ברוקלין נגד יוטה ודאלאס נגד פילי ביום שישי גדול ומוזיקלי! / דור בלוך

ברוקלין נגד יוטה ודאלאס נגד פילי ביום שישי גדול ומוזיקלי! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (24-28) – קליבלנד קאבלירס (21-31):

אולי זה לא השיר שמייצג את הקבוצה אבל זה השיר שצריך להשמיע לה, כי שארלוט הייתה לאחרונה לפני 6 שנים וזאת אפילו לא הבעיה הקשה ביותר שלה.

להוציא הבחירה של למלו בול עם הבחירה ה-3 הנה מספרי הבחירה של ההורנטס החל מ-2015: 9,22,11,11,12,11. ולמי שלא בקיא באופן שבו הדראפט עובד, המשמעות היא שההורנטס מעולם לא איימו על מקום בגמר האיזורי, אך גם מעולם לא היו מספיקים גרועים כדי לבחור גבוה מספיק בדראפט.

וזה, בלי שום ספק, המקום הגרוע ביותר להיות בו בליגה.

מכל קבוצות הליגה הקבוצה שנראית כמי שנמצאת בעיצומו של זינוק למעלה היא כנראה קליבלנד. מתהומות הנשייה של הכלום והשום דבר, הבחירה המזהירה (נכון לעכשיו) בדראפט, קפיצת המדרגה הנהדרת של גרלנד ברגע שהמשקולת ששמה סקסטון הוסרה ממנו, היכולת הנהדרת של ג'ראט אלן בהרכבים שלא אמורים לעבוד אבל עובדים, והתחייה המסויימת בקריירה של קווין לאב, מביאים את קליבלנד להיות אחת הקבוצות המעניינות לקראת הפלייאוף הקרוב ובעיקר לקראת העתיד, ולא רק שהיא כזאת, אלא גם שאתם מאוד רוצים שהם יהפכו להיות כזאת.

הימור: קליבלנד מתקשה מאוד בחוץ, והפסידה לדטרויט ויוסטון בחוץ, אינדיקציה מאוד לא טובה, שארלוט הפסידה את שני משחקיה האחרונים אבל היא קבוצה מסוכנת ביותר. מארקנן, גארלנד והיוורד לא צפויים להיות זמינים. שארלוט ב-5

2:00 דטרויט פיסטונס (39-12) – בוסטון סלטיקס (25-28):

במקום הכי נמוך במישיגן, אסור לך להפנות את הגב, מישהו יפסיד את עצמו במשחק. דטרויט נמצאת מרחק פציעה של קייד קנינגהאם מלהיות הפרנצ'ייז הכי חסר תקווה בהיסטוריה של הליגה שאני מצליח לזכור.

לעזזאל השחקן הכי טוב שלהם הוא ג'רמי גראנט וגם הוא רוצה ללכת, כמה יותר גרוע זה יכול להיות.

כן אנחנו שניים, בראון וטייטום, אבל כמה רחוק זה עתיד לקחת?

ניצוצות? בוודאי, אבל האם זה מספיק או שכשנקלף את הקליפה, הפחד יטפטף כמו רעל, ייספג כנשיקה ויהיה ברור שאין ברירה אלא לפרק את החבילה.

הימור: ברכות לסלטיקס שלראשונה העונה נראים טוב, במידה מסויימת זה רק מסבך את החיים כי סמארט שהוא נכס הטרייד הכי חם שלהם הופך להיות יותר עכשיו קשה יותר לעסקה, אבל עבור האוהדים של הקבוצה שחוזים בקבוצה שלהם מתדרדרים משנה לשנה מאז ההבטחה הענקית שהיו כשהגיעו לגמר המזרח מול קליבלנד עם אינסוף נכסים ואפשריות, זה לא מעט. הסלטיקס ב-12

2:00 אינדיאנה פייסרס (34-19) – שיקאגו בולס (19-32):

המצב של אינדיאנה מוזר. המאזן מחריד, אבל כמות הנכסים שבאמת מעניינת קבוצות בליגה היא גדולה. יש מאמן עם היסטוריה בקבוצה ויכולות מוכחות והרבה אמון, אבל ההפסדים נערמים. בנקודה הזאת האופטימיסט יגיד שלמרות שהם נמצאים במקום נמוך מאוד, עסקאות נכונות על סבוניס וטרנר שכמעט בוודאות לא ישארו יבטיחו לקבוצה שהייתה תחרותית לאורך מרבית ה-30 השנים האחרונות, שינוי שהיא זקוקה לו מאוד.

במקרה של שיקאגו לא בהקשר של להיות תקועה במרכז הטבלה, זה לא מצבם כרגע (אם כי אם הבאקס והנטס יתיישרו זה בהחלט יכול לקרות אבל זה ליום אחר) אלא במקרה של ההימור על המיד ריינג', ואתם יודעים מה, זה כבר לא נראה כמו כזה הימור הזוי. הליגה נמצאת במגמת התייצבות בפיזור הזריקות – המיד ריינג' שירד מ-30% מהזריקות ב-2011, ל-12.9% עשר שנים מאוחר יותר, עלה השנה ב-0.2%, לא עליה דרמטית אבל מגמת התייצבות שנמשכת כבר מספר שנים. רוצה לומר שיכול להיות שהמגמה של הוספת עוד ועוד קליעות וקלעי שלוש ומשחק לתוך הצבע הגיעה למיצוי וקבוצות צריכות לחפש יתרונות במקומות אחרים. enter demar derozen. האיש שזורק הכי הרבה מיד ריינג' בליגה, וכאשר חובר אליו זאק לווין שמדורג 12 בקטגוריה, וווץ'ביץ', רביעי בקטגוריה בין הגבוהים מקבלים מגמה מעניינת מאוד.

יהיה מעניין יותר לראות איך היא תעבוד בפלייאוף.

הימור: הבולס הובסו מול אינדיאנה במפגש הראשון בין השתיים אבל ענו עם שני נצחונות רצופים במשחקים קרובים. המגמה אמור להימשך גם הלילה. הבולס ב-5

2:30 טורונטו רפטורס (23-27) – אטלנטה הוקס (26-25):

אולי זאת רק תחושה שלי ואם כן אז תרגישו בנוח להינות מהשיר ולהתעלם מהתוכן, אבל אני מאוד מבולבל מטורונטו. כשזאת הייתה הקבוצה של לאורי ודרוזן ידעת בדיוק מה הם. ידעת איך הם משחקים, מה הרצפה ומה התקרה, ועכשיו עם הקבוצה של שלל הפורוורדים הארוכים והלא יציבים שלה זה באמת לא ברור מה הקבוצה הזאת בדיוק ומה המהלכים שלה. הם היא מחפשת להיפטר סיאקאם או שהוא העתיד שלה? העליות והירידות ביכולת שלו כל כך דרמטיות שבאמת קשה לדעת. האם הם הולכים לטנקינג השנה או הולכים לפלייאוף?

ואולי מבלבל מכולם הוא ואן וליט, איך לעזזאל השחקן הזה הוא כוכב כדורסל? מה יש בו באיש הזה שמאפשר לו להוביל קבוצה למאזן חיובי כשהוא משתכר בכיר בה?

אולי יותר מכל קבוצה אחרת בליגה (למעט דאלאס), טריי יאנג הוא מופע של אחד בהוקס, ויותר מזה כנראה שזה הסיכוי הכי טוב שלהם לנצח. 34% usage לעומת 22% של הבא אחריו זה פער משמעותי אבל כשיורדים לפרטים מבינים עד כמה הפער הזה הוא יותר גדול משנראה. מספר 2 שם הוא לו ווליאמס שכמובן עושה את זה בעיקר כשיאנג לא על המגרש. ואחריו שאריף קופר וקאר ברבר עם sample size קטן ביותר. ברמת הליגה הוא במקום העשירי, מתחת לאמביד, לוקה, ויאניס מבין השחקנים עם כמות דקות משמעותית.

ההוקס סופרים ארבעה נצחונות מחמישה האחרונים וטריי עם פציעה קטנה סחב אותם לנצחון אדיר אמש על פיניקס, קשה לי להאמין שיסכנו אותו ב-back to back.

הימור: אני יוצא מנקודת הנחה שטריי לא ישחק, איתו זה משחק, בלעדיו, הרפטורס אמורים להיות מסוגלים לנצח. הרפטורס ב-15

3:30 סן אנטוניו ספרס (34-19) – יוסטון רוקטס (36-15):

אני חושב שכל מה שאנחנו חושבים מהספרס מושפע מ-25 שנים של מצוינות חסרת פשרות תחת פופוביץ ביופורד ודנקאן, אבל כל זה נגמר עכשיו והמאזן של הספרס כנראה באמת מספר את הסיפור. כל מי שחושב שלפתע פתאום בחירת דראפט גבוהה תחבור לקלדון, דג'נטה וווייט והספרס יחזרו להיות קונטנדרים, לא נשען לעניות דעתי על שום דבר שראינו מהשחקנים האלה או מהמועדון הזה מהרגע שגיאורגי בתצורת טאנק נחת על הרגל של קוואי, זה היה הרגע המדויק שבו זה נגמר, רגע רצח JFK של שנות ה-60 (השיר הוא למעשה לא על זה, אלא על התרסקות מטוס שקטלה 3 מוזיקאים נערצים על דון מקלין אבל זה מתאים בכל זאת).

אין צורך להסביר אני חושב.

הימור: הספרס ב-8

4:00 יוטה ג'אז (21-31) – ברוקלין נטס (22-29):

אני חושב שהרגע שבו ג'ו אינגלס נפצע היה הרגע שבו ההנהלה של יוטה והאוהדים שלה הסתכלו באופן קולקטיבי על הסגל הזה של קונלי, גובר, מיטשל ושאלו את עצמם: האם זה כל מה שיש?

האם למעשה יוטה, קבוצה שלא יכולה להביא שחקנים חופשיים בפרופיל ענק, שלא יורדת נמוך מספיק כדי לבחור גבוה בדראפט, אבל שעובדת באופן מקצועי נכון ומרשים עם בחירות נכונות ופרויקטי שיקום פגשה את תקרת הזכוכית שלה והיא נעצרת שם, בחצי גמר המערב?

הכדורסל אומנם השתנה שוב ואתה כעת צריך 5 חזק ודומיננטי, אבל הוא לא השתנה מספיק כך שתוכל לחיות עם סנטר שהוא דיפנס פירסט אבל גם תופס חלק ענק מתקרת השכר וה-usage שלך אם הוא לא או ג'ואל אמביד, או 5 שאינו באמת סנטר, במילים אחרות יוטה תקועה בנקודה המדויקת שבה היא לא רעה, אבל כן שואלת את עצמה: האם זה כל מה שיש?

אני לא חושב שסטיב נאש ידע לאיזה בית משוגעים הוא נכנס כשהוא הגיע לברוקלין, כמות הדברים שהתרחשו בקבוצה הזאת בשנה וחצי האחרונות מהקורונה וקיירי (לכו להתחסן, לכו להתחסן לכו להתחסן, הקשיבו למדענים ולא לאנשים שחושבים שכדור הארץ שטוח או שמנסים לעשות רווח פוליטי או לקבל תשומת לב על חשבון הבריאות שלכם) דרך הפציעות של דוראנט אבל אולי החלק הכי כואב והכי מרגיז בטירוף הוא החלק שנבנה על אהבה, האהבה של דוראנט לדיאנדרה, קיירי והארדן שהכריחה את האופן שהקבוצה הזאת נבנתה, מרחק קטן משושלת, אבל מרחק שיכול להיות בסופו של דבר, ההבדל.

הימור: אני מת על משחקי בין קונפרנס כאלה,וכעת כשהנטס הבהירו בכל צורה שלא יהיה טרייד על הארדן הם יודעים מה יש להם ועם מה הם הולכים, דוראנט יחסיר תקופה והם בוודאי יהיו מאוד שמרניים בעניין הזה, כאשר בצד השני אינגלס כאמור גמר את העונה. שתי הקבוצות פשוט בכושר מחפיר הנטס עם 6 הפסדים רצופים והג'אז עם 11 הפסדים ב-14 האחרונים, אבל הנצחון של הג'אז על דנבר אמור להיות זריקת עידוד עבורם, בדרך למשחק צמוד ומעניין. הג'אז ב-3

4:00 דנבר נאגטס (23-28) – ניו אורלינס פליקנס (32-19):

אם תשאלו אותי הקבוצה הטראגית של הליגה, הפציעות של מארי ו-MPJ לקחו לנו קונטנדרית עם השחקן הכי אינטליגנטי בליגה, שמשחקת את הכדורסל מהמהנים בליגה, שנבנתה בדרך הנכונה וכוללת גם איכות בצמרת וגם עומק, ובכל זאת היא פשוט מסרבת להיכנס למרה שחורה וגם ללא 2 מארבעת השחקנים החשובים ביותר שלה, דנבר מצליחה להמשיך ולנצח, פשוט כי יש לה את יוקיץ' שכל דקה של לראות אותו על המגרש היא פשוט תענוג לעיניים.

הפליקנס יודעים מה הולך לקרות עכשיו, פשוט כי זה קרה להם בעבר.

הם בחרו ג'נריישנל פלייר, שהיה אמור להיות בסיס לקבוצה מצליחה, אבל חוסר הכישרון של הפרונט אופיס שלהם, ושל כלל המעורבים במועדון גרם לזה שההצלחה בוששה להגיע, והשחקן מעוניין לעזוב ועכשיו השאלה היחידה הנשאלת היא האם הוא יעזוב תמורת נכסים שיתנו לפחות תקווה או שהוא יעזוב תמורת כלום.

הפעם זה קורה להם אפילו לפני חידוש החוזה הראשון. נורא.

הימור: הנאגטס היו בכושר טוב אבל הפסידו את השניים האחרונים שלהם. הפליקנס קטעו רצף הפסדים עם נצחון על הפיסטונס (לא נחשב). במרכז יהיה קרב הגבוהים בין יוקיץ' לולנציו'נס, כמו תמיד אני הולך עם האיכות. הנגטס ב-14

5:00 דאלאס מאבריקס (23-29) – פילדלפיה 76'ס (20-31):

אני ממש שמח שהכושר הנוכחי של דאלאס ושל לוקה מאפשר להפסיק לדבר על העצלנות קיץ שלו, ומבנה הגוף הלא אידיאלי איתו חזר (אם כי זה ראוי לשיחה וישפיע על עתידו ואורך הקריירה שלו), ולדבר על הקסם שהוא לוקה, אז המאבס למרות שני ההפסדים האחרונים במקום ה-5 במערב, לוקה קולע כמעט בכל משחק מעל 45% מהשדה, ובלי איום אליפות אמיתי או איום קריסה אמיתי אפשר לקחת הפסקה רגע מהדיבור על איך דאלאס תרכיב קבוצה אלופה מסביב ללוקה (מתקשה לראות דרך ברורה לכך) ולהינות מהקסם.

גם הכושר של הסיקסרס למרות ההפסד לוושינגטון, הייתה יכולה לאפשר לנו להתמקד במפלצת שהוא אמביד, בעובדה שהוא באמת הופך להיות האקים דה דרים 2.0 מול עינינו, לעובדה שהוא בלתי עציר ואין לו תשובה אמיתית בשני צידי המגרש, אבל במקרה של פילי, לא יעזור הנושא המעניין ביותר, בטח בתקופה זו של לקראת הטרייד דד-ליין הוא בן סימונס והרשלנות הפושעת של כל הצדדים בכך שהוא לא משחק כדורסל מחד, ופילי לא מקבלת נכסים עבורו מאידך.

הימור: אני לא חושב שלדלאס יש תשובה לאמביד, אז אני הולך עם פילי. הסיקסרס ב-8

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (31-21) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (34-16):

בסופו של דבר זה היה צפוי. הצמד לילארד ומקאלום נתן לאוהדים בפורטלנד רגעים נהדרים, אבל הם לא הצליחו לבנות את הקבוצה הנכונה מסביב. מלו היה בחירה לא טובה כשחקן משלים, נרקיץ' מעולם לא הגיע לגבהים של יוקיץ' כדי להיות סנטר משנה מצב צבירה לקבוצה, והטרייל בלייזרס הגיעו לקצה הדרך שלהם, כאשר הטוב ביותר שהם יכולים לקוות לו הוא למעט נכסים שיאפשרו בנייה מחדש.

עם אינסוף כסף, אינסוף בחירות ועם ראשית תחילתו של כישרון עם דורט, גידי ו-SGA, זה זמן לראות מה אוקלהומה ובעיקר פרסטי יעשו עם כל זה, כדי להצדיק שנים של כדורסל נורא, אם תרצו תהליך בלי יחסי הציבור, שעון החול כבר התהפך על אוקלהומה, יהיה מעניין.

הימור: שתי קבוצות עם הווה דיי עצוב, אבל עם עתיד שונה מאוד. אוקלהומה ב-8

לפוסט הזה יש 207 תגובות

  1. פריוויו מעולה תודה רבה דור, כל מילה על זאזא, חבל שחיכינו כל כך הרבה זמן עד שהאסימון נפל. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, עכשיו יהיו כמה שנים קשות, אבל אז נשוב, נרדוף, נשיגה, מקום ראשון בליגה. לחיי האליפויות שבדרך.

  2. תודה דור. מעניין אם קולינס ישחק הלילה. הוא נראה כאילו הכתף יצאה ממקומה. מעניין אם טריי ישחק הלילה. טורונטו ניצחו את ההאוקס לפני כמה ימים ועצרו להם רימת 7 נצחונות. ההאוקס יגיעו חמים, למרות המשחק הקשה אמש.
    מת על השירים נהישראלים שכולם חדשים עבורי

  3. עונג שישי הכתיבה שלך + הפסקול דור
    לראפס יש מצ׳אפ טוב עם ההוקס ובלי טריי זה שלהם.
    פילי חייבים תיקון אחרי ההפסד הנוראי לחבר׳ה של דני

  4. הפורמט להפוסטים על החילופין מקשה על איתור עסקאות שבוצעו לפליקנס עבור חביתוש אבל אני בטוח שהיו כמה. הנה מה רני חושב על הבעה. הפליקנס חייבים להחליף אותו כבר העוונה. הסיכון של הקבוצה המקבלת כפול, חביתוש עשוי להמשיך לשקוע לחליפין הוא עשוי לעזוב למקום נוצץ. לכן דוקא הקבוצות שיכולות לתת חבילה נאה של בחירות ואולי איזה שחקן או שנים עם עתיד מבטיח: אוקלהומה, יוסטון, אורלנדו תרתענה. אוקלהומה למשל היתה שמחה לחבר את חביתוש המשוקם לשגא אבל מי מבטיח שחביתוש ישאר עם שגא? אז נשארות הנוצצות, השתיים בלוס אנגלס חסרות את האמצעים. יש את הניקס, הם לא מבריקים בגזרת החבילה אבל אפשר להניח שיעברו, אלא מה, טיבס הוא ממש לא המאמן שחביתוש מאחל לעצמו. מי עוזר לי לפתור את החידה?

      1. איזה בעיות?

        אגב מה עם רדיש? היו טענות שהוא רוצה לצאת מהצל של טריי ולהיות כוכב חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיוןם וויטרס 2 כצפוי.
        לפעמים יתן משחקים פה ושם וזהו
        מהצל של טריי עבר לצל של תיבס

        1. לא יודע פרטים אבל משהו עובר עליו, נראה שהוא לא רוצה להיות שם ושהשחקנים האחרים לא אוהבים לשחק איתו – אולי בגלל זה.
          אין שום שמועות לגביו בדד ליין אז אולי זה משהו שצריך להביא בחשבון בקיץ.

    1. נראה לך שהם יעיזו להטריד את ציון? חחחח. תכלס אתה צודק אני הייתי בועט בציון שיתן 30 נק חצי עונה סדירה ויהיה פצוע בקבוצה אחרת. הבחור הזה לא יחזיק עונות שלמות ובטח שלא פלייאופים אינטנסיבים. הוא כבר פצוע המון יחסית לאדם ב3 שנים בליגה ועכשיו הוא במחנה הרזייה ואימונים ועובדים על אנשים שהוא עדיין פצוע. הכי מצחיק זה שהוא יקבל את המקס ישר בקיץ חחחחחחחח
      המחיר שלו בשיא עכשיו עוד קצת פציעות והוא יהיה שווה את קובינגטון ובחירה 🙂

  5. מנחם מתגאה, ובצדק, שיצאו מהאתר הזה עיתונאי ספורט. לדעתי יש פה גם כמה עורכים מוזיקליים לא רעים בכלל

  6. Fox. Fox is averaging 31.0 points, 3.8 rebounds and 5.2 assists this season in the Sacramento Kings’ crowded backcourt. Fox is signed through the 25-26 season. “This has been reported elsewhere, but I’ve heard as well that the Knicks have shown some interest in De’Aaron Fox,” said Brian Windhorst on his podcast. “The player that makes the most sense in that swap is Julius Randle.”

  7. Brian Windhorst on Mitchell-Gobert dynamic: 'They're under each other's skin'

    The relationship between Donovan Mitchell and Rudy Gobert has come under focus again with the Utah Jazz struggling over the past few weeks. “Gobert and Mitchell have been at each other’s… I don’t know if I can say at each other’s throats,” said Brian Windhorst. “It’s back to being passively aggressively awkward,” interjected Tim MacMahon. “It’s the most underplayed story in the league, I think,” continued Windhorst. “The Jazz are struggling a lot. This team had big expectations and they’re getting passed by frankly. They are not on the level they were a year ago. Donovan and Gobert, even though they’re both under long-term contract, are under each other’s skin. There’s all kind of subtweeting and passive aggressive stuff going on.”

  8. “There’s looking over your shoulder,” said Tim MacMahon. “Here comes Danny Ainge who is the primary shot caller and a part time employee. Justin Zanik is still doing all the day-to-day GM work. “Justin Zanik, who is excellent at his job by the way, admitted he didn’t even know Danny Ainge right?” added Windhorst. “Danny Ainge is Ryan Smith, the new owner, is his guy,” said MacMahon. “They’re friends…” “When you bring in a guy in the middle of the season who doesn’t have relationships [with the front office],” said Windhorst. “Zanik reports to Ainge and Ainge and Ryan Smith make the decisions,” said MacMahon.

    איינג בוחש תכף יטריד את הGM שם

  9. למי שהיה תקוות חזרה למדדה
    Kawhi Leonard unlikely to return this season

    The LA Clippers might find out more about whether Paul George will play again this season when he undergoes an MRI on his right elbow on Feb. 24, but head coach Ty Lue did not sound optimistic about a potential Kawhi Leonard return this season.

    1. כל מי שעקב אחרי הקריירה של קוואי והחזרה שלו מפציעות, לא ציפה שהוא יחזור עוד העונה.
      .
      ולא רק הוא – הקליפרס פירסמו שג׳ורג׳ יעבור mri עוד 3 שבועות.
      אז או שזה לא ממש דחוף להם כי התכנית היא ניתוח והשבתה לשאר העונה,
      או שיש שם תור ממש ממש ארוך ל MRI,,,

    1. די ברור שאתה לא עוקב אחרי אדווארדס, הבן אדם מסוגל לומר בערך כל דבר שניתן לדמיין ואין הרבה סיבה לקרוא משמעות מיוחדת בדבריו

  10. יואל, שיר הלילה מלהקה ששמה מתחרז עם המקצוע שלך
    Butthole Surfers
    Who Was in My Room Last Night
    /
    I'm flying…
    I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying, flying away, I'm flying away
    I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying
    I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying, I'm flying
    All night long, my body burned
    The sheets were wet and cold
    The lights were on, my eyes were gone
    And at any second I'd lose control
    The pounding on my windows
    Was just the pounding in my head
    I wonder who was in my room that night
    Who the hell was in my bed?
    There must have been a body there
    I swear I felt some flesh
    It took a little time, but I figured they were mine
    There were fingers going down my chest
    My mouth went through the ceiling
    And my body fell to the floor
    I couldn't find a key ’cause there was no hole I could see
    And someone had moved the door
    The cops, the priest, the crisis line
    And no one really had a clue
    No one to tell us who was touchin' me
    Or exactly what I should do
    My throat was dry, my hopes were high
    But nothing really ever got said
    But who was in my room that night?
    Who the hell was in my bed?

      1. חחחחחחחח
        רזי אתה גאון
        "Butthole Surfers"
        הסלוגן החדש שלנו
        יצאנו עם סלוגן על טיטולי הצנטרישוט "WE LOVE CORONA"
        נמכר כמו לחמניות

  11. תתבייש לך דור בלוך, יש לך דם על הידיים.
    לשלוח אנשים להתחסן באופן גורף ככה, גם כאלה שבפירוש לא צריכים את זה והסיכון מתופעות לוואי קשות עבורם עולה על הסיכון מהקורונה.
    המדע לא איתך, המדע מנוגד לזה.
    הרהב והחוצפה לשלוח ככה את כולם מדהים אותי.
    שכל אחד יעשה את השיקולים שלו, ויבדוק טוב טוב, יש את צוות המומחים המצוין של מח"צ שבאמת פועל לפי המדע ולא רק את הפרופוגנדה הבלתי פוסקת של וטרינרים ונהגי מוניות ממשרד הבריאות, שנראה שבריאות זה הדבר האחרון שמנחה אותו, וכבול להסכם דרקוני עם פייזר.

    1. למי שבא בטענות על דיבורי הקורונה שיפנה אותם לדור בלוך, שניצל את הבמה שקיבל לעשות פרופורנדה חיסונית שגם ככה מופצצת לנו באוזן כבר שנה.
      אני רק מגיב.
      על כל "לך תתחסן" אני אתן דוגמא.
      1. החיסון לא עובד על אומיקרון בכל מקרה. הוא דוחף אתכם להסתכן בתופעות לוואי בלי שום תועלת.
      זה חיסון ל-X אבל עכשיו יש בכלל Y.
      בנוסף האומיקרון – באופן גורף – וריאנט עם סיכון אפסי בהשוואה לזנים המקוריים. אין תמותה מאומיקרון בעולם.
      https://www.facebook.com/watch/?v=323313342901318&aggr_v_ids%5B0%5D=323313342901318&notif_id=1643957543905997&notif_t=watch_follower_video&ref=notif
      (שימו לב לראיית המנהרה – הנתונים אומרים הפוך אבל "לכו להתחסן")

      1. מה שיפה בפוסטים של מח"צ שחוסר היושרה שלהם כבר כלול בתוכם ואין צורך להתאמץ ולנבור במקורות כדי לראות זאת. ראה ערך:
        Data in this table should not be used as a measure of vaccine effectiveness due to unaccounted for biases and risk factors in different populations.
        ממש באימג' שהם מפרסמים עם הפוסט מודגש באדום. מה במח"צ עושים? מתעלמים ומדבררים את האג'נדה.
        העיקר אבל הם חבורה של אנשים ישרי כפיים מחוסרי אינטרסים והכי חשוב רק לא לשכוח לתרום בלינק

  12. תודה דור על קדימון מושקע עם אחלה מוסיקה.
    רצתי להתחסן וחזרתי.
    המשחק של ברוקלין יוטה מסקרן. לא ברור לי איך מיצ'ל וגובר חזרו למצב של ריב/חיכוך אבל זה רע לקבוצה. חבל שהם הולכים אחורה ולא קדימה. פורטלנד גמורה כמו שכולם כאן אומרים כבר שנתיים לפחות.

  13. שימון, אני רואה שהצטרפת לעצמך אז באתי לעזור לשניכם.
    וזה לא שאתם מובילים שם בעשר נקודות….
    אני רואה שהסלטיקס נצחו. האידיוטקה מסמן עוד וי אולי עוד יצא ממנו מאמן?
    לאאא, בסוף יבעטו לו ביישבן הלבנבן שלו.
    אני רואה שהשמיט ייתרון יפה בשביל קצת מנוחה לאולסטאר ושנתן מאוחר מדיי זמן לקצה הספסל. איך הוא הפסיד את כל הצעירים השנה למעט גראנט וויליאמס?

  14. ברגע שמלון מוציא את יוקיץ לתת לו לנשום ניו אורלינס משווים.
    דנוור היום זה יוקיץ והננס-פחים

    1. נו הוא רוקד אחרי כל הפסד בלעדיו. כל שחקן שמח שמפסידים בלעדיו אז אחד כמו השיקצה זה מעצים אותו. בטח ישב עם חולצה של רגי גקסון בסלון.
      ככה הוא גם דואג לחברים שישמרו עליו פחות במשחקים שהוא כן משחק.

  15. הרבה שלג במפלס התחתון בחרמון, מקווה שהשלג יפסק רק היום אחר הצהריים כדי שמחר על הבוקר יוכלו להכשיר את הרכבלים והמסלולים לקראת העלייה שלי לאתר בשני לפנות בוקר.

  16. איזה עולם הפוך
    אורונטו שיחקו בשבוע שעבר מול אולם ריק לגמרי ובדנוור עכשיו אין מקום לדחוף סיכה….

  17. על האף האדום של יוקיץ כתבו שירים ורומנים. דה וינצי יצא מהקבר בשביל לצייר את פאר היצירה. ישו יחזור לעולם וגם המשיח יבוא לפאר את עצימותו של החוטם המלכותי.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      הוא נראה כמו המתנדנדים מגן לוינסקי בתל אביב כשאני נוסע לשוק לקנות פיצלוחים. אצלו הכל קעקועים ואצל המסריחים המסכנים זה כל מיני מחלות עור וזיהומים. אוטובוס או ברגל? זה אותו הסירחון. העובדים הזרים זרקו אותם מהתחנה המרכזית הישנה ומסלמה אז הם בלווינסקי בים התחנה המרכזית ה"חדשה" לרחוב עלייה.
      כן אינגרם נראה כמו מסומם מתנדנד.

  18. יונס מתחפש לגאון עם זריקות הראש האלה.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, כל הליגה עם אותו התרגיל, WWAEAEAEAE

  19. מקסי לא חכם במקום לזרוק כל הזמן מוסר האהבל הזה מעצבן כבר עבר את השחקן שלו הוא מול הסל מוציא לאיירבול של דני גרין זרוק סל הוא צריך להבין שהוא הסקורר השני אחרי אמביד ושהוא לא על המגרש הוא לא משחק בראש הזה עדיין ולכן עצור

  20. אני מסכים איתך בזה שמעון שאם היו עושים דאבל טים על הכוכבים הכי גדולים כמו שעושים על אמביד כל הזמן המספרים שלהם היו יורדים משמעותית

  21. If Harden is in danger of actively sabotaging what the Nets want to build, as Charania reports here, the Sixers don’t believe they should have to give up more than a multi-time All-Star in Simmons to get a deal done before February 10th. “Brooklyn would love to get a 25-year old, multi-time All-Star who is under contract for multiple years in exchange for a guy who is unhappy and not under contract long term,” one source said. –

    76ers expecting Ben Simmons to be enough to close a deal for James Harden

  22. צריך לפטר את דוק ריברס הזבל חחח כל התקפה לוקה עושה לייאפ בלי הפרעה גם ברונסון איזה זבלים בליגה הזאת מי היה נותן לחוקה ביורוליג חהגיע לליאפ כל התקפה חחחח
    מרוב קליר פאת לוקה התחיל לתת דאנקים אפילו השדר צוחק אמר הוא חא הטביע פעמיים כל השנה חחחח

    1. חחחחחחחחחחחחחחחח שמו לריברס פקקים באף שלא ישמע עת הצעקות שלך.
      הבהלת את המואזין של מסגד עומר…

  23. פילי לוקחים היום. לא יפסידו.
    אני רק מקווה שברוקלין לא יהיו כל כך טפשים ויקחו את סימונס על הארדן. אם זה סגור אז שיקחו גם את טיבול ומקסי. פחות מזה לא שווה להם

      1. הארדן עם דוראנט הביאו את ברוקלין לראש הטבלה. כשאין לו כוכב אחר איתו למעט אנקל דרו און אנד אוףף מה הוא יכול לעשות?
        הארדן זקן ושמן? אז מה אתה צריך אותו בפילי?

            1. מי יתן לך היום משהו טוב על הארדן רזיאל הימים האלה נגמרו אתה ב2022 הארדן זקן שמן פציע ורוצה 200 מיליון וגם איבד את זכויות השיפוט. רק קבוצה נואשת שתהפוך לסיכוי טוב לאליפות ואין כאלה כמעט.

            2. ובכל זאת אתה רוצה אותו אצלך, פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              אתה כמו סוחר פרסי שמנסה להחליף שטיח פרסי מזוייף, בעבודת יד מסין בשטיח אנגורה אוריגינל….
              חמינאי צוחק בשרותים אחרי חצי שעה שהוא עומד שם מטפטף…

  24. חחחחחחחח 4 שניות לסיום התקפה לוקה מגיע בהילוך איטי למקווקו חחחחח דני גרין ימח שמו איזה בדיחה לא הגנה לא התקפה. טייבול היה היום זבל לא נורמלי בהגנה שישלח את הקלטת לתוג איך שומרים מהצד על לוקה חחחחחחחחחח

  25. שמעון תאמין לי אתה עושה לביבי ביתספר עם איך שאתה מתנסח. יורה לכל הכיוונים, מנכס לעצמך את הפגיעות (מן הסתם אם תירה צרורות בסופו של דבר תפגע במשהו) ובנוסף מתנער מכל ההחטאות באלגנטיות כאילו לא החטאת. אבל מה שהכי מרשים זה איך אתה מעגל את ההחטאות שלך, פתאום טייבול השומר הכי טוב בליגה נותן קליר פאת לברונסון, זו רק דוגמא אחת מתוך רבים של איך שאתה מסמן מטרה ומבויית רק עליה.
    .
    המוטיבציה של כל התגובה הזו שלי היא לחדד לך מה שלעניות דעתי מפריע לקהילה כאן בשיח מהכיוון שלך. מדבר רק על כדורסל. סליחה אם אני מכליל את הקהילה שלא בצדק.

      1. אם זו הסכמה ההגנתית שהמאמן מחליט עליה והקבוצה מתאמנת עליה אז כן זה כדורסל ולפעמים זה נגמר בסל לפעמים לא, הצוות המקצועי המתקדם לוקח את זה לרמות הרבה יותר גבוהות, בוא נגיד שבעוד שאתה מדבר כאן על כדורסל, הם מדברים על כדורסל אנליטי מטא פלוס מטא פלוס מטא פלוס… כמה החזקה של המטא הזו, כל קבוצה לגופה. במקרה הספציפי שהגבת והגבתי עליה, אתה עמוק בתוך הנרטיב של המטרה שסימנת שבחרת לעצור במטא הראשון.

        1. הם רפי הבנה. יכולים לדבר על מה שרוצים שורה תחתונה ברונסון ולוקה דפקו לייאפ אחרי לייאפ אחרי לייאפ אחרי ליייאפ איזה סקוטי פעם קרא לזה וויב אפטר וויב (זה יותר מצחיק במבטא סקוטי).
          אפילו דפק דאנקים מרוב הקליר פאת 😎
          ניהול המשחק של ריברס היה שערורייה איחור בכל תגובה שעה אחרי

    1. אגב מה שהיה הכי גרוע זה שטייבול אחרי שהיה גרוע וירד לספסל נכנס גרין שהרבה יותר גרוע אלוהים אין לו רגליים לעצור מקילומטר אפילו את לוקה בדיחה.
      טייבול אגב מצויין בשמירת שטחים הוא פחות מצליח בשמירה צמודה על כוכבים ב1 על 1. לוקה עשה ממנו מטלית היום אלו העובדות חביבי יא ביבי.

          1. לא הוא לא. בודדים המשחקים הפשוטים, בטח לא אלה שמעורבים בהם גופי אנוש, ובמיוחד ברבים, יענו משחק קבוצתי. ״כדורסל זה משחק מאוד מאוד פשוט״ שים לב הדגשת את המאוד, זה פשוט דמגוגיה לשם ביטול הויכוח הספציפי שאני ואתה מנהלים כרגע בכבוד, עד שקטעת אותו כמו ״טרול״ עם סיסמא מלאת פתוס. לא הגבת לי לגופו של עניין ובנית על השיח, אלא קטעת אותו בסיסמה ריקה מתוכן.

            1. הוא כן. לך תצפה שוב במשחק כל סקרין נגמר בלייאפ כמעט זה היה מביך. אין תירוץ לזה וזה לא שמישהו קלע בצורה יצאת דופן.
              אני תמיד טענתי כדורסל משחק מאד פשוט. אם קבוצה לא יכולה להגן םיק אנד רול 10 התקפות רצוף ומקבלת לייאפ בלי הפסקה ברצף יש בעיה חמורה במאמן או בשחקנים שלא שומרים. מצטער זה עד כדי פשוט.
              אם אתה יכול להביא את התירוץ של זה הכשרון של לוקה אז על ברונסון לא תוכל לומר זאת. שחקן נמוך לא איזה כוכב כל התקפה לייאפ בחייאת.
              ההגנה של פילי הייתה נוראית.

      1. שמעון, אני מסכים איתך שיש קליר פאת לעתים, אבל אתה רואה קליר פאת בכל מקום. זאת כוונתי שאני אומר שאתה מסמן מטרה ואללה באבאלה. אתה חד, מזהה את האמת (בעיניך, ופעמים רבות גם בעיני) אבל חופר עליה וחוזר אחריה בכל מקום על דברים לא קשורים שמטרילות אפילו אותי, ואני סופר דופר ליברל חופש דיבור וואטאבר שתקרא לזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט