה ביותר שאפשר להעלות על הדעת וניצלו את ההזדמנות אחרי מחצית ראשונה קרובה, הם עלו לרבע הרביעי ופירקו את הרוקטס 23-40 וזה היה המשחק.

בערב שבו הספרס המוגבלים למדי התקפית מסיימים עם 57% מהשדה, אתה מבין שאין שום סיכוי שהם יפסידו את המשחק אבל אין גם הרבה מה ללמוד מזה לעתיד.

שנגון עלה מהספסל וקלע 18ואפשר רק להצטער שהסנטר המבטיח הזה נבחר על ידי הרוקטס בעוד היו כל כך הרבה קבוצות מתפקדות יותר שיכלו לבחור בו. כריסטופר הוסיף 23, שניהם מהספסל בעוד שחקני החמישיה של הרוקטס היו חלשים להחריד כולל ג'יילן גרין שסיים עם 12.

בצד השני קלדון ג'ונסון סיים עם 28, פולטל הוסיף 21, ואפילו דאג מקדרמוט להט עם 5 מ-6 לשלוש וסיים עם 19 ב-19 דקות.

יוטה ג'אז 125 (21-32) – ברוקלין נטס 102 (22-30):

מיטשל חזר ביוטה, והארדן וכמובן דוראנט עעדרו בברוקלין מה שאפשר ליוטה להשיג ניצחון גדול, וחשוב שאולי ייצר מומנטום מחודש למורמונים בעוד ברוקלין ממשיכה לשקוע ותחכה לחזרת הפצועים ואולי למהלך ביי אווט מוצלח שיתניע מחדש את העונה שלה כי כרגע זה נראה רע מאוד.

יוטה קפצה ליתרון ברבע הראשון, שעלה עד כדי 34 ברבע הרביעי לפני שברוקלין צמצמה מעט בגרבג' טיים, אבל זה באמת היה משחק מחריד של האורחים שאפשרו לג'אז לקלוע ב-57% מהשדה ולשלוט בריבאונד.

תומאס ניצל את הרפיון של סוף המשחק כדי לעלות מהספסל ולקלוע 30 ב-11 מ-19 מהשדה ויהיה מעניין לראות אם זה משהו שברוקלין תשתמש בו יותר גם במשחקים תחרותיים. קיירי ארווינג, שחושב שכדור הארץ שטוח ומתנגד לחיסונים (רק כדי להבין באיזה חברה מתנגדי החיסונים המסוכנים לבריאות הציבור נמצאים), סיים עם 15 ב-6 מ-20 מהשדה.

מיטשל חזר ויצא למשחק כמלוע של תותח וסיים עם 27 נקודות ב-22 דקות כולל 6 מ-7 לשלוש. וואו. בוגדנוביץ' הוסיף 19, וקונלי 14, בעוד פאושל עולה מהספסל וקולע 16 ווויטסייד מוסיף 15 משלו מהספסל.

דנבר נאגטס 105 (24-28) – ניו אורלינס פליקנס 113 (32-20):

18 נקודות מ-25 שלו במשחק כולו אפשרו להרברט ג'ונס לסחוב את ניו אורלינס לנצחון חוץ במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, והתאפיין באחוזי 2 נהדרים של הפליקנס (56% מהשדה) לעומת אחוזי שלוש חלשים (32%), ושליטה בריבאונד של האורחים.

המשחק הצמוד נמשך לכל אורך המשחק, אבל הנאגטס פשוט לא צליחו להשיג עצירות, והרברט ג'ונס שמר על קור הרוח מהקו בדקות האחרונות כשהוא קולע את 6 הנקודות האחרונות של קבוצתו כדי להבטיח את הנצחון.

יוקיץ' סיים עם 25 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים באחוזים נהדרים, מוריס הוסיף 19 ובארטון קלע 17, אבל הנאגטס פשוט קצרים מדי, והם נאלצו לתת לברין פורבס כמשל 11 זריקות בערב של 2 מ-11 מהשדה.

ובצד השני ג'ונס עם התפוצצות לא צפויה ברבע הרביעי סיים עם 25, וולנצ'יונס היה טוב ויציב כהרגלו עם 18, הייז הוסיף 22 ו-11 ריבאונדים ואינגרם סיים עם 23 למנצחים.

דאלאס מאבריקס 107 (23-30) – פילדלפיה 76'ס 98 (21-31):

גם כאן דמשחק של שתי מחציות כאשר לוקה גובר על אמביד שבבירור נראה מוגבל וכואב בגבו.

פילי פתחה עם הגנה טובה שעצרה את דאלאס על 24 ברבע הראשון, אבל נתקעה בעצמה ברבע השלישי עם 15 דקות בלבד כאשר משחק מצוין של פאוול בשני הצדדים ושל בראנסון מאפשר לדאלאס שכמעט לא הסתייעה בספסל של הערב בצורה אפקטיבית לפתוח פער עליו שמרה ברבע הרביעי בדרך לנצחון יוקרתי.

אמביד עם 27 ו-13 ריבאונדים הוביל את דאלאס אבל לא היה הנוכחות ההגנתית הרגילה שלו בצבע במחצית השניה. מקסי היה טוב בשני הצדדים והוסיף 18, אבל לפילדלפיה בצורה מאוד מובהקת פשוט חסר שחקן.

בצד השני לוקה הראה את הקסם הרגיל עם 33, 15 אסיסטים ו-13 ריבאונדים, בולוק הוסיף 20, פאוול תרם 14, ובראנסון קלע 19 והראה למה הוא נחשב אחד המלפפונים החמים בתקופת הטרייד דדליין.

ולא ניפרד בלי להזכיר את האירוע הביזארי הבא (המשחק הופסק ל-40 דקות, תודה ליונתן על הסרטון).

פורטלנד טרייל בלייזרס 93 (32-21) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 96 (34-17):

במשחק חלש שתי קבוצות חלשות נלחמו על הזכות להפסיד ובסופו של דבר פורטלנד ניצחה, כלומר הפסידה. הטרייל בלייזרס קלעו 18% משלוש מה שסייע להם להבטיח את ההפסד. הת'אנדר כבר עם נצחון 3 רצוף שמסכן את מעמדם בתחתית הליגה.

1 מ-2 של דורט 3 שניות לסיום השאירו לפורטלנד סיכוי לכפות הארכה אבל סימונס החטיא את שלשת הייאוש ואוקלהומה יוצאת עם ה-W מאורגון.

מקאלום וסימונס סיימו עם 19כל אחד אבל היו מחרידים מהשדה עם 2 מ-15 מצטבר מ-3. נרקיץ' הוסיף 14 וסנל סיים עם 13. בצד השני דורט עם 23הוביל את הת'אנדר, גידי הוסיף 16 והוא ממשיך לצבור ביטחון ויכול להיות נכס של ממש עבור הת'אנדר.

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. פייייי… איזה סיקור מהיר. תודה רבה דור.
    *
    מדברים על טרייד של הארדן על סימונס וזה לא כל כך הגיוני לנטס. מי ייקלע בתקופה שבה דוראנט פצוע וקיירי עדיין לא משחק במשחקי בית או סתם לא מפוקס כמו היום?

    1. If Harden is in danger of actively sabotaging what the Nets want to build, as Charania reports here, the Sixers don’t believe they should have to give up more than a multi-time All-Star in Simmons to get a deal done before February 10th. “Brooklyn would love to get a 25-year old, multi-time All-Star who is under contract for multiple years in exchange for a guy who is unhappy and not under contract long term,” one source said. –

      76ers expecting Ben Simmons to be enough to close a deal for James Harden

      זה קצת יותר מדיבור נראה לי זה בא מהתאגיד והארדן לא היה היום במשחק של הנטס גם על הספסל.
      פעם צחקתי על זה היום אני מאמין לזה 10 אחוז. הלוואי וזה נכון שיקחו גם את דני גרין אני נותן להם מתנה על חשבון הבית

      1. שימון
        אתה כמו סוחר פרסי שמנסה להחליף שטיח פרסי מזוייף שעשו "בעבודת יד מסין" בשטיח אנגורה אוריגינל….
        חמינאי צוחק בשרותים אחרי חצי שעה שהוא עומד שם מטפטף…
        לא הייתי קונה ממך אפילו זבוב מת…
        🙂

          1. דריי גרין?
            איפה חותמים? לוקח אותו ואת החוזה שלו. אבל אתה מנסה למכור לי את הגופה של דני וז לך חפש פרייר אחר.
            🙂

  2. תודה רבה על הסיקור, רק דבר אחד אני לא מבין.
    נכון, יש שחקן אחד, די אהבל שחושב שהעולם שטוח וממש במקרה, הוא גם מתנגד לחיסון.
    למה היה לך צורך להוסיף את הדיעה שלך והכללה הגורפת על "מתנגדי החיסונים"?
    ולמה זה צריך להיות אישיו כשמדברים על כדורסל?
    .

    הסטריאוטיפ המפגר הזה שנבנה, משליך עליי באופן ישיר, ככה מקטלגים אותי "מתנגד חיסונים".
    העניין הוא, שמעולם לא התנגדי לחיסונים, אפילו התחסנתי בכמה לפני שטסתי למזרח.
    פשוט מאוד, גם לפני שהומצא החיסון המהולל שהציל את העולם (לא באמת) היה ידוע שלאדם צעיר ובריא הסיכוי נמוך עד כמעט לא קיים לפתח מחלה קשה או למות מהוירוס האימתני.
    אז הייתי חיובי, עבר לי בקלות, למה שלא אסמוך על הגוף שלי שיוכל להתמודד להבא?!
    למה להוסיף "גלגלי עזר" שאין בהם צורך?!
    .

    מה שחיזק את הבחירה שלי לא להתחסן, זו העובדה הפשוטה שגם מי שמתחסן נדבק ומדבק, כך שהבחירה שלי הופכת קצת פחות "אגואיסטית".
    מי שמתחסן אמור להגן על עצמו נטו ושלא ינסו למכור לי שאנשים מתחסנים משיקולים אלטרואיסטיים, אני אקח אחריות על עצמי, תודה.
    עם זאת, אני מקבל את הטענה ש"מתנגדי החיסונים" הללו עלולים "להציף" את בתי החולים, דבר שבאמת לא הוגן.
    הייתי מציע לממשלה להחיל את עלות הטיפול של ימי האשפוז על אותם לא מתחסנים מבחירה ולא מכורח, זו סנקציה הולמת למי שמוכן לקחת את הסיכון על עצמו ובזה לגמור עם הסאגה.
    .

    דיעה של אדם לא אהבל שמכיר בעובדה שהעולם הוא עגול ובטוח שיש גם מטומטמים גמורים שמתחסנים.

    1. עדיין מתחסנים חולים הרבה פחות מלא מתחסנים. ועדיף גם לאדם בריא להתחסן כי גם לאנשים בריאים יש יותר סיכוי לחלות במחלה משמעותית בלי חיסון מאשר עם חיסון, ובנוסף לכך הסיכוי גם לבריטים וגם לילדים להיפגע מהמחלה גדול משמעותיות יותר מאשר להיפגע מהחיסון.

      במחקר אמריקני שכלל 8.7 מיליון ילדים מחוסנים לא היה ילד אחד שהיה צריך אשפוז כשלכמאה היו חום והקאות ואחד-עשר קיבלו דלקת קלה בשריר הלב. הסיכוי של בוגר וילד בריאים להיפגע מהמחלה הוא הרבה יותר מאשר 1/8.7 מיליון כשהסיוכוי להיפגע מהחיסון אף נמוך מיחס זה…
      ויש לא מעט מתחסנים כמוני שמתחסנים גם כדי לא לפגוע באחרים. אותם כאלו שמוכנים לתת למשל כליה לאחריןמאזבוודאי שיחשבו על אחרים גם לגבי החיסון

  3. אתה ממש רגיש…וזה לא מעניין אם אתה מתנגד לחיסון, תשאיר את זה בחוץ בבקשה.

    אמביד לא יחזיק פלייאוף שלם אז אפשר להוריד עוד קבוצה מלוח המועמדות
    הקליפרס נראים מאוד מעניינים במיוחד אם קוואי חוזר

    1. קאווי חוזר בעונה הבאה גם גורג כנראה. גם אם אמביד יחזיק פלייאוף שלם ויתן 50 נק אין לפילי הזאת יותר מסיב שני כל עוד מקסי לא קופץ רמה.
      מקסי משחק בהרבה משחקים מפוחד מוסר יותר מידי.
      יש 4 רציניות נטס לייקרס באקס סאנס. היתר לא במשחק. אם הארדן יגיע אז גם פילי כנראה.

    2. ברבור יקר, זה מה ביקשתי מהמסקר הנחמד, להשאיר את דיעותיו לגבי מי שלא מתחסן בחוץ בבקשה, כמו שאתה ביקשת.
      כנראה פספסת את החלק הזה 🙄

  4. תודה רבה דור אחלה סיקור. פורטלנד התחילו בצניחה חופשית, יעברו אותנו בבחירה וחבל. בשקנאים ננוחם. קליבלנד אדירים, מת עליהם.
    .
    בעניין הארדן – לא יודע אם השמועות נכונות, אבל אם כן – מה אמורה להיות הסיבה לכך? למה הארדן, לכאורה, רוצה ללכת?

  5. לגבי טרייד על הארדן, סורי, אם אני הקומיש והיה טרייד הייתי מודיע מראש שאם יש טרייד אני מתחיל בחקירה רצינית לראות אם הוא כשר. אם יגלו שכן, סבבה, יש אישור, אם לא, שתי הקבוצות ייקנסו ויורדו להן נקודות. זה מה שאני הייתי עושה.

        1. זה ששמעון לא כשר זה ברור.
          אבל על מה אתה בעצם רוצה להעניש את ברוקלין?
          בוא נניח לרגע שמצאת הודעות בין הארדן לאנשים בהנהלת הסיקסרס.

            1. אהה בסדר אז שוב יצאת אידיוט?
              סליחה – הרקדת אותי לחליל שלך.

            2. זו בחירה שלך לרקוד ומי שיצא ממנה כגס רוח זה אתה והגרורות שלך.

            3. אגב, אני שוב ממליץ על איבחון מקצועי, חושב שזה יכול לעזור לך.

            4. חשבתי שכבר אבחנת ובכל הנוגע לגסות רוח אתה מוביל בפער גדול על כולם.

            5. תאמין לי שאבחנה מקצועית תקל עליך את החיים.
              אתה לא צריך להתבייש בבעיות אובייקטיביות שיש לך כמו שאני לא מתבייש בשלי ויש פה עוד כמה שמא מסתירים את שלהם.

            6. חחח. לך תסתכל במראה – דחוף…

            7. לא צריך כי נבדקתי ויצאתי נורמאלי. במקרה שלך גם לא צריך להיות מאבחן, אבל בשביל השקט הנפשי שלך מומלץ….

            8. חחח, אפשר בבקשה לראות תו נורמלי שלך?.
              אבל יאללה בוא תרשום שם של מישהו שיוכל לעזור לי ותגיד לי מה להגיד לו לאבחן.

    1. בטח שכל הליגה מדברת? לא רואה שום סיבה לפסול טריידים על טמפרינג שחקנים וקבוצות מסכמים מלפני ואין שום דרך/צורך לחקור את העניין.
      למען השם ללברון שהוא שחקן פעיל יש סוכנות שחקנים והוא הבעלים בפועל של קלאץ, פול הוא רק קוף עד שלברון יפרוש.
      .
      לגבי הארדן העונה הוא מאכזב מאוד בטח בכל היכולת שלו ביצירת מצבים, גם לפני הפציעה הוא היה איטי וכבד הרבה יותר מהשחקן שזכרנו, ונראה שהגיל והקונדישינג הלקוי עשו את שלהם (הארדן לא שחקן ששומר על עצמו).

      1. רק אתמול או שלשום אמרתי ש…. וגם ש….
        ובקיצור צריך להפסיק עם המאנקי.
        הארדן שומר על עצמו עבור לטישה וקישה במועדון.
        להן לא איכפת אורך הזקן או גודל הכרס אלא אם יש כסף מזומן, החבר הנאמן…

  6. היה שווה לראות את הקליפ מהמשחק של דאלאס רק בשביל לצפות בבובאן מרינוביץ מתקן את טבעת הסל מבלי להתרומם מהפארקט….

      1. אבי הערה מגוכחת כיוון שהיא לא קשורה לסיקור הכדרוסלני ומתריסה גם אם זה לא כוונת המשורר.
        זה שמקטלגים את כל מי שלא מתחסן בחיסון לקורונה,כמתנגד חיסונים ואדיוט מציג תמונה מאוד לא מחמיאה על האנשים שמקטלגים.
        אני אגלה לך סוד, אפשר להיות תומך חיסונים ולהתנגד לחיסון חובה לקורונה בטח בקבוצות גילאים מסוימות כמון ילדים, ספורטאים… וזה לא שחור לבן.

        1. לצערי זה בעיה שקיימת הרבה לפני הקורונה עם הקטלוג של קבוצות (שמאלני בוגד, מצביע טראמפ מפגר קיצוני…) אבל זה לא המקום לדיון כזה, כמו שהערב של הקורונה לא מקומה לסיקור של הספורט.

  7. בוקר טוב ושבת שלום
    תודה לדור על הסיקור .
    למי שחווה את הסיוט המתמשך לצפות בקבוצה הזו מתחילת העונה , היה ברור שזה מה שיקרה , ואפילו חזיתי פהשהארדן יפרק את החבילה בסיום העונה .
    מה שקורה כעת , זה שנגמרה להארדן הסבלנות והוא רוצה לצאת מהענין בהקדם וההנהלה הבינה שזה מצב בלתי הפיך .
    מה שלא ברור הוא מה יהיה בדיוק הטרייד . כרגע מדובר על טרייד משולש עם אטלנטה , שבו פילי תקבל את הארדן , הוקס יקבלו את סימונס , וברוקלין יקבלו את קולינס , סת וטייבול פלוס בחירה .
    מבחינת ברוקלין , נראה שהעונה הזו אבודה , ומנסים לבנות קבוצה חדשה סביב דוראנט , בהנחה שגם קיירי לא ישאר .
    מבחינת פילי , הם מהמרים פה שהיכולת האפסית של הארדן העונה היא תוצאה של חוסר מוטיבציה ולא של ירידה אמיתית

    1. למה שהארדן בדיוק יירצה לפרק את החבילה? דוראנט לא שיחק איתו מתחילת העונה,בברוקלין יש סגל פשוט פנטסטי והארדן לא יכול לבוא בטענות לאף אחד מלבד עצמו.
      .
      מה שקורה עכשיו זה שמועות שלא מעט מהם רצות בגלל הסוכן של הארדן שרוצה להבטיח לו חוזה מקס ארוך טווח שלא מגיע לו בעקבות היכולת שהציג והוא כיום הרבה יותר איטי וכבד מהשחקן שהיה. יכול להיות שהשמועות נכונות יכול להיות שלא נצטרך לחכות

      1. הי ברוך
        מקווה שאתה צודק וכל הרעש הזה יעלם והקבוצה תחזר לעצמה .
        לדעתי , מה שעיצבן את הארדן עוד לפני העונה היה הסיפור עם קיירי ולכן חששתי שניהול לא טוב של הענין יוביל לפירוק
        הארדן היה יכול לקבל מקס לפני העונה אם היה חותם על ההארכה שהוצעה לו והוא לא הסכים להתחייב לקבוצה לטווח ארוך והעדיף "לבחון פרי אייג'נסי"

    2. אני מת על הארדן ואתבאס מאוד אם יעזוב.
      אבל,
      סימונס לנטס זה הכי טוב שאפשר לבקש. זאת בדיוק הפיזיות שחסרה מול הביריונים של מילווקי. יאללה – אני בעד – ראש בראש – הארדן וסימונס – למרות שיהיה לי קשה מאוד ללכת נגד הארדן, אם וכאשר.
      לגבי קיירי – זה בדיחה – או שישחק – או שיישב בצד. חייבים לגבש קבוצה ולא חבורת ספורטק אקראית. הארדן צודק בגישה שלו. יוסטון שלו תמיד הייתה יחידה לוחמת ומגובשת, לא שוק הכרמל

  8. הרבה פה לא אוהבים את האישיות של קיד ובצדק, אבל האמת חייבת להיאמר הוא עושה עבודה פשוט פנטסטית בדאלאס כמאמן והפך את ההגנה שלהם למבצר, לקלוע סל נגדם בחודש וקצת האחרונים נראה תהליך יציאה ממצרים.
    .
    על לוקה כבר נגמרו לי המילים הוא הראה בפעם המי יודע למה כל כל קשה לשמור על מנהל משחק והסקיפ פס שהוא נתן הלילה בכל פעם שהשמירה התמקדה בו היו יפהייפים, הוא גם שיפר את התנועה ללא כדור. דאלאס השנה לדעתי הוא הולכת להיות סוס שחור רציני בפלייאוף ולא אופתע כלל אם יגיעו לגמר המערב.

    1. נראה לי שהחמצת שהבעיה בבאקס בסוף הייתה שהשחקנים לא אהבו את האופי שלו, או אם אתרצה את ההתנהלות המקצועית והבין אישית שלו.
      בוא נאמר שלא הייתי לוקח הימור שזה לא יגיע למקומות דומים במאבס תוך זמן לא ארוך במיוחד.

  9. אולי ההוקס יקחו את הארדן סימונס וטוביאס ופילי תקבל את טריי והנטס את קולינס?😎 יהיה מעולה לפילי אפילו נפנק את ההוקס בבחירות דראפט יפות.

    הארדן האנטר טוביאס סימונס קאפלה זה אחלה חמישייה להוקס😎

  10. הופעת בכורה של זאק קולינס בספרס, ב-13 דקות הוא הספיק לקלוע 10, לקלוט 7 ריבאונדים לחלק 3 אסיסטים ולחטוף פעמיים.
    אני מקווה שהוא לא יפריע למטרה של בחירת דראפט גבוהה, אבל נראה שהסבלנו. משתלמת ויש כאן שחקן לגיטימי בעמדה שחסר לנו

  11. גם לי לא ברור מנין החוצפה של כותב הסיקור (סיקור מוצלח דרך אגב) להשתלח ב – "מתנגדי החיסונים המסוכנים לבריאות הציבור"
    מן הראוי שכל אחד ישמור לעצמו את דעותיו בנושאי החלטות רפואיות הנוגעות לאחרים, ולכל הפחות יכבד החלטות רפואיות של אחרים

    הכללה מטומטמת מהסגנון הנ"ל לא מוסיפה כבוד (בלשון המעטה) למי שמשתמש בה

    1. זה לא עניין של דעות אלא של מציאות ששחר להתחסן מסכן את בריאות הציבור והחיסונים מונעים הרבה תחלואה ותמותה וגם אצל בריאים בוגרים וילדים הסכנה למחלה רצינית הרבה יותר גדול מהסכנה מהחיסון.

      1. גם אתה מדקלם דברים ששמעת, בלי שיש לך מושג בהם…
        נושא חיסוני הקורונה נתון במחלוקת מדעית

        יש תומכים ויש מתנגדים

        שתי העמדות לגיטימיות ואין וכנראה לא תהיה הכרעה חותכת לכאן או לכאן

        אז מנין עזות המצח להכריע ולקרוא למי שלא בדעתכם מסוכן???

        כי ככה אמרו בחדשות??

        פשוט לא נתפס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט