גולדן סטייט נגד סקרמנטו – הקרב בין השכנות / שגב מטוס

3.2.22, צ׳ייס סנטר, סן פרנסיסקו.

No photo description available.

בהתחלה רציתי לקרוא למפגש נגד סקרמנטו ״הקרב על קליפורניה״ אבל זה כל כך רחוק מהמציאות שהשכנה מצפון הרבה יותר קוסם ונכון במקרה שלנו.

נחכה למפגש עם הלייקרס כדי להכריז על הקרב הקליפורנאי הרשמי (:

אז מה שלום השכנה מצפון, זו שהיא גם במקרה עיר הבירה של מדינת קליפורניה?

סקרמנטו מגיעים לעונה פצועה וחבולה ובעיקר עם תחושות רבות של ״לאן לעזאזל אנחנו הולכים?!״.

ניהול רע בלשון המעטה וחוסר בכיוון אלו שתי הסיבות שסקרמנטו לא מצליחים להוות מכשול עבור רוב קבוצות הליגה.

מה בכל זאת יש?

גארד מצויין בשם דארון פוקס. פוקס הוא פוינט גארד סופר מוכשר אבל סובל מחוסר יציבות אישית ולא מן הנמנע שהוא סובל גם מניהול הקבוצה והתכנית העתידית שלא נראית כקיימת כרגע והבניה של הקינגס לא ממש מתרכזת מסביבו של פוקס.

דארון צפוי לא לשחק גם הערב נגד סן פרנסיסקו וסך הכל העונה הוא החמיץ כבר 10 משחקים מתוך 53 משחקים של סקרמנטו.

טייריס האליברטון בחירת הדראפט מהעונה שעברה ממשיך להתקדם ולהראות טוב עם כל זמן שעובר, נכון שהנתונים לא שונים מהקצה לקצה אבל טיפה השתפרות בקליעה ובכדורים חוזרים ובעיקר בתנועה ובנוכחות שלו על הפרקט.

דאביון מיצ׳ל בחירת הדראפט של הקינגס שוב נראית טוב, מיצ׳ל לא מקבל לטעמי מספיק הזדמנויות להתקדם ולהתפתח כבר העונה כאשר ברור שסקרמנטו לא נלחמים על שום דבר.

מיצ׳ל הוא שחקן הגנה פנומנלי שמאוד מקשה על הקלעים שמשימתו היא לשמור עליהם והבעיה המרכזית שלו כרגע היא היכולות ההתקפיות שלו.

דאביון נע בין משחקים סבירים למשחקים לא טובים כל כך בפן ההתקפי, כשרק פעמיים הוא השכיל להגיע -20 נקודות באחוזים מצויינים. ברוב המשחקים הוא לא עובר את 10 הנקודות בווליום של 6-10 זריקות למשחק ובאחוזים שנעים בין 20-30 אחוזים מהשדה, נתונים שמקשים עליו ועל סקרמנטו אבל שחקן כזה חייב להתקדם ולזרוק עוד ועוד ועוד עד שהוא ישפר את טכניקת הזריקה וזיכרון השריר שלו יהפוך ליתרון ולא לחסרון.

האריסון בארנס הותיק שפתח את העונה בסערה משוגעת והריץ את סקרמנטו בפתיחת העונה למה שהיה נראה כמו עונה טובה שבדרך נרגע בסביבות אמצע-סוף נובמבר ומאז הוא עדיין שחקן לא רע אבל לא הטירוף שהיה.

בארנס תפס את מקומו של באגלי בהרכב הפותח לאחר שהפרוספקט אכזב שנה אחרי שנה וסבל מהמון פציעות שלא עזרו לאמון בו להמשך. 

אחרי שבתחילת השנה היו שמועות על רצון חזק של באגלי לעזוב במיידית מכיוון שלא היה חלק מהסגל לתקופה הוא שולב כשחקן ספסל במארג של הקינגס ומצליח לתרום קצת אבל רחוק מאוד ממה שציפו מהבחירה השניה בדראפט 2018 שבו לוקה הלך אחריו. רק תחשבו מה יכל להיות בסקרמנטו היום עם לוקה דונצ׳יץ׳ במקום באגלי ואיך זה היה משנה את הפרנצ׳ייז לחלוטין.

אגב, עם כמה שנראה בזמנו שבאגלי היה שחקן מכללות מצויין עם פוטנציאל אדיר באנ בי איי, אין מה להשוות לדעתי ולדעת רבים בינו לבין הכשרון המהלך העונה לשם לוקה.

May be an image of 1 person and bicycle
מה הדרך הכי מגניבה להגיע למשחק הכי טוב שלך העונה? ככה! קליי תומפסון.

רישון הולמס, הסנטר המצויין של הקינגס שנתן קפיצה לפני כשנתיים ביכולות האישיות שלו והביא תשובה טובה לאיך סנטר צריך לתפקד בימינו.

אחרי 3 עונות כרוקי שהגיע לפילדלפיה וללא הצלחה להשתלב מאחורי אמביד הוא עבר לפיניקס ב- 2018-19 ועדיין המשיך לקבל דקות מועטות שלא הבליטו את הכשרון הטמון בו.

סקרמנטו הביאו אותו בעונת 19-20 ומשם היתר היסטוריה, אם בפילי ופיניקס הוא קיבל פלוס מינוס איזור ה-15-17 דקות משחק בעונתו הראשונה בקינגס הוא קיבל כבר 28 דקות למשחק בממוצע והחזיר בגדול.

השנה לצערו הוא סובל מבעיה בעיניו שגרמה לו להפסיד המון משחקים, מתוך 53 משחקיה של סקרמנטו הולמס שיחק רק ב-35. 

בקיצור, לסקרמנטו יש כישרון צעיר ואיכותי, עכשיו השאלה מה עושים איתו ואיך מקדמים את המועדון הזה למקום טוב יותר.

זה יתחיל בניהול, יעבור לאימון ומשם לאנליטיקות וסטטיסטיקה מתקדמת שאמורה לעזור לחבר׳ה שם איך לקדם ולנהל את הקבוצה שלהם בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר כי בסופו של יום אם סקרמנטו לא יתקדמו ומהר הכוכבים הצעירים שלה יעזבו אחרי 3-4 עונות.

אני צופה מהלכים כבר העונה לפני הדד-ליין בדמות העבר בארנס ובאדי הילד הותיקים שיכולים לתרום מהספסל לכל קונטנדרית בעד בחירות גבוהות או חלילה עוד שחקן צעיר ומוכשר.

סקרמנטו מגיעה למשחק כשהם במאזן 19-34 ורק במזל יש להם את אוקלהומה(16-34) ויוסטון(15-36) בקונפרנס כדי שהם לא יתכבדו במקום האחרון.

עיר הבירה של קליפרוניה מאכלסת כחצי מיליון תושבים רעבים לכדורסל טוב יותר! יאללה תתעוררו חברים יש לכם בסיס טוב, קחו אותו, תביאו מומחים ומובילים בכל תחום דרוש ויחד עם הפליי-אין אולי עוד בטעות תמצאו את עצמכם בפלייאוף בעונות הקרובות. אני מקווה בשבילם שזה יצליח כי יש שם כשרון שאני מאוד מעריך.

מבחינת גולדן סטייט הביקור של סקרמנטו משמח ומגיע תמיד בזמן טוב כי משחק נגד קבוצה חלשה יחסית מאפשר רגיעה לקבוצה שנמצאת תחת עין הביקורת תמיד.

אז נכון שההפסד האחרון של הווריורס הגיע דווקא מקבוצת מחליפים של אינדיאנה בצ׳ייס סנטר ובניגוד לכל התחזיות אבל אני חושב שזו היתה מעידה חד פעמית וכזו שדווקא עשתה טוב לגולדן סטייט ונתנו להם איזו ״סטירת התעוררות״ שהבהירה לכולם שלכל קבוצה שתפגוש תתווסף אות קטנה בסוף המשחק ולא משנה מי הקבוצה וכמה היא חזקה או חלשה אם בסוף היום יש שם L ולא W  זה כישלון.

במשחקה האחרון נגד סן אנטוניו בחוץ וללא כל שחקני החמישייה פרט לקוון לוני שלא החמיץ ולו משחק אחד העונה, הווריורס ניצחו והפתיעו רבים שציפו למנוחת הכוכבים במחיר של הפסד.

דמיון לי, מוזס מודי, וג'ורדן פול קיבלו 33+ דקות והחזירו בגדול כאשר כל אחד מהם סיים עם מעל 20 נקודות ו-5 ריבאונדים באחוזים טובים.

קומינגה עלה מהספסל שוב לטובתו של טוסקאנו אנדרסון וכמו שכבר הבעתי את דעתי בעבר על קומינגה, הוא חייב לעלות מהספסל בשלב הזה של הקריירה. תרם שורה סטטיסטית נאה של 19-3-3 ב-53% מהשדה.

לוני כמו תמיד העונה היה המקור לכדורים החוזרים וסיים עוד משחק טוב עם 12 נקודות, דאבל דאבל נוסף לאוסף העונה המצויינת של לוני.

מודי, הרוקי השני של הווריורס יקבל את האשראי אחרי משחק מצויין נגד סן אנטוניו ובמקומו של פורטר הפצוע הוא יצטרף לכוכבים ויפתח. שאפו. עוד ניסוי של קר לצד המון ניסויים בהרכבים העונה והעובדה שזה לא מונע ממנו להיות הקבוצה במקום השני מדהימה בעייני ותביא אותו עם המון ידע והמון אופציות לפלייאוף המתקרב בצעדים קטנים.

May be an image of 1 person and playing a sport
סקרמנטו ובארנס מתחממים, זה לא ממש יעזור להם.

מספרים בקטנה:

13 – ניצחונות לגולדן סטייט בבית על סקרמנטו מתוך 17 המשחקים האחרונים שהתרחשו כאן בצ'ייס סנטר ו-2 ניצחונות למול 0 הפסדים העונה.

7 – ניצחונות רצופים לגולדן סטייט, משווים לשיא העונתי שלהם של ניצחונות רצופים. מקווים ומאמינים שישברו את השיא העונתי הערב.

91.8% – מהקו לג'ורדן פול העונה. מוביל את הליגה.

17 – נקודות פיגור נמחקו ביום שלישי האחרון במשחק נגד סן אנטוניו בחוץ וכמובן בסיום ניצחון חשוב למחליפים של הווריורס.

20 – נקודות נקלעו על ידיד מוזס מודי, שיא נקודות אישי לשחקן הצעיר והופעה שלישית סך הכל בקריירה שלו בחמישייה הפותחת.

הערב חוזרים להרכב רוב השחקנים שנחו במשחק נגד סן אנטוניו, וכמובן שדריימונד גרין לצערינו עדיין בחוץ מחלים מהפציעה שלא עוזבת בגב, עדכן היום כי הוא מקווה לחזור בעוד כשלושה-ארבעה שבועות אבל ציין שהוא לא יכול להתחייב לזה. זו אחת מהפציעות האלו שהיא במקום כל כך רגיש (חוליה בגב) שעד שבאמת דריימונד לא יחוש שום כאב ויראו בכל הצילומים האפשריים שהכל במקום ולא צריך ניתוח ורק אז יהיה אפשר להתחיל לאט לאט להחזיר אותו לתנועה – מגע ובסוף חזרה לפרקט ולעונה המדהימה הזו שנותנים לנו הגולדן סטייט ווריורס.

May be an image of 2 people, people playing sports and stadium
מתחילים.

חמישיות:

סקרמנטו: דאביון מיצ'ל, טייריס האליברטון, האריסון בארנס, מו הארקלס, רישון הולמס.

גולדן סטייט: סטף קרי, קליי תומפסון, מוזס מודי, אנדרו וויגינס, קוון לוני.

מהלך המשחק:

רבע ראשון:

מתחילים, סטף עם עבירה מאוד מוקדמת על בארנס שקולע והולך אל הקו, מחטיא ועושה עבירה בצד השני על לוני שהולך לקו גם הוא ופוגע ב-50%. 2-1 מוקדם לקינגס (:

סטף קרי, ניסיון ראשון לשלשה נכנס לו. אני חושב שכל המבקרים מבינים שהתקופה הרעה מאחוריו.

9:15 לסיום הרבע הראשון, עבירה שניה של סטף, חבל ומיותר ואני מניח שבקרוב נראה אותו יורד לספסל, עבירה שלישית תהיה אסון.

סקרמנטו לא פוגעים בכלום בינתיים חוץ מהשתיים הראשונות של בארנס, הכל קופץ מסביב לטבעת.

מוזס מודי!!, ויבוא משה אל הר סיני, שלשה של הרוקי! מודי בשבילי הוא מה שקומינגה בשביל כל השאר.

סטף מוסיף עוד שלשה, 2/2 ו-6 נקודות מהירות.

4 דקות בתוך המשחק, טיים אאוט אלווין ג'נטרי, 13-2 לגולדן סטייט בהילוך שני.

נראה שנקבל פה תבוסה כבר במחצית, לפחות מקווים פה לקבל קצת היילייטס אבל סקרמנטו עם 1/7 מהשדה.

אולי דירבנתי את סקרמנטו והם חוזרים מפסק הזמן עם 4 נקודות רצופות שנענות בצד השני בשלשה של קליי.

5 דקות בתוך המשחק, הווריורס עם 4/5 משלוש.

דאביון מיצ'ל עם שתי שלשות רצופות משלו ואנחנו פתאום ב16-14. אחלה חזרה לעניינים.

קליי עונה בשלשה. מה יהיה?! משחק השלשות היום?! לא שאני מתנגד כמובן.

5:07 לסים הרבע הראשון, אלי הופ מדהים של מיצ'ל לדמיאן ג'ונס שנראה כמו הפתעה נעימה לקינגס אחרי שהסתובב שנה שעברה בין לא פחות מ-3 קבוצות (פיניקס, לייקרס וסקרמנטו).

וויגינס פעם ראשונה נראה לא מאופס, יש שחקנים שמנוחות דווקא מריעות איתם וגורמות להם לצאת מאיפוס. אנדרו בינתיים ללא נקודות הערב עם 0/3 מהשדה.

2 דקות לסיום הרבע גם פייטון מצטרף לרשימת קלעי השלשות לרבע הראשון הערב. 28-23 לווריורס.

הרי ברור שברגע שאציין מישהו באופן שלילי הוא יהפוך אותו לחיובי, זה הסופר פאוור שלי נראה לי, וויגינס עם שתיים ראשונות בפול אפ ג'אמפ שוט יפה. 32-23.

סוף רבע ראשון: 34-23.

סקרמנטו הצליחו לחזור למשחק והם יורדים ב-11 הפרש למנוחת סוף הרבע הראשון.

יש להם הרבה כשרון צעיר בקבוצה, אני לא מאמין שהם יהוו מכשול קשה מידי עבור גולדן סטייט היום אבל פתאום הם יכולים לתת ריצות יפות ויש להם קלעים טובים לצד שחקנים חזקים בצבע.

נתון קטן לפני שממשיכים, אצל סקרמנטו קלעו שלושה שחקנים בלבד ברבע הראשון – מיצ'ל 10, בארנס 7, ג'ונס 6. כל השאר 0/7 מהשדה.

May be an image of 4 people and indoor
סטף. נראה שהתקופה הנוראית מאחוריו.

רבע שני:

קליי עם שלשה נוספת, לוהט הערב.

קליי תומפסון חברים!!!! 4/4 משלוש, 14 נקודות ב-8 דקות משחק. 40-25, 10 דקות לסיום המחצית הראשונה.

5/5!!! לא יודע מה לעשות אבל קליי עף וחוגג עם הקהל כשסקרמנטו רצים מאחוריו, כנראה היתה לו תחושה ואכן לקחו טיים אאוט איך שעברו את החצי אבל הוא היה עם הגב למשחק. 5/5 משלוש, 6/6 מהשדה ונראה לי שכדאי לקבוצות הליגה להתחיל לחשוש שוב מצמד המילים – "ספלאש בראדרס".

טוב, אולי נסגור את המשחק? קליי עם עוד שלשה, פשוט תנו לו להגיע ל-80 נקודות וזהו.

קליי כבר עם 20 נקודות ב-10 דקות משחק.

נראה שתומפסון מעט נרגע עם שתי החטאות רצופות שגם אותן לקחו דמיון לי וסטף קרי והפכו אותם לנקודות קלות מתחת לסל.

סמיאן ג'ונס מנסה בכל כוחו לתת פייט אבל 50-30 כשיש עוד 7:30 דקות למחצית וזה כנראה לא הולך לכיוון הנכון בשביל הקינגס…. כנראה (:

6:54 לסיום המחצית, טיים אאוט סטיב קר, מה יש לך להגיד לשחקנים שלך בערב כזה? כנראה רק להמשיך ולא להוריד רגל מהגז.

ראינו כבר חזרה ממינוס 35 השנה לניצחון אז הכל אפשרי ברמת העיקרון ולכן אסור להוריד את הרגל מהגז עד לדקות הבאמת אחרונות של המשחק ובהינתן שההפרש נראה ככזה שכבר לא ניתן לסגור גם עם המון מזל.

4:30 דקות לסיום המחצית, טוסקאנו אנדרסון תופר שלשה ומעלה את מאזן גולדן סטייט משלוש ל- 12/20 מדהים.

6 שחקנים שונים בווריורס קלעו שלשה הערב כש-וויגינס ופול לא ברשימה הזו.

תוצאת מחצית: 73-54

סיכום מחצית:

איזה כיף זה ספלאש בראדרס אלוהים!, סטף עם 2/2, קליי עם 6/8 משלוש והקהל והשחקנים חוגגים על הפרקט.

הנתון הכי מדהים הערב עד כה מבחינתי זה שאצל הווריורס שותפו 10 שחקנים שונים עד כה ולכל אחד בנפרד יש 3 נקודות או יותר. אצל הקינגס? שותפו 8 שחקנים בלבד מתוכם רק 4 שחקנים קלעו הערב. מטורף.

מה שכן, דאביון מיצ'ל ללא דאארון פוקס משחק נהדר ולא מפחד לקחת על עצמו הרבה, יורד למחצית עם 21 נקודות ב- 9/12 מדהימים מהשדה ו – 3/3 לשלוש. הגארד המצויין הוסיף גם 5 אסיסטים במשחק נפלא שלו.

הבעיה היא שהוא, האריסון בארנס ודמיאן ג'ונס הם היחידים שהגיעו היום לסן פרנסיסקו ובואו אני אגלה לכם שזו טיסה של משהו כמו 20 דקות. לא היה מסע מפרך להגיע לפה שהוציא להם את האוויר מהמפרשים.

בצד המוביל, כמובן, קליי תומפסון. נראה שזהו הערב שלו והיום שבו הוא ישבור הרבה שיאים אישיים לעונה הזו.

6 שלשות, 20 נקודות, 2 ריבאונדים לצד 2 אסיסטים וכל זה ב-14 דקות משחק.

אז למה אני מקווה ומצפה?

30 נקודות, 28+ דקות, ועוד 3 אסיסטים וריבאונדים כדי לסיים את המשחק הערב עם 30-5-5 מדהים לשחקן שחזר אחרי יותר משנתיים וחצי לשחק כדורסל ברמה הגבוהה ביותר ובאחת הקבוצות הטובות ביותר העונה בליגה.

סטף הרשה לעצמו לקחת צעד אחורה ובהתאם לחגיגת המספרים מאתמול (2.2.22) אצל ממפיס ומספר 22 שלהם דסמונד ביין, סטף יורד למחצית עם 2/2 מהשדה, 2/2 משלוש ו- 2/2 מהקו. הוסיף 6 אסיסטים ל-8 הנקודות שלו ב-16 דקות משחק. אבל לג'יט לחלוטין, הוא מפרגן לקליי הערב.

May be an image of 8 people and text that says 'CENTER CHASE COUNTDOWN το GAME TIME 25:43 SACRAMENTO KINGS BEYOND28 CHAGEO BLACK HISTORY MONTH CE BLA M'

רבע שלישי:

9:30 לסיום הרבע, רישון הולמס עם נקודות ראשונות הערב. הוא משחק כבר 14 דקות.73-58.

מוזס מודי מוסיף עוד שלשה מאסיסט של קליי (קליי אומנם לא קלע במחצית השניה אך לקח ריבאונד האסיסט הזה מעלים את השורה סטטיסטית שלו הערב ל- 20-4-4. שורה סטטיסטית מכובדת למשחק שלם. 82-67, טיים אאוט גולדן סטייט. 6:49 לסיום הרבע השלישי.

5:04 לסיום הרבע, סטף עם עבירה רביעית. מזל שזה קורה עם 16 הפרש לווריורס. 88-72.

בארנס הולך לקו אחרי חטיפה של מיצ'ל ואנחנו רק ב-14 הפרש.

טיים אאוט, קינגס, 2:51 לסיום הרבע, 88-74. 

גולדן סטייט עם עוד החטאה והזדמנות לסקרמנטו לצמצם ל-12 בלבד כשהמטרה שלהם היא להגיע ל-10 הפרש ומטה עד סוף הרבע דבר שיחזיר את המשחק למצב פתוח לחלוטין.

הוורירוס ברבע לא טוב מפסידים אותו כרגע 15-20 אחרי שקלעו 34 ו-39 ברבעים הראשון והשני בהתאמה.

43 שניות לסיום הרבע, קליי חוזר ומעיר את הקהל. דמיאן ג'ונס על הקו, פוגע בשתי הזריקות 92-80 לווריורס.

אסיסט נפלא של קליי מוצא את קומינגה בכניסה יפה לסל, אסיסט חמישי לקליי.

באדי הילד עם נקודות ראשונות במשחק הערב אחרי לא פחות מ-19 דקות משחק ו-6 זריקות ואנחנו יורדים למנוחה שלפני הרבע האחרון בהפרש 11 לגולדן סטייט. 94-83 מכובד מצד הקינגס.

מעניין יהיה לראות אם הקינגס לוחצים על הגז בפתיחה כדי לנסות ולהביא את המשחק למצב צמוד או שגולדן סטייט יהיו אלה שיפתחו מבערים בעזרת החזרה של קליי ושאר החברים ויסגרו את המשחק הזה כמה דקות לתוך הרבע האחרון. נראה עוד רגע.

רבע רביעי:

כדור ראשון של סקרמנטו ו-מו הארקלס מוריד ל-9 נקודות בלבד בדאנק יפה.

בצד השני אלי הופ של קומינגה מאסיסט יפה של אנדרסון.

דאביון מיצ'ל עם סל ועבירה מחטיא מהקו וזה נשאר 9 הפרש.

תורו של דמיאן ג'ונס ללכת לקו עם אפשרות להוריד ל-7 הפרש בלבד. הווריורס בפתיחה מעט מגומגמת וסקרמנטו שולחים את כולם להכנס מתחת לסל. 96-89. 10:30 לסיום המשחק.

קומינגה עונה בעוד דאנק שלו.

9:55 לסיום המשחק, טיים אאוט סקרמנטו, 101-89. שלשה של דמיון לי מאסיסט של קליי תומפסון וריצה קטנה כזו והמשחק יהיה גמור.

קליי עדיין ללא נקודות במחצית השניה אך כבר עם 5 כדורים חוזרים לצד 6 אסיסטים במשחק.

גולדן סטייט עם הנעת כדור שצריך ללמד איתה כדורסל. קומינגה מוצא את עצמו פנוי לדאנק אחרי דאנק ממש לבדו אחרי המון נגיעות ומסירות מהירות בהתקפה.

ספרתי כבר 4 דאנקים של קומינגה ב-4 דקות .

קליי חוטף את הכדור ועולה לעוד שלשה שנכנסת וזו הריצה של הווריורס שכנראה תגמור את הסיפור הלילה סופית

סקרמנטו לוקחים טיים אאוט כשאנחנו 8:02 לסיום המשחק וההפרש עלה ל-18! 110-92.

סטף מוסיף שלשה. 6/10 מהשדה, 4/7 מהשלוש. 18 נקודות, 7 אסיסטים. 115-96.

איפה המבקרים? צריך לשלוח צוות חיפוש למצוא אותם.

לא שמתי לב אבל טייריס האליברטון הרגע קלע שלשה, והוא עלה איתה ל-4 נקודות בלבד! איזה ערב נוראי לכוכב הצעיר של סקרמנטו. 1/7 מהשדה.

4:48 לסיום המשחק, טיים אאוט שלוקח סטף קרי, נראה שהוא נפגע בעין. מקווים שזה לא משהו רציני היה נראה שהוא חטף מכה במהלך האחרון. 120-103 לווריורס.

4 דקות אחרונות של גארבג' טיים איכותי ודאנקים יפים.

2 דקות לסיום, סקרמנטו עם החמישייה הפותחת שלהם ובווריורס רק מוזס מודי משחק מהחמישייה. צמצמו עד ל-10 הפרש בעזרת שלשות של האליברטון והארקלס בזמן שגולדן סטייט השתעשעו יותר מידי בהתקפה והחטיאו הרבה יחסית ל-2 דקות. ריצת 9-0 של הקינגס וטיים אאוט. 1:20 לסיום.

תוצאת סיום: 126-114

No photo description available.
מחיאות כפיים למצטיין הערב. קליי תומפסון.

סיכום המשחק:

מה קיבלנו היום לכבוד אירוח השכנה הנחמדה מהצפון?

קיבלנו קליי תומפסון ביכולת מדהימה, ב-24 דקות משחק הוא עשה את הדבר הבא: 

23 נקודות, 7/9 משלוש ו- 8/11 מהשדה. 5 ריבאונדים, 7 אסיסטים. מדהים.

קיבלנו סטף שממשיך במומנטום הטוב מבחינת האחוזים מהשדה, 20 נקודות 7/11 מהשדה, 4/7 משלוש ו-7 אסיסטים.

קיבלנו קומינגה שממשיך להראות שהמקום שלו זה לעלות מהספסל ל-20 עד 25 דקות בערב ולהרבות בחדירות לסל כי זו לחלוטין המומחיות שלו. העוצמה, הפיזיות והאתלטיות שלו עושות הכל קל יותר כשהוא קרוב במקום לזרוק מרחוק, יש לגולדן סטייט המון קלעים. תתמקד במה שאתה טוב בו חבר. 18 נקודות, 7 ריבאונדים ב- 8/10 מהשדה ב-26 דקות מהספסל.

כל יתר החברים תרמו את שלהם בצורה כזו או אחרת.

אצל סקרמנטו בלטו דאביון מיצ'ל המצויין והאריסון בארנס שמחזק את הקייס שלו (ושל הקינגס) בערך הטרייד שלו. מיצ'ל עם 26 נקודות ו-8 אסיסטים לצד 25 של בארנס עם 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

האליברטון שסבל מערב קליעה רע אחרי שהווריורס התמקדו בו בהגנה במקרים רבים והוא מסיים עם 10-6-6 באחוזים רעים מאוד 3/11.

רישון הולמס שחוזר לאט לאט לעניינים נראה מהצד כמו צל של עצמו משנה שעברה. מקווה שהעניין עם העין יקח לו את העונה הזאת ולא יגרר ליכולת בינונית גם בהמשך הקריירה של הסנטר הצעיר כי הוא הראה יכולות באמת ברמות גבוהות מאוד לאורך העונה שעברה.

מו הארקלס עם 18 נקודות ודמיאן ג'ונס עם 17 נקודות עשו את המאמץ שלהם אך כמו שהיה נראה והורגש לאורך כמעט כל שלבי המשחק, הערב הזה מגיע עם W לקבוצה הביתית.

נתראה במשחקים הבאים

שיהיה סופ"ש נעים ושבת שלום חברים!

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. שגב, סיקןר מרשים.
    שבעה קלעים של הווריירס בספרות כפולות.
    ממש מקווה, כמוך לראות המשך התפתחות של מודי.
    קומינגה מטורף.
    סטף ירד כי התנגש ביד של באדי הילד (ללא עבירה) והתחיל לדמם מהאף. הספיק לקלוע לייאפ במתפרצת אחרי זה.
    *
    האריסון בארנס היה מרשים. תמיד תשוויץ מול האקסית.

  2. חחח…לגמרי.
    ושוב מציין שקומינגה מטורף כל עוד הוא עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב.
    אם הוא שוב יחזור לחשוב שהוא יכול לעמוד על קשת השלוש ולהעיף שלשות באוויר הוא יחזור לתצוגות בינוניות.
    האתלטיות שלו נותנת לו יתרון משמעותי בכל הקשור לכניסות לסל וכדורים חוזרים

    1. כאן אני לא מסכים.
      ייקח לו זמן להתאפס אבל הבחור גם בסדר מהשלוש. זה גם מה שמאפשר לו למשוך שומרים החוצה ואז לחלוף על פניהם.

  3. תודה רבה חבר.
    .
    מהטלוויזיה זה נראה שקליי משחק כאילו הוא מעולם לא נפצע – ממש זז באותה צורה כמו לפני גם בהטעיות וגם כאשר הוא שומר. מנקודת המבט שלך בתוך האולם זה באמת כך או שאני מפספס משהו?

    1. לגמרי.
      קליי נראה מצויין, קופץ ונלחם והתנועה שלו בזריקה נראית כאילו הפציעות המדוברות היו חודש בחוץ ולא שנתיים וחצי+.
      הם עדיין שומרים על הגבלת דקות איתו אבל בינתיים ההתקדמות לא פחות ממדהימה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט